- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Csíkszélességben verné az Exynos 2600 a Snapdragon 8 Elite 2-t
- iPhone topik
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- 45 wattos vezeték nélküli töltés jön az új iPhone-ba
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
CHaooSS
őstag
válasz
superecneB #9894 üzenetére
Németek visszaestek ebben a kategóriában az amcsik és 1-2 új szovjet tank után.
panzer iv meg stug volt amik nagyon jók voltak, de már annyira nem lehet velük aprítani. -
Francia91
veterán
válasz
superecneB #9814 üzenetére
Tudom, én is ebben a cipőben járok, hidd el...
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #9812 üzenetére
Sajnos eléggé... Ezért emelkedek a pálya széle felé, majd mikor kb 7k m magasan vagyok, akkor megyek a pálya közepe felé. Sajnos ez van, de valahogy csak fejlesztenem kell a gépet, ha ki akarom fullozni. Meg ha már az ellen felett vagy, akkor nincs nehéz dolgod.
Tulajdonképpen csak a Spit-ek jelentenek veszélyt rám, de szerencsére azok nem tudnak annyira zuhanni, mint én a D-9-essel -
Francia91
veterán
válasz
superecneB #9791 üzenetére
Nekem valahogy az sem fekudt...
Ellenben a Bf 109 G-2/trop-pal, az nagyon penge masina
A D-9-esrol meg a tesztrepules alapjan alkotok velemenyt, meg 2-3 meccs, es meglesz. De a tesztrepules soran hozza a kotelezot -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #9782 üzenetére
Igen, relatíve kevés japán gép van, és akárhányszor feljön ez a téma, ideges leszek.
Mióta bekerültek a tankok a játékba, a repülős rész totál le van fosva, szinte szó szerint. Mivel már kezdenek kész-közeli állapotúak lenni a német és orosz tank tech tree-k, hát nem elkezdik bepakolni a prototípusaikat? (Legjobb példa a mostani SU-100Y, T-34-100 stb.) Ez a két tank már megfelel két japán gépnek... ami vicces is, mert Lassar azt mondta, hogy Ki-83 és A7M WiP, tehát éppen készülőfélben vannak. Hol a Ki-94, Ki-100, Ki-44 több verziója (egyet kapunk most), Ki-61 maradéka, többi Ki-102-es, pár bombázó és esetleg valami tier 5-be?
Nem kell az ide. Minek?
Patchek óta rinyál a játékosbázis, hogy a Zérók rossz BR-en vannak, LENTEBB KELL VINNI MINDET. Mert igen, lentebb kell vinni, nincs mese, egyik Zéró sem ér fel a postwar szövetséges gépekkel. N1K2-ket lentebb kell vinni és alá kell tenni a rendes motorját. Ki-84 Ko rohadtul nem 4.3-as gép. J2M2 3.3-on, hát mi ez? Nem bánom, hogy van pár undertiered japán gép, de ez már vicc, akármelyik nemzetnél lenne, szúrná a szemem.De, tök logikus rá a válasz.
Ha a Ki-84 ko-t fentebb vinnék, mondjuk 5,3-ra, kb. jó helyen lenne. Otsu és Hei között van 0.3 különbség, mert a Hei cipeli a 30 millis ágyúkat. Az mondjuk időközben senkit az ég világon nem zavar, hogy mind a három típus alatt ugyanaz az erőforrás duruzsol. Le van fosva.
Kit érdekel, hogy az A6M5 egy fikarcnyival sem jobb gép kb, mint az elődje, az A6M3. Dehát, be kell tölteni szépen a kis BR helyecskéket, hogy mindenhol működjön a matchmaker. Miért? Mert ha az A6M2 3.3-on van, akkor legyen az A6M3 nagyon max 4.0-n, legyen az A6M5 szintén ugyanitt. Van 3-3 különböző típus az A6M3-ból és A6M5-ből, azaz 6 gép lenne 4.0-án, kb ahova valóak. Dehát természetesen ez így nem oké, egyáltalán nem, tehát akkor szépen 3.3-tól 5.3-ig elosztjuk őket, kit érdekel, hogy a 5.3-as gép már jetekkel ellen is mehet, nem?
Ugyanez igaz a többi japán cuccra is. Ki-84-esek között csupán fegyverbeli különbség van, ezért plussz súly ezen-azon a modellen, minimális FM változás (ha van egyáltalán), mégis 2.0-ás BR szórás. J2M2-J2M3-J2M4 és majd a J2M5 szintén 2.0-ás szórással van. J2M2 és J2M3 alatt ugyanaz a motor van, a J2M4 az első, amit más hajt, J2M5 pedig nagyon hasonló a J2M4-hez. Sebaj, ezeket is szétszórjuk, az első modellt 3.3-ra tesszük, had élje ki vele magát a hülye.Ha valaha tényleg bekerülnek a játékba a fentebb említett gépek (Ki-94, Ki-83, satöbbi), amik TÉNYLEG 6.0-6.3-as gépek és teljesítményben simán, nagyon simán felveszik a versenyt az F8F-1B-vel, Griffonokkal, La-9-el, Tempest Mk.II-vel, satöbbi, satöbbi, tehát minden igazán izmos propelleres géppel, azokkal mi lesz? Igen, tudom, hogy be lesznek téve 6-6.3-ra, mert ott a helyük, de akkor nem fogja szúrni a szemüket, hogy némmááá, tényleg ezek a gépek lennének helytállóak a max propelleres BR-en.
Mennyi idő volt, amíg feltolták a Griffon Spiteket a helyükre? Közben szerencsétlen N1K ott csücsül 6.3-on, mind a kettő, még mindig. Amikor fórumon a WTPC csinált topikot, hogy írjuk le, mik a legrosszabbul besorolt gépek, minden 3. válasz az N1K volt. Redditen szintén megkérdezték, N1K mindenhol. De nem, nem és nem lesznek lentebb téve, mert nincsen, ami a helyére kerüljön. Miért nincsen? Mert orosz tankokra van szükség, amikből nincsen még 6 milliárd a játékban.
Mikor fog japán új pályát kapni? Úgy értem olyan pályát, ahol nincsen automata szövetséges győzelem (lásd: Saipan, Midway, Iwo Jima, stb.). Finnország most oké, mert kell téli pálya. De az isten szerelmére, a háború egy nagyon fontos színterét szarják le úgy, ahogy az van. Annak rendje és módja szerint.
És akkor jöhet mellé a többi dolog, a továbbra is túlteljesítő amerikai .50cal avagy a továbbra is alulteljesítő 20-30mm-es ágyúk sztorija. Hónapok óta képtelenek voltak leprogramozni, hogy annak a tetves robbanótöltetnek nem szikrákat kéne szórnia, hanem az ellenséges gép darabjait tépni. Miért rendelkezik ugyanolyan kezdősebességgel a Type 99 type 1 és type 2 által lőtt lövedék? De ez nem baj.
Egy dologgal nagyon el vannak tévedve Gazsiék, az pedig a prioritás. Tehát szerintem az nem állapot, hogy most feltuningolják a Briteket repülőkkel és japán pedig patchek óta kapja a majdnem ugyanazzal a 3D-s modellel rendelkező J2M széria különböző verzióit. Most is egyetlenegy árva Ki-44-es szerepel eddig az előzetes patchleírásban. Belehaltak volna, ha egyszerre bepakolnak vagy 3-at? Biztosan igen, de amúgy nem, csak innen látszik, hogy a következő patchben (mármint 1.51 után) jönni fognak a Tea tankok, ezért kellenek új brit gépek, hogy a mixed csatákban legyen választék, azazzzzzzz mivel már kész egy Ki-44 3D-s modell, majd mostantól jön minden patchben egy új Ki-44 variáns (ami feltehetőleg csak fegyverzetben fog eltérni, húú), talán beslisszan a G5N2 és G8N2 (mert ezek szerepelnek a nyelvi fájlokban, ugyan nem tudom mióta), majd aztán egyszer a többi, talán még valamikor megkapjuk a Ki-61 Kai-t is.
Utánna pedig majd olasz tech tree, akkor annak külön patch lesz, mert indulásnak kell vagy 20-25 gép nekik (alig várom már őket és kárpótolni fognak a japán hiányosságokért), akkor azért nem lesz japán gép. Istenem, szóval na, nem egyszerű japán sorsa a játékban sem, ahogy a háborúban sem volt az, na de ennyire szivatni őket már művészet.
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #9782 üzenetére
Messer G2/trop után enekem sem volt olyan gép a németeknél, amivel szívesen repülnék. A G6-ost egy ideig kedveltem, de ahogy a BearCat-ek és Spit-ek folyton elpicsáztak, ráuntam. Fókákkal szintén így voltam, mikor az F8-as Fóka is maximum 15,8 m/s emelkedésre képes, ezzel szemben a Spitfire LF Mk IX 26,8 m/s-mal emelkedik... Nem tudok magassági fölénybe kerülni, ha mégis sikerül, az kb 20 percembe telik
Most picit szenvedve fejlesztgetem a D-9-es Fókát, attól már többet várok.
A brit gépeket viszont szeretem, főleg a Spitfire szériát az Mk XVI-től kezdve (azelőtt törik, mint a ropi). LF Mk IX pl máig kedvenc gépem, iszonyat jól fordul, tűzerő is jónak mondható, és emelkedik, mint az álom. Egyedül arra kell ügyelni, hogy 580-as tempó felett óvatosan kell a mozdulatokkal bánni, különben elhagyom a szárnyát, de meg lehet tanulni a határon használni, jó meccseket sikerül vele mennem -
munnergep
senior tag
válasz
superecneB #9776 üzenetére
A japán ág egy elcseszett dolog gazsiék részéről.
Nagyon nagyon kíváncsi lennék olyan statisztikákra, hogy menniyen játszanak japó gépekkel kitartóan, milyen győzelmi arányok vannak, stb. stb.
Ilyenek nincsenek fent valahol? -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #9774 üzenetére
Minden. Tempest, Griffon Spit, F8F, F7F, La-7, La-9, kivétel nélkül minden.
Az isten szerelmére. Az A6M5 szériában ugyanaz a motor van, mint az A6M3-akban, csupán néhány átalakítást végeztek rajta.
De eszement Gaijin szerint, mivel az 5 nagyobb szám, mint a 3, tehát későbbi modell, nesze, itt van plusz BR, töröld ki vele a segged. -
munnergep
senior tag
válasz
superecneB #9497 üzenetére
Az immortal yak-okra haragszom, mert annyi lőszer semmi másba nem kell mint beléjük.
Illetve ha bénázok és nem kellett megküzdenie az ellenek, hogy lelőjön, akkor is ő a hibás
De tegnap óta egyszer sem "mentek el otthonról", asszem többet nem fogok zsírparaszt lenni. -
munnergep
senior tag
válasz
superecneB #9494 üzenetére
Bocs, biztos oroszok ellen voltam
Amikor nem is felém néz a gépe és mégis szakad a szárnyam, vagy egyszerre 2 yakkal küzdök és a 3. leszed, akkor előjön belőlem a tapló paraszt, bocsi, nem vagyok rá büszke. -
PAtr0n
addikt
válasz
superecneB #9493 üzenetére
A sima G2 meg még egy lapát az amúgy is jó /trop-hoz képest
-
Colos1
őstag
válasz
superecneB #9491 üzenetére
SB -ben lehetséges, de nagyon nehéz. Landing flaps -al kell fordulni WEP -el, és folyton korrigálni, hogy ne akarja a gép átvágni magát jobb oldalra. Ez úgy néz ki, hogy szó szerint ráncigálod a joyt, és pillanatokra betaposod a pedált. Jó joystick beállítás kell hozzá, és baromira kell érezni a gépet. Azonban ha az ellenfélnek is jók a beállításai, és ő is érzi, akkor általában úgy végződik a manőver, hogy mindketten beleállunk a földbe
Ja, és nem bug, hanem jó Messer FM
-
Micsurin
nagyúr
válasz
superecneB #9487 üzenetére
A gyerek akkor valamit nagyon szarul csinált
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #9487 üzenetére
Nemtom, de én elég sokat megyek mostanság Mk IX-szel, de a Messereket eddig gond nélkül lefordultam, mai is behúztam 2 G2 tropot így, leállt velem fordulózni a marhája
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #9487 üzenetére
Nem lehet, hogy full tankkal mentél például?
-
Colos1
őstag
válasz
superecneB #9256 üzenetére
Erősebb a motorja. El tudod vinni tesztrepülésre, próbáld ki. Bár én SB -ben játszom vele, nem tudom, realban vagy árkádban van-e különbség.
(#9257) donmackó: Ismerve a magyar nyelvet, szerintem ez volna az alap, és a vállalkozó kedvűek külön csinálnának hozzá egy olyat, amiben nincs káromkodás
Múltkor, kevert SB csatában csapattársam lelő.
Írom csetbe: "Menj anyádba barom" Válasz, valaki mástól: "Hungarian?"Meg az "Idióta faszkalap" kirohanásomra valaki beírta, hogy "MAGYAROK!"
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #9200 üzenetére
G-6-ossal nem egyszerű móka, még fullra fejlesztve sem. F8F-ek és Spitfire gépek elpicsáznak, ha feletted vannak, már pedig feletted lesznek, mert jobban emelkednek. Amíg sok P-51-es és F4U-1c ellenfél volt, jó gép volt, oroszok ellen sem rossz
De ahogy megérkezett a Bearcat és Spit spamming, feladtam a G6-os meccseket, fullra fejlesztve sem volt elég az emített gépek ellen. Tűzereje szép, de ennyi... Pedig sok meccset mentem vele fullra fejlesztett állapotban is(#9207) torz on borz
A Hellcat-ek tényleg nagyon jók, máig imádom őket(#9209) superecneB
Én is ezért hagytam rá egy idő után, egyedül a P-51-essel bírtam el, a többi gép ellen esélyem sem volt -
#67977536
törölt tag
válasz
superecneB #9196 üzenetére
Velem fordult elő már többször is, főleg régebben, amikor még fát lehetett vágni a kis orosz gépekkel.
Akkor ugye néha 4-5 darabban, kigyújtva is ment a landolás.
Beküldtem nekik, azóta no reaction.
Ja, de, megírták, hogy "Further Investigation" on van az ügy. -
D.Orion
veterán
válasz
superecneB #9118 üzenetére
Én mennyire szeretem ezt a HE 111 H-6 -ot. Nagyságrendileg 3 óra alatt összeszedtem vele a 200ground kill-t. Illetve százat, mert RB-ben toltam. Persze volt olyan amikor csak egyet sikerült bombázni, de az átlag 6 felett volt. Jobb körökben 10-13 ground kill, hogy ha nem zavartak meg a vadászok.
Ha pedig igazán jól sikerült a kör, akkor még bukóban is tudtam ilyet csinálni:Most pedig nekiállok a számomra nehéz diónak: WW2 RAF Fighter.
Valami tippel tudtok szolgálni? Arra gondoltam, hogy bemegyek AB-be Tier II ruszki fighterrel, amennyivel csak lehet aztán nyomom a gombot. -
Francia91
veterán
válasz
superecneB #8750 üzenetére
Nincs, ez ilyen
A normális Spitek az Mk IX-től kezdődnek, az Mk XVI pedig 10G-t is simán bírja -
Micsurin
nagyúr
válasz
superecneB #8211 üzenetére
A: ha elég gyors vagy , lánc kerékre lősz , leszkad, lebénúl , egy helyben pörög , megkerülőd h gyorsabb vagy mint az ütege és segbe lővöd ,
B: turret drive = torony forgató motor , ha el lővöd , akkor nincs torony mozgás , megint csak megkerül , és a kölök halott
B: Cannon Barrel = cső , ha a közepébe betalálsz párszor jó esélyel meghal , 1 lővés és felrobban vagy már telővésedtől szét hasad , onnantól kezdve nem tud lőni amig meg nem javítja , DE ha javít nem mozog , meg kerül ergo ismét halott
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
superecneB #8207 üzenetére
Hát kella jobb lőszer, és oldalról kell lőni a többieket. Plusz nem árt ha tudod mennyi a lőszered átütése, és mennyi a tank páncélja amit lősz.
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #8142 üzenetére
Csak a repteri szokott, a szanaszet levo AA nagyon ritkan.
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #8140 üzenetére
Nekem minden egyes loszer szamit, ezert megyek csak olyan celokra, amik pontot ernek. AA-ra nem pazarlok loszert
Nem mondtam, hogy rosszul teszed, ez csak az en nezopontom -
Francia91
veterán
válasz
superecneB #7996 üzenetére
Szerinted, ha Medium-ot viszi?
A Light Tank-ot a 12,7 mm-es Berezin MG viszi az oroszoknál -
Francia91
veterán
válasz
superecneB #7994 üzenetére
Én mondtam, hogy a 20 mm-es viszi :. De jó volt tényleg
-
Micsurin
nagyúr
válasz
superecneB #7969 üzenetére
Sokszor bele telik egy kis időbe a változás a játékban
HELP: Benyeltem egy trójait , Eset smart security 8 baszott kivédeni
, win reinstall , tiszta , most a win 8-ra töltöm le áruházból a 8.1-et , de 10per / 1%
15mb-s netem van , 3mb-t garantál a Tré Home , a Mozillában 300 kbyte/sec-el töltök , a WT kliense 0,5mb-vel húzz , VISZONT ha Utorrentel töltök meg van a sáv szél , mi a gond ? nincsenek ötletek ?
a böngészési sebesség is jó , csak a letöltés szar
régen is volt ilyen , DE akkor a MCafee-t letöröltem és segített most nem
próbáltam Kábelel és Routerel is , semmi .
-
D.Orion
veterán
válasz
superecneB #7965 üzenetére
TK vagy káromkodás?
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #7880 üzenetére
Kösz
-
Micsurin
nagyúr
válasz
superecneB #7880 üzenetére
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #7874 üzenetére
Használd a csapattársaid a saját sikereid érdekében, ez egy játék, nem a háború. Az esetek nagyon nagy részében ha meg akarsz menteni valakit, rosszabb helyzetbe hozod magad. Hagyd, hogy ők legyenek a célpontok, és ne te.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #7869 üzenetére
Célpontválasztás, a legnehezebb dolog a játékban és a siker titka. Számold szépen a fekete pontokat az égen, nézd a TAB gomb lenyomásával, hogy melyik és hány ellenséges játékosnak van már pontja, akiről nem tudsz semmit (akinek korán lesz pontja, az vagy fűnyírő, vagy alacsonyan repülő bombázó), figyelj oda, hogy a csapatod mit spottol, satöbbi.
Én mindig így csinálom.
Pl: eredménytáblán látok 2 pontszámmal rendelkezőt egy 12 fős csapatban, meg mondjuk jobbra tőlem 5 pontot és van ezen kívül 2 bombázójuk, akit üldöznek már a csapattársaim, akkor tudom, hogy még keresek 3 játékost. -
Francia91
veterán
válasz
superecneB #7755 üzenetére
Jah, P-51-esek meg F8F-ek ellen szoktam menni velük, mondhatni, már vetem a keresztet, mikor meglátom őket
-
Andrewstarr
aktív tag
válasz
superecneB #7738 üzenetére
Igen, de aztán jó lesz fullosan, csak kevés hozzá a lőszer.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #7738 üzenetére
-
PAtr0n
addikt
válasz
superecneB #7442 üzenetére
A Throttle Stop 6.0 eléggé 3rd party software
Most így nyomom, eléggé tűrhető a végeredmény, kábé tizedannyit throttlingol a CPU, mint előtte. De fogok neki adni hamarosan egy jó kis liquid pro-s átkenést, nekem ne kínlódjon.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #7381 üzenetére
"Lead more!" Azaz lőjj sokkal sokkal jobban a célpont elé, lehet megtévesztenek a kis kaliberű nyomjelzők.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
superecneB #7377 üzenetére
Page UP , Downt használsz-e ?
barátom is itt rontja mindig el , hogy az egeret húzza felfele nem a Page gombokal emeli a gépet , p51 meg ha nagyon nincs más és vannak fen podjait told bele head onba , és céloz szárny/fülkére , a 3x20 általában megeszi , és te nem sérülsz max egy kicsit , de ez csak az egyéni tapasztalatóm
@Fel: A kedvencem amikor attackere tudok vele támadni
esetleg a bolond bomberes föld közelben akar szórni
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #7327 üzenetére
En a G6-ossal elegge vallalhato meccseket tudok mar menni, bar eleg sokaig tartott, mire rajottem, hogy kell vele jol menni. P-51-eseket nyirom vele, az F8F-ek kemeny ellenfelek, az oroszok is, de lehet jol menni a Bf-ekkel. F4-gyel is szoktam menni, az sem olyan rossz, csak hamar megfo a motorja.
-
PAtr0n
addikt
válasz
superecneB #7327 üzenetére
Azért vagy azzal sikeresebb mert az orosz. Ennyi.
Micsurin:
Nekem az örök kedvenc az A6M2Legalábbis eddig.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #7168 üzenetére
G-tolerance és stamina!
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #7168 üzenetére
-
Találtgyerek
veterán
válasz
superecneB #7168 üzenetére
Vitality+gunner b25-re.
-
Találtgyerek
veterán
válasz
superecneB #7079 üzenetére
Hát pedig ha g10-el vagy g6-al valakire rádurrantasz,főleg 30mm-el az szétesik.Lehet inkább a célzásoddal van baj.A5-ön csak 20mm-es ágyú van.30mm-nek kicsit lassabb a sebessége.
-
Találtgyerek
veterán
válasz
superecneB #7076 üzenetére
G6-ig egész jók pedig.K4 már olyan közömbös.Nem túl gyors,a többi tier 4-es géphez képest nem is emelkedik kiemelkedően,fordulás se az erőssége.Lehet vele azért ellent lőni,de nagyon okosan kell vele repülni.
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #7072 üzenetére
Ja, a P-51 gyors gep, ha nemetekkel vagyok, mindig gyorsabbak nalam. Fw 190-nel is lassu vagyok, ha a P-51-gyel megyek, akkor a Ta-152-estol sem kell felnem, nem er utol.
-
PAtr0n
addikt
válasz
superecneB #6999 üzenetére
Semmi baj a P39Q-val, de a cannonja bugos. Múltkor egy B25-be belenyomtam mind a 15 lőszert, és továbbállt, kaptam egy jokora assistot érte, mert más szedte le. Yak ugyanez, lőhetem vele hátulról P39-el, de volt olyan is hogy fordulóból tiszta rálátással a szárnyára kapott 2-t, és még csak crit-et sem kapott.
Szóval az amcsi 37mm-es cannon bugos. Nagyon is.
De ettől függetlenül én szeretem az Airakobrát, energiaharcra tökéletes, és nekem a fordulása se tűnik vészesnek.P38: Az egy külön állatfaj, viszont azon legalább sebez az egy szem 20mm-es rendesen. Szerintem jó gép.
F6F: Igen uncsi, hogy annyira jó.
F4U: Nekem még csak az első két változat van meg, de nekem azokkal sincs bajom.Tier 3 küszöbén állok lassan az amcsikkal, és kellemes meglepetés ez az ág. Amennyire nem akartam velük játszani hónapokig (annyira nem, hogy a reserve gépeken kívül, nem volt más), most már annyira szívesen viszem őket. Most az oroszok vannak nálam tiltólistán, túl OP némelyik gép, de ezen úgy sem fognak a fejlesztők sokat változtatni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
superecneB #6999 üzenetére
Menny a KingCobrákra , azok azért már oda csapnak
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #6999 üzenetére
P-38G elég jó gép szerintem. Az elején nem csipáztam, de így fullosra fejlesztve rohadt jól mászik
Bár mikor Yak-9K-val megyek, az sem olyan erős ellenfél
Jenkiknél én T4-ig a bombázókat nyúztam jobban (na meg az A-20G, máig kedvencem), most T5-től foglakozok csak a vadászokkal. AirCobra-k tűzerőben jók, de cseszhetem, ha mindenki lefordul meg jobban emelkedik. Oroszoknál viszont a Yak-ok elég jók, a Yak-3 is nagyon jó, szép meccseket lehet velük menni, főleg USA gépek ellen. Japánok ellen már necces a dolog, de ott motorerő szempontjáből előnyt élvezel, egy Ki-61-est meg Zero-t simán otthagysz a fenébe WEP nélkül is. Ki-84-nél kezdődik az ellenfél japán félről.
(l#7000) Micsurin
Ne aggódj, 7-8 km magasságból is kilő az AA, bár nekem a szárnyamat szokta leszedni -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #6995 üzenetére
Ahogy Francia mondta, tényleg picit problémás náluk a a hűtés, de nem vészes, tehát nem fogja levenni 0%-ra a motorerőt 20 másodpercenként mint egy Bf 109 pilóta.
Hagyd, hogy durrantgassa a cannonját (37/45mm), mert az azzal való lövés bizony szépen lelassítja a Yakot, közben nézz magad mögé és kerüld a veszélyes lőszereket. Ha elégszer lő és ki tudod kerülni a lövéseit, egyszer bizony le fogod hagyni. Egyébként meg próbálj meg magassági fölényt tartani, nagyon fontos a Yakok ellen, viszont én valamilyen szinten biztos vagyok benne, hogy le tudod hagyni zuhanásban.
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #6995 üzenetére
Az a gond, hogy AirCobra-val esélytelen vagy Yak-9 ellen
Jól fordul (marha jól), jól emelkedik, sebessége is rendben van. Gyenge pontja, hogy nem lehet folyton 100%-on pörgetni a motorját, mert hamar túlmelegszik. AirCobra-nál van WEP, esetleg meg tudsz előle lógni. Elég sokat repülök Yak-9K-val, nagyon jó masina. Az AirCobra-k gyengéje, hogy hátul van a motorjuk, ezért fordulnak rohadt szarul. Nem sok esélyed lesz Yak-9 ellen, esetleg megpróbálod legyorsulni, mást nem tudok
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #6976 üzenetére
Nem és nem csak az amcsi 37-essel van baj. A japán Ki-45-ös széria (+Ki-96) 37mm-ese is csak szikrázik szinte mindenen. Ez a jól ismert hit detection probléma (jelenleg elvileg dev szerveren van még javítás). Látszik, hogy eltalálsz valamit, de a lőszer nem fejti ki hatását.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #6956 üzenetére
Nem megy mellé.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
superecneB #6954 üzenetére
Na , én is így érzem magam kb
semmit nem éreznek meg tőlem én meg rögtön szakadok
-
Micsurin
nagyúr
válasz
superecneB #6952 üzenetére
ismerős , ma más is leszikrázik az amcsikal ? egyszerűen semmi.... f8f1b , és egy E1-es szedett le , szikrázok le a szárnyáról , és ő meg 4,7.7-el.... azt sem tudom milyért van tier 2-től 4-ig minden bent
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #6949 üzenetére
Én meg nem merek játszani, mert 10 másodpercenként van 80-100% közti packet lossom és teleportálok a pályán folyamatosan, többnyire egyenesen a föld felé. Holnap megyek kábelt venni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
superecneB #6949 üzenetére
9k vagy csak 9 ?
nekem is szoktak lenni igazán szar , múltkor a pecsnél 0-a volt kereken
-
anytime
őstag
válasz
superecneB #6852 üzenetére
+1, sokszor nem fogok vele repülni
-
Találtgyerek
veterán
válasz
superecneB #6852 üzenetére
Én addig szoktam kifordulni őket,amíg meg nem unják.Volt,hogy 20 percig fárasztottam 3 gépet,a végén elkezdtek forogni,onnantól meg már adta magát.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #6713 üzenetére
Én is megkaptam valamikor (nem régen, mert emlékszek még rá
), pedig biztosan tudom, hogy nem mindig jelentkeztem be előtte pl. 1 hónapon keresztül.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #6689 üzenetére
Kapcsold ki a "robotpilótát".
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #6689 üzenetére
Igen, ezt én is észrevettem, de attól mindig átülök a gunner helyére.
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #6686 üzenetére
Én mindig átülök a gunner helyére, úgy gyorsabb és biztosabb a dolog
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #6684 üzenetére
A B-25 alja védtelen, oda nem tudnak lőni a lövészek. Ha ezt észben tartod, éa a földközelben mész, esetleg odafent ügyelsz rá, hogy alulról ne támadjanak, akkor tudsz vele jó köröket menni, és a lövészek is tudnak dolgozni.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #6620 üzenetére
Amit lehet tudni róla: lassan vesztenek sebességet. Ha jó ütemben kezdesz el zuhanni előlük és utolsó pillanatban kiszeded a géped a zuhanásból, az F7F nem biztos, hogy kijön. Talán segítettem vele, viszont vigyázz, gyorsak, rohadt gyorsak.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #6618 üzenetére
Nem csak azzal, úgy összességében nehéz elfogni őket.
Viszont ha fordulnak szép nagy területen lehet eltalálni a drágákat. -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #6439 üzenetére
A P-47 egy érdekes "járgány" a játékban. Mindannyian tudjuk, hogy hogy néz ki egy RB meccs. Reptéren csücsül mindenki, aki nem kap air startot, felszállás és emelkedés, mert szeretnél energiafölényre szert tenni. Jó alapvetően képben lenni, hogy melyik nemzet is lesz az ellenfeled, ezen felül nagyon sokat segít, ha tudod, hogy milyen ellenfelekre számíthatsz. Néhány repülés után kiderül, hogy a P-47 egy "nagy dagadt állat". Egy Ki-84-eshez képest van plusz két tonna alapsúlyod, egy Zéróhoz képest pedig laza 3 tonnával vagy nehezebb, de ez általában igaz, akármelyik ellenfeledhez hasonlítod "magadat" (persze vadászokat figyelembe véve), viszont ezt kompenzálja az a bikaerős motor, amivel ezeket a gépeket ellátták.
A P-47 szerintem egy nagyon jó gép, ha tudja az ember használni. Na, de hogyan is kéne használni? Mindenekelőtt magasságra szeretnél szert tenni, viszont tisztában vagy vele, hogy majdnem mindenki jobban emelkedik, mint te (még fullosra fejlesztve is), ezért logikus döntés lehet picit a pálya széle felé emelkedni. Unalmas lesz, főleg, ha útközben nem találkozol ellenséggel, de muszáj vagy így tenni, mert minél magasabban vagy, annál inkább hazai pályán érezheted magad, ahogy egy Zéró nem szeretne ebben a magasságban lenni.
Mivel WT-ben a csaták 4-5-6 (max 7) ezer méter elérése körül már megkezdődnek és mindenki kiszemeli a célpontját vagy áldozattá esik, a játékosok "átlagmagassága" ezután rohamosan csökkeni fog, és egy idő után mindenki a füvet fogja nyírni, mindegy, hogy Bf 109 vagy A6M vagy F4U (tisztelet a kivételnek). Te azért nem szeretnél ebben részt venni, mert a P-47 ideális teljesítménye jó magasan van, úgy értem 7000 méter felett, de inkább 9000 körül (talán ebben lehet szerepe a turbófelöltőnek?, Colos, téged választalak). Ebben a magasságban van a géped maximális sebessége és itt már nem fog annyira bálnának érződni, tehát a fordulóképességed is javulni fog. Valahol olvastam hozzászólásban, hogy valaki úgy fogalmazta ezt meg, hogy "tedd minél közelebb az űrhöz" (1500 és 8500 méteres magasság között van egy laza 140-150 km/h sebességkülönbség). No ez eddig oké is lenne, ha találnál magadnak ellenséget 8000 méter körül/felett, de nem fogsz, mert a csapatod úgy dönt, hogy ők öngyilkosak szeretnének lenni, és feláldozzák magukat Sztálinnak.
Mivel te ellenséget szeretnél lehetőleg lőni, muszáj leszel lőtávolba kerülni, azaz olyan közelségbe, hogy ráláss az ellenségeidre, ez pedig várhatóan a felszín közelében lesz, ahol a te géped nem működik optimálisan. Ettől függetlenül, ha alattad kering 2-3 ellenség, könnyű célpontok lehetnek, ha ügyesen csinálod és boom'n'zoomolsz, azaz ahogy a kérdésedben is áll, zuhanásból támadsz, majd meredeken emelkedsz vissza, és előkészíted a következő támadást. Nem szeretnél túl sokat időzni/tökölni és ami fontosabb, nem szeretnéd elveszteni az energiafölényedet. Velem rengetegszer megesett már, hogy így kilőttem 2-3 gépet egy ellenséges bolyból, ugye folyamatosan energiát vesztettem, amit nem lehet elkerülni, majd a boly utolsó 2 életben lévő tagjával egy magasságon találtam magam, akiket természetesen nem tudtam se lefutni, se leemelkedni, még a felhőkben való rejtőzés se sikerült, természetesen elkaptak és rommálőtték a gépem.
Amit tudni kell, az a géped határa. Ajánlott tesztrepülésben megnézni, hogy mi az a sebesség (szigorúan IAS), amit még elbír a géped és mekkora sebességnél milyen mozdulatokra törné el a szárnyát. Ha látsz magad felett egy Bf 109-et vagy Fw 190-et, szinte biztos vagyok benne, hogy le tudod hagyni zuhanásban. Spitfire, Yak, Zéró nem ellenfél zuhanásban, a Ki-84 meg tud szorongatni, a Typhoon pedig szenved nagy sebességen. A zuhanásból valahogy ki is kell jönni, fontos az, hogy hogy reagálnak a P-47-esen a kormányelemek. Az N1K2-t, Typhoonokat és a nem régiben említett MiG-3-at pl. szinte képtelenség kiszedni egy zuhanásból, mert szinte nem reagálnak a kormányelemek, hiába fordulnak jól relatíve kis/közepes sebességen, szóval ezt is jó tesztelni. Szinte örökké lehet WEP-elni a P-47-essel, rengeteg lőszer és a 8x12.7mm-es fegyverzet nagyon pöpec.
Nehéz megtanulni ezt a gépet jól repülni és kifejezetten nagy segítség, ha vannak társaid. Évekig lehetne gyűjtögetni a gondolatokat és tanácsokat, hirtelen most ennyi, gyakorold, és ne lepődj meg, ha tehetetlennek fogod érezni magad egy-egy szituációban. A kudarcok talán el fognak üldözni ettől a géptől, ahogy először én is utáltam mint a sz*rt, de ha egyszer ráérzel, meg fogja hálálni az erőfeszítéseidet.
Ja igen, és ne feledd, hogy a P-47 egy repülő tank. Ez a gép átszaladt pár fán. 200km-re volt kb. a reptér, hazament.
Szerk: holnap ZH, szóval ma tanulás van/volt, de holnap délután szívesen becsüccsenek egy P-47-esbe.
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #6337 üzenetére
Az FW-190 szeriaval vhogy nekem is nehezkesen megy a repules, nemtom miert... Pedig tuzeroben nagyon ott vannak, csak hat bele kene jonnom
-
Volfram42
senior tag
válasz
superecneB #5936 üzenetére
A legnagyobb előny, hogy a levegőből indul. Ez RB-n felbecsülhetetlen. SB-re azért nem vinném be. Én szedtem már le társat ilyenben, mert ellenfélnek néztem.
És szedtek is ki vele, mert azt hittem társ. Szóval én minden ellenséges gépet lövök. Inkább kérek bocsánatot egy tk miatt, de aki ilyeneket hoz be az számoljon a következményekkel.
Ettől függetlenül RB-n nagyon állat. Lényegében BNZ-ni kell vele, amit úgy is alkalmaznaknak a németek. Felmész magasra. Főleg, hogy ott is kezdesz. Aztán Banzai.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5936 üzenetére
Nem. Én jobban érzem magam egy 109-esben, mint ebben... mármint, hogy is mondjam. Ezt nagyon meg kell tanulni "vezetni". Viszont ha egyszer ráérzel és jó eredményeket érsz el (én majdnem minden meccsben top 3-ban voltam eddig vele), akkor hozza a meccsenkénti 10.000 RP-t.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5933 üzenetére
BR ugyanaz, fordulás és mászás is ahogy tapasztalom.
szerk: egyébként minden egyes darab golden eaglet megér.
-
Volfram42
senior tag
válasz
superecneB #5912 üzenetére
Jól gondoltad, de a szembetámadás soha nem jó ötlet, mert túl nagy a kockázat. Mondjuk egy mosquito vagy egy bf110 vagy valamelyik me410 azért tud irtani úgy, de akkor is kerülendő. SB-n meg én nem nagyon találkoztam még olyannal, hogy valaki így akart támadni, max az ai-k. Ott mondjuk benne van az is, hogy ha látom, hogy felém jönnek a lövedékek ösztönösen próbálom kikerülni.
-
Volfram42
senior tag
válasz
superecneB #5910 üzenetére
Lehetőleg ne menj szembe soha. A legjobb esetben is 50% az esélyed a túlélésre ami igen kevés.
Ha kénytelen vagy akkor időben térjél ki valamelyik irányba, ha elkezd forgolódni akkor géptől függően loop vagy horizontális fordulás és már előnyben is vagy, ha meg megy tovább egyenesen akkor vagy hagyod a fenébe és odébb állsz egy gyors süllyedéssel ami az előbbi szituációra is alkalmazható, vagy ha gyorsabb a géped akkor szintén egy energiatakarékos forduló után követed. Ekkor vagy ő ráz le vagy fordulni akar vagy kiemel és ekkor jött el a te pillanatod. Egeres irányítással nekem ezek beváltak anno. -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5836 üzenetére
WWII MOST-PRODUCED COMBAT AIRCRAFT
Ilyushin IL-2 Sturmovik 36,183
Yakolev Yak-1,-3,-7, -9 31,000+
Messerschmitt Bf-109 30,480
Focke-Wulf Fw-190 29,001
Supermarine Spitfire/Seafire 20,351
Convair B-24/PB4Y Liberator/Privateer 18,482
Republic P-47 Thunderbolt 15,686
North American P-51 Mustang 15,875 -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5823 üzenetére
Én Universalt rakok minden Hispanoba.
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #5653 üzenetére
Simán, egyszerűen
Először én sem tudtam -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5653 üzenetére
-
anytime
őstag
válasz
superecneB #5653 üzenetére
Megsorozom a kukucskalot
- vegre tegnap sikerult
-
Volfram42
senior tag
válasz
superecneB #5571 üzenetére
Gyorsabb vagy. Ne fordulózz soha és próbálj csapkodni, mintha német géppel mennél. Illetve ha van társad akkor megeszitek. Amíg fordulózik a másik rácsap és leszedi, de a japánok ellen nem valami jó. Nem jó arra a harcmodorra. Örültek is az amcsik amikor mindet odaadhatták az oroszoknak. Németek ellen meg bevált.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5568 üzenetére
A replayt automatikusan vagy kérésre menti a játék, de nem ugyanolyan, mintha a játszott meccset visszanéznéd (nincsen minden gép kijelezve, ezáltal a pontos szituációkat sem adja vissza a felvétel).
-
Volfram42
senior tag
válasz
superecneB #5566 üzenetére
Controlsban külön tudod tenni a két motor vezérlését. RB-n soha nem repültem vele ott nem tudom milyen menekülés válik be. SB-n nincs piros karika a gépem körül ott könnyebb elszökni. Ott ha valaki mögé beállsz akkor a koncentrált tűzerő, miatt biztosan le kell szedni, ha észrevesz és van energiád akkor spuri. Nekem ez bevált vele, bár nem repültem sokat ezt a gépet. Ha lesz US megint akkor lehet gyakorlom sokat én is.
P400 és P39 jó gép, de nem kell velük horizontálisan fordulózni. Lehetőleg erőltesd a vertikálist.
Illetve 350 IAS alatt nagyon vacakul fordul az fölött egészen kezelhető, persze a konstans fordulózást nem kell vele erőltetni. Japánok ellen meg semmiképpen sem szabad.
SB-n kicsit fel kell trimmelni az orrát kb. 7%-al és akkor nem esik bele lapos dugóba sem olyan könnyen. Ezt a tippet Drebil ismerősöm adta. Örültem is neki. -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5565 üzenetére
Szívesen csinálnék videót, hogy én hogy használom a P-38-at, ha a procim elbírná.
amúgy ajánlom neked Jnorbz videót youtubeon.
(nem egy entak vagy phlydaily a videóminőség és szerkesztettség, de szerintem van stílusa a srácnak és nem kérdés, hogy ügyes) -
Volfram42
senior tag
válasz
superecneB #5562 üzenetére
Nem tudom milyen mód, ha RB akkor emelkedj a másik irányba aztán amikor leharcolták egymást akkor rájuk csapsz. Még azzal is lehet trükközni, hogy éles kanyarban visszaveszed az egyik motor tolóerejét a másikat meg tövig nyomod akkor jobban teker. Vagy a légcsavartollakat is állíthatod, hogy kisebb legyen az egyiknek a húzása. Egyszerűbb elkerülni a fordulózást.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5562 üzenetére
Vagy rossz módot választasz a mászásra, vagy az egész gépet rosszul használod. Szerintem nagyon jó gép a P-38, csak meg kell tanulni repülni vele, és még turnfightra is alkalmas tud lenni egyes szituációkban.
-
RockHaRD
addikt
válasz
superecneB #5484 üzenetére
Nekem prémium van, neki meg sima account, így még több lenne neki sajnos...
Mindegy, egyszer biztos sorra kerül majd a Német oldal is
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5446 üzenetére
Reload igen is számít, de csak bombázóknál. Elég tré, amikor a G8N1-es gunnerjei gondolkodnak egy percig, mire újra tüzelni kezdenek.
-
Atlantis
veterán
válasz
superecneB #5446 üzenetére
Reload nincs, de a többi skill azért nem mellékes.
Volfram42: hasznos írás, több újdonság volt benne, bár azt a 150m, ill. 300m távolságot nem értem az Awareness-nél, az nagyon kevésnek tűnik. Egyébként a te módszered azoknál nem járható út, aki AB-t is játszanak.
Gaz Camper (bocs az egyszerűsítésért, de ezt a nicknevet...): A Repair rank azt határolja be, amíg a Repair speed hatással van. Vagyis ha utóbbit nem fejleszted, akkor az elsőre sincs értelme költeni, mert II-es szinttől semmi hatása nem lesz.
Ami nekem új volt, hogy a Weapon Maintance-re érdemes költeni, eddig erre nem sokat adtam. A látótávot viszont fölösleges túlságosan fejleszteni, helyette G-Tolerance és Stamina kellett volna.
-
Volfram42
senior tag
válasz
superecneB #5446 üzenetére
Friss, ropogós.:[link]
-
PAtr0n
addikt
válasz
superecneB #5309 üzenetére
Szuper gép az A6M3, múltkor kicsit RB-ztem is (iwo jima), 2-en voltunk A6M3-al a többiek Ki-84-el. 2 rohadás P47-el kergetőztem, az egyiket megfogtam viszonylag gyorsan, de a második energiafölényt szerzett, meg is szórt kétszer, de mire utánaeredhettem volna, elhúzott, de ő is kapott pát hit-et. Egy assist-ot kaptam érte. Azért a P-47 erősebb gép, jobban is kapaszkodik, meg jobban el is húz.
A Ki-61 otsu is szuper én imádom, de azzal nem éri meg fordulózni. -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5309 üzenetére
Csak az amerikai battle ratingek miatt teljesítenek rosszabbul a Zérók onnantól kezdve... szerintem megéri tapasztalni azokat a gépeket is, de nem kérdés, hogy jelenleg a Ki-84 a legjobb a gép a japán fán.
-
BreeZeRr
tag
válasz
superecneB #5309 üzenetére
Elhanyagolni ne hanyagold el a "zérós" ágat. Shiden-ig megéri elmenni.
De amelyik jobban tetszik. Én egyszerre fejlesztem a 2 ágat.
Van kedved csatlakozni a squadronhoz?
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5111 üzenetére
Mentem egy tesztet vele, és figyeltem a radiátor működését.
Felmelegítettem a motort egészen addig, hogy számoljon vissza 2 percről a timer, akkor lekapcsoltam a motort, lehűlt rendesen, vissza a fehér zónába. Amikor elkezdtem zuhanni ezután, egyre kisebb hűtést produkált a gép, amikor pedig emelkedni kezdtem rákapcsolt a hűtés.Nyisd meg ezt azt oldalt, alt+tabolj ki és nézd meg, hogy rendesen működik-e a gépeden.
szerk: persze te is tesztelj különböző körülményeket, normál hőmérséklető motorral erős emelkedés, forró motorral zuhanás, stb. -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #5108 üzenetére
Régen repültem már azzal a döggel, próbáld meg úgy, hogy nyomod neki mint a hülye, majd mikor felforr a motor, de még nincsen sérülés, nyomsz egy I-t, ezzel leáll a motor, gyorsan lehűl, majd visszaindítod.
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #5016 üzenetére
En hajok ellen is bombat hasznalok, Destroyer ellen meg 2-3 raketa is megteszi (RB-ben, AB-ben mar nem tudom, olyan reg jatszottam
)
-
PAtr0n
addikt
válasz
superecneB #5016 üzenetére
Attól függ milyen tank. Light tankot átlősz kábé egy köpőcsővel is. Mediumra jó a 60kg, de eléggé jól kell célozni, heavyre meg pont rá kell dobni, hogy kiüsse. Én a nagyobb súlyú bombák híve vagyok, nem kell annyira a célzással bajlódni.
G^zC^mp€r:
Nem láttad értelmét? Egy Cruiser-t egy 900kg-s torpedó rögtön visz az enyészetbe, nem kell célozni se nagyon hozzá, ha a hajónak szemből engeded a vízbe. És nem értem ki mondta, hogy lassan kell hozzá repülni? Nem mind1, hogy AB vagy RB-ről beszélünk. AB-n 350km/h-val lazán bedobod 50 méterrel a víz felett, RB-ben nincs tapasztalatom. -
RockHaRD
addikt
válasz
superecneB #5016 üzenetére
torpedónak én nem láttam értelmét. kb 30 méterrel kell a föld felett kurva lassan repülni... mire odaérek, hogy akkor most lőjek, rég szarrá lőnek a hajók
-
Francia91
veterán
válasz
superecneB #4997 üzenetére
Mozgo celpontokat lentrol, felette elrepulve szoktam bombazni, gyakorlatilag egy tankos sort vegigszorok, kb 500 m-rel felette vagyok. Bazist meg lehet akarmilyen magasrol. B-17-tel egyszer felmasztam 9000 m-re (azt hittem, hogy orokkevalosag lesz) senki nem foglalkozott velem
Bar eleg hosszas dolog volt visszamenni a bazisra bombaert -
RockHaRD
addikt
válasz
superecneB #4997 üzenetére
500 méterről már egészen jól el lehet találni 250 kilós bombákkal
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #4859 üzenetére
Ez bizony nem. Az az 1170 amit írtam picit sok szerintem, mentem még egy tesztet, itt csak 8000 méterről kezdtem el zuhanni, 1060-nál tört.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #4855 üzenetére
Szerintem kielégítő választ ad ez a videó.
Függőleges zuhanás a remegő képig, majd mikor neccesnek éreztem, adtam neki egy ki terhelést. Sorry a szar minőségért.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X, dobozában, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű garanciával., Bp-i üzletből eladó!
- Eladó Gopro Hero 10 Black edition sok tartozékkal!!
- Brutál GAMER (I7-9700K/RX 6800 Aorus/Z370-F CHIP)
- Simrig eladó PS5/PC kompatibilis. (olvass leírást.)
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Corsair 4000D Airflow 1000W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest