- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Na! Ez egy JÓ utólagos autós fejegység - Minix CP89-HD
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ffodi
veterán
válasz
TTomax #28048 üzenetére
Az a teszt egyszerűen sz@r.
Alacsony felbontáson az 5960x@3GHz valószínű egyszerűen kevés, 4k-ban már kevésbé kéne ezt látnunk, amit látunk...így bizonyára más gond is volt ott.
7700k mellett
6900k mellett
5960x mellettEgyik tesztben sem járt alapon a CPU....
-
ffodi
veterán
válasz
TTomax #28042 üzenetére
3DMark összpontszám, ebből nem érdemes semmilyen következtetést levonni, CPU órajel pl. nagyon meg tudja fojtani a végeredményt...
GTX1080 2100/11000 MHz-en kap kb. 25000-25500 graphics score-t,
GTX1080Ti 2100/12500MHz-en kb. 33000-et.+~30% a Ti javára, ami kb. játékokban is ennyi.
Többi tesztnél sem OK, valami, tuti CPU limit volt pl..
-
#45997568
törölt tag
válasz
TTomax #27982 üzenetére
Nem csodalkozom, itt ahol nem mosnak zoknit angliaban hanem hasznalat utan kidobjak mert olcso (jo par ilyet ismerek, persze nem mindegyik brit ilyen) majd pont alkatreszeket nem fognak cserelgetni.
Ha majd latok konkret szamokat hiteles forrasbol (rakerdezek majd Gibbo-nal O szokott is valaszolni) akkor majd meglatjuk, addig ez is olyan mint jo par varosi legendatok a multbol, mar ha nem gond
(#27979) MiklosSaS : ja 1070-el meg 6500K-val az egyik, 1080-al meg G-Sync monitorral a masik gepemben
Foleg hogy meg elegedett is vagyok veluk, mi?
Errol egy filmreszlet jut az eszembe
-
#45185024
törölt tag
válasz
TTomax #27895 üzenetére
Csak vízzel egy konkrét tipusnál mint maximum, azt nem állították hogy a levegővel is fognak menni ennyivel.
De ez is valami nem ? Van tapasztalatuk vizes kártyákban. Én csak azt sajnálom hogy AMD-nél nincs az MSI 1080TI vizeséhez hasonló kártya legalább customba jó lenne. Illetve van de ilyeneket ezen az oldalon csak kínába kínának gyártanak. -
válasz
TTomax #27823 üzenetére
Azt írta a fórumtárs, hogy kevesebb számolóegységből hozza a kevésbé kisebb számítási teljesítményt. Ha így vesszük, akkor az Mi25 egy számolóegységre jutó TFLOPS értéke (fajlagos teljesítmény) magasabb, mint a Volta esetén.
Ugyanakkor ez nem mond semmit, mert a desktop vonalon azt látjuk, az AMD-nek több számolóegység kell ugyanahhoz a teljesítményhez, mivel alacsonyabb órajelen járnak a GPU-i.
Tehát igazából nem sok értelme van ennek a magokra vetített számítási kapacitásnak, mert az órajel is befolyásoló tényező.
(#27827) TTomax: Egyetértek, ha valami fajlagost akarunk számolni, akkor a perf/watt mutatónak van értelme, a többi csak technikai érdekesség szintű, de haszna nincs.
-
-
füles_
őstag
válasz
TTomax #27565 üzenetére
Nincs itt semmi furcsaság, Polarist így lehet alulfeszelni. Én az RX 470-esemet alapórajelen használom alulfeszelve 950mV-ra (-75mV a gyári feszültségből) teljesítményvesztés nélkül. GPU only fogyasztás AB és HWiNFO szerint 80-90W körül tanyázik játékok alatt. Ha lenne egy extrém jól szellőző házam, akkor az én kártyámat simán lehetne passzívan hűteni.
És ez még csak egy RX 470, az 580-asokat és az 570-eseket még ennél is jobban lehet alulfeszelni. AdoredTV (youtuber) az RX 580-asát 1266MHz-es órajelen 890mV-ig tudta alulfeszelni. És redditen is voltak már ilyen alulfesz eredmények RX 580-nal.
-
s.bala31
őstag
válasz
TTomax #27521 üzenetére
A fogyasztás kártya újból bedobva
Kis időt ráfordítva a wattmanban (alulfeszeléssel) lehet bőven faragni ezekből a fogyasztásadatokból. Nekem zafir 480 gyárilag 1.162 volton megy 1305 Mhz-en. Jelenleg kb 1.044 volton használom 1340/1970 Mhz-en, ez kb a ref 580-as szint. Így egy két játéknál ugrik bele néha a 150 Wattba a GPU core Hwinfo szerint. Nem tudom hogy más gyártóknál hogy van beállítva az alapfesz de a zafírnál szerintem kicsit túltolták a biztonságot.
-
#85552128
törölt tag
válasz
TTomax #27521 üzenetére
Ez a master plan része
Kiadták a határra húzott, rosszabb perf/wattos "evolved" szériát és majd jöhet a Vega, hogy "up to csillió perf/watt improvements compared to RX 5xx".
Szerk.: Ne örülj annyira, ha az RX 5-ös széria felmerül bármilyen perf/wattos összehasonlításban az nem azért lesz mert annyira sikerült előrelépni
-
füles_
őstag
válasz
TTomax #27542 üzenetére
Vega fogyasztása szerintem rendben lesz. Csomó helyen áttérnek energiahatékonyabb megoldásra, köztük olyanra is, amivel az NV anno ledominálta a mobil piacot a Maxwell-lel. És még ott a HBM is, ami már bizonyította a Fury esetében, hogy egy igencsak éhes architektúrát képes egyensúlyba hozni fogyasztás terén az energiahatékony Maxwell-lel.
Vegával az a gond, hogy csak a felsőkategóriába érkezik, és lentebb megmaradnak az aránylag sokat fogyasztó GCN4-es GPU-k.
Aztán ki tudja, hogy alakul az egész. Én nem hájpolom a Vegát, mostanában megtartom magamnak a véleményem.
-
válasz
TTomax #27537 üzenetére
Én itt alább 10% fogyasztáshoz 5% teljesítményt számoltam.
Én nem mondom, hogy ez jobb, de azt sem mondom, hogy rosszabb."nézzem csak,mi is van a gépedben?Jahh 480?Miért is nem cseréled le???
"
Jajj, ez annyira amatőr..
2 évnél hamarabb még nem cseréltem VGA-t..
Jó ez most pont nem igaz, mert előtte volt egy 470-em is, de úgy jött ki, hogy +3 ezer forintot kellett rádobnom a 480-ra, amiért cserébe még a garim is újraindult.(#27536) ->Raizen<-: Tudtommal történt előrelépés az idle fogyasztásban.
-
füles_
őstag
válasz
TTomax #27534 üzenetére
Én azt mondom, hogy azon a +30W-on már nem múlik semmi. Ugyanúgy hűthető a kártya.
Az 580 előnyeit a 480-nal szemben már felsoroltam. Még esetleg azt is előnynek lehet mondani, hogy alacsonyabb lett az MSRP, és az AIB partnerek is jobb hűtésekkel álltak elő, több az ajánlott modell.Én már elmondtam a saját véleményem az 580-nal kapcsolatban, szerintem teljesen rendben van. Bevallom jobb lett volna, ha órajelemelés helyett inkább csökkentik a fogyasztás, úgy hogy alacsonyabb feszültséggel adják ki őket. De ha így adták ki...
-
#45185024
törölt tag
válasz
TTomax #27521 üzenetére
A Titan Xp-nél is gyorsabb a Palit LCD kijelzős 1080 TI-je
Az egy dolog hogy 1200 Dollár de
A combos tápáramkör három darab nyolctűs PCI Express tápcsatlakozót kapott
Hát ez meg mért nem háborít téged fel ? -
válasz
TTomax #27447 üzenetére
És mégsem mennek vele semmire
Ne zavarjon, hogy a HBCC most fog majd bemutatkozni. Ha szar lesz, akkor mondhatod, hogy nem mentek vele semmire.
De remélem, hogy jó lesz és hozza a VEGA az általánosan elvárt sebességet, te megveszed és végre befejezed ezt az AMD ócsárolást.
Szerintem meg inkább a kétszereplös piacon eljátszották a csendes konkuranciát ami mellet az ellenfél olyan árat szabott amivel kockásra kereste magát megtartva a marketshare több mint kétharmadát....
Mit tud tenni az AMD, ha hiába van jó terméke, az emberek többsége akkor is NV-t vesz? Nézd csak meg ezt a chartot:
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #27447 üzenetére
A semminél jóval többre mentek. Tulajdonképpen a kétszereplős piacon másodikként meghatározták, hogy milyenek legyenek az új API-k és az új programozási technikák. Olyanra még soha nem volt példa, hogy egy szabványalkotó a piacvezetőnek kedvezőtlen feltételeket teremtett volna. De most megtörtént. Látszik is, hogy mennyire más a Radeonok és a GeForce-ok DX11-es és DX12-es teljesítménye.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #27442 üzenetére
Ez távolról sem annyira úttörő dolog. A memory paging rendszerek évtizedek óta léteznek. A HBCC tulajdonképpen egy ilyen rendszer, se több, se kevesebb. Az AMD-nek azért lesz hamarabb, mert az ATI-hoz beesett egy csomó CPU-s mérnök, akik már tizensokéve erre terveznek processzort. Az NV-nek ezek a mérnökök hiányoznak, tehát nekik fel kell szívniuk a saját tapasztalataikat, mert nem volt olyan szerencséjük, hogy hirtelen a GPU-t tervező részleg mellé került egy csúcsprocesszorokat tervező részleg egy rakás tapasztalt mérnökkel. Az AMD részéről ez az egész színtiszta mázli. Ha az ATI még mindig független lenne, akkor most nem beszélnénk a HBCC bevezetéséről, mert azt az utat kellene járniuk, amit az NV jár, és nem egy gigantikus felvásárlás utáni jól megrakott tálcán kínálják a know-howt a GPU-s mérnököknek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #27439 üzenetére
Alapvetően az NV-nek is van egy hasonló megoldása a GP100-ban, ami hardveresen próbálja menedzselni az allokációt, de az csak a CUDA-ra működik. A HBCC nem olyan dolog, hogy eldöntöm és csinálok egy ilyet, és hozom is. Az AMD-nél ennek az ötletét még az R600 megjelenésénél vettették fel. Szóval kb. egy évtizedes folyamat, amíg ez az első megbeszéléstől eljut egy lapkába. De abból, hogy a GP100-ban már van egy hasonló, csak még kezdetleges formában tulajdonképpen tudni lehet, hogy az NV is készül vele. Egyes pletykák szerint már a Volta tudja, de nem biztos, hogy mindegyik lapka.
Ez hasonló dolog a feszültség skálázáshoz. Nem azért használ szoftveresen vezérelt DVFS megoldást az NV, mert az olyan jó, hanem azért, mert a teljesen hardveres megoldások nagyon nehezen kivitelezhetők. Az NV mérnöki csapatába nem eset be az előző évtizedben egy rakás processzorokon megedződött mérnök, akik baromira sok know-howt tudtak vinni erről a problémáról. Az AMD-nek pedig beesett, de ha az ATI lenne az AMD még mindig, akkor marhára nem lenne nekik sem AVFS-ük. -
válasz
TTomax #27437 üzenetére
Úgy csináltok, mintha a gamereknek csak 1070 vagy gyorsabb kártyája lenne. Nézzetek már meg az annyira imádott Steam statisztikát!
A HBCC működéséről meg kár fitymálóan beszélni, mert se te, se én, se más halandó nem tudja, hogy működik a mindennapok során. Ha megjelenik és szar lesz, akkor mehet a fika, de ostobaság lehúzni előre.
-
Raggie
őstag
válasz
TTomax #27395 üzenetére
Azért azt remélem te sem gondolod komolyan, hogy az AMD nem keres az évek óta tartó konzolos bizniszükön. Ennyire nem kéne lenézni azért ezt a dolgot...
Igenis keres. Persze nem annyit, mintha ugyanezeket a darabszámokat produkálná a konzumer VGA-k piacán, de attól még az is haszon. Ráadásul nem kell hozzá szinte semmilyen R&D csak gyártani kell és jön a lé.
Én teljesen megértem, hogy csinálja az AMD, ha a konzolok egy jottányit sem közeledtek volna a PC-hez akkor is megérné nekik.Az már csak külön "szerencse" az AMD-nek, hogy ezt a konzol-PC összefonódást a Microsoft most nagyon erőlteti.
Csak az meg nekünk PC-s felhasználóknak nem jó, hogy ezt ilyen erőszakos, nem okos módon teszik. Ettől csak szegmentálttá válik a PC-s piac és a sokkal népesebb Nv tábor emlegetheti "bazijó csodafícsörökként" az olyan esetleg hasznos dolgokat, amiket csak az AMD kártyák használhatnak ki a PC-n ezért senki nem épít rájuk programot. Ezeket simán be lehetett volna okosabban és szabványosításokon keresztül hozni a PC-re úgy, hogy az Nv kártyákon is menjen, vagy hogy az Nv is le tudja reagálni a chip dizájn-al és így mindenki profitálhatott volna belőle... de nem, a Microsoft-nak csak így erőből simán be kell emelni ezeket az XBox-ból. -
#45997568
törölt tag
válasz
TTomax #27393 üzenetére
Nezd ugy hogy enelkul az AMD mar reg a mult lenne, jobb nem is belegondolni, na meg 1.5 milliard us$ bevetel az pont 1.5 milliarddal tobb mint a 0$-os bevetel, azert az sem elhanyagolhato, barhonnan nezem. Ez tobb eves folyamatos megrendeles, ergo ez "fix" bevetel.
Ha ez kell a felszinen maradashoz usse kavics.
-
Crytek
nagyúr
válasz
TTomax #27279 üzenetére
Hihetetlen büszke lehet rá a CI Games! A második része is cryengine már és ez a 3. rész ahhoz képest az év grafikája + minden tekintetben sokkal jobb lett. Jöhetne tőlük egy cryengines open world rpg mert ha ők nem soha senki se fog csinálni semmit ezzel a Cryenginnel ami rpg
-
#65755648
törölt tag
válasz
TTomax #27129 üzenetére
Ha az Rx500-as szériára gondolsz akkor csak szólok hogy még nem adtak ki semmit. Ha majd kiadják és lesznek tesztek akkor meglátjuk hogy pontosan mi mennyit változott és ha pár hét/hónap múlva az árak is beállnak, akkor megtudjuk az új széria mennyivel lett jobb és mennyiben csak átnevezés.
Az átnevezés bajnok amúgyis az Nv marad: 8800GTS 512 = 9800GTX = 9800GTX+ = GTS250. -
Crytek
nagyúr
válasz
TTomax #27098 üzenetére
" ehhez hasonló dolgokból szerintem senki nem kér és nem is tesz jót a pc gamingnek ugy ahogy van."
Tudom senki vagyok ,meg azt is hogy a véleményem nem számít ,de szerintem az neked is leesett már ,hogy ezt kiadást csupán a konzolok miatt ejtették meg (ps4, xbox one) ahova nem jelent meg a játék csak most.
Az is igaz ,hogy pc-re az ilyet a legtöbb magára valamit is adó kiadó/fejlesztő(akárki) ingyen adja a pc-seknek vagy hatalmas akcióval veheted meg. Nos itt ilyen nincs.... + G2A botrány = hamarosan csődbe mennek úgyis -
válasz
TTomax #27096 üzenetére
A vizet kivéve (az eredeti nekem is inkább vízszerű, mint a remastered) általánosságban a remasteredben jobb a fény-árnyék kezelés, például jobb az önárnyékolás is. Viszont a tornyos jelenet elején a remasteredből miért távolították el a napot, azt nem tudom.
Én sosem játszottam ezzel a játékkal, most látom először, így nekem megfelelne a remastered verzió is, főleg hogy a megvilágítási modell jobb. Azt le kell szögezni, hogy a két verzió mintha két játék lenne, annyira különbözik a megjelenítés a remasteredben, és nem a textúráknak köszönhetően.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #27094 üzenetére
Az eredetihez hasonló vizet nem láttam még soha. Olyanhoz hasonlót viszont már láttam, ami a remasterben van. Lásd a trópusokon.
Ha a két jelenetet megmutatnák, és az lenne a kérdés, hogy milyen folyadék van rajta, akkor a másodikra azt mondanám víz. Az eredeti verzióra nem tudnék válaszolni, valami periódusos rendszerben nem létező elemekből összeálló izére tippelnék.Kérdés mennyire durván tőrnek elő a sugarak. Szerintem még a remaster is eltúlzott ebből a szempontból.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #27092 üzenetére
Igen. Az első jelenetnél a víz egyértelműen szebb. Az ami van az eredeti verzióban egy nagyon régi shader, még 2007-es. Nem átlátszó, egyáltalán nem hasonlít a vízre. Az új shader sokkal jobb, szépen át lehet látni a vízfelszínen. Aztán rögtön az elején látható, hogy a fát mennyivel jobb modellre sikerült lecserélni. Nem töredezett, hanem sokkal simább. A lens flare is visszább van véve.
A második jelenetnél nagyon erősek a volumetrikus fények a napból, de csak azért, mert máshogy áll a shadow casting fényforrás, mint az új verzióban. A korábbi verzióban egész felhőkarcoló amin mentél olyan, mintha be lenne árnyékolva teljesen. Az új verzióban végre ezt sikerült korrigálni, viszont látható, hogy így az árnyékok is másképp állnak. Ez egy jó döntés a dizájner csapat részéről.
A harmadik jelenetben szintén a shadow casting fényforrás lett megváltoztatva. Valószínűleg azért, mert a faszi, akit lelőttek az eredeti verzióban világított, mint a karácsonyfaégő, csak nem lehetett tudni, hogy miért. Talán az aurája volt erős.De az új fénypozícióval ez sokkal jobban van kezelve.
A negyedik jelenetben láthatóan jobb az új verzió. Több a füst, jobb a robbanás. A több pontfényforrás is megtette a hatását.
Az ötödik jelenetben látható, hogy megint eltérő a shadow casting fényforrás pozíciója. Itt látható igazán, hogy mennyire más az új leképező, illetve látható az is, hogy új textúrákat kapott a játék.Nem kommentálom végig az egész videót jelenetenként. De úgy nagy átlagban az előnyére változott, főleg a durva grafikai dizájnhibák tekintetében.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #27090 üzenetére
A textúrák mérete annyira lényegtelen a futtatáshoz. Akármilyen méretű textúrákkal is pontosan egy sugár lesz kilőve egy pixelből, és azok egységnyi szűrési feltételek mellett pontosan ugyanannyi texelből térnek vissza a mintával. Ezért látod azt, hogy a textúraméret növelésével vagy csökkentésével szinte alig változik az fps.
Elsősorban azért fut jobban a program, mert a szoftverfejlesztésnek van egy átlagfelhasználók előtt kevésbé ismert tapasztalati megfigyelése, miszerint egy "1.0-s" verzióban kiadott program teljesítménye másfél év alatt megduplázható ugyanazon a hardveren, csupán a kód optimalizálása által.A víz az egyébként lényegesen jobb lett. A régi víz az csupán az UE-vel kapott rendszer volt, míg most csináltak egy saját shadert hozzá. A fényeket sem butították le, sőt a leképező fejlesztése pont azt szorgalmazta, hogy több pontfényforrással dolgozhassanak, csak leszedték a túlerősített lens flare-t.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #27088 üzenetére
Nem értem. Itt arról van szó, hogy hol a hiba. Nem tetszik a felhasználónak, mert megszokta a régit? Rossz munkát végzett a textúrákat elkészítő partnerstúdió? Nem volt teljesen összehangolt a munka a stúdiók között, így esetenként nem illik az adott tartalom az adott leképező működéséhez? ... kb. ez a három lehetőség merül fel, de biztos nem az, hogy kevesebbet számol az új verzió, mert jóval többet számol, elvégre a texelek szintjén jobb minőségűek az új tartalmak. Utóbbira nyilván szükség van a 4K-hoz, hiszen a régi tartalmat nem 4K-hoz tervezték, hanem Full HD-hez. Ezért rajzoltatták a textúrák zömét újra, mert a régi textúrákból nem kértek nagyobb felbontásút, mint amivel szállították.
-
távcsőves
senior tag
válasz
TTomax #27025 üzenetére
Na igen. Én csak a megjelenéskori árat viszonyítottam az újra megjelenéskori árhoz. Te meg a kifutó és az újra megjelenő árat nézzed össze. Mindkettőnknek igaza van.
Az összenézéshez meg hokuszpók, ahhoz kell ám álmodni de nagyon rosszat, hogy a VEGA ne tudjon az 1070-nek konkurenciát állítani. Ugyanis azt soha nem vártam, mióta kiderült a majdnem rebrand, hogy rx580 = gtx1070. És nem is írtam ilyett. Míg nem derült ez ki, vártam ilyen teljesítményt, de azt meg nem írtam le.
-
füles_
őstag
válasz
TTomax #26996 üzenetére
Mert valaki le merte irni az igazat?Vagy mást gondol a dolgokról,esetleg más a tapasztalata?
Pont tegnap írtam le, hogy én mit gondolok a jelenlegi PC piacon lévő szituációról és pont Te jöttél a saját szubjektív véleményeddel, hogy márpedig az úgy van...
Vázoljam a tényeket?Minden eladott 4 dvgaból 3 nvidia... ezek a tények...
Az előbb is egyből ezzel regáltál a kommentemre (amit egyébként nem is neked címeztem), de hogy ez hogy jön ide azt nem tudom. Az RX 480-ról és a GTX 1060-ról volt szó. De legalább nem azt hoztad fel így a semmiből, hogy sokat fogyaszt az AMD.
-
füles_
őstag
válasz
TTomax #26994 üzenetére
Megint kezdődnek ugyanazok a körök. Értelmes válaszötlet elfogyott, ezért jön a mutogatás, a személyeskedés, meg a mindeféle kitalált felvetések.
Hol és mikor említettem, hogy az AMD csinálja jól?
Ha meg nem rám gondoltál akkor kérlek ne vetítsd le rám mások véleményét.
Ringatjátok itt magatokat álomba
Komolyan, mintha két különálló részre szakadt volna a világ és az egyik csoport kiabál át a másik oldalra... -
füles_
őstag
válasz
TTomax #26965 üzenetére
Kifejtenéd kérlek, hogy szerinted mik lennének az okok? Remélem nem az lesz megint a válasz, hogy az egész low level API koncepciója fos, és ezért nem nyomja az nVidia. Az AMD és egy pár játékfejlesztő már megmutatta, hogy egy kicsit nagyobb mértékű ráfordítással előjönnek azok az előnyök, amelyeket anno a diagramok is ábrázoltak.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
TTomax #26898 üzenetére
Nezd nekem nincs bajom a kritikaval, igen a hataridoket nemigen tartjak, ezert jarna nekik egy seggberugas, de nem azert mert nem dolgoznak (400 fejleszto 5 studioban nem a labat logatja), hanem mert idiota optimista datumokat adnak meg.
Azt viszont eszre kell venni hogy ez egy nagy projekt, nagyon nagy Egy MMO+ egy single jatek nem ugrik elo a semmibol. MMO-t nem is tudnek mondani ami 5 evnel kevesebb ido alatt elkeszutl, es akkor meg csak az "olj meg 100 nyulat" hacknslash MMO-rol van szo, aminel az SC meg szazszor komplexebb.
Szoval ami itt a lenyeg, 5 ev utan azt mondani hogy "sosem jelenik meg" meg "idotlen idok ota keszul" szimpla bolondsag, mikor nincs olyan studio aki ezt hamarabb megcsinalta volna, nemhogy ugy hogy kozben szedik ossze hozza a teamet es a penzt.A profitalasra: Ennek az egesznek epp az lenne a lenyege, hogy nincs kiado, ezert nincs aki uti vagja a fejlesztoket hogy marpedig devember 13-ra kesz kell legyen a jatek. Aztan jon az NMS fele hianyzik a fele, meg a 800Mb-os patchek hetekig hogy valahogy gatyaba razzak a jatekot.
Itt epp ez a lenyeg, es ezert turelmes a tamogatok nagy resze, mert az lenne a lenyeg hogy csinaljak meg rendesen.Hogy elkeszul vagy sem, majd kiderul, szemely szerint 145 millioval mar nem hiszem hogy besulne, es en latom hogy mostmar jol haladnak a fejlesztesekkel. Amit megcsinaltak az pedig csucs.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
TTomax #26896 üzenetére
Kevesebb mint 100$-al nem titok. Van egy kis kezdo hajom meg egy masik ami olcson kez alatt vett AMD promobol lett. Ennyi.
Egyebkent nem, szerintem nem normalis, de mindenki arra kolt amire akar. Lattam mar embert aki War Thunderre koltott ennyit, sot mobil jatekra is elvernek ezer dollarokat emberek.
Megmondom szerintem hogy kellene minden jozan felnottnek viselkednie. Egy crowdfunding projectbe csak annyi penzt rakni amennyit nem baj ha elveszitunk, mert ez minden ilyen projektnel fennalo lehetoseg. Igy tamogattuk ami tetszik, es nyugodtan varhatjuk mikor lesz kesz. Ha elkeszult orom, ha nem ejj buktam par dollart. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
TTomax #26877 üzenetére
Nem kell belerakni sok lovet, nem kenyszerit senki senkit ilyen egyszeru.
A poen azert unalmas kicsit mert mindig eldurrantja valaki, miutan elolvasott egy hirt es gondolta mond egy nagyot, anelkul hogy gondolkodna. Idonkent poennak meg elmegy, csak sajna van aki komolyan is gondolja.
5 eve fejlesztenek ketto jatekot, egy nagy single playert, es egy MMO-t, ugy hogy az osszes studiot, teamet, eszkozoket nullarol kellett felepiteni. A Bioware-nek ennyi ido kellett az ME:A-hoz, ami egy nagyobb single player, ugy hogy adott volt a studio, a csapat, a penz.
Kb vizenjarashoz hasonlo csoda lenne ha 5 ev alatt befejeztek volna ket nagyon osszetett jatekot, megis sokan ugy csinalnak mintha evtizedek ota keszulne(pedig ugye nem), anelkul hogy belegondolnanak egyaltalan a miertekbe es perspektivaba helyeznek a dolgokat.(#26878) mlinus
Akkor neked kulon ajanlanam hogy probald perspektivaba helyezni a dolgokat (lasd fent) aztan irj. 5 ev alatt talan egy koegyszeru hacknslash MMO keszul el talan amiben zero fizika van, es semmi ujitas, (vagy egy komolyabb single player jatek) adott studioval es penzosszeggel mogotte. -
#65755648
törölt tag
válasz
TTomax #26861 üzenetére
Attól függ mikor és mennyiért vette az illető. Aki '14 végén-'15-ben vette 100-120k környékén az tényleg jól járt vele. Aki 2016-ban, netán annak is a második felében vett 970-et még mindig 100k környékén, az már kevésbé.
Ahogy a tesztelő is mondja a videóban, a GTX970 fej-fej mellett van a 4GB-os RX470-el (amit ma 60k körül kapsz), csak többet fogyaszt és tuningban sem jobb (náluk mindkettő 10-15% tuningot bírt).
Ehhez jön hozzá, hogy az új játékokban egyre jobban lemarad az új gen. kártyákról a 970, amit az is bizonyít, hogy míg nyáron 5% körül volt az RX480 8GB előnye hozzá képest, addig az általad is linkelt videón már 18% (mindkét esetben az 1440p-t néztem).
-
#45185024
törölt tag
válasz
TTomax #26865 üzenetére
980-as kártyákat lehetett kapni Magyarországon 140-150 ezer forintért Ma ennyi egy 1070-es.
Nem az 1080-as 140-150 ezer !!!
Lehet azt rá mondani hogy a 970 utódja mert akkor nézd mekkora a gyorsulás, de a dolgok az árukkal konkurálnak.
Most a Ryzennél is ez a fura nekem mikor valaki azt mondja ez a processzor annak a processzornak az ellenfele csak fele annyiba kerül.
Hát könyörgöm akkor nem annak az ellenfele.
Minden termék az azonos áru termék konkurenciája. A többi csak PR. -
#45185024
törölt tag
-
#45185024
törölt tag
válasz
TTomax #26861 üzenetére
És az icipicit sem gyanús hogy az 1060 és a 970 is pont min 39 FPSt nyom egy játékban ?
Mennyire örülhetnek most az 1060 tulajok...
Tipikusan arról szól a történet mint a Witcher.
WARNING Figyelem a következő szöveg allegóriát fog tartalmazni WARNING
★★★★★
Főnök megalkottuk azt a kártyát ami a rendkívül gyorsan fog DÍNÓkat renderelni.
De mit tegyünk az új játékunkba?
-Dínót
-De főnök ez a csipkerózsika !
-És ????
★★★★★
De főnök biztos hogy tegyünk az egyenes felületekre is tesszelláció hegyeket mert megoldhatnánk egy háromszöggel is.
-És ??? -
Laja333
őstag
válasz
TTomax #26854 üzenetére
Megnéztem. X4 955 mellett mind a két kártya CPU limitre fut. i5 750 és 6700k mellett pedig ugyan az a különbség (~10%) van a két kártya között. Pár % difi van játékonként, ami mérési határon belül van. DOOM-ban nagyon CPU érzékeny a Radeon, Armában pedig az 1060 lódul meg a 6700k-tól.
Júliusi teszt, ekkor még volt ekkora különbség a két GPU között. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #26799 üzenetére
Mert a Doomba nem igazán terveztek semmiféle innovatív eljárást vagy effektet. Tudott mindent, amit tudni kellett és azt gyorsan számolta. Nagyjából ennyi volt a cél. Ezt azért elég jól elérte.
Valószínűleg a Bethesda nem tart fenn olyan komoly technikai részleget, mint az EA. Ezért is pacsiztak le az AMD-vel, hogy az effektekre vonatkozó újításokat fejlesszék ők bele a játékaikba. Ez a Bethesdának tiszta haszon, mert ingyen kap csúcstechnikákat. -
válasz
TTomax #26791 üzenetére
BF1,meg BF4 meg Doom...jahh persze,ez az etalon.
Nyilván a DOOM 2016 az etalon, mert ott végre ki tudja magát futni a GCN és megmutatja, mit is tud valójában. Azaz a Fury X el3,14csázza GTX 1070-at, az RX 480 pedig ott van a 980 Ti nyakán a computerbase.de tesztje alapján.
Ha minden játék ilyen hatékony motorral és Vulkan API-val jelenne meg, rögtön más lenne az AMD fekvése. Csak sajnos ez nem így van, ezért hát meg kell venni a 2-300 eFt-os kártyákat, hogy fHD-ban ki lehessen maxolni a játékokat (jó, ez kicsit sarkított, de pont ezen nyavalyognak sokan, hogy GTX 1080 kell a maximális élvezethez fHD-n is).
De nem kívánok AMD vs NV vitát kezdeményezni, ez nem az a topik.
Ja, de!
-
Raggie
őstag
válasz
TTomax #26771 üzenetére
No elnézést, de én semmiről sem mondtam, hogy szar és nem is szándékoztam ilyesmire kontrázni. Épp ellenkezőleg.
Attól mert a FreeSync-ből nagyobb a választék nem lesz a G-sync szarabb! Sőt. Sokaknak láthatólag az exkluzivitása is tetszik, ez is lehet előny. Csupán arra utaltam, hogy attól mert egy relatíve új "fícsört" elérhetővé tesz egy olcsóbban beépíthető technológia attól még nem lesz az szar. Amibe beépítik lehet szar, de ezért ne a FreeSync-et okolja az itteni tanult közönség. Ennyit próbáltam átadni.
A FreeSync olcsóbb. És ez megfigyelhető egy hasonlóan jó és minőségi (tehát a jelen vitában jelenlevő mindkét oldal által a választék részeként kezelt) monitor FreeSync-el és G-Sync-el szerelt változatának árkülönbségén. De még ETTŐL sem lesz egyik sem szar! Más, de nem szar.
Túl sokan szaroznak túl könnyen túl sok mindent itten. Az a nagy büdös helyzet.
-
Raggie
őstag
válasz
TTomax #26769 üzenetére
Nem tudom, Abu nevében nem akarok nyilatkozni, de nem ő próbálja éppen védeni a zöld mundért és másra terelni a szót.
@(#26768) gyiku: áh, nekem épp elég az itteni vitákon és érveléseken kuncogni. Ebbe is tök véletlenül folytam bele, mert gondoltam belemegyek a választék szó értelmezgetésébe.
-
Raggie
őstag
válasz
TTomax #26766 üzenetére
Akik mindenáron be szeretnék bizonyítani, hogy a választék csak az ő általuk hőn szeretett cég "legjobb" technológiájú termékeire érvényes kifejezés és az többi minősíthetetlen és nem is érdemes róla beszélni, azoknak az írásait és megfogalmazásit olvasva nekem ez ugrott be. De ha nem ismertél magadra, akkor miért vetted magadra?!
Ez egy ilyen dolog. Ha nem fájna, nem reagáltál volna, mert nem érezted volna kötelességednek megvédeni a fájdalmad.
De nem is szeretnék ebbe jobban belemenni, mert még azt hinnéd vagy hinné több ember, hogy sértegetni vagy személyeskedni próbálok. Miközben eszem ágában sincs, csak megemlítettem egy általam érdekesnek vélt gondolatot. -
Raggie
őstag
válasz
TTomax #26760 üzenetére
Nekem nem fáj szerencsére semmi. Olvastam az egész beszélgetést az elejétől szépen sorban.
A köznépnek a választék szó jelen használata nem az általad "normálisnak" ítélt monitorok sorát jelenti, hanem az összes elérhetőt. Ebben az általános felfogásban helytálló a linkelt nyilatkozás.
Ha a kolléga azt találta volna mondani, hogy nagyobb a "normális választék" akkor már neked volna igazad. De nincs.
(#26761) Szaby59: akkor ezt mondd el az előtted szóló fórumtársnak is, mert ő pont ezt teszi...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #26732 üzenetére
A piac elárasztása termékekkel nagyon fontos, mert ma a többség nagyáruházakban vásárol. Ha bemész a Media Marktba, akkor mázli kell a G-Sync kijelző megvásárlásához, míg FreeSync-ből jellemzően 5 felé lesz raktáron. Ennek durvább esett volt, hogy egyszer teszteltettem a berlini áruházat a kinti ismerősömmel. Az eladó nem tudta, hogy mi az a G-Sync, amikor pedig elmagyarázta a spanom, akkor azt mondta neki, hogy az nem G-Sync, hanem FreeSync és vannak ilyen LG és Samsung kijelzőik. Remélem ebből látszik a probléma.
-
Egon
nagyúr
válasz
TTomax #26696 üzenetére
Há' hogy péesnégyakirály, abuismegaszonta...
Amúgy a Switch nem fogyott rosszul. -
#45185024
törölt tag
válasz
TTomax #26536 üzenetére
Miért vagyok csöndbe ? Én voltam a első aki kiírta a shader meg memória mennyiséget róla.
Jelen helyzet szerint helytálló amit fél éve állítok, a Vega meg fogja enni az 1080-at hamm hamm
Mély (ry)Zen bölcsességgel előre beláttam :
csak hogy ha tényleg 499 Dollárra leviszik az 1080-at akkor ez édes kevés ! Mivel a HBM2 meg az interposer egy jóval költségesebb technológiai móka árban nem tud költséget csökkenteni Amd.
Ezért mindenképp meg kell verni az 1080-at hogy árban adhassa a kártyáit.
Itt inkább az a kérdés mit tud kezdeni az 1080 TI ár/teljesítmény értékével.
Mivel ez a + 35% az 1080 teljesítményéhez egy PR rendezvényen hangzott el ezért ennek megfelelően illik kezelni a pártalan tesztek megérkezéséig.
Azért magyar árban 280 ezer körül számítsatok ám nem piskóta ez így sem..
Személy szerint én örülök neki hogy ilyen erős a TI de a DX 12 nek még jobban amit hozott..
Igaz hogy azóta a Bethesdával AMD már vulkánon fog nagy címekben játszani.Kérlek értsd meg hogy most nem ér rá az AMD most mással van elfoglalva, majd jövünk hozzátok is nyugi !!!
-
távcsőves
senior tag
válasz
TTomax #26408 üzenetére
Igen, very érdekes a boot képernyő főleg TV-n, mindig kíváncsi vagyok rá.
Legyen alapértelmezett, addig míg ez megtörténik, szebbek a színek alapértelmezetten Radeonon. Pont. (Vagy közelebb állnak ahhoz, ami a legtöbb embernek tetszik. Izlés kérdése is. Többség le is tojja, ha érzi is, hogy ez nem az amit megszokott. Aki meg nem, azt nem kell mindjárt elküldeni a fenébe.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Anime filmek és sorozatok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- SSD kibeszélő
- Nintendo Switch 2
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Na! Ez egy JÓ utólagos autós fejegység - Minix CP89-HD
- Hálózati / IP kamera
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest