- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Yettel topik
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
T25-ös Avensishez hol találhatok barna hangszórórácsot jobb előre? Esetleg bevált webshop?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Silentfrog #1645 üzenetére
Már majdnem linkeltem én is a spritmonitort Az is számít, mennyire taposod a pedált, nem csak az, hogy mikor váltod el.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Silentfrog #1668 üzenetére
Autóápolás topikba nézz be, polírozás önmagában elég szzokott lenni. Lakk merült fel még talán, de ha le van fújva, utána polírozni necces, szóval a legjobb a natúr polír időnként Esetleg még egy UV védő fólia segíthet kicsit...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Electric power=Jász Plasztik (JP) = Jász Akku. Ha olcsót keresnék, én emellett tenném le a voksomat, mert magyar. Traktorban volt ilyen nálunk, x év után cseréltük le akciós Bannerre, aztán kiderült, hogy az önindítót kellett felújítani. Végül elvitték villanypásztorhoz, elvégre 180Ah-s volt. Esetleg nagyobbat megnéznék, ha elfér.
-
-
molnarpeter
nagyúr
VW vonal azt határozottan öregebb lenne, szóval már rohadhat, a Dacia talán még kevésbé. Fenntartás, hibalehetőségek más kérdés, az említett 1.9 TDI parádés fogyasztása mellett érdemes tartalékolni turbóra - bár spritmonitort nézd meg, valószínűleg pikk-pakk megspórolná ezt üzemanyagban, és talán egy alváz+üregvédelemre is maradna.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zolikaDB #2267 üzenetére
Tekintve, hogy kifejezetten városi használatra van kitalálva, elég jól működne Persze az is számít, mennyit mennél vele egyszerre, 1-2 km-re ez sem a legjobb. A villany-benzin erőforrás használati aránya az akku töltöttségétől és a gázpedál állásától függ, sebesség szempontjából inkább az autópálya tempó az, amikor kvázi a benzinmotor a főszereplő. Fogyasztást illetően itt van néhány (több, mint 1000) használó adata Egyedüli, vagy második autónak lenne?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zolikaDB #2269 üzenetére
Kb. milyen felhasználást takar a városi, egy átlagos nap hogy néz ki (időpontot és távot illetően)? Ha egy nap többször is mész vele, nem hűl le annyira a motor, akkor simán megérheti. Országúton átlagosan/picit annál is kevesebbet eszik szerintem, városban a sok indulás-megállás az igazi terepe. Babakocsit illetően a III. gen tesztjeiben jónak mondják, de én helyben keresnék egy eladót, és belepróbálnám Nameg a fogyasztás miatt is az lenne a legjobb, ha 1-2 napra/hétre meg tudnád próbálni, miként teljesít. Esetleg 4m körül már el lehet hozni egy Amperát/Voltot, ott éjszakai árammal töltve nagyon le lehet tornászni az üzemanyag-költséget, tisztes hatótávval rendelkezik kizárólag villannyal is. E-autót is el lehet hozni 3m körül, de egyedüli kocsiként sok kompromisszum tud lenni, másodiknak viszont akár tökéletes lehet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #2270 üzenetére
Illetve a legfőbb ellenérv a Priussal szemben, hogy lopják (bár szerintem inkább Bp-n jellemző). Lopás ellen is kell biztosítás, kész
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zolikaDB #2273 üzenetére
Szerintem kb. erre való a hibrid, valószínűleg jól járnál vele Rövidtávon a nagyon takarékos és alacsony üzemi hőmérsékletű benzinmotor élhető fogyasztást produkál, hosszabb távon pedig ott az alacsony közegellenállású kaszni előnyként+az akkuk hátrányként, szvsz összességében helyközi utakra is teljesen jó fogyasztással rendelkezik, mondhatni kioltják egymást ezek a tulajdonságok, és a végén kapsz egy átlagosan jól fogyasztó autót. Ha egész nap városban mész folyamatosan, akkor tud igazán parádésan enni (taxisok 5L alatt eljárnak vele). Továbbra is tarom, hogy pár napra érdemes lenne kibérelni egyet, az a legbiztosabb, hogy lásd egyértelműen, megéri-e. Pláne még most, amíg hideg van, hogy lásd a kissé nagyobb fogyasztást a hűvös időjárás miatt. Minden bizonnyal igen, de én bekérdeznék még a milyen autót vegyekbe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zolikaDB #2283 üzenetére
Ha városban fele, kívül meg ugyanannyi, máris megéri, nemde?
Kocska89: Toyodiy-on kívül nincs ötletem, ha te akarod megcsinálni (elsőre csak az jutott eszembe, hogy ismerek a közelben egy szakit, de az valószínűleg nem releváns neked). Mágus a VAG topikban rendel főként, Toyota villamosságot illetően nem kérdeztem még, de ne keverjük bele Jó lenne minden gyártó topikjához egy ilyen nagyszerű szakember, de ez az ő oldalukról önkéntes, nem mi döntjük el...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Drenadar #2674 üzenetére
Jófogáson, racing bazáron, autoalkatresz.hu-n, fb csoportokban érdemes körülnézni. Bontásból lehet együtt mindkettő, egy próbát megér. Gumisnál érdemes megnézetni vásárláskor egyből, vagy legkésőbb felrakásnál. Gyári lemezfelninél évjáratot figyeld, állapotot tekintve sok súly gyanús jel (tényleg durvára kell gondolni, pl az ív negyedén), esetleg a pereme ha el van hajolva szintén nem előnyös. Rozsda mennyisége is árképző tényező, ha tudsz olcsó fényezőt, megérheti belekalkulálni a pénzügyekbe Guminál gyártó-típus pároson kívül DOT, kopás, oldalfal épsége megnézendő. Ha tudod a felni osztókörét, ET-jét, középfurat átmérőjét, esetleg úgy is rákereshetsz. Gumit esetleg nézd meg árgépen/árukeresőn, hátha van jobbféle kedvező áron, télinél ritkán éri meg a használt a 4 mm-es minimális profilmélység miatt (mm-re leszámolva a gumi árát és a szerelést hasonlítsd össze a biztonság kedvéért esetleg). Gumi és felni topic
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
Hibakód olvasás történt? Ha csak "öreg a katalizátor", akkor benne van még az is, hogy talán inkább az egyik szenzorral lesz gond. Vidd el másik műhelybe is, ahol számítógéppel meg tudják nézni, hol a gond. 21. századi autóhoz nem érdemes kiolvasás nélkül javítani Elsőre megpróbálnám a hibatároló törlését (akkusaru levételével is máködhet talán, bár mintha akkor az automata ablakok végállását újra kéne tanítani a gépnek), ha visszatér a hiba, akkor annak megfelelően alkatrész csere. Nem mindegy, hogy 15-ért szonda, vagy 50-ért új katalizátor (bontott, vagy univerzális utóbbiból ugyebár olcsóbb). Gyors google eredménye
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Mielőtt ki lenne cserélve, rá kéne nézni, jók-e még a lengéscsillapítók. Kb. 10k szerintem, ez nagyban függ persze attól, hol csináltatod. A porvédő szakadás okozója a lengéscsillapítók idő előtti tönkremenetelének Műszaki mikor volt legutóbb? Ugye ott is ellenőrzik, de ha nem pékségbe viszed, jó eséllyel meg tudják tippelni az állapotot szétszedés és rázópad nélkül akár.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Corolla Verso volt a kinézett? Leírtuk, milyen motorral ajánlott, innentől a keresés a tiéd Más márka - más típus az említetteken kívül merült még fel? (A 2.0PDTDI miatt kérdezem, ha már szóba került, ahelyett az 1.9 ajánlott.) Mazda rozsda miatt necces, alvázvédelem legyen az esetében belekalkulálva, általánosságban pedig máshol biztosan találsz infót, melyik motor ajánlott, mik a nyűgök.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Battlefield 2042
- Filmvilág
- Milyen egeret válasszak?
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen