- One mobilszolgáltatások
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Netfone
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz
imi123 #10522 üzenetére
Más az, amikor a konkurencia termékeit, húzásait éri a csipkelődés, beszólogatás, és más az, amikor gyakorlatilag egy egész topik van hülyének kikiáltva csúsztatásokra épülő féligazságok alapján. Előbbi belefér, utóbbi nem. Szerintem.
A vitával semmi gond. Kulturált körülmények közt igenis építő jellegű tud lenni, részemről szeretek megismerni minden álláspontot. Van itt nem egy olyan júzer, akivel nem értek egyet, mégsem hülyéz le, vagy ad hazugságot a számba. Lehet így is. Meg lehet úgy is, ahogy az elmúlt pár napban ment, de azt biztos nem fogom tűrni.
Az utolsó megjegyzéssel pedig egyetértek. Oka van, hogy így szétnyílt az olló, és jelenleg én sem igazán látom, hogy az AMD erre miképpen óhajt válaszolni.
-
HSM
félisten
válasz
imi123 #10528 üzenetére
No igen. De ha a user húz kicsit a kártyán, akkor az nem garanciális eset, valamint egy gombnyomás, és vissza is állt a gyári (valóban, garantáltan stabil) érték. Az OC kártyánál viszont nincs gyáribb érték, hacsak nem bütyköli szénné a user, de akkor sem lesz már 100%-os. Néha látni olyan gyári OC kártyákat, hogy az ember a fejét fogja, fesz az egekben, kis plusszórajelért...
A saját csapdájukba futottak bele.(#10529) Abu85: Igazlmas egy móka lehet ez gyártói oldalról...
Szerintem ilyenkor azért páran csuklanak a partnereknél.
-
gtamate2
veterán
válasz
imi123 #10481 üzenetére
Szerintem nem feltétlenül igaz ez. Én mindig az aktuális best buy-t szoktam nézni.
Pl. amikor vettem a kártyámat majdnem 7870 lett, mert eredetileg azt akartam, de hirtelen volt egy nagy esés az Asus 660-aknál így olcsóbb lett és jobb hűtéssel is volt szerelve mint a 7870 (asszem Dual-X volt), így a 660 melett döntöttem. Előtte 5750-em volt pedig, de igazából ha visszagondolok kb ugyan annyi Radeonom volt mint Geforceom és nem izgat hogy mi is van a gépben ha a teljesítménye megfelelő.Viszont hogy a Shadowplay valami elképesztő jó újítás, nagyon megkönnyítette a dolgom a játékokból való videó felvevésében szóval emiatt lehet hogy az új kártya választása során megint Nv lenne, persze ha csak elő nem rukkol valami hasonlóan jó cuccal az AMD is.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
imi123 #10481 üzenetére
F-X-ből most is hiány van? Mert ha igen, akkor óriási hülyeség volt a Nano... Még azt se lehet mondani, hogy a szarabb chipeket rakták rájuk. (Emlékszem mindenki ezt gondolta...)
Lehet túl van spilázva a Nano dolog, és valójában lehoztak kb nagyon limited 1000 db-ot kisgépekbe és nem szipkázza el a HBM-et, interposert.
-
Laja333
őstag
válasz
imi123 #10346 üzenetére
Ettől függetlenül ez egy jelen lévő probléma NV-nél, amit orvosolni kell. Nem kételkedem, hogy sikerül is nekik. Csak addig sok sör lefolyik Tibi atya torkán és azok a cégek, akik látnak jövőt a VR-ben már most szeretnének látni valami bizalomgerjesztőt. Ha igaz, hogy Nv jelenleg legjobb esetben tud 36 ms-ot, akkor az minden csak nem bizalomgerjesztő.
(#10348) Locutus
Miért nekem kéne ilyet mondanom? Te állítottad, hogy az NV megoldása köröket ver a pirosakéra. Egy ilyen dologról sem tudok. Amiben jobbak is, száraz tesztekben mutatható csak ki, de még véletlenül sem kör(ök)ről beszélve.
Egy játék érdeklődési köre pedig nem egy NV megoldás. De ha már játék: Batman... Egyedül a kultusza mentette (?) meg a játékot, majdnem belehalt az NV "megoldásába". Nem dicsekednék az NV-s játékokkal. -
Laja333
őstag
válasz
imi123 #10340 üzenetére
Lehet köze van a LENOVO-hoz. Nem biztos.
Egyébként ha már Lenovo: A AD-ban azt írja, "Mindössze 1,3 kg súlyával a világ legkönnyebb..." ha rákattintok az AD-ra, behozza a Lenovo oldalát, ahol már "A 2,877 kg-os súlytól kapható, új X1 Carbon a világ legkönnyebb 14"-os Ultrabook™ gépe." Ha ugyanitt rákattintok a műszaki adatokra, akkor "1,304 kg súlytól".
Akkor most mennyi az induló? Kéne egy utazós könnyű gép, de nem mindegy, hogy 2,8 vagy 1,3. -
HSM
félisten
válasz
imi123 #10081 üzenetére
Azért fognak arra optimalizálni, mivel az a gyengébb konzol. Tehát ami azon jól fut, az nagy valszínűséggel minden máson csak jobban fog futni, így elég egyszer belőni a kódot, menni fog mindenen kis módosítás/igazítás után.
Ami a DX11 tudást illeti, szerintem nem véletlen, hogy a játéknak bizonyos részei el sem lesznek indíthatóak DX11 mód alatt, mert játszhatatlan lenne. Le volt írva nem is olyan rég.
(#10055) gbors: Erre majd este még írok pár sort, ha hazaértem.
-
#85552128
törölt tag
válasz
imi123 #10081 üzenetére
Korábban a Ubisoft állította (úgyhogy tessék fenntartással kezelni) még a Unity kapcsán, hogy a CPU a limitáló tényező, ha csak a grafikát nézzük a GPU-n akár 100 FPS-sel is mehetne a játék: [link]
Szóval lehetséges, hogy a konzolnak még nagyobb szüksége van rá mint a PC-nek CPU limit szempontjából és ott is ezen limit "kiütése" az elsődleges cél a DX12-vel. Ezért is foglalkozhattak vele ennyit, nem pedig a PC miatt (bár a Mantle után nem sok alibijük lett volna a magyarázkodásra). -
HSM
félisten
válasz
imi123 #10020 üzenetére
Én úgy tapasztaltam, a "múlt játékaihoz" bőven elég egy 290/390 is, a jövő játékaihoz meg inkább fog passzolni a 290/390, mint a GTX970.
Ez alapján én a Radeonos vonalat javaslom inkább, pláne 4-5 éves távlatban. A GTX970-ben úgy fest, jópár dolog áldozatul esett a jó fogyasztásnak, ami DX11 alatt nem volt hátrány, viszont DX12 alatt könnyen az lehet, ahogy most állnak a dolgok.A többire pedig ahogy gbors írja, van megfelelőbb topik.
-
Petykemano
veterán
Erre én is kiváncsi lennék. Találgathatok? A cat sorozat eléggé leült, a stonéy ridgeben is a helyét excavator veszi át. Én simán el tudnám képzelni,h zennel pályáztak, senki nem mondta, hogy jelenleg piacon levő termékkel kell pályázni (puma+) ha 14nm, akkor zen. De esélyes lehet az energiatakarékos és olcsóbb 22fdx is gyártásra, akkor szerintem inkább XV.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nincs megerősítve, hogy ki nyert, de az Imagination, az Intel és az AMD futott versenyt. Valszeg behúzta az AMD. Az Intelnek semmi esélye nem lehetett, mert nem vállaltak egyedi tervezést. Az Imagination valszeg jó esélyekkel indult, de többet érhetett, hogy hasonlítson a dizájn a két nagy konzolra.
-
HSM
félisten
Ez a VR tudtommal csak annyi, hogy a fejed mozgását követi a kép, tehát nem az egérrel rángatod, hogy merre nézzél, hanem a fejeddel is tudod pozicionálni amit látsz. Ettől még a játék játék marad, szerencsére.
Hogy a látásra hogy hat nem tudom, de szerintem épp elég sz@rok a mai lassúcska monitorok is, meg a sok pici képernyő kütyü... Ez lesz a legkevesebb....
Árban nem biztos, hogy olyan durva lesz, csak két kicsi kijelző meg hozzá a körítés kell, szerintem egy óriási monitort legyártani sokkal-sokkal drágább.(#9842) h1mpi: A jelenlegi elhúzott piacvezetőségét csak annak köszönheti, hogy kihasználták a beragadt 28nm és a szintén jól beragadt DX11 miatti stagnálást a Maxwell-ekkel. Ez nekik pont kapóra jött, hiszen mobil lapkákban is utaztak már egy ideje, így nagyot tudtak vele villantani. Csak ugye, azt nem kötötték az emberek orrára, hogy ennek ára is lehet még....
Az AMD csak azt kalkulálta el a GCN-ekkel, hogy olyan lassan mozdul csak majd előre a piac, mint ahogy láthatjuk. Ezzel az Nv nyert egy durván egy év komoly előnyt a Maxwell-nek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kamuzott senki. A DX12 specifikációja azt követeli meg, hogy a multi-engine hardveres kezelése szempontjából a hardver képes legyen minimum egy copy, compute és grafikai feladatot egyszerre fogadni. Ennek a feltételnek a Maxwell 2 megfelel. Arra már nincs előírva specifikáció, hogy ezek a feladatok a hardverek belül is futhassanak egyszerre. Következésképpen az is elfogadott implementáció, ami nem hoz gyorsulást minden kódnál. Erre nincs is meg a lehetőség, mert nagy a fejlesztők szerepe. Az NV mindig is annyit mondott, hogy támogatják ezt a képességét, amikor erre irányult a kérdés, azt viszont sosem állították, hogy ennek a használata mindig pozitiv hatással van a sebességre.
-
Le lett írva az elmúlt 24 órában két realisztikus magyarázat is. Nyilván nem tudjuk biztosan, mennyire pontosak, de mindkettő magyarázza a jelenséget, és mindkettő kezelhető programozói oldalról. Igazából elvileg a driver is megfoghatja ezeket az eseteket - afelett is van kontrollja, hogy egy GPC akar-e feladatot adni egy másiknak, és afelett is, hogy compute feladatokat összegereblyézzen egybe, és a következő ciklusban azok menjenek.
De az is lehet, hogy a fejlesztőknek is oda kell figyelni erre - too early to tell. -
HSM
félisten
Jelenleg úgy fest a dolog (találgatás?), hogy az Async-et tudja, spec pipa, csaképpen akár még lassulhat is tőle, tehát nem egészen azt kapod, amit AMD alatt. Kb. mint ahogy 4GB-os a 970.
Ott van azon is a 4GB, a spec pipa.
Szerintem ez semmi amúgy a 970-es dologhoz képest. -
-
Ren Hoek
veterán
Főleg, hogy az AOTS-on alapul ez a mese...én azon csodálkoztam eddig, hogy a Maxwell2-t nem ette meg 5-6 FPS-re...
Teljesen egyetértek, ha egy szárnyait bontogató 2-3 pipeline Async konzolportnál bevérezne a Maxwell2, akkor lehet mellkast döngetni, hogy AMD nyerte ezt a kört, de durván. Azt eddig is tudtuk, hogy a Maxwell-nek nem tesz jót a durva async... de ha ez kimerül annyiban, hogy az AOTS nem megy rajta olyan jól, hát üsse kő lenyeljük. Más extrém DX12 játék szerintem kanyarban sincs még, mondjuk egy nagy csatás űr RTS nem ilyen fos grafikával mint az AOTS - amiben mondjuk Maxwell2 megy 5 FPS-t, egy Hawaii meg 60-at. Na egy olyanért cserélnék már.
-
Yllgrim
őstag
Az eddigi hozzaszolasok alapjan kb senkit nem erdekel mit tud technikailag a hardver, egy dolog a lenyeg, menjen mint atom. Ha majd az elkovetkezendo idoben az AMD cuccain lesz ez meg akkor majd mindenki AMD-t vesz (?), mert drivert ir a jatekfejleszto, nem az AMD, ott jol fog menni, oda lesz normalisan optimalizalt VR meg tarsai. mire a konkurencia utoleri oket sok minden megvaltozhat. Ha most benyaltak sokan hogy a zold a jobb, a piros meg szarabb, akkor mibol gondolod hogy ezt nem lehet ujra eljatszani veluk forditva?
sayinpety: probalj meg picit tobbet hozzaszolni ha belefer, reszemrol elmenyszamba mennek az irasaid.
-
Laja333
őstag
Akkor ha lesz lehetőséged nézz meg egy 290x-et új branch driverrel. Meg fogsz lepődni.
(#9302) Erdei88
Ezt csípem benentek.Akkor most a 390x nem egy átnevezett, tuningolt 290x?
A Fury Pro meg már megint a 980 ellenfele?
Komolyan nem tudom eldönteni mi alapján döntötök, hogy akkor most mi minek az ellenfele, meg átnevezés-e vagy sem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX11.3 már benne van Windows 10-ben. Azért nem esik szó róla, mert nincs még rá normális implementáció. A Microsoft szerint a gyártók a DX12-re koncentráltak, és inkább eltoltak a DX11.3 implementációkat, hogy biztosan legyen DX12 a Windows 10 startra. Az sem biztos, hogy mindenki készít rá teljes implementációt, mert a fejlesztőket egyelőre a DX11.3 nem érdekli, mivel gyakorlatilag csak a typed UAV loads és az FP16 a reálisan kihasználható extra. A Volume Tiled Resources lett volna a lényeges dolog, de elrontotta a Microsoft azzal, hogy nincs a DX11.3-ban normális 3D-s textúraformátum, illetve az ASTC kilövésével a DX12-ben sem. Amire a fejlesztők igényt tartanak azok pedig kimaradtak a DX11.3-ból, mint például az execute indirect.
-
-Solt-
veterán
Ne viccelj, amíg kulturált a hangnem és a stílus, addig nincs gond a vélemény különbséggel!
Csodát szerintem senki nem vár, az viszont benne van a pakliban a jelenlegi infók alapján, hogy záródik az olló szára, illetve, hogy kap egy kis lendületet a PC... Azt meg úgyis az idő dönti el, hogy ezekből mi valósul meg. Az elvi előnyök az NV fölénye miatt biztos nem fognak teljes mértékben átülni a gyakorlatba, ebben szinte biztos vagyok. Sajnos...
-
-Solt-
veterán
Kifejezetten érdekel milyen hurrá optimizmusról beszélsz!?
Az, hogy az ember nem rúg bele a földönfekvőbe minden félórában, még nem jelent hurrá optimizmust. Sokszor gond, hogy olyanokat láttok bele az ember mondandójába ami nincs ott, majd ezt visszavetítitek ránk.
Idáig sem a konzolok miatt volt visszatartva a PC, ezután sem lesz így szerintem. Részemről én rühellem a hülyegyerekképző dobozt, de ettől még nem érzem úgy, hogy kevés lenne a hardver alattuk. Ráadásul nemcsak grafika van a világon...
-
Szerintem nem volt kevés...
Rengeteg dolog még mindig nincs PC-n, pl közös memória és cache hozzáférés, stb.
PC-n csomó ilyen lassító dolog van amit át kell hidalni vagy ki kell küszöbölni trükkökkel.
Ráadásul igazán a hardvert még konzolon sem használják ki, jövőre jönnek az igazi nextgen játékok első futárai.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolokat és a PC-ket is teljesen másképp fogják programozni a következő években, mint például ma. A fejlődés lehetősége igen jelentős, mert lassan átírják a motorokat arra, hogy a CPU-ról egyre több feladat a GPU-ra költözzön. A SIGGRAPH-on már egészen érdekes koncepciók kerültek elő, amelyek nagyon aktív projektek. Persze nincsenek még bevetve, mert nincs rá kész az alapul szolgáló motor, de 2016-2017 környékén már látható lesz az eredményük. Ezeket az újításokat majd PC-be is mentik át, ahogy zajlik a GPU-k integrációs folyamata.
(#9025) kovsol: Azért volt. Az Xbox One eredeti API-ja így is sokkal lassabb, mint a PS4 low-level API-ja. Persze más kérdés, hogy a fejlesztők többsége egyiket sem használja. Nem megfelelő az elavult motorstruktúra hozzájuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
HSM
félisten
Igen, amit leírsz tipikusan elfogyó processzor vagy API/Driver limit.
Leginkább ezen javítottak azóta, amennyire követem. Amúgy magam is észrevettem ezeket, pl. BF4-ben maxgrafikán DX11 módban a sok apró szirszar egyes páláykon sokkal jobban megfektette az AMD-ket, mint az Nv-ket. Mantle-ben ennek máris nyoma sem volt... A monitorozáson is látszott ilyenkor, hogy a VGA terhelése esik vissza, a proci meg szenved.
Nekem 2014 novemberig volt meg az asztali gépem a 290-el, emlékeim szerint valamelyik 14.7 környéki béta driverrel. Nekem nem volt különösebb bajom a teljesítményével amúgy az időnkénti lassabb teljesítmény ellenére sem. Pl. BF4-ben amíg nem volt Mantle, DX11-ben High-ra tettem, és máris ment, mint a huzat, játék közben meg nem látszódott különbség a High és az Ultra beállítás között. Mantle-n meg mehetett aztán Ultra-n... -
HSM
félisten
-
nem tudni. várhatóan jobban fogja gyorsítani, mint az nvidiát. az nvidia drivere megnyit akár 6 szálat is a kernel felé, ami nagyon bekorlátozza, hogy a cpu-t mi másra lehet még befogni a gpu etetésén kívül. ai területen évek óta 0 érdemi fejlődés van, mivel nem tudnak több erőforrást kiosztani neki. amd oldalon ha jól tudom, két szál van. hamarabb is jön a procilimit.
de mint mindig, a puding próbája itt is az evés lesz. -
-Solt-
veterán
Egy példát hoztam arra, hogy a driver mennyire "fogja" az izmosabb AMD kártyákat, amiből arra lehet következtetni, hogy dx12 alatt driver híján önmagukhoz képest jobbak lehetnek, arányosan nagyobbat gyorsulhatnak mint az NV kártyák, mivel azokat nem "fogja" annyira a driver jelenleg sem. Nem beszéltem teszt programokról...
-
Ren Hoek
veterán
Igazából nekem se jön be, csak a benchmark miatt lehet "érdekes".
AOTSde elsőre nekem ebben semmi forradalmi nincs látványra. Sőt kifejezetten igénytelen a grafika. (Ezek a darabos füstök pl...) Egy Supreme Commanderben is láthattunk nagy csatákat, meg Total War játékokban. 30 FPS-re büszkék 4K-ban egy dual 290X-el
kicsit vicces.
Szóval ez amolyan AMD tech demo, az igazi játékok majd a félév során valamikor jönnek. Deus Exet várom majd, nemtudom mikor jön ki...de ott szerintem teljesen más terhelést kap majd egy VGA mint itt. Tehát DX12 alatt abszolút a kódtól függ mekkora terhelést kap a GPU/CPU és milyen előnyökkel jár ez.
-
Ren Hoek
veterán
Szerintem inkább az lesz, hogy az első bencheken és pl az AOTS-Star Swarmban iszonyúan megveri a Maxwell 2-őt a GCN (de abból is csak a Hawaii és a Fiji), lehet 4x gyorsabb lesz pl. Egyszerűen a sávszélből és a felépítésből adódóan.
Emiatt minden AMD-s megőrül, köpködik rúgják a zöldeket, verik majd a mellüket.
Aztán jön a kopp, mert a játékok nagyon nagyrészében egyelőre nem gyúrnak rá az erős async-re, inkább arra, hogy mindegyik VGA szépen profitáljon a DX12-ből. Szóval pár kivételen kívül marad az erősorrend.Persze hagyjuk meg az AMD-nek ezt az RTS-es extrém async előnyt, kell is nekik most egy kis siker. Ha még AOTS-ban sem virítanak, akkor tényleg nagyon nagy a baj, és a kutya sem fog hinni innentől a meséknek.
-
-Solt-
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen a Thief támogatja PC-n, de csak a legutolsó javítással. A BF4 a PS4-en a pilot projektje volt az async shadernek. Ezután mindegyik PS4-es Frostbite 3 játék megkapta ezt a funkciót. A jövőben ez a funkció platformfüggetlen lesz a Frostbite-tal. A kísérletezés erre vonatkozóan állandó. Az a kérdés mikor kapcsolják be a funkciót.
-
Ren Hoek
veterán
Első körben DX12-ben 1 compute 1 grafikai várható párhuzamosan. Konzolon ha jól rémlik 2 compute 1 grafikai van. Szóval ez lenne a cél, persze lehet 10 pipeline is, de az már kifekteti a Maxwell2-őt. Az előbbiek nem.
(#8227) HSM: Itt a MIKOR a kérdés. Amire se te, se én, se Abu nem tudja igazából a választ. Márpedig akkor fogja szopatni a Maxwell2-őt a motor, ha sok-sok pipeline van. Ez mikor lesz általánosan 10/10 játéknál? Legyen az FPS, RTS, RPG... nem csak speckó RTS mint a Singularity, vagy a Star Swarm sokezer egységgel. Egyáltalán kell egy FPS-be pl ennyi pipeline és ekkora sávszél?
Szóval 1 év? 2 év? 3 év? Erre nemhogy mi nem tudjuk a választ, de maguk a fejlesztők sem...Másik kérdés pedig, hogy a mostani 150K-s VGA-k mit fognak érni 1-2-3 év múlva? Lehet egy 970 is ugyan úgy papírnehezék lesz, mint a 290X...
-
gtamate2
veterán
Hát igen, mondjuk a kezdeti árnak betudható az a 80$, viszont szomorú hogy még csak most sikerült válaszolni, az nvidia pedig lassan kidobja a következő szériát, nagyon sok volt ez a késés.
Abunak pedig igaza lett, nem lesz már olcsóbb az amd, mint régen. Pedig reménykedtem hogy ha belövik azonos teljesítményre akkor faragnak az áron hogy megérje, bár biztos nem olcsó ezeket a kártyákat gyártani lehet ez is benne van az árképzésben.
Az az igazság hogy most azokat sikerült csak meggyőzni akik amd pártiak és vártak a 980 alternatívájára amd fronton, viszont nem alkottak best buy kártyát, így a 980 jelenleg jobb vétel még. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A dedikált GPU-k jövője egyértelműen az Inteltől függ. Nekik lejár az FTC-vel kényszerítése idén szeptemberben, amely arra kötelezte őket, hogy a dedikált GPU-knak x16-os PCI Express csatolót kell biztosítani. Nyilván ez nem kedvezett az Intel terveinek, de a hatóság szava döntött. Ez 2010 augusztusa óta ismert volt. A piac szereplői 5 évet kaptak a saját lábra állásra. Szeptembertől kezdve az Intel jóakaratától függ, hogy létezhetnek-e vagy sem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt nincs értelme kivásárolni, mert akkor csak dedikált GPU-ként használható. A dedikált GPU-k eladásai éves szinten folyamatosan esnek, és ez már öngerjesztő, mert azért emelkednek az árak és lassul a generációváltás, hogy a visszaesést kompenzálják, ami újabb visszaeséshez vezet, ami újabb áremelést von maga után kompenzálás céljából, és így megy majd tovább addig, amikor már nem éri meg fejleszteni sem erre a piacra. Senki sem fog egy olyan piacra vásárolni, amelyiknek a jövője gyakorlatilag borítékolhatóan borús.
-
HSM
félisten
Még azért ott is van hova fejlődni. Szoftveresen, és programok terén is.
(#7507) daveoff: Én nem tudok Mantle-re fejlesztett, boltban kapható játékot. Csak olyat, ami kapott egy kiegészítést hozzá, de alapvetően DX11-re fejlesztett motor. Nem is fog senki kiadni ilyesmit, amíg az Nv-vel nincs DX12 vagy Vulcan mód.
A DX12-nek állatira nem lesz olyan hosszú felfutása, mint a korábbi API-knak, mivel ahogy nemrég írta a fórumtárs, már a Mantle-vel másfél éve folyik a felszín kapargatása, így sokkal hamarabb érkezni fognak a valódi DX12 alkalmazások, mint a korábbi API-k esetében tapasztalható volt.(#7508) Milka 78:Mindketten pontatlanul emlékeztünk: "Vannak egyébként erről DX12-es tesztek már, mert az AMD készített rá az SDK-ba egy példaprogramot. Ott a GCN1 nagyjából +15-25%-ot hoz. A GCN2/3 +35-45%-ot. A Maxwell 2 +5-15%-ot. "[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Háztartási gépek
- Milyen notebookot vegyek?
- Star Trek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One mobilszolgáltatások
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Több Lenovo Thinkpad x1 carbon gen 4 / 5 / 6 / 7 X1 Yoga gen3 6-9. gen i7, i5 procik
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Akár játékra! Intel X5650 / GTX 1650 / 24GB / 240SSD+ 500HDD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest