- Google Pixel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1320 üzenetére
valószínűleg a kereslet dönteni fog ebben a kérdésben és majd meglátjuk
tibi666
ehhez az autóhoz ez a motor elegendő ahhoz, hogy a közlekedési szabályok betartásával normálisan lehessen közlekedni vele, ez a tesztben is le van írva
és a témát is elterelted, ez akkor elég is volt "válasznak" -
LOTR
addikt
-
tibi666
senior tag
válasz
CYBERIA #1289 üzenetére
persze, nem is ezt mondtam, csak arra gondoltam, hogy még mindig a volvot tartják a biztonság etalonjának, ami régen igaz is volt (karöltve a mercedesekkel), mára azonban a konkurencia felnőtt mellé. ami nem baj. mindenki biztonságos autókat gyárt és ez nekünk jó.
csak azt utálom, hogy oldalra alig lehet kilátni az autókból a magas övvonal és a csapott tető miatt.
-
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1275 üzenetére
uj_volvo_s60_kivulrol-belulrol totalcaros cikk
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
CYBERIA #1244 üzenetére
Na jó, csak mert ilyen szépen kértétek.
Szép szép, de ennyiért ugye, hogy drága?
LOTR: Na, hogy hogy? Mindenki vagyonadót akar fizetni?
-
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1242 üzenetére
az a vakítás az azért van, mert rosszul van beállítva és "szórja" a fényt, így sokkal nagyobb teret világít be, de ez persze a szembejövőnek nem túl jó
aztán lehet más oka is, olvastam xenonról már minden félét, állítólag ha koszos a búra már az is szórt fényt eredményezV.Stryker
áh, épp most tervezte a fél topik, hogy saabot vesz -
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1225 üzenetére
a xenon fényszóró s80-ba gyakorlatilag kötelező, anélkül nem tudom hogy akarod eladni
(valamikor volt erről egy cikk a totalcaron...)egyébként persze, szerintem sem olyan nagy találmány, egy s60-as normál fényszórója simán van olyan erős, mint sok más autó gyári xenonja...
az extralistán szerintem meg még nem árt, ha szerepel a jó hifi, lehetőség szerint usb csatlakozóval, jó dolog főleg mostanság egy automataváltó téli menetprogrammal (habár persze lehet trükközni a kézivel is, de ez kényelmesebb
) és a motorfék miatt kézi váltás lehetőségével; meg úgy alapfelszereltséget tekintve szerintem a volvonál a "momentum" szint az, ami egy jó alap, ahol már nem kell extraként ködfényszórót meg emelésérzékelős riasztót bejelölgetni...
-
lajafix
addikt
válasz
CYBERIA #1220 üzenetére
szerintem itthon a lehetőségekhez képest 2 számmal nagyobb autót vesz a többség, ami persze alapváltozat mert felszerelni már nem futja.
ez jó a turbómotoros cikkből:
" a megacég nem tart tőle, hogy a kínai vásárlójelölt, a Geely visszaél a svéd gyáron keresztül beszerzett korszerű technológiával."
Miközben már évtizedes tapasztalat, hogy csúcstechnológiával nem tanácsos felszerelni a kínaiakat, de nem tartanak tőle! -
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1220 üzenetére
pár éve volt, hogy a kereskedők alapból adtak x% kedvezményt, így a hitelre vásárolt autók 0 ft kezdővel elvihetők voltak, hát tömegesen hordták vissza az autókat
azt nem tudom eldönteni, hogy kinek milyen lehetőségei vannak autóvásárlások terén, lehet, hogy inkább mérlegel, ahogy Voyage is írja, ha úgyis csak keveset használja, akkor minek költsön rá annyit
ellenben olyannal már találkoztam, hogy lehetőségeihez mérten kicsit drágább autót vett az illető, és szerintem azért ebből több van (bár ezt egyszerűbb megítélni, mert vagy nem használja az autót, vagy ha meg rosszabb a helyzet viszi a bank - azt meg nehéz kideríteni, hogy ki tudna többet is autóra költeni) -
_Voyage_
aktív tag
válasz
CYBERIA #1220 üzenetére
Nem azért, de bizonyos extrákért rohadt sokat kérnek el. Pl ülésfűtés 70-100.000ft-ért? Annyiért fél évig tankolom a kocsit. Vagy olyan csip-csup extrák, amik oké, hasznosak, de kb hetente egyszer használja az ember, és több száz ezret kérnek el érte.
Abszolút fölösleges.
Erősebb motort, kék vagy piros, zöld vagy valami szebb, élénkebb színt kell rendelni, klíma az alap, anélkül meg lehet dögleni, meg még pár nagyon sűrűn használt dolog, ennyi kell bele... -
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1209 üzenetére
most csak dieselek között kell nézni a környezetbarátot
új autó vásárlásakor lealkudsz az árból?
valószínűleg a fő vásárlócsoport a svédek lesznek és azok ahol támogatást vagy kedvezményeket kapnak a környezetbarát autókra
abban pedig egyetértünk, hogy aki meg 10milliót tud rászánni egy autóra az valószínű 11-et is, és lehet nem ezzel a motorral veszi -
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1207 üzenetére
ebben igazad van, de most meg visszaértünk oda, hogy persze jobb ha erősebb az autó, de ez a motor egy hétköznapi használatra teljesen megfelelő, ez mellett nagyon környezetbarát és a fentartása sem egy nagy összeg és talán pont itt volt a topikban említve, hogy a svédeknél ezekre a környezetbarát autókra nagyon komoly állami támogatások járnak, tehát egy teljesen jó autó ár/érték arányban
-
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1204 üzenetére
szerintem meg amit írsz az a nagyon kicsi motorra vonatkozik, ez az 1.6d meg nem az a kategória (ugyan nem vezettem ilyen autót, de ~1600kilóra 109le az biztosan elég, és nem csak az éppen elég kategória)
nyilván valamival jobban kell pörgetni, nyilván talán kicsit többet kell váltani, és kevesebb is az erőtartalék, de éppen hogy a hétköznapi használatra ez is bőven elégaki meg olyan, hogy szeret "menni" annak valószínűleg nem ez lesz álmai autója
mostanában azért többet vezetgetek országúton és akik miatt lejebb kell húzódni vagy sokkal jobban kell figyelni azok mind olyanok, hogy "ezt még megelőzöm aki meg szembe jön az meg még úgyis messze van" típus
rendben van, hogy viszonylag nagy sebességről is jól gyorsul egy erősebb autó, de ugye minél gyorsabban halad az autó annál gyorsabban közeledik a szemben lévő is, aztán marad a villogtatás jobb esetben
rizikós előzést próbálom máshogy fogalmazni:
minél kisebb a táv a két szemben haladó autó között annál rizikósabb az előzés
minél gyorsabban halad a két autó annál nehezebb becsülni a sebességüket is
ha a táv kicsi és a sebességek nagyok, még ha beleférne is az előzés, a másiknak sokkal kevesebb ideje van lereagálni a dolgokat - szerencsétlenebb esetben
gyengébb autós példa: jönnek szemben is, de előzni kellene, versenyzőnk belekezd, mind a 3 autónak "bőven" van ideje lereagálni a helyzetet hiszen valószínű az előzés másodpercekkel tovább fog tartani -
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1202 üzenetére
én a nem sietős dolgot a mentalitásra értettem, svéd autót és embert is csak Mo-on láttam, de nem is ez a lényeg, az északiakra szokták mondani, hogy nyogodt, ráérős természetűek
nem olyanok, mint sok magyar, sietős-rohanós és csak nagyobb autóm legyen típus (ez sajnos nem csak az én tapasztalatom, jópár ilyen létezik)persze, nem is írtam, hogy jót tesz az ilyen pici motornak ha sokáig úgy pörgeti a vezető
ezt a dinamika dolgot sosem értettem igazán, 50-nel szabad közlekedni városban, általában tele van lámpával minden úgyis, már a vidéki városokban sem ismeretlen a dugó fogalom, nem mindegy, hogy 10 vagy 15 másodperc alatt éri el a 100-at (és arányosan nézve 50-et) az autó?
pályán szintén teljesen mindegy ez a fajta gyorsulás, 130-cal szabad menni ha lassabban gyorsul fel a többi autó aki már lendületben van had menjen a belső sávban
egyedül országúton jön elő, ha beragadna valaki egy lassabb jármű mögé és van folyamatos szembeforgalom, akkor tényleg nem mindegy, hogy 1.6d vagy d5 ami az autó elejében van
és az utolsó kérdésedre akkor itt jön a válasz, ha valaki egy erős autót vezet és látja, hogy szemből jönnek, azt gondolja, hogy á kicsit odalépek neki simán megvan az előzés, aztán van amikor nem jön össze mégsem, ellenben ha gyengébbet (főleg akkor ha ilyenen tanult meg vezetni az illető) akkor meg sem fordul a fejében, hogy akkor és ott előzzön, mert tudja, hogy kell egy kis idő amíg felgyorsul és nem biztos, hogy meglenne
aztán megint visszajutottunk oda, hogy ez azért van mert sietünk (hogy mi miatt sietünk az megint más kérdés...) -
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1199 üzenetére
ha jól tudom a svédek nem egy sietős népség, a pályán is 110 a sebességhatár, norvégoknál állítólag az északi részeken meg még ennél is kevesebb, így gondolom a svédeknél is hasonló a helyzet
az autó nagyon jól fogyaszt, nagyon jó a károsanyag kibocsátása és valószínűleg megy is
1.1-es 55le-s autóval is lehet menni 160-nal, ezen kívül vezettem már néhány olyan autót is aminek a kg/lóerő aránya 20 körül volt, lehet ezekkel is előzni még 100 fölött is, igaz nem ugranak mint a d5-ök, de legalább kétszer is meggondolja az ember, hogy milyen rizikós előzésekbe megy bele -
LOTR
addikt
válasz
CYBERIA #1197 üzenetére
tipikus kommentelők....
annyi eszük már nincs, hogy lehet sokaknak kell a nagy autó nyújtotta biztonság és a vele járó minden, de ezek a vásárlók belátják, hogy felesleges a nagy motor ha úgysem lehet használni és még a környezetre is figyelnek
aki ilyen autót vesz az nem azért nem vesz bele nagy motort, mert nem tudná megfizetni és fentartani, esetleg tankolni, hanem mert talán kicsit több sütnivalója vanamíg sokaknál ilyen a mentaliás, hogy "csak nagyobb autóm legyen, mint a másiknak, mégha nem is tudom tankolni, de azért 1 körre havonta kiviszem" addig olvashatjuk a hasonlókat, jó lehhe ha megváltozna már ez a helyzet
-
blint63
tag
válasz
CYBERIA #1168 üzenetére
Semmiképpen sem Luk-nál és privátoknál az ilyen-olyan benzint.
Amúgy a fogyasztás mellett az élettartam és a teljesítmény miatt éri meg sztem.
Mikor Erdélyben jártunk jobb híján Luk-os lötty ment bele, érződött is rendesen a tankolás után, főleg a folyamatos, tőgázas kamionelőzések miatt (volt h 50km-en át nem lehetett előzni, ilyenkor persze kihasználja még a volvós is az egyetlen alkalmat).
Van egy 10 éves 1.6 S40-es is 200e km-el, még soha nem volt semmi baja, hosszútávon meghálálja az autó (sajnos a viszonylag rövid meneteket már megérzi télen, most 8 körül eszik).Gyárilag E85-ös az autód (volvód?)?
-
blint63
tag
-
blint63
tag
válasz
CYBERIA #1161 üzenetére
"Mattin (aki nem svéd, már ha rá gondoltál) távozásával hasonlóan tesz a Volvo is."
Rá gondoltam, de akkor mi a francnak szónokolt folyamatosan a svéd designról meg svéd ez svéd az meg skandináv anyámkínja. Nem mondom, hogy olyannyira hiányzik, nem volt szimpatikus pasas, de egy-két autója tetszett.http://www.vezess.hu/hirek/uj_csaladi_modell_volvotol/21446/
"Az első igazi kínai Volvo a 2011-re elkészülő új XC90 lehet."
Na ekkor lehet majd jó áron igazi (használt) volvót beszerezni, a presztízsveszteség miatt nem kicsit fog zuhanni az áruk szvsz. -
blint63
tag
válasz
CYBERIA #1150 üzenetére
Hát kétségtelen, hogy azoknál még megvolt az igazi "volvo-feeling", bár nekem egyébként az agyba-főbe promotált svéd jóember ötletei is tetszettek, kár hogy kirúgták/elment (ha jól rémlik).
Visszatérve, azokkal a formákkal, nem lehet túlélni, márpedig sztem ez a volvo célja jelenleg. Nekem is bejön a robosztusság, de ma a környezetvédelem és hasonlók mellett nem lehet eladni. Kivételt képezhet mondjuk az S60, ha azt még a volvo formájúak közé sorolod.Az meg milyen már, hogy az összeszerelés nagy része kínában lesz? Pont az összeszerelés. Okés, hogy (egyelőre) onnan nem hoznak ide, de be nem ülök olyan Volvóba ami kínai. Ennél még a raj-mercedes és az újgazdagok audija is jobb.
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1152 üzenetére
A SAAB-nak szerintem ezer más komolyabb problémája van; egyébként tapasztalatom szerint a felsővezetői pozíciókban lévő nők kifejezetten kedvelik a saabokat.
az, hogy a kínaiakkal kapcsolatba hozható lesz, valóban nem öröm, de úgy tűnik, hogy a másik megoldás a márka megszűnése - ennél még az is jobb, szerintem, hogy egy kínai tulajdonosnak termel majd profitot pár év múlva.Mi az a Roewe?
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1150 üzenetére
hát nem tudom, ehhez ismerni kellene a kínaiak stratégiáját és valós terveit. a gyártás felfuttatása ugyanis hosszú távon jót tesz az autógyárnak, hiszen több pénzből többet lehet innovációra költeni, ami zálóga a hosszú távú versenyképességnek.
abban majdnem biztos vagyok, hogy nem tervezik rontani az autók színvonalát, mert akkor egyszerűen elértéktelenedne a volvo embléma, amiért ilyen sokat most fizetnek. amit kérdésnek tartok, hogy 0 tapasztalattal ők tudnak-e valamit hozzátenni a céghez, amitől annak jobban megy majd.
összességében mindenesetre ameddig nincsenek további biztons infók, addig nem ítélem el őket, ez, hogy felfuttatnák a gyártást, egyáltalán nem egy elítélendő dolog szerintem... -
AMD Power
titán
válasz
CYBERIA #1105 üzenetére
nem BMW, nem Mercedes, nem Audi
Pont ez a jó az egészben.
-
Versus82
aktív tag
-
Sipi16
őstag
válasz
CYBERIA #1054 üzenetére
Na sikerült kijózanodnom és megtaláltam a papírokat. A fordonskatt ami a teljesítményadónak felel meg az 1861 SEK volt tavaly. A kötelező biztosításba nekünk benne van egy "fél casco" is ami összesen évi 2940 SEK. Összesen 4801 svéd korona ami átszámolva (25Ft-os árfolyammal) 120025Ft. Mint korábban említettem egy 99-es 2.0T V40-esünk van.
-
pojakcs
senior tag
válasz
CYBERIA #1053 üzenetére
Automata klíma, de letekertem 18 fokra, ablakok lehúzva, kinnt 26 fok. Elindítottam az autót itt az udvarban ,biztosíték táblán kikerestem a klíma reléjét. Először szépen meghúz a relé, majd elenged, és ismét meghúz, így játszik. Ezt követi a kuplunk is. Ilyenkor hűt rendesen a szerkezet. Mondjuk nekem ez is gyanús, miért nem folyamatosan húz a relé?
Kb. 5 perc múlva a relé folyamatosan húzva, és a kuplung nem húz össze, nem is hűt semmit.
Egyik ismerősöm gázhiányt tippelt, de akkor miért hűt 5 percig?
Nem értem. Újabb 5 perces működésre csak több órányi kikapcsolt klíma után lehet rábírni a rendszert.
Feszültséget nem mértem, annyira nem szedtem szét az autót. -
CYBERIA
őstag
válasz
CYBERIA #1042 üzenetére
68 160
Ennyi lesz jövőre a vagyonadóval turbósított gépjárműadóm.A vicc az, hogy a kocsim értéke 1-1,5 milló Ft, egy új Suzuki Swift 2 milliónál kezdődik.
Évente kb. 5000 kilométert megyek ezzel, viszont arra az 5000-re nekem ilyen autó kell.Jól kib***tak most az autósokkal, főleg a kis értékű, nagy teljesítményű autósok tulajdonosaival.
-
tkazmer
addikt
válasz
CYBERIA #1038 üzenetére
kétlem, hogy bárki a jövőben, aki új és erős autót vesz és tisztában van a lehetőségeivel, magyar rendszámmal fog közlekedni...
annyi megoldás van a szlovák, német rendszámmal való közlekedésre, köztük teljesen legálisak is, hogy semmi értelme nem lesz magyar rendszámot szerezni - és ezzel magyar adókat fizetni. -
Andie
őstag
válasz
CYBERIA #1017 üzenetére
Köszi! AEZ Excite dark van rajta, 17-es méretben.
Nagyon sokat (heteket) tököltem a felnin, és odapróbáltattam vagy 10 félét. Már a felnikereskedések ha megláttak, lehúzták a rolótVégül emellett döntöttem, szerintem annyira jól passzol az S60 íves formájához, a fekete/ezüst harmónia jól visszaadja az erőteljes, nem túl sportos, de azért "nepackázz vele" hangulatot...
Kínaiakkal kapcsolatban: még nagyapámnak volt egy mendemondája a "sárga veszedelem"-ről. Ez amolyan "világvége" jóslat-szerüség, miszerint majd keletről jön egy nagy hódító hullám. Hogy ez most katonai, avagy gazdasági, az nem derült ki,de amint látjuk, jó irányba haladunk. Tudjuk, hogy 2 féle termék van: egyikre rá van irva, hogy made in china, másikra (még) nincs.
Gazdasági válság - ezek fejlődnek mint a gyom. 1,6 milliárdan vannak, a világ legnépesebb országa. Ott vannak mindenütt, china town, ezaz amaz... Asszem nem nagy titok, hogy már szinte függünk tőlük, úgy termékekben, mint gazdaságilag. Usa tán milliárdokkal van eladósodva Kinának. -
CYBERIA
őstag
Ugyanaz, csak magyarul:
Konnektoros dízel-hibrid a VolvótólGondolom a leggyengébb Diesel motort teszik bele.
-
LOTR
addikt
hogy lehet autót váltani?
nekem csak s60 concept van a competitionben, ott mennek 45'xx időket, nekem meg most 54'0 körül van, de az alá egyelőre nem tudom vinni, mondjuk offline lehetne ebből faragni, mert egy kicsi lag azért van
de azért 8-9mp-cel jobbakat menni elég kemény, lehet kontrollerrel könnyebb
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- ELADÓ EGY MEGKÍMÉLT CSEPEL BLACKWOOD A1 KERÉKPÁR
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- iPhone 16 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3096, 97% Akkumulátor
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest