- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Carl Pei megmondta nagyjából, hogy mennyi lesz a Phone (3)
- iPhone topik
- 70mai Omni 4K - körszem-őrszem
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Azonnali mobilos kérdések órája
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
INMOTEP
őstag
Valaki cserélt már Toyota Avensis T25 ben ülést ? Mi van akkor ha az autómban gyárilag nem elektromos az ülés és elektromost szeretnék bele tenni ? A vezetékelés kivan vezetve vagy felejtős ?
-
INMOTEP
őstag
válasz
diablo1984 #2650 üzenetére
Tisztában vagyok vele hogy keresztbordás ,arra írtam rövidítve hogy szijas és nem láncos .Csak ki hogy fogalmaz
-
INMOTEP
őstag
Teljesen mindegy ,nehogy azt mond hogy nem lehet észrevenni hogy egy pár ezer km -t fuitott vezérmüszij néz veled szemben vagy egy 90-100 ezer km - futott . Azt azért szerintem meglehet állapítani nem kell hozzá nagyitó sem ,megkérdeztem és elvileg 1 motortartó bakkot lehet kikell szedni és úgy lehet leszedni a burkolaot .De ezt a szerelő ismerősöm megoldja .Azért ha nem muszáj nem adnék ki + 100 ezret egy vezérlésre ha már volt cserélve
-
INMOTEP
őstag
Én egyrészt ezt is megértem .De én minden nemű garancia nélkül kértem volna a szemlét rá , természetesen úgy hogy énis láthattam volna a szíjat .Azt hiszem nem egyedi eset ,ismerősnél volt hasonló .A Szerviz aláíratott egy nyilatkozatot vele hogy garanciát nem vállalnak rá ,csupán állapot ellenőrzés volt .Ettől énsem zárkóztam volna el ! .Itt inkább arra ment ki a játék hogy kis óradíjas munkával nem foglalkoznak ,nagy pénzlehúzás az már más
Meglehet azt nézni milyen állapotú menyire kopott ,pl egy tolómérővel ,jelenesetben egy diesel autóról lett volna szó .De mind1 már csak kicsit felbosszantott a hozzáállás
-
INMOTEP
őstag
Ma voltam egy Toyota szervizben teljesen más ügyben ,közben gondolkoztam rákérdezzek e a vezérlésre hogy megtudnák e nézni .Namármost vagy velem van a baj vagy velük , bementem és érdeklődtem hogy nemrég vásárolt Toyota autómnál letudnák e ellenőrizni a vezérlést hogy valóban frissen cserélt e vagy nem .Mivel vásárlásnál az előző tulaj frissen cserélte elvileg " És mondom csak a burkolatot kellene leszedni ránézni hogy ilyet vállalnak e .Aztmondja bent az irodában a krapek hogy ők ilyet nem vállalnak .Ha beviszem akkor cserélik ! Most gyerekek ez komoly ? a megfelelő óradíj ellenében nem képes egy Toyota szerviz ránézni hogy az ékszíj új e rajta ????
Ha azt mondják 10 -20 ezer Ft nem érdekelne ,pláne ha nem lenne új cseréltetném is velük ,mondja meg valaki mi ezzel a gondja egy márkaszerviznek ?
Egyébként nem gond ,egy márkafüggetlen szervizben már lebeszéltem ,előttem leszedik és megnézhetem .Kész vicc ez a hozzállás
-
INMOTEP
őstag
válasz
Satan_Claus #2598 üzenetére
Igen , énis ilyet olvastam .És némileg csipegetik az olajat is ,ha elnézel a Toyota club-ra a facebookon mondjuk volt pár emberke aki konkrétan olajfogyasztással küszködött .Volt motorfelujjitás minden ,ez persze lehet egyedi eset is .De széria hiba valószinübb .Nekem 2.0 D4D Van a 116 lovas ,nem adnám oda 1 benzinesért sem .Még ha egy turbót kell benne cserélni vagy porlasztót majd idővel még akkoris inkább ez mint egy benzines motor .Lekopogom semmi olajfogyasztásom nincs ,pedig sok km van benne !
-
INMOTEP
őstag
válasz
PeeterssoN #2467 üzenetére
Én nem értelek benneteket,én például akárhány kocsit vettem mindet úgy vásároltam meg hogy kifizettem beültem elhoztam .Másnap harmadnap eredetvizsga átírás.Soha nem volt semmi gond
,pedig kb 20 kocsin vagyunk túl ha nem több .Én megértem azt is hogy mindenki fél ,de még az ismerős köreimben sem volt még ilyen hogy olyan feltétellel vásároltak volna autót hogy eredetvizsga nélkül megse vették volna .Főleg ha magánszemélyről van szó .Azt viszont az egyéb megjegyzésben nyugodtan bele lehet írni amit írtál
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2440 üzenetére
Oké te tudod és érthető hogy sok , de nálam az ár is számit ,azért kb fél millió Ft a különbség egy 300 ezret futott és egy 100-200 ezret futott Avensis között ha a piacot nézzük
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2437 üzenetére
Erre azért szerintem vessél egy pillantást [link], Nem nagy felszereltség de legalább Faceliftes már .Igaz picit sok benne a km de szerintem legalább valós és nincs lelakva ,mivel Magyarországi le is lehet ellenőrizni végig mikor menyi volt benne .Ha meg rendesen karban volt tarva akkor ez a km nem jelent sokat egy Avensis-nek .Extrákat lehet utólag is bele rakni
Az enyémben is közel ennyi Km van, mégis megvettem mert állapotra mentem első sorban .Én úgy gondolom nem lessz egyszerű 200 ezer km alatti futással találni 2005 ös évjárat körüli Avensis-t jó áron ,meg legyünk őszinték bármilyen Autót ezen az évjáraton .Amennyivel meg drágábban adják a kevesebb km -est nem biztos hogy azok annyival jobbak !! Ért már meglepetés nem egyszer .
-
INMOTEP
őstag
Ezt most találtam ,gondolom berakom .Elég sok a km és nem valami nagy felszereltség ,de legalább Faceliftes és nem rossz az ár [link]
-
INMOTEP
őstag
válasz
diablo1984 #2416 üzenetére
Nem figyeltem hogy külföldiek
,de ha magyarországi lenne az autó 0 km től akkor nagyjából azért belehet határolni menyi lehet benne ,persze nem szervizköny / füzet alapján
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2406 üzenetére
Van egy olyan érzésem hogy ebben azért több km r van ,nem szokás annak az autónak a rendszámát eltakarni amiben valós km van .Rendszámot kellene kérni és ügyfélkapun megnézni hátha magyarországi az autó
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2410 üzenetére
Ez egész egyben van ,csak a rendszám kellene és megnézni ügyfélkapun
-
INMOTEP
őstag
Én évek óta géppel csinálom 3M es zöld kupakos és extra finom .Majd a legvégén hologram mentesítővel a megfelelő szivaccsal .Nagy vonalakban nálam ez így néz ki ,lemosod a kocsit .Amit látsz rajta karcokat / horzsolásokat 1200 as és 2000 res vízpapírral vizesen átcsiszolom a karc vonalával ellentétesen irányban majd körkörösen ((persze előtte egy lavorba be kell áztatni a vízpapírt vagy 5 percre mielőtt ennek nekiállnál )) .Majd azt a részt zöld kupakos 3M el addig polírozod amíg nem lesz megfelelő az eredmény ,ha úgylátod eltünt a karc és a csiszolás nyoma is akkor az egész autót extra finommal majd a végén hologram mentesítővel lepolírozott .Fordulatszám tartomány 1400 ason használom a gépet .Fényszóró polírozásnál 1300 .Fényszoró polirozás pedig ha kell akkor 1200 as 2000 res vizpapirral kör körös mozdulattal végig vizesen felcsiszolod úgy hogy nem nyomod rá nagyon a vizpapirt .Majd ha a finom vizpapirral is szépen átdolgoztad zöld kupakos szintén 3M es poliranyaggal addig polirozod ameddig kell .Ha szükséges rakni kell még rá anyagot és polirozd tovább ,ha ez kész extra finommal is átkell rajta szaladni mindenképpen .Ezt tudni kell hogy minden gyári fényszórón van UV réteg ,ha elkezded csiszolni ez lekerül róla .De semmi pánik mert nekem 2 évet simán kibírt a szabadban úgy hogy nem kezdett el sárgulni ! Persze nagyon fontos hogy ne álljon az autó huzamosabb ideig fa alatt meg a tűző napon .Vannak módszerek az UV ellen de ezt nem részletezném
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2396 üzenetére
Megkérdezhetem mi volt velük a gond úgy összességében ?
-
INMOTEP
őstag
Ma volt időm végre nekiállni polírozgatni ,azt a pár karcolást eltüntetni ami zavart kicsit .Szépen sikerült kiszedni a karcokat ,és az első fényszórót is megcsináltam egyúttal mert a jobbos kicsit kezdett sárgulni .
Apropó,ma jöttem rá hogy van benne esőérzékelős ablaktörlő ! Ez nekem teljesen új dolog mert még soha nem volt 1 kocsimban sem ilyen extra
,szerintem még a kereskedő sem tudott róla .A belső sötétedő tükör az is automatán kapcsol be ? Mert eddig azt sem láttam müködni legalább is a kis led et világitani ((persze még este nem mentünk az autóval )) csak ma hogy kicsit elvolt borulva és esteledett befele akkor figyeltem hogy világit a led .
-
INMOTEP
őstag
válasz
PeeterssoN #2385 üzenetére
Igen túlvan ,de elvétve ha nézed mindig a hirdetéseket el lehet csipni 1-2 jó vételt .6 Sebességes váltóval igen ritka még Avensis-ben is ,ahogy írod külföldön jobb eséllyel találsz ezekből picit nagyobb a választék
-
INMOTEP
őstag
Ez pontosan igy van ! Kb 2hónapot vesztegettem el kocsikereséssel ,ragaszkodtam VW Passat B6 és 2005 ös Audi A4 eshez .De amik voltak feltéve jó áron azok órákon belül elkeltek ,mig eddig is latban volt nálam az Avensis feladtam az Audi VW Vadászatot és mondom szétnézek Toyotáéknál mi újság a használtautó.hu-n .Szombat este látom friss hirdetés Toyota Avensis kombi 2.0 D4D 2005 ös évjárat nagyon jó állapotban kép alapján is .Vasárnap reggel felhívtam és már mentem megnézni BP re 240 km re mert áron picit áron alul volt eleve hirdetve ,szerencsére volt annyira korrekt az ember hogy megvárt és kinyitotta Vasárnap a kereskedést .Megnéztem kipróbáltam festékréteg vastagságmérővel minden szuper volt nem volt fujva sehol sem ,csavarokon sincs sehol nyom hogy szétlett volna bontva .Füst és kartergáz mentes motor 0 hibakód motordiag minden elalszik ahogy kell futómü koppanás mentes jéghideg 2 zónás klima új eredeti Toyota első szélvédő eredeti Toyota dísztárcsák nagyon jó gumik még 7 hónap műszaki elég nagy felszereltséggel .Természetesen kipróbáltam amit csak lehetett és tényleg minden működött benne ,motorja egészségesen ketyegett és szépen indul kettöstömegü lendkerék hiba 0 .Nekem ennyi elég volt igy kis alkuval megis vettük ,mondhatni nagy mákom volt mert ez a kocsi aznap de legalább másnap el is vitték volna nyitásra az orrom elöl .Ár és állapot miatt főként ,tényleg bárki talál friss hirdetést és minden adat stimmel érdemes kocsiba pattani és megindulni mert úgyis elviszik ha jó az autó .Igy meg autóba nem fogsz ülni egy hamar ha csak gondolkozol a dolgon mi legyen .Figyelni kell a használt autót jogfogást .Facebook- használtató adok veszek csoportokat messzire kerüljétek el !
-
INMOTEP
őstag
válasz
Dark Archon #2372 üzenetére
És ez az 1.8 as milyen árban volt ?
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2368 üzenetére
Nézd én nem akarlak befolyásolni ,mindenki azt vesz amit akar és ami a legmegfelelőbb .Eddig elég sok benzines kocsink volt ,de a fogyasztást nem tudom egyszerűen megszokni .Nameg hogy pörgetni és kell húzatni az autót ha az ember haladni is akar ,ez ellözésnél teszi bizonytalanná a sofőrt .Ami eddig benzines kocsink volt mind 7-8 liter körül fogyasztott .... 1.6 tól 2.0 benzinesig Opel Ford VW .... ((Egyedül régen amikor még 1 es Fiat Puntónk volt az evett 5-6 litert ,de ez régi autó és kis kategória )) Énis féltem kiadni ennyi pénzt egy diesel-ért de nem bántam meg ,volt már Passat 1.9 PDTDI azt sem bántam meg mert nyomatékban tapadsz az üléshez már mondhatni alacsony fordulaton .Ez pedig Avensis-ben még jobb mint Passat-ban volt mert a váltó áttételezése jobb ,azért is eszik még kevesebbet pár dl-el .Autópálya 130 as tempóval 5.3 ra jött ki a fogyasztása ,pedig csak egy 5 ös váltó van benne .Ezt a szintet a Passat is csak egy 6 sebességes váltóval tudja überelni . Ha a vételárat nézzük a piacot nem sok a különbséget látok a Diesel és benzines között .Persze megértem ha benzinest akarsz venni ,ha sok a rövid táv főleg város és nem számit + 2 liter többletfogyasztás akkor benzinesnél maradj .Mert nekünk annó Passat 1.9 PD nél megsínylette a sok rövid távot
Az olaj elkezdett felhabosodni a sok állandó rövidtávok miatt ,majd a turbó geometria is állandóan leragadt és nőtt a fogyasztás is legalább 1 literrel ....... Mint tudjuk diesel- hogy felmelegedjen legalább 2x annyi idő kell mint egy benzines társának .Egy szó mint 100 én azt tudom tanácsolni ha rövid táv sok akkor benzines jó választás lesz ,megkiméled a pénztárcádat is valamelyest és a kocsi életét is
-
INMOTEP
őstag
válasz
z123456789 #2364 üzenetére
Érdekes mert ha a 2003 és 2006 évjárat körüli Avensis 2.0 D4D Motorról van szó én rosszat nem igen halottam róla ,a 2.2 esről viszont ez már nem mondható el .Mindenki óva intett ettől ,hengerfejproblémák leömlő repedéstől mindent olvastam már ezekről .Én szerintem ha egy ilyen 2.0 D Diesel motor nincs túlhajtva túlpörgetve ,nyugott a sofőr .Az előirt szerviz intervallum előtt pár ezer km el szervizeli a vilgágból kimegy ,na meg persze jó helyen tankol normális üzemanyagot .Ez az én véleményem hogy ebben az esetben nincs mitől tartani .
-
INMOTEP
őstag
Avensis T25 ös tulajok egyáltalán vannak itt ?
-
INMOTEP
őstag
Üdv ,mindenki .A mai nap én is Toyota tulajdonos lettem egy 2005 ös Avensis kombi 2.0 D4D Személyében , lenne egy olyan kérdésem hogy kiégett a jobb első fényszóróban az égő .Milyen megy bele és hogy férek hozzá az izzócseréhez ? Eddig jól teljesít ,fogyasztása eszméletlen 5.2 re jött ki autópályán
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Zotac új handheld gépe szakít a normával
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Carl Pei megmondta nagyjából, hogy mennyi lesz a Phone (3)
- iPhone topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest