Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr Dini

    addikt

    válasz slice14 #6308 üzenetére

    Igen, valahogy így gondoltam. :)

    Viszont, JS-ben (és Javaban) az a "trend", hogy változónevet csak spec. esetekben kezdünk nagy betűkkel. S a második szótól kezdve nagybetűzünk csak. Így pl. a Unixtime helyett a unixTime a "szebb". Persze ez nem sokat változtat a kódon, csupán könnyebben értelmezhetővé teszi a más programozók számára.

    Illetve a Unixtime változó felesleges, mert inicializálod, adsz neki értéket, majd rögtön át is másolod a price1 változóba. Csak feleslegesen fogyasztja a memóriát. Mehet a global érték egyből a price1-be.

    A harmadik pedig, hogy nagyon hasznos a rengeteg beépített Tasker változó, de amikor lekérdezed az értékét, akkor a Droid meghívja a Tasker adott kódját, az pedig feldolgozza, majd visszaadja a pillanatnyi értéket. Ez is idő. Viszont a JS kód lefutásra elküldésekor a Tasker az összes global(xyz) helyére behelyettesíti az aktuális értéket, s csak ezek után fut le maga a JS. Szóval ha már adott a Javascript, ajánlom figyelmedbe a Date osztályt, amivel szépen le lehet kérni az időt Unix időben.

    Egyébként itt az én megoldásom (Figyelj arra, hogy mindegyik kódban MS-ben kértem le a UNIX időt, s a UnixUpdateTime nevű változót olvasom be!):

    var interval = 20; // in minutes

    if(new Date().getTime() - new Date(parseInt(global('UnixUpdateTime'))).getTime() >= interval * 60 * 1000) {
    setLocal('cantaskrun', true);
    } else {
    setLocal('cantaskrun', false);
    }

    S ha feltételezzük, hogy a UnixUpdateTime lehet üres, vagy valami csoda folytán nem számsorozat, akkor itt egy kicsit biztonságosabb megoldás:

    var interval = 20; // in minutes

    function getDateFromTaskerVariable(varName) {
    if(parseInt(global(varName))) {
    return parseInt(global(varName));
    }
    else {
    return 0;
    }
    }

    if((new Date().getTime() - getDateFromTaskerVariable("UnixUpdateTime")) >= interval * 60 * 1000) {
    setLocal('cantaskrun', true);
    } else {
    setLocal('cantaskrun', false);
    }

    És itt az utóbbi kódom rendesen optimalizálva (ezt érdemes élesben használni, a többit csak azért másoltam be, hogy értelmezhető legyen):

    var interval = 20; // in minutes

    var _0x9479=["\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65","\x55\x6E\x69\x78\x55\x70\x64\x61\x74\x65\x54\x69\x6D\x65","\x63\x61\x6E\x74\x61\x73\x6B\x72\x75\x6E"];function getDateFromTaskerVariable(_0xb822x2){return parseInt(global(_0xb822x2))?parseInt(global(_0xb822x2)):0}( new Date)[_0x9479[0]]()- getDateFromTaskerVariable(_0x9479[1])>= 60* interval* 1e3?setLocal(_0x9479[2],!0):setLocal(_0x9479[2],!1)

    A logika az egészben annyi, hogy a Taskernek igyekeztem minél kevesebb számolási feladatot adni (konkrétwn nullát), mivel ezekben a Javascript sokkal gyorsabb és pontosabb. Így a végső eredmény a cantaskrun lokális változóba kerül. Amennyiben letelt az intervallumban megadott idő a két lefutás közt, úgy true lesz az értéke, egyéb esetben pedig false. Azaz a JS után közvetlenül egy Stop Task [HA %cantaskrun eq false] megoldja a dolgot. :)

    Használd egészséggel, s ha nem megy valami, vagy nem világos, akkor kérdezz bátran! ;)

    PS: Mivel az összes projektem gyalulásra került egy szerencsétlen user error kapcsán, így elveszett az összes segítő szkriptem. Így a kódot teljes mértékben kézzel írtam, ezáltal tesztelve is lett. :D

    Üdv!

Új hozzászólás Aktív témák