- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcmike
őstag
Igen van szervizkönyv, és a használati útmutató is megvan (csak egy kicsit elébe akartam menni a dolgoknak... ). Asszem 5W-40 a gyári ajánlás, de sokan emlegették hogy jobb választás lehet a 10W-40. Ezt nem eszi annyira...
A márka meg azt hiszem Castrol lesz, eddíg azokkal meg voltam elégedve.[ Szerkesztve ]
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
mcmike
őstag
141.000Km van benne, és ami durva h tegnap felvilágosítottak a szervizben, h ez nem szíjas hanem láncos!
A vezérműlánc meg soha nem hal meg...amúgy a szervizkönyv 150.000-nél írja a vezérműlánc cserét. Akkor majd lecseréltetetem, mert ráadásul nem is kerül sokba.
UI: ez a LIFTBACK állítólag JAPÁN gyártású! A tulaj mondta, mert egyszer alkatrészt kellett rendelni hozzá, méghozzá olyat ami a JAPÁN gyártásúhoz kell. Nemtom h igaz-e, de örülnék neki ha tényleg így lenne....
TOYOTA Corolla 2000/8 Liftback 1.4 VVT-i:
- 141.000 Km (vezetett szervizkönyv)
- klíma
- női tulaj
- vonóhorogLIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
mcmike
őstag
Igen én is úgy tudtam h az összes Liftback angliai összeszerelésű, de a tulaj azt állítja h ez japánban készült...
Ár ment priviben...
Boxer001: Köszi szépen! A belseje amúgy egy kicsit el van hanyagolva, de nem komoly mértékben. Egy kiadós takarítás ráfér majd...
[ Szerkesztve ]
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
mcmike
őstag
Hát összefoglalva: KIRÁLY!
Nagyon kellemes csalódás, a rövid tapasztalatok alapján:
- A futómű, valami istencsászár. Nővérem 2001 VW Bora-ja jobban kopog, ugrál, nem kezeli ennyire jól az úthibákat. Ez Magyarországon nem elhanyagolható tényező...
- Motornak teljesen egészséges hangja van, 1.4-esnek megfelelően húz, csendes...
- A váltó 1-es sebességben picit sípol -> valszeg sokat volt használva, kicsit kopott lehet a fogaskerék.
- A beépített rádió is kellemes csalódás volt, ráadásul 4 hangszóróval van szerelve. Az összesben ilyen?
- Ajtók enyhe legyintésre csukódnak!
- Féket egy kicsit szokni kell, először kicsit, aztán jóval erőteljesebben fog.
- A teljes átiratási procedúrát a kereskedő elintézte helyettem, már a kész papírokkal, forgalmival várt.
- Az autót kitakarítva, motort lemosva adták át. Pozitív!
- Téli gumik: FULDA, és legalább 80%-osak, ezzel is jól jártunk...
- Ez az autó kifejezetten SPORTOS! Alacsony, még egy Clio-nál is alacsonyabban van a teteje, Astráról már ne is beszéljünk. Az ülések szerintem kényelmesek, megfelelően kemények.
- 10k-ból telitankoltuk, pedig a sárga lámpa már égett. Mekkora a tankja? 42-44-45?Fogyaszási tapasztalatok esetleg valakinél?
Egyszóval az eddigi benyomások: egyértelműen TETSZIK! Jó választás volt (eddigi tapasztalatok alapján)
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
mcmike
őstag
Maga a rádió egység szabvány méret, sztem beépítő keret sem kell. Asszem...
DE: a fejegységen (ami maga a rádió, és ahova a kazettát lehet berakni) egy darab gomb sincs, az összes fent az LCD kijelző mellett van. Az LCD-n osztozkodik a rádió, és a "fedélzeti computer".
A toyota fórumon azt olvastam, h fejegység cserekor: maga a fed. computer kijelzése megmarad (hőfok, fogyasztás), de a műszerfalba épített rádió vezérlő gombokat / hangerőszabályzót / kijelző egy részét (LCD-n amit a rádió megjelenít) elfelejthetem...
Most azon gondolkodom, h megéri-e nekem barmoltatni. Bár az biztos h jobban szólna + MP3-akat is hallgathatnék...
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
Carpio
tag
Szervízkönyv az nincs. De mindegy, szervízkönyvet ma már lehet készíteni.
Van még egy probléma: a műszerfal nagyon nem tetszik nekem /nincs benne fordulatszámmérő csak hatalmas vízhőfok és üzemanyag szint mérő/, szeretném kicserélni fordulatszámmérősre. Erre van lehetőség? Ha van akkor hol, mennyiért?
A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.
-
Boxer001
veterán
Gyönyörű nap. Arra ébredünk, hogy kint a ház előtt a kocsink jobb oldala szarrá húzva, piros autó volt, a visszapillantóját itt hagyta, jobb első kerékbe is belecsattant (sőt apósjelölt kisbuszának a lökhárítóját is megnyomta rendesen az a faszkalap, vihetjük szerelőhöz, gondolom fényezés...áhh. Rendőröket kihívtuk, jegyzőkönyv, de hát semmit se érünk vele. Boldog Karácsonyt. Nagyon magam alatt vagyok
Még mindig nem akarom elhinni, nagy nehezen végre lett egy autónk, erre ez...és még csak annyi szerencsénk sincs, hogy biztosítózzunk, nem akarom elhinni... -
mcmike
őstag
Az nem sok, ennyit tényleg megér. Ráadásul amúgy is el kell mennem a héten valami TOYOTA szervízhez, mert gondolom ha gyári TOYOTA fagyálló hűtőfolyadékot szeretnék venni akkor azt csak ott tehetem majd meg...
Vagy máshol is lehet Pesten szerezni?
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
Omni
aktív tag
Félreértés ne essék, én is Toyotát használok Azt hiszem ez a [táblázat] mindent elmond.
-
mcmike
őstag
A kezelési útmutató ennyit mond: "TOYOTA Long Life Coolant" vagy ezzel egyenértékű. Nekem 4ZZ-FE motor van a kocsiban, ahhoz 6L kell elméletileg. Csak azért lenne sürgős a dolog, mert hétvégén megy szerelőhöz, és akkor egyúttal ezt is megcsináltattam volna, de nekem kell beszereznem a hűtőfolyadékot...
A reálszisztéma Autó Buda-nál meg csak piros van, de az meg 1200Ft literje. Ott viszont van raktáron.
Most akkor melyik az eredeti? Árulnak egyáltalán eredetit? Hol?
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
Nimrod
addikt
Aygo mellett azért gondolkodom, mert ugyan ez a legkisebb, de nekem elég lenne, kinézetre is tetszik, árban meg nagyjából egy kategória a felsoroltakkal. Viszont ami meg a Mazda 2 mellett szól az az, hogy nekem nagyon tetszik pofára, de ha egyszer oda kerül a sor szerintem úgyis tesztvezetés fog dönteni.
-
mcmike
őstag
Apukám kint dolgozott jó pár évig Németországban, van kint tartózkodásija, munkavállalásija, német jogsija, stbstb...
Szóval német rendszámú autója van most is és volt is egy pár. Volt neki egy külsőre szakadt, de műszakilag patika Nissan Vanette-je (kisteherautó, dobozos). Az ilyeneket mind a Törökök viszik, az övét is egy Török vette meg. A nepperek összegyűjtik a kocsikat fillérekért, majd konténerekben kihajóztatják a cél országba. Ott meg (nem tudom milyen árréssel) továbbadják. Jól megélnek...Bár az tény h ilyen mértékű arányt (99.5%) a fent említett módszerrel összehozni szinte lehetetlen...
[ Szerkesztve ]
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
mcmike
őstag
-
Satan_Claus
senior tag
-
Márk
senior tag
Hali!
Javaslom hogy keresd fel a Totalcar weboldal népítélet rovatát, ott már jó sok vélemény van az új Yarisokkal kapcsolatban, és bizony-bizony sokan írják, hogy a váltó néha szarakszik bevenni az egyest illetve a rükvercet, ergo szerintem a Toyota itt valamit elcseszett, csak nem hajlandóak valamiért beismerni. A kuplungot meg egészen a torpedólemezig ki szoktam nyomni. Habár érdekes, mert hogyha nem veszi be, de kétszer rákuplungolok egymás után, akkor reccsenve, de beveszi a rükvercet vagy az egyest. Továbbá hogyha nem veszi be, de az autó előre vagy hátra minimálisan elmozdul, akkor rögtön beveszi duplakuplung nélkül faszán. Tehát mintha a váltóban összeakadnának a fogaskerekek, és erre az elmozdulás hatására ez az összeakadás is megszűnne. Természetesen ezt is jeleztem a kecskeméti Toyota szalonban az első éves átvizsgáláskor, de nem tudták, hogy mi okozza, azt mondták, hogy kuplungoljak duplán. Haha, jó vicc.
Az üzemanyagot illetően meg csak Shellnél, illetve OMV-nél tankolunk, szerintem mindkét cég kiváló minőségű üzemanyagot árul. Hogyha megfelel egy Volvo V70 T5-nek az előbbi kúttársaságoknál forgalmazott üzemanyag, akkor nehogy már egy Yarisnak ne feleljen meg.
Ez a motorcsörgés meg szerintem nem benzintől van, mert 2-3 óra vagy hosszabb állásidő után jön rá, olyan kereplő hangja van, minthogyha a hidrotőkék egy darabig nem szívnák fel az olajat, de ezt a nagyeszű kecskeméti szervízben szintén nem tudták megállapítani, nemes egyszerűséggel azt mondták, nem tudják hogy mitől van. 7600GS bátyja vagyok, onnan tudom ezeket a dolgokat.
Üdv.: Márk
U.I.: Az Avensisre visszatérve meg nem foglalnék állást, mert még olyanunk nem volt, de amit írnak a Totalcaron, az valami elkeserítő. Közeli ismerősünk is vett 2004-ben egy Avensist, eddig garanciában volt neki komplett kormánymű és fényszóró csere. Gratulálok a Toyotának, hogy minőségben sikerült utolérni az európai gyártókat.
Még mielőtt valaki megbélyegezne, hogy Toyota ellenes vagyok, annak közlöm, hogy 1994-ben vettünk egy vadi új 1,3-as benzines Corolla combit, azzal semmi ilyen gondunk nem volt, 155.000 km-nél adtuk el hibátlan állapotban. Továbbá 3 db Toyota Dyna kisteherautónk is volt 1994-2001 között (2,8 szívódiesel, 75 lóerő), a legtöbbet futottat 450.000 km-rel adtuk el, a szokásos karbantartáson, kopó dolgok cseréjén kívül nem volt egyikkel sem semmi gondunk. Sőt, amelyiken normális sofőr ült, azt 350.000 km-rel adtuk el, és még gyári volt benne a kuplungtárcsa is.
Szerintem a Toyota rájött, hogyha Európába áthozza a gyártást, olcsóbbak lesznek a kocsijai, ergo többet el tud belőlük adni. Sőt, hogyha még európai beszállítóik is vannak, akkor közel nem lesz olyan tartós, minthogyha japán cuccokat szerelnének bele, ergo az anyacég is jól jár, mert így nem fognak egy-egy autóját 15-20 évig használni, hanem ötévente lecserélik ami neki többletbevételt okoz. A hülye kuncsaft meg megérdemli, hogy bedőlt a márkanévnek. Mert ez a Toyota már nem az a Toyota, mint ami volt anno 15 évvel ezelőtt. Sajnos. Akkor sokkal tartósabb kocsikat készített, amik simán elmennek akár 400.000 km-t is minden komolyabb gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
7600 GS
addikt
Ez a legelső Yarisok egyike volt az országban, Japánban szerelték össze, az alvázszáma JT-vel kezdődik, bemutatóautóként vettük meg. Inkább neked illene utánanézni a dolgoknak, ugyanis a Yarisoknál mindig úgy volt, hogy amíg Franciaországban nem indult be a gyártás, addig az egész világ Japánból kapta őket, majd miután Franciaországban is beindult a gyártás, utána már egész Európa francia Yarisokat kapott.
U.I.: Nem "fikázunk", de az ember egy Toyotától jóval többet várna......Üdv.: Marci
[ Szerkesztve ]
-
Márk
senior tag
Hali!
Pedig hidd el, hogy alvázszám alapján japán a Yaris. JT-s alvázkódot ugyanis csak azok a Toyoták kapnak, amiket Japánban szereltek össze. Ami török vagy angol, azok más alvázkódot kapnak.
Amikor anno asszem 2005 október-novemberében a Yaris II bemutatója volt a kecskeméti szalonban, elmentünk megnézni, és szüleimnek nagyon megtetszett. Volt rá lehetőség az ott kipróbált bemutatóautó megvásárlására olcsóbban, mintha ugyanolyan felszerelt új autót vettünk volna (Yaris II). Ennek az volt a feltétele, hogy az autónak idősebbnek kellett lennie hat hónaposnál, ez 2006 március végére következett be, és akkor vettük meg a kocsit. Többek között azért vettük meg a bemutatóautót az ott lévő valamelyik Yaris I helyett, mert azt még Japánban szerelték össze a Yaris I-ekkel szemben, amik már bizony Franciaországból jöttek, és faterom úgy okoskodott, hogy majd a japán Yaris jobb lesz, mint a francia. Sajnos nem jött be.
Üdv.: Márk
U.I.: Én persze hiába magyaráztam a faternak, hogy inkább Yaris I-et kellene venni, mert azt már régóta gyártják és kigyógyították az összes gyerekbetegségéből. Faterom erre azt mondta, hogy a Yaris II kényelmesebb, biztonságosabb, nagyobb és több benne a hely mint a régi Yarisban, és még ráadásul japán is.
[ Szerkesztve ]
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
Márk
senior tag
Hali!
Szerintem elképzelhető, hogy lenyelte a vámot, csakhogy tudjon szállítani addig is Yaris II-t, amíg be nem indult a gyártás Franciaországban. Egyébként nyugodtan kérdezz meg egy Toyota szalonban dolgozó értékesítőt, ő is azt fogja mondani, hogy amíg be nem indult a Yaris II gyártása franciában, addig Japánból jöttek, majd mikor elindult a termelés, nem jött több kocsi Japánból, hanem csak Franciaországból.
Üdv.: Márk
(Bár lehet hogy tévedek, mert a mi autónkon motorvezérlő elektronika az meg Bosch, szépen rá is van írva hogy Made in Germany. Nem tartom valószínűnek, hogy a Bosch kiküld egy konténer motorvezérlő elektronikát Japánba, hogy ott felszereljék a kocsikra, majd a kész kocsikat visszahajózzák Európába...., az akkumulátor az meg japán, rá is van írva, hogy The Furokawa Battery Co. LTD Japan. Tudtommal a francia gyártású Yaris II-esekbe Delphi akkumulátor kerül...... a fene érti ezt. Éljen a globalizáció )
2009.08.: LG 42LH4000 ---> 2011.08.: PANASONIC TX-P42G20E ---> 2014.05.: PANASONIC TX-P50UT50E ---> 2017.05.: PIONEER 9G KURO PDP-LX5090 tuned by janos666
-
regent
aktív tag
Tudom, hol volt szervizelve, ott megkérdezhetem az állapotát. A vezérmüüszíj újnak tüünik. De mivel nem értek a kocsikhoz nem tudom, hogy így egy laikus szemrevételezése után mondhatok-e valami biztosat? Látható jele van a vezérmüüszíj kopásának? Es annak, hogy még új?
A szevizben rátettek egy matricát a motorra, azzal, hogy milyen tipusú olaj van betöltve, meg hogy 110.000 Km-nél cserélték (akkor volt a müüszakija kb. három hónapja) és hogy 120.000-nél lesz esedékes a következöö csere. A motor egy kicsit eszi az olajat, ez benne van a müüszaki hibalistájában is.<{Opal}> mert amikor a férfi kódol, akkor csak a férfi van és a kód, olyankor nem kell nő, mert olyankor a nő egy bug, érteitek?
-
-
Xmodule
őstag
Miert kell hozza a motort jaratni? Akkor csak muhelyben lehet pontosan beallitani ahol rarakjak valami padra? Mert nekem az kellene hogy kb egyforman fogjon a ket hatso fek. marmint a kerekek kb egy idöben blokkolodjanak.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
En sem tudom gyari volt e ami volt de mar nagyon el volt vekonyodva ezert csereltem. Meg most a következö vizsgan nem ment volna mar at. Mert a tavalyin az ertekek mar mutattak hogy cserere erett. Itt minden evben vizsgaztatni kell a kocsit mondjuk ez most nem jön ide csak mondom. Igaz nem vagyok egy nagy guru mert meg sosem volt autom ezelött csak motorok, de azert ha van egy ket tipp vagy tanacs amit megosztanal szivesen olvasnam. Felszabalyozas nem volt. Ahogy irtad csak fekbeteteket csereltem meg a rugokat.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Winner_hun
félisten
3500 Ft/db a 15-ös alufelni lehomokolása, legalábbis nekem ennyit mondtak rá. Nem hagytam ott a felniket, egy bank se szakadt még rám. Igazság szerint lehomokfújtam volna én ha lenne egy jóval izmosabb kompresszorom (majd lesz). Így én maradtam a kromofágnál, jóval olcsóbban kijöttem vele Utána nitrohigítóval takarítás, meg is van a fémtiszta felület, jöhet a következő lépés.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...