-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
Biztosan nem, hisz sem az IS sem az NX nem a Priusban levo motorral lett szerelve igy a komplett hybrid rendszer sem egyezhet.
Az NX-et nezegettuk egy ideig es ott konkretan tudom, h meg a regi Rav4 rendszeret hasznalja ami latszik is a fogyasztason. Az uj Rav4 jobban megy es kevesebbet is fogyaszt.Paxker315:
Az attol fugg mit szeretnel. Van tobb opcio is. Nekunk az egyik Priusban meg csak az hangszoro moge keult szigeteles, de mar az is hallhato volt. A masikban mar a komplett elso ajto le lett burkolva. Ugyanezt lehet kerni a hatso ajtokra is.
Ha ezt szeretned cifrazni akkor lehet a tuzfalat, alul a karpit alatt es a csomagter ajtot is.
Vannak a folias valtozatok es az amcsi Dynamat-ot vettem mind2 alkalommal. Van v.mi nagyon hasonlo orosz gyartmany is. Ezen felul van (volt) a "fujos" valtozat ami ment mindenhova, de az extrem melegben allitolag hajlamos volt nyulni nagyon ritkan akar folyni is.
A kis lapok ara nem veszes, anno tan 40EUR-t fizettem erte. A komplett elso ajto sem volt 100 ha jol emlekszem. A teljes szigeteles nyilvan a legjobb, de az egy autohifis cimboram regi Corsajabol kiindulva durva osszeg tud lenni es nem is igazan eri meg a befektetett idot es penzt egy normal hallandonak az extra sulyrol mar nem is beszelve.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
-
creedszl
aktív tag
E12-es Corolla-nál hogyan lehet felismerni hogy az adott példány eszi e az olajat?Mert tudtommal ezt idővel orvosolták....
Hulligaaan
-
Dorian
félisten
Megcsinálták a T27 Avensist, megkapta a bontott elektromos kéziféket.
190 + 80 a szerelés (futóművel le kellett szedni hozzá).
Így most világít a műszerfal, mert persze ezt még össze kéne párosítani valami spéci helyen 136-ért+ egy újabb futóműszerelésért, na hát egy francokat. + Az automata funkció így nem működik rajta, manuálisan lehet behúzni-kiengedni.
Gyári komplett megoldás valami 700 lett volna...Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
No.01
őstag
válasz Gombinyó #10013 üzenetére
Nyilvan bele lehet nyulni Toyotaeknal is, de ha en korbenezek akkor csak a barati/ismerettsegi korben vannak ennel lenyegesen durvabb dolgok is. Amivel tan meg nem is lenne feltetlenul problema, ha neha napjan beut v.mi gond. (mint anno nalunk a Corolla Verso durva olajfogyasztasa)
Szerintem a gond ott kezdodik, ha kis tulzassal minden honapra jut v.mi. A sogorom autos nyugjeit en peldaul mar biztosan nem toleralnam, holott az egy garantalt es megbizhati nemet ami raadasul meg fiatalabb is par evvel... o meg rajong azert az autoert igy v.mi uton-modon mindig ki/megmagyarazza.
Ez sajna ilyen, racionalitas ide vagy oda. -
-
No.01
őstag
Azert nem szabad am itt sem alltalanositani. Hugomke Skodaja vagy 7-8 helyen jart es hamar raneztek az nagy lepes volt a szettart kezekhez kepest. Ezzel szemben a kozeli Bosch szervizben megcsinaltak korrekten es jol, szamlaval, trukkozes es mutyizas nelkul...
Kar, h ra egy hetre egy reszeg totalkarra torte... -
Senhi
aktív tag
válasz Dorian #10012 üzenetére
Valószínűleg nem vígasztal, de nekem is jövő héten javítják a hybrid auris fékrásegítő rendszerét, mert zörgő, kattogó hangokat ad ki. Márkaszervizben közel 1 millió forint körül van csak az alkatrész ára.
Szerencsére garanciában ingyen cserélik, de nem örültem volna ha ez annak lejárta után jelentkezik... -
Csabroncka
addikt
Ez örömteli, ezek szerint még amíg lehet érdemes megvenni a piacon a maradék eladott 1.6 hagyományos szívó corollákat. Értem én, hogy hibrid felár + 7-8-9 millás autó, de 6-7 évesen pontosan ugyanúgy 3-4 milliót fog érni a piacon mint a mostaniak - szóval zsákutcába megyünk, ha ennyi az alkatrész hozzájuk
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
KTTech
veterán
válasz Dorian #10015 üzenetére
Nekem a Seat Leon 2006 140ló TDi DSG az első két hónapban ennél többet kért (egy stabpálca, majd egy féknyereg, abs szenzor és egy kettős tömegű amivel nyitott ami nem jött elő a próbaúton + egy DSG olajcsere). Aztán eldurrant egy klímacső és elkezdte enni a vizet a negyedik hónapban - na itt adtam el, kemény buktával (és akkor a nehéz melegindítást és a füstölést nem említettem... bár az olajat nem ette ). Mindez vezetett szervizkönyv mellett, úgy hogy szervizben megnézettem vásárlás előtt.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Ha nem kezdi el enni a vizet + nem lett volna a melegen nehezen indulási gond - azaz valamelyik injektornál a szigetelés elfáradt -, még mindig az lenne (új, utángyártott hengerfej megoldotta volna örökre a problémát -a gyári mind elrepedt, de sajnos későn találtam meg az infót-, nem akartam belemenni a javításba)... minden tekintetben kényelmesebb volt, mint a Yaris HSD. Igaz, nem is egy kategóriában játszottak (a Seat jóval drágább volt új autónak, amikor megjelent).
A másik autóm még mindig TDi (csak az egy 2003-as Seat, 110 pacival)... és ha DSG-s lenne még jobb lenne (na jó, a klíma abban se jó, de 5 éve 450 fontért vettem, már akkor se ment benne, de 230E mérföld után nem eszi az olajat/vizet). A kopó alkatrészekre azért elment 3000 font az évek alatt... most ez a tartalék autó, ha bármi gond lenne a Yarissal.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
galervin93
őstag
3-as Prius 15-ös felnikre a Bridgestone Blizzak LM005 jó lenne szerintetek télre?
---
Más: kb. két hete megnyomták kicsit a járgányt parkolóban (cetli nuku), a rendőrség ennyi idő alatt oda jutott, hogy iktatta a fotókat tartalmazó emailt.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
rbalint88
addikt
válasz galervin93 #10032 üzenetére
Jo lesz.
rendorsegtol nem kell csodat varni
-
rob210
nagyúr
válasz galervin93 #10032 üzenetére
Most akartak az utcánkban egy clio alól katalizátort lopni, csak megzavarták őket.
No comment.... cigány világ.Renault power
-
MiklosSaS
nagyúr
Lenne egy kérdésem:
Hogy tudnám rávenni egy 2018-as RAV4 fedélzeti számitógépét hogy a telefonomról (iPhone 11) használja a netet. Ahányszor próbálkozom, sohasem sikerül a csatlakozás
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
makaay2
tag
Sziasztok!
Na ma végre felkerült a frissétéssel az Apple carplay. Egyenlőre jól működik. Azért sokat dobott az infotatainment rendszeren. -
Drizzt
nagyúr
Nekem is ma lett meg az Android auto. Legnagyobb elonyenek azt erzem, hogy igy nem kell nyaron a napon lennie a telefonnak navizashoz. Azzal sok gondom volt, hogy tolton, a szelvedon a telefon gyakorlatilag par perc alatt annyira felmelegedett, hogy felfuggesztett minden alkalmazast - termeszetesen a navit is. Szerencsere a kezelese elegge kezreallo. A fizikai gombok nagyon hasznosak. Persze a felbontas azert lehetne epp jobb is.. Eddig ez nem nagyon tunt fel.
I am having fun staying poor.
-
prmcsk
addikt
Szét kellett volna szedni a "dobozt", mert nem kizárt, hogy a benne lévő bowdenhúzó motor dupla főáram reléje melegedett össze. A legtöbb autónál ez az első hibaok. Ahol helye van ott két darab párszáz forintos relével megoldható. Ha értenek hozzá bárhol, nem kizárt, hogy javítják és visszaépítik bárkinek150k-ért (mondván, hogy találtak occón) és még te örülsz...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
Ilyen reléről beszélek: [link] Nem mindegyikben ez van, de hasonló és bekötésileg kiváltható bármire, ha elfér...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Drizzt
nagyúr
válasz molnarpeter #10043 üzenetére
E12 Corollaban anno en is igy kezdtem. De egy honap utan kitort az adott racs foka. Plusz masik mellekhatas, hogy mivel a telefon kitakarja a legutat, ezert magaban az utasterben is kevesebbet fog hatni a klima.
I am having fun staying poor.
-
Dorian
félisten
válasz prmcsk #10041 üzenetére
Bárcsak javították volna -akár ennyiért - mert akkor ugyanaz lenne az elektronika és nem világítana 3 hibajel a műszerfalon + középen a kiírás. Köszi a tippet, megkaptam egy szatyorban a régi cuccot, ha esetleg az a mostani is tönkre megy, megpróbálom azt javíttatni.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
őstag
Hétfőn megérkezett az új gép, 1.8 Hybrid / Comfort + Style + Tech.
Megváltás az automata váltó, jól teszi a dolgát az adaptív tempomat is, bár városban nem igazán Magyarország kompatibilis az óvatossága.
450 kilométert raktam eddig bele, szóval még erősen bejáratós, a 130-as autópálya utazó még jó neki, de a 150+os "dízeles nyomulást" el kell felejtenem azt hiszem, az nem az ő terepe. A futómű és a 225/45 R17-es kerekek nagyon jól fekszik az utat, mivel ebben még legalább hátul is rendes többlengőkaros a felfüggesztés.Két (illetve három) dolog zavar: Tolatáskor nem billennek le a tükrök, induláskor nem reteszeli automatikusan az ajtókat és a harmadik, hogy telefonomat mindig benne felejtem, annyira mélyen van a telefontartó. Tudom, utóbbit majd megszokom, csak az Android Auto miatt mindig oda rakom, mivel ugye ott van az USB kivezetés.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Gombinyó
őstag
No. Le lettek szigetelve a kerékjárati ívek, a 4 ajtó (4 rétegben + szivacs) és a csomagtér (kombiban hasznos az egy légtér miatt). Sokkal halkabb lett így az autó, azt gondolom megérte a befektetést, nagyot ugrott a komfortérzet. Az út felől szinte semmit nem hallani pedig az alap gyári gumik vannak fent. A külvilág zajai is sokkal halkabbak lettek, szinte csak az elhaladó kamionokat hallani. Pályatempónál maximum szélzaj hallatszik az ablakok felől. A hifin is dobott kicsit, de az pont az ami nem érdekelt, elég gyenge a gyári egy jobb rendszerhez képest, így nem is foglalkoztam vele. Garit nem befolyásolja csak abban az esetben, ha bizonyítható, hogy emiatt történt a probléma, a Toyota egyébként áldását adta rá.
Itt van pár fotó a hekkelésről: [link]
-
félisten
válasz xEon1337 #10046 üzenetére
Van még bőven olyan dolog, ami ilyen szinten alap szokott lenni, de sajnos a Toyota kihagyta:
-Ablak le- és felhúzása a távirányító nyitás ill. zárás gombjának nyomva tartásával.
-A tolatókamera képén a segéd-vonalak statikusak, a kormány kitérítéssel a kocsi útját nem jelzik.
-A gurulásgátló (lámpánál v. kereszteződésben állva a fékpedál határozott lenyomásával aktiválható) alaphelyzetben ki van kapcsolva, minden egyes indításkor külön kell bekapcsolni.Ezek nélkül is lehet élni, de hasonló árkategóriában más gyártóknál azért alapértelmezetten megvannak általában.
Illetve egy dolog zavar még, a telefon tartóhelye, amit említesz is, nem csak mély, de pont előtte van a két ülésfűtés-kapcsoló. Már többször sikerült bekapcsolnom véletlenül az ülésfűtést úgy, hogy csak odadobom a telefonomat a tartóba, ami lenyomta a kapcsolót (persze High fokozatra, mert az van hátrafelé).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest