- iPhone topik
- A Sony technológiáinak krémje lett az Xperia 1 VII
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- LG Wing - szárnyas fejvadász
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Lemosod, megszárad /lehetőleg ne napon, nagyon felmelegszik a lemez, meghálálja ha szarvasbőrrel átszárítod/, majd mehet a polirpaszta, mire átkened "megszikkad " és lehet "fényesíteni" mondjuk egy mikroszálas kendővel. Én a toyotánál kapható vax-ot használom , nem a legolcsóbb /ha jól emlékszem 4-5e körül van/, viszont két kocsira is elég 3 évig és könnyű vele dolgozni.
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2396 üzenetére
Megkérdezhetem mi volt velük a gond úgy összességében ?
-
z123456789
addikt
Voltam ma kb 10 kereskedésben Győrben. Az ottani Avensiseket ki is pipáltam.
Folyt köv...
-
INMOTEP
őstag
Ma volt időm végre nekiállni polírozgatni ,azt a pár karcolást eltüntetni ami zavart kicsit .Szépen sikerült kiszedni a karcokat ,és az első fényszórót is megcsináltam egyúttal mert a jobbos kicsit kezdett sárgulni .
Apropó,ma jöttem rá hogy van benne esőérzékelős ablaktörlő ! Ez nekem teljesen új dolog mert még soha nem volt 1 kocsimban sem ilyen extra
,szerintem még a kereskedő sem tudott róla .A belső sötétedő tükör az is automatán kapcsol be ? Mert eddig azt sem láttam müködni legalább is a kis led et világitani ((persze még este nem mentünk az autóval )) csak ma hogy kicsit elvolt borulva és esteledett befele akkor figyeltem hogy világit a led .
-
PeeterssoN
őstag
válasz
PeeterssoN #2392 üzenetére
Csak egy autóra tudtam lekérni adatot! Másodikra is fizetni kell!
-
PeeterssoN
őstag
válasz
Dark Archon #2376 üzenetére
Nálam valami oknál fogva nem fogadja el az adatokat, pedig ugyanazok az adatok vannak beírva. 2 ügyfélkapuval is próbáltam regisztrálni, egyiket sem fogadta el személyes adatok nem megfelelősége miatt!Sikerült!
-
INMOTEP
őstag
válasz
PeeterssoN #2385 üzenetére
Igen túlvan ,de elvétve ha nézed mindig a hirdetéseket el lehet csipni 1-2 jó vételt .6 Sebességes váltóval igen ritka még Avensis-ben is ,ahogy írod külföldön jobb eséllyel találsz ezekből picit nagyobb a választék
-
z123456789
addikt
válasz
Dark Archon #2380 üzenetére
Most olvastam a Becsületesnepperes hsz-ed. Azt néztem én is, de az már nekem húzós sajnos. Nem kombi, és automata is. Azért köszi.
-
válasz
Dark Archon #2376 üzenetére
Nem fog 15 évet kibírni.
-
rob210
nagyúr
Ugyan ezt a renault topikban tettem fel elsődlegesen, mert ott vagyok "otthon"
De azért bedobom ide is.
Hátha van akit érdekel a francia technika is meg vissza felé is"Srácok lassan jön a jobb idő, nem akarunk valami jó kis találkozót összehozni.
Sok új taggal bővült a topik, érdemes lehet kicsit felmérni az állományt.
Valami sütögetős partyt kéne összehozni, annak nagyobb a vonzereje, mint a sima kocsi kockulásnak.
Egy kis kolbász szalonna semmi nagy dolog, nem kell komoly költségbe verni magunkat.Van erre igény?
"
-
rob210
nagyúr
válasz
PeeterssoN #2385 üzenetére
Én csak annyit mondok ne légy naiv, de legyen szerencséd.
A külföldi hirdetések nek se igaz a fele se.Pont most szervizeltem, egy avensist, németországi magánszemélyes példány.
Szép volt, jó volt , de ahhoz képest amit a srác mesélt róla, hogy mikkel kábították, messze volt a valóságtól.
El kellett szegényt keserítsem.Egy csomó alkatrész még a gyári volt benne, amiről a tulaj számlát mutatott.
(két lehetőség, vagy átverték a szervizesek, vagy szerzett számlát)
Összességében nem járt rosszul a kocsival, de egy forinttal sem jött ki kevesebbre, mint ha itthon veszi meg. -
PeeterssoN
őstag
válasz
INMOTEP #2384 üzenetére
Én Toyota Corolla (1997-2002) vadászom egy ideje, ha vvti jó az 1.4, de ha 4a fe vagy 4efe akkor inkább 1.6 érdekel leginkább ferde hátú klíma, szervó, 2 légzsák fontos azaz alapfeltétel. Plusz opció ABS és elekt. ablak +plüss.
Nos idehaza eléggé túl vannak árazva szerintem ezek a kocsik főleg,hogy a felszereltség a kor és állapot sem indokolja. Az a gyanúm hogy a megbízhatósága miatt (motorikusan persze) meg egy két teszt (autonavigator totalkar, vezess.hu...) felverték az árát. Most kezdtem el nézegetni német oldalakat. Hát ott találtam 1.6 G6-os 6sebességes verziót 5 ajtós ferdehátuban!!! Ithon max 3 a.-ban találni és horror az ára. Szóval nagyobb a választék felszereltség tekintetében is illetve ugyanazon áron megkapni mint idehaza. Igaz a regadó utazási költség már elég húzós dolog, abból már egy koplett olajcsere és szűrőket is lehetne cserélni no meg az átíratás költségeit is. De még így is találtam legalább 10 magánszemélyes hirdetést ami alapján megérhetné kimenni és elhozni saját használatra "makulátlan" állapotút. -
INMOTEP
őstag
Ez pontosan igy van ! Kb 2hónapot vesztegettem el kocsikereséssel ,ragaszkodtam VW Passat B6 és 2005 ös Audi A4 eshez .De amik voltak feltéve jó áron azok órákon belül elkeltek ,mig eddig is latban volt nálam az Avensis feladtam az Audi VW Vadászatot és mondom szétnézek Toyotáéknál mi újság a használtautó.hu-n .Szombat este látom friss hirdetés Toyota Avensis kombi 2.0 D4D 2005 ös évjárat nagyon jó állapotban kép alapján is .Vasárnap reggel felhívtam és már mentem megnézni BP re 240 km re mert áron picit áron alul volt eleve hirdetve ,szerencsére volt annyira korrekt az ember hogy megvárt és kinyitotta Vasárnap a kereskedést .Megnéztem kipróbáltam festékréteg vastagságmérővel minden szuper volt nem volt fujva sehol sem ,csavarokon sincs sehol nyom hogy szétlett volna bontva .Füst és kartergáz mentes motor 0 hibakód motordiag minden elalszik ahogy kell futómü koppanás mentes jéghideg 2 zónás klima új eredeti Toyota első szélvédő eredeti Toyota dísztárcsák nagyon jó gumik még 7 hónap műszaki elég nagy felszereltséggel .Természetesen kipróbáltam amit csak lehetett és tényleg minden működött benne ,motorja egészségesen ketyegett és szépen indul kettöstömegü lendkerék hiba 0 .Nekem ennyi elég volt igy kis alkuval megis vettük ,mondhatni nagy mákom volt mert ez a kocsi aznap de legalább másnap el is vitték volna nyitásra az orrom elöl .Ár és állapot miatt főként ,tényleg bárki talál friss hirdetést és minden adat stimmel érdemes kocsiba pattani és megindulni mert úgyis elviszik ha jó az autó .Igy meg autóba nem fogsz ülni egy hamar ha csak gondolkozol a dolgon mi legyen .Figyelni kell a használt autót jogfogást .Facebook- használtató adok veszek csoportokat messzire kerüljétek el !
-
z123456789
addikt
válasz
Dark Archon #2380 üzenetére
Igaz is. Köszi a tippet.
-
L4mie
veterán
Tavalyi tapasztalatom alapján mondhatom, hogy nagyon gyorsnak kell lenni ha hahun akartok kiszemelt közkedvelt autót venni, én corollára vadásztam, volt hogy 2 óra alatt elvittek egy frankó állapotban, jó áron kínált kocsit.
Én az enyémet hírdetés feladása után kb 1 órával hívtam másnap el is hoztam, és szerencsém volt vele. /mert mondta a toyota szalonos nepper srác, hogy kb. 3 pesti neppertársa és 2 civil menne érte vidékre még aznap, na ebből valszin 2 érdeklődő volt az igaz 1 nepper 1 civil, de akkoris/
Kb. félóránként frissítettem a hahu-n a listát.
-
válasz
z123456789 #2379 üzenetére
Azért nem teljesen reménytelen, csak a magánszemélyes hirdetéseket kell figyelni. Azokból volt néhány, míg én keresgéltem és hamar el is tűntek. HAHU-n regisztrálsz és be lehet állítani az "Autóvadász" menünél néhány paramétert, ami alapján naponta küldi a friss hirdetéseket.
-
z123456789
addikt
válasz
Dark Archon #2377 üzenetére
Baszki.
Akkor ez nagy menet lesz. Na mindegy. Megpróbálok hideg fejjel gondolkdni. Sajnos én nem fogom tudni emelni a keretet. Végső esetben visszamegyek a civic-hez, és megoldom máshogy a változó igényeket.
Találtam még egyet, ráadásul ez közel van hozzám. Ez már jócskán 200e km felett van, de legalább remélem az a rendszám van rajta, még az is lehet hogy ott vették. -
válasz
z123456789 #2375 üzenetére
Bocs mindenkitől a tripláért, de még Safranek mondta a Becsületesnepper-t, nála érdemes lehet vásárolni. Pont van egy 1.8-as Avensis, igaz, 5 ajtós. S akkor már aztán tényleg mindent átadtam, amit én tapasztaltam
-
válasz
z123456789 #2375 üzenetére
Még néhány infó, hogy spórolj a telefonszámlán: EZÉRT a kocsiért se fájjon a szíved. Aztán, nálunk jött az ötlet, hogy akkor már legyen fiatalabb kocsi, picit emelünk a kereten és sokáig EZ volt a kedvenc, de szerintem ez is külföldi és ezt is hirdetik február óta. Arany igazság, hogy amit nem vesznek meg 1 héten belül, azért nem érdemes kapkodni.
Aztán adta magát, hogy, ha már ennyit kiadnánk egy 8 éves használt kocsira és megtehetjük, vegyünk inkább egy újat. Még futottam egy kört márkakeres használt vagy teszt Toyotákra, de azoknak is brutális árai vannak.
-
válasz
z123456789 #2375 üzenetére
625Ft-ért 2 kocsi adatait tudod megnézni rendszám alapján, alvázszám alapján nem. Éppen ezért külföldről szerzett példányoknál még ennyit sem fogsz tudni. Kell hozzá ügyfélkapu regisztráció.
A legszomorúbb, hogy ezek az adatok 2013 óta ott vannak a nyilvántartásban, mégsem tesz a hatóság ellene semmit.
Én felhívtam a Toyota márkaszervizeket is, hogy az állapotfelmérés mire jó. 30eFt és csak annyit tudnak megmondani, hogy érdemes-e megvenni a kocsit vagy sem. Még ők sem tudják megmondani, hogy valójában mennyit futott a verda, alvázszám alapján talán legalább a szervizháttere kiderül, de ennyi.
Sok olyan hirdetés is van, hogy oda van írva, hogy érvényes magyar okmányokkal, aztán mikor az ember felhívja, kiderül, hogy rohadtul nincsenek magyar papírjai, de benne van az árban.
Több, mint 1 hónap vergődés és családi kupaktanácsok meg miegymás után én végül befizettem az új Suzuki Vitarára. Nyilván 2x annyiba kerül, mint amennyit eredetileg szántunk autóra, de mivel nem vagyok az a nagy autócserélgető fajta, ~15 évre le van tudva a probléma. Új Toyota az viszont tényleg drága, alsó hangon 6 millió. A Vitara kijön 4,5-ből
-
z123456789
addikt
válasz
Dark Archon #2372 üzenetére
Na hallod!?!
Tegnap le sem esett hogy mit kell nézni? Te atya ég! Ezt a verdát is néztem. És ez végül is melyik rendszer? Csak mert olvasom hogy a KEHKK vagy milyen oldalon van bizonyos fokú rálátás a kocsikra, de nem találom a felületet.
Ez alvázszám alapján keres, vagy rendszám?
Nem is néztem hogy hol van az a kinézett kocsi. Mondjuk engem alapból megvezetnek a pesti zsiványok könnyedén, aki a világ végén lakik amúgy is, nem kell messzire mennem.
És végül mit vettél ha megkérdezhetem? Csak mert nem mindegy hogy használt Avensis, vagy egy új. :S
Elképesztő pofátlanság. És ez még is hogyan lehet fent továbbra is? Hihetetlen ez az használtautópiac MO-n. -
EZ AZ. Fél karomba is fogadtam volna, hogy még meg van
Azóta, mióta elkezdtem keresni Avensis-eket, az meg úgy február eleje volt. Külsőre, belsőre amúgy jó állapotban van, tartozékai meg vannak. Csak, ahogy itt a topicban végül megfejtették, hogyan kerülhetett bele 2 nap alatt 100e km, hát úgy, hogy jó eséllyel kicserélték az órát, majd eladás előtt visszarakták az eredetit.
Szerelőm egyébként azt mondja, hogy az 1.8 motor jobb olyan szempontból, hogy könnyebben szervizelhető ill. az írják, hogy a 2.0 alig megy jobban, de többet fogyaszt.
-
INMOTEP
őstag
válasz
Dark Archon #2372 üzenetére
És ez az 1.8 as milyen árban volt ?
-
válasz
z123456789 #2364 üzenetére
Így bízz ezekben a hirdetésekben:
S ez leinformálható, magyar rendszámos kocsi volt. Külföldinél még ennyit sem tudsz megnézni. Ez meg az N&N, ahol a kinézett kocsid van. Két homályos fickó, alapítva 2014-ben (szvsz az Élessarok meg az Autópiac messziről kerülendő).
Egy hónapja keresgéltem én is Avensist, meg is néztem jó párat, még Gödöllőn is jártam egy 13 éve alapított cégnél, de ők sem győztek meg. Ez sem lesz az évszázad vétele, ha nincs akkora mákod, hogy egy magánszemélytől kifogsz egy jobb példányt. Én végül egyébként feladtam a használtautó vásárlást, de nem akarlak elkeseríteni
-
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2368 üzenetére
Nézd én nem akarlak befolyásolni ,mindenki azt vesz amit akar és ami a legmegfelelőbb .Eddig elég sok benzines kocsink volt ,de a fogyasztást nem tudom egyszerűen megszokni .Nameg hogy pörgetni és kell húzatni az autót ha az ember haladni is akar ,ez ellözésnél teszi bizonytalanná a sofőrt .Ami eddig benzines kocsink volt mind 7-8 liter körül fogyasztott .... 1.6 tól 2.0 benzinesig Opel Ford VW .... ((Egyedül régen amikor még 1 es Fiat Puntónk volt az evett 5-6 litert ,de ez régi autó és kis kategória )) Énis féltem kiadni ennyi pénzt egy diesel-ért de nem bántam meg ,volt már Passat 1.9 PDTDI azt sem bántam meg mert nyomatékban tapadsz az üléshez már mondhatni alacsony fordulaton .Ez pedig Avensis-ben még jobb mint Passat-ban volt mert a váltó áttételezése jobb ,azért is eszik még kevesebbet pár dl-el .Autópálya 130 as tempóval 5.3 ra jött ki a fogyasztása ,pedig csak egy 5 ös váltó van benne .Ezt a szintet a Passat is csak egy 6 sebességes váltóval tudja überelni . Ha a vételárat nézzük a piacot nem sok a különbséget látok a Diesel és benzines között .Persze megértem ha benzinest akarsz venni ,ha sok a rövid táv főleg város és nem számit + 2 liter többletfogyasztás akkor benzinesnél maradj .Mert nekünk annó Passat 1.9 PD nél megsínylette a sok rövid távot
Az olaj elkezdett felhabosodni a sok állandó rövidtávok miatt ,majd a turbó geometria is állandóan leragadt és nőtt a fogyasztás is legalább 1 literrel ....... Mint tudjuk diesel- hogy felmelegedjen legalább 2x annyi idő kell mint egy benzines társának .Egy szó mint 100 én azt tudom tanácsolni ha rövid táv sok akkor benzines jó választás lesz ,megkiméled a pénztárcádat is valamelyest és a kocsi életét is
-
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2364 üzenetére
Érdekes mert ha a 2003 és 2006 évjárat körüli Avensis 2.0 D4D Motorról van szó én rosszat nem igen halottam róla ,a 2.2 esről viszont ez már nem mondható el .Mindenki óva intett ettől ,hengerfejproblémák leömlő repedéstől mindent olvastam már ezekről .Én szerintem ha egy ilyen 2.0 D Diesel motor nincs túlhajtva túlpörgetve ,nyugott a sofőr .Az előirt szerviz intervallum előtt pár ezer km el szervizeli a vilgágból kimegy ,na meg persze jó helyen tankol normális üzemanyagot .Ez az én véleményem hogy ebben az esetben nincs mitől tartani .
-
z123456789
addikt
Üdv mindenkinek!
2 Civic után a megváltozott körülmények, és igények miatt konkrétan egy Avensis 2gen kombiban gondolkozom. Most olvastam hogy ennek a dízel motorja pont bele tartozik a 20 kevésbé ajánlottak közé. Nem is baj, mert amúgy is inkább benzinest szeretnék, lévén, hogy ha mondjuk 2 éven keresztül elromlik benne valami dízeles kütyü, akkor azok ha jól tudom 2/300e-es tételekre rúghatnak. Na azt a pénzt inkább elbenzinezem, és talán kevesebb is a karbantartási költségem, talán még nyugodtabban is alszom.
Ezzel az autóval kapcsolatban ha valakinek van, és lenne is kedve tapasztalatokat írni, megköszönném. Találtam is egyet, ami túl szép hogy igaz legyen, pláne, hogy még az ára is úgymond jó lenne. Nem ismerős valakinek?Az igényeket azért megpróbálom összefoglalni, hogy ha van esetleg ajánlat, be tudjuk határolni a dolgot. Köszönöm.
-kombi
-esetleg vonóhorog
-benzines
-ködlámpa (klíma meg úgy is van benne, ha már ködlámpa is)
-rendes karbantartás mellett fusson el 4-5 évet/200 000 km-tHarmadik kocsim lesz, amit szeretnék nagyon megfontolni, ezért bocs a hülye kérdésekért.
Az előző kettő nem volt az évszázad vétele sajnos, hozzáteszem nem azért mert nem jó a Honda Civic.
-
INMOTEP
őstag
Avensis T25 ös tulajok egyáltalán vannak itt ?
-
PeeterssoN
őstag
válasz
PeeterssoN #2360 üzenetére
Nem elvitték az orrom elől, na itt sem adok tippeket!
-
KMT
addikt
válasz
Tele von Zsinór #2359 üzenetére
És még ennél olcsóbban is ki lehet fogni, kis szerencsével. Én 600-ért vettem. Igaz, a kuplung és a lamdba szonda kb halott volt.
-
PeeterssoN
őstag
válasz
Tele von Zsinór #2359 üzenetére
Ó igen egyre inkább bejön ez a veselámpás 1.4 vvti , van is fent egy gyönyörű a hahu-n metálbordó színben csak sajna túl magas az ára az én keretemhez.
-
Tele von Zsinór
őstag
válasz
PeeterssoN #2358 üzenetére
1.4 vvti klímásom van, pár nap múlva lesz egy éve, hogy az enyém, akkor 900-ért vettem. Tökre elégedett vagyok vele, igaz, nem panaszkodnék nagyobb motorra, de helyváltoztatásra használom és nem gyorsulási versenyre, erre elég az 1.4. Mostanában melóba is ezzel járok bkv helyett, napi kb. 25-30km, plusz párhetente hazajárás pályán. Átlagja 7 liter körül mozog most, télen, fűtéssel.
Szóval ne vesd el ezt teljesen. Suzukis ismerősöm ma este ment vele egy kört, vigyorgott végig, hogy milyen szépen reagál a kormányra és a gázra. Aztán megnéztük, mit tud az abs
szerk. láttam Ragadozó képeit, az enyém így néz ki a szelepfedél alatt
szerette valami állat az előző tulajnál.
-
PeeterssoN
őstag
Ahogy elnézem el fog tartani a keresgélés, 1.6 alig akad ami megfelelne.
1.4 vvti klimás szépek meg huzos az áruk. -
INMOTEP
őstag
Üdv ,mindenki .A mai nap én is Toyota tulajdonos lettem egy 2005 ös Avensis kombi 2.0 D4D Személyében , lenne egy olyan kérdésem hogy kiégett a jobb első fényszóróban az égő .Milyen megy bele és hogy férek hozzá az izzócseréhez ? Eddig jól teljesít ,fogyasztása eszméletlen 5.2 re jött ki autópályán
-
ugyanezt írtam én is, hogy nem megfelelő kenés miatt előfordulhat ilyesmi, de ez minden autóra igaz...apósom szomszédjának Suzuki Altojában megállt a dugattyú...egyik nagy áruház olaját tette bele és nem pár ezer km volt a periódus se...párom nagy bátyja jó pár év után cserélt olajat, miután megkérdeztem mikor cserélt utoljára...ez jellemző Magyarországon sajnos.
Szomszédom opel astra G-je (olaj evés jelentős, elfogyott az olaj, vezérlés csere kellett):
Enyém, Corolla TS VVTL-i 2ZZ-GE (lift bolt csavar csere):
-
lsc
nagyúr
válasz
Ragadozó #2354 üzenetére
Csak megtaláltam, itt [link] is írnak róla. A szomathelyi toyota szervizvezető szerint üzemanyag gond lehet, osztrák kocsin nem találkoztak ilyennel.
Az első széria 4A-FE/4E-FE motorjait is csak úgy lehet kikészíteni, hogy az ember nem megfelelő olajat használ, és elhanyagolja az olajcserét – ilyen esetekben 250 ezer kilométer táján kezdi enni az olajat. Ilyenkor sosem a szelepszárszimmering az ok, hanem az olajlehúzó gyűrű letapadása. A hengerfal még ilyenkor sem szokott károsodni, a motort szét kell szedni, a gyűrűhornyot kitakarítani, lesíkolni a hengerfejet, összerakni és menni tovább, legalább még egyszer ennyit.
-
Akkor te kifogtál pont olyan példányokat, sajnálom. Én elég sok E11-es tulajt ismerek, semelyik nem panaszkodik olajcsipegetésről. De nem kell elfelejteni, ezekben a korból adódóan is azért már van futásteljesítmény és fene se tudja milyen olajat és egyáltalán cseréltek-e...sok olyan motort láttam már, ami arra utalt, hogy nem kapott megfelelő karbantartást. Apámékkal is veszekszek mindig, hogy cseréljünk olajat
Nekem 6 évig volt egy JT-és E11-em béka lámpás, 4efe motorral. 120 ezer km-re emlékszem, amit én tettem bele, talán 240 ezer volt benne, mikor becseréltem egy E12-re. Nekem nem ette az olajat. De lekopogom, az E12 1.4 se és most a TS se eszi...
-
rob210
nagyúr
válasz
PeeterssoN #2351 üzenetére
A corolla az 1.6~os motorral egésszen élhető szerethető.
Az a klímázást is jobban bírja. -
lsc
nagyúr
válasz
PeeterssoN #2351 üzenetére
1,6-os jobb, nem kell neki annyira nyomni. Élhető az 1,3-1,4 is, de ha van 1,6-os akkor inkább azt.
-
PeeterssoN
őstag
Igazából a fogyasztás lesz a mérvadó így maradok a Corollánál. Városban Bp. fogom használni napi szinten munka-otthon odavissza 35 km + havi 1 alkalom 400km autópálya és persze országúti is lesz benne. Hegyvidéken lakom a budakeszi utat rengeteget használom. Néztem egy 1.6 ost a régi motorral az jobb, vagy elég az 1.4-esnek mondott 1.3 as is?
-
rob210
nagyúr
válasz
PeeterssoN #2349 üzenetére
A korai avensisekkel voltak gondok, de ki lehet fogni belőlük jót.
Egy biztos nagyobb tágasabb mint a corolla és szvsz jobban is néz ki.
Mind a kettőben ültem vezettem, nem egy kategória.
Avensisből viszont 700-alatt nincs azok ipari hulladékok, vagy az évszázad vételei.
Corollából viszont ahogy írod is 700-ért már patikát kapsz.
Azt döntsd el, melyik kategória kell neked.
Meg azt számítsd bele, hogy minden használtautó vásárlás után vannak plusz költségek, tehát a vételár felett maradjon tartalékod, különben lesz egy autód amit csak nézegetsz, mert nem megy. -
PeeterssoN
őstag
Ugyanezen időszakból 1997-2003 ig gyártott Avensis lenne a másik típus amit eltudok képzelni, illetve mivel jobban pakolható és jobban felszerelt talán inkább ilyet vennék!
Kérdés hogy 500k ból bevállalható ez a típus? (Persze láttam 1.4 millióért is avensist ami véleményem szerint túlzás)
Úgy 500-700 k körül láttam nagyon jó állapotút. Legalábbis ami a külsőt illeti mert csak a képeket néztem.
Corollából ez már a plafon ár! Kérdés lenne még hogy mi a tapasztalat mennyire alkudható le a kivánt összeg?(#2347) Ragadozó:
-
lsc
nagyúr
válasz
Ragadozó #2347 üzenetére
Akár igazad is lehetne, kár hogy nincs, két 4efe-t használok, az egyiken már meg lett takarítva az olajlehúzó gyűrű hornya azóta 0 olajfogyasztás /kb 270-ezernél, addig már megvolt a 0,5 l 1000 km-nél/, a másik is 250-enél már 0,3-nál jár, itt is le van ragadva az olajlehúzó. Azért mondtam 50-e körül a javítást mert csak egy gyári hengerfejtömítés kell, szétszedésnél a dugókat kivenni, gyűrűhornyokat, olajvisszaeresztő furatokat kipucolni és ennyi a dolog, újabb 250e-ig nincs gond.
-
4efe ritkán eszi az olajt, de az első 4zz motorosnál van ilyen.
etejedu: 4efe kevesebbet eszik, de kiolvasni nehezebb, a 4zz-ésen már obd csati van.
Nekem béka lámpásom volt hat évig, 5 ajtós, megbízható autó. Ajtók alját, tornyot már azért érdemes megnézni nincs-e rohadás. A 4efe szíjas vezérlésű, a 4zz láncos, elvileg láncot nem kell cserélni, de hidegen meg kell hallgatni, nem-e zörög...(pár másodpercig fura zaj a motorból).
-
lsc
nagyúr
válasz
PeeterssoN #2344 üzenetére
Különösebb gond nem lehet, nem mindegy milyen motoros, 4 efe eheti az olajat, kb 50e ből megoldhetó újabb 250e km. Teszt itt [link]pl.
-
PeeterssoN
őstag
Sziasztok!
Rövid időn belül szeretnék vásárolni egy használt Toyota Corollát! No nem egy olyan alig pár éveset hanem igazi béka vagy veselámpásat (tanultam valamit), tehát a 1997-2002 közötti évjáratból szemezgetek majd a piacon. Miket nézzek át a kocsin? Hol lehet nagy bibi ami miatt el kell állni a vásárlástól? -
Sziasztok! SUV-ban updatelt már valaki térképet?
-
Safranek
aktív tag
Köszönöm Nektek.
Rob
És ezt hogy kell csinálni?
(Próbálok előre felkészülni , ne akkor kelljen , mikor hazaértem.)
-
rob210
nagyúr
válasz
Dark Archon #2332 üzenetére
Nem ez olyan mint egy grand scenic.
Azaz családi egyterű.
Magasabb mint a corolla, tágasabb mint a corolla, azért is Írtam itt, hogy elég nagy vas.
hátul pedig a sulisok is elférnek 170cm-ig kényelmes utána szükség ülés.
De én is ültem már hátul 190 cmes vagyok igaz csak 30 percet. -
-
Trak
addikt
válasz
Dark Archon #2332 üzenetére
A Verso egyterű, nem hasonlítanám egy kombihoz. Nekünk Corolla Verso van, nagyon szeretjük.
Két gyerekkel és egy kutyával is bőven elférünk benne, csomagtartóban még sok csomag, ha vidékre megyünk, vagy 1-2 kisebb táska + a babakocsi ha csak kisebb útra.Magasabban ülsz, mint egy kombiban, amit én személy szerint szeretek, és tágasabb is minden szempontból.
Egy Avensis kombival mentünk múltkor helyette 250 km-t, de az asszony azt mondta, hogy Ő többet nem megy azzal a két gyerekkel, csak a Verso-val
Igaz a kombinak nagyobb a csomagtartója, de a benti tér család barátabb a Verso-nál.
A miénk 1.8-as benzines, ezzel már nagyon jól elmegy, megpakolva is.Jó, az Avensis egy 2.2 diesel (170+ lőerő), egészen másképp gyorsul és megy, úgyhogy azért család nélkül azt sokszor jobban szeretem vezetni, szerintem mindenki megérti, hogy miért
-
diablo1984
veterán
válasz
Dark Archon #2332 üzenetére
az egy puffasztott egyterű corolla! tudtommal a sima corollától magasabb a kasztnija is!
-
Ez a Corolla Verso milyen? Lényegében alapból egy kombi Corolla, csak, ha úgy van, a csomagtartóban elfér 2 ovis?
-
rob210
nagyúr
válasz
Benoe77 #2326 üzenetére
Pedig nagyon egyszerű.
Tipikus nepper trükk.
Vesz a nepper magának egy autót amit használni fog, mint nÍvós márkakereskedés, látod toyotával járok.
Meg is nézi valóban keveset futott szép állapotút vesz.
Majd a váráslás után kicseréli a műszeregységet egy akár milyen másikra.
Aztán amikor elege lett belőle, vagy már lóg a bele.
Visszateszi az eredeti szépen gondosan elcsomagolt kilométerórát.
Ez ilyen hihetetlen egyszerű. -
Ja, könnyen lehet. Adminisztrációs hiba... a dátumban! Ami viszont 100%-ig biztos, hogy a büdös életben nem fog kiderülni, mivel még a Toyota márkaszerviz a 30eFt-s állapotfelméréskor sem tudja megmondani a valós futott km-t.
Ezen kívül úgy néz ki, hogy még valami forgalmi korlátozás is van rajta.
-
válasz
Dark Archon #2323 üzenetére
A visszatekerés egy dolog, de hogy (és miért?) került bele 100e km két nap alatt?
-
KMT
addikt
válasz
Dark Archon #2323 üzenetére
Szeretnek tolatni, az biztos.
-
diablo1984
veterán
válasz
Dark Archon #2323 üzenetére
-
Ha kivesszük belőle a sedan-okat, a német mutyis kocsikat, akkor elég kevés marad. Ami meg marad, az ilyen:
A kereskedés pechjére a rendszámtakaró céglogó leesett elöl, így lefényképeztem a rendszámot és le tudtam kérdezni. De, hogy ennek mi értelme van, én tényleg nem értem. Ki az a balek, aki legalább ennyit nem tesz meg, mielőtt vásárolna? 625Ft-m bánta, de legalább lekértem a saját kocsim adatait is bónuszként.
-
Mr.Knight
csendes tag
Sziasztok!
Régóta olvasgatom a fórumot, jó látni, hogy nem csak Én vagyok elfogult és elégedett a Toyotámmal, hanem más is.
Mostani autómmal szeretnék tapasztalatokat megosztani majd Veletek.
2005 USA Camry 2.4 5 sebességes automata váltó Facelift változat
Tavaly szeptember óta 12.000-et.mentem vele.
Fogyasztásaim autópályán 7.5-8.4 (tempomat 135-140km/h)
Városban 9-10.5
Először nem hittem a szememnek tankoláskor!
Korábban egy 93-as 2.2-es Camrym volt 12 évig
Egy problémám viszont sajnos akadt! P0446-os hibákód miatt időnként előjön a Check Engine, és egyelőre nem nagyon tudunk mit kezdeni Vele a szerelőmmel, mert darabokra szedtünk minden érintett alkatrészt és mindent leteszteltünk, hibátlan azonban időről időre előjön.
Esetleg valakinek hasonló problémája volt a Kaniszter szűrőjével vagy annak elektronikájával? -
lsc
nagyúr
válasz
Dark Archon #2319 üzenetére
Itt azért van 38 db [link], nem hiszem hogy nem lehet találni jót, de azt se várd hogy holnap bemész a szomszéd kereskedésbe és ott lesz álmaid autója. A jóért menni kell.
-
válasz
diablo1984 #2316 üzenetére
Ez a 260 ezres mintha magánszemély lenne, de speciel ez is valami külföldi rendszámú csoda. Legszívesebben egyébként márkakerből vennék, de 10 éves kocsikkal azok már nem foglalkoznak, 3 millió alatt szinte semmi nincs.
-
rob210
nagyúr
válasz
Dark Archon #2315 üzenetére
igen mi évente cseréljük, mert kilométerben is kb. akkorra érik meg a dolog.
De amelyik előbb szokott eljönni erre figyelek.
1 év vagy 10.000km.Én is az 1.8-ast támogatom, nem véletlen mondtam, bár a 2.0 ról csak meséltek ezért mondtam, hogy nem ismerem nem merek róla mondani semmit.
-
diablo1984
veterán
válasz
Dark Archon #2315 üzenetére
a kombinak egy 2013-as 127-e km-es km állás a bizonyító erejű a km-ben? 3 év alatt egy német simán belever 150 ezer km-t, arról nem is beszélve hogy a szervízkönyvbe ütött autohaus mandel-es bélyegző is egy magán műhely, nem toyota szakműhely, ilyen bélyegzőt kinnt is bármelyik török/orosz/lengyel/stb-stb kereskedő csinál, ha van szervízkönyv, ezzel szokták lefedni a köztest, toyota rendszerbe sosem kerül be, így ellenőrízni sem lehet...... a jobb első sárvédő és ajó él közötti rés lefelé szűkül, ott is lehetett rajta valami suspus, érdemes lenne rámérni!
a fekete az elektronikus szervízkönnyvel rendelkezik, az inkább lehet reális futású, ráadásul valszeg végig a toyota szervizelte, inkább mondható jónak.
-
diablo1984
veterán
válasz
Dark Archon #2315 üzenetére
atya ég!
a szerelődnek igaza van, magyar autót vegyél ha már benzinest keresel és magánszemélytől!
német autót nem ajánlom, ha kis futásteljesítményűt akarsz, azokat egytől-egyig visszatekerik, szervízkönyv vagy nuku, vagy hekkelt pecsétek vannak benne az utolsó 1-2 bejegyzés, ami nem toyotás, nehogy ellenőrízni lehessen.....260ezer km-től nem kell félni 120ezernél is már rég minden futómű és fékalkatrész ki lehetett cserélve benne, ezek kopó alkatrészek, gumi biszbaszok, amik elöregednek, ha mennek vele, ha nem. 260ezres motor nem biztos, hogy fos, nekem a yarisomban 273ezer km van, kutya baja, olajat nem eszi, szépen megy, nem füstöl, nem kell még ezeket leírni!
állapotot nézdd a sokat futott autón, abból lehet látni, hogy csak hajtották, vagy költöttek is rá, mert nézhet ki jobban egy 260ezret futott is, mint egy 150ezret futott társa, főleg ha hosszú távon használták és a 150 ezret futottban is van 300ezer.
csereperiódus nem feltétlen 1 év, ha a km-t hamarabb eléred, akkor még annyi sem lehet!
-
Köszi az infókat. Csereperiódus alatt 1 évre gondolsz, igaz? Tehát egy év alatt 3dl-t kell utántölteni?
Megnéztem egy helyen két kocsit is, az egyik 1.8-as kombi, másik 2.0-s ferdehátú, fekete.
A fekete annyira újszerű (szerelőmet hívtam, hogy nézze meg), hogy van egy kis horpadás a bal hátsó ajtón, hiányzik az összes tartozéka, beázik a csomagtere, párásodnak a hátsó lámpái. A bal oldali ajtó ablakkezelő panelje beesett, mikor hozzányúltunk. "Természetesen" agyonkopott 2004-es gumikkal. Féktárcsák és fékpofák rozsdásak, jó ideje áll már.
A kombi viszonylag jó állapotban van (kitűnőt azért nem lett volna pofám odaírni mondjuk), tartozékai megvannak, sérülés vagy masszív kopás nem látszik. Gumik hasonlók, mint a feketén.
Az érvényes magyar okmányok annyit jelent, hogy mindkét kocsi Németországból hozott (persze, meg orvos páros használta hétvégén bevásárolni), rendszám nincs, de a MO-i papírok benne vannak az árban.
Mindkettő be lett indítva, de annyira nem győzött meg egyik sem, hogy próbakörre menjek. Sz'al az első köröm annyira nem dobott fel, pedig direkt olyan helyeket keresek, amelyeket nem tegnap alapítottak. De az ilyen ügyeskedések néhány 10eFt miatt elveszik az ember bizalmát. Na meg az autók állapotának téves megjelölése a hirdetésben.
Szerelőm szerint magánszemélytől vegyek, Budáról. Meg 1.8-ast, mert az a jobb motor. Ha hozzáteszem, hogy inkább 5 ajtósat szeretnék, nagyobb esélyem van a lottóra is szerintem.
Viszont most jött egy 1.8-as, 5 ajtós Avensis hirdetés, az egyetlen bökkenő, hogy 260e km van benne. Viszont 1,2mFt-ért szinte ingyen van, a kérdés, mennyit kell ráköltenem a csapágyakra, gömbcsuklókra, egyéb kopó alkatrészekre, hogy autó legyen belőle. Olajat bizonyára eszi már.
Ugyanilyen Avensis 4 évvel és 100e km-rel fiatalabban már 2,7mFt. 1,5 millióért már csak rendbe lehet hozni egy kocsit, nem? Szvsz még egy motorcsere is beleférne, ha úgy van.
-
rob210
nagyúr
válasz
Dark Archon #2312 üzenetére
Párom corolla versojában 1.8 van. 1ZFFE ez sem fogyaszt keveset, de itt a nagy kaszni plussz rövid távok miatt.
Ezért is kap 5w30 as olajat, amiből egy csereperiódus alatt kb. 3 decit fogyaszt.
Ennek ellenére jó autó kényelmesen autózható, ha kell megy oda lehet neki lépni, szerintem az avensishez is bőven elég a verso még is csak nagyobb kaszni.
A mi használatunkkal télen 9.2 iszik most, nyáron 8 literből elvan.
De mondom mi rövid távokon használjuk gyerekek suli meló gyerekek suli haza ezt napjában többszőr, mert két gyerek van és nem egyszerre végeznek
Nyáron autópályán 7.5 literrel elvoltunk megpakolva klÍmával.
A 2.0 esről nem tudok nyilatkozni, nincs tapasztalatom.
-
lsc
nagyúr
válasz
Dark Archon #2312 üzenetére
Amit írsz arra elég az 1.8-as is, jó motor.
-
-
lsc
nagyúr
válasz
Dark Archon #2310 üzenetére
Az 1,8-as is elég lehet, de ha sokat jársz teljes terhelés körül akkor a 2,0 jobb lehet. Itt [link] nézhetsz fogyasztást, olajfogyasztást nem tudom.
-
Hali,
2004-es Avensis Kombi VVT-i esetében sokat nyer az ember a 2.0-ssal vagy elég az 1.8-as? Egy cikk szerint nem sokkal megy jobban, de 2 literrel többet eszik. Ez tényleg így van? Illetve 2.0 esetében az a gyári 10,6l / 100km valójában mennyi városban? Olyan rémhíreket is hallottam, hogy eszi az olajat.
Köszi!
-
Safranek
aktív tag
Sziasztok,
Avensis T25 gyári 16 os alufelnihez melyik kerékőrt ajánlanátok?
Iletve volna még ez
Köszönöm
-
Teljesen igaz, szerintem itt le is lehet zárni a vitát!
De nem csak prius van ami hibrid, Yaris, Auris is jó vétel lehet.
A hajtás láncra 10 év garancia van, a benzines motor pedig nem otto motor, hanem atkinson.
Nincs kuplung, kettős tömegű lendkerék stb.
-
rob210
nagyúr
Szerintem ezt hagyjátok abba.
Renault topikban már offba lennétek.
Ez egy segítő fórum!Nem elbizonytalanítani kell a vásárolni szándékozókat, de nem is lehülyézni a kétkedőket.
Mind a két tábor véleménye tartalmaz igazságot.
Csak ezt kultúráltan osszátok meg egymással.Prius: Érvek: Kis fogyasztás, csendes üzem, megbízható szerkezet, olcsó fenntarthatóság extra hiba mentesség esetén.
Ellen érvek: Hosszú távú autókázásra lomha, "kicsi csomagtartó" kategóriáján belül, kettes, hármas esetén már ez sem igaz, szokható vezethetőség, de élvezetesnek nem mondható, extra hiba esetén egy alacsony kategóriás autó árát rá lehet költeni.
Konzekvencia: Vennék, ha lenne rá pénzem, városi autónak mindenképpen. Csak bevizsgált jó állapotú példányt.
-
válasz
diablo1984 #2298 üzenetére
Senki nem mondta, hogy a corolla elromlik, viszont a prius azért kapott tőled:
"cserébe nem húzgál 200kg akkut"
"nem egyszerre, de egyszer tönkremegy."
"persze, de a prius benzines motorja is megnyekken egyszer"
"de mint minden forgó alkatrész az is kopik"De ezek sem tűnnek annyira meggyőző, tapasztalaton alapuló érveknek, inkább riogatásnak.
A bonyolultság igaz lehet, de ez sem feltétlenül jár sokkal nagyobb rizikóval -
lsc
nagyúr
válasz
diablo1984 #2300 üzenetére
csak az elektromos ha lemerül és fuvarban vagy az ciki.
Az a ciki hogy ilyeneket írsz, ha kicsit is ismernéd a priusz működését akkor ilyen hülyeséget nem írtál volna le. Az elektromos meg nem érdekel, priuszról volt szó végig, ne ferdíts.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo IdeaPad 3 15IAU7 garancia 109990
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Vadiúj SSD-k!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest