- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Magisk
- Telefon javítás, szervíz!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
tibor.sz #13692 üzenetére
Nekem pl. a Saab akkor csinált ilyet, mikor a tankban lévő lamella, ami a lötykölődést gátolja, levált és felakadt rá a szintjelző úszó. Hogy teljesen összezavarjunk. De remélem neked csak valami elektronikai múló hiba.... szívás volt a szerelőnek megoldani, könyékig a gázolajba túrni.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #13684 üzenetére
Egyet felejtesz ki minden indoklásodból. Hogy 1,8 millióért milyen V70 -et tud venni! Ha ránézel a hahu-ra, akkor láthatod,hogy 300-400ezer km-el árult autók vannak. És ki tudja, voltak-e már tekerve.
Egy percig nem kérdőjeleztem meg,hogy milyen a kényelmük. Köszönöm, tudom. Minden indoklásom tapasztalaton alakul.
Én azt mondtam és tartom is, hogy 1,8 millióért nem szabad öreg prémiumot venni, pláne nem dieselt.
Nem azt mondtam, hogy ne vegyen Saab-ot vagy Volvo-t. Azt mondom,hogy ennyiért ne vegyen vagy legalább ne dieselt.
Ha autóra 1,8 milliója van, akkor ott nem lesz pár havonta százezres összeg javításokra. Márpedig itt nagyobb eséllyel kerül ilyenekre sor, mint valami szívó benzinnél.
Biztos én vagyok túl racionalista, de az a recesszió, amerre tartunk, nem a rongyrázás időszakát hozza és az ember azt kéne vegye, amelyikre hosszútávon a legkevesebbet kell költeni szervízügyileg és üzemanyagilag. Aztán majd lesz idő rongyrázásra...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Weareus #13679 üzenetére
A 4 fő 2 felnőtt, 2 gyerek.... 100-110-es tempó... nincs ebben semmi csoda egyenletes hosszútávú menésnél. Város 8,5 volt..télen 9. Viszont az 1.9 diesel is 7,5 alatt sose volt télen, mert nagy a bódé. Városon kívül már lehetett vele 5,2-5,5 -öt menni, de átlagban közelebb voltam a 7hez, mint a 6hoz.
A mondeonál ez 7 - 7,5 átlag volt és nem volt annyi szívás a szervízzel. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #13680 üzenetére
Az a baj a mondandóddal, hogy a nagyképűségtől nem tudod helyén kezelni a dolgokat.
Nem második és nem harmadik autót keres! Nem írta,hogy hobbiautót keres! Úgyhogy hiába nagyképűsködsz a V8 volvoval és ringgel, mert nem ide tartozik. Biztosan faxa. Ringen való csapatásra én is rejszolok, csak én motorral tolom. Pont tudom,hogy milyen a hobbi járgány.
De ő egy családi autót keres, amivel kirándulhatnak, hétvégente. Baszod, 1,8 millióért!!!!! Ennyiért tankolod a V8-ad egy évben!!!
Hétvégi autózásra, kevés km-t menni miért ajánl neki bárki diezelt? Ráadásul öreg dieselt... Vette valaki a fáradtságot és megnézte,hogy 1,8 millióért milyen autókat adnak?
Mert ha azt mondaná,hogy venne 4-5 millióért, azt mondja az ember oké. Vigyél valakit, nézesd át, aztán tuti lesz jó.
De 1,8 millióért rábeszélni egy öreg prémium dízelre? Biztos könnyű fotelfizikázni a nyugati fizetésből és mondani az okosakat. De remélem helyén lesz a lelkiismeret, amikor beírja,hogy megkotlott a kettőstömegű vagy a porlasztócsúcs a háromszor visszatekert patikára vaxolt öreg vasban.
Másfél éve adtam el a Saab-ot, az 1,9 diesel még nem is beteg annyira. Sok sok évig családban volt, mindent megkapott. K.rva jó Saab szerelőm volt hozzá, akkor nem volt átbaszós, cserében alapos. Egyszerűen a 12-ik éves kora után folyamatosan jött ki rajta valami. Már csoda volt, ha valamelyik hónapban nem kellett vinni. És mindig zsebbenyúlós volt. Mert a k.rva diesel alkatrész drága, a Saab specifikus cuccok nincsenek is már... ahogy írtam, egy sima rohadt vízcső baszki. Folyamatosan ...
Sógornőmék megvették a V50-et... 1.6D.... látszólag patika... jártak is vele, annak is mindig volt valami kínja. Menni ment, de valami volt.
Kevés pénzből csodák nincsenek! És ezt a motívumot te kihagytad az egyenletedből. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Dr. Mózes #13672 üzenetére
Szerintem nagyon rossz a gondokodásod. Az autó, ha nem munkára kell, akkor viszi a pénzt. Egy használati tárgy, amit lehet becsülni, de szeretni nem kell. Szeresd a gyerekeidet, az autó meg tegye a dolgát.
Mindenkinek van egy korszaka, hogy olyan autót keres, amit lehet szeretni. De ez egy f@szság, amire mindig ráb@szik az ember, csak könnyebben megbocsátja a ráköltött forintokat.
Nem munkába járni kell ahogy olvasom és nem is munkára. Mondom, ne vegyél dieselt! Nem azért, mert tuti baja lesz, hanem mert ha baja lesz, akkor az mind százezres tétel. És ezen tételek egyike sincs egy benzinesben!
Én az 1.8-as benzines, kombi mondeóval Erdélyt 6 liter alatti fogyasztással abszolváltam, 4 fővel, megpakolva.Öreg prémium szívás lesz. Értem,hogy patina meg minden, meg szép, de pénztemető. Mellesleg a 9-3.as Saab hátul még kicsi is. Kisgyerekkel abszolút nem ajánlom. Kettő is volt a családban... Mármint 9-3 -as.
A volvo ahogy írták, egy Ford. Akkor inkább már vegyél egy Ford Focus kombit, benzines, 1.8-ast. Van belőle sok, van belőle alkatrész, van hozzá szerelő! Ha mindenképp diesel, akkor 1.6HDI rohadt jó motor és ott van a titkos favorit, a 2011 utáni Citroen C4. 5 évig hajtottam cégesen... baromi jó autó és soha semmi baja nem volt. És az a motor az egyik legjobb diesel. (Pedig én útálom ám veszettül azt a rohadt dieselt.
)
Szóval azt csinálsz, amit akarsz, de engedd el a márkahűséget, a szerethető autót, az öreg prémiumot, mert az mind sz.pás lesz ebben az ársávban. Vegyél szívó benzint, vegyél olyat,amiből sok van, amihez van szerelő a környékeden... Hyundai, Kia, Ford Focus, Suzuki SX4....
Hidd el, ha nem lesz baja, akkor, ezeket is lehet szeretni. Pl. szerinted a Prius 2-t lehet szeretni? Látszólag nem, egy doboz. A feleségem azt se akarta,hogy megvegyem. 3 hónap után azt mondta,hogy a világ lejobb autója (amúgy ja) és ha eladnám, akkor bőgne. Pedig egy szürke doboz...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Dr. Mózes #13653 üzenetére
Én ezelőtt egy 9-5-ös 1.9 TiD Saab-ot hajtottam, amit a családból vettem át. Ismert előélet, megkapott mindent. Majdnem mindent.... Pl. a vízcsövek már érettek voltak (pedig már a csúnya, faceliftesem volt) és nincs hozzá új! Nincs utángyártott! Nem jó az Opelé.... A megoldás az aranyáras bontott lett.
Amúgy amikor beleülsz és méssz vele, az eléggé kiadja. Köréd van építve, egy tank.Viszont mindig volt valami nyűgje. Vagy én voltam olyan,hogy ha valamit hallottam, már vittem is a szerelőhőz. És elhiheted... mindig volt valami.
Jó szerelőt Üllőn tudok hozzá ajánlani!
Utána vettem egy Priust. Ami azé jó, mert jó! A Priusra annyit nem költöttem 2 év alatt(és az is csak nagy megelőző karbantartás volt), mint két hónap alatt arra a Saabra, ami 10 évig a családban volt, a közvetlen környezetemben és mindent megkapott.
Én imádtam a Saab-ot, de elég volt. Arra megtanított, hogy a büdös életbe olyan autót ne vegyek, amihez a GM-nek köze van. Se dieselt... És ezt javaslom neked is.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
CYBERIA #1393 üzenetére
Köszönöm srácok!
Örülök,hogy nem beszéltetek le. Bár azt sajnos tudomásul kellett vennem,hogy 1-1,5 millióért, amennyiért majd venni fogok, csak olyan autót lehet venni, amelynél közel van a motorgenerál (is). De hajthatatlan vagyok...koporsót nem vagyok hajlandó venni és azt sem szeretném,hogy ha bekapcsolom a légkondit, akkor az autó nem bírja tartani a 130-at, és nem akartam leharcolt német járművet sem. Így marad a Saab és a Volvó. Sajna a Volvo-ból nem tudom megfizetni a nem kockát és kicsit mindig "Elen" jut eszembe róla a Két pasi meg egy kicsiből, így egyenlőre kiesik. Hogy miért fárasztalak én ezzel benneteket...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
CYBERIA #1390 üzenetére
Benzines turbós motorok karbantartása, javítása is olyan horror, mint a TurboDieseleké? Egy Saab, Volvo alkatrész költsége melyik gyártóhoz hasonlítható? Amit ismerek az a citroen, az horror.
A Mazdánkat sem olcsón javították, de azzal legalább 18 évig nem volt gond.
Egy Saabnál mire kell készülni?
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
Nem tudja valaki,hogy melyik gyártó motorja van ebben? Ha jól tudom a saab nem fejlesztett saját dieselt.
Mennyi lehet az étvágya?
Nagyon rá vagyok gyógyulva a Saabokra, pedig mindenki azt mondja,hogy pénztemető, de nem izgat, van benne feeling és mégsem német sznob, nem kóreai papírkocsi.
(Egyébként valahogy vonzom a skandináv dolgokat. Eleve kedvelem az ottani vidéket, a Nokia-t, a Saabot, a Volvot, a Nightwisht, az Aha-t.
)
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
tibi666 #1299 üzenetére
Nem hiszem,hogy a topik arról szolna. Egyébként biztonság szent grálja volt és örülünk, hogy más márkák is tesznek ezirányban. De érdemes megnézni hány régi volvo szeli még az utakat és ugyanabban a korban milyen francia csoda. Na, mindegy. Én veled nem vitatkozom.
Egyébként is Saab fun vagyok.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
tibi666 #1296 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy azon kívül, hogy másokkal vitatkozz, mit keresel ebben a topikban?
Azt már látom, hogy különösebben nem szimpatizálsz egyik márkával sem,mert ha valaki valamit belinkel, akkor tuti rálinkelsz valami francia csodát. Stb. Hozzá még a dolgokhoz semmit nem tettél érdemben, csak vitatkozól.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
lajafix #1256 üzenetére
És úgyanígy levezetheted a várható szervízköltség 600k-ra becsülésének tételes bontását. Részemre megfelel ha a bárdi alkatrészköltségeivel számolsz.
Hihetetlen,hogy bárhol "találkozunk" te vkit vagy vkiket mindig kioktatsz és naná,hogy csak te mondhatod meg a tutit.
Közben úgy látom, hogy a nagy számok törvényeire hagyatkozól, amiben van is igazság. Tiszta sor... 22 éves kocsira költeni kell és minden megy benne szarrá. Az érem másik oldala,hogy mire nem kell költeni. Egy új autóra évente minimum 50k az évenkénti minimum egy szervíz, hogy a garid megmaradjon. És ott többnyire 10-15k az "anyagköltség", az olaj, szűrők stb. És annak semmi baja. A többi rész az a "megnézik a computerrel van-e valami baja". Szóval ne mond, hogy a fenntartása több, ha karban van tartva a gép. Esetleg a valószínűsége, hogy hamarabb meghibásodik valami. Bár a mostani fogyasztói társadalomban, melyik autónál nem fordul elő, legyen az új vagy régi. Minden attól függ, hogy kifogtál-e egy többnyire rendszeresen karbantartott példányt vagy ráb.sztál. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
lajafix #1249 üzenetére
Dehogy veszek én annyi hitelre autót, mint amennyit manapság szeretnének, hogy felvegyek.
Egyébként is minden bizonnyal inkább egy ilyet választanék ennyiért, mint 3,5 millió névleges áron kínált 1.4-es octaviat. (Mondjuk a futásteljesítmény gyanús és ez az ügyvéd tulajos hülyítés gyanút kelt bennem.)
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
CYBERIA #1244 üzenetére
Na jó, csak mert ilyen szépen kértétek.
Szép szép, de ennyiért ugye, hogy drága?
LOTR: Na, hogy hogy? Mindenki vagyonadót akar fizetni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- VGA hiba
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Háztartási gépek
- Hajmeresztő ajánlat: 34,5 milliárd dollárért vinnék a Google Chrome böngészőjét
- Androidos tablet topic
- Xbox Series X|S
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
- Új és újszerű 13"-14" Gamer, ultrabook, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3085, 100% Akkumulátor
- Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 16GB RAM 512GB SSD FHD 120Hz Gar.: 2026
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3101
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest