- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #6733 üzenetére
Annak csak örülnek a tulajok, eladáskor be lehet írni, hogy 299ezer kilométer, ami a Priusnál még csak félidő.
Lehet a japánok sem gondolták tervezéskor, hogy 700-800 ezer kilométert fognak futni.
Főleg úgy, hogy ők 4-6 évesen lepasszolják az autót, a gazdaságtalan fenntartás miatt.
Múltkor néztem egy videót, hogy japánban tele voltak a használt autó kereskedések 60-85k futottakkal, ami ott soknak számít már.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Csak megfelelő OBD kell hozzá, ami TOYOTA hybrideket nem bolondítja meg.
Jobb eseten csak a rádió gombjai nem működnek ideglenesen (Pl.: Prius 2 JBL-ben ezt csinálják az olcsóbb verziók)
A javasolt OBDLink® LX Bluetooth adaptert venni, azzal nincs probléma, és a Hybrid Assistan is azt ajánlja. [link]"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
-
-
nagyúr
-
nagyúr
Az hozzá tartozik, hogy a taxisok (akiknek saját tulajdonukban van az autó) mindent megadnak az autójuknak, mert abból élnek.
Így ők 10000 km után mindenképp olajat és szűrőket cserélnek.
Ráadásul nagyon kíméletesen hajtják."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Modern dízel képest persze, főleg ha betartják a 30000km-es olajcserét, akkor 4-5 alaklomnál többször nem kell benne cserélni.
A prius FB csoportban le lettem hülyézve, hogy nem 15000km-enként cserélek olajat.
Hiába mondom, hogy az csak elméleti maximum, ha a csillagok együttállása is stimmel, akkor elfogadható, és a használatiban is az van, hogy 7500-15000km között van az olajcsere."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Bal0924 #7106 üzenetére
Hybrid Assistant-nak mindenről van videója a youtube-on.
De a legjobb ha azt teszed, hogy simán normálisan vezeted az autót és nem nézegeted az akkut meg a fogyasztást.
Az erőltetett EV mod erősen csökkenti az akku élettartamát, mondjuk 15 év helyett 7-8 évig lesz csak jó .
Legjobb ha hagyod, hogy az autó csinálja a dolgát, és majd szól ha gondja van."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz diablo1984 #7119 üzenetére
Egy szerelőtől hallotam, hogy ő az autójában minden évben ránéz és kitisztítja a PCV szelepet.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
-
nagyúr
Ha nem franciás a neve, akkor hajtsd el.
Nekem is a fényképezőgépemre volt Franciaországból érdeklődő.
De kértem a nevét és a címét, és már az alapján elvetettem, mert nem volt olyan utca a városban, amit megadott."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz baritz1995 #7199 üzenetére
hybrid nem játszik?
annyit vagy kevesebbet fogyaszt mint a dízel és egyszerűbb, megbízhatóbb"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz #76500480 #7260 üzenetére
A motorháztető alatt találod a bika pontokat.
Csak a használati utasításban megadott módon lehet bikázni.
Ha máshogy csinálod, akkor tréler + 150000Ft a javítás.
Aztán meg lehet vizsgálni, hogy kell-e cserélni a 12 V-os akkumulátort.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz #76500480 #7272 üzenetére
Kap, de a nagy akut használja.
A 12V-os akut addig használja, amíg nincs Readyben az autó.
Amint Readyben van, akkor a nagy akut használja, ha Readyben N-be rakod, akkor nem tölti a nagy akut és az mély merülésbe kerülhet, majd utána a kukába.
Megjegyzés: ne erőltesd az EV módot, ne használd spórolásra, csak arra használd, hogy ha valahonnan el akarsz állni, például garázsból be-ki, pár méteres utak. Erősen degradálja az aksit.
Hagyd hogy az autó maga döntse el, hogy mikor-mennyire használja az akkumulátort.
Ha plug-in hybrid akkor nyugodtan használhatod az EV-t."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7313 üzenetére
Ha valami újdonság lenne ezek közül:
Kis rekesz meg van a könyöklő alatt?
Piros autó kulccsal villog a műszerfalon?
Álló helyzetben féken állva hajt a villanymotor?
Napszemüveg tartó meg van?
Csomagtartó alsó rekesz kitámasztóját megtaláltad?
Csomagtér redőny másik helyét megtaláltad?
Csomagtartó baloldalán a pakolható dugi rekesz meg van?
Bikázni tudod hogy kell? (más autót nem bikázhatsz vele)
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7317 üzenetére
A csomagtér alsó rekeszében van neki egy külön kialakított hely. Ha le kell szedned, akkor oda tudod rakni.
Sokan a pótkereket is csak akkor tálalták meg, amikor az akkupak tisztításra vitték az autót.
Pótkerék nyomása 4.2 bar, ellenőrizd, nehogy felszereléskor derüljön ki, hogy le van engedve."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #7329 üzenetére
kérj árajánlatot több márkaszerviztől és a toycar-tól (toycar is megkapta a hivatalos minősítést)
A toycar-os ár valószínűleg ennek a fele lesz.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz MasterDeeJay #7339 üzenetére
én Pécsről járok
Még így is megéri, és ott legalább értenek a Prius-hoz."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz koxkids #7347 üzenetére
Maszlag Sándort és Juhász Jenőt (Elite autó Budapest) keresd a Facebook-on Toyota adok-veszek vagy a Prius Club Hungary adok-veszek csoportban.
Meg ToyCar-nál nézd meg.
Ők mind ezekre vannak specializálódva.
Ha nem vagy pesti, akkor is mindenképp hozzájuk menjél.
Ha mégis mástól vennél, akkor is Juhász Jenővel (Elite autó Budapest) nézesd át a vétel előtt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7353 üzenetére
Tényleg, elírtam.
Nem Maszlag Sándor, hanem Maszlag Nándor"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz nyalifali #7385 üzenetére
A váltóolaj cserében benne van a szűrő is, a mágnes a leeresztőcsavar végében van, dekni tisztítás nincs.
Fékfolyadék csere szükséges, ha nincs benne a 135k-s szervizben, mert vizes lehet és korrodálja a fékezőszabályzó rendszereket.
A vizes fékfolyadék miatt mehet tönkre az ABS és a fékmunkahenger.
Kérd meg, hogy ellenőrizzék a hűtőfolyadék keringetőt és az inverter folyadék keringetőt."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7388 üzenetére
Lehet szelephézagot állítani.
De valószínűbb, hogy koromlerakódás van ami kopogásos égéshez vezet.
Elsőnek OMV 100-as benzinből tankoljál legalább 25 litert, és úgy is hallgasd meg.
99% hogy 100 km után megszűnik a hang gyorsításkor."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Dióhéjazással is lehet tisztítani, de nem szükséges azzal.
Viszont a P3 hűtői közötti teret ellenőrizni és tisztítani kell.
A szélvédő alatti esővíz összefolyót is tisztítani kell.
Ezeket nem szokták ellenőrizni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- EA Sports WRC '23
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest