- Magisk
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Netfone
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Én ezt kaptam legutóbb aksi ügyben az ügyfélszolgálattól:
"Megkaptuk a nemzetközi központtól az akkumulátor teszt eredményét.
Eszerint az Ön készülékének specifikációja mellett, a legtakarékosabb energia gazdálkodási beállítások használatával, az úgynevezett battery save módban elérhető üzemidő 225 perc volt teszt körülmények között. Az általában szokásosnak tekinthető felhasználás mellett természetesen ennél kevesebb üzemidő érhető el. Ez az idő nagyban függ a használat tényleges módjától, így ez pontosan nem határozható meg. Míg extrémnek számító igénybevétel mellett, például játék közben, az elérhető üzemidő a készülék spefikációjának megfelelően az Ön által is mért érték lehet.
Természetesen a készülék beállításai, a telepített és futtatott programok, külső környezeti körülmények és más tényezők is befolyásolják az elérhető akkumulátoros üzemidőt."
Igazából szerintem ettől sokkal konkrétabban meg lehetne adni az üzemidőt...
Eszerint a levél szerint, ha fél órát bírna passziánsz közben, arra is rá lehetne fogni, hogy rendben van. Mondjuk az eddigi tapasztalatok alapján nem vártam többet az ASUS-tól. -
Jamo80
csendes tag
Értem, és köszi mindent.
Természetesen semmit nem tudok bizonyítani és nincs is mit bizonyítanom a különös alaplap cserével szemben. Sajnálom, ha valakit megbántottam az előző hozzászólásommal.
Úgyhogy bocsi érte, és bocs a szervíztől is!
Mindenesetre a rendelkezésre álló információim ellentmondásosak, és holnap meg is panaszolom az esetet.
-
Jamo80
csendes tag
Jelenleg az ASUS regionális manager szerint a gépeik csak Win7-el működnek garantáltan, mivel Linux alatt ők nem tesztelik a gépeket, nem tudják garantálni, hogy azzal menni fog.
Az megint egy érdekes kérdést vet fel, hogy ez a felhasználói kézikönyvben miért nincs benne?
-
Jamo80
csendes tag
Nem vádaskodom, azért írtam, hogy szerintem.
Mindenesetre két-három héttel a szervíz után még mindig nem tudják megmondani, hogy mi történt a gépemmel. Az amit az ASUS állít, számomra nem életszerű, nem hiszem el, hogy egy alaplapot 2x kicserélnek 2 napon belül... Ami még rosszabb, hogy a szervíz viszont ragaszkodik ahhoz, hogy először javították a lapot nem cserélték. Akkor most mi is van?!
De tök egyszerű lenne a dolog, ha a munkalapra/garancia füzetbe bevezették volna a lapok széria számát, és az ASUS összevetné a saját nyilvántartásával, amivel csak példálózik, de mivel az nem publikus, így nekem az adatokat nem adták ki.
-
Jamo80
csendes tag
Kedves Sanya!
És az milyen 2011-ben, hogy az ASUS "nem kompatibilis" egyik Linux disztribúcióval sem?
Egyébként szuverén jogod eldönteni, hogy egy adott specifikációval rendelkező gépet megveszel-e vagy sem. A Dell nyilván úgy látta, hogy erre a gépre van igény a piacon.
A K52JE-vel egészen más a probléma...
-
Jamo80
csendes tag
Szia Kali!
Azzal amit itt írsz, teljesen egyetértek. Sehol nincs kolbászból a kerítés...
A Dell fórumból 3 oldalt olvastam vissza, ott nemigen találtam a K52JE-hez hasonló problémát, de ha többet visszaolvastam volna, biztos találok. Nekem nagyon jó tapasztalataim vannak a Dell-el és a szervízzel is.Ezzel ellentétben az ASUS ígérgetésen kívül nem igen töri magát a probléma megoldásán. Ja, és az ígéreteit sem tartja be, és amikor megreklamálok valamit, akkor engem kérnek meg, hogy küldjem el nekik a munkalapot. Miért nem kérik el azt a hivatalos szervíz partnerüktől? És még megmagyarázzák, hogy az "alaplap javítva" egyenlő az alaplap cserével. Szerintem esetemben egyszerű a képlet: a szervíz berendelt egy alaplapot gariban, de nem az én gépemben cserélte ki, hanem egy haveréban. Felém javítást, az ASUS felé cserét jelentett le.
És egyre inkább kezd nyilvánvalóvá válni, hogy az ASUS a szériahiba ellenére a polcokon hagyta a K52JE-t (ha jól tudom a szériahibát az ASUS is elismeri már).
De amit leírtál, az sajnos igaz, elsősorban a maga érdekeit nézi minden multi, könnyű belenyúlni más gyártó esetén is a kakiba...
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Mindenképp nézdd meg, hogy van-e iastor hibád. Ha igen, akkor vidd vissza, ha jól emléxem, neked ez már a 4. javításod lesz, és akkor kérheted vissza a zsét.
Én sem vennék ASUS-t senki helyében. És nem a hibás K52JE széria miatt kell az ASUS-t lehúzni, hanem azért, mert amikor megtudták, hogy széria hiba, akkor sem vették le a terméket a polcokról. És még amit utána művelnek, az több, mint gusztustalan.
Természetesen máshol is vannak széria hibák, a kérdés, hogy ott hogyan kezelik őket.
Szerintem a DELL gépek sokkal megbízhatóbbak, mint ez az ANUS, nekem van notim is és asztalim is DELL-ből, és a szervíz is sokkal korrektebb.
Például, ha a munkalapra ráírják, hogy az "alaplap javítva", és ezt telefonon is megerősítik, akkor utána nem akarnak két nap múlva telefonon meggyőzni, hogy valójában az cserélve volt.
Szóval soha többé ASUS!
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
A 3h40min elég nagy túlzás, legalábbis, ha az aksi méretét összehasonlítod a gép méretével, szerintem teljesen hihetetlen.
Nekem, ha csak netezek vele, akkor kb 2 órát bír, ami reálisnak tűnik.
Azt azért gondold meg, hogy újra beadod-e szervízbe, mivel a tesztprogram majd kihozza, hogy az aksi szuperjó, és megint gép nélkül leszel kb 2 hétig.
De egyébként egyetértek veled, megszívtuk ezt a gépet, én nagyon bánom, hogy megvettem.
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Eddig még nem nagyon volt időm meghajtani a masinát, de úgy tűnik rendben van Win 7 alatt, bár nem akarom elkiabálni. Holnap kapok pár játékot, amit a hétvégén feldobok rá, aztán majd tesztelem
Talán már élvezni is fogom a lövöldözést
Amúgy az aksi neked mennyit bír egy töltéssel?
Üdv, Jamo
-
Jamo80
csendes tag
Kedves Kali és Japán!
Köszi az infókat, ma felhívtak a DT-ből, most elvileg tényleg cseréltek lapot a gépben, de a Kubuntu továbbra is fagy, "kompatibilitási probléma" miatt, és a HDD led is folyamatosan világít.
No mindegy, holnap bemegyek érte, beírom az eddigi sérelmeket a VK-be, átveszem, majd tolok rá egy Win7-et, aztán jöjjön, aminek jönnie kell.
Köszi még1X!
Üdv.
-
Jamo80
csendes tag
Sziasztok!
Ma visszakaptam a K52JE csodát, de szerencsére még átvétel előtt kifagyott a boltban, így nem vettem át. Csütörtökön lesz 4 hete, hogy leadtam a boltban, ahol vettem.
Ugye jól tudom, hogy nekik is csak 15 nap áll a rendelkezésre a javításra?
És a 4 hét már meglehetősen nagy kellemetlenség...
Ezzel simán érvelhetek, ugye?
Köszi előre is!
Üdv,
-
Jamo80
csendes tag
Szia Japán!
Én a boltba vittem vissza, ahol a gépet vettem. Az ASUS már vagy egy hete írta, hogy kész van a masina, hamarosan használatba vehetem újra. De mivel a szervíz és a forgalmazó is pesten, a 13. kerületben van, nem hinném, hogy a szállítás 1 hetet venne igénybe. No mindegy, holnap írok a boltnak, hátha tolnak valami infot.
Annak viszont nagyon örülök, hogy a te géped még mindig hibátlan, remélem így is marad, és nekünk is hasonlóan jók lesznek a javítási eredmények.
Minden esetre toljad a gépnek, és nyomjad a pozitív energiát, igazán ránk fér
Üdv.
-
Jamo80
csendes tag
Sziasztok!
Teljes elfogultság nélkül írom az ASUS-ról, K52JE tulajdonosként:
1. Tökéletesen egyetértek Kali-val, bármelyik gyártó belefuthat hibás termékek piacra dobásába, de a kérdés az, ha ez kiderül, akkor hogyan intézi a kártalanítást. Nézz be a Facebook-on a "K52JE fagyás" topic-ba, ahol az ASUS válaszra sem méltatja az ügyfeleit.
2. Biztos vagyok abban is, hogy a többi ASUS termék nagyon jó, de az én gépem lassan négy hete van szervízben, és akár hány e-mailt küldtem az ASUS-nak, a válaszokban csak kioktatni tudtak, annyit írtak, hogy nekik ehhez meg ahhoz van joguk, a te fogyasztói jogod le van k@kilva.
Én biztos, hogy nem veszek többé ASUS terméket, mivel undorítóan kezelik a garanciális javítást, úgy bánnak az ügyfelekkel, hogy még ők érezzék magukat sz@rul.
De Kali azt is jól írta, hogy meg kell nézni, hogy mennyire gyakori a széria hiba az adott gyártó esetében. Mivel neki több ASUS noti is tökéletesen ment, így valószínűleg az ő véleménye megbízhatóbb, mint az enyém.
Üdv,
-
Jamo80
csendes tag
Hali!
Én pontosan 3 hete adtam le a DigitalTrendben, de már az ASUS írta, hogy készen van a gép.Ha a DT holnap nem jelentkezik, akkor kedden megyek balhézni
De elég sokat íram az ASUS-nak, és felajánlottam, hogy szívesen kérek nekik támogatást más gyártók szervízmérnökeitől, ha nem boldogulnak a problémával. Azt írták, hogy nem kell, az alaplapcsere megoldja a problémát. Hát majd meglátjuk!
Na csumi!
-
Jamo80
csendes tag
válasz
Csapi007 #12628 üzenetére
Én nem azt mondom, hogy ez a széria is rossz, csupán annyi a tapasztalatom, hogy az ASUS nem világmárkához méltóan - az ügyfelei érdekeit is szem előtt tartva - kezeli a problémát, és ha baj lesz a géppel, akkor készüljön fel hosszú nélkülözésre, és inkorrekt bánásmódra.
Talán szerencsésebb egy kisebb tudású/drágább/stb. gép, egy sokkal jobb technikai és szervíz támogatással...
"de ez csupán vélemény, nem tény"
Na csumi!
-
Jamo80
csendes tag
Hali Japán!
Én kb 1 hete vittem vissza a boltba, ahol vettem, de a Facebook-on is van néhány új hozzászólás.
Szegény srácnak 2 hétig volt bent, javítás után még a szervízben tesztelte a gépet, 5 perc után fagyás. Mivel aláírta az átvételit, ezért újraindult a javítási idő. Totál szívás!
Olvasd el, érdemes.Neked hogy áll az ügyed? Az árukeresőn dícsérted már a gépet?
Ha nem, akkor hajrá:
http://www.arukereso.hu/notebook-c3100/asus/k52je-ex225d-p44646308/velemenyek.html -
Jamo80
csendes tag
válasz
Barnes #12624 üzenetére
Nekünk a céges gépek Dell-ek, három évente cseréljük őket, mennek mint az álom.
A szervíz halál korrekt, én egyszer elejtettem a laptoptáskát, és tönkre ment a háttér világítás az LCD-ben. kértem rá ajánlatot, mire kicserélték a komplett LCD-t gariban.
Nem is értem, miért nem Dell-t vettem...
-
Jamo80
csendes tag
válasz
Barnes #12619 üzenetére
Kedves Barnes!
Ez csak saját tapasztalat, nem biztos, hogy így van, de én így látom:
Én azért vettem K52J-s notit, mert jónak tűnt az ár/érték aránya. De mint sokan mások, én is jól megszívtam! Talán nem véletlen a mondás, hogy olcsó húsnak híg a leve.
A garanciális ügyintézés nagyon nehezen megy, inkorrektek, nem válaszolnak érdemben a levelekre, sem a Facebook-on.
Végül is arra szeretnék kilyukadni, hogy szerintem várj vele, amíg egy ASUS FAN meg nem veszi, és nem teszteli, mert ha gond van vele, akkor a hibaelhárítás sokáig el fog húzódni.
Üdv.
-
Jamo80
csendes tag
Hali!
Én készítettem Win7 alatt screenshot-ot a hibáról, majd próba képpen rátettem egy OpenSuse, majd Kubuntu Linuxot. Mivel mindhárom alatt fagyott, én rajta hagytam a Kubuntut, és úgy vittem vissza.
De mielőtt bevittem a gépet, küldtem egy e-mailt a HRP-nek a Win 7 alatt készített képekkel, és megírtam azt is, hogy jelenleg Kubuntu van rajta.
Azt írták vissza, hogy nem gond, vigyem be, alaplapot kell benne cserélni.A filmeket meg zenéket én mindig USB-s vinyón tárolom, elvileg így nekem semmi gázos dolog nincs rajta... Szerintem jobb félni, mint megijedni...
Üdv.
-
Jamo80
csendes tag
válasz
hatvanisando #12580 üzenetére
Hali!
Ezt egy kicsit bővebben ki tudnád fejteni?
1. Mikor volt szervízben a gép?
2. Mit csináltak/cseréltek rajta?
3. Mennyi ideje nem jelentkezett a hiba?Előre is köszi
-
Jamo80
csendes tag
Hali!
Nekem a HRP-sek írták azt, hogy vigyem be az EX225D-t, mert alaplap hibás, és azt kell cserélni...
Hátha lesz belőle valami.
Ha meg valaki esetleg olyat ír ami nem tetszik, akkor azon nem kell duzzogni, meg felhúzni magad, rendezd le vele privátban.
Az én személyes tapasztalatom az, hogy ez egy hasznos fórum, és mindenki tök segítőkész.
Na béke!
-
-
Jamo80
csendes tag
Itt is le lehetne a tapasztalatokat írni:
http://www.arukereso.hu/notebook-c3100/asus/k52je-ex225d-p44646308/velemenyek.html
-
Jamo80
csendes tag
válasz
Gombix #12424 üzenetére
Szia!
Megírnád a tapasztalataidat az ASUS facebook oldalán is? Mi már egy páran megtettük, de kezd behalni a lelkesedés, érzésem szerint egy kicsit mindenki belefáradt már a hadakozásba
De nem szabad feladni!!!
itt a link:
http://www.facebook.com/topic.php?uid=162273580473106&topic=325
Előre is köszi!
-
Jamo80
csendes tag
válasz
Master94 #12412 üzenetére
Szia!
Szerintem ne a szervízbe vidd be, hanem az üzletbe, ahol vásároltad a gépet. Ők ugyanis kötelesek jegyzőkönyvet felvenni a hibáról, és átvenni a készüléket tőled. Valamint a szervíz ülhet a javításon 1-2 hónapot, mivel velük nem állsz szerződésben. A kiskereskedőnek viszont elvileg csak 15 napja van erre.
Bővebb info a panaszfal.hu-n.
-
Jamo80
csendes tag
Sziasztok!
Bonyolódik a garanciális történet, mivel szeretném oda visszavinni a gépet, ahol vásároltam.
De a kisker azt mondta, hogy a gépre ASUS gyári garancia van csak, így vigyem szervízbe.
Ugye vissza vihetem oda ahol vettem a gépet, és ez a gyári garancia csak valami terelés már megint?
Előre is köszi a választ,
Üdv.
-
Jamo80
csendes tag
-
Jamo80
csendes tag
Sziasztok!
Nem igazán értem én ezt az 1-2 hónapos javítást. Elvileg nem kellene 15 napon belül elvégezni a javítást? Ha ez nem megoldható, akkor az ügyfél beleegyezését kérni a javítási idő túllépésére, és ha a vevő ebbe nem egyezik bele, akkor a vételárat visszafizetni?
Holnap feldobok egy OpenSuse Linuxot erre a sz@rra, hátha...
Üdv.
-
Jamo80
csendes tag
Nincs fekete képernyőm, ami jelzi, hogy nem jogtiszta. Haver töltötte le netről, meg valami kis progit, és azóta nem nyíg, hogy lejár 30 nap múlva a licensz.
De ha gáz lehet belőle, akkor inkább veszek egy alap Win7-et. Nem akarok 20-30e HUF miatt egy 300-400e HUF-os büntit. Esetleg meg tudnátok mondani, hogy melyikre érdemes beruházni?
Én egyébként a Digitaltrendben vettem a gépet. A Facebook jó ötlet,
-
Jamo80
csendes tag
Kedves Asus K52JE fanok!
Én is hozzájutottam 3 hete ehhez a gyémánthoz, és láss csodát, nekem is fagyogat elég rendesen. A bolt ahol vettem csak annyit mondott, hogy nem az ő gondjuk, és még nem is jelezte ezt a hibát nekik senki, pedig jónéhány darabot eladtak belőle... LOL!!! Szval forduljak az ASUS Mo.-hoz.
Kérdésem az lenne, hogy ha esetleg netán a Win7 nem jogtiszta, ami a gépen van akkor az mennyire lehet gond a szervizelésnél?
Én túl sokat nem akarok velük szarakodni. Ha nem lesznek korrektek, levél az összes európai ASUS leányvállalatnak, a távolkeletieknek úgyszint, csatolva a fogy. védelem.
Teljesen nyilvánvaló, hogy ez a noti egy szériahibás nagy fos!!!Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo Legion gamer laptop szép állapotban (RTX 3060, Ryzen 5 5600H)
- Asus Tuf Gamer Laptop i7, GTX 1660 Ti, 24GB RAM!
- HP EliteBook 850 G3, 15,6" FHD, I7-6600 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, AMD VGA, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD IPS , I5-6300UCPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Latitude 5480, 14" FHD , I5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest