- Mobil flották
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
Telefonon a Samsung Accountba belépéskor a 2 faktoros hitelesítésnél nem jön meg az a retkes SMS kód, így semmibe nem tudok belépni. Kiírja, hogy használhatom a tartalék kódot, de az merre van? Elvileg a webes fiókban, mert egyszer már jártam így, de most sehol nem találom.
Természetesen a telefonos úgyfélszolgálatukon ülő csimpánz sosem hallott ilyen opcióról… elköszöntem.
Webes belépésnél megjön az SMS, de ott hiába lépek be, nem frissül vissza a telefonra.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
gyuri81 #8054 üzenetére
Hát lehet, hogy te onnan "eszel", de én biztosan nem. Egy pillanatig sem lesz álmatlan éjszakám, ha az igazamért ki kell álnom. Kíváncsi lennék hogy ki fogná be az arcát egy ilyen közel fél éves szopás után.
(Költői kérdés volt, részemről lezártam a témát. amúgy is off).
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #7896 üzenetére
Na egy kis update, mert még nincs vége... (akit érdekel, az előzményekre kattingatva elolvashatja a teljes sztorit).
A Samsung jó fej volt és adott "kárpótlásul" a kellemetlenségekért (mert olyan húdemarhafontos vásárló vagyok) egy egytra 10%-os kedvezményt... idézem...:
"Köszönjük, hogy jelezte Társaságunk részére a 2024. január 19-i megrendelésének téves kézbesítése kapcsán Önt ért kellemetlenségeket, melyekért ezúton is ismét szíves elnézését kérjük.
Elégedettsége kiemelten fontos számunkra, ezért szeretnénk felajánlani Önnek egy kuponkódot. A kuponkód a kosár végösszegéből 10% egyszeri alkalommal felhasználható kedvezményre jogosítja fel a https://www.samsung.com/hu weboldalon történő vásárlás esetén.
Az alábbi kuponkód a mai naptól, 2024.12.31-ig bármikor felhasználható és más promóciókkal összevonható: YUE-DWTN-SSNS-TW36" (ne próbáljátok ki, átírtam falsra)... aztán gondoltam akkor fel is használom, de ez a kupont pont semmire nem jó, mert mégsem kombinálható minden promócióval, így nulla értelme van. Írtam nekik, hogy akkor WTF, erre visszaírták, hogy "jaaaaa, nem vonható össze minden promócióval" (persze kissé leegyszerűsítettem, de ez volt a mondókájuk lényege).
Úgyhogy azon melegében meg is köszöntem nekik a nagy semmit és félrevezetésért továbbítom a fogyasztóvédelemnek. Viszont jó fej leszek, megvárom az első válaszukat, hátha lesz értelme, bár kételm. Valószínűleg ezt a tákolt számlájuat is átdobom neki, hogy véleményezzék a jogszerűségét és helyességét, mert merőben eltér attól, amit hivatalosan adnak...
Ez egyszerűen szánalmas. Akkor inkább ne adtak volna semmit, mert biztosra veszem, hogy ők is pontosan tisztában vannak, hogy amit adtak, az kvázi semmit nem ér.
... és én azt hittem, hogy végre rendes volt a Samsung. Náluk alapfeltétel a felvételi megbeszélésen, hogy idióta legyen az illető...
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #6276 üzenetére
Na, a MAI napon szülte meg a Samsung a számlát (ami tök máshogy néz ki, mint amit alapból küldenek). Végülis csak 3 hónapig tartott nekik. Ez volt az a telefonon, amit januárban elkevertek, márciusban megkaptam.
-
ForRedGlory
félisten
Ha valakit nem izgat a telefon melletti 4 hó youtube premium, írjon már rám. Thx.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
milkabrams #6523 üzenetére
Jézus ereje! TMX és elégedett vagy? Akkor egy kezdő szakihoz kerültél, akit még nem idomítottak be, hogy kell elbarmolni a páciens kedvét.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #4836 üzenetére
Na egy kis update... Megjött a telefon márciusban, de számlát azóta sem küldtek. Rájuk is írtam többször, hogy mi lesz már, de nem... erre pár napja kaptam egy 20.000 Ft-os kompenzációt, amire visszaírtam, hogy nem tartom korrektnek, mert továbbra sincs sem számla, sem hűségpont.
Erre tegnap visszaírtak, hogy a kompenzációt nem is nekem szerették volna adni, csak véletlenül az én e-mail címemre küldték ki. Ezen a ponton elpattant az idegem és feljelentettem a Samsungot a fogyasztóvédelemnél a Hűségpontok kezelése miatt, a számlahiány miatt és még grátiszban azért is, mert adatvédelmi incidenes keletkezett azzal, hogy a csomagomat más kapta, így illetéktelen hozzáfért az adataimhoz (név, telszám, cím).
Már bánom, hogy elfelejtettem beleírni a csomagok szállításával kapcsolatos problémát (azaz miként küldhettek ki nekem egy mástól visszaérkezett csomagot hiányosan, miért nem nézték meg, hogy a tévesen másnak kiküldött csomagom esetében tényleg mindent vissza is kaptak a harmadik féltől. Majd lehet ezt még kipótolom vele, mivel most nagyon tele a tököm a Samsunggal. Totálisan hülyének nézik az embert.
Össze-vissza szopatja magát a Samsung. Amikor belengettem tegnap, hogy felnyomom őket számlahiány miatt, akkor pár órán belül küldtek egy számlát, de ezt nézzétek... megmutatom, hogy mi van feltüntetve vevő adatnál.
Konkrétan még számlát is hamisítanak... ez nálam nam magánszemély, így még a 3 év garancia sem állna meg.
Persze meg ledhetett volna ezt oldani úgy is, hogy azt mondák, hogy nesze fiam, itt a kupon, rendeld meg újra, aztán akkor minden rendben lesz.. de nem... nem... ők felvettek egy fiktív megrendelést, ezek szerint SEH-S eStore vevővel és úgy küldték ki. Ez mindennek a legalja.
-
ForRedGlory
félisten
Érdekesség (videó) a telefonok gyártási folyamatáról.
Inside Samsung Futuristic Factory Building Massive Amount Smartphone - Production Line
-
ForRedGlory
félisten
válasz
F_Gergely #5648 üzenetére
Idézd már be ezt a jogszabályt. Köszi.
Ellenben a valóság ez:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletaz egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
2. § (1) A jótállás időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év. -
ForRedGlory
félisten
válasz
Dave Crank #4835 üzenetére
Igen, szerintem is utólag "találta meg".
Elvben másikat kapok, nem ugyanazt (megrendelhetem magamnak ugyanazon az áron), de biztos, hogy beindul a kamera, amikor bontogatom, amennyiben ugyanaz az IMEI szám lesz rajta, mint ami elkallódott.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #4193 üzenetére
Most hívott a Samsung, meglett a telefon. Elvileg az küldte vissza, aki tévesen átvette a csomagomat. Ez még felvetne jó sok kérdést, de igazából elengedem.
Kérdezte a Samsungos hölgy, hogy kp vissza vagy telefon kellene? Mondtam neki, hogy nyilván a telefon, mert az előrendelői akcióban még jobb áron meg lehetett venni, mintha most venném.
-
ForRedGlory
félisten
Jaja, én is úgy gondolom (hogy itt a hűségpont egy készpénzhelyettesítő fizetőeszköz és nem a termék tényleges ára csökken), de az utóbbi időben arrafelé változott a számlakép szerintem, hogy ha 460.000 Ft a telefon és mondjuk 400.000 pont beváltása után csak 60000 Ft-ot fizetsz, akkor nézelődhetsz, mert nem lesz 3 év garid.
Itt a friss példa. Kétféle ár van feltüntetve és a Samsung tételenként felsorolja, hogy mire mennyit számított be. Mondjuk nem tudom miért ilyen arányban osztotta el a 3 terméken a kemény 5000 pontot):
... ellenben novemberben még tiszta sor volt, hogy a pont nem befolyásolja a garit, mert a számlán nem is volt feltüntetve semmi belőle:
-
ForRedGlory
félisten
Itt inkább az a kérdés, ha mondjuk valami vesz mondjuk egy Buds 2 Prot lepontozva mindössze mondjuk 4000 Ft-ért, akkor arra milyen garit ad a Samsung.
Azt írták nekem annó, hogy a kp-val fizetett összeget veszik alapul, így ha mondjuk 270.000 Ft a termék és beletolsz 40000 kupont, akkor már csak 2 év garit adnak rá.
Mondjuk ha valaki vesz S24U-t lepontozva 40-50000 Ft-ra, akkor lesz rá 1 év garija.
-
ForRedGlory
félisten
Na, most kapjuk meg a 10%-ot a Samsungtól. Minden más leállt, mindenki a hűségprogramot hekkeli.
A húszi lázadók sem kapták meg a pontokat?!
-
ForRedGlory
félisten
"Nem lett eddig senki sem megkárosítva."
Ebben nem vagyok annyira biztos. Normál esetben már rég meg kellett volna mindenkinek kapnia a pontokat és akkor az azóta lejárt akció keretein belül el is szórhatta volna. Most már nincs olyan akció, simán lehet, hogy a kinézett termék azóta drágább lett.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
#96147968 #4537 üzenetére
Ötletem lenne, hogy mi a teendő... de amúgy vicc...
Minimum a 10% jóváírása mellett a felhasználási határidőt ki kell tolniuk legalább 04.30/05.31-ig. Szerintem nem tudja kezelni a rendszerük a +9% jóváírását abban az esetben, a rendelésben volt egyéb termék is (mondjuk tok/óra, bármi), amire nem járna a 10% jóváírás, így senkinek nem írták jóvá, annak sem, aki csak telefont rendelt.
Egy tollvonással felszorozhatnák a megkapott 1%-ot 10-el, de az fals lenne sok esetben és azon agyalhatnak most nagyon, hogy tudják úgy hekkelni a saját rendszerüket, hogy tényleg csak az S24-re írja jóvá a 10%-ot, de az egyéb termékekre 1% maradjon.
Speciel én azzal is kibékülnék, ha a teljes rendelési tétel után jóváírnák a 10%-ot, aztán jó napot.
Ha ennyi idő alatt nem oldották meg, akkor gondolom ráültetnek XY embert és egyesével fogják jóváírogatni mindenkinek.
-
ForRedGlory
félisten
Picit változott, mert eddig nem így tüntették fel, de persze nálam is 1% van csak.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
F_Gergely #4258 üzenetére
Ezt értem, csak még nem hallottam ilyet. Igaz nem is volt rá okom, hogy képbe hozzam magam. Ettől függetlenül furcsa, mert így az eladó bármit küldhet, a vevő meg semmit nem tud bizonyítani, ha rákényszerítik az átvételre anélkül, hogy megnézhetné. Na de ez már nagyon off, plusz nem a topicokhoz témája. Ha lesz információ, akkor jelentkezem úgyis.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
gyuri81 #4253 üzenetére
Nem adtam el senkinek, ez a szürke S24 Ultra saját lenne.
Amúgy meg, ha a futár nem köteles várni és oda sem adják a csomagot, ha ragaszkodsz a kibontáshoz, akkor ott erősen sérül a vásárló joga, mert onnantól nem tud semmit bizonyítani, így erősen kétlem, hogy ez egy perben megállná a helyét. Gyakorlatilag kizárják a felhasználót mindenféle bizonyítási lehetőségből.
Az meg nyilván nem játszik, hogy akkor nem veszi át soha.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
F_Gergely #4249 üzenetére
Persze, rajta volt a "klasszik" Samsungos ragasztócsík, de volt rajta pluszban ez az átlátszó szutyok. Nyilván azért tették rá az átlátszót, mert az eredeti Samsungos már értelemszerűen át volt vágva, hiszen kibontotta gondolom az, aki eredetileg megkapta tévesen. Amúgy igazad van, ha látom, hogy felbontott, akkor helyben kibontom én is, az fix.
BTW nem értem amúgy, mert HA egyszer a terméket visszakapta a Samsung, akkor ők nem hiszem, hogy nem csomagolják újra, így amit Pug is mondott, valószínűleg csak a Raben raktárába jutott vissza, aztán hozták ki nekem (,megjegyzem a fuvarlevelen a feladó a Samsung raktára volt, így csak járt náluk.
Ez az átlátszó ragasztócsíkot meg az tehette rá, aki tévesen megkapta a csomagot. Igazából mindegy is, hogy ki tette rá (viszont szerintem nem a Samsung volt, mert ennyire gyökerek nem lehetnek), de alapértelmezetten is nagyon hitványul csomagol a Samsung. Az általuk feltett ragasztócsík is olyan rövid, a doboz oldalán pár centire ér csak le. Esküszöm, mintha szólnának a ragasztón ahelyett, hogy normálisan leragasztják a csomagjaikat. Alap lenne, hogy keretbe is egyszer körbe tekerik.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
leslien #4208 üzenetére
Őszintén? Szerintem visszaküldte. Most kezdek lehiggadni és értelmesen gondolkodni. Nagyon hülyének kell lennie ahhoz, ha egy potya csomagból kivesz egy 600eFt-s telefont és azt gondolja nem bukik le a visszaküldés után azonnal. Már csak azért sem tartom elképzelhetőnek, mert amikor visszaküldte, akkor a Samsung azért megnézte, hogy mégis mit küldött vissza, mert nem két forint... ha meg még ezt sem nézte meg a Samsung, hanem "jóvanazúgy" alapon ráragasztott egy új ragasztócsíkot, aztán mehet tovább hozzám, akkor gratulálok nekik.
Kezdek egyre kevésbé izgulni, mert a futárlevélen is 0.27 kg van feltüntetve, ami sehogy sem jó, így ha szerintük kihozták, akkor én meg mutogatom, hogy melyik univerzumban fért bele a 0.27 kg-os csomagba 3 telefon.
BTW, ez a 0.27 kg a nyakam ráteszem, hogy a másik illető csomagjának a súlya, mert ő csak egy Tablet tokot rendelt, ami dobozzal kb ilyen nehéz volt.
Nekem gyanús, hogy a futár nézett bele vagy tényleg egyszerűben kifelejtette a Samsung.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
gangstagergo #4200 üzenetére
Igen, ott szerepelt. Ezért sem gondolom azt, hogy elfelejtették a csomagba tenni.
-
ForRedGlory
félisten
Most nézem az eredeti címét, amin az a személy van, akinek a csomagját megkaptam. Szóval kettőnk között ment a csere. Amúgy volt rajta több termék, de nem a Buds FE szívódott fel, még véletlenül sem... és most látom azt is, hogy a Raben b*szta el. Ugyanazon a címként kétféle címzett van.
Remélem, hogy a "c" lesz a nyertes és tényleg csak lefelejtették, de nem hiszem. Tőlem még nem felejtettek le olyat, ami a fuvarlevelem rajta volt.
#4194MikeWazowski: Tökre igazad van, csak nem láttam, hogy bontott volt. Tuti kibontom, ha látok rajta valamit.
-
ForRedGlory
félisten
Hát gyerekek... el sem hiszem, ha nem velem történik. Teljes döbbenet.
Volt egy rendelésem, amit nem kaptam meg, mert utólag derült ki, hogy a Samsung másnak vitte ki. Ezt onnan sejtettem, hogy a csomag, amit kaptam, azon az egyik címke a nevemre szólt, de a másik oldalon egy totál másik embernek volt a címkéjét. Duplán címkézték... Szerintem ez a GLS sara, mert ők tettek rá mást, mint ami a Samsungos címke volt.
Fel sem tűnt a dolog, mert az a címke jött szembe velem, ami a nevemre szólt, csak kibontás után láttam, hogy ez egy tablet tok. Beszéltem is a Samsunggal már sok-sok héttel ezelőtt, hogy tévesen én kaptam más csomagját, vegyék már át és vigyék ki az eredeti rendelőnek. Ez meg is történt már régen.
Nyilván a kérdés "adott volt", hiszen, ha más dobozára került az én címkém, akkor az én dobozomra szintén másé került. Na egyszer csak tegnap hívott a Raben ügyfélszolgálat, hogy hoznának egy csomagot. Nem is értettem, hogy miről van szó, mert a Samsungtól nem jött semmiféle értesítés róla.
Ma megjött a csomag, amit átvettem és kibontottam. Sajnos átvételnél fel sem tűnt, hogy a csomagot már egyszer felbontották (gondolom az, aki tévesen megkapta az enyémet), de ezzel nem is lenne probléma, ha nem hiányzott volna belőle az S24 Ultra. Azt hittem agyf*szt kapok rögtön, mert nem videóztam le a kibontást, bár így utólag értelme sem lett volna, elvégre azon is csak az látszódik, hogy már ki lett egyszer bontva, aztán azt is mondhatja mondjuk a Samsung, hogy kibontottam, kivettem, becsomagoltam és levideóztam.
100%, hogy az rontotta ki, aki tévesen megkapta az enyémet, mert kizártnak tartom, hogy poénból csak úgy a szállító felvágja és belenéz. Viszont utána már érdekes a sztori, mert...
a., vagy az nyúlta le, aki tévesen átvette és kibontotta, majd megtetszett neki
b., vagy valamelyik futár vette észre, hogy "hoppá ez már egy kibontott csomag, belenézek"Minden esetre én is f*sz voltam, hogy ott helyben átvételkor nem néztem meg a dobozt alaposabban, de elsőre bontatlannak tűnt... Annál az oldalánál adta oda a Rabenes csávó, aminél nem látszódott a felbontás.
Még a végén mehetek rendőrségi feljelentést tenni, bár ha valaki bekapcsolta valahol azt a telefont, akkor szerintem a Samsung elég biztosan ki tudja deríteni, hogy merre jár az a készülék, de hogy nálam nem, az biztos.
Kissé sík ideg vagyok.
-
ForRedGlory
félisten
Egy baja van, az árnyékkal nem tud mit kezdeni.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
wong kok wah #3762 üzenetére
Átvétel utàn +30 napra írják jóvá.
-
ForRedGlory
félisten
Amúgy én már tegnapelőtt este agyvérzést kaptam, amikor megláttam, hogy 1%-ot írtak jóvá. Még csütörtök éjjel írtam is, tegnap reggel meg ezt írták:
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Rocko007 #3554 üzenetére
Dettó.
Nem tudom mi legyen...
Van egy céges 15 Pro Maxom. Aki követi a "pályafutásom" az tudja, hogy "hardcore" aneroidos vagyok, mégha mostanában már sokszor inkább ready-only üzemmódban működöm, DE ez az S24 Ultra most iszonyatosan bejön. Itt van mellettem, már csak el kellene határozni, hogy átpattintom bele az eSIM-et, de olyan szinten egálban van nálam jelenleg a két telefon, hogy már hetek óta ezen gondolkodom és nem jutok megoldásra.
Nyilván a céges iPhone-t nem tudom eladni, a Samsungot meg nem akarom.Viszont "lehet" kicsit overkill lenne két ilyen telefonnal rohangálni.
Egy dolog zavar továbbra is a Samsungban, mégpedig az ergonómia. Amit a 15 Pro Max-al megoldott az Apple, az a Samsungnak (mondjuk érthető okok miatt) nem sikerült. Iszonyatosan sarkos a telefon, ami ekkora méretnél már sokkal inkább zavar, mint praktikus... mégha rohadt jól is néz ki tőle.
-
ForRedGlory
félisten
Holnap jön az előrendelői ajándék is, mert most jött levél a GLS-től, hogy az "MG Cargo Kft / Samsung promóciós partner"' csomagot készített össze.
Mivel más rendelésem nincs folyamatban csak ez kehet az, így akkor végre mindenki megkapja.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
wong kok wah #3159 üzenetére
Nem mondod... ugyanezt írtam pár kommentel korábban.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
F_Gergely #3149 üzenetére
Az új Galaxy S24 Ultra iránti megnövekedett érdeklődés miatt a 2024. január 20. 19:00 óráig leadott előrendelések mellé járó Galaxy SmartTag2 (4-es csomag) termékünk elérhetősége korlátozott. Amennyiben a ráadás termék nem jelenne meg a kosárban, kérjük, add le Galaxy S24 Ultra rendelésed és a sikeres előrendelést követően, 30 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot a ráadás termék utólagos pótlása érdekében
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró
- Samsung Galaxy A33 5G / 128GB / 6GB RAM / Üzleti széria / Független / 49.990 Ft / Sopron
- Új, Apple iPhone 16 Pro, 128GB, sivatagi titán, 3 év garancia
- Samsung S23 Ultra 15 hónap garanciával, enyhén sérült kijelzővel
- iPhone 13 Pro MAX 128 GB Graphite - 4 hónap Apple Szervízgarancia - APCOM
- OnePlus 12 5G 256GB 12GB RAM
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest