- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Macrodroid
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szacsee
nagyúr
válasz
DigitXT #6532 üzenetére
Az csak Mr. Csizmás hibás emléke a mátrixból fentebb.
Uplauncher: 3478
TDU2 exe: 8889Egyebet nem tudok elmondani... illetve volt egy topik, de nem találom már, ahol leírták hogy lehet megpingelni a szervert... írt jópár sort cmd-ben ami részletesen lehozta milyen a pinged, illetve tudod-e pingelni a szervereket.
Papi69
Meg is van...
Ezt kellene csinálni.
Start - futtatás - cmd (alias parancssor)
Ott meg bepötyögöd, hogy : tracert patchserver.testdriveunlimited2.comEredményt fogod és elküldöd Atari supportnak... aki jó esetben elolvassa, mégjobb esetben tesz is valamit. Nem árt, ha account nevet, illetve hibaleírást írsz.
Ilyesmi jön ki:
Microsoft Windows [verziószám: 6.1.7601]
Copyright (c) 2009 Microsoft Corporation. Minden jog fenntartva.
C:\Users\XY>tracert patchserver.testdriveunlimited2.com
Útvonal követése a következőhöz: patchserver.testdriveunlimited2.com [208.95.185
.52]
legfeljebb 30 ugrással:
1 2 ms 1 ms 1 ms 10.10.10.1
2 10 ms 9 ms 9 ms 82.131.167.99
3 377 ms 9 ms 9 ms 213.163.52.213
4 * 14 ms 14 ms xe-4-0-0.bix-p1.invitel.net [213.163.53.121]
5 14 ms 26 ms 13 ms ge-6-0-0.bix-c1.invitel.net [213.163.54.237]
6 40 ms 14 ms 13 ms bpt-b4-link.telia.net [213.248.93.165]
7 339 ms 22 ms 21 ms prag-bb1-link.telia.net [80.91.247.60]
8 40 ms 40 ms 40 ms ffm-bb1-link.telia.net [80.91.246.12]
9 52 ms 41 ms 40 ms ffm-b12-link.telia.net [213.155.130.146]
10 35 ms 35 ms 35 ms cogent-ic-140550-ffm-b12.c.telia.net [213.248.10
3.106]
11 399 ms 71 ms 43 ms te0-4-0-2.ccr21.ams03.atlas.cogentco.com [154.54
.39.181]
12 53 ms 52 ms 52 ms te0-3-0-7.ccr21.lpl01.atlas.cogentco.com [154.54
.37.98]
13 121 ms 121 ms 121 ms te0-3-0-3.ccr21.bos01.atlas.cogentco.com [154.54
.31.229]
14 121 ms 120 ms 121 ms te4-4.ccr01.bos06.atlas.cogentco.com [66.28.4.42
]
15 131 ms 125 ms 125 ms 38.111.40.114
16 119 ms 120 ms 126 ms 208.95.185.52
Az útvonalkövetés elkészült.
C:\Users\XY>^A -
bazso29
aktív tag
válasz
DigitXT #6513 üzenetére
Viszonyítás alapja. CrC-s huszárok többségéhez képest jól megyek, annyira jól, hogy már le is csítereztek a centerben, viszont már alapból itt a ph-n tudok több embert akiket nagyon ritkán tudok megfogni, lásd pl: Bronco TT nevű versenye, az első helyezett idejét még csak meg sem tudom közelíteni se 458cal, se rturboval. Esetleg c12s az, amivel tudnék olyan időt menni, de akkor se biztos, hogy megverném.
A sebességi fokok beosztására találtam egy olyan megoldást amivel mindig tudok két kézzel kormányozni, csak nagy sebességnél kell kis idöre elengednem, mikor a sima botot váltom át 5 vagy 6-ba, de miután beraktam visszaállok pillangóra (ami a 4.) és marad a sebességi fok ugyanabban (5-6). -
bazso29
aktív tag
válasz
DigitXT #6509 üzenetére
Szerintem nem lennék gyorsabb, ettől nincs gyorsabb csak én vagyok sokszor béna. Nem véletlenül szedtem össze 2 nap alatt 10 millát CrC-ben. Pl. gyorsulásoknál senki nem tud megverni. Néha felbukkan 1-2 emberke aki megszorongat, valószínű ők is gombokat nyomkodnak, mert egy H váltót esélytelen olyan gyorsan átrakni egyik sebességből a másikba.
Két problémám van a gombokkal: néha minimálisan elengedem a gombot kanyarban így kiugrik sebességből, ilyenkor bukok, gyorsan megzavarodok majd meg kell találnom újra azt a sebességet amiben volt, vagy ami épp illik a sebességhez, ez sokszor nem sikerül, ekkor megint csak bukok. Illetve a másik, hogy sokszor olyan gyorsan váltok, hogy nem érzékeli (gondolom a mikrolagom miatt ami újra előjött). Ez féktávon motorfékkel szívás mikor nem vált vissza, mert ilyenkor falra, fára, korlátra és egyéb dolgokra kenődök fel. Végülis lehet gyorsabb lennék gombok nélkül.
Ja és van egy harmadik problémám is: vannak akik kuplung nélkül gyorsabbak nálam.Ebből egyértelműen következik az, hogy nem tudok vezetni.
-
tomsolo
addikt
válasz
DigitXT #6509 üzenetére
Én már beateltem - és el is hoztam az 1 misit - speed crct szakadó esőben SS-el, mert esőben vhogy jobban gyorsult és nagyobb végsebbesség lett mint szárazon... (vezeteni persze halál volt, szembe forgalommal, de nem volt vészes).
Azt is tudom hogy ez a B3-ra nem igaz csak megjegyeztem.
Opelos: nem kell a vár fele menni, de a 2 jóval nehezebb lesz mint az 1.
-
tomsolo
addikt
válasz
DigitXT #6506 üzenetére
Érdemes lesz megkukkantani szerdán, mert lesz hozzá:
Térkép
Story!Kiváncsi leszek, mennyire fog működni a kuplungos mókázás a nagyoknak mert kézifékezni sem árt benne sokat.
Én egyébként a friendbe betolt crck alapidejét bilzettel szoktam belőni, így azért nem olyan nagy kunszt egy jobb szerszámmal megdönteni.
-
tomsolo
addikt
válasz
DigitXT #6443 üzenetére
TÁDÁM!
Ezennel kihirdetem hogy Opelos megnyerte a Trick Track of Enzo versenyt a fantasztikus 3:07:84-es idővel.
Jutalma: 2 172 000 $ valamint egy opcionális és exclusive 1 napos tesztelés a Trick Track 2 verseny indulása előtt.
Gratulálunk fantasztikus időhöz, a tövig lerágott körömhöz és nagy mennyiségű sör elfogyasztásához amivel az Enzot hajtotta. Külön öröm hogy az általa készített videó a nyertes idővel megmutatta - híven a verseny szlogenjéhez - az nyert aki a legpontosabban vezett!
Továbbá gratulálunk valamennyi indulónak, mind az élenjáróknak és minden tisztességgel teljesítőnek.
4 nap alatt min. 18 ember 1172-szer próbált nekifutni, ezáltal nemcsak remek végjátékot, de a győztesnek az eredeti milliós jutalomhoz még 1 172 000 $-t a zsebébe tettek.
Köszönöm mindenkinek aki részt vett a versenyen - még ha nem is szerepel a listában!
-
bazso29
aktív tag
válasz
DigitXT #6440 üzenetére
Momo, full assistance, kuplung. A többi hadititok.
Később rájöttem, hogy a kanyar előtt kimehetnék baloldalt a járdára, így még nyerhettem volna vele 2 tizedet már ott, de akkor már nem volt kedvem tovább küzdeni vele.
Egyetlen szerencsém, hogy a CTDD-s kissárkány nem jelent meg, akkor most egy 3'02-es videót nézhetnénk.Tibi: Te, mint vén kormányos remek tanárom voltál, sokat tanultam tőled.
Viszonzásképp majd egyszer, talán, megtanítalak vezetni.
-
bazso29
aktív tag
válasz
DigitXT #6433 üzenetére
Tegnap nem töltöttem fel videót, mert még csatáztunk KeCaval egy jót, míg végül meglett a 3'07'84. Még mindig lenne benne kb. 2 másodperc, a parton be lehet hozni majdnem 1 másodpercet, a sikátorban egy jó fékúttal pedig bő 1 másodperc is összeszedhető, illetve 1-2 helyen Raikkönen is irigyelné a rallisztájlt. Ez a pici még nem számít levágásnak, buktam is vele vagy 2 tizedet.
-
czundermák
aktív tag
válasz
DigitXT #6422 üzenetére
Ilyenkor sajnálom hogy nem játszottam a TDU első részével huzamosabb ideig..
Csomó pálya van ami (gyakorlatilag egész Oahu...fasza) sokszor a kisujjatokban benne van én meg csak kamillázok hogyhátezthogyezt? Húdejó lessz majd Zsömi féle bajnokságot 3x annyi ideig gyakorolni.
-
tomsolo
addikt
válasz
DigitXT #6417 üzenetére
500 000 ért raktam fel 50K-es rajtpénzzel. Pár figyelmetlen belefutott innen felvitték 1M-ra, ekkor elkezdtek jönni az oroszok, németek és felvitték 3 950 000-re. A pálya a Trick Track volt 3:32-es beküldött idővel. A vicc az hogy még ajánlottam is vigyétek nyugodtan mert nem akarok menni rajta - első crc beküldésem volt így teszteltem mi a szitu - én nem fogok erőlködni rajta. 3 tized volt tegnap a különbség egy orosznak mögöttem. Azt hittem elvitte mégis ő vagy innen valaki, de nem mert jött a news hogy megnyertem.
Viszont ma láttam egy ilyet, kérdés milyen autója leheta csávónak?:
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #6395 üzenetére
CP van bőven, minden vágható szakaszt ki kell vele bélelni és kész. De a kihívások privát mivolta amúgy is minimalizálja a csalók számát. Ha másért nem, akkor azért, mert az illető repül a listáról, elvesztve ezzel a hozzáférését...
#6405: Én ilyenkor minden alkalommal végig megyek, és azt nézem hogyan/miként változik a hátrány. Régen én is minden hibánál újra kezdtem, és mikor az eleje már nagyon ment, kezdhettem tanulni a végét...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6404 üzenetére
Meg vagyok én áldva ezzel: beesteledik épp + elkezdett szakadni.
Btw. Opelost 2 századdal megfogta valaki: na az ő idejére már tudok
verni az elején néhány tizedet, szóval nem álom a 3:1x idő, csak hát
a körülmények. Meg amúgyis hosszú pálya: a végén még alig jártam.Szerk: uh, most a játékból kiugrás után miért nem adja vissza képet?
Hang az van, szóval nem fagyott le, csak képet nem akar adni, vazze. -
czundermák
aktív tag
válasz
DigitXT #6400 üzenetére
Ma este ha leszel Digi mester kéne tolni egy kis cvc-t mert eléggé visszahullottunk a napok folyamán.
Erre a pálya csevegésre csak annyit írnék, minek szenvedni vele ha nem fekszik. Emellett ha kötelező lenne, inkább mennék kaszinózni (sosem szoktam). Amíg tökölsz rajta a jobb időért, airporton összekaparhattál volna fél millát.
-
tomsolo
addikt
válasz
DigitXT #6389 üzenetére
Én elfogadtam, de az zavar, hogy duma, duma, duma.... és nincs mögötte semmi. Nem is akarod tolni nem is akarod csinálni.
Ez persze lehet azért van mert nem ismerlek - nem vagyok nagy PH-s - de szerintem simán feldobtam már többször is a labdát, hogy oké rendben mutasd meg mi lenne a jó, te meg folyamatosan mellébeszélsz ahelyett hogy azt mondanád: rendben csinálok egyet én is.
-
tomsolo
addikt
válasz
DigitXT #6383 üzenetére
"Szóval tőlem csinálhatsz akármilyen pályát: ha ilyen idegölő lesz,
akkor egyszerűen nem indulok rajta (nem szoktam égetni magam
körbekocogással)."El kell hogy keserítselek, az első a kettőhöz képest egy lágy bogár krúz. Már az is nagy művészet lesz, hogy ne menj a +10s bünti határ fölé.
A legfőbb bajom az, hogy van, ahol "megéri" vágni. Ez nem az én
stílusom, sajnálom. Vagy befordulok az aszfalton, vagy nem, ezen
pályán több helyen előfordult, hogy nem.Ez nem igazán az én hibám, ezt tudja az editor, ezt hozták össze az EDEN level designer-i. Ha az probléma akkor a fix pályákon kívül nem sok marad - jah hogy ott is lehet vágni kanyart pl az ibizás "ovál pályánál" a bukkanóval... vagy lehet hogy neked magával a játékkal van bajod? Arról nem én tehetek.
Egyébként semmi probléma azzal hogy ha nem jön be neked ez a stílus, viszont annyi utalás, nosztalgiázás meg beszéd után légy szi viríts hétvégére egy neked tetsző pályát egy tetszőleges rewarddal és akkor beszélünk majd arról is.Hogy pékárú milyet hegeszt az majd az ő biznisze lesz. Egered van, időd van mi kell még?
Az Enzos pályába volt vagy 20 óra melóm, a kettesben szerintem még több lesz.
Az meg hogy ki hányadik egy ilyen történetben részletkérdés: én a :26-os időmnek is örülök - mivel jelenleg billzetről tolom - és még büszke is vagyok rá.Egyébként meg minden friendnek köszönöm, aki legalaább egyszer végigvitte a pályán az autót - ezért csináltam.
-
bazso29
aktív tag
válasz
DigitXT #6383 üzenetére
"Kíváncsi vagyok, hogy az a 3:11 hányszor jött össze"
Kb. 40-ből kétszer, általában 3:13-15ös idők voltak. De majdnem másfél millióról van szó, ha kell 100-ból egyszer futok 3:10es időt. 100K-ból 1.5misit csinálni azért megéri.. Este felrakom a replayt (bár lehet lesz még jobb idő), nincs semmi trükk vagy vágás (hiba annál több), végig aszfalton a macskaköves dobbantós 0.3 tizedes büntivel együtt.
Ja igen, én sörrel hajtottam az Enzot. -
tomsolo
addikt
válasz
DigitXT #6379 üzenetére
"A Trick Tracket nem szeretem"
Te is is csinálhatsz, küldhetsz be, aztán az olyan lesz tutkóra ami neked tetszik...
én bizos végig megyek rajta.
Én ilyeneket fogok továbbra is csinálni, - biztos csodálatos dolog a kis ovál pályán jobbra-balra tartani és közben wrummogni hússzor de ezzel mindjárt ki is szórod azokat akik pl bilzettel tolják...
A max két perc egy pálya szerintem azért nem jó ötlet mert:
- nem sok olyan hely van ahol ez jól tudna működni (érted egy autópályán slankítani két kanyart azt vége hát az nagy élmény)
- csökken a kihívás - ha kevés helyen tudsz rontani akkor más is ugyanígy van ezzel, nem véletlenül van több mint 30 sec a Trick Tracken az első és az utolsó hely közt. Tizedek farigcsálásához meg nem a TDU a legjobb játék.IMHO.
Az Enzo lehet hogy túl otromba, de kipróbáltam az MP4-et és az Enzohoz képest egy gumírozott takony szerintem.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #6379 üzenetére
CzunderWagen-nel érdekesebb lett volna. Itt-ott még az Enzo-t is túl otrombának éreztem, de szigorúan szvsz. Ráadásul a CW sokkal olcsóbb is. Tuninggal együtt nincs a fele az önzőnek. A nagyobbik ráadásul -kvázi- ingyen van.
Ha a CW AWD lenne... Miket lehetne vele csinálni...
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #6375 üzenetére
Hát nem tudom... Szeretném hinni, hogy a legutóbbi bajnokságban megfelelő mennyiségű hegyi pályát sikerült összehozni. A lehetőségekhez képest, persze...
Az is kérdés, mit nevezel városnak... Különbséget teszel-e város, község és falu közt, vagy ahol házak vannak az egyöntetűen város.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #6367 üzenetére
Anno külön kérték, hogy rövid, de nehéz pályák legyenek. 2 perc maximum, sok kanyar, kevés egyenes. A Trick Track simán ketté lett volna vágva.
Idén biztosan pörgősebb lesz a bajnokság, ugyanis a versenyeket 3-asával töltöm fel, ezzel harmadolva a teljes bajnokság idejét. De majd úgy is lesz szavazás...
Egyelőre úgy képzelem, hogy minden eresztésben lesz A, B és C kategória, de még ez is képlékeny.
A jármű-reguláció és a pontozás még teljes sötétség. Itt figyelembe kell venni a dolgok anyagi vonzatát is...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6352 üzenetére
Remélem a PH bajnokság egy kicsit rövidebb,
és kevésbé g_ci pályákból fog állni, ahol nem
kell 5 cm-enként kézifékkel venni derékszögű
kanyarokat. Mert ha hasonló pályák lesznek,
el sem fogok indulni, az egészség többet ér...
(Magas vérnyomás, ínhüvelygyulladás, stb.)
Btw. kíváncsi lennék, hogy hogyan kell venni
az első kanyart olyan idővel.Szerintem az
aszfalton lehetetlen, füvön átrepülve meg gáz.
(Videós visszajátszás tetszene a győztestől.)Szerk: ja és Full Assist ha jól veszem ki, az
itt kötelező (mondjuk billhez nem csodálom). -
tomsolo
addikt
válasz
DigitXT #6342 üzenetére
"Ezekre csak a CRC-ben lehet versenyt kreálni"
Az miért is baj? Mi a különbség érzetben, hogy azon a pályán mész amit egy haverod csinált vagy azon amit az EDEN nagy kegyesen kitalál.
Én amíg nem merültem bele a CRC világába addig én is így éreztem, viszont szerintem jó móka pályát csinálni - és nem is feltétlen kell nagy összeget beletenni - mégis lehet haverokkal menni köröket (ha jó vagy akkor még zsebelhetsz is). A csíterek persze problémát jelenthetnek, de épp azért lehet private challengeket is beküldeni akár egymás ellen ott meg nem érdemes csítelni mert előbb utóbb úgyis kiderül és akkor kikerül az illető a körből.
Az editor persze lehetne jobb - az a baj vele hogy faék egyszerűségre akarták megcsinálni - de ettől függetlenül nagyon jó mulatság. A Trick Track 1 pálya majd 300 rajtot élt-él meg, sztem van pár ember aki 40-szer is nekifutottt - ezért nem érdemes túl egyszerű pályát csinálni, mert akkor nincs kihívás, mint pl. fix versenypályák ráadásul azoknál alapból ott van a multis challenge.
Egyébként hamár itt tartunk:
Kinek mikor lenne jó a Trick Track 2?
Nem tudom, hétvégére megleszek e vele teljesen -mert sok a meló - , meg most ugyis mindenki SHIFT 2-zni fog hétvégén, én a jövő hétre közepe fele gondoltam.
Az egyest meg ha holnap Opelos megnyeri - vagy Speedy ha összeszedi magát
- akkor a régit majd kiteszem free ridera.
-
fatal`
titán
válasz
DigitXT #6261 üzenetére
Egy szóval nem mondtam, hogy a Shift szim lenne, csak azt, hogy közelebb áll a szimekhez, mint a PU.
"Támogatom. Viszont úgy időmérő futammá degradálódna."
Lehet, de ranked versenyeknél pl. ki lehet kapcsolni. Meg lehetne állítható, hogy pl. klubon belül tudjál ütközni.
(#6262) Barthezz2: Én sem értem miért kellett kivenni ezeket, pláne, hogy ha jól emlékszem valamelyik korai bétában még lehetett üléspozíciót állítani, aztán egyszer csak eltűnt. Az elején még a tetőre is lehetett külön gombot configolni most már csak a numpados megoldás van.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #6261 üzenetére
a belső nézet nem lenne rossz, csak nem tudom, miért nem szabható testre
Sajna a sok újítás ellenére a TDU2 rengeteg téren inkább visszalépés... Azt nem értem, hogy ha ennyire "a régi alapjaira építkeztek", akkor miért nem lehetett egyszerűen azt kiegészíteni? Hogy megmaradjon mindaz, ami korábban benne volt és csak a kritikus részekhez hozzányúlni.
Persze én nem tudhatom, nem értek hozzá, és amúgy is könnyű laikusként, ráadásul utólag okoskodni, de nehezen hihető, hogy nem lehetett volna ezt jobban...
És itt most nem a láthatatlan falakra gondolok, hanem az olyan apróságokra, hogy raknak be indexet, de semmi visszajelzés, és 10m-nél távolabbról nem is látni (ellenben a civilekével). Vagy hogy ott az éjszaka, raknak be "automata" lámpát, de csak tompítottat, amivel 50m-ig látsz... 50m 200kph felett semmi. Kevesebb, mint 1s. Reagáld le... -
válasz
DigitXT #6261 üzenetére
Nem is fejeztem még be, a World Tour-ra meguntam...
Detto
De szerintem én már nem is fogom, régóta nincs is fent. Most a Shift 2-re kíváncsi leszek, bár csodát nem várok tőle..
A belső nézet így szerintem sem jó. 1-ben sokkal jobb volt. Lehetett állítani üléspozíciót, nem forgatta idiótán magától a nézetet, meg az oldalra nézést be lehetett úgy lőni, hogy egyből oda ugrott, és nem "fordult". Úgy el lehetett lavírozni, nézegetni, de így én sem használok belső nézetet. Ezt igazán javíthatnák.
Mondjuk igazából nem is értem, hogy ami az 1-ben már egyszer jó volt, azt minek kellett kivenni.. -
fatal`
titán
válasz
DigitXT #6257 üzenetére
A Shiftben volt normális belső nézet, virtuális tükör viszont ott sem. Amúgy én is nagyon hiányolom tduból ezt a funkciót, bár gyanítom, hogy felezné az így sem túl magas (30 körüli) fpsem.
TrackIR nélkül viszont így gyakorlatilag a nézelődés használhatatlan, mert, ahogy nyomkodom a gombokat lemegyek az útról, bár ez valószínű már az én bénaságom.
Amúgy ennél sokkal egyszerűbb a történet: Mi lenne ha ki lehetne kapcsolni az ütközést cvcben?
(#6259) TESCO-Zsömle:: Próbáltad te mostanában azt az izzig-vérig szimulátor nfs5-t?
Mérföldekkel jobb, mint a carbon és a többi szar (az új hp az más, az játéktermi stílus és annak tökéletes), de a shift sokkal közelebb áll a simhez.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #6246 üzenetére
A másik, amit hozzátennék, hogy amikor az ellen (egy része) piszkosan játszik, és a saját csapattársam engem olt le köznyelven (angolul) amiért szóváteszem a szabálytalanságot az szintén nem esik túl jól.
Az az érzés támad bennem, hogy nem tekint a csapatt tagjának annyira, hogy kiálljon mellettem. Ráadásul nincs benne annyi diszkréció, hogy ne mindenki számára érthetően "okítson/alázzon".
Ha már biliborogatás ne maradjon egy csepp se.
Én már nem merek elóvatoskodni egy kanyart se, mert az rendszerint ahoz vezet, hogy rajtam spórolják meg a féktávot és szopok. Mint amit te is felemlegettél... Egyébként kifejezetten szeretek korai féktávokat venni a jobb kigyorsítás érdekében, HA nincs mögöttem senki, akitől tartanom kell.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #6246 üzenetére
Én megértem az álláspontodat, csak tudod egy idő után nekem is betelik a pohár, hogy én mindenkinek fékezek, had menjen, rajtam meg keresztülmásznak, ha egy csöppet lecsúszok az ívről. És nem vigasztal, hogy nem lát oldalra, mikor gyakran csak azért szenvedek futamonként 50 kameraváltással, hogy lehetőleg senkinek se legyek útba... Nem, én sem tudok jól vezetni más kameraállásban, mint amit megszoktam. De mikor 5m-en vagyunk 6-an, muszáj. Illetve nem, csak abból nagy gebaszok vannak...
Mint mondtam a baj az, hogy gyakran nem csak az ellen lök, és a sokadik utolsó helyezés után kezdem magam feleslegesnek érezni a csapatban...
-
czundermák
aktív tag
válasz
DigitXT #6241 üzenetére
Törj előre elején és nincs ilyen baj
A gond ezzel csak az, hogy addig így marad amíg nem lessz no collide cvc...
Hiába 8 ember nem tud egymásra figyelni, ha a másikat nézed a pályád baxod el, ha a pályát akkor meg a többieket nem tudod, ha mindenkit nézel és a pályát is figyeled, úgy meg előbb utóbb ideges leszel, mert a másik nem azt csinálja és kilök.Ördögi kör, mindenki a legjobbra törekszik, ebből a szempontból érthető ha bejönnek szűk íven, de nincs semmi biztosíték rá, hogy aki lekerül utána a köv. kanyarba nem tekeredik fel egy fára, amivel téged foszt meg azzal a pár tizeddel az előzésnél amíg ráfékezel hogy had menjen. Amíg egy emberre figyelsz, a másik tesz keresztbe. Pedig elég széles map volt, szimplán sokan kellett elférni, ilyenkor elkerülhetetlen, ezért kéne 2-2-es csapatba tolni, Zsömi már ajánlotta, de sose csináljuk.
-
tomsolo
addikt
válasz
DigitXT #6241 üzenetére
Mindenképpen tunning nélküli verdát akarok mert nincs kedvem level 4-es siránkozásokat hallgatni. Az ENZO ilyen szempontból ideálisnak tűnt-nem sokan szeretik, nem divat veyron stb.
Egy Imprezzás van még tervbe, meg egy offroad - csak ez utóbbihoz nem könnyű olyat találni ami nem túl könnyű vagy értelmetlenűl nehéz(lsd hawaii hágók).
-
AthlonXP
őstag
válasz
DigitXT #5883 üzenetére
Nem akartam összefüggést a 2 közt, csak rosszul fogalmaztam és félreérthető volt, bocsánat. Az itteni PH!-sokat meg főleg nem akartam minősíteni, hisz csak normális egyének vannak természetesen. A "Vérpistikéket" nem az itteni emberekre értettem.
Inkább azt akartam volna ezzel mondani, hogy egy billzetes eleve hátrányban van egy kormányossal szemben. Az autamata váltó sokszor nem vált időben, főleg indulásnál, ahol így rögtön oda van 1-2 másodperc, ami egy versenyen rengeteget számít. Plusz kormánnyal sokkal finomabban lehet irányítani az autókat, finomabb gázadásokra van lehetőség, nagyobb kanyarsebesség érhető el vele a jobb irányítás miatt, stb. Billentyűzeten elég zvaró tud lenni az, hogy egyszerre kormányozz, kézifékezz, váltsál és még az úton is tartsd az autót, miközben nyomodban van az ellenfél kocsija.
Kormány használatával ez sokkal egyszerűbb, emlékszem én is szépen el voltam anno az NFS 5-ben még a régi kormányommal, de mióta azt nem tudom használni, marad a billzet és aszívás. -
AthlonXP
őstag
válasz
DigitXT #5850 üzenetére
"a billentyűzet erre a célra alkalmatlan beviteli eszköz."
Na, hát erről beszélek. Ezért sem tolom online, mert semmi értelmét nem látom annak, hogy a sok Vérpistike ( akik egyébként még esetleg csalnak is ) kilökdössenek, meg állva hagyjanak a rajtnál a kormány/kuplunkg stb. cuccaikkal. Esélyem sem lenne ellenük ( vagy bárki ellen is innen a PH!-ról
). Úgy is csak sík ideg lennék, annak meg nincs értelme
.
Szoktam nézni a videókat is amiket linkeltek itt a fórumon, nagyon jók! Nézem az időket amiket elértek a Pagani-val meg a Veyronnal is, figyelem ahogy szépen veszik a kanyart, meg a kanyar sebességet is. Olyankor arra gondolok, én vajon a billzetemmel, milyen időt futnék ott?
Azok a kanyarsebességek is amik ott vannak billzettel szinte elképzelhetetlenek, mert ott egy apró mozdulat és az autó már a fán van egyből, ami kormánnyal ( vagy analóg karral ) simán megoldható, de egy gombot csak egyféleképp lehet nyomni ugye ( on-off ).Sajna ez van. Hiányzik, hogy itt nem lehet olyan jól beállítani az irányítást, mint pl. a Shiftben. Ott nekem úgy volt, hogy az ABS on, ASR on aztán kész. Más egyébb rásegítés nem kell, hisz így nem blokkol a kerék, meg nem is pörög ki, így kanyarban is sokkal stabilabban vezethető az autó még nagy sebesség mellett is. Egész élvezhető volt így a játék, még az agyig húzott 750 lovas BMW-t is relative szépen lehetett irányítani, persze ezek nélkül elindúlni sem tudtam, de így már jó volt. 2x végig is vittem egymás után
.
És ez a lehetőség itt nincs, így ez nem jön össze, de mint említettem az első- ill. az összkerékmeghajtásos autókkal elvagyok.
A Sport verziót meg azért használom, mert az alatt már annyi segítség van, hogy szinte a gép vezet helyettem, még kanyarodni és fékezni is segít ami azért már sok. Ilyen a Shiftben is van de ott minden egyesével állítható, pedig az sem fullos szimulátor.Igazából sztm az a baj, hogy a TDU-nak nincs igazi konkurenciája. Hisz nincs még egy olyan autós game, amiben ennyi féle autót lehet irányítani és ekkora területen, ráadásul teljesen szabadon és akkor még nem is említettem az egyéb lehetőségeket.
Valószínüleg pont ezért is van annyi "hiba" benne, hisz a fejlesztők is tudják, hogy ellenfél nélkül a játékosok úgy is "rá vannak kényszerítve", hogy az ő játékukkal játszanak, mert nem tudnak mással.
Ha volna egy normális konkurens játék, amibe szintén lennének hasonló lehetőségek, akkor nyilván nem lenne az, hogy már a sokadik pecs jött ki a játékhoz, de még mindíg egy csomó gond van vele ( nem mondd, hogy nincs, mert mióta a játék megjelent, azóta folyamatosan olvasom a fórumot). Ellenfél hiányában "ráérnek" a javítgatásokkal, mert aki megvette az már úgy is játszik vele.
Pedig sztm igazán ráférne egy kis konkurencia, hisz lenne aki tudna ilyet csinálni pl. az EA, de más is, csak vmiért hanyagolják a témát, pedig igény az lenne. Hisz az a játékosoknak is jó lenne, ha több féle verzió közül lehetne választani, nem csak ez az egy volna.Bocsánat a hosszú hszért..
-
szabod
senior tag
válasz
DigitXT #5838 üzenetére
"nem értem azokat, akik még mindig billentyűzettel szenvednek: miért?"
Hát én most akartam venni gamepadot, de közben másra kellett a pénz, ami fontosabb. Amúgy eléggé megszoktam már a billentyűzetet. Tegnap szacseeval megnéztünk egy A3-as online versenyt, hogy mire is kell odafigyelni. Azóta folyamtosan verem el a sok kormányos/gamepados májerkedő hülyegyereket, akik Astonnal meg Spykerrel jönnek az én Outlaw Mercim ellen, de mit sem érnek az előnyükkel, ha az 1. vagy 2. kanyarban elvéreznek, mert féket lusták használni. Persze ez csak egy példa volthunfatal: tényleg, főleg azok amik Ibizán voltak, a kőfalban elég könnyű volt felakadni.
zuchy: jó persze biztos lehetett mással is,de egy rakat kocsinak esélye sem volt.
-
Enton
addikt
válasz
DigitXT #5831 üzenetére
Hát ha összesedted az összes roncsot felfedezted az összes utat megycsináltad a bombásmissziókat, összefotóztad a kellő fotókat mindenhol, akkor verseny már csak online van illetve adott versenyek feladása, újrajátszása(amivel a megnyert pénzt nem bukod el csak az éppen nem első helyre megcsinált versenyeken tudsz javítani), illetve még a CRC de ez is online.
Működik minden elvileg ilyen fekete maszlag mögül is. Habár nekem még verseny közben nem dobta, így nem tudom, hogy menti-e, de szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy igen.
Alapozom ezt arra, hogy a felfedezet út felfedezve maradt! -
fatal`
titán
válasz
DigitXT #5648 üzenetére
"Lehet, hogy valami olyan házad van, ami nekem nincs pl.?"
Nem, sokkal inkább:
- Klubversenyen volt, ahova csak ő inviteolhat.
- Zárt póker, ahova szintén.
- Esetleg sima multi verseny, avagy offline küldi.
- Nem fedezted fel még az utat, ahol volt
- Tuningműhelyben / festőnél volt. -
DonMedve
addikt
válasz
DigitXT #5605 üzenetére
"Sajnos ha ilyen alapvető problémák vannak a mentési rendszerrel, akkor az HIGH prioritásban kellett volna kezelniük, és nem a "party" funkcióba, meg ilyen hülyeségekbe ölni a fejlesztési időt: szar ügy."Milyen igazad van.Ehhez nem is kell mit hozzáfűzni!
Én még azt szeretném megérteni,hogy miért így mennek a dolgok?Kiadnak egy félkész játékot,már egy hónapja kint van,és még egy javítás nem jön hozzá.Azt amikor meg nagy nehezen kész lesz,az MS/Sony is leszáll róla,beharangozzák,azt sehol semmi.Ennyire nem adnak a saját nevükre,a hírnevükre?De sajnos nem ez az egyetlen területe az életnek ahol ez így van.Mindennek az ára egyre magasabb,a minőség meg...!
-
TGaben
tag
válasz
DigitXT #5596 üzenetére
Igazad van. És jah, volt már olyan játék amit ujra, és ujra. De nem azért mert egyszer csak olyan lett mintha addig semmit nem csináltam volna. Pl. GTA. bármelyik. de ott mondjuk rajtam múlt,h mentek, vagy nem. Persze az is igaz, h ilyen jellegűeknél mint a TD 1,2 ezt nem igazán lehetne, és jó az auto save. Sőt, kifejezetten tetszett,h ezzel nem kell foglalkozni, és kb minden fűszál után ment. A versenyek meg az iskolák még csak hagyján, de a megtalált dolgok, meg a több ezer felfedezett kilométer...
Sokszor volt ugy,h tök véletlen mentem arra,legyen felfedezve az a rész is és volt ott roncs auto. 1-2-höz már csak pár darab kellett volna, és megvan a 10, és végre megkaptam volna érte az autót. Az ilyenek idegesítenek
Milyen autókat lehet kapni? azt amit kiraksz a darabokból? WWBogár meg ilyesmi? Gyűjtette már össze valaki az egyiket telesen? 10/10 ? -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
DigitXT #5555 üzenetére
Nem basztalak én le sehonnan sehova, csak épp megjegyeztem, hogy nem arra kaptam választ, amit kérdeztem...
Ha a GTX580 neked nem hozott számottevő előnyt a GTX285-tel szemben, akkor szvsz a kettő között bármit vehetek, ugyanazt az eredményt kell kapnom, mint amit te is kaptál.
Egy biztos. Ez az eredmény is optimalizálatlanság tényét támasztja alá.
Minden eddigi hibát és a javítás látszólagos tempóját figyelembe véve a TDU2 még hónapokig nem lesz kész. Tényleg rá kellett volna még húzni egy fél évet lehetőleg open-beta-val...
-
szacsee
nagyúr
válasz
DigitXT #5555 üzenetére
Igazából jó ötletnek tartom, viszont a CRC reggel mikor ránéztem nem ment.
Valami single player missiont kellene kijelölni, ahol lehet menni 200-250-et is egy szakaszon.
Lehetne nézni laggot is, ha már benchelni akar az ember, mert ha pl a Fraps 0,5mp-enként pillanatnyi FPS-t írja ki és épp a következő 0,2 mp-ben nem változik a képkocka, akkor az ugye elég nagy laggot okoz, de nem látni az eredményen... feltételezve, ha a Fraps 0,5mp-enként monitoroz (persze ez elmélet, be lehet lőni 0,001 mp-es monitorozásra is de ott még az I7 is lehet letérdel, vagy a HDD lesz szűk keresztmetszet a sok I/O művelet miatt.A2/A3-as verseny egy fél km-es egyenes szakasszal némi forgalommal megspékelve... de lehet speed challange is (nem radar)..
-
Enton
addikt
válasz
DigitXT #5549 üzenetére
Én az elsején nekiálltam 900 fokkal játszani, hamar rá kellett döbbenjek, hogy A3 és felette kategóriákban így már használhatatlan.
Plusz pár B2-es szerpentinen is jól jöt hogy visszábbvettem a fordulásszögön. Most 400-420 fokon áll és teljesen használható minden A1 A2 A3 verda.Még tegnap este nyomtam egy kis pókert. 2500 beülős, 200000-ig meg sem álltam. a lényeg ha 2-es párt ad kézbe az "ALL IN" flop vagy turn után csak hogy legyen mit vinni is!
AK meg hasonlókra szinte lehetetlen játszani ha nagylap van a kezedben akkor kicsit oszt le, ha kicsi van kézbe akkor nagy lap megy leosztóba.
Plusz ha valamit kézből bedobsz mert vacaknak találtad akkor még flop-ban bedobja hozzá a két párt neadj istena sort vagy flösh-t.
Nem egy ilyen screenshot-om van erről. Hogy csesszemeg! -
szacsee
nagyúr
válasz
DigitXT #5536 üzenetére
Fogj egy botváltós verdát.
Pl Zonda C12S, csinálj CVC-ben egy challenge-t és időmérőt menj rajta szekvenciális váltással, és utána botváltóval.
Nálam 1 mp-et vertem szekvenciális váltóval ment időmre az első CP-ig H+Clutch-al igaz gombokkal, de bénáztam is szóval H váltóval is hozható ez az idő... mondták már hogy bugzik a játék? -
knbs
senior tag
válasz
DigitXT #5513 üzenetére
Nem beleugatnek, de az egesz tema felesleges, aki ezt a jatekot H-s valto+kuplunggal jatsza az eltevedt
Ertem en a feeling miatt,de felesleges ez egy arcade jatek, szerintem boven eleg egy sima kormany kormanyvalto aztan had szoljon.
Ha valaki kuplungot es igazi vezetesi elmenyt akar az jojjon velem LFS-elni! Na ott meg a legkisebb autot is orom jo idovel a celba juttatni. Ez egy masik jatek szerintem. -
Enton
addikt
válasz
DigitXT #5508 üzenetére
Ami szar az szar, ezen nincs mit ragozni.
Elméletioleg dolgoznak rajta, hogy valójában mit is csinálnak az már egy nagy kérdőjel.
De ennyi pénzért elvárhatjuk hogy legyen olyan mint legalább az előző részben.
Viszont van egy olyan sanda gyanum hogy nem fog olyan lenni, kezdve a motorindítógombbal, innen indult ki a kuplungos baromságuk is, vagy ha nem 50% ban biztos rájátszó tényező volt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a topic összefoglalót!
- Gigabyte B450M S2H + Ryzen 5 1400 kisebb-nagyobb hibával
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S24Fe 128Gb Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest