- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Magisk
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
Új hozzászólás Aktív témák
-
speki1982
tag
-
speki1982
tag
Persze, írd csak le, mivel az aktiváló teremhez szükséges négyből csak két relikvia volt meg, nem foglalkoztam a végével, nem volt kedvem mindent előröl kezdeni ismét.
Kíváncsi vagyok a végére, mintha két alternatív megoldást mutatott volna be a srác... de nem biztos, hogy jól értelmeztem. -
speki1982
tag
Naa, gondoltam, a játék (kényszerű) végén leírom, miként vélekedek a Reborn Istokról. Régóta gyűjtöttem a tapasztalatokat, néztem a végigjátszást, sokszor káromkodtam, sokszor a fejem törtem (általában egyszerre a kettőt) Laristól folyamatosan kérdeztem, akiknek ezúton is nagyon köszönöm a fordításba tett idejét és energiáját, a pluszinfók megszerzését és a játék lényegi értelmezését és elhelyezését ebben a nagy stalker-univerzumban. Én nem lettem volna képes lefordítani és még külön is foglalkozni ezzel a játékkal, és most, hogy majdnem végigvittem, ebben ezerszeresen biztos vagyok.
A játék nehéz. Mondom én, aki rengetegszer végigvitte a trilógiát és sok moddal is játszottam. Nehézsége nem a játék nehézségét értem, mert a más időhurokból teleportáló, háromszor, különböző szörnyekben újraéledő zombikat némi tapasztalattal már a játék közepén is hatékonyan lehet irtani, ahogy erre Laris is utalt korábban. Nagy mennyiségű loot van mindenhol, utánpótlással nincsen gond, mindenhol van ellátmány, jók és érdekesek az új fegyverek, a keresgetés, a loot és a harc tehát átlagon felül működik ebben a játékban, a végén már egyenesen élveztem a küzdelmeket a szörnyekkel.
A küldetések és a sztori érdekes, nagyon jól kitalálta az alapkoncepciót a készítő, de egyértelműen túltolta a végére. Végigjátszás nézése nélkül bonyolult, hogy mi jön mi után, nem fogsz magadtól rájönni még a segítségek ellenére sem, mert a linearitás ellenére bárhol megakadhat a játék, elég, ha nem jelenik meg egy fontos karakter, tárgy, szkript nem indul el, és lőttek a továbbhaladásnak és ott állsz megfőve, hogymostakkormivan???. Én kétszer jártam így, mindkétszer Laris saját mentésével tudtam folytatni; mi volt a baj és miért, máig sem tudom. Pedig a problémás szakasz előtt lévő számos korábbi (és még korábbi) mentést visszatöltöttem, próbáltam máshogy, másfelé, másként menni, törtem a fejem, de nem és nem... valami, valahol elromlott és nem volt folytatás. Nagyon, nagyon, nagyon sok órát töltöttem ezeknek a problémáknak a megoldásával, (lassan többet, mind az előrehaladással) mert szerettem volna végigjátszani a játékot a saját mentéseimmel... de nem. És ez lefárasztott... persze, miért vagyok hülye, hogy ezzel foglalkozom, de idegesített és meg akartam valahogy oldani.
A végére belefáradtam a videó nézésébe, abba, hogy emlékezzek, hogyan kell átmenni egy különleges pályára, miért merült ki a sztori szempontjából fontos műtárgy a ládámban, holott a laborból jövet egyből odatettem bele. Hová tűnt az egyik bontás, ja, ez a játék része, visszaszereztem, aztán megint eltűnt, immár örökre, a végigjátszásban pedig ott van a srácnál, a ruhák teherbírása nincs viszonyban a terhelhetőséggel, a random kidobálásokról meg már nem is beszélek. A relikviák kimerülése, a laborokban a tudósruha viselése, a zseblámpa elvétele, a sötétben botorkálás, a sok pályátlépés és a nagy térkép miatt bonyolult volt az utazás a következő küldetéshez. A teleportokat nem mindenhol jelöli, és el is tűnnek, egyeseket magadnak kell felfedezni, de egy idő után ez már fárasztó.
Szóval, rohadt fárasztó volt a végére az, hogy helyesen és sztori szerint haladjak a videót nézve. Emiatt nálam az egyszer játszható kategóriába került, holott nagyon sok potenciál van a játékban és nagyon sok jó, eredeti ötletet megvalósított a készítő. De - ez megint az én véleményem - nem ajánlom, csak a fanatikusoknak. Vannak jobb, egyszerűbb modok. Én biztos, hogy még egyszer nem veszem elő.
-
speki1982
tag
Megőrjít ez a játék... valami miatt nincs meg a 3 mészáros pda közül az egyik, nem adja Fake az aktiváló laborba szükséges utsó artit. Laris, van egy mentésed fake pda-k leadása után, vagy az aktiváló laborba való belépés előtt? (inkább az utóbbi jobb lenne, akkor egytt van minden a hátizsákban, ami kell)
Nem megyek vissza megkeresni, hol veszett el az egyik mészáros pda. -
speki1982
tag
válasz
' Tzs , #6874 üzenetére
A Return to Castle Wolfenstein hőse, Blazkowitz ügynök épült be a németek közé és feladattal kúldték Csernobil környékére, ahol rejtélyes módon tűntek el a német egységek. Őt es csapatát csapdába csalták a szemetdombi banditák, aki időhurok keresztül jöttek a háboruba.
Őt elfogták a "cheki-breki" banditák, fura volt nemet egyenruhában látni... -
speki1982
tag
Köszi az infókat. Az eddigi leghangulatosabb pályaszakasz a Wehrmachtos, jók a dumák a banditákkal, a RTCW-utalás a faluban a fogoly ügynökkel pedig tök jó poén volt, tetszett.
Lassan már én is bevégzem a játékot, nem bánom, mert elég sokat bosszankodtam az "egy dolgot háromszor kell megcsinálni" történeteken, legutóbb Draftsman nem volt hajlandó oda menni, ahová kell neki a a tudományos állomáson. Két pályával korábbi mentésemtől kezdtem újra, így adta be a feladatot. -
speki1982
tag
A rohadt életbe már... a telefonálás kimaradt, a szarkofág is... nem néztem meg azt a két perces videót...
De a srác sem ment be a szarkofágba, csak kiirtotta a monolitosokat és ment továbbPripjatyba.
Basszus... komolyan.
Már a Wehrmachtos pályákon vagyok. Innen vissza lehet menni az erőműbe és a szarkofágba? Okoz valami galibát?Valszeg ezért írta ki az üzenetben a terület regisztrációjának a hiányát.
-
speki1982
tag
Elég jól haladok: a tudományos állomásnál vagyok, elkísértem Draftsmant a kért helyre, odaadtam neki az anomáliadetektort, megkaptam szövegesen az átmeneteket radaron a Wehrmachthoz. Ennek ellenére kiírja a játék üzenetben két percenként, hogy Draftsman: feladat: nem minden kulcsfontosságú terület van regisztrálva.
???A tud.állomáson kell még valami féreglyukat megkeresni?
-
speki1982
tag
-
speki1982
tag
Lent vagyok a labirintusban. A dolgom csak annyi, hogy találjam meg Draftsman-nek a két kijáratot meg jussak vissza Limanszkba? Vagy más is van lent?
-
speki1982
tag
-
speki1982
tag
Nem semmi a történet... Most volt a gyülekező a Radar2-n, mondjuk Lukát nem ertettem, Limanszkba kellett visszamenni az eredetijéért, mi volt az ertelme? Merthogy az ál-Lukára, meg a megmentett, a Radarra kisert Lukára is egyforman ugyanazt a szoveget írta ki az autoszkenner, hogy Luka a kovetkezo hurokban van? Szamit valamit? Mindket modon megcsinaltam a feladatot, az al-Lukaval es a Limanszkbol megmentett Lukaval is, es nem volt kulonbseg, tovabbengedett a kovi, felhoben levo palyara.
-
speki1982
tag
Köszi. A hasonmásokat üldözöm, de gyakorlatilag egymás után merülnek ki a pályaátmenetek... Ez is egy büntetés a készítő részéről, vagy ez a játék része? Az elfeledett erdőből már csak egyetlen út van kifelé...
-
speki1982
tag
Nem tudom, de jó moka volt dobálni a felrobbanó műtárgyakat rajuk a templomtorony tetejéről, nagyon durván robbantak szét
.
Ha ez már kesz a templomos, akkor mégiscsak jó a mentésem. Mas sorrrendben adja be a zsoldosfeladatokat, mint a végigjatszásban, ez zavarhatott meg. Közben vittem tovább a sajátommal és megis beadta a Wolfos küldit a psi psi kutyával, rózsaszinű volt a szöveg, tehat tényleg fontos volt. -
speki1982
tag
Megpróbálom feltölteni, de a mega rosszalkodik egy ideje. Ha az elején csináltad meg ezt a feladatot, akkor buktam. (amúgy én is megtaláltam ezt a jó helyet a templom tetején).
Ja, de megvan a megoldás: ha te ezt a feladatot te már a játék elején megcsináltad, ahogyan írtad, és én Fangos mentéseddel (amikor a Kordonban kell kísérni a teleportjáig) jöttem el eddig, akkor ez a feladat már teljesítve van. Mondjuk akkor azt nem értem, mit keres ott a zombihorda... és a monitor miért nem riszálós? -
speki1982
tag
Nézem is. Közben csináltam egy tiszta telepítést egy másik meghajtóra, de a templomos mentésem azzal sem működik, nem adja be az autoszkenner üziket és a monitoron sem riszálja a s.ggét a csaj.
Jön lefelé a javításod, megnézem azzal, ha nem megy (szerintem nem fog) át tudsz dobni egy mentést a mocsári templom környékéről, ahol a fehér zombis hentelés van van? Nagyjából ott tartok, ezután kell menni Limanszkba elvileg. -
speki1982
tag
Nem a dokis rész volt a rossz... már az azelőtti mentés sem működött... azt nem nagyon értem, miért romlik el a mentés állandóan. Nem tetszik a játéknak, hogy általában a kerítésen kívül, a pálya szélén közlekedek, nem harcolva a zombikkal?
-
speki1982
tag
-
-
speki1982
tag
Laris, a fehér zombi a mocsarakban, a templomnál fontos küldi, vagy csak a hentelés miatt van benne? Én nem kaptam semmilyen autoszkenner üzit, amikor itt voltam.
A másik, a 19 mocsári Doki kimenekítése: elég, ha csak egy éri el a teleportot, vagy az összesnek át kell jutnia? Mert ezek azelőtt elindulnak a toronyból, mielőtt kitisztítom az útvonalukat, illetve sokszor szétszóródnak a területen és egyszerűen megállnak? -
speki1982
tag
Nem, még nem néztem, most ott járok, hogy a pókoktól mentsem meg a labor elején a tudósokat, meg hogy visszamenjek az általad említett cuccokat felvenni a földön lévő dobozokból.
Nem ismerős a pálya valahogy, még azt sem tudom, hoggyan menjek tovább.
Akkor azért volt minden angol, mert a scripts fájlt valahogy nem írtam felül a magyarítássalMennyi bajom van ezzel a játékkal, te jó ég...
-
speki1982
tag
Azta, komoly védelem van benne... bár én nem csaltam, de valszeg annak vette, mert a Pilóta nem jelent meg ott ahol kellett. A játék kezdete óta angol volt minden, hiába tettem fel a magyarítást, többször is, de nem javult meg. Most, hogy azt a scripts fájlt átdobtad, hopp, már magyar minden...
A laborokban kellenek amúgy a bontások? Mert azokat leraktam a Sötétvölgyben a ladaba a súlylimit miatt.
-
speki1982
tag
Igen, kiírta hogy jelentsem le az eredményt, de beengedett, mert Fake adta a küldit, és most ott kóborlok a laborokba. Nem egy felemelő érzés... pláne, hogy nem vittem tömegnövelő artikat magammal, úgy hogy minimál felszereléssel tolom a Seva egyébként nevetséges súlyhatára miatt.
Amúgy a most átküldött fájloddal lett teljesen magyar nyelvű az összes üzenet... hiába a magyarítás, eddig nem volt magyar egyik autoszkenner üzi sem. -
speki1982
tag
Köszi, megpróbálom.
Nem volt még Fake-kel erről szó: a gravigunt lehetett volna elkérni tőle, de mivel volt a te mentésedben ilyen fegyver, nem foglalkoztam vele.
Ugyanez a hiba volt akkor is, amikor a Radarról átmentem abba a pincébe, ahol a menő detektor volt a falnál lévő táskába. A másik végén mentem volna ki innen, de crash, így ahonnan jöttem, a Radar felől hagytam el ezt a pincét.
-
speki1982
tag
Ha van esetleg egy ilyen, "egészséges" fájlod Laris, átdobhatnád. Köszönöm!
-
speki1982
tag
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: d:\_reborn_istok\gamedata\scripts\xr_effects.script:2880: attempt to index global 'er_q' (a nil value)Nem enged tovább, az új pálya betöltésénél fagyás.(ez az a köldi, amikor a Rosztokban lévő szabadságosok elküldenek a Sötétvölgybe felderíteni a börtön bejáratát.
-
speki1982
tag
Nem a forditassal van baj, sőt, nagyon tisztesseges munka, látszik, hogy a szíved beletetted. De maga a koncepció, aminek mentén haladunk: fél szemmel a vegigjatszást nézem, fél szemmel meg azt, mit nem ad be a játèk... mert hajlamos rá az első resz non-linearitása miatt.
Arra is a a sajat káromon jöttem rá, hogy a vegigjátszás is tévedhet: az Agroprom alatti hulla, amelyiknél a fegyver meg a pda van nem volt ott nekem, ahol az orosz srácnál.
Azt hittem, a mentes romlott el megint, emiatt ketszer (!) gyűrtem le azt a szörnyhalmazt, ami ott volt... és az volt a jatek legköcsögebb szörnycsatája beakadásokkal, lepcsőbe beszoruló szörnyekkel. Brrrr... aztan a hulla arreb, kijebb, a kijáratnál feküdt... valszeg az első alkalommal is ott volt, csak jött a pánik, hogy a szkript nem tette be (mint már annyiszor), a végigjátszásban viszont ott volt.Idegileg ez a legmegtethelőbb rész számomra. Talán majd a masodik vegigjátszásnal élvezni is fogom 🕶
De most már azért is kijátszom
-
speki1982
tag
Úgy látom, ez a játék szereti, ha valamilyen küldetésfolyamatot legalább háromszor csinálunk meg újra és újra az elejéről. Átkísértem azt a marhát Yantarba, beszéltem Barabanovval, lementem az X16-ba a virágért, át Zatonba a puska dolgaiért, aluljáró megvan, puska nálam, vissza Yantarba Kruglovhoz... (mindent szigorúan a végigjátszás szerint)
....éééss a zatoni dolgokért cserébe nem adja meg az összes átjárót az erőműben Kruglov, a piros kérdőjelekből tizedannyi van, mint a végigjátszásban, Baranabov beakad a bunkerben, nem mozdul, nem tudok vele kereskedni és pluszban az itt elmentett állást sem tölti vissza, kifagy azonnal.
Újra kell kezdnem, mert ha ezzel a mentéssel megyek tovább, tuti, hogy megint elakad a játék a mentésben lévő hibák miatt.És ez jó nekem?
Mondom én. Nem. Nem az. Folyamatosan ilyen szarságok vannak, mióta ezzel játszom.
Ugyanezek voltak a rebornban is. Pedig a Laris mentésével tolom, az enyémek taccsra mentek a bennük maradt hibák miatt. Tisztelet neki, mert időt és energiát áldozott a fordításra, de nem ért ennyit az egész...
-
speki1982
tag
Jó, hogy átdobtad, olvayhatatlan volt az egész, fogalmam sem volt, mi van benne leírva. Ma folytatom a te mentéseddel Fang elirányitásatól a Radar2-re, látom, Angyal megvtolt, lehet menni a kövek völgyébe Lukehoz meg Zatonra Fake-et menteni.
A Zarkás-rejtekhelyes-Pripjatyos kitérőt és a leszállást a X18-ba most csináljam meg, vagy kesőbb is ráér? Nehogy emiatt megint hiba legyen a mentésben, mert falra mászok.Amugy berakom majd ezt a játekot a jobbak közé, kezdrk vele megbarátkozni.
-
speki1982
tag
Nem tudom, miért volt több angol szöveg a játékban, mint magyar, pedig a frissítés után dobtam rá a magyar szöveget. Cirill betűkkel, vagyis a karakterkodolas miatti olvashatatlan szöveggel egyes pályák elején találkoztam egy nagy ablakban, egy pillanatra megáll a játék es kiirja, hogy " A való világ megállt", és- gondolom - a fontos infokat es a teendőket irja le a játék. Nekem az teljesen olvashatatlan, fogalmam nincs, mi van odaírva.
-
speki1982
tag
Vaú, ez durva, bár mondjuk a lehetséges hibák miatt talán jó lett volna, ha a feladatok elvégzése után értesít a játék annak sikerességéről vagy kudarcáról. Így meg ömlesztve kapod... hát na, akkor legyen így, nekem egy kicsit ez fura, deha a fejlesztő így gondolta...
Nekem egyelőre nem nagyon áll össze a sztori, valszeg a félig magyar, félig angol, meg néha a kiolvashatatlan cirill karakterek miatt, de visz előre a lendület.
-
speki1982
tag
Valami a mentésekkel volt, meg a magyaritas se volt tokéletesen telepítve: Fang kísérése utáni üzenet (ne kövess) nekem full angol volt, a tiedben mar teljesen magyar. És ez sok más esetben is előfordult, mintha az angol sms-ek nagy részét nem írta volna felül a magyaritás nálam. Pedig bemasoltam a magyaritast oda, ahová kell.
Mindegy is, a te mentésed szerint folytatom Fang kísérésétől. A magyaritas meg megint bemásolom a biztonsag kedvéert.
-
speki1982
tag
Ugyanezek a hibák jöttek elő anno a Rebornnál nekem, akkor is a te mentéseiddel tudtam haladni tovább, a sajatokkal megállt a sztori a hiányzó tárgyak és a meg nem jelenő karakterek miatt. Mindegy, a fangos mentésedtől viszem tovább addig, amíg megint el nem akad valahol.
Nem könnyű fordítani ezt a jatékot az biztos, de nekem még a játszassal is meggyűlik a bajom rendesen...
A mocsaras pályán lőttem le egy, a pálya síkja alatt elbújt horogkeresztes helikoptert... furcsa látvány volt. A titka, hogy a farokrotort kell lőni csak, szinte azonnal leesik.
-
speki1982
tag
Fake-et kell kimenteni a szennyvíztisztító alól a Zatonon és elkísérni a hídhoz? Ha igen, akkor az megvolt utána mentem Angyalhoz az ipari területre.
Ez a Fangos koordinátamegadás nem rémlik. A vegigjátszast követem vegig, nem tudom mi volt ami kimaradhatott, eddig a pontig minden stimmelt, csak a PDA nincs a fejfában. Azt is furcsálltam, hogy a Jupiteren megjelent a Pilóta az orosz srácnak, nekem meg nem.
-
speki1982
tag
Szia! Hogyne,kezdek ráérezni az ízére
, eddig viszonylag probléma nélkül haladtam, de most úgy jártam, mint az előző részben: programhiba miatt nem tudok továbbmenni.
A végigjátszás szerint haladok, most értem a Vörös-erdőbe, de a kör alakú jelölésnél lévő fejfában nincs ott az a pda, ami a teleportot nyitja meg a vadaszhoz.
Ennek a karakternek a Jupiteren kellett volna feltűnnie, el kellett volna kísérni az egyik, az igazi Kordonhoz vezető átjáróhoz a gyár közelében, de nem volt ott, az egész pályán sehol sem találtam, viszont az átjáró a végigjátszás alapján meglett. Szerontem emiatt nem tudok továbbmenni, nincs ott a karakter, ahol a sztori szerint lennie kell.Mintha a Tündérek völgyében ragadt volna be a háznál, de nem tudom, ő-e az a karakter. Nem tudom,mit csináljak, de dúhít, hogy ismét az a hiba jelent meg, ami a Rebornban végigkísért.
Van valami ötleted? -
speki1982
tag
Á, jobb lenne, ha befogná, idegesít egy kicsit...
Az öreg mocsarakban Werner miért nem hajlandó fejleszteni az O-tudat exot, küldetést kell neki még csinálni? A pszizóna rendben, most valamilyen létesítmények kellenek a folyó túloldaláról, vagy mi, nem értettem...
A végigjátszásban a srácnak rögtön hajlandó volt fejleszteni, semmit nem kellett hozzá csinálnia...akkor ez hogy van? -
speki1982
tag
Köszi. A bureres feladat megvolt, kaptam valami szürke kört a Vörös erdő eszaki reszén, a domboknál, ez lenne a Pilótás ereklyés szál? A végigjátszásban most valami feketét mutánst lövóldöz a Sötétvölgyben, majd a fenyőfás területen, a két Szidónál van a gamer.
A csaj, aki random megszólal angolul, Reborn waiting for you, az mit jelent? Már ertem, hogy mit mond, de miert mondja? Éhes a karakter?
-
speki1982
tag
Nem adom fel, bár minden pályát legalább háromszor kezdek újra... most a raktáraknál vagyok, Lukash megjelenik, burer küldetés a faluban. Ok. Először Lukash hal meg, amíg végzem a küldit,megölik a bázisra betörő mutánsok. Jó, visszaszaladok, megvéde..ném, jönnek minden irányból, kész ezt igy nem lehet.
Ok, ujratöltöm az egész pályát, először minden mutánst megbecstelenítek, kikapcsolom a pszí-sugarzást, jön Luki, de... nem adja be a küldit. Wat? Most mièrt? Nem baj, megint megalazok mindenkit, már egyre jobban megy, beadja a küldit,f...a, megyek a faluba, a megerősödött Szabadságosok egy tagja kinyirta a burereket (maskor míert nem megy, csak most????..), hiába döglöttek, nincs teljesítve a küldi, nem spawnol be ujabb kámzsasokat, ez kész, az egyik burer hullája mellett sírok, ilyen nincs, hadd lőjjek még, de nem, tiszta a falu, a küldi nem teljesül, Lukash szoba sem áll velem....
Jóóóó....akkor van mentés, a falut nem takaritom ki, a bazist megvedem, Lukash jön, beadja, ott vannak a burerek, nem foglalkozom semmivel, csak rohanok a kámzsás szerelmemhez, gyere, bébi, szeretgesd meg a csövem, ott van, ket lépes most meglesz, nem erdekelnek a pokok, a kimerák, semmi, lerohadt a pancél, de meglesz, érzem, ha burer van, minden van, igeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnn... éééssss...
crash...
Na most mar kapd be inkabb Sims-ezek
-
speki1982
tag
Hát... nagyon katyvaszos a játék nekem még mindig, a Reborn szelleme köszönt vissza, amikor nem ad be bizonyos feladatokat és nem fogadja el a megoldásokat sem rá. Már most, az elején elment valami: a Szeméttelepen a bolhapiacon felvett sztalker küldetésben, amikor egy kutyából kell elvinni a gyógyszert a megbízóhoz, a kutya teteme ott van a gyár kapuja előtt, de nincs benne a küldetési tárgy. Írja ugyan, hogy ha nincs a kutyában, akkor keresni kell másik kutyát és abban lehet, de bejártam nagyon sok helyet és egyetlen kutyában sem találtam meg a gyógyszert, se élőben, se döglöttben sem.
Ez csak azért baj, mert így nem tudom felvenni a többi fontos küldetést sem a zsoldosoktól (pl.sznork bioanyag az Agropromban), mert azt mondják, hogy dolgom van mással, azaz nincs teljesítve a sztalker küldetés a Szeméttelepen.
Örülés van, ez ugyanaz a kínlódás, ami a Rebornban volt, ehhez meg már nincs kedvem -
speki1982
tag
Szia! Addig jutottam el, hogy a Te linkjeid alapján feltelepítettem, nem indult (perszeeee...), visszaolvastam és így már ment. Elindítottam, de egyelőre nincs időm vele játszani, de most már normalizálódott az életem és remélem a héten egy kis játék bele fog férni.
Tavaly már játszottam vele, bár teljesen másfelé kolbászoltam el, mint ami a végigjátszásban ajánlott útvonal... Szeméttelep, Kordon, Sötétvölgy, meg az lemerülő relikviák, a szörnnyé változó zombik... nagyon nagy potencia van ebben a modban, bár akkor nagyon hektikusnak éreztem a játékmenetet. Most, hogy van leírás és ott van a fordításod, könnyebb lesz, de arról fogalmam sincs, mit tartogat a játék számomra, pedig jó néhány szívatós modot végigjátszottam már...Azt nem tudom, először olvassam el a végigjátszást, vagy játék közben csipegessem fel belőle az infókat, bár én a lineárisabb játékmenetet jobban szeretem. ott volt pl. a Priboi Story, mondjuk az izgalmas volt annak ellenére, hogy nem rágták a szádba, merre kell menni.
Atyaisten, Kruglov? Hol? Mi? Merre? Félek
-
speki1982
tag
Az jó hír, hogy érthetőbb a játékmenet, az viszont rossz, hogy ajánlott a végigjátszás mentén haladni. Nagyon furcsa feladatokkal találkoztam, alagút feletti kunyhó, lejárat keresése a másik Agronomba, a hátizsákokból eltűnő, furcsa alakú és tulajdonságú reliviák, a Kordon alatt húzódó alagútrendszer, óriás vadkanok stb.
Újrakezdem, mert teljesen másfelé mentem, mint a videós srác, nem volt meg a detektor es a fejlámpa sem az elején a Bárban, a tündérvölgyben meg nem tudtam, hogy tovább lehet menni a Raktárakra is... -
speki1982
tag
A Mocsárban van valamilyen konkrét feladat az észak-nyugati tanyán lévő zsoldosok megmentésén kívül? egyetlen élő Tiszta Égboltost sem találtam, bár a pda azt mondja, hogy vannak gyenge jeleik a mocsárban?
-
speki1982
tag
válasz
Macko94 #6654 üzenetére
A bin mappából a dxgi.dll fájl töröld ki a náthába, ez nekem már az előző Reborn modnál is keresztbe rakott az indításnak (valamilyen directx-es sz..akodás, hiába van fent a legújabb DX verzió, ezzel a fájllal - és akkor pluszban a dxgi.fx-szel - nem indult el az istennek se).
Semmi mást nem kell csinálni, csak ezt a fájlt kitörölni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- CPU léghűtés kibeszélő
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- Bivaly MAGYAR Lenovo P1 gen2 (Core I7 32 Gb 1Tb 15" 4K 4Gb Nvidia) Laptopom eladó!!!
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- HP ProBook 640 G8, 14" FHD IPS Touch, I5-1145G7 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11
- Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged