- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
válasz
Szőrös #10186 üzenetére
Reggel én is mentem egy kanyart a G-2 -vel, végre megcsinálták a Messerek prop vezérlését, mert az volt a specialitásuk, hogy az automatika nem csak a governorból állt - amely az állásszöget változtatja a sebesség függvényében, hogy konstans speed legyen a prop - , hanem az aktuális gázálláshoz beállította a legideálisabb fordulatszámot. Ezt a cuccot az egyes szakirodalmak még manapság is computer -nek hívják. Előre meg volt határozva, hogy milyen nyomáshoz milyen fordulat illik, és ez volt az 1942-es évekre jellemző módon "beprogramozva". Már csak azt kell kijavítani, hogy az a kar, amely mozog a prop vezérlésekor az valójában az üzemanyagpumpák 3 állású kapcsolója
A G2 -nek is ugyanolyan gázkaron lévő elektromos kapcsolója volt, mint a többi Messernek. Ja, meg még egy hiba: a prop állásszög maximuma kézi vezérlésben nem 12:00, hanem 12:30, automatikusan meg nem 11:30, hanem 12:00. Fél órás késésben vannak
De ezt asszem jelezték már nekik párszor
(#10187) PAtr0n: Amikor én kipróbáltam a K-4 -et a DCS -ben, és utána a WT -ben a G-10 -et (A K-4 még nincs kifejlesztve), meg kellett lepődnöm, mert nagyon hasonlít a kettő. Ezért szoktam mondani, hogy a Messerekkel a WT -ben nagyon alapos munkát végeztek, szinte csak a Trim -elés és a kiélezett helyzetekben történő viselkedés különbözik, de az sem olyan mértékben, hogy számomra zavaró legyen. A DCS -ben élethűbb az irányítás, ha ott megtanulod vezetni a Messert, akkor a WT -ben császár lehetnél vele,
ha a szövetséges gépeknél - főleg az oroszoknál - is ilyen alapossággal készítették volna el az FM -eket. -
anytime
őstag
válasz
Szőrös #10105 üzenetére
Én már nem repkedek sem "itt", sem máshol. Szerintem, folyamatosan csak romlott a játék élvezeti része, amit sokan, sokszor leírtak már előttem, most nem teszem. Én nem panaszkodtam közben, csak mérgelődtem és szép lassan elkoptam, kikoptam.
Azt gondolom, ennek a játékban is megvolt a felfutása, vele együtt a bevételi része is Gaijin felé, amit nagyon szemtelen módon saját maguk és az orosz gépek javára fordítottak. Úgy gondolom, hogy ez hosszútávon nem egy fenntartható szemlélet (lehet, nem is ez a cél
), mert ezzel vesztik azt a tömegbázist, akik által egy kiegyensúlyozottabb BR és MM rendszert lehetne kialakítani. Ez magával hozná, fenntartaná azt a helyzetet amikor is a kevésbé tapasztalt és kezdő játékosok is eséllyel, örömmel szállnának be a játékba, netán még ezért hajlandók is lennének egy kis támogatásra.
Az én válaszom arra, hogy nincs elég játékos és ezért szar az MM és nagyok az egyenlőtlenségek BR szinten, az, hogy 0,3 - 0,5 BR különbséggel kellene berakni a gépeket (játékosokat) és a többi helyet bot-okkal kellene feltölteni. Persze bot-ok, lehet mondani, amire azt mondom, a bot-ok is lehetnek ügyesebbek, ha a programozó úgy akarja, ezt tudjuk mindannyian.
Egy kezdő vagy épp hobbi játékosnak, pláne köteléken kívül, bármilyen stratégia nélkül is lenne, lehetne némi esélye arra, hogy nem az első 2-3 percben, az első rárepüléssel leszedik és egy emelkedés és vége a játéknak, hisz valljuk meg, a kill adja igazán meg az élvezeti faktort.
Kezdőként lelőnek, de te előtte leszedtél egy P26-os bot-ot, vigyorogva, tele adrenalinnak lépsz ki az adott játékból, hisz le tudtál szedni egy gépet és már el is felejtetted, hogy mily szarul repültél egyébként és azért szedett le egy 5-ös szintű, szintén kezdő, aki kemény 1 hete "repül".
Szóval ezekből a játákosok fejlődnének majd a magasabb tier-ek felé, ahol Nektek, igazi vén rókáknak is lenne ellenfele, több játékosból válogathatna az MM és kisebb lehetne az egyenlőtlenség.
Persze, ez csak szerintem van így ..., de jelenlegi formájában szar a játék és mivel ez egy hosszú ideje megfigyelhető tendencia, ezért nem is várok el tőle többet, ezért is nem foglalkozom már a játékkal. Alkalomadtán repülök 1-1 kört, arra jó, hogy megállapítsam, továbbra sem javult, sőt ...
Köszi, hogy olvastátok, nem akartam senkit untatni, csak gondoltam egyszer leírom, hogy én miként látom és most nem arról az oldalról megnézve, hogy melyik tököm tudja géppuska éppen csillagszórózik vagy sem, meg törik a szárny ilyen meg olyan IAS-nál, meg szarul fordul és a YAK-3 leszed a picsába mert kurva OP, hanem a tömegek oldaláról, mi baja lehet egy kezdőnek vagy éppen egy gyenge, gyakorlatlan játékosnak.
Üdv:
A -
BoB
veterán
Igen de az nem teljes modell, pl. hajtóművet egyszerű billentyűlenyomással kell indítani, stb. Bár ez igaz a fizetős flaming cliffs 3 modellekre is.
Ehez képest a fullos modelleken végig kell csinálni elég sok mindent.
Pl.: a fekete cápa indításának bemutatása:[link]
A repülési modell sem olyan kidolgozott.
-
Colos1
őstag
Benne van a TF-51 -is ingyenesen, bár nem teljes, az FM -je jó. Az is klikkelhető pilótafülkés.
(#9425) PAtr0n: Ez egy picit komolyabb banda a Gaijin -nél. Pedig ezek is oroszok
Ha jól tudom, az a project, hogy ha kickstarteren és a béta verziók értékesítéséből összejön a megfelelő összeg a fejlesztésre, akkor ingyenes lesz, legalább is a II VH -s rész.
Jelenleg a D9 Dóra, a Bf109K-4 és a P-51D van készen, a következő a Spitfire és P47 lesz.
A hozzá adott flight manual 211 oldalas, ebből 163 oldal a lényegi rész.
Ha nem felejtettem volna el, hogy ez nem menti el automatikusan a replay -t, akkor csináltam volna videót, hogy külső nézetből milyen a hangja
Nem olyan, mint a WT -ben
Viszont a belső hangja a WT -ben jobban tetszik, bár az is meg ez is igazi felvett hang, de ebben jobban hallatszanak azok a hang összetevők, amiket maga a gép váza vezet, míg WT -ben ki van tisztítva, csak a motor és a kompresszor hangját hallod. Érdekes, hogy a Messereknek megcsinálták, de pl. a Jakoknak alap hangjuk van, pedig az ember nem ezt várná el.
-
Colos1
őstag
Tegnap elkezdtem játszani az orosz ágon, a múltkor megnyert prémium Ishak -al.
Undorítóan OP, 1 találat és a japán gép azonnal széthullik. Kaptam egy találatot, mondom, akkor megyünk leszállni. Aztán rájöttem, hogy ez nem Messer, sérült géppel még lelőttem vagy 3 ellenséget. Gusztustalan. Repültem Jakokkal is, de mindig átestem velükAztán rájöttem, hogy át kellett volna állítanom a Joy -t, de hagytam a francba, mentem WW2 krónikákba Peskákat irtani G10 -el, azt nagyon megcsinálták, egyre jobban kedvelem. Tegnap-tegnapelőtt a krónikákban G10 -el P-51 és P47 ellen lehetett menni.
Súlyos mészárlás volt
-
RG4L
őstag
Én is mentem a Raidennel ezek ellen a szarok ellen (Hurri) és igen, a Raiden természetesen mindenben jobb. Röhögve gyorsabb nála, jobban emelkedik, nem veszti el az energiáját egy vertikális manőver után, nincsen kihagyás a karburátor miatt, satöbbi. Ég és föld a két gép.
-
RG4L
őstag
Gyorsan kimaxoltam a cannonos Sea Hurricanet, hát mit ne mondjak... a szövetséges csapatok nem változtak, a gép ugyanúgy egy rakás szar, nem elég, hogy a Zérókkal nem veszi fel a versenyt, de akkor fakkidón P-38, P-47, P-63 és társai, sok neki ez a BR nagyon. Értem én, hogy feltolták a 4 Hispano miatt, de ez tényleg sok így neki. Sikerült hozni átlagban szerintem 2 killt, de örültem, ha egy védekező manőver után nem pottyantam le, annyira fostalicska.
-
PAtr0n
addikt
Igen, ebben is igazad van, itt nem számít a kezdősebesség igazából csak annyiban, hogy ezeket a lőszereket viszonylag nagy rászámolással "rá kell ejteni" a delikvensre, főleg nagy távolságból. Ha viszont ráesett, robban, és ez a lényeg.
A4 nagyon jól kaszál az update óta, bár azzal előtte se volt gondom túl sok.
-
PAtr0n
addikt
Erről nem tudtam látod. Ha lenne ilyen fűzés a Bredákhoz, mindjárt hatékonyabb fegyverek lennének.
Megyek is panaszolni a fórumra, elég nagy hátrány ezek nélkül lődözni.Bredához még:
A 12.7mm-es még gyengébb tulajdonságokkal rendelkezik mint a 7.7mm-es. De abban igazad van, azt is megcsinálhatnák normálisan, hogy adott anyagokon hogyan viselkedik a lőszer. De ez nagy fejtörés (inkább lustaság) Gazsiéknak, szóval egyhamar nem lesz megcsinálva. -
PAtr0n
addikt
Nem is lesznek jobbak szerintem.
Próbáltam egy kis műszaki utánajárással okot találni rá:
MG 17 (7.7mm) 1200rpm, kezdősebesség: 805-905m/s (töltényfüggő)
Breda 7.7mm : 800-900rpm kezdősebesség: 730ms.
A fűzés még javíthatna a Bredán, de az van ami van ugye.
Érdekességképp:
A"spray" 7.62-es ShKAS 1800rpm-el tüzel, kezdősebesség 775m/s körül. (ultra ShKAS 3000rpm!)
Type 97 (7.7mm) 900rpm 750 m/s
Browning 7.62mm 600 rpm 850m/sSzóval szeretnénk, hogy olasz fegyók jobban szakítsanak, de ha adatlapokat nézegetünk be kell ismerni, jól van ez így, korának egyik leggyengébb kis kaliberű MG-je volt.
De ha pl. összehasonlítunk egy 20mm-es ShVAK vs MG 151-et, azért jobb a ShVAK. Az MG FF-től meg még inkább. Wikipédiát használtam
-
Colos1
őstag
-
Colos1
őstag
Én elég ritkán találkozom velük, nem olyan jó az a gép, mint aminek tartják. Az a trükk, hogy még messziről el kell találni pár 7-essel, utána már nem olyan virgonc, és 1-2 minengeschoß darabokra tépi
A felhozatalból egyedül a Jak-9 kínos, meg ha van Jak-3 vagy La-7 akkor az, viszont ez utóbbiak teljes joggal. Viszont a Gaijin -nak a qrva anyját, a Jak-3 azért volt jó, mert az tkp majdnem egy Jak-9, csak kisebb kaliberű, emiatt könnyebb fegyverekkel, illetve ezeknek már normálisabb bútorlapból készítették a szárnyait
. A 9-esnek nem szabadna ilyennek lennie
De ezt már elsírtam párszor
-
-
D.Orion
veterán
Csak azt tudnám, hogy amcsi repülőkkel miért mindig az idióta gyökér barmok játszanak. Folyamatosan olyan csapattársaim vannak akik nem használják se a rádiót se a chat-et. Repkednek fűnyíró üzemmódban, földi célokat lőnek vadászgéppel. Head-on meghalnak vagy crash csak úgy.... Sokkal több amcsi csapatban az idióta, mint pl. németben.
Az amcsi nemzeti freedom tudat átragad eme nemzettel repülők agyára is. Tisztelet a kivételnek. Ja meg japán géppel leáll forduló harcot nyomni...
-
Hauptmann
veterán
Ezt meg tudom erősíteni, ha egy német gép crit-et kap, akkor kb. mindegy mit csinálsz,közel a halál, a szovjet/amerikai/brit gépek meg vígan repülnek tovább. Nemrég volt olyan eset, hogy a csoda B-25-be beleeresztettem a Ki-45-el egy teljes 37 mm-es tárat, és enyhén füstölve repült tovább, pedig critet kapott a tail control. A legszebb az, hogy a végén valamelyik lövésze kilőtte a pilótám. Hát a kurva anyád.
-
-
Colos1
őstag
Nem értem mi a gond, szerintem tökre felemelő, amikor a 42-es Messerrel 45-ös szarfirék meg La-7 -esek ellen kell menni. Már gondoltam, hogy reklamálok, jettel még nem rakott össze.
Ja, de, bár az csak azért volt, mert squadba mentem a csapattársammal, aki jetet hozott. De a vicc nem ez, hanem az, hogy amikor bementem, mindenki röhögött, de lőttem 3 db F8F -et meg 2 valami nemtommit, és első lettem a táblázatban
-
Colos1
őstag
Akkor CloD -ban nekem rosszak a beállításaim
Sokat nem mentem vele, nem szeretem a variable pitch -t, állandóan gépészkedni kell vele. Arra meg senki nem fog rávenni, hogy angol teafőzőkkel repüljek
Van az a Sensitivy, ami gyakorlatilag késleltetés. Ha maxra húzod, akkor nagyon közvetlen az irányítás, ha minimumra, akkor késik. Mióta ezt felismertem, be tudom állítani. Magasra kell állítani, de ekkor óvatosan kell vele bánni. Meg nézd meg a tengely beállításnál a "nonlinearity" -t, az max. 1,2 legyen, mert ha alapon van, akkor először nagyot kell mozdítani rajta, hogy legyen valami, de ha elérsz 50% -ig, akkor meg úgy megugrik, hogy átesik a gép. 1,0 -n pedig minden pici mozgásra ugrik a gép, de típustól függ. Hozzáteszem, hogy nekem FFB -s joyom van, lehet, hogy a magas sensitivy nonFFB -sen nem jó.
Szerk: amit fent írtam, hogy óvatosan kell bánni a magas sensitivyvel, az a magassági kormányra vonatkozik. Neked a csűrőt kell piszkálni, az nyugodtan mehet max -ra, nem fogod átejteni a gépet. Nekem a messereknél régóta maxon van, japánnál picit sok. Most nemrég a magasságit is áttettem max -ra, még nem szoktam meg teljesen, de már alakul.
(#9153) Francia91: Utángyártott Yak -al könnyű, mert az nem furnérlemezből van összeácsolva
-
Colos1
őstag
Ez a billegés sokszor csak beállítás kérdése. Az F4 egész jó, de én a prém G2 -t favorizálom, igaz, kissé rosszabbul fordul, de baromi erős. Az előbb mentem vele két laza kevertet, és üldözöm a P-47 -et, mondom mi van ezzel a szarral, miért inog, nem lehetek ekkora balfék, de mindegy, legyűrtem a P-47 -et. Aztán még egyet. Aztán rájöttem, hogy van rajtam egy 250 kg -os bomba
Emillel mentem CLOD -ba, valami hihetetlen sz@r
-
RG4L
őstag
A minden ilyen kis hülyeség alatt az új DM-et értem, nagyon remélem, hogy sikerült jóra megcsinálniuk. Elvileg már készen van és csak devblogot várunk róla, na meg persze a dev szervert. (Legalábbis Lassar azt mondta, hogy majd devblogban meglátjuk, milyen is lesz valójában, neki pedig hiszek)
-
-
-
Francia91
veterán
Én is észrevettem a Ki-102-esen a leépítést. Régebben olyan jó meccseket tudtam vele menni, most meg csak néha - néha sikerül... Rosszabbul emelkedik, sérülékeny, a B-25 meg szinte mindig kiszed. Wellingtonnál én is észrevettem, hogy telibe kaptam az 57 mm-essel, Critical hit, és füstölögve repül tovább
....
Más: még mindig az A-20G-vel tartom a rekordjaimat
. Legtöbb lelőtt gép és legtöbb győzelem
-
superecneB
őstag
Hát igen azért amikor Francia91 a 3. killre megy, úgy vagyok vele hogy megmentem egye fene...
De ha nem is társsal megyek, vannak játékosok akik piszok jók főleg németeknél találkozom ilyenekkel. Zsinorban 4 killel megy a gyerek, simán megyek megmenteni, mert én nem fogom lehozni a meccset, de ő van hogy még be szed 2 ellenfelet és megnyeri nekünk.
De sima öngyilkos jelöltekért tényleg nem érdemes lemenni pl aki szembe megy a PBJ-vel 7.7mm-esekkel és hasonlók...
-
RG4L
őstag
Az agyhalott zombikon senki nem tud segíteni. Amikor japánnal játszok pl., felmérem a csapatomat és választok valakit, aki értelmesnek tűnik az addigi repülési viselkedése alapján, és vele tartok, hiába nem auto-squad társam.
Aki rázuhan az első kis fekete pontra, amit meglát a felhők előtt, az tegye, hát én tuti nem megyek utánna, és én se várom el, hogy bárki más kövessen engem.Volt olyan meccs New-Guinea pályán, hogy airstart után én + még két Raiden emelkedtünk egy irányba. Itt az amcsik általában erről az oldalról jobb kéz felé esnek, arra emelkednek, viszont én kiszúrtam 2 kis fekete pontot bal két felé. Szóltam nekik, hogy "Raidenek kövessenek engem". Kérdezik, miért? Mert mondom itt van két játékos, eltelt 3-4 másodperc és ki is tudtam jelölni őket. Odamentünk 3-an a 2 ellenségre, leszedtük őket, majd mentünk be a darálóba felülről és felcsipegettünk mindenkit így hárman kb.
Aki reagál arra, amit mondasz nekik, azokkal megéri együtt menni és fedezni a seggüket, a többi csak préda a te jobb eredményedhez. Ez az én meglátásom. -
Micsurin
nagyúr
az amcsikat direkt nem vettem ide , azok közel sem voltak ennyire erősek
más:
kezdenek feltolni , végre meg volt a TD erre most az előtte levő kell , mennyi kis tiert tesznek még ?
Nem elég , hogy Op szarok ellen karcolgatok , na de...
@RG4L :milyért nem tudom miről beszélek ? Hidd el , tankoknál kb a sim üti meg szerintem azt a szintet mint repcsiknél a realistic
Bug reportot én soha nem írok , mert én a repcsikel vagyok 1 kezű és 2 lábú , de tankal legalább tudok játszani
de hidd el , nem az volt a szándékom , hogy megsértselek....
Idén nem lesz karácsonyi EVENT ?
tavaly tetszet az a rucky p63
-
Francia91
veterán
En Tu-2-es meccseken szoktam csodalkozni... Telibenyomom a Light Cruisert 500 kg-os bombaval, es csak hit... Ugyanezt megcsinalom egy B-25-tel es 1000 lbs bombaval, az kiviszi siman... Pedig pontosan dobom Tu-2-esrol a cuccot, gyonyoruen telibe, de a Destroyert is csak nehanapjan hajlando kivinni... Az 1000 kg-os persze egybol kiviszi, de az meg pazarlas egy hajora...
-
RG4L
őstag
Az M-82-t (Tier 3-as verzió) még nagyon régen arkában fejlesztettem, ezt az M-71-et pedig RB-ben. Tapasztalat: felszállsz, faja, mint az őrült elkezd emelkedni, tényleg 290-300 kmh (IAS) 20 fokos emelkedés mellett. Ebből szép lassan veszít, de még mindig nagyon jó, majd 3700 méteres magasságban a WEP automatikusan lekapcsol, itt már csak olyan 10 fokban tudod emelni a gép orrát, ha sebességet is akarsz. Túlmelegedés egyáltalán nem vészes. Ami gáz vele, hogy nagy sebességnél nem reagál a gép. Egyszer egy split S-el akartam elmenekülni egy Bf109 elől, mert nem volt más választás. Elkezdem a manővert, gyorsul a gép, motorerő 0%, de olyan szinten nem akart kijönni a zuhanásból, hogy a 0%-os motorerő mellett is képes volt túlgyorsulni és eltörni a szárnyát.
Általában nem nehéz dolog megtámadni a fűnyírózó jenkiket, de ezzel nagyon, mert tudni kell, hogy mikor tudsz kijönni a zuhásból és mikor nem, pedig egy BnZ gép lenne inkább. Vicces szituk azok, amikor túlgyorsulsz, a célpontodon "túlcsúszol" ezáltal, az meg utánnadereszt pár lőszert, kaput.
-
RG4L
őstag
A ShVAK cannonok ugyanezt csinálják. Az orosz NS-23 például pöpecül működik. Japán type 99 mk1/mk2 szar, Ho-5 szar, angol Hispano (MkII vagy V, nem tudom melyik) szintén megbízhatatlan, ezáltal az amcsi AN/M3 is (ha jól emlékszem ez a neve). Japán 30mm-es type 5 elmegy kategória, de csak azért mert a J7W1 és az R2Y2 széria néggyel van felszerelve, a Kikka már bajban van.
Német MG FF szintén fos, MG 151 oké, a Mk 103 és 108-ról nem tudok nyilatkozni, mert nem nagyon használtam még őket.
Japán 7, 12 millis és 13 millis, olasz 7 és 12 millis, német kisebb kaliberek, mind szar. Japán 37 millis HEF ammo szintén dobál egy két csillámpónit és kész.
Azért már kellőképpen kíváncsivá tettek, hogy ha például 1.49-ben, megkapjuk külön az olasz nemzet gépeit, akkor vajon meg lesznek csinálva ezek a fegyverek végre?
1.47-re elvileg kapunk Ki-44 Shōki-t, vajon ez is rizsszemeket fog köpködni?
Nem amcsi tankok kellenek ide meg új mapok, szép városok, Moszkva, akármi, hanem, hogy ezt rendbetegyék végre. Vagy ez már meghaladja a képességüket? -
PAtr0n
addikt
Kipróbáltam, szánalom.
Nem is az, hogy rögtön találkozik a két csapat, mert egye fene, bevállalok head on-t ha muszáj, hanem hogy gyász ami sebzést kibírnak a csajkák, meg az I-16-ok. Persze ne legyen egy szavam se, mert második lettem a meccsen (1 kilőtt képpel, meg 7 földi célponttal), de akkor is gáz ami ott megy.
-
PAtr0n
addikt
Na neeee! Nem is figyeltem mik vannak orosz oldalon! Teljes részvétem...
Tiszta vicc az az UFO. Még AB-ben oké, hogy egy bohóc fizikájával rendelkezik, de RB-ben azért kaphatna kicsit több nerfet.
De nem csak a Csajocska ott a probléma, hanem az a tetves I-16-os is. A SB 2M-100 se arról híres, hogy szeret leesni túl hamar. Na szóval, nagy kihívás németként ez az event.... -
RG4L
őstag
Egy meccset játszottam még csak a Ki-43-III-al. Saipan pálya volt ugye, tehát airspawn, szépen emelkedik a drága. Teljesítményben mindenképpen jobb, mint a két elődje, a roll rate megmaradt az előző két verzió után, tehát rohadt jó, a fordulékonysága is ugyanaz kb. Picit billeg és nehezen vonszolja az orrát célpontra, ez is jellemző a két elődjére, tehát repülési tulajdonságokban szinte ugyanaz, viszont erősebb motorral (na nem mintha a másik kettőnek baj lenne a motorjával). További véleményt majd csak több meccs lejátszása után tudok mondani.
A Raidennel kb. 5 meccset játszottam, ebből volt 3 olyan, ahol meggyalázta a csapatom az ellenséget, nekem kb. semmi nem maradt, egy meccsen valahonnan egy felhőből támadó Spit elvitte a szárnyvéget, egy meccsen pedig 3 killt szereztem. Stock állapotában is szépen emelkedik (Zhengzhou pályán pl. tartotta a Ki-43-III-al a lépést emelkedésben, tehát a Hayabusa is szépen nyomul felfele). Nagyobb magasságban elég lomha és nehéznek érződik a gép, a hőmérséklet kb. 3-4 másodperc WEP után piros lesz és kezd visszaszámlálni, viszont egész gyorsan vissza lehet hűteni. Roll rate ennél a gépnél is pöpec nagyon, nem mondom, hogy jobb mint az Fw 190-eknél tapasztalt, de tényleg nagyon jó. Míg a Ki-84 és az N1K széria olyan gépek, amikkel le lehet állni fordulózni (P-51-ek, egyes Spitek, Tempestek, satöbbi ellen), ezzel nagyon nem ajánlott. Japán gép létére nagyon rosszul és lassan fordul, ezen majd talán változtatnak valamennyit a fejlesztések. Ami viszont nagyon feltűnő, az az, hogy a gép orra rettentő nehezen követi az egérmozdulatokat, nagy sebességnél meg főleg. Tehát az a legnehezebb ezzel a géppel, hogy célra állj. Ha az üldözötted egy picit is fordul amikor észrevesz, nem fogod tudni lekövetni a mozgását. Ha megpróbálkozol vele, nemsokára mögötted lesz. Inkább tűnik egy BnZ gépnek, amolyan I-185 mintára. Ja igen, és mivel "I-185 mintára", ezért az ott tapasztaltak is igazak, miszerint zuhanásból nagyon nehezen tudod csak kivenni a gépet, ami elég nagy hátrány egy BnZ gépnél. Érdekes gép, nem mondom, hogy rossz, egyelőre azt se, hogy nagyon jó, de az 5.0 battle rating nagyon rendben van nála, és mivel rendben van, ez gyönyörű szépen mutatja, hogy az A6M5 szériának nincsen ezen érték körül keresnivalója, illetve, hogy az N1K2-J/Ja-nak sincsen 6.3-on. Legalább jetekkel nem fog találkozni a Raiden. Ami még negatívum ennél a gépnél, az az, hogy nem tudom, hogy mi lenne célravezető védekezési taktika. Nem néztem még meg a gép végsebességét, illetve azt se, hogy a szárnyak mikor akarnak eltörni, de a zuhanás talán nem célravezető, ugyanis ahogy írtam, nehéz kiemelni a gépet belőle, tehát az üldöződ simán rajtad marad, még ha esetleg le is gyorsulnád lefele menetben. Tehát inkább ne kerülj olyan helyzetbe, hogy védekezned kelljen, támadni jobb, még ha nehéz is vele.
-
Colos1
őstag
Nekem van egy olyan érzésem, hogy lehet valami abban, hogy aki amerikai/orosz géppel megy, azok nem a legjobb játékosok. Amióta javítottak a német gépek gépágyúján / realizálni kezdték a szövetséges gépeket, előfordul, hogy 3-4 gépet lövök csatánként - SB -ről beszélünk - úgy, hogy a mi csapatunkban van még 3-4 ember aki lőtt, míg az ellenséges csapatban 1-2 ember lőtt 1-1 gépet. A múltkor volt, hogy én lőttem 6-ot, a másik 4-et a többiek lőtték le, és az orosz/amerikai oldalon nem volt kill, csak az egyik nooB-25 szedett ki 5 tankot.
Ezt azzal lehet magyarázni, hogy aki szenvedett eddig a német gépekkel, az mára olyan tapasztalatot szerzett, hogy a jobb pontosság / hit detection miatt lazán legyőzi azokat, akik direkt az OP gépekkel repültek a sikerélmény miatt, és most nem tudnak mit kezdeni a reálisabb gépekkel.
Itt realizálódni látszik az összeesküvés elméletem is
Pár hónapja beszélgettünk a klántársaimmal, hogy vajon mi az oka annak, hogy a német repülőket kezdték el legelőször kidolgozni, azok kaptak először normálisabb flight modellt, a szerencsétlen Bf109 F4- et pl. volt, hogy hetente 2X patch -elték ilyen hibajavításokkal, hogy picit orrnehéz volt, nagy sebességnél picit rosszabbul fordult, stbstbstb, és a többi Bf-109 is kapott ilyen nagyon finom FM hangolásokat, amelyekkel először rosszabbnak tűnt, de 1-2 kör után rájött az ember, hogy nem is rosszabb, csak meg kell szokni és jobb lesz. Aztán elgondolkodtam, hogy ha én csinálnám a játékot, akkor a kedvenc gépeimmel kezdeném a sort. Igaz, hogy így eleinte nehezebb lesz azoknak, akik ezekkel játszanak, de ha majd sorra kerül a többi gép, akkor fordul a kocka, és nekik lesz sokkal nehezebb, mert nem lesznek hozzászokva ahhoz, hogy melegszik, átesik, nem fordul, 1-2 találattól szétszakad darabokra, stb. Most pont ez történik. Tehát lehet, hogy a fejlesztők a német gépekbe vannak belebuzulva?!
-
RG4L
őstag
Érdekességek persze, hogy vannak jópár gép idióta BR-je miatt... viszont a megengedett differencián kívül nem dobhat be gépet és én még soha nem találkoztam ilyesféle hibával, pedig nagyjából mindig ellenőrzöm.
Az új rendszer pedig... ha tippelnem kéne 1.45-ben lesz először, de szerintem megérne egy DEV szerver nyitvatartást a tesztelése.
-
Francia91
veterán
Mindegy mostmar, lehuztak es kesz.... Amugy javareszt a B-25-tel en is foldkozelben szoktam tevekenykedni, Light Pillbox-ok irtogatasara tokeletes, miutan egy kis bazist kibombaztam. Meg akinek esze van egy pici, az megprobalja alulrol tamadni a B-25-ost. En pl sosem mereszkedek moge, tudom, hogy meddig lehet ugy kozelebe kerulni, hogy gunner ne tudjon loni... Aki kozvetlen hatulrol tamad, az hulljon csak el
Yak-okkal szoktam B-25-osok ellen menni altalaban (Yak-9K-vak repulok eleg sokat), ha talalok olyan B-25-ost, ami nem foldkozelben megy, akkor alulrol feldurrantok neki egyet, oszt csokolom -
RG4L
őstag
Na jó, de azért nem hasonlíthatjuk össze a japán és amerikai pilótákat, mert köztudott, hogy a japánok a mandulaszemük miatt kevesebbet látnak, mint a jenkik. Ezáltal technika ide vagy oda, ha nem látsz, nehezen lősz le ellenséges gépet.
Meg amúgyis alacsonyak az ázsiai emberek, tehát szerintem ki se láttak a cockpit mögül, valahogy úgy, ahogy látjuk a kocsiban ülő mamákat/papákat, akiknek szemmagasságba esik a kilométeróra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple Macbook Pro 14" (2024) - M4 - 16GB/512GB (mw2u3sl/a) Asztrofekete - Garancia - 18 Ciklus
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged