- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Magyarított Android alkalmazások
- Mobil flották
- One mobilszolgáltatások
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
' Tzs ,
senior tag
Örömmel látom, hogy nekiálltál. Van pár párbeszéd, ahol nyelvileg nem minden esetben helyes szövegek vannak azokat is javítod? Most elmentem a Borongósra a hídnál álló 6-7 fontos személynek megjelölt karakter félig angolul félig magyarul beszél. Nem csináltam képet, ha akarod készítek.
A második részről ha van valakinek mentése küldje át please. Majd tudósíts, hogy haladsz, mert megjött a kedvem az újrakezdéshez -
Laris2
senior tag
Még a Doppelganger elején tartok, és feltűnt pár apróság, ami nagyon is fontos dolog a játék beindulásával kapcsolatban.
Szakáll ikertestvérét mindenképp el kell kísérnünk a yantari átjáróig, mert akkor kapjuk ezt az üzenetet.
El kell vállalnunk ezt a feladatot. (Szinte minden fontos személy ezt ajánlja)
Annál a monolitosnál kötünk ki, aki vezette a hatfős csoportot a doksikkal, amik kellenek az O-tudatosnak a monolith vezérlő terembe. (speki, remélem nem okoz problémát, hogy idéztem az egyik kommentedből)
Még az Agronomi pincék előtt elmentem a bárba, megnézi ott van-e Strelok.
Ott volt Voronin mögött a rácsos helyiségben.
Beszéltem vele, majd amikor elfordultam, el is tűnt onnan. A végén a bárban, már nem ezzel a Strelokkal találkozunk.
Lényeg: mindegyikük nagyon fontos infót adott, a játék beindulásával, és folytatásával kapcsolatban. Ha ezt tavaly tudtuk volna, (bár már akkor is le volt fordítva) baromi egyszerű lett volna a végigjátszásfőleg hogy egyszerű a sztorija. Csak meg kellett keresni a hat doksit feléleszteni a három jómadarat, és találkozni a bár déli előőrsén Strelokkal. A második része szabad játék, vagyis a pályák átjárók megismerése.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #6897 üzenetére
Majd jelentkezem, ha elkészül. Egyértelműbbé átírom az olyan feladatokat is, amelyek szerepelnek eleinte a feladat listában, de a játék egy adott pontján SMS-ben jelzi, hogy a feladat törölve. Találkozhatunk ilyenekkel, de itt a titkosítás miatt csak az adatbázisból az illetéktelenek elől lett törölve. Természetesen a feladatot meg kell oldani. (de ezek elfelejthetők, érdemes feljegyezni)
Nem tudom milyen COP modról beszélsz, de nem tervezek fordítást mostanában. Ha mégis, csak olyant ami engem érdekel -
' Tzs ,
senior tag
Doppelganger magyarítás: Ez jó ötlet, várom a fejleményeket!
Istok: Igen tudom, azért mondtam, hogy hekkelni kéne egyet hozzá, mivel elég nehéz
Persze ez nem azt jelenti hogy csalni akarok a játékban, hanem azt hogy az ilyen idegesítő itt-ott ez + az hiányzik azt be lehetne tenni, több órányi keresgélés helyett amikor már reménytelen a helyzet.
Én se nagyon stalkereztem, csak a Snipernek álltam neki, amit korábban linkeltél.
Volt ez Zsoldosokkal kapcsolatos egész jó történettel rendelkező COP mod. Esetleg várható, hogy ránézel majd fordítás szempontjából? Korábban dobtam be ide az ajánlóját.
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #6895 üzenetére
Nincs hozzá spawn menü, pont ez a lényege a játéknak, erre utalt a szerzője is. Azt nyilatkozta, nem azért készült a játék hogy csak végig rohanjanak rajta, hanem élvezzék ki a játék adta élményt az elejétől a végéig.
Mivel az idén nemigen stalkereztem, (kivéve az Istokot, amit végigvittem, az esetleges hibák korrigálása miatt. A végigjátszható magyarítás be is került az összefoglalóba) gondoltam a Doppelganger magyarításán is csiszolok valami hasonlót. Lehet itt is valami scripts hiba bujkál, ami a problémákat okozza.
-
' Tzs ,
senior tag
Olvaslak titeket és csak lesek
Királyok vagytok! A fordítással és a játszással is. Én a reborn-nál a második részhez sem jutottam el, pedig én se ma kezdtem a stalkerezést
Azért kértem mentést tőletek...Imádom ezt a modot a sztorija miatt, de ha reborn-t sem sikerült végigvinni az istoknak neki se állok. A másik meg ahogy olvasom nettó sz*patás, hogy a spawn menüt kivették belőle, vissza kéne hackelni valahogy! Valszeg bennem van a hiba, (a kitartásommal nincs gond, főleg amikkel mostanában foglalkozom stalkerezés helyett) de az ilyen bonyolult szivatós modoknak már nem is szívesen állok neki. Kell az élmény amit egy Stalker és a Zóna ad, de nem így hogy közben 3 billentyűzetet és 2 egeret összetörne az ember, vagy kivágná a monitort az ablakon, olvasván speki szenvedéseit, nekem is fájtak!
Gratulálok a kitartásodhoz!
A rebornban pedig már csak trollkodok, direkt összeugrasztok csapatokat, szörnyeket, amig nem jutok át a második részhez. Talán majd nekiállok egyszer újra előröl, de az nem hiszem, hogy mostanában lesz.
Azért azt sajnálom hogy SaGa nem tudott részt venni a Reborn és az Istok munkákataiban, hatalmas segítség lett volna... -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6893 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a fő problémák abból adódtak mivel nézzük a videó és azt látjuk, hogy a srác folyamatosan elakadás nélkül halad a játékban, mi viszont több esetben semmilyen infót nem kapunk arról, hogy ezt miért teszi, ráadásul be nem áll a szája, hogy miről beszél? tudni kellene oroszul. És mi is vakon megtesszük, mert azt gondoljuk, ezt kell tenni. Pedig csak azt kell tennünk amit a játék ajánl, ellenkező esetben összeomolhat a játék. És ez a problémák fő forrása. Egy példa, a videó alapján szorgalmasan meglátogatjuk a templomokat, pedig nem is kaptunk rá utasítást. Ezt a feladatsort Angyal pendrive-ja indítja el, a leírás szerint, ha már jól felszerelkeztünk egy stalker fog várni a Bárban. Ezt a feladatsort mivel a ferde fenyőt nyitja, egy másik szálról is megkapjuk, szinte egy időben. Arnie próbálja nagy részegen elmagyarázni, hogy egy stalker vár minket a bárban. A neve Maximilián tőle kapjuk ezt a feladatot.
A legelején figyelnünk kell, mert minden fontos infót megkapunk Streloktól, pl. időnként beszéljünk Arnieval a Bárban, az összekötőjével. Közli hogy ismerkedjünk fontos emberekkel, tehát nézzünk szét a pályákon, és kérjünk munkát ezekért cserébe megfelelő felszerelést kapunk, amivel belevághatun a fő feladatunkba. Minden utunkat figyeli az autoszkenner, és minden fontos dologról az aktuális helyeken feladatot ad, vagy figyelmeztet.
Valamint nagyon fontos infókat tartalmaznak a holt kordonon a fakunyhóban, és az alagútban a banditánál talált PDA-k. Bár ezt nem könnyű megtalálni a koordináták alapján főleg ott a kanyargós völgyekben. Ezért is írtam hozzá segítséget. Ha ezeket figyelmesen elolvassuk, (értelmezzük), a problémák nagy részét elkerülhetjük. Természetesen a videóba ha nagyon elakadtunk bele kell nézni. Többször is végigjátszottam, de spawnolási hibákkal ami döntően befolyásolta volna a játék kimenetelét, nem találkoztam. -
speki1982
tag
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6882 üzenetére
[link] Aktiváló terem mentése. Itt az időgép elvisz egy terembe, ahol le kell húzni a kapcsolót. Megfordulsz. és a tőled balra lévő ajtón kiszaladsz. Elterepoltálódsz a mocsárba, egyből Draftsman-hoz, de ne foglalkozz vele menj a tudományos állomásra és használd az agy fölötti teleportot. Kikötsz újból Draftsmannál, de mielőtt beszélsz vele érdemes szétnézni a bázison. Ne húzd sokáig az időt, mert megölhetik, vagy belesétál egy anomáliába. A videóval ne foglal kozz, mert az elég zavaros. Útközben elviheted a szolgálatosnak a fegyverét, ami az emeletes épület felső emeletén van. DE ez már nem oszt- szoroz.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6890 üzenetére
Oké, tehát az aktiváló teremben a segítségünkel megjelenik Zarka, Liza, Strelok és Redrick Shuart, aki egyből át is veszi az irányítást, Követve az utasításait, a műtárgy cserék után Redrick egy párbeszédet kezdeményez, melyben közli hogy ő az idő őröknek dolgozik, (talán őket is kihasználja a saját céljai érdekében) és ez ellen nem tehetek semmit. Majd végigrohan a termen, de valami védőpajzs védi, és így sebezhetetlen. Az időgép elterepoltál minket egy kapcsoló terembe, ahol csak rövid időnk van lekapcsolni a zónára ható erős sugárzást. Egyébként végleg ott maradunk abban a hatalmas kupola teremben. Megoldottuk a feladatot, (bár arra hogy visszaváltozott-e a zóna, arra már nem fogunk emlékezni, mivel valószínűleg a gondolataink is megváltoznak) tehát irány a tudományos állomás ahol Draftsmannal kell találkoznunk. De ő ismét halott, viszont lent a laborban az agy fölött már működik a teleport, ami el is visz a mocsárba a valódi Draftsmannhoz, Ősem halhatatlan, meg kel védeni pár mutánstól, és nácitól. Beszélünk vele, majd a beszéd befejeztével elterepoltálódunk a bázisra, ahol fekszünk az ágyon, és Lebedevvel beszélünk. És most ne haragudj meg, de legyen ez a játék titka, ki is ott akkor az a Lebedev, miről beszélünk, és a záró videóban amikor a zóna fölött repül a kamera milyen kiírás is jelenik meg. Megérdemli ez a játék, hogy a titkait federítsék, vagy tűnjön el a feledésbe.
-
speki1982
tag
Persze, írd csak le, mivel az aktiváló teremhez szükséges négyből csak két relikvia volt meg, nem foglalkoztam a végével, nem volt kedvem mindent előröl kezdeni ismét.
Kíváncsi vagyok a végére, mintha két alternatív megoldást mutatott volna be a srác... de nem biztos, hogy jól értelmeztem. -
Laris2
senior tag
speki, ha úgy döntenél hogy nem játszod végig és jelzed, leírhatom a történet végét. A videó hibás, és abból nem értenéd meg a lényegét akkor sem ha tudsz oroszul.
Elöljáróban annyit írnék róla, hogy az aktiváló teremig minden a terv szerint halad, ott viszont lesz egy nagy csavar a játékban, és a végén nem marad el a slusszpoén.
Ezt azért írom, mert szerintem nemigen fogják ezt végig játszani. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6887 üzenetére
Szia speki a tapasztalataid alapján, amit én is végig követtem, nagyon korrektül megírtad a véleményedet erről a teljesen új írányítású, és nem hétköznapi játékról. És a kitartásodért még ha csak egy játékról is van szó szerintem nagyon oda tetted magadat.
Véleményem szerint nekem sem ment volna ennyire még az ilyen segítség mellett sem, ha nem én fordítom. Fordításkor tiszta káosz volt az egész, a hibás angol fordítás, (itt nem spavnolódtak be tárgyak karakterek) valamint a javítás előtti végigjátszás követése, és mivel nem tudunk oroszul, az alternatív megoldásokat mi is végig vittük vesztünkre.
Még bonyolította a dolgot a sok kis beszúrt mellék küldi is, és a sok felszedhető fölösleges doksi, PDA is, amit a végigjátszásban láthatunk. Bár itt megjegyzem, több fontos dolgot nem is mutatott, pl hogyan jutott el egyik helyről a másikra, az állandóan megszűnő átjárók miatt. Kell ehhez a játékhoz egy adag képzelő erő, kreativitás, és főleg jó memória.
-
speki1982
tag
Naa, gondoltam, a játék (kényszerű) végén leírom, miként vélekedek a Reborn Istokról. Régóta gyűjtöttem a tapasztalatokat, néztem a végigjátszást, sokszor káromkodtam, sokszor a fejem törtem (általában egyszerre a kettőt) Laristól folyamatosan kérdeztem, akiknek ezúton is nagyon köszönöm a fordításba tett idejét és energiáját, a pluszinfók megszerzését és a játék lényegi értelmezését és elhelyezését ebben a nagy stalker-univerzumban. Én nem lettem volna képes lefordítani és még külön is foglalkozni ezzel a játékkal, és most, hogy majdnem végigvittem, ebben ezerszeresen biztos vagyok.
A játék nehéz. Mondom én, aki rengetegszer végigvitte a trilógiát és sok moddal is játszottam. Nehézsége nem a játék nehézségét értem, mert a más időhurokból teleportáló, háromszor, különböző szörnyekben újraéledő zombikat némi tapasztalattal már a játék közepén is hatékonyan lehet irtani, ahogy erre Laris is utalt korábban. Nagy mennyiségű loot van mindenhol, utánpótlással nincsen gond, mindenhol van ellátmány, jók és érdekesek az új fegyverek, a keresgetés, a loot és a harc tehát átlagon felül működik ebben a játékban, a végén már egyenesen élveztem a küzdelmeket a szörnyekkel.
A küldetések és a sztori érdekes, nagyon jól kitalálta az alapkoncepciót a készítő, de egyértelműen túltolta a végére. Végigjátszás nézése nélkül bonyolult, hogy mi jön mi után, nem fogsz magadtól rájönni még a segítségek ellenére sem, mert a linearitás ellenére bárhol megakadhat a játék, elég, ha nem jelenik meg egy fontos karakter, tárgy, szkript nem indul el, és lőttek a továbbhaladásnak és ott állsz megfőve, hogymostakkormivan???. Én kétszer jártam így, mindkétszer Laris saját mentésével tudtam folytatni; mi volt a baj és miért, máig sem tudom. Pedig a problémás szakasz előtt lévő számos korábbi (és még korábbi) mentést visszatöltöttem, próbáltam máshogy, másfelé, másként menni, törtem a fejem, de nem és nem... valami, valahol elromlott és nem volt folytatás. Nagyon, nagyon, nagyon sok órát töltöttem ezeknek a problémáknak a megoldásával, (lassan többet, mind az előrehaladással) mert szerettem volna végigjátszani a játékot a saját mentéseimmel... de nem. És ez lefárasztott... persze, miért vagyok hülye, hogy ezzel foglalkozom, de idegesített és meg akartam valahogy oldani.
A végére belefáradtam a videó nézésébe, abba, hogy emlékezzek, hogyan kell átmenni egy különleges pályára, miért merült ki a sztori szempontjából fontos műtárgy a ládámban, holott a laborból jövet egyből odatettem bele. Hová tűnt az egyik bontás, ja, ez a játék része, visszaszereztem, aztán megint eltűnt, immár örökre, a végigjátszásban pedig ott van a srácnál, a ruhák teherbírása nincs viszonyban a terhelhetőséggel, a random kidobálásokról meg már nem is beszélek. A relikviák kimerülése, a laborokban a tudósruha viselése, a zseblámpa elvétele, a sötétben botorkálás, a sok pályátlépés és a nagy térkép miatt bonyolult volt az utazás a következő küldetéshez. A teleportokat nem mindenhol jelöli, és el is tűnnek, egyeseket magadnak kell felfedezni, de egy idő után ez már fárasztó.
Szóval, rohadt fárasztó volt a végére az, hogy helyesen és sztori szerint haladjak a videót nézve. Emiatt nálam az egyszer játszható kategóriába került, holott nagyon sok potenciál van a játékban és nagyon sok jó, eredeti ötletet megvalósított a készítő. De - ez megint az én véleményem - nem ajánlom, csak a fanatikusoknak. Vannak jobb, egyszerűbb modok. Én biztos, hogy még egyszer nem veszem elő.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6884 üzenetére
A mentésemben a radaron lévő időtörés teleporthoz menj. A nyolc terembe be a Lokátoros feladat után mehetsz.
Így meglesz a négy műtárgyad, és jöhet az aktiváló terem, onnan a tudományos állomás. Ezután ha ki akarsz békülni a szolgálattal, van egy tiszt az Agronom mocsarában, beszélhetsz vele. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6882 üzenetére
[link] Ez a legutolsó mentésem, a régebbiekben lett volna közelebbi, de letöröltem már.
Itt a radaron keresztül a Lokátor felé kell menned, Fake is megkapta már a PDA-kat.Nem tudom jártál-e a nyolc teremben, ezt az erőműből a kórházba kell menned, és ott alul lesz a bejárat.
A két halál műtágy a bárban Arni mellett a ládában van. -
speki1982
tag
Megőrjít ez a játék... valami miatt nincs meg a 3 mészáros pda közül az egyik, nem adja Fake az aktiváló laborba szükséges utsó artit. Laris, van egy mentésed fake pda-k leadása után, vagy az aktiváló laborba való belépés előtt? (inkább az utóbbi jobb lenne, akkor egytt van minden a hátizsákban, ami kell)
Nem megyek vissza megkeresni, hol veszett el az egyik mészáros pda. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6879 üzenetére
Ha bontással mész először a raktárakba, mint a srác, akkor tele van a pálya durván. Viszont a bár felől, útközben három helyen pár fegyveres zombi, persze azért van két irányító, egyik a faluban, a másik a faház környékén. A sugárzó lekapcsolása után, pár órával később, a radarról veszélyes kimérák , és monolithosok jönnek. Őket is el kell intézni, különben végeznek a Szabadságosokkal. Az a fekete fazon, halhatatlan.
-
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #6874 üzenetére
A Return to Castle Wolfenstein hőse, Blazkowitz ügynök épült be a németek közé és feladattal kúldték Csernobil környékére, ahol rejtélyes módon tűntek el a német egységek. Őt es csapatát csapdába csalták a szemetdombi banditák, aki időhurok keresztül jöttek a háboruba.
Őt elfogták a "cheki-breki" banditák, fura volt nemet egyenruhában látni... -
' Tzs ,
senior tag
válasz
speki1982 #6872 üzenetére
Milyen RTCW-s utalás? Mesélj már!
Én egy ideje már pihentetem a stalkert, szal nyugodtan leírhatod.
Jut eszembe, ha valakinek van DoppelgangER-es mentése segítsen ki please. A kordonon vagyok hónapok óta és a kapunál ezt mondja a játék: "itt lesz a történet következő részének bemenete". Belenéznék ebbe a következő részbe, szal a kapun átmenés utánról nincs valakinek mentése? -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6872 üzenetére
Tuti, hogy kétszer ugyanúgy nem lehet végigvinni a játékot. Valamik biztosan máshol találhatók meg, némely zsoldos csoportok is hol itt, hol ott tűnnek fel. A mutánsok zombik tömege, helye is változatos. Pl amikor másodszor vittem végig a játékot, a Sötét völgy olyan volt mint a méhkas. Egy zsoldos sem maradt életben, én is csak a bontással tudtam meglépni onnan a fekete husi bioanyagával. Viszont cserébe a katonai raktárakban alig volt tennivaló, és megmaradtak a szabadságosok, akik adták a feladatokat. De figyelni kellett azért a kimérákra, akik a radarról jöttek, és nagyon szívósak.
-
speki1982
tag
Köszi az infókat. Az eddigi leghangulatosabb pályaszakasz a Wehrmachtos, jók a dumák a banditákkal, a RTCW-utalás a faluban a fogoly ügynökkel pedig tök jó poén volt, tetszett.
Lassan már én is bevégzem a játékot, nem bánom, mert elég sokat bosszankodtam az "egy dolgot háromszor kell megcsinálni" történeteken, legutóbb Draftsman nem volt hajlandó oda menni, ahová kell neki a a tudományos állomáson. Két pályával korábbi mentésemtől kezdtem újra, így adta be a feladatot. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6870 üzenetére
Ha a radaron átjutottál az időtörésen akkor nincs gond. Szerintem ez úgy is még csak ismerkedés a játékkal, részedről. A srác meg nem mutat meg mindent, ő 5 doksival végigvitte, én felszedtem hetet a nyolcból,, de volt hogy néggyel is végigvittem. Az x5, x6-ban is van egy doksi, egy létrán kell fölmenni egy kis helyiségbe, közel a kijárathoz, ami a metró végén a törmelékeknél van. Sőt még egy, legalul a ciszternákban Scar hullájánál is, ha jól emlékszem. Jelzi a térkép, ha a közelébe érsz. A wermacht szép része a játéknak,
de a Lokátor egy psziho dráma, a rossz fegyverek, és a rendkívül kevés lőszer miatt.
Vigyázz a megszerzett halál ereklyére, ne hord magaddal, csak amikor biztonságos helyre, pl a bárba viszed. Nekem először lemerült. amikor már bent voltam az aktiváló teremben. Nagy szopás volt,
Dettó, amikor Olgát is megmentettem.
-
speki1982
tag
A rohadt életbe már... a telefonálás kimaradt, a szarkofág is... nem néztem meg azt a két perces videót...
De a srác sem ment be a szarkofágba, csak kiirtotta a monolitosokat és ment továbbPripjatyba.
Basszus... komolyan.
Már a Wehrmachtos pályákon vagyok. Innen vissza lehet menni az erőműbe és a szarkofágba? Okoz valami galibát?Valszeg ezért írta ki az üzenetben a terület regisztrációjának a hiányát.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6868 üzenetére
Amikor kijutsz a kórházból, az erőműben, kapsz egy többsoros piros SMS-t erre válaszolnod kell. (előveszed a telefont, és rákattintasz. legyenek nálad a mészáros PDA-i, + az O tudatos PDA-ja, amit a zárt ajtó mögül szereztél meg. A graviit zapát add el Draftsmannak) A szarkofágban felveszed a doksit, ezt a vezérlőterem melletti kis alagsorban találod. majd kijövet ismét telefonálnod kell. A monolitosokat ne hagyd életben az erőműnél. Ezután odaadhatod Fakenek a három PDA-t, ezzel nyitsz egy keveset az aktiváló termen, aminek ajtaja az első PDA megtalálási helyén van. Szerintem ennyi kell a feladat teljesítéséhez. Gondolom, az erőmű után a rejtett úton kerested először Draftsmsnt.
. "Ennek ellenére kiírja a játék üzenetben két percenként, hogy Draftsman: feladat: nem minden kulcsfontosságú terület van regisztrálva." Ezzel ne foglalkozz! Nem hiba -
speki1982
tag
Elég jól haladok: a tudományos állomásnál vagyok, elkísértem Draftsmant a kért helyre, odaadtam neki az anomáliadetektort, megkaptam szövegesen az átmeneteket radaron a Wehrmachthoz. Ennek ellenére kiírja a játék üzenetben két percenként, hogy Draftsman: feladat: nem minden kulcsfontosságú terület van regisztrálva.
???A tud.állomáson kell még valami féreglyukat megkeresni?
-
sinick
senior tag
Sziasztok!
Ez a Reborn Istok-ot én is kipróbálnám, de az itt megadott linkek nem működnek (magyarítások, javítások, alapjátékot vagy modot nem is láttam). Valamelyikőtök összeszedné és felrakná újra őket valahova?
Köszi, sinick
Szerk.: Bocs, az alap mod megvan a moddb-n
-
speki1982
tag
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6860 üzenetére
Akkor kapsz üzenetet, a mikor Lukát Kivezeted Limanskból, és beszélsz azzal a zsoldossal, akivel együtt voltatok O tudatosok. Akkor nyílik meg az átjáró.
Eljuthatsz az építkezések alatt a radarhoz. A többi irány csak labirintusok, amik elvezetnek a Holt kordonra, Agronomba. De szerintem teljesen nem derítettem fel az egészet. -
speki1982
tag
Lent vagyok a labirintusban. A dolgom csak annyi, hogy találjam meg Draftsman-nek a két kijáratot meg jussak vissza Limanszkba? Vagy más is van lent?
-
speki1982
tag
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6857 üzenetére
Még találkozol Lukával, ott fog kolbászolni az aktiváló teremben. Viszont egy kérdés. Limanszkban kaptál egy üzenetet, amiben több ajtó kód is szerepelt. Pl a 777. Elvileg most kellet kapnod egy üzenetet, hogy Limanszkban megnyílt az aluljáró, ami elvezet egy terembe, ahol több kódolt ajtó is van. Nem fontos része a játéknak, de már az elején kapsz róla infót, "Szürke mezők" ne lépj be. Később Draftsman is megemlíti, hogy ez a a terület még nincs felfedezve. Ha a Generátorokon Katherinát (rádiós) ekíséred a teleporthoz, ő is emlegeti a Szürke mezőket, hogy hívja őt. Utána nézhetsz ha érdekel.
-
speki1982
tag
Nem semmi a történet... Most volt a gyülekező a Radar2-n, mondjuk Lukát nem ertettem, Limanszkba kellett visszamenni az eredetijéért, mi volt az ertelme? Merthogy az ál-Lukára, meg a megmentett, a Radarra kisert Lukára is egyforman ugyanazt a szoveget írta ki az autoszkenner, hogy Luka a kovetkezo hurokban van? Szamit valamit? Mindket modon megcsinaltam a feladatot, az al-Lukaval es a Limanszkbol megmentett Lukaval is, es nem volt kulonbseg, tovabbengedett a kovi, felhoben levo palyara.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6855 üzenetére
A játék része, majd később a katonai raktárakból a bárba sem lehet eljutni, és több helyen is eltűnnek, de nyílnak új átjárók is. Azért ilyen instabil a zóna, mert az aktiváló teremben az egyik műtárgy kiszabadult. Majd megtudsz mindent erről a játékról, sőt..............
-
speki1982
tag
Köszi. A hasonmásokat üldözöm, de gyakorlatilag egymás után merülnek ki a pályaátmenetek... Ez is egy büntetés a készítő részéről, vagy ez a játék része? Az elfeledett erdőből már csak egyetlen út van kifelé...
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6851 üzenetére
Azért egy kicsit bele kellett merülni ebbe a játékba, hogy megértsd és tudd hová tenni a játékról írt dolgokat.
Jól tetted, hogy kiirtottad a templomnál a zombikat, mert bementek volna a Tiszta ég bázisra, és ott nagy zűrzavart okoznának, sőt a játék vége felé, az aktiválási labor után, feltétlenül ellenőrizned kell a bázist. Erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy "Kiemelten fontos feladat" -
speki1982
tag
Nem tudom, de jó moka volt dobálni a felrobbanó műtárgyakat rajuk a templomtorony tetejéről, nagyon durván robbantak szét
.
Ha ez már kesz a templomos, akkor mégiscsak jó a mentésem. Mas sorrrendben adja be a zsoldosfeladatokat, mint a végigjatszásban, ez zavarhatott meg. Közben vittem tovább a sajátommal és megis beadta a Wolfos küldit a psi psi kutyával, rózsaszinű volt a szöveg, tehat tényleg fontos volt. -
Laris2
senior tag
[link] Wolftól mehetsz, és kb közel itt tarthatsz a játékban.
A templomos feladat el van végezve, mert még szól a harang. Mit keres ott az a sok mutáns? -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6847 üzenetére
Nem mondanám hogy nem számít, de nem emlékszem a fontosságára. De úgy rémlik, kiemelten fontos feladat.
Ha ráteszed a javítást, megjelenik a csaj, de ő nem az a riszálós fajta.
Küldök egy Wolfos mentést, ez még úgyis csak a játék keresős részre, az igazi a ferde fenyő után következik. Elkíséred Wolfot leadod a psi-psi mintát, és kéred a többi feladatot a "zsoldosoktól" -
speki1982
tag
Megpróbálom feltölteni, de a mega rosszalkodik egy ideje. Ha az elején csináltad meg ezt a feladatot, akkor buktam. (amúgy én is megtaláltam ezt a jó helyet a templom tetején).
Ja, de megvan a megoldás: ha te ezt a feladatot te már a játék elején megcsináltad, ahogyan írtad, és én Fangos mentéseddel (amikor a Kordonban kell kísérni a teleportjáig) jöttem el eddig, akkor ez a feladat már teljesítve van. Mondjuk akkor azt nem értem, mit keres ott a zombihorda... és a monitor miért nem riszálós? -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6844 üzenetére
Hát ez a mentés nem lenne jó neked, mertén ezt a fehér zombis feladatot még az elején a kő agyaros feladattal együtt oldottam meg. Igaz sokkal szerényebb felszereléssel, de védett helyről, a templom oldalsó bejárata tetejéről. Azért megnézném ezt a feladatodat, ha átdobsz róla egy mentést.
-
speki1982
tag
Nézem is. Közben csináltam egy tiszta telepítést egy másik meghajtóra, de a templomos mentésem azzal sem működik, nem adja be az autoszkenner üziket és a monitoron sem riszálja a s.ggét a csaj.
Jön lefelé a javításod, megnézem azzal, ha nem megy (szerintem nem fog) át tudsz dobni egy mentést a mocsári templom környékéről, ahol a fehér zombis hentelés van van? Nagyjából ott tartok, ezután kell menni Limanszkba elvileg. -
Laris2
senior tag
[link] speki, infók az Istokról. Érdemes elolvasni. Google fordítás, de érthető.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6841 üzenetére
[link] Ezzel írd felül a gamedatát.
Még a télen feltettem ezt A Reborn_build_20_05_FINAL_ISTOK javító mappát amit gondoltam feltelepítettél. Most a gamedatában ez is, meg minden benne van ami kell a játékhoz. Az hogy most teszed rá, elvileg nem fog problémát okozni, mert még nem tartasz ott, ahol a játék kiírja a nem megoldott feladtokat. A sorrend sem számít, utólag is megoldható, ha kimaradt belőle valami fontos küldi. A mentésekben ez nem generál hibákat. Most néztem, hogy már szinte a vége felé voltam a fordításnak, amikor ráakadtam erre a javításra. és ennek a hiánya nem okozott nálam problémát. Ez a javítás csak a a játék legvégét érinti.
Az anomáliák, meg a fölösleges harcok elkerülése miatt én is gyakran mentem a kerítés túloldalán, probléma nélkül. -
speki1982
tag
Nem a dokis rész volt a rossz... már az azelőtti mentés sem működött... azt nem nagyon értem, miért romlik el a mentés állandóan. Nem tetszik a játéknak, hogy általában a kerítésen kívül, a pálya szélén közlekedek, nem harcolva a zombikkal?
-
speki1982
tag
-
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6837 üzenetére
Fontos! amikor kinyírtad a fehér zombit, kellet hogy kapj egy üzenetet a ferde fenyőn lévő teleport 25%-al töltődött. De amikor beléptél a templomba, egy sms jelez, hogy itt valami történni fog. Ha már itt tartasz, menj el a tiszta ég bázisra, és az emeleten nézd meg működik-e a monitor. Egy csajszi riszálja magát, ha nem működik, akkor egy káosz lesz a vége. Jelezd, és küldöm a javítást (a végigjátszás 29, és 30-as részét ne is vedd figyelembe)
A 19 mocsári doki közül az egyik igazi. Beszélhetsz is vele. Ha szétszaladtak, menj a pálya dél keleti részére, jön egy kitörés, persze onnan a pálya legmesszebb pontján lesz a menedékhely. Innentől nem kell foglalkozni a 19 Dokival. -
speki1982
tag
Laris, a fehér zombi a mocsarakban, a templomnál fontos küldi, vagy csak a hentelés miatt van benne? Én nem kaptam semmilyen autoszkenner üzit, amikor itt voltam.
A másik, a 19 mocsári Doki kimenekítése: elég, ha csak egy éri el a teleportot, vagy az összesnek át kell jutnia? Mert ezek azelőtt elindulnak a toronyból, mielőtt kitisztítom az útvonalukat, illetve sokszor szétszóródnak a területen és egyszerűen megállnak? -
speki1982
tag
Nem, még nem néztem, most ott járok, hogy a pókoktól mentsem meg a labor elején a tudósokat, meg hogy visszamenjek az általad említett cuccokat felvenni a földön lévő dobozokból.
Nem ismerős a pálya valahogy, még azt sem tudom, hoggyan menjek tovább.
Akkor azért volt minden angol, mert a scripts fájlt valahogy nem írtam felül a magyarítássalMennyi bajom van ezzel a játékkal, te jó ég...
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6831 üzenetére
Nem kellenek, sőt amint átkeveredsz a labirintuson, nagyon jó súlynövelő artit is felvehetsz sok fontos, és hasznos cuccal együtt. ez a Metróból ismert D6-osban lesz egyből az elején.
Nézted a mentésemet róla? Ha az O tudatos fószer a zárt ajtó mögött lesz és nem éred el, az egész pályát újra kell kezdeni. Ez kb két perc. A nála lévő PDA-nak szerepe van a felderítésben, és nálad kell lenni, amikor Draftsmannak telefonálsz. A két telefon legyen mindig nálad, amit a radaron vettél fel. Draftsmant ördögként ismerik, ő egy műszaki ember, de tervező is.
A scripts fájlokban van minden SMS. Ez lehet Autoszkenner információ, új elsőbbséget élvező feladat, kiemelten fontos feladat, vagy Gondolatok itt Scar eldönti az eddigi információi alapján mi legyen a következő lépése. -
speki1982
tag
Azta, komoly védelem van benne... bár én nem csaltam, de valszeg annak vette, mert a Pilóta nem jelent meg ott ahol kellett. A játék kezdete óta angol volt minden, hiába tettem fel a magyarítást, többször is, de nem javult meg. Most, hogy azt a scripts fájlt átdobtad, hopp, már magyar minden...
A laborokban kellenek amúgy a bontások? Mert azokat leraktam a Sötétvölgyben a ladaba a súlylimit miatt.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6829 üzenetére
Ha angolul jöttek az üzenetek, akkor érthető a sok hiba, és nem is lehetett volna végigjátszani. Ugyanis a csalás szankciók a scripts fájlokban is jelen vannak, amiket sem fordítani, sem átkódolni nem szabad. A szankció leggyengébb fokozata, amikor random nem adja be a teleportokat, karaktereket, vagy tárgyakat. Vagy tönkre teszi az összes mentést, sőt átírja a játék kódját, és csak a Windows újratelepítésével rakhatod fel újra a játékot.
Egyből büntet a játék, ha más játékból teszel át fegyvert spavn menüt, vagy bármit.
Kb olyan felszereléssel menj a labirintushoz, mint az én mentésemben van.
-
speki1982
tag
Igen, kiírta hogy jelentsem le az eredményt, de beengedett, mert Fake adta a küldit, és most ott kóborlok a laborokba. Nem egy felemelő érzés... pláne, hogy nem vittem tömegnövelő artikat magammal, úgy hogy minimál felszereléssel tolom a Seva egyébként nevetséges súlyhatára miatt.
Amúgy a most átküldött fájloddal lett teljesen magyar nyelvű az összes üzenet... hiába a magyarítás, eddig nem volt magyar egyik autoszkenner üzi sem. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6827 üzenetére
" a Rosztokban lévő szabadságosok elküldenek a Sötétvölgybe felderíteni a börtön bejáratát."
Ők csak ellenőrizni küldtek oda, hogy működik-e az ajtó. Be sem kell menned, mert kapod az SMS-t. Fake küldije miatt kell oda bemenned. Aszem akkor adja, amikor megmented a polgeszteritáktól. Feljebb írtam is róla, A radaros pince az igazi x18-ba vezet, de most ott nagyon durva a helyzet, (néhol előfordult nekem is, hogy pályaátlépéskor kidobott, de újra betöltéskor már beadta a pályát) -
speki1982
tag
Köszi, megpróbálom.
Nem volt még Fake-kel erről szó: a gravigunt lehetett volna elkérni tőle, de mivel volt a te mentésedben ilyen fegyver, nem foglalkoztam vele.
Ugyanez a hiba volt akkor is, amikor a Radarról átmentem abba a pincébe, ahol a menő detektor volt a falnál lévő táskába. A másik végén mentem volna ki innen, de crash, így ahonnan jöttem, a Radar felől hagytam el ezt a pincét.
-
speki1982
tag
Ha van esetleg egy ilyen, "egészséges" fájlod Laris, átdobhatnád. Köszönöm!
-
speki1982
tag
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: d:\_reborn_istok\gamedata\scripts\xr_effects.script:2880: attempt to index global 'er_q' (a nil value)Nem enged tovább, az új pálya betöltésénél fagyás.(ez az a köldi, amikor a Rosztokban lévő szabadságosok elküldenek a Sötétvölgybe felderíteni a börtön bejáratát.
-
Laris2
senior tag
Szerintem jót tenne ennek a játéknak, ha beszállnának többen is, akik jól Stalkereztek, mint pl Sensut, vagy bárki. Ha többen tolják a szekeret könnyebben halad.
Még annyit teszek hozzá, hogy a legnehezebb részek, az eddig is ismert pályán történnek.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6820 üzenetére
Ez egy marhára random játék. Ki kell ismerni ezt a játékot. Nekem is a kijáratnál volt a hulla, csak nekem nem voltak harcok. Talán az a kulcsa, hogy gyorsan kel végigrohanni a pályán,amíg meg nem jelennek azok a halál karmok. A lángszórót nem szeretik, Évekig is el lehetne játszani vele, mire mindent megoldanál. A végigjátszást bemutató orosz srác a játék készítője, és amikor készítette a videót, még nem volt hozzá javítás. Ezért is van benne néhány félrevezetés. De mivel nincs más, követni kell a végigjátszást.
Egyébként jól haladsz, és ha eljutsz a ferde fenyőig, meg is van a játék kétharmada. Onnantól már az eltévedés szinte lenullázódik. Bár eljutni a nyolc szobáig, az sem semmi. Adok egy tippet, ha a sötét völgyi labirintusba lemész, (ott exót nem viselhetsz) a teleportot arra találod, ahol sok burer és tűzpolgeszterita van.
-
speki1982
tag
Nem a forditassal van baj, sőt, nagyon tisztesseges munka, látszik, hogy a szíved beletetted. De maga a koncepció, aminek mentén haladunk: fél szemmel a vegigjatszást nézem, fél szemmel meg azt, mit nem ad be a játèk... mert hajlamos rá az első resz non-linearitása miatt.
Arra is a a sajat káromon jöttem rá, hogy a vegigjátszás is tévedhet: az Agroprom alatti hulla, amelyiknél a fegyver meg a pda van nem volt ott nekem, ahol az orosz srácnál.
Azt hittem, a mentes romlott el megint, emiatt ketszer (!) gyűrtem le azt a szörnyhalmazt, ami ott volt... és az volt a jatek legköcsögebb szörnycsatája beakadásokkal, lepcsőbe beszoruló szörnyekkel. Brrrr... aztan a hulla arreb, kijebb, a kijáratnál feküdt... valszeg az első alkalommal is ott volt, csak jött a pánik, hogy a szkript nem tette be (mint már annyiszor), a végigjátszásban viszont ott volt.Idegileg ez a legmegtethelőbb rész számomra. Talán majd a masodik vegigjátszásnal élvezni is fogom 🕶
De most már azért is kijátszom
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6818 üzenetére
Kruglov adja az átjárókat, de a térképen akkor jelenik meg, ha csinálsz egy mentés visszatöltést. Ezt írja is a játék, de nem úgy mintha fontos lenne. Ebből gyakorlatilag csak az erőmű kórház átjáró a fontos. Nekem az a fórom, hogy a fordítás miatt ismerem a játékot, és tudom mi a fontos feladat benne. Pl Kruglov sem fontos, Semonov is megveszi átjárókért cserébe a zatonos doksikat. Gyakorlatilag Strelok mindent elmond a játék elején, vagyis szerelkezz fel, beszélj fontos karakterekkel, akik fontos infókat, feladatokat adnak. Sajna ebben a játékban minden karakter meghalhat, tehát meg kell védeni őket. A zsoldos feladatokról, én a harminc feladatból tizennégyet oldottam meg, megkaptam a gravi puskát, és ennyi elég is volt hogy létrejöjjön a radar-2 ben az összejövetel.
Hogy mit ér ez a játék? csak annyit, amennyit a ráfordított energia arányban van a játékélménnyel, és szórakozással. De a határok mindenkinél mások. -
speki1982
tag
Úgy látom, ez a játék szereti, ha valamilyen küldetésfolyamatot legalább háromszor csinálunk meg újra és újra az elejéről. Átkísértem azt a marhát Yantarba, beszéltem Barabanovval, lementem az X16-ba a virágért, át Zatonba a puska dolgaiért, aluljáró megvan, puska nálam, vissza Yantarba Kruglovhoz... (mindent szigorúan a végigjátszás szerint)
....éééss a zatoni dolgokért cserébe nem adja meg az összes átjárót az erőműben Kruglov, a piros kérdőjelekből tizedannyi van, mint a végigjátszásban, Baranabov beakad a bunkerben, nem mozdul, nem tudok vele kereskedni és pluszban az itt elmentett állást sem tölti vissza, kifagy azonnal.
Újra kell kezdnem, mert ha ezzel a mentéssel megyek tovább, tuti, hogy megint elakad a játék a mentésben lévő hibák miatt.És ez jó nekem?
Mondom én. Nem. Nem az. Folyamatosan ilyen szarságok vannak, mióta ezzel játszom.
Ugyanezek voltak a rebornban is. Pedig a Laris mentésével tolom, az enyémek taccsra mentek a bennük maradt hibák miatt. Tisztelet neki, mert időt és energiát áldozott a fordításra, de nem ért ennyit az egész...
-
Laris2
senior tag
válasz
kekeeci #6816 üzenetére
Nem kell várnod, itt a magyarítás [link] A működő játékomból szedtem ki, ez tuti jó, kétszer is végigvittem. A lényeg a feltelepített játékra felteszed a javítást, és utána a magyarítást. Az eredeti javításban szereplő olyan fájlok amiket fordítani kellet, azok már a magyarításban szerepelnek. Jó játékot
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6811 üzenetére
[link] ajánlott végigjátszás.
A sorrendet a zsoldos feladatok szabják meg, de az odairányított területeken az ott található feladatokat is meg kell oldani. Pl a Külvárosban a horror bio anyag mellett van az egyik templom, ott beszélned kell a hullával, majd szemben a szolgálatos bázis. Ők, és Fake küldenek el a Sötét völgyi labirintusba, ahonnan el lehet jutni az aktiváló terembe is, de jóval később, mert feladatsorok nyitják az ajtaját. Exóban nem járható az az út. Egyébként, mindenhol van valaki, aki elmondja mit csinálj, hiszen mindenki neked segít, csak éppen nem minden feladat kerül be a feladatok listába. Egy példa pl Faket megmented a tűz polgeszteritáktól, ezért ő hatalmas mese közepette elmondja, hogy keress meg neki három PDA-t a (mészáros) az-az x5-x6 laborban. Ez szinte fel sem tűnhet, de ha ott jársz, azonnal jelez az info szkenner, hogy azt is keresd meg. Összetett játék ez, nemcsak a feladatok jönnek sűrűn, a pályák is telítve vannak. Én sokszor még a térképet sem tudom megnézni, merre menjek mert minjárt rajtam va, vagy vannak a mutánsok zombik. Viszont ha találsz egy nyugis helyet 10-15mp múlva jönnek a pszi fantomok. -
speki1982
tag
Jó, hogy átdobtad, olvayhatatlan volt az egész, fogalmam sem volt, mi van benne leírva. Ma folytatom a te mentéseddel Fang elirányitásatól a Radar2-re, látom, Angyal megvtolt, lehet menni a kövek völgyébe Lukehoz meg Zatonra Fake-et menteni.
A Zarkás-rejtekhelyes-Pripjatyos kitérőt és a leszállást a X18-ba most csináljam meg, vagy kesőbb is ráér? Nehogy emiatt megint hiba legyen a mentésben, mert falra mászok.Amugy berakom majd ezt a játekot a jobbak közé, kezdrk vele megbarátkozni.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6809 üzenetére
[link] Ezek a táblaképek, amelyek megjelennek az új pályaátlépéskor. Képmentés alapján konvertáltam, hogy fordítható legyen magyarra. Olyan amilyen, de azért érthető. Ha végigvitted, és javítottuk a hibákat újra felteszem az egész javított cuccot hozzá. Talán valaki kedvet kap hozzá.
-
speki1982
tag
Nem tudom, miért volt több angol szöveg a játékban, mint magyar, pedig a frissítés után dobtam rá a magyar szöveget. Cirill betűkkel, vagyis a karakterkodolas miatti olvashatatlan szöveggel egyes pályák elején találkoztam egy nagy ablakban, egy pillanatra megáll a játék es kiirja, hogy " A való világ megállt", és- gondolom - a fontos infokat es a teendőket irja le a játék. Nekem az teljesen olvashatatlan, fogalmam nincs, mi van odaírva.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6807 üzenetére
[link] Magyar szöveg az Istokhoz.
Ha a magyarítás után dobtál rá frissítést. akkor az felülírt pár szöveg fájlt a text, és scripts fájlokban. Én nem igazán találkoztam angol szöveggel, a ciril betűket meg sehol sem találtam. Olvastam angol kommenteket, ők sem találták, hol rejtették el az oroszok. Pl táblaképek, pár orosz név, stb. -
speki1982
tag
Vaú, ez durva, bár mondjuk a lehetséges hibák miatt talán jó lett volna, ha a feladatok elvégzése után értesít a játék annak sikerességéről vagy kudarcáról. Így meg ömlesztve kapod... hát na, akkor legyen így, nekem egy kicsit ez fura, deha a fejlesztő így gondolta...
Nekem egyelőre nem nagyon áll össze a sztori, valszeg a félig magyar, félig angol, meg néha a kiolvashatatlan cirill karakterek miatt, de visz előre a lendület.
-
Laris2
senior tag
Szia speki1982 Ilyen szövegű SMS-eket kapsz a Radar-2-őn, ha mindent jól csinálsz. Eddig a Tomb Raideres rész. Persze később, amikor már élesben megy a játék, akkor is kapsz hasonlókat, és el tudod dönteni helyesen végezted-e a kapott feladatokat, de akkor már azonnal, és tudsz is korrigálni.
[kép] [kép] -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6804 üzenetére
Tényleg, ez nem jutott eszembe, ha hiba kerül a játékba, és mentesz, az a mentésekben benne marad, és viszi tovább a játék. Én ezzel a fordítással simán végigvittem hiba nélkül, és most is játszogatok vele. Elértem a megnyílt ferde fenyőt. Ez egy forduló pontja a játéknak. Ezután egy jó darabig olyan Fotográfos lesz a játék. Fel kell derítened a zónát alul felül minden dimenzióban. jó kis móka lesz.
Emlékszel még az elején a Bárban emlegették az ördögöt, három is van belőlük, de lehet hogy csak egy az időeltolódás miatt. Érdekes volt a Kordonon is amikor a Kalauzzal beszéltél, és mondta milyen furcsa lett a zóna, itt beszélgetünk a hullám mellett. Össze fog állni ez az érdekes sztori a végére. -
speki1982
tag
Valami a mentésekkel volt, meg a magyaritas se volt tokéletesen telepítve: Fang kísérése utáni üzenet (ne kövess) nekem full angol volt, a tiedben mar teljesen magyar. És ez sok más esetben is előfordult, mintha az angol sms-ek nagy részét nem írta volna felül a magyaritás nálam. Pedig bemasoltam a magyaritast oda, ahová kell.
Mindegy is, a te mentésed szerint folytatom Fang kísérésétől. A magyaritas meg megint bemásolom a biztonsag kedvéert.
-
speki1982
tag
Ugyanezek a hibák jöttek elő anno a Rebornnál nekem, akkor is a te mentéseiddel tudtam haladni tovább, a sajatokkal megállt a sztori a hiányzó tárgyak és a meg nem jelenő karakterek miatt. Mindegy, a fangos mentésedtől viszem tovább addig, amíg megint el nem akad valahol.
Nem könnyű fordítani ezt a jatékot az biztos, de nekem még a játszassal is meggyűlik a bajom rendesen...
A mocsaras pályán lőttem le egy, a pálya síkja alatt elbújt horogkeresztes helikoptert... furcsa látvány volt. A titka, hogy a farokrotort kell lőni csak, szinte azonnal leesik.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6800 üzenetére
Lehet hogy én csesztem el ezt a scripts fájlt, amikor feltettem a magyarítást. El volt ez mentve nekem tízféleképpen is vagy húsz helyre. Egyszer még a jót is letöröltem. amikor rendet akartam tenni az egyre terjedelmesebb káoszban, ami az Istokhoz tartozott.
(ha meg akarod tudni, hogy az időjárőrök milyen tűzerővel támadnak, csak le kell lőnöd a radar2-őn a hologramos helikopterüket. Kb, mint ahogy az oroszok támadták a németeket 42 telén Moszkva alatt)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GOPRO Hero 11 BLACK - 5.3k akciókamera - 2 akku, tartozékok (5.)
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- Sony PlayStation 5 ( PS5 ) Sony PlayStation VR2 Csomag
- Dell Precision 7680 Eco FHD+ 13600HX 14C / 16G D5 / 1T G4 workstation
- Gigabyte GA-Z68A-D3-B3 LGA 1155 alaplap
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- 15db töltő egybe (65W + 90W) kerek végűek (ELKELT)
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged