- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adammer
csendes tag
Nekem ugyanez a gondom.
Ha 4-es erősség van a wifin semmi gond, ha az alatt akkor meg folyamatosan eldobálja.
Ismerős samsungja ugyanez. Közös pont a win 8.1
Olvastam hogy bluetooth letiltás, meg új driver segíthet, de nekem eddig semmi nem vált be.
Olyan hely kell ahol erős a wifi... -
NTonee
veterán
rendben, szia!
össze-vissza beszélsz, először azt írod, hogy minden drivert feltelepítgettél, aztán meg hogy nem is. jössz itt aida-val, mikor hardverazonosítót írtam, hogy az alapján telepíts. A k52 nem is értem, hogy kerül a képbe. Azon sem lepődnék meg, ha valami mókolt windows bajod lenne amúgy, de én simán atheros drivert tennék fel inkább.
-
NTonee
veterán
Jól elszórakoztatod magad, de nem minden drivert kéne ész nélkül telepítgetni, hanem azokat, amik kellenek a géphez. A wifi modul hardverazonosítója alapján telepítsd a drivert, de ha már minden össze-vissza van kutyulva, akkor így is lehet, hogy szar lesz.
Az optikai meghajtó mechanikus alkatrészekből áll. Hogy legyen csöndes? -
athos02
csendes tag
Szeva japán
Eddig gond nélkül megy vas, csak most a hálózati beállítással szívok azt még sikerült elbarmolnom még szerviz előtt, net az van a ruteren keresztül csak az asztali gépet nem látja
Akkut még nem nagyon nézegettem ált adapterrel használom nagy ritkán megy az aksiról de akkor úgy ált.2,5-3 órát bírni szokta. -
athos02
csendes tag
Szeva Japán
Nos a történet: múlt héten ment a szervizbe a noti, ma kaptam a mailt a fix-től alaplaphiba cserélve, elvileg a héten jön vissza hozzám mert az értesítőben csak annyi van hogy átvehető tőlük de innen futárral ment gondolom ezt az asus rendezi. a többi infót majd megirom ha itt a gép -
adDis
csendes tag
Hihetetlen vagy, most akartam rád írni, hogy a tieddel mi van!
A miénk újra szar, hetek óta, kijött ugyanaz a probléma, csak 10x rosszabb állítólag...Akié a gép viszont már, egy leányzó, nem szeretné javíttatni, a pénzt akarja majd vissza, mert teli lett a töke vele, hogy ezzel a képzavarral éljek
Amúgy ha visszalapozol egyet vagy kettőt, pont a napokban írtam én is.
====
Tiszta hülye vagyok, nem is néztem kettővel feljebb, hogy írtál rám..
Ne haragudj, csak nők telefonálnak mellettem egy órája és képtelen vagyok figyelni -
fabiandaniel
aktív tag
A gép most jó csak az első szerviz alatt megsérült a sarka amit nem is csodálok mert a gépet az eredeti dobozba kaptam vissza ami már a megvételnél elég szar volt mivel már a boltban is felbontották mielőtt megvettem a gépet a memória bővítés miatt. De még most a második szerviz után sem cserélték pedig már csak a ragasztó szalag tartja össze.
Elvileg cserélniük kellene a dobozt egy újra szervizkor de úgy látszik spórolnak. -
fabiandaniel
aktív tag
régen így volt de ma már tuti nem kell semmi, nekem holnap csak a gépet meg a tápot kell küldeni és semmi mást. Direkt felhívtam őket és azt mondák se jótállási jegyet se számlamásolatot ne mellékeljek. DE HA BERAKOD ABBÓL GOND NEM LEHET.
Múltkor én is mellékeltem jótállási jegyet és még bele se pecsételtek. -
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Én ezt kaptam legutóbb aksi ügyben az ügyfélszolgálattól:
"Megkaptuk a nemzetközi központtól az akkumulátor teszt eredményét.
Eszerint az Ön készülékének specifikációja mellett, a legtakarékosabb energia gazdálkodási beállítások használatával, az úgynevezett battery save módban elérhető üzemidő 225 perc volt teszt körülmények között. Az általában szokásosnak tekinthető felhasználás mellett természetesen ennél kevesebb üzemidő érhető el. Ez az idő nagyban függ a használat tényleges módjától, így ez pontosan nem határozható meg. Míg extrémnek számító igénybevétel mellett, például játék közben, az elérhető üzemidő a készülék spefikációjának megfelelően az Ön által is mért érték lehet.
Természetesen a készülék beállításai, a telepített és futtatott programok, külső környezeti körülmények és más tényezők is befolyásolják az elérhető akkumulátoros üzemidőt."
Igazából szerintem ettől sokkal konkrétabban meg lehetne adni az üzemidőt...
Eszerint a levél szerint, ha fél órát bírna passziánsz közben, arra is rá lehetne fogni, hogy rendben van. Mondjuk az eddigi tapasztalatok alapján nem vártam többet az ASUS-tól. -
Barcsik
aktív tag
-
Mr.Skynet
senior tag
Szia Japán! Ha meglesed az adatlapját, több mint 2 hónapja be sem lépett
Mindenkinek: kicsit sok volt a dolgom... de még ~1hónapja a villámvágta notimat 24órán belül megjavították, ezzel kapcsolatosan majd még írok egy elég hosszú regényt
Sőt ahogy visszaolvastam a fórumot, szerintem én voltam az első akinek ilyen extrém gyors tempóban javították a ketyeréjét, majd kicsit később többen is írták, hogy meglepően gyors volt a szerviz!
-
japán
csendes tag
Maximális Tiszteletem mindenkinek!
Mintmár irtam is nekem a K52JE-be is core I3-proci van,és az akku 1.5 óránál többet,bármit is csinálok vele,nem bir ki! Az ASUS szerviz mondta,hogy ez az üzemidő tényleg nagyon gyenge! Küldjem vissza a gépet,mivel lehet az Akku,lehet a Töltő,de lehet az Alaplap, hibája is!Bármelyik a 3 közül! Bár elvileg Alaplapot cseréltek már benne anno mikor ott volt náluk legutóbb!Amugy a Touchpad is nagyon sunyi,oda kell nagyon figyelni mivel az elöbbi hsz nél a kurzor elugrott! Jó ez a gép+nem is! Unalmas már ez nekem! Belefáradtam! Abbol fogok kiállni,hogy Szerviz+vissza,és ismét oda-vissza játék mig a garancia le nem telik!Nevetséges! -
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Mindenképp nézdd meg, hogy van-e iastor hibád. Ha igen, akkor vidd vissza, ha jól emléxem, neked ez már a 4. javításod lesz, és akkor kérheted vissza a zsét.
Én sem vennék ASUS-t senki helyében. És nem a hibás K52JE széria miatt kell az ASUS-t lehúzni, hanem azért, mert amikor megtudták, hogy széria hiba, akkor sem vették le a terméket a polcokról. És még amit utána művelnek, az több, mint gusztustalan.
Természetesen máshol is vannak széria hibák, a kérdés, hogy ott hogyan kezelik őket.
Szerintem a DELL gépek sokkal megbízhatóbbak, mint ez az ANUS, nekem van notim is és asztalim is DELL-ből, és a szervíz is sokkal korrektebb.
Például, ha a munkalapra ráírják, hogy az "alaplap javítva", és ezt telefonon is megerősítik, akkor utána nem akarnak két nap múlva telefonon meggyőzni, hogy valójában az cserélve volt.
Szóval soha többé ASUS!
-
venta94
csendes tag
Egyébként érdekes ez a dolog, mert régebbi széria az k52... És amit írtam eredmény, ebben a gépben egy i3 sandy bridge van 4 gb 1333mhz rammal, tehát ilyen hardvernek szerintem gyorsabban kéne bootolnia. Mint ahogy más is írta sok mindentől függ, de nekem akkor lett lassabb a gép amikor felkerült a W7 Sp1 meg egy rakás frissítés... Ja és a gépen driverek meg szükséges programok vannak csak fent, de annyira nem zavaró ez a boot-idő...
-
venta94
csendes tag
Nekem igazából a W7 Service pack 1 után lett lassabb a boot idő, meg a sok w7 frissítés után.. nincs telenyomva a gépem, van fent kb 5-6 játék, az összes Asus driver és utility apps, meg szükséges programok pl.: Chrome, uTorrent, msn stb.
Valaki help ismét!
Nem nagy gond, de, hogy tudom beállítani a gépen, hogy az elsődleges VGA a dedikált Gt 520m legyen és ne az intel hd grapihcs? Játékokat természetesen a dedikált kártyával nyitja meg, de pl WINDOWS ÉLMÉNYINDEXNÉL az Intel vga-t nézi így kevesebb a pontszám
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
A 3h40min elég nagy túlzás, legalábbis, ha az aksi méretét összehasonlítod a gép méretével, szerintem teljesen hihetetlen.
Nekem, ha csak netezek vele, akkor kb 2 órát bír, ami reálisnak tűnik.
Azt azért gondold meg, hogy újra beadod-e szervízbe, mivel a tesztprogram majd kihozza, hogy az aksi szuperjó, és megint gép nélkül leszel kb 2 hétig.
De egyébként egyetértek veled, megszívtuk ezt a gépet, én nagyon bánom, hogy megvettem.
-
venta94
csendes tag
-
-
japán
csendes tag
Akkor valójában most mit is csináltak a K52JE-vel? Lehet csak forrasztgattak valamit az Alaplapon!? Ki tudja mi is történt a géppel!? Mondjuk nem fagy le ez tény! De lassan áll fel a renszer inditáskor,sok idő kell neki,ezt csak azért tudom mivel volt 1 K50IJ-SX-148L-em amit 1 barátom vett meg tölem és egymás mellé tettük a 2 gépet,egyszerre inditottuk el és a K50IJ-SX-148L hamarabb töltött be a K52JE-EX-232D hez képest! Ez is furcsa jelenség! Mivel inditáskor az Üdvözlés után bejön a Háttérkép és látni,hogy munkafolyamat van,sok ikon még be sincs töltve,munkafolyamat közben,a tálcán lévő futó programok még sehol sincsenek,majd csak lassan-lassan jönnek elő! Végén a Skype és az asztali Minialkalmázosok is megjelennek! Nekem ez olyan furcsa,ez kb 1.5 perc! A Winamp ami még sokára nyilik meg,mivel látni ennél is a munkafolyamatot!
-
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Eddig még nem nagyon volt időm meghajtani a masinát, de úgy tűnik rendben van Win 7 alatt, bár nem akarom elkiabálni. Holnap kapok pár játékot, amit a hétvégén feldobok rá, aztán majd tesztelem
Talán már élvezni is fogom a lövöldözést
Amúgy az aksi neked mennyit bír egy töltéssel?
Üdv, Jamo
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Én a boltba vittem vissza, ahol a gépet vettem. Az ASUS már vagy egy hete írta, hogy kész van a masina, hamarosan használatba vehetem újra. De mivel a szervíz és a forgalmazó is pesten, a 13. kerületben van, nem hinném, hogy a szállítás 1 hetet venne igénybe. No mindegy, holnap írok a boltnak, hátha tolnak valami infot.
Annak viszont nagyon örülök, hogy a te géped még mindig hibátlan, remélem így is marad, és nekünk is hasonlóan jók lesznek a javítási eredmények.
Minden esetre toljad a gépnek, és nyomjad a pozitív energiát, igazán ránk fér
Üdv.
-
adDis
csendes tag
japán
ment püAmúgy én még csak ezután adom le, kb két hét múlva, mert nem az enyém, hanem egy diáklányé, akinek szüksége volt rá eddig. Én csak segítek neki és telepítek a gépén, ha kell valamit
Jamo80
köszi az infókat!Már elkezdtem nézegetni neki egy másik laptopot, ha esetleg kártalanításra kerülne sor, hasonló felszereltség/ár kategóriában ki is néztem a DELL INSPIRON N5110-128204-et:
[link]
Női szemmel kifejezetten előny a cserélhető fedlap és tetszene is nekiAzért a beszámolóitok után már bízom benne, hogy jól összerakják majd az övét is, és már nem lesz vele több gond.,mert paraméterei alapján nem lenne ez az ASUS sem rossz gép! Nekünk K52JE-EX232D van és amúgy az A4Team Boráros téri üzletében vettük.
üdv.
-
adDis
csendes tag
-
japán
csendes tag
Üdv Mindenkinek! Pörgettem ma is a K52Je-EX-232d-t! Mindkét böngésző 3-3 flash video egyszerre,4 különböző lejátszóval film nézés,dvd meghajtórol szintén film nézés,winamp zene,külső 1.5-terra hdd ráakasztva és erröl 160G anyag másolása közben,és erröl film is nézve! msn,skype használva.Lecsuktam a pedlapot,utánna felnyitottam space billentyü és indult ismét! Nincs fagyás.Eddig már 3 napja tesztelem,de még semmi,gond vele! Néztem a teljesitményfigyelöt is a gép müködése közben: 0.CPU 58% ,1.CPU 58%,2.CPU 60%, 3.CPU Leállitva! RAM:62% Eddig zsir,és nagyon vágja a témát!
-
#76500480
törölt tag
az enyém is fagyogat de ritkán, csak játék elsőbetöltésénél (catalyst nélkül). Én szénné hajtom a gépet aztán pont gari idő lejárta elött beviszem nekik, hogy "cseréljetek benne alaplapot"... nem lesz hozzá alkatrész(talán gyártani se fognak) és kapok vmi jobb gépet
ebben a tervben reménykedemtvnél már bevált...
-
japán
csendes tag
Ha esetleg valaki nem hisz nekem annak privát üzibel elküldöm a lakás tel számom az szerintem magért beszél.Amugy nem akarom isteniteni az ASUS-t ,de én nap mint-nap irtam mail-t és hivtam az ügyfélszolgalálatot,fogyasztóvédelmet és ügyvédet hajtogattam folyamatosan.Amit ezen forumon "olvastam" nem nevezek meg embert ,mivel lehet látni ki mit irt itt. Mindenestre neki sokat köszönhetek szerintem.
-
japán
csendes tag
Ezek a mai napi tapasztalaim a géppel kapcsolatban!És még rajtam kivül van itt sok-sok Bajtársam!És nekem ők a fontosak,és nem fogok átverni senkit hidd el! Én nagyon őszinte ember vagyok!Anno nézd vissza itt hogyan léptem be "nagyon is ideges voltam"! Nekem is segitett 1-2 emberke én most miért ne segitsek itt a tapasztalataimmal.Itt a megoldást keresi mindenki.
-
de azért jó lehet tudni, hogy mit írtak rá, nem? bármit nem írhatnak rá, ha ráírják például, hogy cseréltek alaplapot, akkor megfelelő szinten ez vissza is ellenőrizhető! belső ügyintézéskor még sumákolhatnak esetlegesen - bár ezt sem feltételezem -, de komolyabb szinten, egy külső hivatalos megkeresésre már nem biztos, hogy bármit leírhatnak!
ha nem veszed át, akkor gondolom visszaviszik, próbálkoznak még máskor is a kiszállítással, majd a későbbiekben félreteszik neked, hogy biztos keresed majd valamikor - ezzel nem biztos, hogy jól jársz, pláne nem, ha x idő után esetleg tárolási költséget is felszámolnak, bár ennek is vannak feltételei, de bizonyos esetekben lehetséges! -
Jamo80
csendes tag
Hali Japán!
Én kb 1 hete vittem vissza a boltba, ahol vettem, de a Facebook-on is van néhány új hozzászólás.
Szegény srácnak 2 hétig volt bent, javítás után még a szervízben tesztelte a gépet, 5 perc után fagyás. Mivel aláírta az átvételit, ezért újraindult a javítási idő. Totál szívás!
Olvasd el, érdemes.Neked hogy áll az ügyed? Az árukeresőn dícsérted már a gépet?
Ha nem, akkor hajrá:
http://www.arukereso.hu/notebook-c3100/asus/k52je-ex225d-p44646308/velemenyek.html -
kano
nagyúr
Én sem kiosztani akartalak, hanem céloztam arra, hogy a hsz. stílusod nem illik a fórum stílusához. Ha leírod nyugodtan a problémádat akkor kulturáltan tudnak rá válaszolni és neked is jobb, mivel nem húzod fel magad olyan dolgokon amire úgy sincs ráhatásod (Asus javítási folyamatai).
Béke!! -
Symbio
senior tag
A megfogalmazással és a stílusoddal volt a gond. Fele ennyi ! jellel és hangulatkeltő puffogással is elérnéd a célod és nem ugranának rá a h.sz-aidra. Hidd el, segítőkészek, csak ne irritáld őket ilyen stílussal! És ne legyél ennyire sértődékeny.
Nem kiosztalak, hanem kérlek erre. -
Jamo80
csendes tag
Hali!
Nekem a HRP-sek írták azt, hogy vigyem be az EX225D-t, mert alaplap hibás, és azt kell cserélni...
Hátha lesz belőle valami.
Ha meg valaki esetleg olyat ír ami nem tetszik, akkor azon nem kell duzzogni, meg felhúzni magad, rendezd le vele privátban.
Az én személyes tapasztalatom az, hogy ez egy hasznos fórum, és mindenki tök segítőkész.
Na béke!
-
Mr.Skynet
senior tag
"Nem csk ugy irogatunk itt végső elkeseredésünk-be egymásnak"
Most erre annyit tudok mondani, hogy ez sem véletlenül 99ezer és így sem viszik el a ~130-140ezres gépet, így nézve pedig láthatóan vannak akik feladták vagy nem jutottak sehová a szervizzel, ami egyedül a szerviz szégyene, nem a tulajé, nem az iPon-é (lásd: hirdetéses gép is ipon-ból van) és nem is feltétlenül az Asus hibája. Azt is megkockáztatom, hogy az Asus ezzel foglalkozó csapata nem is értesül az ilyen jellegű hibákrólaz a vinyós jumperelés pedig csak a felhasználók vagy szervizesek kényszermegoldása, ami talán bejött pár gépen. Ezt a Nokia komáromi gyár ismerése miatt gondolom, brutális milyen részletes feljegyzéseik vannak a gyáraknak mindenről! Serial alapján azt is meg tudják mondani, hogy a xy telefonba tett xy alkatrész melyik beszállítótól, mikor hogyan, került a gyárba a kamion mennyit késett, ki nyúlhatott hozzá, ki fűzte fel a gépre az smd szalagot, az illető mikor született... az utolsó porszemig mindent vissza tudnak nézni min/sec pontosan, mégis van mikor a szervizektől el sem jut a megfelelő emberig a probléma, mert valakinek érdeke az, hogy náluk kevesebb legyen pl. az MFR (emefár) röviden: hibaarány miatti lecseszés. Tehát ha az egyik laptop jó, a másik nem, akkor ott simán visszakereshető lenne, hogy mégis milyen apró eltérés van a 2 gép közt, ami indokolhatná, hogy az egyik miért hibátlan a másik miért nem.
Márpedig kali aki itt a fórumon az egyszemélyes Asus védőügyvéd
(bocs kali, de tényleg), gyakran említi ami valószínűleg igaz is, hogy "...nem minden K52 hibás, koránt sem mind..." én pont emiatt alapozom a gyanúmat arra, hogy az Asus talán nem is tud róla, hogy gáz van! Amíg nem 10/10 gép hibás addig senki nem fog rémhíreket kelteni, főleg nem fognak egy komplett szériát visszahívni. Ismerve a magyar mentalitást és a szervízeinket az egész arról szól, hogy mennyi szemetet sikerül a szőnyeg alá sepregetni és ahogy látható elég jól tudnak takarítani. Akiknek azt mondták, hogy alaplapot cseréltek és már vagy 3.x viszi vissza a gépét, eléggé kételkedem benne, hogy egyáltalán cseréltek-e bármit a gépben
. Hányan nézték meg akár csak Aida64-el a serial számokat, hogy nem-e véletlenül ugyan az van a gépben amit állítólag kicseréltek. Volt már logout írva, hogy Asus notiba olyan alkatrész került a szervizelés után, amivel az Asus soha 1db notit nem szerelt össze és mikor másodszorra ment a gép gariba akkor emiatt nem akarták megjavítani...
Magát a K52-A52 szériát pedig tényleg kár leírni all in, az összes AMD-s hibátlan elvileg, nekem a régebbi JR is (+512Mb vga ram-ban tér csak el a JE-től), a kicsit később megjelent Inteles verziókra panaszkodnak itt nagyon, főként a JE-re.
-
ez a fórum hivatalosan valóban nem lehet támpont egy gyártói ügyfélszolgálatos vagy szervizes számára, de attól még sok igazság elhangzik itt (is) bizonyos meghibásodásokkal kapcsolatban (is), viszont persze, hogy nem kötelesek hivatalosan elismerni, vagy nem is tehetik meg azt!
amúgy meg itt mindenki azt ír, amit csak akar - persze a fórum alapelveit és bizonyos jogszabályokat betartva!yxcv; azért van néhány k52je példány (is), amelyiknél nem jött/jön elő a probléma, én konkrétan találkoztam már ilyen darabokkal - de gyanítom, ebből van kevesebb!
továbbá azt is érdemes figyelembe venni, hogy nem minden elégedett tulaj keresi a specifikus fórumos témákat a neten, hogy leírja, mennyire elégedett a notijával, az a jellemzőbb, hogy a problémás darabok tulajdonosai kezdenek a neten keresgélni a hibával kapcsolatban, megtalálják adott fórumokat/témákat, és leírják, hogy nekik is problémás a notijuk! -
-
más cégnél is pont/hasonlóan így működik, adott egy kötelező procedúra, amit sajnos végig kell járni - de ez törvényekben és/vagy rendeletekben pontosan rögzítve van! kivétel csak üzleti vagy más szempontból eltérő kategóriánál adott, ahol gyors garanciális javítás, vagy gyorsabb csere lehetséges, de az többnyire árban is más kategória, vagy felár kérdése! az mellékes, hogy 2011 van, de még a cégtől sem kimondottan függ, sőt; lehetne említeni még ettől körülményesebb gyártót vagy szervizet is! a rengeteg pénz is viszonítás kérdése, valaki a sokszorosát adja egy notiért...
-
yxcv
tag
Tudom, nálam is teper olyankor a vinyo, de hetek óta "tesztelem" és nálam eddig hatásos, h vagy kikapcsolom vagy nagyon későre állítom a készenléti módba kapcsolást.
MÁS: Akik szervízbe adták a gépet, mire jutottak vele? Vártak és vártak? Visszaküldték? Cseréltek valamit?
Valakinél olvastam, h levásárolhatta az árát. Ezt h sikerült elérnie? Hol vásárolta? Meddig szervízeltette? Ott mit mondtak? -
yxcv
tag
Nekem pont ilyen gépem van és elég sokáig szenvedtem a folytonos leállásoktól, de az utóbbi hetekben nem hagyom, h készenlétibe tegye magát. Ha nem használom, kikapcsolom, és így nem jelentkezik a probléma.
Ha készenlétiből élesztettem fel, volt, h 2 percenként lefagyott 1-2 percre. Onnan tudom ilyen pontosan, mert írogattam a papírra másodpercre pontosan, mikor akadt el.
Nem tudom, h miben segít az, h nem hagyom lemenni készenlétibe, de nálam bevált. Főleg, h olyan a munkám, amikor másodpercre pontosan kell követni az eseményeket, nem lehet pár perces kihagyás sem. Igaz, ez nem megoldás, de a munkámhoz szükségem van gépre és nem tehetem meg, h 1-2 hónapra szervízbe adjam, ahol csak rajta ülnek :SEsetleg van itt olyan, aki iPontól rendelte és beküldte szervízbe? Mindenhol ilyen időigényes minden?
Most mi az eljárás, mert volt olyan, akinél alaplapcserét olvastam, más meg levásárolhatta a pénzt??? -
nem a hiba mivoltát vontam ám kétségbe, hiszen ismert problémáról van szó - még akkor is, ha nem minden darabnál jön elő!
a szervizeseknek nem tudom, hogy mit tudnál mondani a hiba leírásán kívül, azt meg ugye a leírásban megadtad, sürgetni vagy más szempontból befolyásolni nem tudod/lehet őket, de próbáld meg itt; link - esetlegesen ide vitték a notidat!?!?
illetve korábban ez az e-mail cím volt; szerviz@hrp.hu - a többi nem változott! -
közvetlenül a gyártótól vetted a notid? vagy közvetve, egy kereskedősnek adtad a pénzed, amiből ő lehúzta a hasznát, és így tovább?
a fogyasztóvédelem ilyen esetben nem sokat gyorsít a meneten, sőt...
az asus ügyfélszolgálatát kell csesztetni, de jó sűrűn, és nem csak telefonon, hogy írásos nyoma is legyen!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vigneau interaktív lokálblogja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Mozilla Firefox
- Eredeti játékok OFF topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Autós topik
- Milyen autót vegyek?
- Synology NAS
- További aktív témák...
- Asus VivoBook S15 S513 OLED (S513EA-L12917) Fekete - Garancia 2026.06.22.
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD Magyar
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 8/512 Iris Xe FHD Magyar
- ASUS TUF Gaming A15 FA506 - 15,6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 7535HS - 16GB - 512GB - RTX 3050 -3 év gari
- Eladó ÚJ, BONTATLAN Samsung Galaxy A05s 4/64GB ezüst / 12 hónap jótállással!
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Aorus Elite RX 9070 XT 16GB Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest