- Kikristályosodik a Razr 60
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ForRedGlory #8047 üzenetére
Csak egy dolgot írnék ezzel kapcsolatban Zoli:
"Ahonnan eszünk, oda nem sz....nk!" -
qltsar
veterán
válasz
ForRedGlory #8047 üzenetére
Koszi, hogy leirtad.
Sajnos nem vartam tobbet a Samsung "Ugyfelszolgalattol".
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #7896 üzenetére
Na egy kis update, mert még nincs vége... (akit érdekel, az előzményekre kattingatva elolvashatja a teljes sztorit).
A Samsung jó fej volt és adott "kárpótlásul" a kellemetlenségekért (mert olyan húdemarhafontos vásárló vagyok) egy egytra 10%-os kedvezményt... idézem...:
"Köszönjük, hogy jelezte Társaságunk részére a 2024. január 19-i megrendelésének téves kézbesítése kapcsán Önt ért kellemetlenségeket, melyekért ezúton is ismét szíves elnézését kérjük.
Elégedettsége kiemelten fontos számunkra, ezért szeretnénk felajánlani Önnek egy kuponkódot. A kuponkód a kosár végösszegéből 10% egyszeri alkalommal felhasználható kedvezményre jogosítja fel a https://www.samsung.com/hu weboldalon történő vásárlás esetén.
Az alábbi kuponkód a mai naptól, 2024.12.31-ig bármikor felhasználható és más promóciókkal összevonható: YUE-DWTN-SSNS-TW36" (ne próbáljátok ki, átírtam falsra)... aztán gondoltam akkor fel is használom, de ez a kupont pont semmire nem jó, mert mégsem kombinálható minden promócióval, így nulla értelme van. Írtam nekik, hogy akkor WTF, erre visszaírták, hogy "jaaaaa, nem vonható össze minden promócióval" (persze kissé leegyszerűsítettem, de ez volt a mondókájuk lényege).
Úgyhogy azon melegében meg is köszöntem nekik a nagy semmit és félrevezetésért továbbítom a fogyasztóvédelemnek. Viszont jó fej leszek, megvárom az első válaszukat, hátha lesz értelme, bár kételm. Valószínűleg ezt a tákolt számlájuat is átdobom neki, hogy véleményezzék a jogszerűségét és helyességét, mert merőben eltér attól, amit hivatalosan adnak...
Ez egyszerűen szánalmas. Akkor inkább ne adtak volna semmit, mert biztosra veszem, hogy ők is pontosan tisztában vannak, hogy amit adtak, az kvázi semmit nem ér.
... és én azt hittem, hogy végre rendes volt a Samsung. Náluk alapfeltétel a felvételi megbeszélésen, hogy idióta legyen az illető...
-
qltsar
veterán
válasz
ForRedGlory #7896 üzenetére
Szervizes kollega aki atnezi a szamlat leadasnal, mikozben odaer a datumokhoz: link
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #6276 üzenetére
Na, a MAI napon szülte meg a Samsung a számlát (ami tök máshogy néz ki, mint amit alapból küldenek). Végülis csak 3 hónapig tartott nekik. Ez volt az a telefonon, amit januárban elkevertek, márciusban megkaptam.
-
leslien
nagyúr
válasz
ForRedGlory #7609 üzenetére
+1..
-
dragon1993
őstag
válasz
ForRedGlory #7056 üzenetére
Jelenleg van ilyen promóció?
-
milkabrams
őstag
válasz
ForRedGlory #6525 üzenetére
Alaposan körbenéztem a telefont és semmi sérülésnyomot nem találtam, még a fólia is sértetlen.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #4836 üzenetére
Na egy kis update... Megjött a telefon márciusban, de számlát azóta sem küldtek. Rájuk is írtam többször, hogy mi lesz már, de nem... erre pár napja kaptam egy 20.000 Ft-os kompenzációt, amire visszaírtam, hogy nem tartom korrektnek, mert továbbra sincs sem számla, sem hűségpont.
Erre tegnap visszaírtak, hogy a kompenzációt nem is nekem szerették volna adni, csak véletlenül az én e-mail címemre küldték ki. Ezen a ponton elpattant az idegem és feljelentettem a Samsungot a fogyasztóvédelemnél a Hűségpontok kezelése miatt, a számlahiány miatt és még grátiszban azért is, mert adatvédelmi incidenes keletkezett azzal, hogy a csomagomat más kapta, így illetéktelen hozzáfért az adataimhoz (név, telszám, cím).
Már bánom, hogy elfelejtettem beleírni a csomagok szállításával kapcsolatos problémát (azaz miként küldhettek ki nekem egy mástól visszaérkezett csomagot hiányosan, miért nem nézték meg, hogy a tévesen másnak kiküldött csomagom esetében tényleg mindent vissza is kaptak a harmadik féltől. Majd lehet ezt még kipótolom vele, mivel most nagyon tele a tököm a Samsunggal. Totálisan hülyének nézik az embert.
Össze-vissza szopatja magát a Samsung. Amikor belengettem tegnap, hogy felnyomom őket számlahiány miatt, akkor pár órán belül küldtek egy számlát, de ezt nézzétek... megmutatom, hogy mi van feltüntetve vevő adatnál.
Konkrétan még számlát is hamisítanak... ez nálam nam magánszemély, így még a 3 év garancia sem állna meg.
Persze meg ledhetett volna ezt oldani úgy is, hogy azt mondák, hogy nesze fiam, itt a kupon, rendeld meg újra, aztán akkor minden rendben lesz.. de nem... nem... ők felvettek egy fiktív megrendelést, ezek szerint SEH-S eStore vevővel és úgy küldték ki. Ez mindennek a legalja.
-
F_Gergely
őstag
válasz
ForRedGlory #5652 üzenetére
Kicsit kevered a dolgokat, amiket te bemásoltál az az ársávos garancia, ami rendeletileg kötelező, adott értékhatárhoz igazítva.
De ha te 5 ezerért veszel valamit arra is kötelező 1 év jótállást biztosítani. Ugyan ez igaz a 0 forint értékű termékekre is. A fogyasztót a fogyasztói jogától megvonni nem lehet, negatívan eltérni nem lehet. -
F_Gergely
őstag
válasz
ForRedGlory #5645 üzenetére
Mit is ír a jogszabály? 10 ezer forint alatti termékre is kötelező a jótállás, csak azokhoz nem szükséges külön jótállási jegy.
-
kengyel
nagyúr
válasz
ForRedGlory #5057 üzenetére
Valahogy én is így hallottam, nincs értelme megkérdezni. Köszönöm !
-
Bazs1981
aktív tag
válasz
ForRedGlory #5041 üzenetére
Most érkezett az email, hogy sikeres volt az ellenőrzés, 15 napon belül hozza a GLS.
-
kovlui
tag
válasz
ForRedGlory #5041 üzenetére
Hol kellett vásárolni és milyen feltételekkel ahhoz, hogy Watch-ot lehessen igényelni?
-
Bazs1981
aktív tag
válasz
ForRedGlory #5041 üzenetére
Köszi a választ! Én teljesen nyugodt vagyok, de a gyereké lesz a vekker és nincs olyan nap, hogy ne jönne elő a téma.
-
válasz
ForRedGlory #4833 üzenetére
Nagy mázli, meg ha ki sem bontotta a dobozát.
-
qltsar
veterán
válasz
ForRedGlory #4871 üzenetére
Azért ez a minimum volt részükről...
-
válasz
ForRedGlory #4833 üzenetére
Na ez jó hír!
Mostmár csak a pontokkal maradtak adósak. -
Avicularia
veterán
válasz
ForRedGlory #4833 üzenetére
Rájött a hölgy hogy ebből rendőrségi ügy lesz és nehéz lesz letagadnia a telefont,amit megtartott magának.
-
Dave Crank
senior tag
válasz
ForRedGlory #4833 üzenetére
Ha megkapod a telót, unboxing legyen mindenféleképpen, sőt, futár előtt nyisd ki!
Már csak azért is, megvan-e tényleg...,DE főként azért, hogy bontatlan, sértetlen-e a telefon.
Mert azért ez elég gyanus, hogy ezek szerint utólag küldte vissza aki tévesen kapta meg... -
Zoty4
őstag
válasz
ForRedGlory #4833 üzenetére
na ez szuper, hogy megoldódott
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #4193 üzenetére
Most hívott a Samsung, meglett a telefon. Elvileg az küldte vissza, aki tévesen átvette a csomagomat. Ez még felvetne jó sok kérdést, de igazából elengedem.
Kérdezte a Samsungos hölgy, hogy kp vissza vagy telefon kellene? Mondtam neki, hogy nyilván a telefon, mert az előrendelői akcióban még jobb áron meg lehetett venni, mintha most venném.
-
qltsar
veterán
válasz
ForRedGlory #4790 üzenetére
Ez igy jo nagy patkanysag mondjuk...remelem kikaptal egy "jo" helpdeskest, aki feltalalta magat eppen es a valosagban nem igy van.
-
válasz
ForRedGlory #4790 üzenetére
Jogszabaly alapjan a szamlan levo vetelar a baseline.
Es ugye az nem a "ponttal csokkentett ertek". Szoval nem adhatnak kevesebb gart, persze ha erdeklik oket a jogszabalyok -
botzheim
csendes tag
válasz
ForRedGlory #4557 üzenetére
Hát ez pont így van. A kinézett porszívó 280e Ft volt, majd hirtelen 350e lett....majd a most futó promó kereten belül lett volna 20% kedvezmény két termékre, a porszívó és tartozék az akcióval lett volna 290e. De elfogyott.... Egyszer biztos megkapjuk, de ez az akciós ár már elúszott.
-
#96147968
törölt tag
válasz
ForRedGlory #4536 üzenetére
Én most hívtam fel őket. Fogalmuk sincsen, hogy mi a teendő, ennyit mondott a hölgy, hogy ISMÉT továbbítják az illetékes kollégának
-
F_Gergely
őstag
válasz
ForRedGlory #4259 üzenetére
Csak zárásképpen: pár éve még rengeteg internetes csalás erre alapozott, mert a csomagot megkaptad, csak mondjuk nem volt benne semmi, vagy csak egy darab kő becsomagolva. Csak akkor lett ezekből bármi is ha több károsult jelentkezett egyszerre és csoportosan mentek perre.
De gondold ezt fordítva is, megkapja a user a csomagot, kiveszi belőle amit rendelt majd azt mondja, hopp én üres csomagot kaptam, vagy nem volt benne csak egy darab kő. Mindig gondoljatok bele visszafele is, mert rengetegen próbálnak a kereskedőkön is nyerészkedni. Ezért a cégeknek saját érdekük is hogy levédjék magukat, mert ez egy két irányú ingoványos talaj.
De én is befejezem az offolást
Ha bárkinek bárki kérdése/hozzáfűznivalója lenne privátban szívesen állok rendelkezésre. -
F_Gergely
őstag
válasz
ForRedGlory #4255 üzenetére
"Amúgy meg, ha a futár nem köteles várni és oda sem adják a csomagot, ha ragaszkodsz a kibontáshoz, akkor ott erősen sérül a vásárló joga..."
Te nem a futárral kerülsz szerződésbe hanem az eladóval. A futárnak semmi köze ahhoz hogy te kitől mit és hogy rendeltél. Ő szállít, A pontból B pontba. Ennyi, nem több. Hangsúlyozom, hogy ez nagyon leegyszerűsítve. Az, hogy a futár megvárja a kibontást, ez lehet "kényelmi" szolgáltatás amiért a feladó fizet (vagy ilyen szerződésük van), vagy pedig a minőségbiztosítás hiánya miatt van erre szükség. De alap esetben a futár oda adja a csomagot, te átveszed és ennyi. -
válasz
ForRedGlory #4251 üzenetére
Ne haragudj, de ilyen csomagot nem veszünk át...
Mit szólt hozzá az akinek eladtad a telefont?
-
arcitec
addikt
válasz
ForRedGlory #4224 üzenetére
Véleményem szerint itt a futárszolgálat is hatalmasat hibázott nem is egyszer.
Összekeverték a címzést. Innentől amikor korrigáltak, mivel az átvevő bontotta a csomagot, evidens, hogy visszavételkor ellenőriznie kellett volna a tartalmat, majd az ismételt kézbesítéskor is úgy átadni. Hogy miért nincsenek erre kiképezve?
Azt tudjuk, hogy ha a címzett ragaszkodik a tartalom átvizsgálására, nincs mese, meg kell várnia. Jártam már úgy, hogy lámpa kézbesítéskor a futár előtt kibontott dobozban törött volt a búra. Vagy 40eft értékben jó pár éve. Mondjuk itt hibázott a futár, hogy ekkor még nem fizettem ki. Szóval vihette vissza a törött lámpát, mákom volt. -
válasz
ForRedGlory #4193 üzenetére
Én egy 3090-el jártam így pár éve. Ihattam hidegvizet a csomagra és az árára is. Bár azt külföldről küldték, de semmire nem jutott a rendőrség sem csak, hogy még a német oldalon veszett el. Mivel ez a bányász láz idején volt -1 miska hirtelen be is ugrott.
Remélem, te nem így fogsz járni. -
leslien
nagyúr
válasz
ForRedGlory #4210 üzenetére
és gondolom előre volt fizetve... fasza..
-
Kamarásss
junior tag
válasz
ForRedGlory #4224 üzenetére
-
xedamen
senior tag
válasz
ForRedGlory #4224 üzenetére
Lehet nem tűnt el, csak átlátszóvá kopott már kibontás előtt
tudom-tudom nem vicces, és tényleg együtt érzek, csak próbálom feldobni a topic hangulatát, mint ügyeletes udvari bolond
-
Kamarásss
junior tag
válasz
ForRedGlory #4214 üzenetére
Végül is 3 telefont buktál el? Ilyenkor a rendőrség, hogyan kezeli ezt az egészet?
-
válasz
ForRedGlory #4214 üzenetére
Nyaljanak sunt....
-
válasz
ForRedGlory #4212 üzenetére
Telefonos Ugyfelszolgot el tudtad erni, mondtak barmi ertelmeset?
-
válasz
ForRedGlory #4210 üzenetére
Ilyenkor nem mindig megy vissza a csomag a feladoig, csak a freight forwarder HUB-jaig.
Szoval sanszos, hogy a Samunal nem is jart a feladas ota a csomagod, igy bele se nagyon neztek
-
leslien
nagyúr
válasz
ForRedGlory #4203 üzenetére
most már csak arra lennék kíváncsi ,h aki megkapta a te csomagod az mit csinált?!
-
xedamen
senior tag
válasz
ForRedGlory #4193 üzenetére
Jézus...
Hát én sem lennék a helyedben most. Az a baj, hogy annyira szürreális manapság az elvárás, hogy bontsd ki a futár előtt, mivel általában oda sem adja a csomagot, amíg alá nem írod, aztán rohan is. Egyszer mondtam neki, hogy várjon már amíg kibontom, és mondta, hogy semmin sem változtatna, mivel ő ebben az esetben sem járhat el, mivel csak kézbesítő, nem ő csomagolta be, így ha hiányos a csomag, akkor sem tud mit tenni ott a helyszínen... -
malor
aktív tag
válasz
ForRedGlory #4201 üzenetére
Nem emlékszem melyik Note topikban volt, amikor egy srác Postán vette át a küldeményt, ki is bontotta azonnal és üres volt a doboz, nem volt benne a telefon. Nem tudom mi lett a vége.
-
F_Gergely
őstag
válasz
ForRedGlory #4193 üzenetére
Hát nem lennék a helyedben....
Kereskedői oldalról voltunk hasonló helyzetben (tőlünk kiment a cucc, ügyfél meg kapott egy üres dobozt amiben volt egy zacskó homok - hogy a súly meglegyen) baromi nehéz bizonyítani bármilyen oldalról... -
gangstagergo
senior tag
válasz
ForRedGlory #4198 üzenetére
A csomagban található fuvarlevélen is 3 telefon és egy 1 Buds szerepelt?
-
Armahun
addikt
válasz
ForRedGlory #4193 üzenetére
Most a telefon doboza benne volt, csak hiányzott belőle a készülék, vagy egyáltalán nem volt a csomagban?
-
qltsar
veterán
válasz
ForRedGlory #4193 üzenetére
c, bar elegge valoszinutlen - Bent sem volt a dobozban?
Nem ez lenne az elso, hogy lehagytak volna valamit egy rendelesbol, de ez elegge brutal lenne, hogy egy teljes telefon lemarad.
Tobb telefonos rendeles volt amugy, vagy csak 1 db?
-
MikeWazowski
veterán
válasz
ForRedGlory #4193 üzenetére
Csak olvasom és megy fel a vérnyomásom....
Még egy indok, h a szállító előtt ki kell bontani a csomagot. Nem utólag akarok okoskodni, csak tényleg ezt kellene tennie mindenkinek. Tök alap dolognak kellene lennie. -
Tybike81
őstag
válasz
ForRedGlory #4148 üzenetére
Nem is rossz ötlet, erre nem is gondoltam
-
dnelb
veterán
válasz
ForRedGlory #4018 üzenetére
vannak égetett végű titanium kipufogóvégek, olyanra bármikor megcsinálnám ha lehetne biztonságosan
rohadt jól nézne ki
-
TODI1111
veterán
válasz
ForRedGlory #3835 üzenetére
Ja, hogy színfüggősége van.
-
alasoh
aktív tag
válasz
ForRedGlory #3830 üzenetére
Ez az igazi hatalom. Eltüntetni a hatóságot egy két gombnyomással
-
wong kok wah
senior tag
válasz
ForRedGlory #3757 üzenetére
Te mikor adtad le a rendelést, hogy már kaptál pontot? Nekem még nem jött semmi, 01.20-án volt a rendelésem...
-
S@c@
őstag
válasz
ForRedGlory #3757 üzenetére
Köszi, akkor várom én a fixinget. Csak miért hibázik ilyen sokat a samsung ügyfélszolgálata?
-
válasz
ForRedGlory #3562 üzenetére
Nem szürke, csak a Vivid mód nem működik nála.
-
válasz
ForRedGlory #3285 üzenetére
Szerintem csak Olimpia idején lehet majd használni
-
Teal'C
veterán
válasz
ForRedGlory #3285 üzenetére
Akkor azzal várd meg az olimpiát akkor többet fog érni
-
F_Gergely
őstag
válasz
ForRedGlory #3263 üzenetére
19.én délelőtt fizettem ki az árát, bankszámlakivonaton is látszik.
A számlán (és a garancialevélen is) január 23.-a szerepel mint vásárlás és fizetés napja..... -
Armahun
addikt
válasz
ForRedGlory #3263 üzenetére
Nem 22.-én rendeltem.
-
Armahun
addikt
válasz
ForRedGlory #3260 üzenetére
Akkor még reménykedem, bár én nem láttam azon az aloldalon ezt az akciót amiről rendeltem. Szerepelt valahol rendelés során? Kosárban, számlán, valahol?
-
gilfoyle
őstag
válasz
ForRedGlory #3194 üzenetére
Én is kaptam ilyen értesítést, mondjuk én a telefonos rendelést lemondtam, így a telót nem is kaptam meg.
Legyek jófej és ezt se vegyem át? -
Kerio
őstag
válasz
ForRedGlory #3155 üzenetére
Hát nálam megtették
-
wong kok wah
senior tag
válasz
ForRedGlory #3161 üzenetére
Ok. Sorry, azt a hsz-t nem láttam.
-
qltsar
veterán
válasz
ForRedGlory #3164 üzenetére
Akkor ennyi, ha rajtavan lehet mutogatni, hogy nem lett kikuldve.
Ha nincs igazolas rola, hogy jart, ugy nehez lesz.
-
qltsar
veterán
válasz
ForRedGlory #3157 üzenetére
Es a SmartTagek amik lemaradtak?
-
wong kok wah
senior tag
válasz
ForRedGlory #3157 üzenetére
Töltő annak járt előrendelésbe akinek első rendelése volt azzal a samsung account-tal.
"Ha a Galaxy S24 termékeddel történik meg a legelső rendelésed, akkor egy 35W-os töltőfejjel leszel gazdagabb, ami valójában egy töltőfej duó, hiszen egyidejűleg 15W és 25W töltés leadására képes – utóbbit Type-C to Type-C kábel segítségével." -
qltsar
veterán
válasz
ForRedGlory #3150 üzenetére
Amikor ilyet kaptal a szamlan ottvolt kulon tetelkent 0 Ft-al feltuntetve a tolto?
-
F_Gergely
őstag
válasz
ForRedGlory #3150 üzenetére
Legyen igy....
Bar en szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban. -
Kerio
őstag
válasz
ForRedGlory #3127 üzenetére
Az vagyok, de tagadják, hogy lett volna ilyen... Korábban már idéztem. Ezt írták, idézem:
"Szeretnénk tájékoztatni, hogy a Samsung Magyarország dedikált ügyfélszolgálatokat üzemeltet terméktámogatás céljából illetve vásárlással kapcsolatos megkeresésekre. Ugyanakkor nincs jelenleg olyan promóciónk hol első rendeléskor küldünk töltőfejet a készülékhez, lehetséges voltak ilyen promóciók régebb de jelenleg nem küldünk töltőfejét. " -
Leslie1966
senior tag
válasz
ForRedGlory #3096 üzenetére
Nekem is !
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- Új, Apple iPhone 16 Pro, 128GB, sivatagi titán, 3 év garancia
- Samsung S23 Ultra 15 hónap garanciával, enyhén sérült kijelzővel
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
- Xiaomi Redmi 9T 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest