Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Macrodroid
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
helkis
addikt
pedig a 6gang nagyon jól jön 170-nél forog 3000-et, közben ~6,5 litert zabál.. (2.0d4d) 300ekm+.al..
az alacsony kéntartamú gázolaj alap (OMW maxx motion), meg a 10-12ekm-enkénti olajcsere..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
lsc
nagyúr
Amelyiknél elhanyagolták az olajcserét vagy rossz minőségű olajat használtak. Ha így volt akkor sem kell gyűrűzni, elég kitakarítani az olajlehúzó gyűrűk hornyait.
Mod #3224) BigBlackDog: Tegnap hoztam el egy T25-ös 1,8-as Avensis kombit, 240e körül van benne, olajfogyasztást még nem tudom, alulmotorizáltnak nem mondanám, ha pörgeted /amit szeret/ akkor megy is, de ez nem újdonság szívó benzinesnél. Hely rengeteg van benne, rugózás jó, sol felszereltség, van extra is bőven, minden működik.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
BigBear
senior tag
Gondolom komplett felújítás annyiért.
Azaz nem csak gyűrűzés, tömítések, hanem minden új abban a motorban.
Bár nem tudom, mit csinálhatnak ennyiért. 1ZZ motort nem fúrunk.
Egy normál gyűrűzés, tömítések, olaj, stb. némi síkolással 100-200-ból illene, hogy megálljon.[ Szerkesztve ]
-
theuprising
tag
Nissanban is van meg Hondában is, de azok más CVT-k, nem olyan e-CVT mint amit a Toyota csinál a hibridjeihez, de se Nissanban sem Hondában nem próbáltam ki élőben, csak Toyotáról tudok "mesélni".
Annyit tudok a Nissanról, hogy elvileg 60ezrenként a H-CVT-jében cserélni kell az olajat. Ezt konkrétan innen "tudom". Bár szegénynek 101ezernél meghalt a Nissan H-CVT-je.
Priusban/Aurisban ültem/vezettem, pár hónap múlva Lexus RX400h-ban is (az a következő kiszemelt autóm).Megbízhatóságban élmezőnyben van, nincsenek ismert betegségei, nem hullanak semmilyen szinten, én konkrétan életemben nem olvastam/hallottam/láttam megdöglött Toyota CVT-t, de amire érdemes figyelni, hogy sok tulajban él ez a "mindenható a CVT, who cares" érzés és nem cseréli le benne az olajat soha. Nem tudok én sem kötelező olajcsere-intervallumról a CVT-ben, nekem is a Toyota szervizesem mondta, hogy ártani nem árt ha ~100-150ezrenként valaki kicseréli benne. Tehát csak egy megbízhatóság-növelő karbantartásként érdemes az olajat cserélni benne, nincs előírva. Múltkor mentem haza City Taxival, mindenről kikérdeztem a vezetőt a kocsit illetően, Prius+ volt, ugye CVT-s, volt benne 380ezer km, sosem cserélte a váltóolajat benne, de nem is volt vele soha baja (sem a 120 másiknak akik vittek az elmúlt ~2 évben taxival). Szóval érdekes állapot ez, én egyáltalán nem félnék egy Toyota CVT-től.
Sokat City Taxizom és folyton bemondom megrendelésnél, hogy "ha kérhetem, hibrid jöjjön, nem szívlelem a dízeleket". Nevet a kedves diszpécser rajta, de mindig találnak 10-15percen belül szabad kocsit, annyi a Toyota hibrid szerencsére. Ha meg nincs hibrid a közelben, jó a többi is
Tiptronic, DSG meg főleg labdába sem rúghat megbízhatóságban a Toyota CVT mellett. Mondjuk a DSG alapból egy f.s.Arra még érdemes figyelni, hogy ha veszel CVT-s autót és egyszer valamikor valamilyen elborulásból olajat cserélnél rajta, csakis a Toyota által előírt váltóolajat tedd bele, mást nem szabad. A "jó lesz ez" meg a "tettem már bele ilyet, mennek vígan" olajakkal meg a "húsz éve szerelek, tudom én aztat mi való ebbe" hozzáállással fel lehet ülni a rollerre. Ezt a Toyota szerelőm mondta (Toyota márkaszervizben szervizvezető, 15+ éve nyomja, adok a szavára), én csak tovább adom, nincs tudásom bedöglött CVT-ről szar olaj miatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Pontosan, nem kell ezt túl lihegni. Vásárlás előtt egy csápos emelő csodákra képes. Az itthon frissen behozottaknál kell figyelni mert a nepperek szívesen taknyolják le "rücsivel" vagy olajos takonnyal a rozsdás részeket. Azokat mind kukázni kell. Normális tulajok erre figyelnek és nem egy nagy összeg az alvázvédőzés. Ezt csak onnan tudom hogy lassan a 15. mazda 3ast nézem meg Illetve havernak 1 évig kerestem mazda 6-ost de meguntam a sok itthoni / behozott szart és vettünk neki egy kia ceed-et
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Spotify
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mikrotik routerek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- RAM topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen