- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz rbalint88 #8936 üzenetére
P2,
Elite Auto-Budapest, van minimum 5-10 darab P2 közül válogathattok és még van 10-15db P3.
130-ig hangosabb amíg gyorsít, sebességtartásnál már csendes.
P2-nek kevesebb a nyűgje, mint a P3-nak.
P2-ben nincs EGR sem, és nem lesz hengerfejes.
Kamerát 25K-ért raknak bele, a helyszínen.
Annyira nincs különbség közöttük, hogy akár egy P1-et is be lehet vállalni, ha nagyon szép, még új akkuval is max 1.5M, csak az a kormányváltó nagyon nem tetszik."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz rbalint88 #8939 üzenetére
P2 nagyobb, főleg hátul.
Francia, olasz, de talán még a hollandok sem rozsdásak 12-13 évesen.
Úgy értem, hogy nulla rozsda van rajtuk. Míg a német vagy a svájci addigra már elporlad.Auris egy nagyon kis belsőterű P3. Csak nőknek, ovi és élelmiszerbolt járatnak.
P+, pedig a P3 nagyobb változata. Ezért szeretik a taxisok.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
KTTech
veterán
válasz rbalint88 #8943 üzenetére
Kényelmesebb, komfortosabb mint a Seat Leonom (főleg hosszú távokra, szétmegy benne a derekam külön deréktámaszt kellett bele vásárolnom - ami nem volt egyszerű -, hogy bírjam az 50 mérföldnél hosszabb etapokat)... pedig az jóval nagyobb. Persze a Seatban több az anyag (de ez nem mindig előny, mert az anyag rozsdásodik), költözéshez jobb, de nem minden nap költözik az ember. Városban viszont könnyebben találok parkolóhelyet - és be is férek oda -, jobban manőverezhető
Mondjuk engem 135+-os sebességnél a rendőrök üvegporos gumibottal állítanának meg , így azzal kapcsolatban nincs sok tapasztalatom. De ott már minden kocsi zabál...Sajnos manapság mindenki óriási méretű - és teljesítményű - autókat vásárol, pedig az esetek 99%-ban nincs rá szüksége (cserébe fizeti a vámot a benzinkutakon - is). Egy 3-4 fős család számára egy Auris/Corolla méretnek több, mint elégnek kellene lennie.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz rbalint88 #8955 üzenetére
Mondjuk ugy, h tokeletes. En megvettem az ulesfutest (Waeco es ha megis veszel hallgass ram es ne probalkozz egyeb gyenge minoseguvel ) de mar ket eve all kibontatlanul mert igazabol nem kell.
Nyaron nem izzados, telen meg nem annyira hideg. Elozo autonkban a szovet ules lenyegesen hidegebb volt ott mar az elso tel vegen bekerult az ulesfutes.BTW: mikor esedekes a vasarlas?
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz rbalint88 #9014 üzenetére
Jelen.
Nekem sajna nagyon rossz tapasztalatom van vele. Konkretan Dension volt nekem (kis kek doboz) nem mukodott jol egyutt a fejegyseggel. Olyan szinten nem, h 10-bol 2-3 alkalommal mukodott akkor sem mindig jol. Voltak gondok mappa beolvasassal, szamok kozott ugrassal.
Kihangositokent jol mukodott, de a telefonrol zenelessel mar ugyszinten voltak gondok. Akadt, kimaradozott, ledobalt. ez csak azert volt furcsa mert volt, h kihangositva nyomtam a confcall-t es ott sosem volt gond.
Visszavittem es kaptam ra egy beta FW-t jobb lett, de meg mindig messze volt a jotol.
Igy vegul visszavettek es a penzt is visszakaptam csak az raszant idot buktam (igaz az nem volt keves...)
A vicces az, h ismerek olyat akinek ugyszinten Dension van Toyotaba es Lexusba nekik nincs vele gondjuk. Lehet a Priust nem szerette vagy csak a mi P2-et...Igy vegul en szintet leptem es bekerult egy Alpine fejegyseg. Ja es annak ellenere, h nem tartom magam whitefulunek erossen ajanlom minden Prius tulajnak, h az elso ajtokban levo hangszorokat dobjak ki a francba (es hamar arra fele jarnak akkor az ajtot is szigeteltessek le) a vegeredmeny nagyon-nagyon mas lesz.
Sajna a gyari hangszorokat azonnal kidobtam pedig megert volna egy fenykepet, h mikent is neznek ki.A szerelo a Duettben meg viccelodott is, h azert ilyen kicsi, h konyebb legyen ezzel is hozzajarulva a gazdasagosabb uzemelteteshez
-
theuprising
tag
válasz rbalint88 #9014 üzenetére
Nekem 2007-es GS-ben Dension van, és rendszeresen pár percenként kicsit megakad a zenelejátszás bt-ről. Ez kicsit idegesítő, ami viszont nagyon: nem lehet beállítani rajta, hogy kizárólag a zenével foglalkozzon bt-n át, a telefonálást ne akarja, mert arra jó a gyári GS fejegység.
Néztem ezt a wefát, de a GS kimondottan sehol nincs a támogatottak között, csak úgy oda van írva, hogy "Lexus".
Majd ha beszereled írsz véleményt? Már csak azért is megérné váltanom Densionról, ha akadás mentesen megy a zene, persze ha betehető ez a GS-be. -
No.01
őstag
válasz rbalint88 #9018 üzenetére
2DIN volt elsore nekem is a terv, de vegul letettem rola foleg mert Androidos fejegyseget nem akartam a komoly Alpine 2DIN-es meg mar szemmel lathato osszegbe kerul.
En keresgelve inkabb a sleeper design mellett tettem le a voksomat es a kis taroloba kerult a szimpla 1DIN-es radio. iGY ha akarom akkor van is meg nincs isA kamera jo dolog, de ha van radar (nekunk is) az ugy tan meg jobb is. Bar az igazi foolproof a kamera+radar raadasul letezett is ilyen gyarilag is.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz rbalint88 #9035 üzenetére
Ami még eszembe jutott, hogy ezt a CD tár csatlakozójára kell dugni (legalábbis amit linkeltem, azt biztosan). Nálam (és szerintem a GS-ben is) a gyári 6-os CD táron kívül lehet a kesztyűtartóba tenni egy második CD tárat, annak a csatlakozójára érdemes rákötni, így semmilyen funkciót nem veszít a fejegység, lehet bármikor CD-t hallgatni
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
No.01
őstag
válasz rbalint88 #9139 üzenetére
Hmmm. Pont ott mondanak ilyen butasagot?
Hidd el, h ha felhivod a Duettet ott nem ezt fogjak mondaniEz pont olyan, mint, h korabban kerdeztem es mondenki elhajtott a "komfortindex" temakorben aztan kiderult, h egyaltalan nem bonyolult es meg csak nem is draga dolog utolag beszerelni.
Hamar most igy eszembe jutott: Ugye jol emelkszem, h meg alegujabb Toyotak sem tudjak ezt a featuret?
-
Szoszo94
őstag
válasz rbalint88 #9152 üzenetére
Itt is van ilyen opció (is).
15km/h fölött zár, vagy
sebességbe rakáskor zárNyitásra meg ha jól rémlik, akkor P-be rakva automatán nyit, vagy nem nyit ha azt állítod be.
Nekem ki van kapcsolva minden ilyesmi, nem szeretem ha feleslegesen dolgozik a zár. Sosem szoktam úgysem magamra zárni a kocsit. Van még egy plusz gomb is a kesztyűtartóban, amivel a csomagtartót lehet úgy lezárni, hogy kívülről ne lehessen nyitni, csak az utastérből, de ezt sem használom.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
No.01
őstag
válasz rbalint88 #9174 üzenetére
Csak ajánlott
Én akkor hallottam róla amikor velem megesett és panaszkodtam a gumisnak h mekkora sz*r ez a Falken. (OFF auto ultra ritka mérettel) pedig az volt a csúcsmodell...
Akkor mondta, h ne gondoljam más márkával is ez lenne. Nem hittem neki, de kis keresgélés után kiderült, h létezik a jelenség. Csak az első tengelyen lévőket kellett volna kukázni, de végül mind a 4 cserélve lett... És milyen jól tettem! De ez egy másik történet. -
No.01
őstag
válasz rbalint88 #9243 üzenetére
Kezdjuk a merettel. Ok, tudtuk elore, h ez nem Rav4, de megcsak nem is hasonlit a sajat P2/P3-ra. Hosszban ez meg rendben is lenne, de annak ellenere, h nem vagyunk nagy darabok (igaz en 183 magas vagyok) szelteben ha nem is diszkomfortos, de feltunoen szuk(ebb) volt. A vartal mindenkeppen.
A csomagtarto ugyszinten kicsi. Tudom en, h mindenki mashogy trukkozik a literek szamolgatasaval, de pakolhatosag szempontjabol sokkal kisebbnek erzodott, mint azt a szamokbol varna az ember.
Az alltalunk probalt darab ugyszinten fullos volt csak a JBL hianyzott belole. Ennek ellenere a belsotol, (leginkabb az ajtotol) tobbert vartunk. Erezhetoen gagyi volt. Mondom ezt ugy, h van P3, P2 es 2-vel regebbi Yaris is a csaladban es a tesztre is a jo oreg P2-vel mentunk.
A tesztekben is emlitett atlos hatralatas elsonek nem tunt fol, de egy kisse furcsak Y elagazodasbol valo besorolasnal konkretan azt ereztem, h ott hatul a C oszlop takarasaban egy kisebb teherauto is meg tudna bujni.
A menes meg olyan volt amilyen, nem keszultunk sportos viselkedesre, de egy kicsit remenykedtunk, h mas, jobb halkabb lesz.
Az egyetlen pozitivum ami viszont jobb volt, mint gondoltuk az a futomu hangolasa volt.
par hete mikor megerkezett a 2.0-as valtozat a szalonba hivtak, h nem-e mennenk kiprobalni, de mondtam, h koszonjuk, de nem. Corollaban gondolkodtunk reven tolem elegge tavol all a SUV eleterzes, de az NX-ben ezt 2 perc alatt felejtettem el ugy, h ott meg zavaroan szekerszerunek tunt a rugozas.Nem vagyunk egyformak ezt el kell fogadni. 2 kollegamnak is van CH-R-je. egy no es egy ferfi, mindketten imadjak ugy, h egyikojuknek sincs masik (nagyobb) autojuk. Mi viszont hamar uj akkor hosszutavra (min 6-8ev) tervezunk es ott mar mas kriteriumok is jatszanak.
Azert a margora meg kell emlitenem, h a Corollaval sem volt atuto az elso talalkozas. A hatso ter, de meginkabb a nagyon benyulo teto elegge zavaroan hatott. A hosszuhetveges "teszt" alatt viszont elegge megkedveltuk. 2 dolog volt amit hianyoltunk: ulesszelloztetes es esetleg a memorias ules (foleg, h a CH-R-ben utobbi volt)
-
Csabroncka
addikt
válasz rbalint88 #9369 üzenetére
Valahogy így vagyok vele én is, félek hozzányúlni mert annyit locsolok rá amit nem ér, inkább az otthoni láncba ölöm.
Ráadásul sz.tem az akusztika itt jobban kib..szik az emberrel, mert a vagyon nagyobb részét a szigetelésbe és rezgéscsillapításba lehet beletolni....
"in medias res"
-
No.01
őstag
válasz rbalint88 #9480 üzenetére
Ha ez valoban igy van akkor otthon mar a szervizek arai is a NY-i arkepzest kovetik...
Itt Hollandiaban a legtobb Toyota a kis szervizt 240EUR-ert csinalja. Ebben benne van az ami otthon is, neha ha va akcio akkor meg klima check es tisztitas is vagy epenseggel szezon elott vagy augusztusban amikor mindneki nyaral es ures a szerviz akkor szokott lenni 199EUR-s "akcio"
A "vicc" az, h pl ha lejar a muszakid ebben az osszegben az is benne van (Kis tulzassal ez az egyetlen elonye a markaszervizeknek)
Ha nagy szerviz van akkor az 350-tol indul es ha nincsennek extra dolgok akkor a max 400-ba meg AMS kornyeken is belefersz.
A margora azert odairom, h ugyanez Dusseldorfban ~10%-al olcsobb.Ha viszont ilyen arak mellett meg mindig kell parazni egy markaszerviz eseten is, h valoban a belevalo olaj kerul-e a kocsiba akkor viszont nem ertem az egeszet... de a hiab nyilvan bennem van.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #9633 üzenetére
Cégnél egy Auris engem is megdöbbentett, hogy nem volt tekerő a hangerőnek - legalább a multikormány kárpótolt. Hasonló még francia vonalon volt: Renault-ban az intuitív nagy tekerő (=menü) mellett elbújt egy kicsi, ami a hangerőhöz tartozott (egy négy irányú gomb nekem logikusabbnak tűnt volna az opciók között lépkedni), Dacia pedig nem az egyetlen tekerőre rakta a hangerőt, hanem sima nyomógombra.
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #9633 üzenetére
Futómű dübögésben a Polo nyer, abban nagyon hallani az úthibákat. De a C-HRnél kerékzaj nagysága feltűnt. Mondjuk az is lehet, hogy a halk (leállított) motor miatt éreztem így, illetve a 18-as kerekek is hozzájárulhattak.
De összességében eddig tetszik az autó, csak az a fránya középső tablet lenne modernebb.
A hangerőszabályzás módja nem idegesít, Polónál már megszoktam, hogy csak kormányról állítom, mert a tekerentyűt használva elfordul a közepén lévő power ikon is (szóval az nem szabad használni).
[ Szerkesztve ]
-
makszi
aktív tag
válasz rbalint88 #9688 üzenetére
Azt vágom, hogy nem lehet akármilyen méretet rátenni.
Gyárilag adják ezt a kocsit 15-18 colig mindennnel csak felszereltség függvénye:
195/65 R15
205/55 R16
225/45 R17
225/40 R18Én sem szertném az acél felnit minden áron, azonban az alufelni az ilyen 10 küllős csiszolt hatású legalábbis ezt írja a katalógus, mivel úgy fogalmaz, hogy "csiszolt hatású" ezért gondolom igazából festett.
Szóval akkor lehet hogy maradok a 17 es téli guminál...
-
Gombinyó
őstag
válasz rbalint88 #9905 üzenetére
Nem hülye kérdés, mert apósom mokkájában pl nem lehetett használni a telefont két éve AA mellett. Nem tom most hogy van neki.
Itt lehet, rádugod a telefont és rögtön beugrik minden ahogy legutóbb leállítottad, ha rámész menüből az AA-ra. Mellette lehet használni a telefont ugyanúgy. -
eastsider
nagyúr
válasz rbalint88 #10154 üzenetére
Én is igy látom, ahogy írtad! A yarisnak sem hiszem, hogy sok gondja lenne majd idősebb korára.. bár 57k-nal fenyesedik az index kar, kormányon a zene váltó gomb, de ennyi. bár nyilván alacsonyabb kategória, mint a Prius.
Inkabb ami zavar, hogy 0km kora óta recseg az ajtó behúzó műanyag... Ez nagyon megöli pl a minőségérzetet, de jó nem prémium cucc elfogadom ... de sztem meg az 1es fabiankban sem volt ikyen. Ajtón alul a díszléc zörög becsukaskor (2 elemből álló osszepattintott műanyag). De ezen gondolkdom, hogy megfixalom valahogy. Akkor mindenen más színű a háttérvilágítás. Ablakemelő, ulesfutes, trc. Ezt nem is értem.(OCD)
Ha nagyobb autóra lesz szükségünk akkor e mellé/helyett tuti szintén hsd Toyota lesz. Apróságok ellenére szeretjük. Szerviz nem horror, jó vele közlekedni, parkolni stb.[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz rbalint88 #10161 üzenetére
Így van, vetettem egy pillantást a Polo-ra is az i20 mellett, de kb. hasonlóra konfigurálva nem sokkal voltak a hibrid Yaris alatt árban...és akkor még ott lenne a DSG/DCT és/vagy a TSI/T-GDi... ami újan nem olyan gáz, de eladni majd nem lenne egyszerű, mint a tűztől, úgy félnek a vevők a kisturbós benzinestől.
Csomagtér-nyitás kulcsról: nyilván némi odafigyelés nem árt, 15 éve ez az első autóm, amiben nincs benne...persze ennél nagyobb baja ne legyen, de azért a Toyota kicsit skót az ilyenekben.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Vismajor01
addikt
válasz rbalint88 #10322 üzenetére
Egyébként ilyen árkategóriában mi az ami Priussal felveszi a versenyt?
Én a 1st gen leafet néztem, túl kicsi belül.(és horvátországba se tudok elmenni vele)
Mitsu Outlander phev nagy, kényelmes, szép, modern, de 10l eszik autópályán.
Volvo v60 kicsit drágább, és dizel is.
Opel Ampera szintén kicsi, hátulra nem lehet kilátni, a működése is más mint más normál pluginnek.
Amikor én kerestem autót akkor munkahelyre még be kellett járni és ott nem volt töltés, városban ingyenes parkolás lett volna fontos+megbizhatóság, de nem találtam értelmeset úgyhogy 2m-ért lett egy patika p2 prius...
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #10319 üzenetére
Ezt egyébként nem csak neked válasznak de igy egyszerűbb
A Prius-t olyan másodlagos autónak szánom ami majd a kisfeleségnek lehet saját autója, de ha kell akkor akár teljes értékű lehet mint beugró, ha például mint most a Merci lerottyan.
A plug-in ahogy irtátok is, nem ad annyival többet mint amennyivel drágább.Más főleg plugin-t is néztem de erre jutottam:
- V60: kicsi belül is, és a csomi is, nekünk egyetlen/elsődleges autónak is tökéletes lenne egyébként (plugin városban, dizel pályára)
- Outlander: hagyjuk
- Ampera: elsődleges autónak főleg gyerek(ek) mellé esélytelen, kezdőnek szintén mert ha töri akkor gtk
- Golf GTE: jóval drágább mint a prius, igaz újabb is, de szintén nagyon kicsi a csomi
- Passat GTE: tökély lenne de nincs most ~5.5M erre, max egyszer a Merci helyére (esetleg felkészül egy RAV4 hybrid)
- C-Max Energi: fehér holló, nehéz isNem plugin, de az Auris is előkerült, ahogy irtad hátul szűkös, illetve nekem a belsejétől hánynom kell, annyiért meg mindennap azt nézegetni...
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Kupon kunyeráló
- EA Sports WRC '23
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest