- Akciófigyelő: Jelentősen olcsóbban nyit az Ulefone új mindenese
- Google Pixel topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Yettel topik
- Netfone
- További kavarás a Pixel 10-ek körül
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. március
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
válasz
Crytek #18141 üzenetére
Tényleg semmi közöm hozzá, de ezzel az egész üggyel csak magadat szopatod. A sok ideg, meg keresgélés...
Kezdve ott, hogy nagyon meggondolatlan dolog volt rögtön nekiesni és szétvágni a töltőt. Én továbbra is tartom a nézetem, hogy a kokány töltővel Te ölted meg az akkut. Mondjuk most már mindegy, de ugyis azt vártad, hogy szar gépet kapsz, hát most itt van.
Ha még annyit megengedsz, akkor én a helyedben ujrahuznám a rendszert, vennék egy másik töltőt, és ha minden jó, akkor simán tudnád használni a gépet, a töltő meg kijön a kinai postázás árának feléből.
Ha meg nem jó továbbra sem, akkor visszaküldöd az utolagos töltövel. Sztem ebay már tele van velük.
-
hevizms
addikt
válasz
Crytek #18134 üzenetére
Amúgy próbáltad már újrarakni a ROM-ot?
Könnyen elképzelhető hogy minden gondod megoldódna.Ha még nem próbáltad,próbáld ki.A Teclast tabletemmel voltam ennél rosszabb állapotban is mint te és már én is a visszaküldésen gondolkodtam,amikor mégegyszer megpróbáltam újratelepiteni a ROM-ot és azóta is tökéletesen működik.
Ja nekem olyat csinált hogy hiába dugtam rá a töltőt,csak egy elem rajza jelent meg,benne egy felkiáltójeles háromszög,mintha nem lenne töltésem. -
Shoo
senior tag
válasz
Crytek #18134 üzenetére
Hogy te mindig a nehezebb módszert választod...
Majd megint kapsz egy szép levelecskét és még mindig nem lesz semmi belőle, ahelyett, hogy nélküle küldenéd el és nyomnál egy bocsi, de véletlen kimaradt szöveget...OFF az OFF-ban:
Apropó annyira nincs időm a géppel foglalkozni, hogy hétfő óta csak 1x volt töltve és még bőven van kraft, de még azt se tudom töltés alatt működik-e rendesen...tényleg kellett volna vele pár napot várni, mielőtt szétszedted a töltőt...azért is lett volna jó, mert akkor tudnád, hogy a sufnitöltő rontotta-e el, de így még azt se lehet tudni... -
ZsZso
Közösségépítő
válasz
Crytek #18123 üzenetére
Ah, vágom. De ha egyszer úgysem az eredeti, akkor nem mind1? Hagyd ki a csomagból, nem hiszem, hogy a töltő hiánya miatt visszaküldenék magyarhonba javítás/csere nélkül (a posta nekik több lenne). Kimaradt a csomagból elefelejtetted ...
Lehet pont az lesz a gyanús a végén, hogy egy idegen töltővel postáztad, és hogy hogy nem pont az akksi pusztult meg a gépben.
Persze kívülállóként könnyű okoskodnom...
tvamos: ha jól látom postával együtt kb. 7 ropi, ráadásul neki sürgős
.
-
tvamos
nagyúr
válasz
Crytek #18127 üzenetére
Ez olyan felenek tunik, mint ami neked kell:
AC Adapter For Cube U30GT 10.1'' Android 4.0 Tablet PC Power Supply Cord Charger
Es meg olcso is! -
tvamos
nagyúr
válasz
Crytek #18123 üzenetére
Harom megoldast latok a problemadra:
1. Megprobalod a csatlakozo meretet kinezni a neten.
2. Megmered. Ilyenkor egy tolomerce jo szolgalatot tesz.
3. Elmesz egy nagyobb elektronikai boltba, es beleprobalod a csatlakozot. (Ilyen boltokban talalhatsz szerelheto csatlakozot is, ami pont megfelel. Azok meg megmondjak a pontos meretet, amit adtak. A jovoben egy ilyen csatlakozo meg hasznos lehet!)Alternativ megoldas, ha veszel meg egy Cube-ot, annak a toltojet kuldod el, es megprobalod a penzed visszakerne. Ugyis rossz... nem?
Esetleg, ha veszel a boltban egy szerelheto csatlakozot, es rateszed, akkor mondhatod, hogy az eredeti eltort, azert kellett kicserelni. Elofordul az ilyesmi! (Megjegyzem, ami nekem az Aurora II-hoz volt is eltorott. Gyengusz egy vacak...)
-
tvamos
nagyúr
válasz
Crytek #18110 üzenetére
A szivatast mar nem uszod meg! Honnan veszel pont ugyan olyat? Raadasul par nap alatt!.. Gondolod, nem ismerik meg, hogy nem olyan, mint amit ok adtak hozza? Ezt elcseszerintetted, a tanulopenzt meg meg kell dizetni!
A lomex.hu-n lattam univerzalis vackot. Vagy rendelj a farnell-tol.
(En mondjuk ennek ellenere kihagynam a csomagbol, es ha rakerdeznek, probalnam kimagyarazni. Esetleg addig megerkezik az e-bay-rol, amit valaki mar belinkelt...) -
SUPREME7
őstag
válasz
Crytek #17924 üzenetére
Köszi, hasonlóra gondoltam én is bár jobban tetszenek a szövet cuccok, valahogy ez a műbőr annyira nem jön be.
Más kérdés:
Lehet, hogy hülyeség, de tableteknél kell aksit "formázni"? Holnap jön a smart7-es, és mivel hosszabb távra tervezek vele, nem szeretném már az elején elcseszni. Úgyis ha a futár cégen múlik akik elérhetetlenek, tuti, hogy holnap csak melóba tudom átvenni tehát ha kell fel tudom dobni töltőre komolyabb tesztelés nélkül. Vagy van valami jó tanácsotok, hogy minél jobban optimalizált legyen az akksi? Ha baromságot kérdeztem akkor bocsánat
-
ZsZso
Közösségépítő
válasz
Crytek #17706 üzenetére
Nem ők a hülyék, azért mert a világ tele van hülyével. Szerintem rengeteg ember keresi fel őket, hogy hibás az áru, holott csak töltőre kellene tenni, be kellene kapcsolni vagy meg kellene nyomni egy gombot a cuccon. Az meg tökmind1, hogy egy potenciálisan elmeroggyant ügyfél mit állít - lehet a fele se igaz mert sík hülye hozzá és keveri a szezont a fazonnal. A videó nem hazudik (ráadásul abban is lehet vmi, amit a kolléga mondott - azaz ők is csak videó ellenében tudják gariztatni).
Tényleg nem értem miért folytatsz keresztesháborút a PandaWill ellen. Csinálj egy videót telefonoddal - látszik amennyire látszik, aztán probléma letudva. Nem hiszem, hogy FULL HDban fogadnák csak el anyagot. Úgy érzem narráció sem szükséges, ha normálisan levideózod a hibát.
-
hun_gery
aktív tag
válasz
Crytek #17696 üzenetére
Félreértesz.
Engem nem zavar, hogy a problémádról írsz, hisz azért van a fórum. Ami szemet szúrt, az az, hogy nem a probléma MEGOLDÁSÁN vagy, hanem pörögsz azon, hogy videót akarnak, vagy bármi egyében.
Hidd el, nekik sem érdekük, hogy postázgassatok egymásnak oda-vissza kontinenseken át.
Az ő szemszögükből: mi van, ha nem is szar a tábla, csak nem tetszik, akármi. Ezért kérik a videot, hogy lássák, hogy mi a helyzet.
HA a videon látják, hogy mi a gebasz (töltő nélkül töltést ír stb) AKKOR visszaküldetik a te kontódra (a linken elolvashatod, hogy miért a normál postát javasolják a csomagküldő cégekkel szemben /vámot, egyéb költségeket nem állnak, azt rádverik/), majd az ő költségükre kapsz egy másikat.Az, hogy te ilyen formán nem küldenél csomagot, az szintén nem az ő bajuk (lásd feljebb). Egyébként a doboz védelménél nagyságrendekkel többet ér , ha a táblát betekered agyik buborékfóliába, majd 300 méter barna ragszalaggal körbetekered.
Az a küldési mód, amit linkeltem, ad ragszámot, az elég szokott lenni a kínaiaknak. (Az, hogy a ragszám elküldése után egyből feladják-e a csomagot, vagy csak akkor, ha megkapták a visszárut, ez már rajtuk múlik, de szerintem az utóbbi.)
A lényeg, hogy csinálj egy nyamvadt videot nekik valahogy, tedd fel youtube-ra, ott tudod feliratozni, és meglátod, az ügymenet fel fog gyorsulni.
Ha kell, segítek mind a video feliratozásában, mind az angol levelezésben, hátha nem 2013 nyarára oldódik meg a dolog -
hun_gery
aktív tag
válasz
Crytek #17686 üzenetére
ehhhh..... kb. minden kínai webshopban bevett szokás, hogy a legolcsóbb regisztrált módon küldöd vissza CSAK A GÉPET, sallangokat, dobozt NEM.
Gondolom a pandánál sincs másképp, itt le is írja, hogy mit kell tenned.
Az meg, hogy nincs egy nyomorú videokamera, meg egy angolul tudó a környezetedben, ne haragudj, de nem a panda problémája.
Segítenének ezek, valószínű a video elküldése UTÁN küldenének egy akkut, ha bevállalod a cseréjét, vagy egy RMA számot, de így nem fognak veled mit kezdeni, mert NEM TUDNAK MIT.Ne vedd sértésnek, de ha elég ügyes vagy Kínából rendelni, akkor legyél elég ügyes egy garanciális problémát intézni is. Spóroltál, beletenyereltél a sz@rba, van ez így.
Nem te leszel az első, aki ilyenbe belefut.Tényleg nem megbántani akarlak, de napok óta a sírod tele a fórumot a sirámoddal, és azt látom, hogy a problémát keresed, nem a megoldást, amit mellesleg a panda felajánlott.
no offense
----
A visszaküldést kb. 5000ből megúszod.
-----z0d1AK: ne cinkeld má' a srácot, jó tábla lenne ez, csak tényleg kifogta az elsőszériás táblák átkát.
-
osztraksajt
őstag
válasz
Crytek #17686 üzenetére
Csak hogy megbiztassalak ez lehet azért is ragaszkodnak hozzá hogy küldj videót mert a videóval tudják bizonyítani a gyártónak hogy tényleg szar, és kérnek helyette másikat. Nekem is volt olyan hogy megcsináltam a videót és szó nélkül küldték a másik cuccot visszaküldés nélkül, gondolom ráverik a gyártóra. Nekik sem érdekük a küldözgetés, ügyintézés, ők az eladásokból élnek.
-
scanman
csendes tag
válasz
Crytek #17569 üzenetére
Bocs, de én - már ha ez a szándékod - simán visszaküldeném a csomagot töltő nélkül, max megreklamálják ha nincs benne, te pedig válaszként közlöd, hogy elnézést, véletlenül kimaradt, de akkor a cseregépbe ne tegyenek töltőt, ne kelljen már kétszer postáznod... ha ezt udvariasan lezongorázod, tuti nem fognak vele kínlódni, ott egy töltő nem oszt, nem szoroz, ezt elhiheted... De nagyobb az esélye, hogy szóvá sem fogják tenni.... De persze ha nem is akarod visszaküldeni a gépet, akkor meg felesleges ezen rágódni
-
hevizms
addikt
válasz
Crytek #17407 üzenetére
Próbáltad már egyébként újrarakni a firmware-t?
Lehet simán megoldja a bajodat.Nem hiába ajánlják a kinaiak is.
Nekem a Teclast a10t csinált olyat hogy úgy nézett ki abszolút nem veszi fel a töltést.Egy elem,benne egy felkiáltójel.Ez jelent meg a tabletemen azt kész.Újraraktam a romot és azóta is jó. -
spiritex
veterán
válasz
Crytek #17381 üzenetére
Na hasonló módon jártam én is a Navon-nal, azzal, hogy az itt történt Mo-on, történetesen, hogy a készülék garanciális leadása után azonnal írtam a "szerviz"-nek, hogy szóljanak, ha véletlenül nem tudnák előidézni a hibát, és akkor segítek, mondták persze, oké. Eltelt 4 hét a leadás után (ebből 2 a "szerviz"-ben, a többi az ide-oda postázással), amikor már elkezdtem nyugtalankodni és érdeklődtem mikorra javítják meg a gépem, majd egyszer csak szóltak, hogy mehetek a gépért oda ahol átadtam, mert a gép 145 óra tesztelés során (ez napi min. 10 óra lett volna, ha igaz... röhej) sem produkálta azt a hibát, amit megjelöltem, tehát a gépnek nincs baja........ Na ekkor mondtam, hogy elég, és vettem egy w70-es wayteq-et normális terméktámogatással!
-
Colonel993
senior tag
válasz
Crytek #17381 üzenetére
Nyiss neki egy topikot és pontról pontra Copy-zd be a beszélgetést...
Komolyan kiváncsi vagyok én is a végkifejletre... ez jobb mint a Barátok közt...
De hülyeséget félre téve... Ilyenkor nem volna megoldás valami békítő ügyi hivatal vagy valami nemzetközi fogyasztó érdekvédelmi marhaság? vagy esetleg a PayPall-nál valami... -
tjb007
nagyúr
válasz
Crytek #17330 üzenetére
Videót beágyazni nem tudsz, nem lehet.
Idézet a Logout GYIK -ből:
- Hogyan tudok videót belinkelni a Youtube-ról?
- Képernyőmentéssel készítesz egy képet a videóról (körbevágod, ha kell), majd azt képként feltöltöd és a képre rálinkeled a videót. -
izisz
senior tag
válasz
Crytek #17283 üzenetére
A hozzáadott usb madzaggal kínzod Magad, vagy mással? Próbálj másik tyúkbelet vagy az alábbi:
Beállítások ->Storage -> Jobb felső sarok (+opciók) -> próbálgasd végig a 3 opciót, valamelyikkel mennie kellene a másolásnak (nálam az 1. és 3. is működik, sőt miután a romot újrahúztam még1*, már a belső memóriát is elérem pc-ről nem csak a uSD-t) -
izisz
senior tag
válasz
Crytek #17223 üzenetére
Nem, nem gáz. Volt már olyan, hogy ők maguk ajánlották, hogy javítsa meg valaki magának a hibát (értsd: szedje szét vagy vigye local service-be). Szerinted mennyire érdekli őket, hogy milyen FW van rajta?
Megtaláltad, hogy tedd fel evo prime-ot? [link]
Nekem az a gyanúm, hogy az adapter, amit megpróbáltál használni:
a., defektes volt
b., valami kontakt hibás volt első használatkor
mert nekem rémlik egy fórumbejegyzés, dettó hasonló leírással, hogy gyári töltő vacakol, sufni elő házibarkács töltő, összetákol (mint én) és neki is megadta magát az akksi.
Azért próbáld ki a főzött rommal és az akksi kalibrálást. Hátha csoda történik -
izisz
senior tag
válasz
Crytek #17208 üzenetére
willPanda nevű felhasználót támadd be direktbe (de azért polite módon, érdemes!). Ő segített nekem is elintézni a dolgokat a rendelés körül anno. Se CS-sel se livechattel nem kellett szórakoznom. Naponta egyszer válaszol kb. (gondolom sok a privátja) de segítőkész és legalább elég korrekt az angolja (Nancy a rendes neve)
Amúgy azt erőltetik mindienkinél, hogy csináljon videót a "hibáról" (egyik srácnak nem működik egyáltalán, de csináljon róla videót, hát LOL), aztán elmondják a részleteket, hogy mi legyen (de én még nem intéztem ilyen ügyet velük, szóval nem tapasztalat) -
-
-
izisz
senior tag
válasz
Crytek #17096 üzenetére
Nem volt semmi mágia a win7. Bedugtam RENDES (nem a gyári usb kábellel), android szólt hogy csatoljam az sd kártyát, majd látta is a win. A belső memót viszont nem látta/látja nálam sem. Ill. megjelenik a meghajtó, de olyan mintha nem lenne felcsatolva.
Kinti fórumon is írták, hogy a kapott usb kábelt érdemes messzire dobni és helyette normális mondjuk teló usb kábelt használni (a telóhoz valókat elég vastagon árazzák; én még pár éve számtech boltban vettem majd 2m-est fillérekért, telóval, tablettel, mindennel jó.
Töltő: a kevesebb áram nem gond, ahogy írták, csak lassabban tölt, ami még akár jót is tehet az akksiknak. Mikor levágtad a csatlakozót és visszakötötted, remélem figyeltél a polaritásra!! -
ZsZso
Közösségépítő
válasz
Crytek #17101 üzenetére
Egyelőre ennyire tellik:
1. Megosztassz egy könyvtárat a windows -os gépen
2. Felteszed a tabletre az esexplorer nevezetű csodát
3. Net/Lan fülecskét kiválasztod (nincs sajnos előttem a 'szopver')
4. Scannelsz egyet
5. Kiválasztod a géped, majd a megosztott mappát.
6. Szokásos metodikával másolsz(Ha valahol elakadsz, nyugodtan kereshetsz privátba is - de sajna nincs előttem se Windows, se ES File Explorer. Csupán a segítőkészség adott
)
-
hevizms
addikt
válasz
Crytek #17002 üzenetére
Nincs ebben semmi csoda.Sokan idegenkednek a kinából rendeléstől,pedig szerintem nagyon korrektek.Pld a pandawill amikor aurora tableteknél sokat kellett várni,minden megrendelő kapott 5$ kupont a késedelem miatt.Azonnal felhasználtam egy tok vásárlásra,igy a 9$ helyett 4$-ba került.Aztán sokakkal együtt visszakértem a pénzem a tablet késlekedése miatt,amit visszakaptam.Ettől fügetlenül a tokot megkaptam.Az előfordulhat hogy a leirásokban kicsit nagyitanak 1-2 dolgon,de nekem eddig minden rendelésem rendben megérkezett és azt kaptam amit rendeltem.Egy dolog volt amit kénytelen voltam kidobni,egy fólia a tabletemre.A közepe megvolt gyűrödve,szerintem a szállítás során történt.
Rendeltem már hdmi kábelt,töltőt,töltő átalakitót,autó diagnosztikai kütyüt,telefont,tabletet,telefontokot,tablettokot.Mind megjött gond nélkül és a fólián kivül mind rendben működik.
Szóval szerintem nincs gond a kínai rendelésekkel.A garanciális dolgokat is állitólag korrektül intézik.Amit eddig olvastam ilyet,az mind azt Írta hogy viszaküldte az adott dolgot és simán küldték az újat.Nekik ez nem tétel és fontos nekik a jó hirük,hisz nagy a konkurencia. -
z0d1AK
nagyúr
válasz
Crytek #16974 üzenetére
Urban legend... Ami el tud romolni, az el is romlik. Nem arra utaltam, hogy gyárilag szarok a kínai tabletet, hanem hogy akármi elromolhat. Jó példa erre a régi Galaxy Tab 10.1v-m, aminek a főpaneljét kellett cserélni 1 hónap után. És igen, tvamos logikáját követve kidobhattam volna, de inkabb szerviz javította, ingyen. Utána meg használtam tovább.
-
hdman
őstag
válasz
Crytek #16970 üzenetére
Ezt már párszor kitárgyaltuk.
Most csak a hivatalos ár miatt tettem be, mert eddig csak a találgatás ment. + ebben az árban a tokot is kapod.
Korábban én is az u30gt-t akartam, de a kezdeti nehézségek miatt inkább ez. ( vagy a cube pár hónap mulva, addigra viszont nem lesz best buy)
-
z0d1AK
nagyúr
-
mipityu
tag
válasz
Crytek #16958 üzenetére
1. Budapest 1005 Küldemény vám elé állítva / Item presented to customs
2. Budapest 1005 Bejövő küldemény vámkezelve / Inbound item customs procedure
3. Budapest 1005 Vámkezelésre vár / Waiting customs clearance
Ne higgyél kelzsocának. Nem tudja mit beszél.
A Tied most az 1. státuszban van. Valószínűleg jövő héten tovább megy a 2. vagy a 3. státuszba.
Akkor van "baj", ha a 3. sorra vált, akkor áfát kell fizetned. Ha visszakeresel, már leírtam a folyamatát a 16747-ben. Akit érinthet bármikor, az kimenthette magának. Nem írom be mégegyszer. Mivel a fentieket is leírtam már, ezt se biztos, hogy be fogom írni újra.
Kelzsoca rosszindulatú, a pontos információt nélkülöző válasza felbosszantott. Utálom mikor valaki úgy tesz, mintha tudná és közben félre informál. Tele van a net ilyesmikkel. Aztán jönnek a helyesbítések (ha jönnek), de azt már nem biztos hogy észreveszik. -
izisz
senior tag
válasz
Crytek #16917 üzenetére
Nos, itt a következő beszámoló:
- szédszedtem ripityára, összeraktam (pótoltam a 2 hiányzó csavart, sd foglalatot kicsit próbáltam korrigálni)> mostmár nincs bevilágítás; én úgy tudtam, hogy ez panelgond, de úgy tűnik, hogy itt inkább érintkezési/kábel/szerkezeti gond lehetett
> SD foglalatba mostmár lehet kártyát tolni (bár még mindig kell segédeszköz, mert tökig kell nyomni a kártyát, furcsa...)
> összerakáskor igyekeztem óvatosan jobban meghúzni a csavarokat (tényleg óvatosan, mert m.a. foglalat van természetesen)- a kapott tápról levágtam a csatlakozót, egy itthon talált régi router 12V/2A adapterjére felapplikáltam
> töltés alatt a tapizási bizonytalanság teljesen eltűnt
> scrollozás szintén normális így márTapi teszt progival minden inci-finci területe nagyon érzékeny, 10 ujj valóban működik (bár ki használ annyit egyszerre?!
Képernyő színteszt: semmi gond nincs vele. Azt sem igazán tudom, hogy amit korábban dead pixelnek mondtam, tényleg az-e, mert annyira pirinyó. Őszintén én még nem láttam ilyesmit soha monitoron, szóval nem tudom, hogy néz ki egy dead pixel. Az biztos hogy 1 kb 2 tized mm hosszú, szó szerint hajszálvékony - csakis sötétháttér mellett látszódó - vonal van az egyik sarkában, nem szúr szemet, ha nem mondom meg, hogy ott van
A kijelző szerintem nagyon-nagyon szép, legkisebb fényerőn is látszik ablak mellett kintről beszűrődő fényben.
Processzor sebesség stimmel, valóban 1,6-on pörög, amikor kell, de magától változik akár 200 Mhz is lehúzza, ha kell (tök poén a beállításokban mutatja, mióta be van kapcsolva mennyi időt töltött milyen sebességen)
Egyelőre ennyi, várom mások tapasztalatát, ahogy megkapják.
Lehet fikázni, de szerintem ennyi pénzért nagyon megéri, még alig jött ki, már volt hozzá főzött rom (és készül a következő, azt olvastam slatedroid-on) szóval nem hiszem, hogy a "support"-ra panasz lenne. -
izisz
senior tag
válasz
Crytek #16903 üzenetére
No, a kérdés érdekes. Most kipróbáltam, van némi zavar az erőben.
Nincsenek mindenféle vonalak, helytelen pixelek, ilyesmi, de érezhetően bizonytalanabb töltés közben az érintőfelület. Nem olyan gördülékeny a görgetés, többször rá kell bökni ikonra, ill. ha fürgén oda-vissza akarok lapozni homescreenek között, akkor néha elbizonytalanodik, hogy merre is kellene mennie. Töltőt kihúzva minden fain megint.
Olyan jelenséget, mint az orosz videón, nem tapasztaltam.
Fogok keresni itthon egy tápot neki, és amint kipróbálom vele, megosztom. Pedig amúgy nem tűnik nagyon gagyi tápnak külsőre, de majd kimérem. -
tvamos
nagyúr
válasz
Crytek #16846 üzenetére
Le van minden irva a PayPal honlapjan. Ott kitoltod a reklamaciot. Megirod, a penzt akarom vissza.
Ugyan ezt megirod az eladonak. Csinalj fenykepet / videot a hibajelensegrol. Kuld el azt is mail-ben.
Feladod biztositassal. Ha megerkezik a tabla visszaadjak a penzt.
Nekem ez sima igy volt.
Maskulonben (PayPal bevonasa nelkul) jartam mar rosszul.
Keress este pu-ben, ha nem megy.(#16845 ) Shoo
Nem tul gazdag a fantaziam... apukamtol kaptam ezt. -
ZsZso
Közösségépítő
válasz
Crytek #16846 üzenetére
"Megkapom a táblát kiderül hogy fos akkor live chaten-en elmondom mi a gondja és hogy adják vissza a pénzemet?"
Én olyat olvastam, hogy előtte jó ha videót készítessz vagy képet készítessz róla, s úgy hivatkozol a hibára.
"Ha visszaadják a pénzt akkor azután adják csak vissza miután a táblagépet visszaküldtem?"
Nyílván. -
tvamos
nagyúr
válasz
Crytek #16802 üzenetére
Nekem delutan kettokor meg siman valaszoltak. Azert nekik is erdekuk, hogy a 10-kor felkelo Amcsiknak valaszolgassanak. Szerintem azok a legnagyobb vevok. De nem tudom, hogy van ez ott pontosan.
(Nem volt meg a rendelesi szamom, csak a paypal szamom, az alapjan kertem trk. szamot. Mast nem kerdeztem.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- Akciófigyelő: Jelentősen olcsóbban nyit az Ulefone új mindenese
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Google Pixel topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Android szakmai topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Tab A8 (2021) , 3/32 GB,
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- Apple iPad mini 6. Generáció , 64 GB , Kártyafüggetlen
- MacSzerez.com - iPad Pro 12.9" / 4. generáció / Asztroszürke / Wifi + Cellular / 512GB / Garancia
- MacSzerez.com - iPad / 7. generáció / Ezüst / 128GB / Wifi / Garancia!
- Beszámítás! HP Z2 G4 Tower Workstation számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VivoBook X1504ZA notebook - i3 1215U 16GB DDR4 RAM 512GB SSD Intel UHD IGP WIN11
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- Eladó ÚJ, BONTATLAN Samsung Galaxy A05s 4/64GB ezüst / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest