- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Netfone
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Május 27-én Párizsban tart bemutatót a Realme
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
Próbáltam ma az autóm vègsebessègèt . 195 - nèl mintha megállt volna . YouTube - on 202- t megy . Lehet , emelkedőn mentem , volt kanyar is , de mèg megpróbálom máskor is .
150 az utazó , nèha 160 ... 170 sima ügy , 180- tól lassabban gyorsul . ( 1,2 turbó ) -
paolinho
őstag
válasz
pècsimunkás #3798 üzenetére
Konkrétan nem tudom, hogy mennyivel lehet túllépni ezeket a limiteket, de amikor én is jeleztem a bejelentkezéskor, hogy több lesz benne, akkor azt mondta a munkafelvevő, hogy nem gond. Én egyébként 280 km-rel léptem túl így.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
paolinho #3797 üzenetére
Nem kevès ...
Èn - múltkor írtam is - , megkèrdezem mennyi Nèmetországban , ès mennyi Magyarországon a szerviz , aztán döntök .Amúgy , mennyivel lehet túllèpni a km intervallumot ? Nekem 15000 km a szerviz intervallum , januárban lesz esedékes . Hazáig biztos belefèrek a 15000 km - be , de ha nèmet szerviz mellet döntenèk ,az már necces ...
-
Land
veterán
válasz
theuprising #3785 üzenetére
Mondjuk nem Toyotát fogok venni és "klasszikus" CVT lesz benne, tehát nem ez a hybrid féle. De mint kiderült ez akkor más szerkezet.
Amiről én írok, annak működéséről olvastam, tehát engem nem zavar a karakterisztikája. Városban jól fog jönni. -
theuprising
tag
Nissanban is van meg Hondában is, de azok más CVT-k, nem olyan e-CVT mint amit a Toyota csinál a hibridjeihez, de se Nissanban sem Hondában nem próbáltam ki élőben, csak Toyotáról tudok "mesélni".
Annyit tudok a Nissanról, hogy elvileg 60ezrenként a H-CVT-jében cserélni kell az olajat. Ezt konkrétan innen "tudom". Bár szegénynek 101ezernél meghalt a Nissan H-CVT-je.
Priusban/Aurisban ültem/vezettem, pár hónap múlva Lexus RX400h-ban is (az a következő kiszemelt autóm).Megbízhatóságban élmezőnyben van, nincsenek ismert betegségei, nem hullanak semmilyen szinten, én konkrétan életemben nem olvastam/hallottam/láttam megdöglött Toyota CVT-t, de amire érdemes figyelni, hogy sok tulajban él ez a "mindenható a CVT, who cares" érzés és nem cseréli le benne az olajat soha. Nem tudok én sem kötelező olajcsere-intervallumról a CVT-ben, nekem is a Toyota szervizesem mondta, hogy ártani nem árt ha ~100-150ezrenként valaki kicseréli benne. Tehát csak egy megbízhatóság-növelő karbantartásként érdemes az olajat cserélni benne, nincs előírva. Múltkor mentem haza City Taxival, mindenről kikérdeztem a vezetőt a kocsit illetően, Prius+ volt, ugye CVT-s, volt benne 380ezer km, sosem cserélte a váltóolajat benne, de nem is volt vele soha baja (sem a 120 másiknak akik vittek az elmúlt ~2 évben taxival). Szóval érdekes állapot ez, én egyáltalán nem félnék egy Toyota CVT-től.
Sokat City Taxizom és folyton bemondom megrendelésnél, hogy "ha kérhetem, hibrid jöjjön, nem szívlelem a dízeleket". Nevet a kedves diszpécser rajta, de mindig találnak 10-15percen belül szabad kocsit, annyi a Toyota hibrid szerencsére. Ha meg nincs hibrid a közelben, jó a többi is
Tiptronic, DSG meg főleg labdába sem rúghat megbízhatóságban a Toyota CVT mellett. Mondjuk a DSG alapból egy f.s.Arra még érdemes figyelni, hogy ha veszel CVT-s autót és egyszer valamikor valamilyen elborulásból olajat cserélnél rajta, csakis a Toyota által előírt váltóolajat tedd bele, mást nem szabad. A "jó lesz ez" meg a "tettem már bele ilyet, mennek vígan" olajakkal meg a "húsz éve szerelek, tudom én aztat mi való ebbe" hozzáállással fel lehet ülni a rollerre. Ezt a Toyota szerelőm mondta (Toyota márkaszervizben szervizvezető, 15+ éve nyomja, adok a szavára), én csak tovább adom, nincs tudásom bedöglött CVT-ről szar olaj miatt.
-
Ear001
addikt
-
Land
veterán
válasz
theuprising #3778 üzenetére
Ez ugyanolyan tudású, "érezésű" CVT, mint a többi főleg japán autóba rakott CVT váltó vagy másképp viselkedik a Prius/Auris hybridsége miatt?
Csak mert nekem az rémlik Prius használt teszteket olvasva, hogy a kocsi automata váltója a megbízható automaták közé sorolható és nem szokott velük gond lenni. Ha ez megegyezik a többi CVT-vel, akkor talán azokkal sincs több gond.
(Úgy néz ki CVT váltós autót fogok majd venni, ezért kérdezem a megbízhatóságot kutatva.) -
rob210
nagyúr
Uraim, egy kis gondom támadt a párom corolla versojával.
2007 1.8 vvti 1zzfeA probléma, ma sikeresen levizsgázott a kocsi újabb két évig róhatja a kilométereket.
Viszont vizsga óta nem megy a tolató radar.
Az első igen, de a tolató nem.
Gondolom nincs összefüggésben a vizsgával, de azóta nem megy.
Gyári a cucc, van valakinek ötlete, hogy merre keressem a hibát?
Nagyon kéne, mert párom a nagy puttonyt nehezen teszi be nélküle parkolás közben.Köszi előre is.
-
Dare2Live
félisten
A hyrid garancia nem hosszabítható 5évre hsiz alapból annyi.
10évre hosszabítható. [link]
viszont km korlátozás is van pont taxisok miatt, kint rendszeresen futnak hybridek 3 műszakban, 3-4évesen 200-300.000km+al.
Külföldi autónál mielött megveszem elvinném Toyotaba egy állapotfelmérésre és csak ha azt mondják, hogy meg tudják hosszabítatni, nem mellesleg azt mondják, hogy minden rendben ld link akkor venném meg. És megvétel napján már hosszabítatnám is.
inverter romolhat el, azért kell a 10éves gari.
-
theuprising
tag
Vásárlásnál arra kell figyelni, hogy tudd az előéletét, mert nagyon sok taxi lehetett nyugaton. Pl.: egy 2014-es, azaz 3 éves autóban 150ezer km eléggé taxigyanús.
Bécsi ismerősöm mondja, hogy ott gari lejárta (elért km, vagy kor) után szinte mindennapos, hogy eladják a taxisok a kocsikat és vesznek újat.
Ettől még lehet jó, csak jobb ha tudja ezt az ember.CVT váltót azért meg kell szokni ha előtte az ember nem vezetett ilyet. Fenntartásától nem kell félni, Prius-like autó megbízhatóságban. Van egy ismerősöm aki pesten Aurissal taxizik, az elején a CVT idegen volt neki, most már az a "normális".
-
Blaise
veterán
Sziasztok!
Autót szeretnék venni a közeljövőben, havi 1000km körül megyek, 80% városban, így felmerült az Auris Hybrid. (Prius nem tetszik, így kilőve)
Kicsit utánaolvastam, mindenki agyba-főbe dícséri őket, nem mennek tönkre, városban 5l fogyasztás, gondolom sok a külföldről behozott, kérdés, hogy azokra érvényes-e az 5 éves, hosszabbítható Toyota Hybrid garancia.
Hahu-n 2013-2014-es modelleket láttam 4 millió körül, kellemesen felextrázva (parkradar, fűthető ülés, esetleg xenon), 100-150.000km futással. Mennyire kell ezektől félni? Milyen költségekkel jár a fenntartás?
Köszi
-
pècsimunkás
addikt
-
paolinho
őstag
válasz
Satan_Claus #3766 üzenetére
30 ezernél 15 ezrenként (tudtommal)
(#3769) csixy : Ez szép munka volt, gratula!
Az én verdámban a fejegység ugyan rendelkezésre áll, csak sajna hiányzik a Touch 2 & Go GPS egység a készülék alól. Meditáltam korábban, hogy beszerezzek egyet, de a gyári beszerelés 190e Ft-os, illetve a Navilex-féle 145e Ft-os (nem tudom ez mennyire legális) változata is irreálisan drága akkor, amikor a mobilon ott a Waze, ami szerintem sokkal hasznosabban navigál a maga dugó-, trafi- és mindenféle egyéb figyelő lehetőségeivel. -
Victoryus94
őstag
Sziasztok, első autóm szeretném megvásárolni a következő hetekben. Lenne lehetőségem fizetés-előleget kérni a főnöktől, de egyelőre szeretném felmérni a lehetőségeket nélküle.
700-750 ezer körül van értelme Yarist nézni? Mit javasoltok?
Klímára szükségem lenne. Amúgy 2 x 35 km/nap város/országút, időnként pálya, de nem járnék vele hetente Olaszba.(max BP-Sopron táv évente 2-szer. Többi mind rövidebb)
A másik opció 1.100.000 körül lenne. Honda Jazz vagy Yaris (viszont akkor már 2005 utánira pályáznék).
Nézelődöm egyéb autók között is, de nem találtam olyat, ami megfogott. (Megbízható, olcsó fenntartani, stb)
-
csixy
addikt
Hátha jó lesz valamire ez a kis szösszenetem a toyota_auris_touch_2_go_2016 általam felderített és kipróbált frissítési folyamatáról otthon s.k. Működik.
-
tresh
veterán
Biztos nem lehet megmenteni ? Mert eléggé nagy sz*pás lesz szerezni blokkot. Bontok heroin áron fogják mérni. Esetleg FB csoporton belül kéne érdeklődni.Valami külföldi papiros autót néznék amibe a motor jó azt ennyi a többit meg kiárulni belőle még úgy is olcsóbban jössz ki.
-
rob210
nagyúr
Hölgyek urak.
Ismerősöm corollájában elszakadt a vezérműszíj, sajnos roncsolt elég sok mindent.
Így a blokkcsere lesz a megoldás.Ha tudtok jó bontót ahol komplett motort tudnánk beszerezni, örök hála kísérne érte valakit.
Az autó 98 corolla 2CE 2.0 szívódiesel.
Minden ötletet örömmel fogadunk. -
paolinho
őstag
válasz
theuprising #3758 üzenetére
Köszi szépen a válaszokat, én sem hinném, hogy nem reális az összeg, de más márka kapcsán már hallottam eltérést szervízek között.
Én a független szervízben nem annyira bízom atekintetben, hogy az nem hinném, hogy hozzáférhetne az E-szervízkönyvhöz. Szerintem ez csak a márkaszervízek sajátossága.
Ami a fent belinkelt egység árat illet, az csak a 4 évnél idősebb autókra vonatkozik. -
pècsimunkás
addikt
válasz
Dare2Live #3760 üzenetére
Igen , az 5 év assistance jó nagyon . Valószínűleg én is a Toyotához viszem majd az autót . Beszéltem pár hete egy szervizes ismerőssel ,ő 30e forint körüli összeget mondott , azért játszottam el a gondolattal , független szerviz ügyében .
Szerk.: (3762) psycroptic : még nem kérdeztem meg . Ha 200-250 euró , akkor itt németben szervízeltetem .
Az tényleg jó ár , és azért autócsere esetén talán jobb a német pecsét -
psycroptic
őstag
válasz
pècsimunkás #3759 üzenetére
Neked mennyit mondtak, hogy mennyi lesz a várható inspekció ha csak a kötelező dolgok lesznek cserélve? Nekem/nekünk 200-250€ említettek ami nem is vészes.
-
Dare2Live
félisten
imo már emiatt megérheti szakszervízbe vinni a Toyotat.
-
Dare2Live
félisten
válasz
paolinho #3757 üzenetére
Egységár van.
Auris 1.4
Motorolaj (5W30) és olajszűrő csere, karbantartási munkadíj
+ 1ÉV INGYENES EUROPE ASSISTANCE*
22 900 FtEnnél nagyobb csomagot meg 30.000kmnél imo ne kérj, levegő, pollenszürőt cseréld magadnak kb 2+2perc és 1500+1500ft.
ennyiért imo nem szabad szórakozni szakszervízbe kell vinni. Nem mert jobban cserélik az olajat, hanem mert 1év assistance. Ha akármi baj történik, jön a szerelő, ha nagyobb a baj, jön a trailer és kapsz csereautót. Büdös jó deal.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
paolinho #3757 üzenetére
Szerintem jó ár márkaszervizhez képest .
Én januárban szervizeltetem majd , felhívom a pécsi Toyotát , meg megkérdezem Eisenach-ban is , hogy mennyi az annyi , és azután döntök .
Igazság szerint , azon is gondolkodtam ,hogy elviszem független szervizbe ,. Olyanhoz természetesen , ahol tudnak pecsételni , és nem bukom a garanciát . Annyi , ha 4-5 év múlva lecserélem , talán jobban mutatna a Toyota pecsét - talán többet érne az autó . Ha megtartom 10-15 évig , akkor meg mindegy , hogy milyen pecsét van benne szerintem ...
Meglátom majd ... -
paolinho
őstag
A napokban lesz 30e Km közelében az Auris-om, gondoltam bejelentkezem az Emil Frei-hez egy revízióra. Ennek kapcsán megkérdeztem tőlük, hogy mibe fog ez majd nekem fájni, mire a munkafelvevő úr 58-62e Ft-ot mondott.
Ez elvileg tartalmaz olaj-, olajszűrő-, levegőszűrő-, illetve pollenszűrő cserét, valamint állítólag a fékolajat is cserélik.
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ez egységáras a Toyota szervizekben, vagy esetleg szabadáras? Magyarán lehet ezt olcsóbban is megúszni valahol? Ha igen, akkor itt Budapest (esetleg környékén) tudtok olyan helyet ajánlani, ahol ez kevesebbe kerülhetne?
Köszi -
tresh
veterán
Tisztába vagyok vele hogy nem egy erő gép, de nincs is rá szükség mert akkor maradna az audi
Nekem az kell hogy egyszerű megbízható legyen és pályán se tartsa fel a sort. 120 utazót szerintem az az 1.6 benga elbírja nekünk meg annyi már elég , nem sietek sehova. Asszonynak meg mindegy mert mindig a megengedett sebességgel poroszkál az utakon.
-
PeeterssoN
őstag
-
válasz
PeeterssoN #3738 üzenetére
valamelyik görgő vagy hosszbordásszíj feszítő lesz
audi100td:nincs tipus hiba, az 1,4-es jobban megéri. Nincs kettőstömegű benne.
etejedu E11-ben volt 1.6-os motor. A ráncfelvarrás előttiben 4A-FE, az faceliftben már a láncos 3zz-fe volt.
-
PeeterssoN
őstag
válasz
theuprising #3752 üzenetére
Corolla E11 1.6 Szerintem elirás volt.
-
theuprising
tag
válasz
PeeterssoN #3740 üzenetére
Emelkedőn 3-asban 2ezerrel? Milyen autód van?
-
PeeterssoN
őstag
válasz
psycroptic #3744 üzenetére
Nem tudom ,most cserélték a váltóolajat, csak szóltak volna ha gond van vele!
-
psycroptic
őstag
válasz
PeeterssoN #3738 üzenetére
Váltó?
-
tresh
veterán
Sziasztok!
Autó váltás van folyamatban és szóba jött az E12-es corolla (remélem jól írtam 2003-as évjárattól) a lényeg hogy 1.6 -ost venném. Az tudom hogy a vezérlés az láncos, gondolom ott nagy csoda nincs. Viszont az esetleges típushibák érdekelnének. Vagy hogy vásárlásnál mire kell figyelni. Autók terén eléggé otthonosan mozgok szóval az alap dolgok nem lényegesek, inkább ami a típusra jellemző és rögtön kerüljem kategóriára utal. Megmondom őszintén a Toyota nálam + japán vonal valahol 2000-es évek végén megállt. Köszi az infókat előre is .
-
PeeterssoN
őstag
válasz
theuprising #3739 üzenetére
Nem tudom igazán behatárolni, gondolom a motor felöl. 2000-3000 fordulaton. 3-4 sebességben hallotam eddig.
-
theuprising
tag
válasz
PeeterssoN #3738 üzenetére
Honnan jön a hang? Leginkább hanyadik sebességben és mekkora fordulaton?
-
PeeterssoN
őstag
Meg tudja valaki mondani nekem, hogy gyorsításnál néha ( főleg emelkedőnél) hallok egy fura kereplő csörgő, de leginkább mikor az áram "kerreg" mi okozhatja?
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
E12-es Corollát melyik dízellel érdemes venni, 1.4 vagy 2.0? Mire kell odafigyelni ezeknél az autóknál?
-
dh66e
veterán
válasz
molnarpeter #3735 üzenetére
Rendben köszi a válaszaid.Meglátom mi lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
T22 Avensisben fut sok egytömegű szett, ha tudsz, próbálj ki egy olyat is az összehasonlítás kedvéért. VW vonalon tudok olyat, aki megcsinálta az átalakítást, de inkább rövidesen vett kettőstömegű szettet bele. Az Avensiseknél keresnék váltó hibáról is infót, VAG-nál robusztusabb váltók voltak az egytömegű kuplunghoz társítva., nehogy gondot okozzon hosszú távon.
Sárvédő dobbetét alá benéznék elöl, nincs-e véletlen felgyűlve mögötte piszok, amúgy tényleg nem rohadósak abból a korból
Esetleg turbó és befecskendezés miatt egy élő diagnosztikára érdemes lehet elvinni vásárlás előtt, de kell hozzá egy profi műhely. -
dh66e
veterán
válasz
molnarpeter #3733 üzenetére
Francia,280e van benne,végig szervizkönyves.
Rohadás sehol két elemet javítani kell parkolás miatt,teljesen felszerelt hibátlan futású mentem vele, meg autószerelőm is megnézte.
Vagy ez vagy egy 1.4 es benzines lesz,de azok drágábbak viszont egy csomó hibalehetőság kizárva ami dieselnél lehet. -
dh66e
veterán
válasz
molnarpeter #3730 üzenetére
Köszi!
Kéttömegűtől parázok mert azért van benne km rendesen,viszont azt az infót hallottam hogy van hozzá átalakító szett sima kuplunghoz,de a hátrányait nem tudom megéri e egyáltalán. foglalkozni vele. -
rabtibus
tag
válasz
molnarpeter #3730 üzenetére
Köszi,
ezeket már megnézegettem -
rabtibus
tag
Sziasztok,
Toyota Corolla Hatchback 5ajtós 2006 1C3 színkódú autóhoz keresek hátsó csomagtér ajtót.
Van valakinek esetleg, vagy ötlet hogy hol keressem, kinél érdemes rákérdezni ?! -
dh66e
veterán
Sziasztok!
2004-es Corolla kombi 2.0 D4-D autóra lenne jó vételi lehetőségem ami teljesen szervizelt,(de van rajta egy két rossz parkolási tecnikai sérülés.).
Próbáltam keresővel kiszemezgetni a problémás részeket ezzel a tipussal,nem találtam sok mindent.
Valaki aki ismeri a tipust az leírná nekem nagy vonalakban a hibáit illetve a fentartásból adódó esetleges kirívó költségeit.
Köszi minden infót. -
troll81
addikt
válasz
molnarpeter #3724 üzenetére
800 eu korul van motor 600 korul kettomeg a foglalkozast megkapna teljesen ill tulnyomo resz autopalya ott tud regeneralodni ahogy akar
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #3723 üzenetére
2016 végén történt egyébként a dolog, 180k körüli futásnál lett tk a motor. 2.0 D-4D és normális chip jobb lenne szvsz. Ha mindenképp a 2.2 mellett döntenél, olvasd át a típushiba jellegét, és annak megfelelően különösen nézd meg pl. az olajbetöltőnél, tágulási tartálynál, stb; illetve vásárlás után a kötelezőkön kívül mindenképp leszedném a hengerfejet ellenőrzés és hfpakolás cseréje miatt. Mindemellett ismerősi körben fut egy T25 2.0 D-4D, újkora óta náluk van, olyan 400k km körül van benne, szóval nem egy széthullós szerkezet. (Ellenben a szerelő, aki foglalkozni szokott a konkrét kocsival, nem túl jó véleménnyel van a 2.2-ről.)
-
lsc
nagyúr
válasz
troll81 #3720 üzenetére
Nyugodtan vehetsz 2.2-őt is akár /igaz a 2.0 d4d megbízhatóbb/ ha volt is gond annak már elő kellett jönnie, de a "dízelgondok" /kéttömegű, egr, turbó/ gondok a kor miatt már előjöhetnek, a 200-e alatti futás eléggé mese kategória ebben a korban. Állapotot kell nézni és egy 300e-et félrerakni ha beüt a krach.
-
troll81
addikt
válasz
theuprising #3719 üzenetére
nem igazan egy kategoria arban van egy keret amit raszantam es abbol kellene kijonni d 5 volvo manual valtoval eleg ritka
-
troll81
addikt
válasz
theuprising #3717 üzenetére
egy szervizben dolgozo ismerosom ezt ajanlotta a sok autopalya miatt nem 2000 km havonta es semmi baj nincs veluk ha normalis a tulaj ill az a gazolaj ami belemegy
itt nem ajanlotta meg senki konkret tipust tudsz irni ami 150 le felett van es diesel es megbizhato?
-
theuprising
tag
válasz
troll81 #3716 üzenetére
A 2.2 DCAT az egyik legrosszabb motor.
Itt lent van egy kis leírás róla miért is kerülendő. -
troll81
addikt
válasz
theuprising #3715 üzenetére
szia van egy masik is 2007 evjarat 190 000 km szervizkonyv stb.a mai le volt lakva nagyon meg a km fals volt ki volt kopva a konyoklo
lukas volt majdnem
130000 km az utolso szerviz bejegyzes de 2013 bol a 175 most akkor nem annyira valos. a d cat itt mindenki ajanlott vetelnek tartja itt semmi kin nincs veluk. vilagositsatok fel legyszives
-
theuprising
tag
válasz
troll81 #3712 üzenetére
Ha másfélért el tudod hozni akkor az teljesen jó ár, ~1.7M-ért meghirdetik, te alkudsz és jó áron elhozod, de 2M meghirdetve már sok érte. 11 éves, dízel, ráadásul kevés km az ami benne van, cseréltek benne dízelnyűgöket? Kettőstömegű, kuplung, turbó, de leginkább részecskeszűrő vagy EGR? Ha tényleg csak 175ezret ment akkor eléggé megviselt lehet az EGR meg a részecskeszűrő is.
Ha ezekből semmit nem cseréltek akkor mind nálad fognak előjönni. Egy dízelnek nem feltétlen jó az ha alig megy, benzinnél örülni lehet ha kevés km-est látunk de dízelben csak óvatosan, főleg ha városi használatos, akkor kész időzített pénztárcapusztító (és ezt nem azért mondom mert rossz a motorja, mert nem az, a 2.0D4D megbízható).
2.2 DCAT dízelt pedig ne vegyél, bár tudom nem kérdezted de azért igyebiggyesztem.
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Azt valahogy meg lehet oldani , hogy a gyárilag GPS nèlküli autóban legyen GPS ? Auris 2016 . Volt már pár hónapja tèma , hogy a telefon kijelzőjèt kirakni valahogy az autó kijelzőjère , de nem ment sem USB kábellel , sem Bluetooth- al . Egyik barátom tervez venni egy androidos fejegysèget , ő juttata eszembe ezt a tèmát megint . Mondjuk gyárilag megcsináhatták volna úgy is az autót , hogy filmet legalább lejátszon , hamár beleraktak egy nagy kijelzőt , mert a tolatókamerán kívül igazából semmire sem jó .
-
troll81
addikt
válasz
theuprising #3710 üzenetére
venni.legalabb 2 3 ev amit futni kellene nallam. havi 5000 km korul megyek ezert nezem a nagy dieseleket
-
troll81
addikt
sziasztok reális ára egy nem agyonhasznált 2006 d4d toyota avensisnek kb mennyi most 175 000 km jó belsővel egy két horzsolassal?szervizkonyv jelenthet valamit ha vezetett?
-
Dani_kp
addikt
válasz
PeeterssoN #3699 üzenetére
#3699 etejedu: hétvégén lesz időm jobban szemügyre veszem.
#3700 Mewryck: köszönöm neked is a segítséget
.
-
KMT
addikt
válasz
Ragadozó #3703 üzenetére
Jött ez már le. Volt szervizben, motort kell cserélni, csak nem találtak. Most lehet, hogy találtam egyet, de állítólag egy elektronikai doboz színétől függ, hogy jó-e. Ahhoz meg lehet szétszedni újra. Megnézem majd akkor a tömítés alatt a csavart.
(#3704) rob210
Milyen műanyag borítás, kezdjük itt?!
Van az a csukló része, ahol felhajtható a kar. Na az az előtti rész, ami a motor tengelyén is van, az egy darab és fém. Nincs mit leszedni róla. -
rob210
nagyúr
Pedig de a műanyag borítást pattintsd fel hajtsd ki alatta ott a csavar.
A leszedés már más kérdés, én le szoktam kenni fékfolyadékkal szétszedés előtt kb. 3szor.
(nagyon észnél kell lenni, a fényezést is megmarja ha rákerül, ezért érdemes körbemaszkolni)
Aztán csavar le és lehúzóval szépen lejön még a legrárohadtabb is mindig lejött eddig. -
helkis
veterán
a kar tövében a műanyag kupakot leveheted/felhajthatod, alatta ott a csavar valszeg, de a motor tengelye egy fogastengely egyben, amire a kar fogasanyája harap rá, nekem a ave kombin, csak csapágy-lehúzóval sikerült lehúznom, úgy össze volt rágódva..
illetve ave-n az üvegbe van beépítve, tehát nagyon feszíteni sem tudtam volna mihez, nálad legalább a fémen van átküldve.. -
KMT
addikt
E11 liftback-en hogyan lehet levenni a hátsó ablaktörlő kart a motorról?
Nem olyan, mint elől, ahol egy fedlap alatt van egy anya. Talán ezen a képen is látszik, hogy "felülről" nem tűnik bonthatónak: kép
Egyébként ha tud valaki ilyen eladó motorról, az jelezzen!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Dell Latitude 5310, 5410, 5420, 5430, 7210 2-in-1
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- AKCIÓ! Gigabyte A620M R5 7500F 16GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB InWin 301 Erazer CM 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest