- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Netfone
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
Devid_81
félisten
En csak amiatt szalltam vissza a vitaba mert mar masik kollega is azzal jon, hogy en kezdtem a hasonlitgatast es ejnye bejnye
Kozom nem volt az egeszhez, raadasul kertuk a kollegat tobb masik kollegaval, hogy ne hasonlitgassuk mar ossze egymassal ezeket a cegeket mert eg es fold, csak sajat magukkal kellene, hogy ahhoz kepest ami volt most hol vannak.
En nem feltem a borkabatost, biztos alkot majd valamit, bar most ezzel az RTX szeriaval egy kisse elijeszti a nepet a magas hiba aranya miatt is, es meg ehhez jon ugye az ara ami sokaknak fajo pont.Szerk: (#38491) Pug, oh O biztos nem az...friss, most talalt a PH-ra...ezelott soha nem volt itt
-
Devid_81
félisten
Mint ahogy feljebb mar volt is szo rola, amugy is epp jol megy nekik most
Nvidia Drops Q4 Revenue Expectation by $0.5 Billion
Nem akarok karorvendo lenni, szoval nem mondok inkabb semmit, eljenek az RTX-ek!!!....legalabb 2 hetet RMA elott
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NV soha nem cáfol vagy erősít pletykát. Ez alapvetően egy protokoll. Ebből még nem következik semmi. A Micron azért érdekes feltételezés, mert akkor az azt jelentené, hogy a legyártott RTX-ek fele rossz, mert kb. ilyen arányban látja el a Micron és a Samsung a rendeléseket. Ezért nem valószínű a Micron. Sokkal valószínűbb egy másik komponens, ugyanis vannak pletykák, hogy egy kínai gyár egy rakás rosszul specifikált VRM-et adott el a VGA-gyártóknak. De ez is pletykaszintű dolog, viszont itt annyi háttér van, hogy nem a Redditen írta Pista, hanem a TUL manapság külön kiemeli az OEM-ek felé, hogy ők nem vesznek bizonyos gyáraktól. Ugye mi értelme ezt kiemelni, ha nem lenne valami para bizonyos komponensekkel, amiket valószínűleg már sokan nem vesznek. De biztosat itt sem lehet tudni. Én elhiszem, hogy a Micron egy könnyű célpont, csak ma is tömegével gyártják vele a VGA-kat.
A hivatalos egyébként az a szöveg, hogy nincs semmi gond, minden a legnagyobb rendben a meghibásodási aránnyal. [link]
Ki kellett venni két fogamat, mert nekimentek volna a jobb alsó hatos gyökerének. Ez viszont nekem kell, így beáldoztuk a 7-8-ast. Viszont ezek be voltak nőve a csontba, legalábbis nagyrészt, így nem volt őket egyszerű kivenni. A műtét után influenzás lettem, ami nem jó kombináció, így be is gyulladt a seb, amit most kezelnek, de már annyira van bennem élet, hogy átaludjam az éjszakákat, és ne kelljen ehhez túladagolnom magam Diclofenacból.
-
Devid_81
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valójában fingunk sincs, hogy mi a hiba, akkora a hírzárlat erre vonatkozóan. Ha van hiba egyáltalán, és nem csak arról van szó, hogy túl sok a komponens, ami a megszokotthoz képest megnövelte a bedöglő hardverek számát.
(#38337) .Z. : Nem a Frostbite motor a lényeg, hanem a verziószám. A BFV-nél a legújabb verzió dolgozik, míg az Anthemben még a BF1-nél is régebbi. Most ettől ne várjatok BFV sebességet.
-
HSM
félisten
Minden játék így működik. Pakolja befelé a dolgokat és nem töröl, amíg nem feltétlen szükséges, mert a törlés és utána a memória tartalmának rendezése igen költséges művelet, főleg DX11 alatt, ami általában a művelet idejére mikrolaggokkal jár.
Valamint itt az is lényeges, hogy a játék elején az üres pályákon rohangáltam kb, akciódúsabb részeken simán necces lehet, 6GB alatt ugyanis az átrendezgetések után sem nagyon láttam....
Gondolom, ezért is figyelmeztet a játék, hogy bugok LEHETNEK, hiszen semmi nem garantálja, hogy pont kifogyasztom a 8GB-ot a 12GB-ra ajánlott beállítással, de elképzelhető, és akkor valami nem úgy fog működni, ahogy kéne neki.
"ráadásul fertelmes néhol milyen textúrákat tettek bele pont mikor azzal szeretnék reklámozni a játékot"
Annyira azért nem rossz a helyzet.A játékban kifejezetten feltűnő volt, hogy tele van szépen kidolgozott, éles jó minőségű textúrával. Voltak persze, durván elnagyolt részek is ahogy írod, de ezt nem csodálom, hiszen így is két pofára ette a VRAM-ot, nyilván a kevésbé feltűnő részeken spóroltak, spórolniuk kellett.
"Egyébként én is nézegettem videókat róla, [link]az RTX 2060 ban ultra beállításokkal is kifejezetten jó frametime értékeket produkál,5,4 Gb ram használat mellett, hiába üríti gyakrabban a cachet mint mondjuk egy 8 GB karin."
Nekem ebből más jött le. Nézd meg jobban, idáig elfért 6GB-on, vaj sima, és nézd meg azt az 1 percet, miután belépett az épületbe, huss elfogy a 6GB és jól láthatóan jönnek a lagok is innentől: [link]. Főleg 5:53 körül ahogy nézelődik, kifejezetten rossz nézni. Persze, miután átment kisebb folyósokra megint épp jó, szóval elég cérnaszálon függ itt-ott a jó futás.(#38357) PeTeR_33: Sajnos csak demo-m van, ami nem engedett többet, mint egyszer és akkor is csak 30 percet. Ezért nem is tudtam DX12 alatt tesztelni, csak DX11 alatt, nem engedett kilépni és DX12-re váltani sem.
(#38358) b.: Kíváncsi leszek, mit fogsz tapasztalni a Vega-n HBCC-vel, és a 1070-en.
Én a látottakból azt látom, bár játszhatónak tűnik 6GB-oson, de erősen határeset már FHD-n is. A 8GB-os Rx-emen lényegesen kevésbé volt érezhető amikor babrált a Vrammal, és a GPU is vígan repítette FHD max grafikán.
Amivel még lehet amúgy talán trükközni, az a shadow cache, azt kikapcsolva elvileg a GPU terhelés nő, de a VRAM igény csökken.Én még nem tudom, megvegyem-e, így is három teljes játékom van a könyvtáramban végigjátszásra várva. Ha találok olcsón, lehet lecsapok rá, de amúgy tuti nem leszek benne az első vásárlók között.
Elég kevés időm van játszani.
-
HSM
félisten
Naszóval, erre a 1440P@5GB-ra reagálnék...
Kipróbáltam én is a játékot, csutkamax DX11 FHD-n, az Rx580 8GB-on.
Nálam is szépen riogatott, hogy ehhez bizony 12GB ram kellene. A kellemes tapasztalat, hogy kevés és minimális lag árán képes volt 8GB-ba belezsúfolni amit a demó 30 percében kellett, és összességében egészen szépen futott.Ugyanakkor az is szépen látszott, hogy pillanatok alatt megtöltötte a 8GB-om, és utána rendszeres VRAM takarítások kellettek kordában tartani a dolgokat.
Amit linkeltél nekem jelenet, hogy hohohó milyen szépen elszalad 5GB VRAM-al is 1440P-n az nálam úgy nézett ki, hogy mire odáig eljutottam már egyszer megtelt a 8GB, és éppen az első takarítás után 6,5GB memóriahasználatot mutatott a mutató....
És ami még nekem nagyon feltűnt, ugyanaz a jelenet a videódban pocsék textúraminőségű 1440P-n mindhárom kártyán [link], ellenben nálam FHD lőve egy képmentést nagyságrendekkel élesebb a kép:
Persze, ez lehet azért is mert én SMAA élsimítást állítottam be, mert ki nem állhatom a TAA és FXAA elmosós képét. Ugyanakkor ekkora difit talán nem kéne okozzon, 1440P-n duplaannyi képpontból egy erősebb mosás után is több kéne megmaradjon elméletileg.
A monitorozási adatok így néztek itt ki:
Mivel azért néha ki-taboltam, bejelöltem azt az egybe részt, aminek a végén a fenti screenshot készült. Szépen látszik, hogy nem sokkal előtte szépen megtelt a 8GB VRAM-om, és volt egy kis ürítés.
Ugyanakkor a játék végig ilyen volt, ahogy mászkáltam, folyamatosan kifogyott a 8GB-ból, majd takarítgatott maga után.Azért azt szívesen megnéztem volna mondjuk 1440P-n egy 6GB-os kártya mit alkotott volna. Khm, RTX2060.
Amúgy így élőben padló grafikán SMAA-val elég szépen nézett ki a játék, szebben, mint a videókról átjött YT-on.
-
HSM
félisten
Engem a legjobban a memóriaelfogyásos anomáliák zavarnak, utólagos rajzolás, mikrolaggok, felemás minőségű betöltött textúrapakk...
Az a baj, nem lehet így gondolkozni. Eddig ez volt, nem kaptál új funkciókat, hanem polírozták mindig, ami addig is volt, így nyilván egyre jobb price/perf mutatókat kaptál. Viszont most a plusz fejlesztések nem elsősorban a sebességre, hanem rengeteg tranzisztort megzabáló új funkciókra mentek el, ami közvetlen nem javítja a price/perf arányt.
Olyasmi ez, mint pl. a Vega HBCC módja, csak sokkal látványosabb. Nem látod a sebességében, mégis kaptál egy hasznos szolgáltatást, ami jól jöhet.
A Vega-n ez praktikusan azt jelenti, hogy akkora méretű adathalmazt tudsz vele betölteni, aminél minden más GPU max egy nagy errort tudna renderelni a képre.De nézheted úgy is, hogy az RTX kártyák price/perf mutatója végtelenül jobb, mert a régi kártya is pénzbe kerül, mégis 0FPS-el fut rajta a RT, míg ennél az RTX generáció csak jobb lehet, praktikusan végtelenszer jobb.
-
#04430080
törölt tag
Inkább mondanám úgy, hogy az eddig megjelentek között a legértelmesebb. Teljesen értelmes akkor lenne, ha kukázták volna belőle az RT részt, mert erősnek erős, de nem annyira, hogy akár FHD alatt is lazán harmadold, vagy akár felezd a teljesítményt + úgy tervezték volna, hogy ráférjen az a +2GB VRAM. Csak hát ugye üzleti baki lett volna egy tökéletes közép-felső kategóriás kiadása. Az 1000es szériát egyből elsüllyesztette volna, de még a 2070 -től is elvette volna az eladásokat - akik a 8GB VRAM -ra utaznak.
Olyan lesz ez is, mint az okosteló piac, egy 20 dolláros kameramodul miatt vegyél egy 200 dollárral többe kerülő modellt.
-
HSM
félisten
Az a baj, hogy a 6GB ram akár FHD-n is necces lehet.
Értelmesebb review-okban emiatt inkáb FHD kártya ként is említik a 2060-t, nem mint 1440P kártya.Sajnos fordítva is igaz, amit írtál, a sok VRAM nem pótolja a GPU erőt, de a sok GPU erőt is megöli, ha nincs elég VRAM. Sőt, nekem lényegesen jobbak a tapasztalataim a több VRAM/kevesebb GPU felállással, mint amikor a GPU menne, csak szűkösen van mellé a VRAM. Pl. volt ebben részem bőven a 2GB-os 7870 XT-vel (Tahiti-LE), ami ment volna nagyon szépen, ha nem csak 2GB-os lett volna, a 4GB-os RX560-al magasabb képminőséggel tudtam játszani, miközben lényegesen gyengébb GPU....
Ez a baj, látod te is, mekkora jó az RT, de mégsem számítod előrelépésnek, miközben technikai szempontból pont ettől nagyok és drágák az új RTX széria GPU-i....
Mondjuk elvileg jön a 1660, Touring GPU a RT és egyéb extrák nélkül.... Jól árazva abban több fantáziát látok, ha valakinek nem kell az RT, cserébe igen a price/perf... [link]
-
keIdor
titán
Ugyanaz, mint az RTX-2080. "Láttuk már", csak drágább, mint a 2017 tavaszán kiadott nagy Pascal, valamint a "ficsőrjei" ugyanúgy kihasználatlanul állnak, nincs a mai napig a BFV-n kívül más RTX supported game. Majd most jön az Anthem meg a Metro: Exodus, lassan alakul, de fél év alatt ez kevés.
AMD lett az nVidiából, pont olyanok, mint két tojás.
-
-
HSM
félisten
Amúgy nekem sem tűnik logikusnak, hogy ilyen jellegű játéknak max minőségen 12GB VRAM kelljen. Csak annyiból fura, hogy ugyanakkor a játék fejlesztőit sem tartom sült bolondnak, minek írnának 12GB-ot, ha 5 is elég?
Ha az igazság valahol a kettő között is van, már az is fájhat pl. a 6GB-os kártyáknak.
-
HSM
félisten
Na, de itt ugyanaz a kérdés fennáll, mint korábban. Honnan tudjuk, hogy a demóba benne vannak a VRAM -igényesebb helyszínek, vagy jelenetek pl?
Akkor ennyit tudunk csak, a demónak elég 5GB VRAM is. A Crysis is ilyen volt anno. Ahol a tesztek voltak, elég volt 512MB ram, csak volt pár pálya, ahol kb nem tudtál vele normálisan játszani, mert laghegy volt minden fordulás.
Ha lesz kis időm, lehet megnézem, milyen.
Az eredetijét meglehetősen kedveltem 20 évvel ezelőtt.
-
Ragnar_
addikt
Minden maxon, texture Quality High (4Gb)-nál már 8.35Gb VRAM-ot ír a játék settingse, és van még a High (6Gb) annál meg 10.2 Gb VRAM-ot ír.., de megnézem én is, hogy ténylegesen mennyi RAMot fogyaszt külső programmal. FHD Maxon is csak 5.5 Gb-ot használ, nem tudom akkor miért ír 12Gb-ot a settingsbe. Pillanatnyi akadást igy is tapasztaltam, de akkor az nem a VRAM mennyiség miatt van valószínűleg.
-
HSM
félisten
Nem véletlen van 8Gb-os prémium Rx580-am. Olcsó húsnak híg a leve.
Én egészen biztosan nem adnék egy Vega64-et 2060-ért.Ugyanúgy, ahogy nem vennék 4Gb-os Rx580-at sem. Ennyi pénzért nekem nem elfogadhatóak a kevés ramból adódó kompromisszumok és anomáliák.
Jóféle Vega56 viszont már akad 2060 árban. Én inkább azt venném. Vagy várnék kicsit, 2070 olcsósodásra.(#38246) Ribi: Én nem tesztre szoktam kártyát venni, hanem használatra. Nem minden jön át a teszteken. A legtöbb esetben örülni kell, ha legalább egy 1%-os minimum FPS mérésre kerül.
-
HSM
félisten
Fel sem merül benned, hogy esetleg jó okkal drágább ennyivel a 2070?
Értem, ha csak a price/perf mutatót nézed ezt látod, csak sajnos egy VGA minősége szvsz nem írható le ezzel az egy mutatóval. Olcsónak tűnik, mert gyors, de ez azért nem egy olcsó VGA, 130K-ért/350$-ért szerintem ez a 6Gb-os bohóckodás elfogadhatatlan.Egy 1060-ra akkor elég volt a 6GB, főleg 250$ MSRP-vel, ide, ennyiért, most szerintem már kevés. Egy másfélszer gyorsabb GPU-ról beszélünk, és eltelt két és fél év is....
-
gV
őstag
de nem $-ban fizetek hanem ft-ban
árgép listáz jóval drágább 1080ti-t is, én annak az árát írtam ami nekem megfelel kialakítás szempontjából (2080-nál is így jártam el), de van 340+e ftos is
igen 11 van, rajta ha majd lesz ebből előnye akkor a teljesítménye ezt tükrözni fogja, addig csak 1 szám -
TTomax
félisten
Hát igen az kb a pascal árazása lenne, (és én speciel már arra is szivtam a fogamat) csakhogy nem akarják meglépni,mert az RTXeken igen nagy gpu üldögél.Remélem jön a Navi ahogy lehet,és az AMD végre megtalálja a tökeit,mert most kellett volna jönnie a Radeon VII a "B Plan" volt...különben nagyon sokan elmennek konzolra,ami teljesen érthető.Csak úgy nagyon csendben jegyzem meg,hogy szinte minden nap viszek ki csomagban Hori és hasonló konzolra valóegér/bill kombót,amazonról...
-
arabus
addikt
Igen ez igy igaz azt még hozzá tenném ,hogy az NV-is annyi csak majd a memória fogy el.
Amugy nem fontos dollár árakat emlitened mert mire EU -ba lép egy termék az egy az egyben euróban értendő ár lesz.Tehát a te 2060-as karid 359 euró és a csucs radeon 699 euró lesz.
Persze ha közepes szintre venne valaki kártyát még kielégitő egy nvidia 2060-is. -
arabus
addikt
Hát ha alpári mód neked bejön koma ugy legyen.
Radeon VII -ről te még semmit sem tudhatsz!
A 2060 a 6 Gb memóval meg hát VICC!
Elhiszem hogy te itt főokosnak gondolod magad de akkor is a radeon lesz most jobb helyen.
Sok felhasználó van már 4K-n!
Oda a te általad emlitett holmik nem érnek fabatkát sem! -
#45185024
törölt tag
Nem toltam ki magammal, ezek külföldi árak dollárban, ahhoz mérték a framet.
Itthon egy 2060 asus rog amiről beszéltünk 160 190 Ft
Mennyit mondtam 150 160 ezer forint lesz az asus rog Te 110et mondtál !!!
140 körül mennek a gagyik amiket csak NV oldalon tartanak márkásnak a komolyabb darabok 150 160 ezer forintért megy, ezzel nem teszel be egy 130 ezerért árult vega 56nak... -
szmörlock007
aktív tag
2020 elképesztően izgalmasnak igérkezik gpu fronton. Új amd uarch, új intel uarch, meg az nvidia is jön a következő architektúrájával. Ráadásul mindezek tetejébe még a gyártástechnológiák között is harc lesz. Amd ugye a tsmc 7nm-el, nvidia a samsung 7nm-el, intel meg a saját 10nm-erével jön ami kb az mind a többi 7nm
-
#45185024
törölt tag
Ez inkább processzoros út mint NVs út.
Azzal egyetértek hogy a GCN-ről már váltani kellene. Nyilván itt VS-es a cím hogy NV után megy AMD clickbait, ezt ők írták hozzá nem amd dokumentációból valóAMD az Epyc processzora után megy és azt próbálja meg lehozni az alsóházba.
A Navi valószín az utolsó GCN.
De hiába tudnak valamit a CPU mérnökei azt nem olyan egyszerű lehozni a GPU-ra.
Ha a Threadrippert át tudták volna ültetni GPUba akkor már nem lenne RTX generáció és megszűnt volna a monolithok kora.
Ugye ebben ez a hír:
STREAM PROCESSOR WITH HIGH BANDWIDTH AND LOW POWER VECTOR REGISTER FILE
Nyilván a GPUk is szeretnének sok külön maggal önállóan dolgozni saját memória ellátással.
ugye a GCN-ben a compute unit a legkisebb önállóan működő egység. -
-
#45185024
törölt tag
Igen tudom AMD már nagyon régi cég 69be alapították
hát Huang nem buta gyerek processzortervező volt AMDnél az nagy szó.
Felszívta amit tudott aztán továbbgondolta, mondhatjuk hogy egy korai GCN továbbfejlesztése van az NVben))
De ez nem egyedi volt egy jelentéktelen figura bizonyos Bill Gates aki beszállítója volt a MACnak ott meglátta hogy fejlesztik ki az egeret és egy ablak rendszerü oprendszert, hazament és megalapította az akkor pici microsoftot ami egér alapú vezérlésével a föld leggazdagabb emberévé tette. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ja a jobb textúra. Az igen. De az valójában nem része a játéknak, hanem amolyan ingyenes DLC-ben tölthető majd le. Tipikusan, amiket a partnerek kérnek, azokat nem feltétlenül csinálják meg a megjelenésre, mert így is szoros az időbeosztás.
Az RE7-hez képest nagyon átírták a motort. Az RE7-et eredetileg DX11-re tervezték, míg ezt már alapból DX12-re. Ezzel elég sokat csökkentettek a késleltetésen, mert a DX11-es verzió még eléggé fos 7 pre-render frame-mel megy, és driverrel ez nem bírálható felül. A DX12-es módban már csak 1 a pre-render frame. Alapvetően ezért vezették be ezt a leképezőt. Ezért kellett egy csomó DX12-es problémát megoldani, például a normális memóriamenedzsmentet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez már benne van a Resident Evil 2-ben. Ha kifogy a memória, akkor elkezdi a kisebb textúrákat betöleni.
A HBCC inkluzív címzés módja várat magára. Arról nincs sok adat. Igazából szerintem kicsi az előnye ezen a szinten a szimplán driverből engedélyezhető exkluzív címzés módhoz képest, tehát nagy dolgokat szerintem nem érdemes attól várni. Az inkluzív címzés inkább ott durva nagyon, amikor a hardveren a fizikailag elérhető memória 8 GB, és eközben a VRAM-igény 30 GB-hoz közelít.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyi szerepe van, hogy ha beállítod a HBCC-t mondjuk 16 GB-ra a driverben egy 8 GB-os Vega 56/64-en, akkor gyakorlatilag az a program felé valóban 16 GB-nak fog látszódni, és nyilván a blokkalapú menedzsment miatt bőven megoldható, hogy minden textúra magas részletességű legyen, hiszen HBCC mellett nem igazán beszélünk allokációkról, lévén a menedzsment hardveres. Kvázi működik, ahogy egy L3 cache.
-
HSM
félisten
Mit nem értesz azon, hogy HBCC direkt támogatása nélkül is a Vega bekapcsolt HBCC-vel akárhány GB-osnak képes magát bármely játék felé?
Azon sem értem, mit nem lehet érteni, hogy fel lehet húzni csutkára, csaképpen ha nincs hely, nem fogja a csutka textúrákat használni. 8GB-nyi helyre csak 8GB-nyi adat fér, nem több, remélem ez nem szorul külön magyarázatra.
Nem ez lesz az első, és nem is az utolsó játék, ami így működik.
Ezért is írtam, majd hiszem, ha látom. Itt azt kell(ett volna) érteni, hogy ha lesz egy korrekt alapos, képminőséget megvizsgáló teszt. Addig a levegőbe vagdalkozol.
-
HSM
félisten
Engem oltogatsz az inkluzív cache működésével, amikor azt se érted, mit írt Abu, vagy hogy mi is az a HBCC, és mi köze ennek a cache fogalmához. Pedig elég szájbarágósan leírta neked: [link].
A blokkokat elég csúnyán kevered a memória foglalással.... És úgy tűnik, az se tiszta számodra, miért is lehet többféle méretű allokációval dolgozni, és miért van erre egyáltalán szükség. Konkurenciaszivatás? Pfff, lol. Ilyen "háttértudással" erősen arcoskodás szagú, hogy még engem intenél az inkluzív cache tanulmányozására.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legtöbb játék 1 GB-os vagy 256 MB-os allokációkkal dolgozik. Leginkább azért, mert az AMD, az Intel és az NV ezeket ajánlotta régebben (AMD/Intel a 256 MB-ot, míg az NV az 1 GB-ot). Ma az AMD már inkább azt mondja, hogy a legjobb a konfigurálható allokáció, mert azt driver és hardver párosokra lehet szabni. Csak ezt könnyű ám mondani, meg ugye ez sokaknak leesett már az elején. A kérdés mindig is az volt, hogy miképpen lehetne egy olyan memóriamenedzsmentet írni, ami tényleg jól működik kicsi és nagy allokációkkal is. Ezért nem láttunk még olyat, amit a Resident Evil 2 hoz.
Nézd a fejlesztő szemével. Nekik az lett volna a legegyszerűbb, ha írnak a kódba egy sor ellenőrzést, ami ha detektálja a 8 GB vagy kevesebb VRAM-ot, akkor kiszürkíti a High beállítást. Ha mondjuk olvassák most ezt a topikot, akkor valószínűleg elgondolkodnak rajta, hogy felesleges volt azt a kb. 5000 sort beírni, annak érdekében, hogy a 8 GB-os VGA-kat ne kelljen kötelezően medium szintre rakni, mert láthatóan nem nagyon értékelitek a munkájuk jelentőségét.
-
HSM
félisten
Erre a nettó hülyének nézésre ha nem haragszol, inkább nem írnék semmit: "+ olvass utána hogy működik az inkluzív cache.Erről beszélek már tegnap óta.".
Lehet, ez az a pont, amikor vissza kéne venned az arcoskodásból.
A fiktív, megalapozatlan állításaiddal pedig sajnos nehéz érdemben vitatkozni. Nem fogom neked nulláról leírni a szabadidőm kárára, hogy működik egy játékmotor.
-
HSM
félisten
Mi az összefüggés a játék mérete és az igényelt videómemória között? Szvsz nem sok.
A telepített játéknál kb. bármilyen (értsd, hatékony) tömörítéssel összenyomhatod a textúrák méretét, viszont futás közben csak a VGA által támogatott, nem a legjobb hatásfokú tömörítések használhatóak, így jóval nagyobb méretű lehet a foglalás, mint amennyi helyet a játék telepítése elfoglal.
És akkor még szóba sem kerültek a dinamikusan generált (számolt) textúrák... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerkesztetted.
Ugye a szabadalom maga nem jelent rögtön hardveres implementációt. Ha az NV azt mondta volna, hogy ők csináltak elsőként erre hardvert, akkor az igaz lenne.(#37767) HSM: Meg lehet szabni bizonyos követelményeket, de ettől maga a hardveres működés még nem változik meg. Emiatt sem értik sokan Jensen mondandóját, de betudják annak, hogy szar dolog, ha csinálsz valamit, nyomod évekig, majd hátraarcra kényszerítenek, és kezdheted elölről a munkát, kidobva több évnyi kódot.
Őszintén szólva én is zabos lennék, ha ez történne a cégemmel. Persze kockázatattak, nem jött be, viszont ettől még fájhat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Az egészet még az ATI találta fel, és 2006-ban szabadalmaztatták. Az összes ilyen technológia erre épül, a G-Sync is. A VESA Adaptive-Sync azért tud ingyenes lenni, mert a szabadalom ingyenesen felhasználható a VESA-tagoknak.
(#37762) HSM: Értsd meg, hogy Jensen zabos, amiért dobhatják a kukába a rendszerüket. Ezek után a gyártókat nem fogja érdekelni, viszont az is baj nekik, hogy kb. semmi erőforrást raktak eddig a VESA Adaptive-Sync-be, tehát gyakorlatilag most el kell kezdeniük felépíteni a gyártókkal a partnerkapcsolatot, hogy végre odakerülhessen a G-Sync matrica a FreeSync mellé. És eközben még hozni kell a szoftveres hátteret, ami például nem annyiból áll, hogy átmásolod a G-Sync programkódját, hanem elég sok munka lesz ezt megint megírni, csinálni egy LFC-hez hasonló megoldást, aztán még a FreeSync 2 HDR-re is jó lenne reagálni, mert az a lilás Windows 10 pipeline nagyon nem akar javulni, a Microsoft kvázi szarik bele, mert az Xbox úgyis az AMD pipeline-ját használja. Ez nekik most egy probléma, mert elköltöttek egy rakás pénzt egy olyan területre, amit most le kell cserélniük.
(#37763) Petykemano: A FreeSync 2 technológiailag csak a HDR-ről szól. Valójában a VRR része ugyanaz, mint a FreeSync 1-nek, csak mások a követelmények. De a FreeSync 2 lényege az, hogy megkerüljék a Windows szar HDR pipeline-ját és a kijelzők beépített tone mappingját.
-
HSM
félisten
"As you know, we invented the area of adaptive sync"
Ez érdekes. Eddig úgy tudtam, a pirosak szabványa lett bedobva a közösbe a Vesa-nak, aminek láttán a zöldek a szabványosítás lassú folyamatát megkerülve gyorsan bedobták a saját okosságukat....
Ami ráadásul nem is külön csip volt, hanem egy Altera FPGA... [link] -
-
Raggie
őstag
Persze Radeon oldalon hasonlítjuk az aktuális árat akkor is ha az nyitó ár, a másik oldalon meg majd ha lemegy/beáll. Nincs kettős mérce...
Lesz ez is olcsóbb ha majd nem lesz újdonság. A Vega64 nyitó ára 599 volt, a mostanié 699, szerintem ez kb 15%-os áremelkedés kb 25% teljesítmény emelkedésért.
A GTX1060 nyitó ára 249 USD az RTX2060 nyitó ára 369 USD. Itt 48%-os áremelkedés volt kb 30-40% teljesítmény emelkedésért. Ez rosszabb szerintem.
-
do3om
addikt
Meg mint írtam ha nem lesz belőle elég akkor a customok nem építenek rá, adják tovább a refet.
A ref hűtések meg mindíg olyanok mindkét gyártónál hogy jaj de jó lesz ez jól néz ki, aztán a gyártók bebizonyítják hogy mennyivel jobbat is lehet.
Tényleg fogyasztás valóban marad fele csikszélen is ugyan annyi? Mert akkor megint túl tolták, persze megint muszáj volt, mert igy is kevés lett. -
VTom
veterán
-
-
imi123
őstag
AMD találgatósban meg lett osztva egy twitter hír miszerint VEGA II gyorsabb a 2080-nál.
A forrás nem túl megbízható.... Ha viszont igaz és hozza a 2080-an sebességét valamint kap egy jó árcédulát akkor lehet élesíteni NV-nél az 1180-at.Remélhetőleg ma este már okosabbak leszünk. -
#45185024
törölt tag
Objektívan leelemeztem egy kártyát.
Ezek a folyamatos személyeskedések a gázak itt szerintem, nem lehet hogy ez a szabályzatba is bele van írva hogy nem lehet ? Mindenki akinek a személyeskedés indok az azonnal vesztett egy szakmai vitában.
A vita kultúrának el kellene érnie a külföldi oldalakét... kellene...
Az a 2060 ref kártya rosszabb mint egy asus dual vagy msi armor.
Ez egy Vs szoba itt nincs hater.A másik oldal komoly problémáit pedig fel kell tárni, az egy érv ellene.
Tudod mi a fan meg a fanatik között az eltérés?
Pl az AMD Vega Gigabyte az egy gyenge minőségű kártya
rossz a hűtése a refnél gyengébb alkatrészek vannak rajta, kész rémálom senki ne vegyen olyat.
Na a Fan az drukkol valakinek de látja a hibákat a fanatiknak meg fáj ha egy rossz 5/2-es hűtésű kártyáról azt mondják az egy rossz minőségű kártya. Döntsd el nyugodtan ki mi...
Én a Vega 56 , 1070TI ,2060 VS tesztben 3 egyenlő kártyát láttam ami körbeveri egymást, csak az dönti el mit vegyen az ember melyikhez kap több memóriát, jobb minőségű hűtést vagy kapja olcsóbban.Holnap AMD Bemutató hogy le ne felejtsétek beteszem ide a linkjét:
Minden kártya tulajdonost szeretettel várunk aki a technika legfrissebb 7nm-es vívmányaira kíváncsi
Popokorot is ehettek közben. Utána úgy érzem fel fog pezsegni pár szoba -
#00137984
törölt tag
-
#00137984
törölt tag
Ilyen szempontból a nálam járt HD 6850 vagy az RX 470 videókártyáig bezárólag használhattak volna ennyire olcsón megvalósitott hűtéseket. Megfelelő hűtésük volt, ezért az órajeleket is tudtam emelni módjával. Ha látom, hogy mennyire egyszerű hűtés van a videókártyákon, akkor nem szivesen húztam volna. MSI AERO GTX 1070 órajeleit inkább alapon használtam, mert előre számitottam a bloweres hűtés tulajdonságaira. Igy ránézésre az RX 2060-ra ez a kétventis hűtés viszont tuningképességre jónak tünik. Itt most ez elég kétséges a videó alapján.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem sokat. De ők akkor sem dobhatnak rá plecsnit. Akkor a saját tesztjeiket értéktelenítenék. Ezt úgy kell elképzelni, hogy néha a frissítés változása egyes színek megjelenítésén változtathat, de annyira picit, hogy nem túl észrevehető, viszont létezik, és erre tesztel a FreeSync, illetve a G-Sync. Viszont ez a "kiveszi ezt észre" dolog a tesztek szintjén nem létezik. Ott mérés van, és jó vagy nem. Nyilván arra is fel kell készülni, hogy a kijelző nem tudja a specifikációban írt, sokszor FreeSyncre szabott tartományt, hanem valamivel szűkebb lesz az. Ettől még szar nem lesz, csak nem lesz olyan jó, mint lehetne, ha ezt nem most lépik meg ~600 létező kijelzővel a piacon, hanem már helyből felültek volna a vonatra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Motoros topic
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Nintendo Switch 2
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 25
- Milyen okostelefont vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Garis ZOTAC GeForce RTX 4070 Ti Trinity 12GB GDDR6X videokártya
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 Hellhound Eladó!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Asus Rog Strix RX 6800 XT LC 16 GB - GARIS (ritkaság)
- Csere-Beszámítás! PowerColor Red Devil Spectral White RX 9070XT Videokártya! Bemutató Darab!
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5060 TWR számítógép - i5 8500 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD UHD630 WIN10
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA TT 500W
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged