- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus One - Kína már itt One
- Android szakmai topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Honor Play - játék az árakkal
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Magisk
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #16007 üzenetére
Ez a Civilization sajátossága. Ha elkezdesz egy pályát, akkor nagyon gyors bármelyik API-val. Amint lefutottál több száz kört már beépítetted a pályát és töredékére esik az fps. Ezt kipróbáltam én is. DX11-ben hozzávetőleg 70-75 fps-sel kezdtem kizoomolva, és a vége felé 10 fps-em ha volt, ha kizoomoltam. Mantle-lel szintén 70-75 fps-sel kezdtem és 65-70 maradt a végén is kizoomolva. De ez teljesen normális. A kezdéskor a draw call mennyisége nem éri el az 500-at, míg a vége felé már 20000-30000-ről beszélünk.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #15958 üzenetére
A teljesítmény az a körítéstől függ. Nyilván ismerjük az EA álláspontját, hogy a Frostbite 3-on a DX11 nem stabil. Nem mondom, hogy jól döntöttek, amikor ilyenre írták meg a motort, de azzal nyugtatják magukat, hogy van alternatívája a DX11-nek. Ami amúgy nem globális alternatíva, tehát inkább a DX11 stabilitása lenne a cél. De mindegy, ezt a gondot a Vulkan úgyis megoldja univerzális szinten.
(#15960) daveoff: Ez az engine verziótól függ. Nem lehet ennyire egyszerűen leváltani a rendert, főleg úgy, hogy a fő frissítést az első PBR verzió kapta meg, vagyis vissza kellene menteni magát a PBR-t is a régi Frostbite-ba, ami nagy munka. Meg eleve jön a következő, úgymond igazi PBR frissítés, talán elnevezik Frostbite 4-nek, de lehet, hogy szimplán elhagyják a számokat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
-Solt-
veterán
válasz
#85552128 #15900 üzenetére
Először is, ahol van Mantle, ott a DX11 nem élvez prioritást, ergo DX11 alatt az összehasonlítás felesleges, mert AMD tulaj nem fog DX alatt játszani vele. Ez megint csak kapaszkodónak jó...
Az lenne a korrekt, hogy ahol Mantle van, ott az AMD-t azzal tesztelik, ahol GW van, ott az NV-t azzal tesztelik, AMD alatt nem alkalmazzák, majd kitesznek összehasonlító képeket, videókat, hogy mi a különbség! Esetleg a végére mehet egy összehasonlító teszt, hogy a GW effektekkel mennyit lassul az AMD kártya.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #15886 üzenetére
Ezek komoly mérnöki döntések. Van egy tranyóbudgeted az egész fejlesztésre. Nyilván előre ki lehet számolni, hogy hozzávetőleg mennyit használhatsz fel. Abba kell beleférnie a legjobbnak. De a kérdés, hogy mi a legjobb? Rakjál bele kevesebb ROP-ot, és több shadert ezzel reflektálva a Frostbite, a CryEngine, a Nitrous, és még sok motor irányára, vagy rakj bele több ROP-ot és kevés shadert ezzel lefedve az aktuális motorverziókat. Aztán ott vannak az olyan piacok, mint a VR. Oda nagyon kevés a nyers erő, így le kell tervezni a hardvert úgy, hogy hatékony legyen a timewarphoz. Dönthetsz úgy, hogy én ezt nem teszem meg, mert a finomszemcsés preempció drága, és még nehezebb stateless compute hardvert építeni, vagy úgy, hogy ez egy nagy piac lesz és akkor legyen a hardver VR-ready.
-
Jack@l
veterán
válasz
#85552128 #15883 üzenetére
DX12 alatt azt beszélik jobban kihasználják a vga-k unatkozó magjait. Ha nem is ennyire, de gyanítom simán felmegy 350 fölé a fogyasztás normál játék alatt is. Léggel ezt nagyon nem lesz egyszerű lehűteni, nem is hiszem hogy fury x-et be meri bármelyik gyártó vállalni.
-
-
-
válasz
#85552128 #15769 üzenetére
milyen jó hogy van/lesz elég teszt ami alapján megnézheted mire képes. Mert ugye nem észak-koreában vagyunk, nem egy újság van aminek minden szavát el kell hinni.
az első mondatodban meg felteszem volt egy vessző a nem után. Ettől függetlenül nem hiszem hogy a kártya ellen kellene felhozni "bezzeg érvnek", hogy 1-2-3 ember mit tippelt előre. Tehát attól hogy a fórumon pár ember azt tippelte hogy magasan fogja verni a gtx-eket, nem gondolnám hogy a "szar a fury" felfogást kellene felvenni ha ez nem lesz igaz.
stratova: az a buszos reklám zseniális
-
válasz
#85552128 #15760 üzenetére
Nem ezt mondjuk. Én legalábbis nem. Az amd mellett a fejlettebb bekötési modell áll, míg az nvidia mellett az a két extra feature, ami csudijó dolog ha használni fogják, felesleges ha nem. Itt minden a nyújtott és kihasznált technológiákról szól. Hiába ad egy kártya csomó jó lehetőséget ha nem használják, és ez igaz mindkét oldalra.
a nagyobb dx12 teljesítmény pedig csak azon alapul, hogy százalékban, arányában valamivel többet nyert az amd a low level apin mint az nvidia. Nem lett ettől gyorsabb, csak többet gyorsult.
Malibutomi: ezek nem azok a tesztek amik már fentebb is voltak? jah, lehet rossz linket néztem
-
-
#00137984
törölt tag
-
-
válasz
#85552128 #15523 üzenetére
"A dVGA piac 75%-a támogatja a GPU Physx-et "
jah értem, akkor minden játéknak támogatnia kellene. Elvégre ez számít, nem a minőség. Ehhez képest mennyi játék támaszkodik ennyire a physx-re? Nem is tudom miért nem terjed egyre jobban ez a remek technológia...na de ez már végképp nem ide tartozik
-
válasz
#85552128 #15521 üzenetére
leírtam miért jobb win10 alatt... amikor egy nagyobb darab és egy hatalmas ember van beszorítva egy kis szobába, akkor vagy úgy javítasz a helyzeten hogy nagyobb szobába teszed őket (erősebb proci), vagy valaki fogyózik. Egy kicsit jobb lett a helyzet mivel a nagydarab radeon driver fogyózott, de ettől még nem ő volt a probléma hogy alig fértek el a szobában. Persze az nv esetén csak elég a drivernek a szobában lennie, és így nincs semmi gond. Ebből neked az jött le, hogy egyedül azzal volt a gond, hogy az amd drivere erőforrás igényesebb. nekem meg az, hogy gáz amikor elnyomja a fizikaszámítás a driver szálat.
És teljesen mindegy hogy gameworks cím-e vagy sem (attól függetlenül hogy nem az, a demó pályán ha vagy 200 nv logót nem láttam a pálya szélén, egyet sem), a lényeg az, hogy olyan megoldást választottak, ami az egyik oldalt megöli, a másikat nem. És ezt egy-két éve is tudták
"Úgy mellékesen megjegyzem, ha akkora mennyiségű fizikát kellene a GPU-n számoltatni akkor nem lenne elég 1 kártya és főleg nem az lenne, hogy egy 960 veri a 290X-et"
Az ugye megvan, hogy egy csúcs intelnek vagy 150 gflops körül van a teljesítménye, míg egy 960-nak 2308? Ergo ha 100 gflops-nyi fizikát számoltatnának mondjuk, az majdnem megöli a procit, de a 960-nak meg sem kottyan...
csak úgy mellékesen megjegyezve... -
válasz
#85552128 #15518 üzenetére
"The software render person says that AMD drivers create too much of a load on the CPU. The PhysX runs on the CPU in this game for AMD users. The PhysX makes 600 calculations per second on the CPU. Basically the AMD drivers + PhysX running at 600 calculations per second is killing performance in the game. The person responsible for it is freaking awesome. So I'm not angry. But this is the current workaround without all the sensationalism."
"nem olyan hatékony és ez a probléma forrása"
Van egy intel proci mellett egy nvidia gpu. Ez futtatja a játékot. A driver elvisz 10 egységet mondjuk a 200 egységnyi proci erőből, a physx meg 0-t, mert gpu-n fut.amd esetén 20 egységet visz a driver, és még 100-at a physx. nyílván csak a driver hibája, hogy dupla annyit fogyaszt, nem az, hogy cpu-n fut a physx mellette
-
válasz
#85552128 #15516 üzenetére
Azért gyorsul win10 alatt, mert oda ugyanakkora physx cpu terhelés mellett kevesebb driver cpu terhelés jut. Ugyanakkor ha nvidia esetben is cpu-n futna a physx is és a driver is, úgy ott is pofán lenne rúgva a teljesítmény dx11 alatt. Tehát a probléma ott van, hogy az amúgy igen, prociigényesebb driver mellé belapátolták a cpu-hog physx-et, hadd fullasszák meg egymást a driverrel, míg nv-n röhögünk mert gpu-ra tehető. Ha amd-n is futna a physx gpu szinten, akkor megnyugodhatsz, nem lett volna semmi baja a drivernek.
-
válasz
#85552128 #15514 üzenetére
Leszámítva hogy a Dying light még anno a 7950-emen a főépületünket nézve, ha felfele néztem, volt 35 fps-em, amint egy fokkal lentebb, máris 10... Illetve hogy dupla titan-on is úgy be tudott borulni videók alapján a teljesítmény hogy öröm volt nézni.
egy rakás sz.kupac az a játék technikailag. A patch-el meg nem javították a minőséget, hanem megvágták a látótávot. Mármint ez az első patchig volt, addig néztem, amúgy shift-del volt a játék.
A project cars pedig nem az and-s dx11 driver miatt szar, hanem mert a driverrel együtt kell a cpu-n élősködnie a physx-nek, míg nv-n futhat a gpu-n. Tehát nv-nél nem kell mindkettőnek a cpu-n futnia, míg amd-n igen.
#15516: nem, csak technikailag így egy szemétdomb az a játék. Nvidia-n is, de amd-n meg aztán pláne. Kíváncsi lennék, hogy nem vették pl észre a látótávos problémát mondjuk olyan... nem is tudom, 2 évig.
-
oliba
őstag
válasz
#85552128 #15297 üzenetére
Nem kell mágiát bele látni. Sajnos a 290/390-es széria memóriavezérlője úgy szar, ahogy van. Minél több feszt kap a gpu, annál magasabb memória-órajel érhető el. Mivel netezés közben is folyton felkapcsolgat a régi kártyán 1250MHz-re, de az új kártyán már 1500MHz-re, így nem nehéz megjósolni, hogy az extra MHz-hez extra feszültség is kell (gpu). Filmnézés közben pedig folyamatosan 1500MHz-en megy már, így a korábbi 1V körüli értékhez már 1,1V kell. Kb ennyi történt és ezért van a magasabb fogyasztás 290X-hez képest.
Ja, ebből azt akartam kihozni a végére, hogy a kártya gpu-ja igazából végig 3D feszen megy, ezért is ilyen magas a fogyasztása.
Tesséknézni, éppen csak ezt a hozzászólást írtam
-
#85552128
törölt tag
válasz
#85552128 #15297 üzenetére
Mondjuk a hynix legfrissebb katalógusa szerint az MSI-n használt H5GC4H24AJR-T2C-nek 1.5V kell a 6 GHz és 1.35V kell az 5 GHz-hez.
A régi 290X-re elvileg a H5GQ2H24AFR-R0C-t rakták ami 1.5V@6GHz-re van hitelesítve, de elvileg csak 5 GHz-en ment így azon 1.35V-ot kaphatott.
Viszont a Hynixnek van olyan chipje is (H5GC4H24AJR-R0C) ami ezen a feszültségen már 7 GHz-et tud illetve alacsonyabb feszültségen is képes lenne 6 GHz-reTehát ha emelik a memóriát/más típusú ramot raknak rá a gyártók akkor jó pár watt különbség lehetne a kártyák (! nem a GPU !) között az elérhető chipek eltérő feszültsége miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #15181 üzenetére
Nem. A víz az jó a Witcher 3-ban. Egyrészt paraméterezhető. High és very high között a 32x és 64x tesszellálás a különbség. Tehát nem kell kikapcsolnod az effektet, hanem elég visszavenni, ha nem 8K-s felbontáson futtatod.
Másrészt a probléma nem a tesszellálás alkalmazása, hanem a feleslegessége a HairWorks esetében. Egy ilyen rendszernél a hajszálnak elég maximum 64 szakaszból állnia. Ez rendkívül kevés memóriahasználatot jelent még úgy is, hogy nem tesszellálod le a 64 szakaszt több szakaszból. A HairWorks 5 szakaszt használ a hajra, amiből lesz 320 szakasz. Amiért nem látod a különbséget a 16x és a 64x tesszellálás között az az, hogy 16x tesszellálással is 80 szakaszod van és az több, mint a 64, ami szükséges egy hosszú hajszálnál. Rövid hajszálaknál elég még kevesebb is, de azok is 5 szakaszból állnak a HairWorksnél, és abból lesz 320 szakasz. Esetenként egy rövid hajszál mindössze négy pixelt foglal el, és ilyenkor hosszávetőleg 100 szakasz jut egy pixelre, ami azt jelenti, hogy raszterizálás során a munka 99%-a szükségtelen, de meg kell csinálni, mert nem tudod előre, hogy melyik szakaszra van szükséged.
A tesszellálás miatt a HairWorks egy olyan problémával is szembesül, hogy az 5 ms-os időkeretből. 3-4 ms-ot csak a tesszellálással tölt, így az olyan fontos dolgokra, mint az analitikai élsimítás, az önárnyék és az átlátszóság kezelése nem marad idő. Márpedig ezek sokkal nagyobb szerephez jutnak a minőség tekintetében, hiszen mindegyik szükséges ahhoz, hogy a haj ne spagettiszerű recés valami legyen, hanem látszódjon, hogy itt vékony szálakról van szó. És ez teljesen kivégzi a HairWorks minőségét, tehát jelen helyzetben ronda és lassú is. Ez a gond, és nem az, hogy 64x tesszellálást használ. Ha szükséges, akkor használjon, de nem szükséges.A tesszellálásra még kitérve, meglepő lesz amit írni fogok, de nagyon sok játék használ ma már 64x tesszellálást. Tehát ezzel igazából nincs semmi baj. Még a Gaming Evolved játékok is használják 64x-es mértékben, mint például a Sniper Elite 3 és a Thief. Azért van benne az API-ban is, mert van olyan helyzet, ahol hasznos, és látható előnyt ad. A gond itt az, amikor olyan helyre van használva ahol nem ad előnyt, vagy egyáltalán nem is szükséges. És itt nem is a túltesszellálásról van szó, mert a Sniper Elite 3 és a Thief esetében is a phong tesszellálás ott van minden karaktermodellen és számos felületen is, tehát ennél durvábban nem is lehetne alkalmazni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #15134 üzenetére
A víz nem GameWorks a Witcher 3-ban. Eredetileg valóban WaveWorks volt tervezve, de sehogy sem akart működni. Ezért ezt ki kellett iktatni, és ennek a helyére került egy saját megoldás. Ez a másik baj a GameWorksszel, hogy a forráskód elzárása sokszor teljesen megakadályozza az implementációt. Mivel a víz a CDPR sajátja, így azt lehet paraméterezni, ahogy akarják.
(#15139) Asbee: Nem a címeket kell nézni, hanem az irányt, ami történik. És ez nagyon rossz lesz az egész PC-nek, mert sokszor nem lehet majd driverből hackelni a rendszert, hogy megkapd ugyanazt a minőséget sokkal gyorsabban.
(#15140) decibel: És mit csináljon az a fejlesztőstúdió, amelynek nincs olyan szerencséje, hogy az Intel és az AMD partnerprogramjába beférjen? Nekik nincs választásuk, egyszerűen a pénzért alá kell írni a szerződést, mert az Inteltől és az AMD-től nem fognak látni promóciós pénzt. Ma másképp nem éri meg PC-s portot csinálni. Persze a jövőben ezen talán segít a Microsoft iránya, hogy az Xbox One játékot gyakorlatilag portolás nélkül lehet hozni PC-re.
(#15145) gbors: A kártyán lévő portok szempontjából nem éri hátrány a piacot. Ez egyszerű döntés eredménye. És ez mindkét oldalon probléma, hiszen az AMD-nél nincs HDMI 2.0, míg az NV-nél nincs DisplayPort 1.2a verzió. De ennek az iparágra nincs káros hatása! HA neked HDMI 2.0 kell vegyél GeForce-ot, ha DisplayPort 1.2a, akkor Radeont.
(#15155) Jack@l: Senki sem írt egy sor kódot sem GameWorksszel. Megkapod és használod. Ha nem működik, akkor pedig a játék kiadása előtt letiltod. Aztán majd jönnek az okosok és elmondják, hogy a szemét konzolok tehetnek arról, hogy a PC-n nem aktívak a bemutatott effektek.
Nos, részben nekem az a dolgok, hogy ezeket a dokumentációkat nyálazzam.(#15170) rocket: Ez tévedés. Lényegesen gyorsabb a hackolt futtatás Radeonon, mint amire a GeForce képes. Ezért írtam, hogy ha a GeForce is képes lenne erre a driverből, akkor ott is hozzávetőleg négyszeresére gyorsulna az effekt sebessége.
-
#45185024
törölt tag
válasz
#85552128 #15163 üzenetére
Szaby itt nincs fekete és fehér oldal, a két cégnek folyamatosan túlkapásai vannak.
Mi itt arról tudunk beszélgetni ebből mi a szerinted etikus.
Főleg 24. éig
AMD PR tevékenysége olyan hullámzó mint egy Cunami súlytott terület, most bekeményített és csinált magának egy 5 napos reklámot a kiadott tesztel mert nincs ellenőrizhetőség, amire Nvidia barát emberek befeketetítő kampánya megy, egyik sem etikus.
Amikor kijöttek a 900 széria kártyái meg nem volt AMD-nek PR-ja, semmilyen módon nem reagálta le.
Nvidia sokkal jobban érti a piacgazdaságot a másfél éves amortizációs törvényt mindig válaszol kártyakiadásokkal az AMD új kártyáira. Viszont akinek még a 700 as kártyái vannak annak az élete már nem olyan fényes. Hogy elhiszem e amit Abu mond a hairworks ről ? Persze. Tökéletesen beleillik abba ahogy működik a piacgazdaság. Mégegyszer nem jó és rossz cég van, aki ezt gondolja az fanatikus. -
válasz
#85552128 #15153 üzenetére
kérdés milyen előnyöket biztosít az nvidia ha az ő technológiájukat használják. ha semmilyet, és mégis belemegy a fejlesztő, az teljes egészében a fejlesztő sara. Amennyiben jön egy kis mellékes innen-onnan, már változik a helyzet. Azt meg nem hiszem hogy megtudnánk, mi áll egy ilyen nvidia partnerségi szerződésbe, és mi az, ami nem áll benne mégis van.
Jack@l: "Amennyiben abu rohadtul 1 sor kódot se írt még gameworksel, nyilván neki sincs fogalma a dolgokról."
Azért ez nem feltétlenül van így, elképzelhető hogy jóval jobb kapcsolatai vannak a fejlesztőkkel mint mondjuk neked, ebből fakadóan tudhat meg olyanokat, amiket nem hoznak le szalagcímként. Nem mondom hogy így van vagy sem (mindig fenntartom a lehetőségét annak hogy valaki bipolár és a képzelt barátaival beszélget), de sanszosabb hogy jó kapcsolatokat épített ki az évek alatt.
-
regener
veterán
válasz
#85552128 #15046 üzenetére
Itt CTRL+F "GPU Tach"
2 switch lesz rajta, ha mind a kettő off akkor a led is kikapcsol. -
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #15055 üzenetére
Pontosan, ahogy mondjátok, igazi prémium minőség hatását kelti, rendkívül letisztult, és ízléses. Akárki akármit mond, szerintem az AMD most kitett magáért, sok kritikát kaptak a ref hűtéseik miatt, most erre nem lehet panasz(hacsak nem gondok lesznek a kompakt vízzel, ahogy mondod
), elvileg halk is, hatékony is, jól is néz ki, mi kell még?
Szerintem a kártya teljesítménye is rendben lesz, lehet 2%-al a 980Ti alatt lesz, és akkor mi van? Új technológiát is hordoz magában, úgyhogy várom, ha a szoftveres hátteret is rendberakják, akkor jó lesz ez, nagyon!
Azért a vásárlással várni fogok pár hónapot, míg kiderülnek a gyermekbetegségei, és a win10/dx12 megjelenését is megvárom, hátha többet tudunk majd az időtállóságról....
-
daveoff
veterán
válasz
#85552128 #15051 üzenetére
Engem nem zavarnak a ledek, tőlem aztán villoghat is....
Elnézve ezeket a jó minőségű képeket.....az AMD kitett magáért, beszarás jól néz ki ez a Fury, nekem nagyon bejön, egy kártya se tetszett még ennyire. Már csak a vízhűtés, és a kinézet miatt késztetést érzek rá, hogy egy ilyet kell majd vennem.....
-
válasz
#85552128 #15051 üzenetére
elvileg talán a Tri-X-em is világít, de mivel zárt a ház, ráadásul nincs szem előtt, így nem látom...
Amúgy érdekes volt látni a hatását annak az fps limitálós fogyasztáscsökkentős akárminek is
Viszonylag korrektül visszafogta a fogyasztást, nálam meg 60 Hz-es monitorok vannak, szóval igazából csak a rifthez kell majd több.
-
daveoff
veterán
-
TTomax
félisten
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
#85552128 #15009 üzenetére
VRM-ekre mondjuk kíváncsi volnék (390X-nél is 101 fok a hátlapja)
"The ugly result of this cost-cutting measure is on display now: the board hits almost 110 degrees Celsius underneath the VRMs. All of the waste doesn’t stay there, either. Over time, it dissipates across the entire board and even ends up heating the GPU from behind."Valahogy olyan érzésem van, hogy nem ez fogja kimenteni az AMD-t a szarból. Ezt a szériát ki sem kellett volna adni a gyalázatos 370-el... Nem lett volna egyszerűbb minden mérnöki munkaórát, dollárt, brutál custom hűtés/tervezést fejlesztést tesztelést stb (mégha átvitt értelemben is) a Fury-kra és gyártásukra fordítani? Rég kint kellene legyen 5 féle custom Nano startra.
-
-
válasz
#85552128 #14930 üzenetére
A 390X esete azért nem jó ide, mert nincs stock 390X. Ugyanakkor kimelten kezeltük itt eddig is azokat a teszteket, ahol nem ref 980-nal tesztelték (pl matrix platinum). Igen, a 390X esetében a custom hűtésű, hasonló árban lévő kártyákkal kell hasonlítani, de eleve a 390X-ek között is van annyi variancia (msi, sapphire, asus, stb között) mint amennyi a különböző 980-ak között is van.
a fury x esetén viszont van stock. most az hogy az víz, az ugyanúgy választott, mint a titan z vs 295X2 esetében. Szóval továbbra is tartom, stock vs stock, partner vs partner
Jack@l: "Gyanítom a fullhd-s mérések is alatta lesznek a stock 980ti-nek."
ahogy általában lenni szokott az amd-knél. De bocs hogy nem tartom relevánsnak a fullhd teljesítményét egy negyedmilliós kártyának egyik oldalról sem, ameddig azon vetéklednek hogy 140 vagy 160 fps valamiMalibutomi: +1, valóban volt bőségesen teszteset fordított esetben is, amikor a hiper-szuper 980 Strix G1 Mega kártyákat vetették össze a stock 290X-ekkel, hogy némmá, a 290X hangos és meleg.
-
mcwolf79
veterán
válasz
#85552128 #14922 üzenetére
Én ilyen szempontból már rég nem tartom hitelesnek az itteni VGA (és CPU) teszteket.
Lehet akármilyen egy VGA, az AMD VGA-knál biztos ki van emelve, hogy ezért meg azért jobbak,ez meg az az előnye és fényesre van nyalva az AMD pénisze.
Abu-t komoly szakembernek tartom ,de ez az AMD seggnyalása gyomorforgató. -
-
válasz
#85552128 #14926 üzenetére
de ha most mindenkinek letiltják emiatt a lehetőség miatt a tesztpéldányt, ugyanúgy nem jutnak semerre vele. Amúgy nem találtam azt a kritikus hangvételű tesztet (sőt egy 390X reviewt sem) hirtelen.
Egy húzott 980 Ti várhatóan gyorsabb mint az alap Fury X, de ez nem tudom kit lep meg. Tudod, húzottat a húzottal, alapot az alappal. Én 650 dollárért olyan teljesítményt várok, amit a túloldalról (mesékben nem hiszek egyik oldalról sem), jelen esetben nagyon gyors kártyát húzhatósággal.szerk: amúgy azt nem értem, mi lenne ennek az értelme, mikor a partnerek úgyis küldenek majd nekik egyet. Valaki elég nagyot hibázhatott az amd-nél ezzel a lépéssel.
-
Jack@l
veterán
válasz
#85552128 #14917 üzenetére
Azt felejtik el, hogy nem csak az első pár nap tesztjei és eladásai számítanak. Kitguru bizonyára szerez egy példányt rövid idő alatt és ha eddig pártatlan lett volna, bizonyára a review most kicsit jobban szőrözős lesz majd.
@Abu85: akkor mért nem azt írták nekik válaszként? (szerintem ez megint csak egy PR fogás, cicaharc a hírverésért)
@Menthirist: egy profi lap megír minden kritikát/gyengeséget, már ha szakmai és nem pr profizmuról beszélünk, pont azért lesz hiteles, mert nem kell benyalnia egyik gyártónak sem
-
Dtomka
veterán
válasz
#85552128 #14820 üzenetére
Igen. A 390x topicba (létrehozás alatt) én is beraktam ezt a képet
Szerintem ismét az Asus a legszebb...tudom a külső sokadik szempont, de azért erre a kártyára (is) jó ránézni.
(#14822) mcwolf79
"lyen fostalicska elavult motoros játékkal" Gondolom aktivan játszottál vagy mai napig tolod, hogy ez a véleményed...Ha igen hány órád van benne? Mert nekem is van már 1 pár és nem adok neked igazat
Lehet majd a win 10 + driverek gyorsítanak majd. -
guftabi96
addikt
válasz
#85552128 #14750 üzenetére
Én nem oc szerint tesztelném őket, hanem ár szerint.
Pl: itt van egy R9 280 dual x, ami most kb 60e.
Kiválasztom mellé azt a Gtx960-at, ami ugyan ennyibe kerül.
Elvégre a legtöbb felhasználó azt nézi, hogy mit kap a pénzéért.
Persze, ha úgy tesztelték, hogy azért az árért már kapni nem ref gtx-et, akkor igazad van.#14752
A hűtésre gondolt elsősorban, a videóban el is mondja a csávó, hogy ez már inkább lightning minőség. És az Msi tényleg kitett magáért a videó alapján. -
stratova
veterán
válasz
#85552128 #14750 üzenetére
Ha nem is tökéletes átfedéssel de összevethető.
-
-
Laja333
őstag
válasz
#85552128 #14594 üzenetére
Igen, cpu limites környezetben nekem számottevő a különbség (FX nem hajcsaki). GTA V-ben szerintem 50-60% gyorsulás. 15.5-el alig voltam 60% gpu utilization fölött. A windows 10-es driverrel meg alig esek 70% alá, elég gyakran 100%. Viszont Witcherben sosem volt cpu limitem, mégis nőtt kb 10%-ot a teljesítmény. Most HairWorks fullon, minden ultrán 45-60 fps között vagyok. Nekem tetszik az új driver.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
#85552128 #14585 üzenetére
Volt nemrég az a 390X kártyakínálat, és abban 1100 MHz core MSI volt a leggyorsabb. Ennyit simán mentek eddig is a 290X-ek. Ugyan az a felépítés, egy RAM tuning és minimális core OC elég lenne a 980 ellen?
Na majd kiderül... Valami magic van itt kéremszépen
(#14587) demmer123: Nettó ár
...de amúgy tényleg fura ez a bolt, eléggé össze vissza árak vannak, elvileg több raktárból szerzik be, és azért ilyen sok idő a szállítás.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
#85552128 #14543 üzenetére
Sajnálom szegény arcokat, akik megveszik ennyiért csak mert egy 3-as van előtte...ráadásul még szarabb is, mint az elődje...na de mindegy, ilyen a hardverbiznisz
Nano állat lesz viszont. 175 Watt minimum egy 980 teljesítménye akkor, vagy még fölé is lő. Viszont megint a ref hűtéssel bukhat. Azért nekem MSI Gaming 270X is annyit evett, és kb a 970 G1 is annyit eszik és kell rá akkora borda + legalább 2 ekkora venti. Persze le lehet hűteni 175 Wattot ezzel is, csak tuning és csendes működés szerintem nem lesz az erőssége... de custom hűtőkkel alázni fog
-
válasz
#85552128 #14489 üzenetére
Az várható volt hogy a jelenlegi programokban 5-8k esetén a 4 gigából már kifut, elkezdi cserélgetni a vramban lévő adatokat, ami meg odavág a tempónak. Néz csak meg hogy megsínyli a 980 Ti is a 8K-t a 6 gigával, mert ő is kifut belőle (csak kevesebbet kell még így is cserélgetnie mert van 6 giga tárja, míg a fury-nak csak 4). 4K-ig a fury x nem fut ki a vramjából, 5k-nál már némileg igen (a 980 ti még elfér a 6-tal), 8-nál meg nagyon. De ugye ezekben az esetekben általában elég egy-két grafikai cuccot levenni 1-1 fokkal hogy elég legyen a 4 giga is 5k-ra (ami 3 darab 1440p-s kijelző)
-
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
#85552128 #14101 üzenetére
270X és a 280X nem támogatta a Freesync-et, csak a Hawaii és a Tonga.
The list of products that won't work with FreeSync includes anything based on the older revision of the GCN architecture used in chips like Tahiti and Pitcairn.That means brand-new cards like the Radeon R9 280, 280X, 270, and 270X won't be FreeSync-capable.
Szóval ha 370 Pitcairn újra... Pont a gyér kártyáknál van értelme, amin 30-40 FPS-el mennek a játékok és széttearingeli a képet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Bomba ár! Dell Latitude 3550 - i5-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Samsung Galaxy S23PLUS 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- Beszámítás! Apple Mac mini 2020 M1 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest