- Letiltás - hogy is van ez?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Netfone
- Itt vannak az első hivatalos képek a Nubia Z70 Ultráról
- Mobil flották
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Megjelent a Nothing OS 3.0 stabil változata
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
Ujabb kisse OFF hsz: Tud v.ki egy megbizhato klimas helyet Budaors, Erd vagy esetleg a budai regioban?
-
No.01
őstag
Hamar Toycar: Tolem elegge kiesik... ha megis oda vinnem akkor vajon van lehetoseg csereauto berlesere?
-
nagyúr
válasz bokarcsi71 #8993 üzenetére
toycar?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
bokarcsi71
aktív tag
Sziasztok!
Tud valaki autóvillamossági szerelőt, aki nagyon ért a Toyotákhoz? -
silver10
aktív tag
válasz silver10 #8988 üzenetére
Okulásul, hátha más is jár így. Volt egy olyan sejtésem a használati útmutató alapján, hogy elektromos zavarás folytán elvesztette a feltanítást. Fél órája elmentem egy gumiszervízbe, mondván, hogy egy próbát megér. Szenzorok adták a jelet, újrakonfigurálva. Hibajel negszünt. Remélem nem lesz gyakori, elég sok felnibe szerelik ezt az „Autel" márkáju TPMS-t. Nincs különösebben rossz híre.
-
őstag
válasz xEon1337 #8970 üzenetére
Hétfőn megyek a Toyota Budához kipróbálni egy 1.8 hibrid Corollát, elvileg 30 percre vihetem el. Kíváncsi leszek nagyon, még sosem vezettem ilyen hajtáslánccal autót.
Tegnap is voltam náluk, bepróbáltam a kutyaboxot a TS csomagtartójába, szerencsére a padló felső állásánál is befér, csak az üléseket kell előre dönteni."Less but better" - Dieter Rams
-
Drizzt
nagyúr
Én ilyet használok az E210-ben. Bár nem épp úgy, mint ahogy 1-2 ábra mutatja. Simán felcuppantom a korongot az ablakra. A tartórúdja jó hosszú. Majd 1 év alatt talán egyszer esett le. Eléggé remeg, meg zörög, főleg a telefon nélkül, de engem ez nem tud zavarni.
I am having fun staying poor.
-
silver10
aktív tag
2.5 bár volt, de a névleges 2.6 a cimkén. Egyik értékkel sem nyugtázható. Gyári méretü felni, 6.5x16" 205/55/16 -os Continental abronccsal.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz pècsimunkás #8979 üzenetére
Szuper, köszi, akkor ez a lapos, alátétes típus kell, nem a kúpos.
-
silver10
aktív tag
válasz pècsimunkás #8983 üzenetére
Sajnos nem törli a.jelet. Próbáltam. rögtön mikor félreálltam a 3x gyors egymásutánit is. De az enyémen valóban az 1x 3 mp.-ig tartó nyomás nyugtázta cserekor, nem a 3x gyors egymásutánban.
-
silver10
aktív tag
Hali! Adott egy 2017-es faceliftes Corolla. A 4új alufelnibe 4 új TPM szenzor (ezek csájnák mint bármelyik gumisnál, 13E/db). Fel voltak tanítva, kerékcsere után simán nyugtázva. 10 nap után bejött a rendszerhiba jel. 1 perc villogás után folyamatos jelzés. Guminyomás, hőmérséklet rendben. Gondolom valamelyik nem ad jelet, ha nem akkor tévedtem. Kérdés. Csak Toyota szervíz, ill engedélyes szakszervíz tudja megnyugtatóan diagnosztizálni, vagy más komolyabb gumis is?
-
Drizzt
nagyúr
Tegnap megint koroztem a Hibrid Corollaval. Igazabol rohadtul elveztem. Kiserletezgettem a hajtas uzemmodokkal is. Erdekes, de nemely esetben az ECO mod gyorsitasat erosebbnek ereztem, mint a Sport mod-et. Szerintem az lehet az ok, hogy sportban mar alapbol kisebb gazadasra is elkezd porgetni, mig ECO-ban kesik a gazreakcio, de talan azzal probal kompenzalni, hogy akkor hirtelen nagyobbat huz. Itt most az enyhe gaznyomas -> padlo reakciora gondolok. Most a fogyasztasom jo nagy (5.5L az ora szerint), de egyreszt teligumi, masreszt hegyi kornyezet(meredek emelkedok, s 20-as, 30-as korlatozasok a legtobb reszen), harmadreszt lassan 3 honapos E10 benzin. E10-re siman E5-st ratolteni jo otlet? A tank meg mindig majdnem tele van, s sokaig erdemben nem is fog urulni.
I am having fun staying poor.
-
makszi
aktív tag
Háát. Megnéztem a videót, de én nem merek ilyennek neki állni egy két hónapos kocsin.
Nekem a tükör mögött jobbra a középső nagy műanyag burkolat mellet, van még egy másik kisebb műanyag is ami miatt méginkább az anyósülésen ülő ember elé kerülne a kamera ha középre akarom rakni.
Holnap lefotózom, hogy mire gondolok. -
félisten
Egyenlőre semmilyent. De én is gondolkodtam rajta. Ahogy a telefontartó, úgy a kamera rögzítését is kész katasztrófa megoldani. Ha az szélvédő aljára rakod, akkor ugye a légbeömlő nyílásból fogja folyamatosan kapni a meleget (hideget), ami megint nem ideális.
A legjobb, amit találtam, az a tükör mögé, jobbra. Az utas látószögében lesz, de elviselhető mértékben. [Itt egy tök jó kis videó arról, hogy lehet beszerelni egy ilyet].
Mondjuk a saját autómnál nem merném megcsinálni. Viszont a jobb oldali USB csatiból (ami ugye az utas lábánál van végig lehet húzni egy hosszabb USB A - MiniUSB kábelt.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Senhi
aktív tag
Bár auris, de hasonló volt a probléma, kevés helyre lehet felrakni anélkül, hogy zavarna. Én végül egy Xiaomi 70mai Pro-t vettem. Ez nem lóg le, rásimul kellően a szélvédőre és visszapillantó tükör mögött, a biztonsági szenzoroktól jobbra be lehet úgy rakni, hogy én ne lássam, az utast meg egyáltalán ne zavarja.
Tápellátást nem tudom biztosra. Ha van biztosítékdoboz a kesztyűtartóban akkor ott egy piggyback biztosítékkal meg tudod oldani, de erről megoszlanak a vélemények, hogy mennyire biztonságos. Nekem márkaszervizben aszondták, hogy a kesztyűtartó felett, a műszerfal belsejében van egy üres kimenet, oda szokták kötni, csak hát ehhez le kell szedni a műszerfal egy részét. Van a családban egy rav4, ott is hasonlóan oldották meg a bekötést márkaszervizben. -
makszi
aktív tag
Sziasztok!
A régi kocsimban egy Xiaomi Yi Dascam volt. Gondoltam, a minap hogy beszerelem
az új Corolla kombiba. Miután felmértem a terepet arra jöttem rá, hogy ez nem nagyon fog menni.
Egyrészt a kocsi annyival kisebb meg közelebb van a szélvédő, hogy ha a jobb felső sarokba
tapasztom fel az első szélvédőn, akkor a jobb oldali ülésen ülőt az gyakorlatilag zavarja
a normál előre látásba. Egyszerűen túlságosan nagy a kamera és túlságosan lelóg.
Középre a tükör mögé nem fér mert ott van a csomó szenzor. Az alatt meg már megint szintén belelóg a "képbe".
További probléma, hogy a szivargyújtó csatlakozó a könyöklőben van ahova rohadtul nem praktikus bedugni fixre egy csatlakozót, ezért gondoltam hogy hátulra dugom a csomagtartóban lévő csatlakozóban, de aztán amiatt hogy túl nagy a mostani dashcam, meg nem volt szívem elkezdeni lefejteni a kárpitot meg a gumi kédert az ajtónál ezért inkább hagytam az egészet a fenébe.
Pedig jó lenne a mai világba egy kamera.Kérdésem ezután, hogy új Corolla tulajok, hogyan és milyen kamerát raktok a kocsiba?
-
őstag
November elején jár le a mostani kocsim lízingje, addigra kell itt lennie, de mivel flottás lesz (ALD), ezért fogalmam sincs, hogy a valóságban mikor adják le rá a megrendelést. Meg hogy megérkezik-e, mekkora most a várólista a modellre, mert volt már rá példa, hogy 1-1 kocsi szállítása csúszott.
Brodithoz kapcsolódóan: aftermarket univerzális tartókat rá lehet csavarozni erre a fix konzolra, ha olyan a kialakítása, mert igazából ezt a műanyag lapot ott fúrod/csavarozod át, ahol akarod. De szerintem a broditnak konkrétan nincsen univerzális tartója (abban nincs biznisz).
"Less but better" - Dieter Rams
-
No.01
őstag
válasz xEon1337 #8968 üzenetére
WoW! Ez meg letezik ebben a formaban?? Anno nagyon regen (15 eve vagy lassan mar tobb is) hansznaltam ilyet. Szerintem ez azert manapsag mar gaz, h esetleges telefonvaltasnal naluk meg mindig uj konzol kell, mint ahogy regen is volt.
Ha nem indiszkret a kerdes akkor ez mikori rendeles, h csak oszre jon meg? Mi meg mindig gondolkodunk varrialunk, h Corolla TS 2.0 vagy esetleg Rav4 Hybrid legyen...
-
őstag
Nekem ősszel jön meg a céges Corolla TS 1.8 Hybrid és telefontartó témában már nyomozgattam, végül arra jutottam, hogy egy [Brodit tartót] fogok venni hozzá. Hátránya, hogy telefonváltásnál mindig új konzol kell, de sajnos ennél a kocsinál minden más megoldás kapufa, mert tuti betakar valamibe vagy nincs hova rögzíteni.
Imádom az Android Autót, de jelenleg is csak hosszabb utakon használom vagy van, hogy még ott sem, így a telefontartóra mindenképpen szükség van.
"Less but better" - Dieter Rams
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gombinyó #8965 üzenetére
Focus mk3-ban a 2 literes dízel is jó volt 1.6 szívó benzin sem rossz, kinőtte a gyerekbetegségeket nagyjából. Mk4 esetén az 1.5 PFi motorban volt legtöbb fantázia sztereotípiák mentén, de egyrészt ki is lett vezetve rövid idő után, illetve az EB széria is újra lett tervezve, plusz jöttek a saját EcoBlue dízelek a PSA helyett, pár kezdeti nyűg mellett még nincs olyan sok tapasztalat, 5-10 év múlva kiderül.
Jaj, az hittem, milyen autót vegyek, akkor inkább offba rakom
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gombinyó #8965 üzenetére
Édesanyámnak van 1 literes, 3 hengeres EcoBoost motoros B-Max-a, kb. 6 éves körüli. A motor maga a mai napig kifogástalanul zakatul. A kuplungot már cserélni kellett (valami 70e km után...), a szélvédőben lévő fűtőszálak közül már egy maréknyi nem működik, de ennyi negatívumot tudok elmondani róla. Szóval especiel az EcoBoost-tól én nem félek.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
Focusra én is kértem árat, de az egyetlen értelmes motor a PSA féle 1.5 tdci lett volna bele, azzal meg drága volt. A háromhengeres ecoboostokat meg az 1.5 szívó motorjukat inkább skippeltem. A Kia drága, mert a valamit érő felszereltség a goldtól indul, az alatt még alufelni sincs. Végigjártunk sokmindent mi is, Octavia szintén drága lett volna.
Az egyetlen értelmes vetélytárs a Megane Grandtour lett volna 1.33Tce-vel, de a ledes lámpák miatt Corolla TS lett. -
félisten
Az E210 szélvédője olyan lapos szögben áll, hogy ilyen tartót csak nagyon magasra tudsz rakni, vagy nagyon távol lesz. A műszerfal tetejére lehet még cuppantani az olyanokat, amiknek a tapadókorongja ragacsos. Két ilyet próbáltam, az egyik Spigen, a másik már nem is tudom milyen márkájú volt. A Spigen kb. három hét után időnként elengedte, aztán másfél hónap múlva már egyáltalán nem tapadt, a telefon behelyezésekor egyből leborult. A másik még ennyit se tudott, kb. 5 nap után esett le először...
A végső döntés terén nálam is a megbízhatóságba vetett bizalom volt a meghatározó. De ezzel együtt a Focus-ból egy jobban felszerelt (pl.: full LED lámpás, és ugye alapból Android Autós) változatot hozhattam volna el ugyanennyiért, ahogy a Hyundai-tól is. A Golf VII-est utólag néztem meg, nem rossz-nem rossz, például normálisan elférek benne, de ennyiért még fapadot se adtak volna, plusz van belőle ferdehátú meg kombi - ha 4 ajtósat szeretnél, akkor náluk erre van a Passat meg a Arteon...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
Koszonom mindkettototknek. A Toyota hozzaallasa es kommunikacioja meg mindig elegge Japanos... De legyunk oszintek: nem is ezert szeretjuk oket
Mellesleg ah jo ontapados tartot szeretnel akkor ajanlom figyelmedbe a Samsung megoldasat. Nalunk mar mindenkinek ez van a csaladban.
Viszont az, h ezert megbannam-e az autovasarlasi dontesemet azt azert nem latom magam elott.
Nalunk versenyben volt a Golf, Ceed/ProCeed, Focus.
Utobbi esett ki leghamarabb. Persze ha realisan nezzuk a dolgokat akkor sok dolog szebb, jobb a konkurencianal (mi igazabol a Ceed-nel csodalkoztunk ra erre nagyon) de ha az ember hosszutavra tervez akkor a megbizhatosag es az alacsonyabb karbantartasi osszeg (a mi felfogasunk szerint) meg mindig a Toyota fele billenti a merleget.
Mondom ezt annak ellenere, h nem vagyunk szemellenzosek lattuk es tapasztaltunk dolgokat amit masnak nem hittunk el, de ugye a racionalitas sok dolgot felulir es nalunka csaladban meglevo Toyotak bar bizonyitottak az elmult masfel evtized alatt. Kinek mi. -
félisten
válasz Gombinyó #8961 üzenetére
Yepp, egy picit arcpirító dolog. Én is úgy voltam vele, hogy hát egye fene, májusig kihúzom telefontartóval (nem húztam ki, semelyik nem marad meg a tapadósok közül, a légbeömlős tartókat pedig nem szeretem).
Így utólag kicsit megbántam, hogy nem a Hyundai vagy a Ford ajánlatát fogadtam el, oké, az E210 szedán álomszép, sok szempontból imádom, csak éppen az Android Auto megléte is az élbolyban volt a listán. Ha azt mondják, hogy talán lesz valamikor, akkor lehet kicsit másképpen állok én is a végső döntéshez...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
Mi a legfrissebb hir az Apple CarPlay es az AndroidAuto ugyeben?
Mikor rákérdezel a kereskedésben akkor mindig t+2 hónap. Vicc, amit művelnek. Legutóbbi hivatalos válasz a magyar ügyfélszolgálattól pedig az, hogy nem is lenne kötelességük ezt megoldani. Ja bzmg csak az összes kereskedő úgy árulta az autót, hogy ígérgették, hogy lesz, ezért nem érdemes új autót rendelni, vigyed el a készleteset...
Én már elengedtem, majd lesz egyszer, ha lesz. Remélem feltolják valami orosz fórumba az image fájlt és pendriveról felrakható lesz otthon is. -
félisten
Mi a legfrissebb hir az Apple CarPlay es az AndroidAuto ugyeben? OK, h az ujak alapbol tudjak, de a November(?) elotti gyartasnal fizetni kell valoban a frissitesert? Ha igen akkor azert a korabban emlitett 30e-ert frissitik es kesz is?
Én az E210-es Corolla kapcsán tudok nyilatkozni. Felhívtam a Toyota Mayert és azt az információt kaptam, hogy csúszik. Hivatalos a COVID-19 miatt, gyakorlatilag tök mindegy, mi miatt, de csúszik. Jelenleg várhatóan július lesz belőle.
Az még nem tisztázott, hogy fizetős vagy ingyenes lesz a szoftverfrissítés, ezek szerint ezért volt ellentmondásos az ezzel kapcsolatos korábbi kommunikáció - nincs még betonba öntve.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy ha már végleges lesz a szoftverfrissítéssel kapcsolatos helyzet (tudják mikortól lehet végrehajtani, illetve hogy kell-e érte fizetni), akkor a kereskedőm (aki az autóvásárlást intézte) e-mailben értesíteni fog.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
2 kerdes:
Mi a legfrissebb hir az Apple CarPlay es az AndroidAuto ugyeben? OK, h az ujak alapbol tudjak, de a November(?) elotti gyartasnal fizetni kell valoban a frissitesert? Ha igen akkor azert a korabban emlitett 30e-ert frissitik es kesz is?Szervizre hova erdemes vinni az autot (P2) tudom en, h kis tulzassal barhova vihetnem, de ranezetnek v.ki hozzaertovel a futomure megiscsak eltelt 11ev es 180e km.
Attol tartok, h ez nem olyan, mint a hutoviz csereje az inverterben. Ezt szerintem sokkal kevesbbe kezelik rutinkent a szakosodott vagy akar a markaszervizek es hamar cserelni kellene v.mit akkor jo lenne, ha olyan csinalna aki latott is mar hasonlot.
Mit gondoltok? -
No.01
őstag
válasz rbalint88 #8955 üzenetére
Mondjuk ugy, h tokeletes. En megvettem az ulesfutest (Waeco es ha megis veszel hallgass ram es ne probalkozz egyeb gyenge minoseguvel ) de mar ket eve all kibontatlanul mert igazabol nem kell.
Nyaron nem izzados, telen meg nem annyira hideg. Elozo autonkban a szovet ules lenyegesen hidegebb volt ott mar az elso tel vegen bekerult az ulesfutes.BTW: mikor esedekes a vasarlas?
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #8953 üzenetére
annak örülök, hogy eleve nem vagyunk pakolósak, még a 360 literes csomagtartóban (Alfa 156) is lötyögött a cuccunk mindig mondjuk babakocsi stb biztos több helyet kér, de próbálunk majd racionalizálni.
más: Prius 2-ben a plüss mennyire könnyen tisztítható? valamint a bőr mennyire "patkánybőr"? nem annyira lelkesedek az utóbbiért szellőztetés nélkül, de gyerek+kutya mellé (persze huzattal a hátsó ülésen) valahogy szimpatikus. a plüss vagy mi van benne általában talán nyáron kevésbé rohasztó, télen biztosan kevésbé hideg (mindenképp lesz ülésfűtés) , mik a tapasztalataitok?
-
galervin93
addikt
Hát én asszony + törpetacsival úgy tele tudom rakni a P3-at, hogy rogyadozik szegény járgány. No meg ha horgászni megyek.
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
őstag
Nem akarom privátban zargatni az illetékeseket, de akinek új Corollája van, az feldobná a pdf formátumú kézikönyvet pl. Google Drivera? Vagy emailen is jöhet, ha nem túl nagy. Köszönöm szépen előre is!
"Less but better" - Dieter Rams
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Új corolla ts executive kocsinál azt vettem észre, hogy a kocsi 2 hónapos de még nem láttam működni a fényszóró mosókat. A kézikönyv szerint mind 5. használat esetén kapcsol be a mosó. Ma direkt próbálgattam, és sehogy sem sikerült működésre bírni. Van valakinek ötlete, hogy mit csinálok rosszul?
-
KTTech
veterán
válasz rbalint88 #8943 üzenetére
Kényelmesebb, komfortosabb mint a Seat Leonom (főleg hosszú távokra, szétmegy benne a derekam külön deréktámaszt kellett bele vásárolnom - ami nem volt egyszerű -, hogy bírjam az 50 mérföldnél hosszabb etapokat)... pedig az jóval nagyobb. Persze a Seatban több az anyag (de ez nem mindig előny, mert az anyag rozsdásodik), költözéshez jobb, de nem minden nap költözik az ember. Városban viszont könnyebben találok parkolóhelyet - és be is férek oda -, jobban manőverezhető
Mondjuk engem 135+-os sebességnél a rendőrök üvegporos gumibottal állítanának meg , így azzal kapcsolatban nincs sok tapasztalatom. De ott már minden kocsi zabál...Sajnos manapság mindenki óriási méretű - és teljesítményű - autókat vásárol, pedig az esetek 99%-ban nincs rá szüksége (cserébe fizeti a vámot a benzinkutakon - is). Egy 3-4 fős család számára egy Auris/Corolla méretnek több, mint elégnek kellene lennie.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
KTTech
veterán
válasz Dluinet #8940 üzenetére
Bőven jó az Auris másra is. Mondjuk a Yaris még kisebb, mégis országokon át járunk vele és el is férnek a csomagok. Most pl. egy anglia-magyarország, majd onnan székelyföld körtúra lesz vele, sátrazással egybekötve (meg minden kiegészítővel, ami kell hozzá, nagy felfújható matrac, ágynemű, gázos hűtő, mert nomád helyekre is megyünk stb). Két főnek még így is elég, de napi használatban 5-en ülünk benne, melójáratnak. Táncolni nem lehet benne, de elférni azért el lehet.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #8940 üzenetére
"Csak nőknek, ovi és élelmiszerbolt járatnak." erre is lenne használva de a prius is erre lesz.
Aurisban még nem ültem, de a C-HR se egy táncterem. de egyelőre 2 felnőtt, 1 gyerek, 1 kutya felállásra tervezünk.
Úgy érzem elengedjük a P3-at így, mivel kinti autó lesz, abszolút nem baj, ha olcsóbban megússzuk és jobb állapotú autót lehet venni belőle.
Köszi a segítséget! -
nagyúr
válasz rbalint88 #8939 üzenetére
P2 nagyobb, főleg hátul.
Francia, olasz, de talán még a hollandok sem rozsdásak 12-13 évesen.
Úgy értem, hogy nulla rozsda van rajtuk. Míg a német vagy a svájci addigra már elporlad.Auris egy nagyon kis belsőterű P3. Csak nőknek, ovi és élelmiszerbolt járatnak.
P+, pedig a P3 nagyobb változata. Ezért szeretik a taxisok.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #8937 üzenetére
hozzájuk tervezünk elmenni mindenképp, csak előzetesen szerettem volna informálódni.
a P3 mellett igazából annyi szól, hogy papíron tágasabbnak ígérkezik, lehet benne panorámatető és fiatalabb (rozsda, egyéb öregedés miatt szempont csak). de ha 2,5-ig csak kutyaól van, akkor jó lesz a P2, de azzal inkább 3 évre terveznék, a P3 meg 5 évre lenne tervezve. aztán reményeim szerint át tud ülni egy C-HR-be vagy legalább egy 2015+ Aurisba -
nagyúr
válasz rbalint88 #8936 üzenetére
P2,
Elite Auto-Budapest, van minimum 5-10 darab P2 közül válogathattok és még van 10-15db P3.
130-ig hangosabb amíg gyorsít, sebességtartásnál már csendes.
P2-nek kevesebb a nyűgje, mint a P3-nak.
P2-ben nincs EGR sem, és nem lesz hengerfejes.
Kamerát 25K-ért raknak bele, a helyszínen.
Annyira nincs különbség közöttük, hogy akár egy P1-et is be lehet vállalni, ha nagyon szép, még új akkuval is max 1.5M, csak az a kormányváltó nagyon nem tetszik."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
rbalint88
addikt
Kell majd vegyunk egy autot felesegemnek,osszel kb, addig nezlodok, de ha van valami extra best buy, akkor veszek is. Pirust neztunk, 2 v 3 szeria. Alapvetoen 2M-bol szeretnenk meguszni, de ha erdemes a 3-as priusra ramenni, akkor 2,5M-ig eltolhato a keret. Erdemes= jobban birja az autopalyat (nem a gyorsasag a szempont, hanem csendesebb-e), biztonsagosabb, kenyelmesebb, stb. Es emelle nem nyugosebb erdemben. Hahut nezem napi szinten, latom, hogy a legtobb ebben az arsavban meg extaxi a 3-asbol. Foleg Bp belvarosi hasznalatra kellene kisgyerekkel, ugyhogy emiatt nem feltetel a szalonpatika allapot esztetikailag. Evi 10-15k km kerulne bele kb. Felszereltsegben ami fontos lenne, hogy vagy legyen benne vagy konnyen beepitheto legyen: tolatoradar es/vagy kamera, ulesfutes(ez rudom, hogy utolag beszerelos lesz 99%esellyel). JBL hifit nem ajnarozzak, ugyhogy az nem szempont, kihangositot pedig a jo tapasztalatok miatt dension/yatour cdtar emulatorral oldanam meg a jo tapasztalatok miatt es igy meg tud maradni a gyari fejegyseg. Almas telefonja van mindkettonknek, arrol menne a zene es navi is, carplay miatt meg nem vennek kinai navis fejet...
Ami a P3-ban nagyon tetezik, az a panoramateto, emiatt vagyok hajlando foleg kitolni a keretet.
Pro/kontra mit mondanatok?
Koszonom! -
molnarpeter
nagyúr
Technikailag ha zárás jelet lehet valahonnan venni, akkor az alapján már csak a komfort elektronika körnek kell áram x időre, és ablak felhúzás jelet imitálni, mintha nyomva lenne az összes gomb egyszerre
Vagy utólagos ablak vezérlő elektronikák szoktak ilyet tudni, de kérdés, a gyárival párhuzamosan hogyan lennének meg.
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
Használ valaki mágneses telefon tartót Prius 3-al?
Egy ilyet terveztem venni, de még sose használtam hasonlót: https://istyle.hu/epico-magnetic-car-holder-with-metal-plate-space-grey.htmlMennyire stabil a Prius szellőző rácsaival? Nem fog leesni minden kátyú és fekvőrendőr után?
-
No.01
őstag
No offense, de szerintem tul sokat akarsz
Ez a funkcio baromira kenyelmes lenne, de a nagyfonokom 100.000EUR+ A8-nal sem mukodik igy a keyless.
...ez mondjuk nem jelenti azt, h esetlegesen okosba nem lehetne megoldani... csak epp nem hinnem, h a gyari rendszer reszekent. -
#76500480
törölt tag
Normális, hogy lejtőn elindítom az álló autót - P állás rögzítőfék ON és amikor beröffenti a motort egy picit megmozdul hátra? (Hallani ahogy a fék "ráfog").
Uzmany: Bár CHRről nem tudok nyilatkozni de a japánok szeretik az apróságokat kihagyni csomagokból. Katalógusból ez persze hiányzik. Példa: Lexusnál F-Sport kap habosított műanyag térdtámaszt, elektromosan behajtható külsőtükrök csak gombnyomásra működnek, KEYLESS rendszerhez nem kapcsolódnak.
[ Szerkesztve ]
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Adott egy chr, keyless rendszerrel. Azt szeretnem, ha eltavolodok az autotol, akkor automatikusan bezarjon es felhuzza az ablakokat.
Hogyan lehet megoldani?
Koszonom.® visions created with passion
-
Dorian
félisten
válasz molnarpeter #8924 üzenetére
Igen, ezért mondtam én is le a lóerőkről, és vettem 2.0 D4D T27-et.
De azért egyre jobban piszkál a chiptuning gondolata, mert alacsony sebességnél / fokozatban / fordulatszámon baromi lomha. Dízel létére nincs meg a kaszni súlyához a kellő nyomaték az alsó szegmensben.
Szerencsére van minőségi csiptuning-programot író haver, egy másik pedig most csináltatta meg a hasonló dízelét. Mindketten ugyanolyan mértékű teljesítmény-növekedésről számoltak be, ill. ami még fontosabb, hogy jóval ritkábban kell regenerálnia a dpf-nek.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #8924 üzenetére
Nem olvastam utána, de amiről szó van az a D-CAT? Sajnos én is tudok pár Lexus-ról (220d), amikben a blokk kuka lett. Sőt, anno én is ezt néztem először, de találtam olyan "élménybeszámolót" is akinek az időben cserélt hengerfejtömítés (visszahívás) ellenére is kuka lett a blokk. Én nem mertem megvenni, így benzines lett - amit nem bánok -, de azt mondják bátraké a szerencse
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
lsc
nagyúr
válasz zeus_2k14 #8920 üzenetére
Minden az állapoton múlik. Amennyiben hengerfejezték normálisan akkor én bele mernék nyúlni az említett cikk miatt /2005 után elméletileg a gyártó megoldotta, tehát 2008 már nem gond/, de azt sem szabad elfejteni hogy ha "nyűg" lesz vele az zsebbenyúlós. Densó porlasztók 200e/db körül mennek/ nem nagyon felújíthatók/, ha még kell hozzá magasnyomású is akkor a kocsi árát is meghaladhatják. Én a helyedben benzinest vennék.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz zeus_2k14 #8918 üzenetére
A kétezres benzines vállalható, csak meg kell tanulni vezetni /ha menni akarsz akár 5e fölé is el kell pörgetni, szereti, bírja/, cserébe 1,5-2 l-rel többet eszik mint a dízel, viszont a fenntartása jóval olcsóbb. Javaslom még az avensist, a t27-estől még az 1.6-os vállalható.
Az élet kegyetlen .
-
zeus_2k14
senior tag
Köszönöm mindenkinek a válaszát. Eddig csak kis autóim voltak, VW Golf 4 1.4 , Golf Plus 1.6 8, most pedig van egy Golf 4 1.6 SR , melyet már le akarok cserélni, mivel nem fiatal kocsi, öreg is úgymond, most talán még jól ki tudok belőle szállni.
Nézegetem itt a kocsikat, nem igen tudok dűlőre jutni. Volkswagent nem akarok, valahogy bele untam, pedig mindig is nagy álmom volt.
Gondolkodom még egy Suzuki Vitarában, illetve ezen gondolkodtam, de hát már nem igen tudom.. Pedig kis autót nem akarok, akármennyire fiatal is vagyok, bár szerintem ez nem számít.Benzinesbe RAV4-ek milyenek?
Esetleg a 2.0 Dízel?
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz zeus_2k14 #8911 üzenetére
Röviden, annyira régen volt gond azokkal a motorokkal hogy ha még nem javították őket akkor azok már a kohóban voltak, lehet azokkal borotválkozol. Volt gond ezzel a szériával, de a kora miatt /hacsak nem garázsban állt/ már meg kellett hogy javítsák, mert szinte biztosan előjött az említett hiba. Egyik ismerősömnek van hasonló rav-ja /150 lovas/, semmi gond nincs vele, pályázik sokat, oda is teljesen jó. Azt viszont nem árt tudni hogy a befecskendező rendszer nem olcsó hozzá és előbb-utóbb kelleni fog. A huhogókkal meg ne foglalkozz, ezt a cikket még 10 év múlva is felhozzák gondolkodás nélkül.
Az élet kegyetlen .
-
molnarpeter
nagyúr
Na ja, családban zajlik gazdálkodás, jellemzően pickup van mindenkinek, nekünk egy kombi Golf is tökéletesen elvan. Persze könnyű, mert bármikor ott a traktor, de ez kb évi 1 alkalom, mikor szét van ázva a föld. Esetleg valami emelt kombi még érdekes lehetne (Octavia scout és társai)
-
No.01
őstag
válasz molnarpeter #8914 üzenetére
Jogos, bar emlitette a terepet. Ami ugye nem mind1, h milyen terep
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Hamarosan, ha minden igaz, kocsi vásárlás előtt állok. Gondolkodom Toyota RAV4-en is. Amit én néztem, az 2006-2008-ig 2.2 dízel ( tehát ebben az évjárat sávban úgymond )
Mit lehet ezekről az autókról tudni? Mennyire megbízhatóak? Motorikusan - elektronikusan milyenek? Alkatrész, arany árban mozog hozzá? Részecskeszűrőt, melyik évjáratig nem raktak még bele?
Évente mennék 25-30.000 km-ert, javarészt autópálya, de nyílván mennék vele terepen , illetve városban is.
Mi a vélemény ezekről a kocsikról?
Köszönöm
Gergő
[ Szerkesztve ]
-
Senhi
aktív tag
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #8903 üzenetére
Itthon ennél olcsóbb most egy Corolla TS az 1.2T-vel, ledes lámpákkal nyári és téli szettel.
-
pècsimunkás
addikt
17500 euró volt az autóm. Téligumi acélfelnin ( amit megbántan, legközelebb alu lesz) , névre írva, rendszámmal.
Kb 1 évre rá jött szórólap, amin 19900 euró szerepelt. Ehhez még kell téligumi, rendszám, és névre is kell írni. Jó, Németországban ez nem drága, De akkor is pénz.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
félisten
válasz Csabroncka #8901 üzenetére
Ő euróban számolt...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Csabroncka
addikt
válasz pècsimunkás #8900 üzenetére
Inflálódik a jó magyar forint! Ez van, 1 éve még 300 környékén volt az Euro, ma meg már megint a 360-at karcolgatja, nincs min csodálkozni.
"in medias res"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest