- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- iPhone topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Nem lett arányos a fogyókúra
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6912 üzenetére
[link] Radaron a BTR-es feladatig fordítva. Old meg a mellékküldetéseket, mert fontosak is, és hasznosak is vannak köztük.
Az irányító agyakat, (10db kell) és az acélkarom szemeket sem ne add el, ebből három darab kell. Az Agronom pincéiben maradjon élve pár zsoldos, mert csak ők vesznek meg minden fegyvert jó áron, mivel Saharovnak az emlékezet visszanyeréséért a fentieken kívül három milka is kell.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6909 üzenetére
Ennek örülök, remek játék ez. Jobban megérted a játék történetét. A sztori egyszerűnek tűnik, sokan segítenek is neked ebben, de akadnak a segítők között olyanok is, akik a saját céljaik eléréséért segítenek, mivel a céljaitok párhuzamos, csak éppen ellentétes.
Közben sokat javítottam a fordításon, sok segítséget, többek között a tavalyi észrevételeidből is párat beleraktam a játékba. (ezt csak az veheti észre, aki ismeri az eredeti szöveget) Kb a felénél tartok, és eddig minden sima. Itt megjegyzem, a kétes szituációkat oroszul is végig játszom, így tudom csak kiszűrni a hibákat. (voltak is).
Ha érdekel az eddigi fordítás elküldhetem. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6893 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a fő problémák abból adódtak mivel nézzük a videó és azt látjuk, hogy a srác folyamatosan elakadás nélkül halad a játékban, mi viszont több esetben semmilyen infót nem kapunk arról, hogy ezt miért teszi, ráadásul be nem áll a szája, hogy miről beszél? tudni kellene oroszul. És mi is vakon megtesszük, mert azt gondoljuk, ezt kell tenni. Pedig csak azt kell tennünk amit a játék ajánl, ellenkező esetben összeomolhat a játék. És ez a problémák fő forrása. Egy példa, a videó alapján szorgalmasan meglátogatjuk a templomokat, pedig nem is kaptunk rá utasítást. Ezt a feladatsort Angyal pendrive-ja indítja el, a leírás szerint, ha már jól felszerelkeztünk egy stalker fog várni a Bárban. Ezt a feladatsort mivel a ferde fenyőt nyitja, egy másik szálról is megkapjuk, szinte egy időben. Arnie próbálja nagy részegen elmagyarázni, hogy egy stalker vár minket a bárban. A neve Maximilián tőle kapjuk ezt a feladatot.
A legelején figyelnünk kell, mert minden fontos infót megkapunk Streloktól, pl. időnként beszéljünk Arnieval a Bárban, az összekötőjével. Közli hogy ismerkedjünk fontos emberekkel, tehát nézzünk szét a pályákon, és kérjünk munkát ezekért cserébe megfelelő felszerelést kapunk, amivel belevághatun a fő feladatunkba. Minden utunkat figyeli az autoszkenner, és minden fontos dologról az aktuális helyeken feladatot ad, vagy figyelmeztet.
Valamint nagyon fontos infókat tartalmaznak a holt kordonon a fakunyhóban, és az alagútban a banditánál talált PDA-k. Bár ezt nem könnyű megtalálni a koordináták alapján főleg ott a kanyargós völgyekben. Ezért is írtam hozzá segítséget. Ha ezeket figyelmesen elolvassuk, (értelmezzük), a problémák nagy részét elkerülhetjük. Természetesen a videóba ha nagyon elakadtunk bele kell nézni. Többször is végigjátszottam, de spawnolási hibákkal ami döntően befolyásolta volna a játék kimenetelét, nem találkoztam. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6882 üzenetére
[link] Aktiváló terem mentése. Itt az időgép elvisz egy terembe, ahol le kell húzni a kapcsolót. Megfordulsz. és a tőled balra lévő ajtón kiszaladsz. Elterepoltálódsz a mocsárba, egyből Draftsman-hoz, de ne foglalkozz vele menj a tudományos állomásra és használd az agy fölötti teleportot. Kikötsz újból Draftsmannál, de mielőtt beszélsz vele érdemes szétnézni a bázison. Ne húzd sokáig az időt, mert megölhetik, vagy belesétál egy anomáliába. A videóval ne foglal kozz, mert az elég zavaros. Útközben elviheted a szolgálatosnak a fegyverét, ami az emeletes épület felső emeletén van. DE ez már nem oszt- szoroz.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6890 üzenetére
Oké, tehát az aktiváló teremben a segítségünkel megjelenik Zarka, Liza, Strelok és Redrick Shuart, aki egyből át is veszi az irányítást, Követve az utasításait, a műtárgy cserék után Redrick egy párbeszédet kezdeményez, melyben közli hogy ő az idő őröknek dolgozik, (talán őket is kihasználja a saját céljai érdekében) és ez ellen nem tehetek semmit. Majd végigrohan a termen, de valami védőpajzs védi, és így sebezhetetlen. Az időgép elterepoltál minket egy kapcsoló terembe, ahol csak rövid időnk van lekapcsolni a zónára ható erős sugárzást. Egyébként végleg ott maradunk abban a hatalmas kupola teremben. Megoldottuk a feladatot, (bár arra hogy visszaváltozott-e a zóna, arra már nem fogunk emlékezni, mivel valószínűleg a gondolataink is megváltoznak) tehát irány a tudományos állomás ahol Draftsmannal kell találkoznunk. De ő ismét halott, viszont lent a laborban az agy fölött már működik a teleport, ami el is visz a mocsárba a valódi Draftsmannhoz, Ősem halhatatlan, meg kel védeni pár mutánstól, és nácitól. Beszélünk vele, majd a beszéd befejeztével elterepoltálódunk a bázisra, ahol fekszünk az ágyon, és Lebedevvel beszélünk. És most ne haragudj meg, de legyen ez a játék titka, ki is ott akkor az a Lebedev, miről beszélünk, és a záró videóban amikor a zóna fölött repül a kamera milyen kiírás is jelenik meg. Megérdemli ez a játék, hogy a titkait federítsék, vagy tűnjön el a feledésbe.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6887 üzenetére
Szia speki a tapasztalataid alapján, amit én is végig követtem, nagyon korrektül megírtad a véleményedet erről a teljesen új írányítású, és nem hétköznapi játékról. És a kitartásodért még ha csak egy játékról is van szó szerintem nagyon oda tetted magadat.
Véleményem szerint nekem sem ment volna ennyire még az ilyen segítség mellett sem, ha nem én fordítom. Fordításkor tiszta káosz volt az egész, a hibás angol fordítás, (itt nem spavnolódtak be tárgyak karakterek) valamint a javítás előtti végigjátszás követése, és mivel nem tudunk oroszul, az alternatív megoldásokat mi is végig vittük vesztünkre.
Még bonyolította a dolgot a sok kis beszúrt mellék küldi is, és a sok felszedhető fölösleges doksi, PDA is, amit a végigjátszásban láthatunk. Bár itt megjegyzem, több fontos dolgot nem is mutatott, pl hogyan jutott el egyik helyről a másikra, az állandóan megszűnő átjárók miatt. Kell ehhez a játékhoz egy adag képzelő erő, kreativitás, és főleg jó memória.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6884 üzenetére
A mentésemben a radaron lévő időtörés teleporthoz menj. A nyolc terembe be a Lokátoros feladat után mehetsz.
Így meglesz a négy műtárgyad, és jöhet az aktiváló terem, onnan a tudományos állomás. Ezután ha ki akarsz békülni a szolgálattal, van egy tiszt az Agronom mocsarában, beszélhetsz vele. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6882 üzenetére
[link] Ez a legutolsó mentésem, a régebbiekben lett volna közelebbi, de letöröltem már.
Itt a radaron keresztül a Lokátor felé kell menned, Fake is megkapta már a PDA-kat.Nem tudom jártál-e a nyolc teremben, ezt az erőműből a kórházba kell menned, és ott alul lesz a bejárat.
A két halál műtágy a bárban Arni mellett a ládában van. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6879 üzenetére
Ha bontással mész először a raktárakba, mint a srác, akkor tele van a pálya durván. Viszont a bár felől, útközben három helyen pár fegyveres zombi, persze azért van két irányító, egyik a faluban, a másik a faház környékén. A sugárzó lekapcsolása után, pár órával később, a radarról veszélyes kimérák , és monolithosok jönnek. Őket is el kell intézni, különben végeznek a Szabadságosokkal. Az a fekete fazon, halhatatlan.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
speki1982 #6872 üzenetére
Milyen RTCW-s utalás? Mesélj már!
Én egy ideje már pihentetem a stalkert, szal nyugodtan leírhatod.
Jut eszembe, ha valakinek van DoppelgangER-es mentése segítsen ki please. A kordonon vagyok hónapok óta és a kapunál ezt mondja a játék: "itt lesz a történet következő részének bemenete". Belenéznék ebbe a következő részbe, szal a kapun átmenés utánról nincs valakinek mentése? -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6872 üzenetére
Tuti, hogy kétszer ugyanúgy nem lehet végigvinni a játékot. Valamik biztosan máshol találhatók meg, némely zsoldos csoportok is hol itt, hol ott tűnnek fel. A mutánsok zombik tömege, helye is változatos. Pl amikor másodszor vittem végig a játékot, a Sötét völgy olyan volt mint a méhkas. Egy zsoldos sem maradt életben, én is csak a bontással tudtam meglépni onnan a fekete husi bioanyagával. Viszont cserébe a katonai raktárakban alig volt tennivaló, és megmaradtak a szabadságosok, akik adták a feladatokat. De figyelni kellett azért a kimérákra, akik a radarról jöttek, és nagyon szívósak.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6870 üzenetére
Ha a radaron átjutottál az időtörésen akkor nincs gond. Szerintem ez úgy is még csak ismerkedés a játékkal, részedről. A srác meg nem mutat meg mindent, ő 5 doksival végigvitte, én felszedtem hetet a nyolcból,, de volt hogy néggyel is végigvittem. Az x5, x6-ban is van egy doksi, egy létrán kell fölmenni egy kis helyiségbe, közel a kijárathoz, ami a metró végén a törmelékeknél van. Sőt még egy, legalul a ciszternákban Scar hullájánál is, ha jól emlékszem. Jelzi a térkép, ha a közelébe érsz. A wermacht szép része a játéknak,
de a Lokátor egy psziho dráma, a rossz fegyverek, és a rendkívül kevés lőszer miatt.
Vigyázz a megszerzett halál ereklyére, ne hord magaddal, csak amikor biztonságos helyre, pl a bárba viszed. Nekem először lemerült. amikor már bent voltam az aktiváló teremben. Nagy szopás volt,
Dettó, amikor Olgát is megmentettem.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6868 üzenetére
Amikor kijutsz a kórházból, az erőműben, kapsz egy többsoros piros SMS-t erre válaszolnod kell. (előveszed a telefont, és rákattintasz. legyenek nálad a mészáros PDA-i, + az O tudatos PDA-ja, amit a zárt ajtó mögül szereztél meg. A graviit zapát add el Draftsmannak) A szarkofágban felveszed a doksit, ezt a vezérlőterem melletti kis alagsorban találod. majd kijövet ismét telefonálnod kell. A monolitosokat ne hagyd életben az erőműnél. Ezután odaadhatod Fakenek a három PDA-t, ezzel nyitsz egy keveset az aktiváló termen, aminek ajtaja az első PDA megtalálási helyén van. Szerintem ennyi kell a feladat teljesítéséhez. Gondolom, az erőmű után a rejtett úton kerested először Draftsmsnt.
. "Ennek ellenére kiírja a játék üzenetben két percenként, hogy Draftsman: feladat: nem minden kulcsfontosságú terület van regisztrálva." Ezzel ne foglalkozz! Nem hiba -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6860 üzenetére
Akkor kapsz üzenetet, a mikor Lukát Kivezeted Limanskból, és beszélsz azzal a zsoldossal, akivel együtt voltatok O tudatosok. Akkor nyílik meg az átjáró.
Eljuthatsz az építkezések alatt a radarhoz. A többi irány csak labirintusok, amik elvezetnek a Holt kordonra, Agronomba. De szerintem teljesen nem derítettem fel az egészet. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6857 üzenetére
Még találkozol Lukával, ott fog kolbászolni az aktiváló teremben. Viszont egy kérdés. Limanszkban kaptál egy üzenetet, amiben több ajtó kód is szerepelt. Pl a 777. Elvileg most kellet kapnod egy üzenetet, hogy Limanszkban megnyílt az aluljáró, ami elvezet egy terembe, ahol több kódolt ajtó is van. Nem fontos része a játéknak, de már az elején kapsz róla infót, "Szürke mezők" ne lépj be. Később Draftsman is megemlíti, hogy ez a a terület még nincs felfedezve. Ha a Generátorokon Katherinát (rádiós) ekíséred a teleporthoz, ő is emlegeti a Szürke mezőket, hogy hívja őt. Utána nézhetsz ha érdekel.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6855 üzenetére
A játék része, majd később a katonai raktárakból a bárba sem lehet eljutni, és több helyen is eltűnnek, de nyílnak új átjárók is. Azért ilyen instabil a zóna, mert az aktiváló teremben az egyik műtárgy kiszabadult. Majd megtudsz mindent erről a játékról, sőt..............
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6851 üzenetére
Azért egy kicsit bele kellett merülni ebbe a játékba, hogy megértsd és tudd hová tenni a játékról írt dolgokat.
Jól tetted, hogy kiirtottad a templomnál a zombikat, mert bementek volna a Tiszta ég bázisra, és ott nagy zűrzavart okoznának, sőt a játék vége felé, az aktiválási labor után, feltétlenül ellenőrizned kell a bázist. Erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy "Kiemelten fontos feladat" -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6847 üzenetére
Nem mondanám hogy nem számít, de nem emlékszem a fontosságára. De úgy rémlik, kiemelten fontos feladat.
Ha ráteszed a javítást, megjelenik a csaj, de ő nem az a riszálós fajta.
Küldök egy Wolfos mentést, ez még úgyis csak a játék keresős részre, az igazi a ferde fenyő után következik. Elkíséred Wolfot leadod a psi-psi mintát, és kéred a többi feladatot a "zsoldosoktól" -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6844 üzenetére
Hát ez a mentés nem lenne jó neked, mertén ezt a fehér zombis feladatot még az elején a kő agyaros feladattal együtt oldottam meg. Igaz sokkal szerényebb felszereléssel, de védett helyről, a templom oldalsó bejárata tetejéről. Azért megnézném ezt a feladatodat, ha átdobsz róla egy mentést.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6841 üzenetére
[link] Ezzel írd felül a gamedatát.
Még a télen feltettem ezt A Reborn_build_20_05_FINAL_ISTOK javító mappát amit gondoltam feltelepítettél. Most a gamedatában ez is, meg minden benne van ami kell a játékhoz. Az hogy most teszed rá, elvileg nem fog problémát okozni, mert még nem tartasz ott, ahol a játék kiírja a nem megoldott feladtokat. A sorrend sem számít, utólag is megoldható, ha kimaradt belőle valami fontos küldi. A mentésekben ez nem generál hibákat. Most néztem, hogy már szinte a vége felé voltam a fordításnak, amikor ráakadtam erre a javításra. és ennek a hiánya nem okozott nálam problémát. Ez a javítás csak a a játék legvégét érinti.
Az anomáliák, meg a fölösleges harcok elkerülése miatt én is gyakran mentem a kerítés túloldalán, probléma nélkül. -
speki1982
tag
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6837 üzenetére
Fontos! amikor kinyírtad a fehér zombit, kellet hogy kapj egy üzenetet a ferde fenyőn lévő teleport 25%-al töltődött. De amikor beléptél a templomba, egy sms jelez, hogy itt valami történni fog. Ha már itt tartasz, menj el a tiszta ég bázisra, és az emeleten nézd meg működik-e a monitor. Egy csajszi riszálja magát, ha nem működik, akkor egy káosz lesz a vége. Jelezd, és küldöm a javítást (a végigjátszás 29, és 30-as részét ne is vedd figyelembe)
A 19 mocsári doki közül az egyik igazi. Beszélhetsz is vele. Ha szétszaladtak, menj a pálya dél keleti részére, jön egy kitörés, persze onnan a pálya legmesszebb pontján lesz a menedékhely. Innentől nem kell foglalkozni a 19 Dokival. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6831 üzenetére
Nem kellenek, sőt amint átkeveredsz a labirintuson, nagyon jó súlynövelő artit is felvehetsz sok fontos, és hasznos cuccal együtt. ez a Metróból ismert D6-osban lesz egyből az elején.
Nézted a mentésemet róla? Ha az O tudatos fószer a zárt ajtó mögött lesz és nem éred el, az egész pályát újra kell kezdeni. Ez kb két perc. A nála lévő PDA-nak szerepe van a felderítésben, és nálad kell lenni, amikor Draftsmannak telefonálsz. A két telefon legyen mindig nálad, amit a radaron vettél fel. Draftsmant ördögként ismerik, ő egy műszaki ember, de tervező is.
A scripts fájlokban van minden SMS. Ez lehet Autoszkenner információ, új elsőbbséget élvező feladat, kiemelten fontos feladat, vagy Gondolatok itt Scar eldönti az eddigi információi alapján mi legyen a következő lépése. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6829 üzenetére
Ha angolul jöttek az üzenetek, akkor érthető a sok hiba, és nem is lehetett volna végigjátszani. Ugyanis a csalás szankciók a scripts fájlokban is jelen vannak, amiket sem fordítani, sem átkódolni nem szabad. A szankció leggyengébb fokozata, amikor random nem adja be a teleportokat, karaktereket, vagy tárgyakat. Vagy tönkre teszi az összes mentést, sőt átírja a játék kódját, és csak a Windows újratelepítésével rakhatod fel újra a játékot.
Egyből büntet a játék, ha más játékból teszel át fegyvert spavn menüt, vagy bármit.
Kb olyan felszereléssel menj a labirintushoz, mint az én mentésemben van.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6827 üzenetére
" a Rosztokban lévő szabadságosok elküldenek a Sötétvölgybe felderíteni a börtön bejáratát."
Ők csak ellenőrizni küldtek oda, hogy működik-e az ajtó. Be sem kell menned, mert kapod az SMS-t. Fake küldije miatt kell oda bemenned. Aszem akkor adja, amikor megmented a polgeszteritáktól. Feljebb írtam is róla, A radaros pince az igazi x18-ba vezet, de most ott nagyon durva a helyzet, (néhol előfordult nekem is, hogy pályaátlépéskor kidobott, de újra betöltéskor már beadta a pályát) -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6820 üzenetére
Ez egy marhára random játék. Ki kell ismerni ezt a játékot. Nekem is a kijáratnál volt a hulla, csak nekem nem voltak harcok. Talán az a kulcsa, hogy gyorsan kel végigrohanni a pályán,amíg meg nem jelennek azok a halál karmok. A lángszórót nem szeretik, Évekig is el lehetne játszani vele, mire mindent megoldanál. A végigjátszást bemutató orosz srác a játék készítője, és amikor készítette a videót, még nem volt hozzá javítás. Ezért is van benne néhány félrevezetés. De mivel nincs más, követni kell a végigjátszást.
Egyébként jól haladsz, és ha eljutsz a ferde fenyőig, meg is van a játék kétharmada. Onnantól már az eltévedés szinte lenullázódik. Bár eljutni a nyolc szobáig, az sem semmi. Adok egy tippet, ha a sötét völgyi labirintusba lemész, (ott exót nem viselhetsz) a teleportot arra találod, ahol sok burer és tűzpolgeszterita van.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6818 üzenetére
Kruglov adja az átjárókat, de a térképen akkor jelenik meg, ha csinálsz egy mentés visszatöltést. Ezt írja is a játék, de nem úgy mintha fontos lenne. Ebből gyakorlatilag csak az erőmű kórház átjáró a fontos. Nekem az a fórom, hogy a fordítás miatt ismerem a játékot, és tudom mi a fontos feladat benne. Pl Kruglov sem fontos, Semonov is megveszi átjárókért cserébe a zatonos doksikat. Gyakorlatilag Strelok mindent elmond a játék elején, vagyis szerelkezz fel, beszélj fontos karakterekkel, akik fontos infókat, feladatokat adnak. Sajna ebben a játékban minden karakter meghalhat, tehát meg kell védeni őket. A zsoldos feladatokról, én a harminc feladatból tizennégyet oldottam meg, megkaptam a gravi puskát, és ennyi elég is volt hogy létrejöjjön a radar-2 ben az összejövetel.
Hogy mit ér ez a játék? csak annyit, amennyit a ráfordított energia arányban van a játékélménnyel, és szórakozással. De a határok mindenkinél mások. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6811 üzenetére
[link] ajánlott végigjátszás.
A sorrendet a zsoldos feladatok szabják meg, de az odairányított területeken az ott található feladatokat is meg kell oldani. Pl a Külvárosban a horror bio anyag mellett van az egyik templom, ott beszélned kell a hullával, majd szemben a szolgálatos bázis. Ők, és Fake küldenek el a Sötét völgyi labirintusba, ahonnan el lehet jutni az aktiváló terembe is, de jóval később, mert feladatsorok nyitják az ajtaját. Exóban nem járható az az út. Egyébként, mindenhol van valaki, aki elmondja mit csinálj, hiszen mindenki neked segít, csak éppen nem minden feladat kerül be a feladatok listába. Egy példa pl Faket megmented a tűz polgeszteritáktól, ezért ő hatalmas mese közepette elmondja, hogy keress meg neki három PDA-t a (mészáros) az-az x5-x6 laborban. Ez szinte fel sem tűnhet, de ha ott jársz, azonnal jelez az info szkenner, hogy azt is keresd meg. Összetett játék ez, nemcsak a feladatok jönnek sűrűn, a pályák is telítve vannak. Én sokszor még a térképet sem tudom megnézni, merre menjek mert minjárt rajtam va, vagy vannak a mutánsok zombik. Viszont ha találsz egy nyugis helyet 10-15mp múlva jönnek a pszi fantomok. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6809 üzenetére
[link] Ezek a táblaképek, amelyek megjelennek az új pályaátlépéskor. Képmentés alapján konvertáltam, hogy fordítható legyen magyarra. Olyan amilyen, de azért érthető. Ha végigvitted, és javítottuk a hibákat újra felteszem az egész javított cuccot hozzá. Talán valaki kedvet kap hozzá.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6807 üzenetére
[link] Magyar szöveg az Istokhoz.
Ha a magyarítás után dobtál rá frissítést. akkor az felülírt pár szöveg fájlt a text, és scripts fájlokban. Én nem igazán találkoztam angol szöveggel, a ciril betűket meg sehol sem találtam. Olvastam angol kommenteket, ők sem találták, hol rejtették el az oroszok. Pl táblaképek, pár orosz név, stb. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6804 üzenetére
Tényleg, ez nem jutott eszembe, ha hiba kerül a játékba, és mentesz, az a mentésekben benne marad, és viszi tovább a játék. Én ezzel a fordítással simán végigvittem hiba nélkül, és most is játszogatok vele. Elértem a megnyílt ferde fenyőt. Ez egy forduló pontja a játéknak. Ezután egy jó darabig olyan Fotográfos lesz a játék. Fel kell derítened a zónát alul felül minden dimenzióban. jó kis móka lesz.
Emlékszel még az elején a Bárban emlegették az ördögöt, három is van belőlük, de lehet hogy csak egy az időeltolódás miatt. Érdekes volt a Kordonon is amikor a Kalauzzal beszéltél, és mondta milyen furcsa lett a zóna, itt beszélgetünk a hullám mellett. Össze fog állni ez az érdekes sztori a végére. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6800 üzenetére
Lehet hogy én csesztem el ezt a scripts fájlt, amikor feltettem a magyarítást. El volt ez mentve nekem tízféleképpen is vagy húsz helyre. Egyszer még a jót is letöröltem. amikor rendet akartam tenni az egyre terjedelmesebb káoszban, ami az Istokhoz tartozott.
(ha meg akarod tudni, hogy az időjárőrök milyen tűzerővel támadnak, csak le kell lőnöd a radar2-őn a hologramos helikopterüket. Kb, mint ahogy az oroszok támadták a németeket 42 telén Moszkva alatt)
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6796 üzenetére
[link] Nem tudom mi maradhatott ki, főleg így aránylag az elején.
A mocsaras mentésem van legközelebb a Pilótához. Itt Jillt is el kell kísérni a doki házához. Majd mehetsz is a holt hurkon keresztül Jupiterre. A Pilóta kulcsfontosságú karakter, nélküle nem találod meg az elrejtett műtárgyakat, amik kellenek az aktiváló terembe. És ezért nincs PDA, meg teleport sem az erdőben. Az elején a bárban beszéltél a Pilótával? Kapnod kellett tőle egy feladatot, hogy találkozz a vadásszal. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6794 üzenetére
[link] Itt Fangnak megadod a Radar2 koordinátáit, és mehetsz az erdőbe. Ott felveszed a patkány bioanyagos feladatot, megoldod és mehetsz is a kereszthez. Ott lesz a PDA.
Ha nincs ott a pilóta, akkor valami feladat kimaradhatott. (Fake-vel volt már dolgod Zatonon?
Őt meg kell menteni, különben bukta) Így nem tudhatom miért nem jelent meg a Pilóta. Ha a mentésemmel folytatod, ne lepődj meg, mert én a kötelezőkön kívül senkit sem öltem meg, így mindenfelé hemzsegnek a mutánsok, zombik, meg a nácik. Viszont addig minden fontos küldi teljesítve. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6791 üzenetére
[link] Egy mentés Jupiterről.
Cseréld le a sripts fájlt, hátha abban maradt hiba. Nem fog problémát okozni. Sajnos sok scropts fájlban angolra fordításkor, vagy csak kódoláskor hibák generálódtak benne. Ezért ez a sok ékezet nélküli szöveg az SME-ekben. Mint írtam régebben, fordításkor a mentésem számozott problémákkal volt tele. Ezzel a scripts-el gond nélkül végigjátszottam. Ha megnyitod a legutóbbi szöveg részt, meg is találod a Pilóta okostelefon azonosító jelzését, amit akkor kaptam amikor beértem Jupiterre. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6786 üzenetére
Még Strelok a játék elején nagyon sok fontos infóval többek közt azt is elmondta, hogy beszélj gyakran Arnival az arénában. Beszélsz vele, és akkor lesz PDA is és átjáró is.
Ő a pilóta közvetítője. Jupiteren akkor jelenik meg a Pilóta, ha a Halott hurkon mész oda. Ezt jelzi is az Info szkenner.
Nagyon nagy a körítése ennek a játéknak, az-az rengeteg dolgot ki lehet hagyni, aki ismeri a játékot, és úgy is a végére lehet érni. Pl nagyon fontos a szükséges felszerelések megszerzése (zsoldos feladatok) doksik PDA-k begyűjtése, Fontos karakterek elirányítása a Radar-2- őn lévő nagy találkozóra, a ferde fenyői teleport megnyitása. Ezután szinte lineáris a játék. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6781 üzenetére
Wernernek csak egy mérést kell elvégezni a helikopter környékén. Már nem emlékszem pontosan melyik gombot kell megnyomni, talán a Shiftet? Pénzed legyen min 300000 rubel. Mielőtt belépnél a mocsárba, üzletelj Szidorral mindent megvesz, kivéve az O-tudatos exót. Gondolom megszedted magad sok drága páncéllal a Halott hurokban. Visszafelé Lizát kísérd el a teleportig, akkor Olgával ne foglalkozz, sőt ne is menj a közelébe, mert önállósítja magát, és ha kijut a zónából, akkor kezdheted onnan újból.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6776 üzenetére
Igen, de még valamit tenned kell, hogy eljuss a Pilótához, de már nem emlékszem mit. Egyébként egy ereklyét elloptak tőle a németek, hát innentől varázslatosan izgalmas, és érdekes lesz a játék. Ha komolyan gondolod a végigjátszást, akkor a jövő héten elkezdem, és sokat tudok segíteni. Mi a csaj neve, valószínűleg nem botlottam bele, mert akkor fordítva lenne.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6769 üzenetére
Próbáld a raktáras pályát egyszerűbben. A bárból menj át, és csak pár zombi lesz, ők nem igazán veszélyesek. kinyírod őket bemész a bázisra lekapcsolod a toronyban a sugárzót, ekkor kapsz egy SMS-t hogy Lukas megjelent a bázison. Beszélhetsz is vele a központi épületben, de csak annyit mond hogy valamilyen küldetésbe megy. Soha többet nem hallunk róla. A bureres feladat fontos, ezért kapod az utat a Pilótához, aki eldugta az ereklyéket, amik majd kellenek az aktiváló teremben.
Dhampir a játék egyáltalán nem bugos, sőt rendkívül stabil.
(Speki úgy látom, a játék hibájába beleszaladtál, vagyis ezekbe a fölösleges véget nem érő csatározásokba. Elvileg végigviheted öldöklés nélkül is, kivéve ahol az autoszkenner erre utasít. Ezt tudom, mert így is simán végigvittem. "Zsoldost" mindenfelé találsz, nem kell őket védeni, ők csak addig kellenek míg fel nem szerelkezel az erdész kívánalmai szerint. Bármikor beszélhetsz vele, ott van a Radar-2 pálya alján. Ha ez megvan, onnantól a megszokott módon kapod a feladatokat.)
-
Dhampir
félisten
válasz
speki1982 #6769 üzenetére
Ilyenkor becsüli meg a dolgozó ember az eleddig a képernyő sarkába méltatlanul száműzött duzzogó és könnyzáporban kivörösödött, nagy szemekkel esdeklő pasziánszt is.
– Kérlek, kérlek, hagyd már végre ott azt a bugos Zónát, gyere és futtassál inkább engem, én stabil vagyok... húzzál még egy lapot... naaa, csak még egyet... többet már úgysem tudsz, hehehe..."
Összesített Las Vegasban még a Nagymester módban megejtett veszítés sem fog annyira fájni, mint a sokadszori X-Ray engine crash zöld poloskájának a másik dimenzióból kirángatott játékos dermedt arca elé sunnyogó pop up-ja.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6767 üzenetére
Örülök, hogy nem adtad fel.
Nekem egy Stalker játék sem adott annyi játékélményt mint ez a Reborn. Még az sem vette el a kedvem, hogy a nácik, mutánsok zombik átváltoznak, újjáélednek ha lelövöd őket, mivel a múlt és a jövő is jelen van, és ez szerves része a történetnek.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6756 üzenetére
Ez akkor fordulhat elő, ha kivársz a feladat teljesítésével, ugyanis a zombik vagy a banditák elveszik tőle. Ilyesmire minden felé számíthatsz. Meg is lehet találni náluk, sőt van amikor a vadász is kirabolja a tetemeket, de tőle meg lehet vásárolni. Azért mindenből van bőven, csak nem éppen azon a pályán. (ezt a sztorit nem adják olcsón, de ha végigtolod bőségesen kárpótol)
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6754 üzenetére
Egy éve még csak oroszul lehetett végig játszani, mivel az erős védelem miatt sok scritps fájlt még átkódolni sem szabadott, azért a sok ékezetlen magánhangzó a fordításban. És csak kizárásos alapon találtam meg az angol fordítás hibáit. Így forrdításkor a mentéseim tele voltak számozott problémákkal. Egyébként a játék kb fele lineáris, mivel szigorú sorban kapod a feladatokat, amit bárkitől kérhetsz, akik nem lőnek rád. Ezek egyszerű feladatok, amik elvisznek ismeretlen helyekre, ahol még kaphatsz SMS-ben az adott pályákon további feladatokat. Természetesen mindet meg kell oldanod, főleg így elsőre nem is tudhatod mi a fontos. Nem vitatom, a játék eléggé bonyolult, de óriási mennyiségű segítséget kapsz. Az auto szkenner figyeli minden lépésedet, és adja az infókat, figyelmeztetéseket.
Hát Kruglov védelme, szerintem a Stalker történetek leghorrorisztikusabb legtartósabb csatája a zombik és mutánsok ellen. (köszönhetően Kruglov hozzáállása miatt)
Összességében végiig játszható, bár időnként nem árt a végigjátszásba belenézni.
Szerintem a legbonyolultabb része a játéknak, az erőmű alatti hatalmas labor labirintus. Talán a Metro Exodus irattára közelíti meg nehézségi szintben. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6750 üzenetére
[link] javítás gamedata/configs/textures/trees fájlt nem javaslom. (az a textúra nem passzol a zónához)
[link] Istok magyarítás
Hát, kitartást ehhez a remek játékhoz. Szerintem ez könyebb játék mint a Naradna Solyanka, háromszor rövidebb is annál, és jobban meg van sűrítve játékélménnyel, és a befejezése is tökéletes.
Ha nagyon röviden írnám a lényegét, arról szólna, hogy a jövőből érkezők azokkal a jelenben élőkkel foglalkoznak, akik a múltat kutatják. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6666 üzenetére
Eljutottam a játékban egy olyan részig, ahol jött egy SMS, hogy nem az eredeti játékkal játszok. Adott egy letöltő linket, ahol megvásárolhatom a letöltő kódot hozzá. Vagyis egy feltört játékkal játszunk, ahol minden fokozat veterán szintre van állítva. De szerintem a spawv, és a random is manipulálva lehet, mert ilyen sűrű, és mennyiségű mutáns és zombi támadást nem láttam a végigjátszásban. Nagyon kevés a lőszer, a med kit, és a szerelők sehol nem javítanak, vagy fejlesztenek. Elvileg végig lehet játszani, de rohadtul sok idő és türelem kell hozzá. Egyenlőre konyec!
Állítólag elég jó a befejezése. Meg kell ölni az időgépkezelő időőr fickót, a legvégén Scar nagyon elámul, majd nevet egy nagyot. (lehet, hogy ezután kezdődik a Clear sky?)
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6663 üzenetére
[link] Istok. Agronom, Yantar Jupiter, Zaton is fordítva. Persze később lesznek még ott feladatok. Az alap mocsárban egyenlőre csak kis másodlagos feladatok vannak. Érdemes megoldani őket jó fegyverekért stb. Eddig Agronomban, és Yantarban találkoztam keményebb feladatokkal, a többi olyan átlagon felüli nehézségű csak.
Még nem találkoztam passzív helyekkel, minden pályán vannak feladatok bőven. Egyik fő feladat, a hasonmások kiiktatása, de az előző részek karaktereivel is találkozunk, akiken, (nek) segíteni kell.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6662 üzenetére
Nekem kezd bejönni a játék, de követem a végig játszást. Az a videós fickó nagyon lazán tolja. Holnap linkelem a fordítást, már amire haladtam vele.
Tzs, szerintem nem lenne értelme az én mentésemmel haladni, mert nem tudnál lépést tartani az egyre nehezebb feladatokkal.Fejlámpát találsz az arénában, és a déli ellenőrző ponton a bunkerban.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #6657 üzenetére
Kb 4 óra játékidőt fordítottam. A tábla szöveg fordítása nem túl jó, mert a mentett képből konvertáltam ki, és fordítottam le. Hát az őrületre rátettek egy nagy lapáttal, viszont annyiban egyszerűbb, hogy itt nincs egybekeverve két rész. A fordítás valószínű, nem lesz teljes, és nem is lesz minden értelmezve. Nem is célom, nagyon sok hibát lehet ejteni benne.
-
Macko94
csendes tag
válasz
speki1982 #6650 üzenetére
Szia!
Pontosan milyen hibat ir ki a program?
Nalam dx10-es modban chrashel ki mar az inditásnál, ha a user.ltx-et modositom pl. user_1920x1080.ltx-et atnevezem user.ltx-re (tehát felülírom) akkor elindul. Minden beallitas flottul megy, de ha már dx10-ről van szó akkor kakukk :/
Erre még keresek megoldást...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vezetékes FÜLhallgatók
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Anime filmek és sorozatok
- Autós topik
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28 kWh 2018 2. felvonás
- iPhone topik
- OLED TV topic
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- További aktív témák...
- Új Gamer PC - Ryzen 7 5700X / RTX 5060 / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 240GB + 1TB M.2 SSD / 650W
- Samsung Galaxy Z Fold 4 256 GB, szürkészöld + S Pen tok
- TP-Link ER-7212PC Omada 3-in-1 Gigabit VPN Router
- TP-Link EAP Omada Wifi AP-k (225, 245, 615)
- Mars Gaming ML-LCD240 2x ARGB 120mm FDB Fan LCD Display (Alkatrésznek) INGYEN FOXPOST
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R7 3750H / GTX 1650 / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Honor Magic 7 Pro - Fekete - Új kipróbált készülék! Karcmentes gyárilag független! 512GB Memória!
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged