- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
válasz
V.Stryker #13685 üzenetére
Nekem jobban hihető a 15-20 éves D5-ben a 400e km futás, mint a csoda 100-200ezrek. Ha volt gazdája nincs ezeknek semmi baja, családban lévő egyik D5-ben sem kellett motort megbontani.
19,5 éve megvan az S60 a családban (1 éves tesztautó volt mikor megvettük). Egyszer elgondolkodtunk korábban, hogy lecseréljük, de inkább ebbe verjük a pénzt ha kell, mert itt megvan a biztonság, kényelem. Bármely szerelőhöz vittem, meg tudta javítani amit kellett rajta, speckó problémám szerencsére sose volt, gyári diag mindent kiolvas és utána tudok menni a dolgoknak. Jelenleg ér 800-900 ezret, de nincs értelme másra lecserélni, tőlem max a bontóba megy.
4 fővel simán hoztam a 6 liter körüli fogyasztást pálya 130-140 és országúti 100as tempóval (osztrák, német), télen meg a kályha miatt többet eszik, városban sose néztem mennyire éhes. -
FeRRaR1
őstag
válasz
V.Stryker #13685 üzenetére
Egy 15-20 éves Volvo nem hiszem hogy rongyrázás kategória.
Viszont ezen gondolkoztam én is, inkább gyűjteni kéne és hajtani az ismert civicet akkor, mert ennyiért nem kapna olyat amit szeretne.
Ránézve hahura inkább azt mondanám hogy siralmas a V70 benzin kínálat. Az ár nem lenne gond, de nincs választék, ami van annak a nagy része is fapados lefingott.
Volvókat kevésbé tekernek, nehezebb is mint a felkapott németeket. Mi is adtunk el S80 D5 mk1-et 540e km-el az órájában, bontatlan motor, mindene eredeti volt.
Vagy ha van ismert megbízható Honda szerelő esetleg Accord kombi. Azt majdnem én is vettem párszor, csak mindig Volvo lett helyette.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
V.Stryker #13682 üzenetére
A te írásodra reagáltam. A: "De ez egy f@szság, amire mindig ráb@szik az ember" és hasonló gondolatokra.
Kérlek fejtsd ki hol voltam nagyképű? Vagy ha nincs igazad akkor egyből kezdjük a személyeskedést mert az mindenre IS megoldás? 7 éve van meg a kocsim, megdolgoztam érte, buszsofőr voltam amikor félre tettem rá illetve nem is volt drága, 12k font 7 éve, most is eltudnám adni ennyiért.
Mindent megindokoltam és kifejtettem az írásomba.
Nem felejtettem ki semmit, írtam hogy Lexus ha számít hogy prémium és megbízható legyen. Amennyiben csak megbízható kell Toyota.
Szintén írtam hogy én V70-et vennék személy szerint, volt is, szerettem is. Van belőle szívó benzin, 140 és 170 lovas 5 hengeres, manuális váltó, van AWD vagy FWD. Teljesen más kávéház mint egy civic vagy ford / toyota. Kényelmesebb, biztonságosabb, pakolhatóbb.
A megbízhatóság meg a legnehezebb dió, mert előélet függő. Így ha nem ért hozzá az ember kifoghat rosszat. Sőt még ha értesz is hozzá, lehet olyan hibája ami csak később derül ki, pl eszi az olajat és rátöltést kér 2-3 havonta.
Az én ajánlásom P2 vagy P3 V70. Legbiztonságosabb a kategóriájában, kényelem első osztályú, és dupla kanapét is szállítottam vele probléma nélkül.
Nálam alap hogy vásárlás után összes folyadékot ledobom, ami AWD automata Volvo esetén 8. + Szűrők, hibakód olvasás mert mindig van tárolt, törlés egy hétre rá megint kiolvasás hogy mi jött vissza. Így ha ezeket betartod és átvizsgáltatod, legjobb tudásod szerint választasz, többet megnézel hogy legyen tapasztalatod... sokkal jobb esélyekkel indulsz.
Viszont olyan használt autó amire nem kell költeni és kockázatmentes NINCS. Amiket fentebb írtam tartom.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
V.Stryker #13677 üzenetére
Ez a te véleményed.
Miért lenne faszság szeretni egy autót? Arról hogy hobbi hallottál már? Legtöbb embernek az autó egy A-ból B-be közlekedő edény. Ezzel nincs is baj, ahogy azzal sincs hogy én hobbinak tartom az S80 V8-at, és néha kiviszem csapatni vagy lemegyek a Nürburgringre. Na ott a parkolóba add elő ezt a véleményezést...
Valaki horgászik, valaki utazik, valaki bélyeget gyűjt.
Tényleg nem bántani akarlak de hogy a Prius meg C4 jó autó... Na itt látszik kinek mivel van tapasztalata. A Lexus CT200h, ami majdnem egy Prius az jó autó. A Prius az egy ostoba futóművű undorító belterű, retek. Olyan érzés vezetni hogy elsírod magad ha a látványtól nem tetted eddig meg. Nekem is volt C4 cég autóm és mindig volt valami baja.
Jó autó nekem ami nagy, kényelmes, biztonságos és JÓ vezetni, van valami ami különleges benne. Jó az anyaghasználat, jó a zene, hosszútávon se szakad le a hátam (hello mazda és ford...) Mint az S80 V8, de az ismerősöm 6,2 literes AMG E osztálya matt fényezéssel, vagy a másik ismerősöm Ferrarija, avagy a volt szomszéd nagyobbik Porschéja is ide sorolható. Nem kell hogy drága legyen, mert az S80 se volt az. De attól a pillanattól hogy meglátod, beülsz, beindítod, vezeted azt érzed hogy ebbe bele tették a mérnöki órákat, gondolkodtak is ami a legtöbb autóról nem mondható el. (új foslágenyek és kiák hada...)
Fentiekhez hozzá csapom a megbízhatóságot akkor szinte csak Lexus marad a kalapban. 5 évvel reklámozzák, de valójában 10 év a garancia. Mert minden évben meghosszabbítják mikor szervizeled. Így előfordulhatott hogy az én 8 éves CT-men is volt még több mint 2 év garancia, mindenre kiterjedően. Persze én is pedálozhatnék a sajáttal (S80) hogy 2018-ban 7000km ment bele 30 nap alatt egy EU turnén és egy kiégett izzó nem volt rajta. 40 fok Horvátországban, vagy padló gáz a Nürburgringen... 5 országon át álom volt, és mikor kiszállsz egy felső kategóriás Volvo ülésből, na azt nem sokmindenihez lehet hasonlítani.
De ha felhoztad a gyerekeket példának, akkor vagyok nyugodt ha valamelyik Volvóban ülnek.
1001 példát hozhatnék, de legyen csak 1, ford mikor behozták az amerikai IIHS biztonsági teszteket ahol nem úgy teszteltek mint az EuroNCAP-n hogy deformálódó nagy átfedéssel, ha nem kis átfedés nem deformálódó. Szinte az összes akkori modell elvérzett rajta kivéve a Volvók. Na akkor a ford gondolt egyet és megerősítette a gyűrődő zónát, nyúlványokat. Át is ment a teszten. Majd véletlen szerűen oldalt kezdtek cserélni, hogy egyszer jobbról egyszer balról törik még előtte csak egy oldalon teszteltek. Na itt kiderült hogy a nagy mocskos foskupac ford, csak azon az oldalon erősítette meg a kocsit ahol teszteltek, a másikon nem. Tehát ennyit jelent nekik az utasok biztonsága. Még amikor ez történt akkor volt egy S80-om és XC90-em, mind a kettő erősen ajánlott kategória volt, TOP safety pick, a legmagasabb amint az IIHS adhat, és sok éven át, vissza lehet nézni most is. Most tegyük hozzá hogy a PH fórumokon is van nem egy ember akinek leégett a fordja mert tervezési hiba miatt elkezdi csipegetni a hűtő vizet, ami megint csak nettó fillér b@szás hogy nincs szint jelző / érzékelő a legtöbb ford folyadék tartályában. Ezért hengerfejes lesz, a motor biztos kuka, de legalább ha szerencséd van le is ég az egész.
Mindegy, nem folytatom mert regény lett így is. Ami a lényeg hogy nekem nincs bajom azzal ha valaki egy 0 érzést kiváltó műanyag rettenetben ül és nem érdekli csak jusson el ahova menni akar.
De te akkor ne jelentsd ki hogy ez egy faszság amire rábaszik az ember, ha kicsit is jobbat vagy többet akar mint az átlag, neadj isten mások a szempontjai.
Mellesleg volt V50-em is, asszony szerette, én nem, nehezen fértem el, meg nagyon ford volt. Érezhetően ugrik a minőség mikor átülsz egy akár jóval régebbi S60-ba és felette. Golf kombi vagy V50 akkor a V50-et választanám, de leginkább egy V70-et, akár régebbit is. Na az maga a kényelem és biztonság + pakolhatóság szenthármasa. Nagy a motorkínálat, van szívó benzin, turbó benzin, turbo diesel... 4-5-6 henger amit akarsz.
Weareus
1.8-as mondeo spritmonitor fogyasztási átlaga 8,5 liter. Nagy átlagnak 8 és 9 között eszik. Azt nem írják mennyire megpakolva -
BigBlackDog
veterán
válasz
V.Stryker #13677 üzenetére
+1. Viszont amit tapasztaltam, hogy ha nem csak 2*20-30 km/nap távolságot tesz meg az ember és/vagy sokat autópályázik, azért nem mindegy, hogy hogyan száll ki az autóból az út végén. Jóval fárasztóbb egy pocsék zajszigetelésű középkategóriással lenyomni 300-400 kilométert, mint egy felsőbb szegmensből választott autóval. Ilyen szempontból egy V50 valószínűleg jobb választás, mint a Focus, de értelemszerűen fenntartásban is másabb kategória lehet.
-
Dr. Mózes
aktív tag
válasz
V.Stryker #13670 üzenetére
Háát igen... Ettől én is tartok, viszont ti mit tennétek a helyemben?
A kis 3 ajtós hibátlan 7gen Civicet ki fogjuk nőni, családalapítás stb. Ha már veszek, akkor legyen kombi, mert pár év és egy költözködés is be fog figyelni + a babakocsit is könnyebb berakni. Az autóval minimum 5 évre tervezek.
"Falusi" vagyok, 90% főút, és legnagyobbrészt 30 km feletti az odaút ha valahova megyünk, de a munkahelyre gyalog járok.
Ha már veszek, akkor olyan legyen, amit tudok szeretni, mert a Civic 100%-ban gazdasági döntés volt, és más olyanra költeni amit szeretsz mint amit nem.
Plusz NCAP 5 csillag legyen, ez a legfontosabb.
1,8m Ft kb. a keret, ami a mai használtautó árak figyelembe vételével nagyon nem sok.
Szóval, ha kombi, akkor annak 90%-a dízel. Vw konszern eléggé túlárazott, 8gen civic, accord, corolla úgy szintén nem ezen az áron megy. Mindent megnéztem és egyelőre a Volvo és a Saab fogott meg. Ami követelményem van, annak megfelelnek, és stílusuk is van. Csak a fenntartás... De ha dízel, akkor onnantól kezdve az hogy az egy Vw vagy egy Volvo, majd mindegy, mert a drága dolgok mindkettőben drágák. -
CYBERIA
őstag
válasz
V.Stryker #1394 üzenetére
Az biztos, hogy ha rászánod magad hogy veszel egyet, vigyél magaddal valakit aki ért hozzá, és te is kritikusan állj hozzá, próbálj ki minden extrát, minden kapcsolót, tesztút során meg ne sajnáld, ha baja van úgy jön elő leghamarabb. (Nem csak SAAB vásárlása esetére igaz.)
Nem szabad az első darabot megvenni, nézz meg minél többet, és akkor te is össze tudod egymással hasonlítani. -
CYBERIA
őstag
válasz
V.Stryker #1391 üzenetére
Én semmi hátrányát nem veszem észre a turbónak, hidegen nem kell hajtani, ha hajtva van akkor az izzó turbót hűteni kell egy kicsit (normál körülmények között nem fordul elő), de mivel nem közvetlen befecskendezéses meg nincs 2000 bar-os befecskendezési nyomás, ezért az injektor ugyanannyit bír, mint egy szívó motorban.
Alkatrészárakat nem tudom összehasonlítani, a kopó alkatrészek szerintem egyiknél sem vészesek, de mondjuk például egy turbó nagy összeg minden gyártónál. Alkatrészre lebontva össze lehetne hasonlítani, de nem annyira vagyok képben.SAAB-nál mire kell készülni? Mit is mondjak, benzineseknél a gyújtás panelja szokott rendetlenkedni, ezt cserélni kell. A mátrixkijelzőnél is tipikus jelenség hogy elszállnak a képpontok, én úgy tudom hogy ezt van aki tudja javítani. Most így hirtelen azt tudom javasolni, hogy kérdezz meg egy SAAB tulajdonost, biztos többet tudna mondani.
Szerintem nem vészes a helyzet, más meg azt mond amit akar: Vételi tanácsadóSipi: például: MOL Evo Neo, OMV Carrera 100, Shell V-Power Racing
-
CYBERIA
őstag
válasz
V.Stryker #1379 üzenetére
A 2,2-es az GM, a 1,9-es meg az összlökettérfogat alapján gondolom FIAT.
Benzinessel annyi a baj, hogy a leggyengébb változatot leszámítva LUXUS adó kategóriájában van mind. Én részemről egy 2.0t BP vagy 2.3T BP motort választanék, de az meg 180 és 210 lóerő, ami Magyarországon már túl sok.
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
válasz
V.Stryker #1373 üzenetére
ISUZU 6DE1, meg tudom mondani.
Én azt mondanám, hogy átlagban 7,5 literrel el lehet járni, vezetési stílustól és állapottól függően ennél lehet több, és egy kicsit kevesebb. Maga a motor nem lenne rossz, de néha elég nehezen felderíthető hibákat produkál. Tény hogy ha szerencsétlen darabot fog ki az ember, akkor elég drága mulatság tud lenni, egy szerencsésebb darabnál csak a szokásos dolgok (DI [ennél mondjuk épp nem], SID stb.).
Egyek legszebb autó az biztos, maiak közt ilyen férfias autót nem látsz (talán még a 9-3, bár az sem ennyire, vagy Mustang és társai, de az meg más kategória). Az sem hátrány, hogy a SAAB-osokra nem néznek olyan rossz szemmel, mint a drága német autók tulajdonosaira.
Én is érdeklődöm a skandináv (és germán) dolgok iránt, szinte minden szinten. De azt azért mindig tudom hogy honnan jöttem és ki vagyok, és aggasztónak találom az ott zajló demográfiai folyamatokat, ezt nem is győzöm elégszer hangoztatni.
-
CYBERIA
őstag
válasz
V.Stryker #1300 üzenetére
Az nem fun, hanem fan
Egy Volvo biztonsága túlmutat azon, hogy hány csillagot és pontot kap Euro NCAP teszteken, pl. úgy hogy a biztonságtechnikai központ megtörtént balesetek elemzéséből vonja le a következtetést. Évtizedek óta.
Ennél sokkal többet már nem nagyon lehet tenni. -
CYBERIA
őstag
válasz
V.Stryker #1254 üzenetére
Hát igen, ez a fajta közvetlenség nincs meg a mai kocsikban.
Fél éve láttam fent egy nagyon komoly OG 900-ast, már nem látom a hirdetést. Nem volt olcsó, de látszólag nagyon megérte az árát
Nekem a 900-zal az lenne a bajom, hogy sajnálnám befogni mindennapos használatra, helyem meg nem nagyon van hová tenni. -
CYBERIA
őstag
válasz
V.Stryker #1243 üzenetére
Välkom!
Tőlem nyugodtan megmutathatod, jelenleg örülök ha a luxusadót be fogom tudni fizetni
New Volvo S80 and V70 DRIVe with 1.6-liter Diesel Return 4.5lt/100km - 52.3 mpg US with 119g/km CO2
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- sziku69: Szólánc.
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hegesztés topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- BestBuy topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Használt profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter fényes fotópapír
- Sencor Mobilklíma (Wifi) sac-mt7049c
- Eladó Philips EP3510/00 3100 series Automata eszpresszó kávéfőző, klasszikus tejhabosítóval
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" i7-1265U 16GB 256GB magyarbill 1 év garancia
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Emlékezetes gamer élmény, amit megvásárolhatsz VAGY akár ki is bérelhetsz! Akár rèszletre is!
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest