Hirdetés
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Izeka82
csendes tag
válasz
Janos250
üzenetére
Kezdőnek kezdő vagyok még nagyon, de az az igazság, hogy már jó pár éve elkezdtem foglalkozni vele, mindig 1-2 hetet 'programozgattam', aztán hónapokra abbamaradt. Így sajnos mindig elfelejtődik az a kevés is, amit tanulgatok.A kódok kommentelésével is úgy vagyok, hogy mindig kimarad, és hosszú idő után újra kell kezdenem, hogy vajon mit is csinál amit írtam, de többnyire csak neten talált részeket alakítok saját magamhoz
Én jelenleg csak hőmérséklet mérésre használom azt a rendszert amit próbálok összehozni. Egy raspi-n fut a domoticz, és MQTT helyett én Mysensor hálózatot találtam annak idején, nrf24l01 rádióval összekötve. A kijelzőm most a domoticztól visszakapott adatokat írja ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Annyira azért nem egyedi tervezésűek a Steam Machine fő komponensei
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Hardcore café
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Arc Raiders
- Robotporszívók
- Assetto Corsa Rally
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED - DELL Universal Dock D6000 (452-BCYH) (DisplayLink)
- OnePlus Pad Green nagy kijelzős, pehelykönnyű tablet 128 GB Wi-Fi Használt, karcmentes 3