- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Magisk
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
Új hozzászólás Aktív témák
-
#40359168
törölt tag
válasz
DigitXT #6938 üzenetére
A hangok tényleg sokat változtak, minden rajtnál csikordulnak a gumik, a megcsúszás meg a pályaelhagyás is másképp szól, váltásnál nem olyan a hang, mintha a padlóra esne egy összegyűrt sörösdoboz, és a 911-esek se repedt fazekak, kb. mintha alájuk raktak volna plusz egy mélyebb sávot. Bejövős az összhatás.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6954 üzenetére
Nekem már régóta 100% a felhő mentés, igaz én csak droidon játszom. De azért írja mindig, hogy mikor mentettem utoljára, így szerencsére még szinkronban tudom tartani a két kütyüt. Nekem "csak" kb 200 MB-ot akar lehúzni az indításkor, persze lehet, hogy az assetekkel otthon majd felmegy 800-ra, meglátjuk.
Kíváncsi vagyok most már erre a Nascaros update-re, remélem ezzel együtt könnyebb lett a "régi" Nascar is, mert még 50%-on se állok azokban a szériákban, túl lassú a szervíz, 15-20 perc játék után 4 óra várakozás...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #6938 üzenetére
Visszanéztem a képet, és konkrétan Apple TV támogatásról regéltek újításként:
ha jól értem, ez egy olyan eszköz, ami HDMI-n csatlakozik egy Full HD TV-hez,
és telepíthetők rá alkalmazások, jelen esetben az RR3 is, s egy viszonylag erős
CPU+GPU páros elviszi a hátán a játékot. Szóval nem olyan béna dolog, mint a
képernyőtükrözés, hogy a tableten fut, és (rendes késleltetéssel) látod a TV-n is,
hanem ez a dedikált kütyü futtatja, a tablet csak távirányító: megjelent ugyanis a
menüben, hogy most kapcsold be a Bluetooth-t, ha csatlakozni akarsz az Apple
TV-dhez irányító módban, ez keltette fel az érdeklődésem. Vki bármi tapasztalat?Egyébként nem tudom, mit tudnak az almánál, hogy a SonyEricsson MW600-as
(Bluetooth-os) fülhallgatómmal tökéletesen játszható a játék, de le a kalappal! Én
ilyet még nem láttam, hogy ennyire nincs késleltetése a cuccnak, pedig ugyanez
a hardver csatlakozott a droidos telefonhoz, de azon kizárólag zenehallgatásra jó,
bármi interakcióhoz túl sokat késik a hang. Ezen még zongorázni is lehet. Durva! -
Zedco
csendes tag
válasz
DigitXT #6888 üzenetére
A valótlanságot illetően valóban Rád gondoltam (túl friss volt még a seb
), viszont az elmúlt ezer bejegyzésben más tollából is találunk rá példát. Tény, hogy olykor félreérthető, mire is gondol a hozzászóló!
Ezért is írtam finom éllel, hogy köszi! Amit értettél is!A 100% elérése nem vonz (mert irreálisan magas befektetést igényel --> vagy pénz vagy idő), de az igen, hogy az autókat mindet hagyományos(an akciós) úton megszerezzem!!! És már csak 4 hiányzik! (LaFerrari, Veyron Sport, legújabb "öreg" McLaren és a 150 aranyos Corvette)
Amikre mostanra meg is lett az aranyam, DE!!! Én ilyen kis spúrnak születtem, és megvárom az akciókat/challenge-eket! Legtöbbjüket "ingyen" vagy 30-50 százalékos áron szereztem. És bőven jöhet még olyan, amikor nem mindegy, hogy a hiányzókat 750 vagy 450 aranyért vesszük meg!
És ez most a 2015-ös RSR-nél ki is fizetődött!!! Ezért is tetszett a Gauntlet! A formátum is jobb, mert nem követel napi belépést, hanem nyomod, amikor időd van! (De akkor jó sokat!!!)
És igen! Amikor behozták a fejlesztők a PR-szintezést, akkor nagyon lehúzós irányba ment el a játék! Mert a szériákat kizárólag aranyégetéssel lehetett már csak végig vinni (így egy ideje nem túl sok 100%-osom van sajna!)
Viszont mostanában nem lehet egy rossz szavunk sem a fejlesztőkre, mert az utóbbi időben meglehetősen kegyesek az aranyak "osztásával"!
Vagy jön az RR4 és ez már a kivezetés, vagy a "tűzmakik" túl sok füvet szívtak és átmentek "jótékonyba"! -
Zedco
csendes tag
válasz
DigitXT #6886 üzenetére
A "flood"-ot megértettem, köszi. Elnézést, ha sok voltam, pláne, ha fárasztó! A jövőben pedig vigyázok, hogy "drop" se legyen!
Egyébként pedig köszi, tényleg mindig tanul az ember, fórumozásban kezdő vagyok!
Vissza is térek inkább fórumolvasó státuszba.
Talán annyit érdemes megszívlelni a lényegesen több tapasztalattal rendelkező tagoknak (akinek nem inge, ne vegye...), hogy mielőtt kioktatják a másikat vagy minősítik a hozzászólását (még ha olykor kevésbé értékes is), talán érdemes nem rögtön ostobaságot vagy valótlanságot feltételezni. -
kgymac
őstag
válasz
DigitXT #6862 üzenetére
Néhanapján ki szoktam próbálni: az eventek alatt olyan feladatokat is teljesítek, aminél ki van kapcsolva minden rásegítés. Be se tudnám kapcsolni. De számomra elég fárasztó napi 6-7 le mans-t futni assistok nélkül, főleg BuKaVun (ált napi 4 futam). Az agent miatt akkor is nyernem kell, ha bealszok, javításra váró kocsival is.
De mint már említettem, én a D ligába igyekszem (100% teljesítés, csak offline, kivéve a szériák tt-je), az A-t meghagyom Nektek.
Legyőzni eddig is sikerült Nagyot, legfeljebb nem szivattam magam, nekem elég volt a 20. futamig eljutni. Mégis összejött 270e pontocska.
Kicsit bánom már, hogy megkezdtem a gauntlet3-at, mert már megvan a kocsi, az eventből eddig csak a szivatás jött át. Sebaj, majd 3-4-5 nappal később lesz csak majdnem fullos az f1gtr.szerk: nem tudom mit akart letölteni, play update után le szedett már mindent. De nem ez az első, hogy play-en kívül akart frissíteni, szerencsére droid alatt cache törléssel le lehet beszélni a frissítésről az rr3-at. Csak nem tetszik, hogy play-en kívül frissít. Elvégre bevizsgált sw, elvileg.
-
Zedco
csendes tag
válasz
DigitXT #6847 üzenetére
Köszönöm, ez (moderátorok kiléte és mibenléte) valóban új infó volt számomra és hasznos is!
A "nem-egy-liga"-nál értettem, hogy mire gondol Pompi! De ez egyértelmű is volt, miután jeleztem, hogy én se LeMans-i, se Indy ovál Boss futamon nem jártam (hála Istennek!!!), tehát fix-en összevissza jönnek a futamok egy random-generátornak köszönhetően. Mindenkinek más-más sorrendben.
Tippeket elsősorban két embernek adtam, akik leírták, hogy melyik pályán mivel szenvednek.
A többieknek meg leírtam az én tapasztalataimat extra! De ez félreérthető volt, mert azt hiszem, hogy "válasz"-ként írtam Pompinak, aki azt hitte, neki okoskodok, pedig nem ez volt a szándék.
Láttam már egy-két olyan új bejegyzést, ahol valaki arról ír, hogy most kezdte el a játékot, vagy legalábbis az elején jár. Nekik akár még hasznos is lehet egy-két ilyen bejegyzés! Nyilván nem azoknak szántam, akik évek óta tolják az RR3-at!
Megjegyzem, én is sokat tanultam a fórumból, de hát nem mindenki olvassa vissza a legelejéig a bejegyzéseket (majd' hétezer darabnál talán ez érthető is). -
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #6767 üzenetére
A múltkor amúgy totál elbeszéltünk egymás mellett.
A négy rendes szériában se akkor se azóta sincs fullra húzva egyik gépem se, és minden egyéb futam kész a Nascarban. Nem vitatom, hogy jobban nyomod, csak az a gáz hogy:
"A 2 körben 2. vagyok és az első meglépett 500-700 méterrel". -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6725 üzenetére
LMP-ről nincs belső nézetes kép Pompi galériájában.
Na, én meg épp most tolom a Road to LeMans szériát újra, és a tableten is meg a telefonon is látszik valamennyi a tükörből, csak nagyon kevés, mintha a telefonon szélesebb lenne a látómező. Ezek szerint a 4:3-as kép mégis csak a croppolt 16:9-ből jönne? Ez nem túl jó promo az Apple-nek...
Ja, nem is próbálom átérni a tabot, úgy tartom, hogy kétoldalt megfogom és alul ujjal megtámasztom. Ha nincs letámasztva kényelmesen a könyököm, akkor pár perc után azért elég nehéz tartani, meg egyenesben tartani az autót. Kocsiban, vonaton meg pont emiatt nem jó, mert ahogy ráz a jármű, a letámasztott kezem rázza a tabletet is, de a telefon még rosszabb, mert ott kisebb mozgásra is lerepülök az útról (ma reggel nem tudtam abszolválni a LeMans első néhány kanyart autóban utazva, mert a botok lelöktek az útról). -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6704 üzenetére
Ja, 16:10-es, mert ugye 1920x1200-as felbontása van ennek a kütyünek. Nem nagy a kezem, megszoktam a fogását, ráadásul még hanggal is jól szól, mert a Sonynak vízszintesen alul vannak a hangszórói, így nem takarom le játék közben sem.
Viszont most már kíváncsi lettem. Megnéztem belső nézetből néhány autót és a 16:10 és 16:9 között nem látok sok különbséget, van ahol alig látszik a külső tükör, vagy a fele le van vágva. Készítenél 1-2 screenshotot egy LMP1-es autóból 16:9 és 4:3 felbontással, hogy nálad ez hogy néz ki? Ez lesz az utolsó ebben a témában és lezárhatjuk...
-
Amur
addikt
válasz
DigitXT #6709 üzenetére
Valóban, ami szintén egy off-sorozatra való reagálás volt.
Bennem nincs harag, nem vagyok egy idegeskedő típus, mikor beírtam komolyan az volt a következő gondolatom hogy le fogod te vagy más csapni a magas labdát a keresővel, de nincs teljesen igazad, mert aki folyamatosan követi a témát(de nem feltétlen szól rendszeresen hozzá), az naponta megnézi a friss hozzászólásokat, és "keresi" a számára érdekeseket.
Engem csak az zavar hogy ez a napi rutin sérül a sok off miatt, amit akarva-akaratlan félig-harmadig elolvasok, hátha van benne valami a játék szempontjából is hasznos infó.
Én is szeretek cikk hosszúságú hozzászólásokat írni, azzal semmi bajom, csak legyen benne témába illő, érdekes szösszenet!Továbbra is béke!
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6696 üzenetére
Kisregény írás helyett inkább vedd észre, hogy én egyik képarányra sem írtam, hogy az a legjobb. Az ellenkezőjét írtam, még illusztrációt is hoztam (ami mellesleg relevánsabb, mint a te rr3-as összeollózott képed).
Mert ugye így sérülne a Sztrego-Lirion-tétel azon állítása, hogy ha ezt használod, akkor garantáltan többet látsz...
Ilyet sem állítottam, ne akard nekem tulajdonítani. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6702 üzenetére
Tudom, hogy mekkora az Air 2, az én Sony tabom is 10.1"-os, valóban nem kicsi, és ez is kb fél kilo (495 gr). Viszont lassú, iszonyat lassan tölt be. Már az indulása is lassú, de egy LeMans pálya betöltése 1-2 perc, sose mértem még stopperrel, de amikor multiban játszottunk, volt olyan, hogy a többiek már rég elindultak, mire nekem betöltött és hiába voltam utolsó a pályán, mégis első lettem, mert a server az időt nézte csak, nem számított neki, hogy én később indultam...
Én megszoktam a súlyát és a fogását, általában csak ágyban, vagy kényelmes fotelben ülve használom, amúgy meg telefonon, de az csak 1 hónapja. 2 év tablet versus 1 hónap telefon, nehéz hozzászoknom a kisebb kijelzőhöz, hogy kisebb mozdulatra fordul, teljesen máshogy kell fogni.
Régen, amikor sokat farmoltam LeMansban, akkor volt olyan, hogy pár óra után már fájt a kezem a tablet súlyától, majdnem vízhólyagos lett a kezem a fogástól.
Azért kipróbálnám a középkategóriát egyszer, egy 7-8" méretű tabot: egy Nexus 7-et vagy egy iPad minit. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6700 üzenetére
Na, most hogy bebizonyítottad, hogy a HD-FULLHD-UHD felbontás a legjobb, visszatérhetünk a játékhoz?
Neked miért kényelmetlen az Air 2? Túl nagy, nem éred el a kijelzőt az ujjaiddal, túl nehéz? Azt értem, hogy nincs 60 fps, de ettől még lehet kényelmes az a cucc. Én két évig csak tableten játszottam, igaz ami igaz, ez nem 4:3-as, hanem 16:10-es képarányú, de én nem éreztem hátrányát, max azt, hogy időnként laggol, de ezt a megfelelő grafikai butítással lehet orvosolni. Az is világos, hogy a szépség oltárán fel kell áldozni a sebességet, valamit valamiért. De nekem meg pont a 16:9-es 5"-os telefon a túl kicsi, nem áll még rá a kezem, megszoktam a nagy, széles tabletet és ezen jobb időket tudok menni. Ez is csak megszokás kérdése, Te a HTC-t szoktad meg, még nem éreztél rá a nagy tabletre, de a képarányt hibáztatni emiatt nem túl logikus - szerintem... -
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6692 üzenetére
Ha mondjuk az RR3-ban "elmosnák" a kép szélét
Nem a kép szélét írtam és pláne nem egy telefon kijelzőjén megjelenített képre vonatkoztatva.Mutatok egy képet, ahol nem az egyikből való kivágással készül a másik képarány, így össze lehet érdemben is vetni azokat.
Attól, hogy a filmiparban "A" féle szabványt használnak, még a "B" szabvány lehet ugyanolyan optimális képarány. Egyéni preferencia kérdése..
Játék szempontjából mutathatnál egy új címet, ahol a 4:3 többet mutat, mint a 16:9. Ne ragadj le az ezredforduló táján, és pláne ne érvelj azzal, hogy 10+ éve mi volt. Még full hd se volt akkoriban, nem hogy szélesvásznú játék.. De elég, ha a saját linkedet megnézed, az elmúlt 10 évben 100-ból kb. 1-2 játék van, ahol nyújtással vagy képkivágással érik el a szélesvásznat. Szóval Sztregonak igaza volt, a mai játékokban tényleg több látszik 16:9-ben.
De ha már autó játék, az optimális képarány így néz ki:
-
Pompi
nagyúr
válasz
DigitXT #6692 üzenetére
"
Még több panasz lenne, hogy "lőrésen" kell kinézni az autóból."Magamra ismertem
de már rávettem magam a belső nézetre teljesen, megszoktam. Csinálom újra a 2014-es LeMans challenge-et és már nem zavar a lőrés. Megjegyzem egész jó kis goldokat osztogattak akkor arra a kihívásra - amiket most újra megkapok, nem rossz
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6679 üzenetére
Viszont a hivatkozott Hunterben sajna nem barátok mennek tuningos
autóval annyit, hanem a botokIlyenkor érdemes megpróbálni online, hogy barátokat adjon, sokszor könnyebben teljesíthető távot ad be, mint botokkal.
Endurance, és mivel véletlenszerűen ad be előzendő
botokatKorábban, amíg nem voltak nálam feloldva a le mansi farm futamok, a p1-el farmoltam silverstone-i endurance-t, 44km-es táv fölött már több r$-t adott, mint az 5 körös suzuka vagy silverstone. Ami biztos, hogy a botokat minden versenyen ugyanakkor, ugyanannyit és ugyanott adta be, egyszer sem volt eltérés, ennek köszönhetően 10-ből 9-szer szinte méterre ugyanannyi km-eket futottam.
Próbáltam más endurance-eket is, ott ugyanezt tapasztaltam. Ettől még lehet random, de valószínűbb, hogy az eltérő gyorsaság miatt lesz mindenkinél más a botok feltűnése és sűrűsége.A másik, amit megfigyeltem, hogy ha ellenkező irányba indulsz a pályán el vagy nagyon lemaradsz, akkor despawnolnak a botok. Brands hatch-en néztem meg, elég rövidke pálya ugye, de hiába száguldoztam visszafelé vagy álltam a rajtrácson egy percig, semmilyen bottal nem találkoztam.
-
rumos14
nagyúr
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6671 üzenetére
Nagyon nem kívánok belefolyni ebbe a képarány vitába, de annyit hozzátennék a magasröptű társalgáshoz, hogy az emberi látómező ovális, nem szögletes, ebbe az oválba pedig pont annyira illeszkedik a 4:3-as képarány, mint a 16:9-es. Mindkettő remekül imitálja a látómezőt, sőt, még a mozis nyújtott képarány is belefér ebbe az oválba.
Megjegyzem, meg lehetne úgy csinálni a látószöget 4:3-ban is, hogy többet
látsz a kormányból, meg a tetőből, de tökugyanolyan széles, mint a 16:9.
Ez fordítva is helytálló, vagyis megoldható a látószög úgy, hogy többet látsz jobbra-balra és vertikálisan tök ugyanolyan, mint a 4:3, de mivel a látószögünk ovális, így mindkét esetben a kép sarkai homályosak lennének (más különben képkivágásról lenne szó, ami nem bizonyít semmit). -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6677 üzenetére
Engem meg az ilyen 19-20 km-es Endurance kihívások heccelnek fel a végtelenségig, amikor ilyen rövid pályákon kell ennyit menni, pl. Brands Hatch, vagy Suzuka West, stb. Van amit simán meg tudok dönteni, de néhány pályán egyszerűen nem tudok aranyat szerezni, pedig mindenhol full tuningos autóval megyek már. A barátok túl sokat mentek és egyszerűen nem értem, hogy néhány pályán hogyan tudtak 2-3 km-el többet menni, pedig már mindenhol megvárom a 80 mp-et, nem előzök előre feleslegesen, a célegyenesnél is bevárom az időt, illetve lassítok, ha túl sokat kapnék. Az Endurance pedig nem butul barátokkal, lehet, hogy ki kell majd lépnem a facebook profillal és offline kell tolnom ezeket, ha meg akarom nyerni...
-
Mezcal
addikt
válasz
DigitXT #6671 üzenetére
Marketing bullshit, oké
Te így látod, én meg úgy, hogy a játékok 16:9-ben sokkal jobbak. Na a másik, engem nem érdekel, hogy almáson szebb a játék, mert nekem az androidos is bőven szép, amiért nem váltanék, az a 4:3. Ráadásul, mint mondtam, az fps még fontosabb is egy autós játéknál. Én végig játszottam a 4:3-as korszakot konzolon, és jóval jobban játszható 16-9-en a játékok döntő többsége.
-
Mezcal
addikt
válasz
DigitXT #6657 üzenetére
Miért nem nézed akkor ma is 4:3-as tévén a filmeket?
Azért az nonszensz, hogy mert van egy 4:3-as táblád, rögtön azt tartod mérvadó képméretnek. Nekem is van 4:3-as tabletem, mégis szar filmre és játékra a 16:9-hez képest, mert látom a különbséget. Amiben jobb, az a netetzés, bár abban sem nagyon, vagy talán még ebookra. A kép, amit beraktam éppen azt mutatja, hogy mennyivel többet látsz 16:9-ben.
-
Pompi
nagyúr
válasz
DigitXT #6654 üzenetére
"Meglepődnél, ha tudnád, hogy pl. a mozifilmek 2,35:1-es képaránya eredetileg
mire készült. Igen, 4:3-ra, a TV-nek megfelelően: ezt levágva került a moziba a
szuper szélesvásznú mód. Most akkor mi farag le miből?! Történelemóra vége."Aztán ott az IMAX. Napjainkban. Pl. az aktuális SW7 - érdemes megnézni a két képet
-
Mezcal
addikt
válasz
DigitXT #6654 üzenetére
De ki beszél tévé adásról? Játékokról beszélünk, azok meg már a PS2-es érában is 16:9-re voltak optimalizálva. De dvd filmből is többet látsz 16:9-ben, mint 4:3-ban. De mondok neked konkrét példát Counter Strikeból, a prok közül páran 4:3-ban játszanak valami hülyeség miatt, na velük nem egyszer fordult elő, hogy megkerülték őket és szépen hátba késelték, mert pont a képarány miatt nem látta az ellenfelet. De maradjunk az autós játékoknál, a Gran Turismo mennyire más képet mutatott 4:3 után, atyaég!
-
Mezcal
addikt
válasz
DigitXT #6643 üzenetére
Mi köze a kornak a képarány megítéléséhez? Egyébként régi konzolos vagyok, de úgy 2007-óta 16:9-es tévén játszom, és amikor először játszottam ugyanazt a játékot szélesben, mintha új játékot toltam volna, olyan élmény volt a 4:3-hoz képest, ami ugye lefarag a képből. 16:9-ben többet látsz, és ez tény.
Van egy 4:3-as tabletem is egy olcsó open dott ips kijelzővel, na azon sem túl nagy élmény az autós játék, ha meg mellé teszem a nexust, hát mit ne mondjak... -
Amur
addikt
válasz
DigitXT #6647 üzenetére
Már toltam bele pár upgrade-ot.
Youtube-on úgy csinálta a srác a bot butítást hogy nem retryt nyomott, hanem quit után continue, átváltott egy másik alkalmazásra, kilőtte az RR3mat majd újra elindította, és máris gyengébb ellenfeleket kapott, majd megint quit, taskváltás, átrakta repülőgépes üzemmódba a telót, majd visszalépett az RR3-ba mikor az beszólt neki hogy nincs net akkor kikapcsolta a repülőgépes üzemmódot,itt már jócskán gyengébb ellenfelek voltak, és így játszotta végül le(endurance verseny volt erdeti cél 20 mérfőld volt ezután pedig már csak 5,5) -
Mezcal
addikt
válasz
DigitXT #6630 üzenetére
Hát nem tudom, még a PS3-as játékok sem érik el a natív 1080p-t, kivétal egy-két játék. Sőt, még az Xbox One sem tudja, csak pár játéknál. A PS4-nél már alap, na de az nem egy telefon.
Ha nincs meg a 60 FPS vagy a közeli, akkor nekem marad az android, ugyanis egy autós játéknál nagyon fontos a 60 FPS. Nekem az most megvan Nexuson. Meg ugye elég szép ez így is mobilon. Plusz a 4:3 nem játékra való, ahhoz 16:10 vagy 16:9 kell.
-
Pompi
nagyúr
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6616 üzenetére
Kezdem megszokni a telefont, teljesen máshogy kell fogni, mint a nagy tabletet. Pl a tablettel nem tudom megcsinálni ülve a LeMans-i első néhány kanyart, ha előzgetni kell a sok kocsit: vagy kicsúszok, vagy nekimegyek valakinek és megpördülök. Bizonyos pályákat, előzéseket csak az ágyban fekve, vagy kényelmes fotelben (vagy babzsákban) tudok végrehajtani a tabbal, telefonnal viszont más a helyzet, mert azt ugye csak simán csuklóból kell mozgatni.
Szerintem senki se mondta, hogy almán minden tökéletes, max azt, hogy jobb. Persze, a zárt rendszer hátrány, most hogy a 8.3-al bezárták az utolsó iFunBox-os bugot is, már nem férhetünk hozzá direktben a filerendszerhez, csak az iTunes-on és iBackup-on keresztül, de az meg macerás. Megoldható, de inkább nem trükközök vele, csak asszonynak van iPhone-ja, neki meg jó úgy, ahogy van, a képeket le tudja tölteni, minden mást meg a felhőben intéz el. Ha meg valaki hekkelni akarja a rendszer, ott van a JailBreak, és akkor ugyanazt meg tudod csinálni, mint egy rootolt androidos kütyün...
Az akadozásról meg annyit, hogy az újrakezdés és újratelepítés óta sokkal jobb a helyzet, annak ellenére, hogy a játék gépigénye egyre csak nő. A grafika a droid miatt nem tökéletes, meg volt közben egy 5.1-es rendszerfrissítés is, de már közel sem akad annyira, mint fél évvel ezelőtt, kellett neki egy reinstall. Általában kanyarokban szokott nekem is megröccenni, főleg versenyeken, de időmérőn is tapasztaltam. Valóban szokni kell még a féktávokat, de ez minden autóval más. Vannak még nyitott szériák, ezeket befejezem, aztán ráállok a TT tökéletesítésére.
Ui: odab@szós a kép, gyönyörűszép a grafika!
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6614 üzenetére
Érdekes, hogy téged zavar a méret, vagyis nem találsz rajta fogást. Igaz, hogy iPad-en még nem játszottam, de nekem a 10"-os Sony Tablet jobban bejön, mint a telefon, nekem a kisebb méretet kell szokni, azon nem találom a fogást. Na majd hétvégén kipróbálom a butítást, kíváncsi vagyok mennyit dob rajta.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6608 üzenetére
Naponta, általában reggel-este mentek ide-oda, mert napközben ugye nem játszom, ilyenkor mennek a szervízek, ezt telefonon is le tudom rendezni, meg néha lenyomok 1-2 versenyt, mint pl ma is az utolsó Speed Snap-et. Este visszatöltöm a tabra és folytatom. Nekem már sajnos nincs végtelen számú szervízesem, ahogy azt már korábban említettem, muszáj valahogy megoldani...
Kezdek hozzászokni a telefonos játékhoz, bár mozgó autóban azért nehezen tudom néha az úton tartani a kocsit (na nem a valódit, hanem a játékot), ma is melóba menet játszottam le az Endurance futamot, nem is lett meg elsőre, mert többször leestem az útról, mert eléggé rázós volt az út a hátsó ülésen...
Azért az érdekes, hogy még az Air 2-n is beröcög! Azt tudtam, hogy sokkal szebb és simább a grafika, de hogy ennyire laggolna még ilyen vason is, az elég gáz... Tényleg meg kellene próbálnom butítani a grafikán. Te melyik profilt használod? A legalacsonyabb felbontást választottad?
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6567 üzenetére
Jóvanna! Nekem nem kell fejtegetned, hogy hogyan és miért csináltad, mert tudom és abszolute megértelek, pedig én egy fillért sem költöttem a játékra. Tegnap én is kipróbáltam, de a Lenovon nem működött. Amúgy ha tavaly tudtam volna, hogy ilyen megoldás is van, akkor én se kezdtem volna újra az egészet a nulláról új profillal.
Sokan hekkelünk itt, ki így, ki úgy, van akinek csak a VPN megy, van akinek még az se. Ettől valóban nem leszünk jobb sofőrök, ahhoz nagyon sok gyakorlás kell. Ahhoz viszont, hogy felvehesd a versenyt a legjobbakkal (mint pl. Veled is), töménytelen mennyiségű arany kell, hogy legyen elég a tuningokra.
A pénzt meg el lehet költeni egy darabig, amíg még vannak tuningolható autók, utána már csak halmozódik. A driver level meg semmit sem mond, max azt, hogy ki mennyire volt kitartó. Az előző profilommal 357-ig jutottam, most még csak 342-nél tartok. De van még fejlődési lehetőség, főleg TT-ben, de ahhoz meg "hekkelni" kéne, mert ezzel az FPS-el, ami most van, eléggé esélytelen, nekem is butítani kellene a grafikán, csak még nem vettem rá magam, hogy próbálgassam a res profilokat...
Szerk: alapvetően elítélem a csítereket és nem szoktam hekkelni a játékokat, régen főleg CS-ben idegesítettek a wallhackerek meg AIM botok, de ebben a játékban muszáj valahogy trükközni, hogy kihozd a kocsikból a maximumot. De ezt nem nevezném csítnek, inkább csak hack vagy trükközés, mert mégsem időt csalunk, meg speed tuningolunk, hanem kicsit megdobjuk a profilunk egy kis zsével, hogy haladhassunk...
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6522 üzenetére
Hidd el, hogy ez a natív felbontás. Azért (is) ilyen gáz, mert nincs élsimítás, az autón pedig gyakorlatilag nincs egyenes vonal, csak görbe, így az egész egy recés pixelhalmaz lesz (legalábbis ebből a szögből).
A gépigény növekedést én is észrevettem, korábban éjszakai le mansban a rajtnál is szép folyamatos volt a játék, most meg már nappal is meg-megdöccen, éjszaka meg érezhetően leesik 1x fps-re a játék.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6522 üzenetére
Te jó ég, mi ez a massza ott középen, amit autónak neveznek?
Ennél még az 1GHz-es MT6735P procis Lenovon is szebb a grafika, és nem is akad, pedig semmit se manipuláltam rajta. Tényleg ennyire gagyi a Snapdragon 600? Milyen droid van azon? Én azt vettem észre, hogy az 5.1-es frissítés és a reinstall óta, mintha stabilabb lenne a Sony tabon, közel sem laggol annyira... -
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #6482 üzenetére
Jah, hát akkor nem csoda, hogy olyan időket tudtál menni, nekem PR 60 körül van 15/28 tuninggal.
Nézegettem, hogy megtudnám-e oldani tuninggal a javulást, de 25 gold volt skip, annál jóval többet kellett volna beletolnom. Szériájában meg a Porsche előrébb van nála, így értelmetlen ölnöm bele a goldot. -
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #6478 üzenetére
Darknezz ugyanezt az időt mente nálam is, mindig (feltételezem akkor ezek fix idők). Viszont már őt se tudom megverni, többi esélytelen. Legelsőre ugye könnyen elkapható a zöld, utána kezd random lenni, és még azzal is csak 9.825-ös időt tudtam menni. Lehet szar a reakció időm, de ezzel akkor se tudok mit kezdeni, skip...
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6466 üzenetére
Valóban mókás autó ez a Regera, a gyorsulása brutális, LeMansban simán felmegy 441-ig egyenesben, még az LMP1-es Toyotából se tudok 420-at kihúzni a körforgalomba csattanásig, ez meg simán eléri a végsebességét még jóval előtte, még fékezni is van időm. Bár ilyen tempónál már kicsit csúszkál kanyarokban, lehetne jobb a fék. Meg a hangja is eléggé porszívósra sikerült. Értem én, hogy plug in hybrid, de azért lehetne valami motorhangja.
-
cuebler
senior tag
válasz
DigitXT #6451 üzenetére
nem is igazán értem. 1:29 körüli időket futottam, a utolsó 1:40 körüli hátránnyal lett utolsó. és nem köröztem (még csak nem is látszott elől)
(a parabolicában esetleg térgörbület is van???)
nem baj, 7:30-ra kapok 4100 fame-t, egész jó farm-lehetőség (mivel endurance nekem még nincs unlock-olva). párszor még nekifutok -
Allien
veterán
válasz
DigitXT #6431 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy eleinte sok bajom volt a draggal. Volt, hogy mellé nyomtam, mert ugye figyeltem, mikor vált zöldre a lámpa. Mióta NEM azt figyelem, ilyen gondom nincsen.
Azaz, az indító gombot figyelem, és a perifériás látásomra bízom a "zöld" érzékelését, így nagyon rövidre sikerült a reakció időt csökkenteni. Jó ideje nem volt olyan, hogy dragban veszítsek (persze szigorúan gép ellenfélnél).
Persze, 1x- 1x hamarabb nyomom meg, de késni nem nagyon szoktam.
A váltás az más tészta, az autó függő is persze...
Tehát, aki szintén a zöldre vár, az próbálja ki, hogy nem a lámpákat figyeli. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6406 üzenetére
Az a baj, hogy ezt már biztos nem tudnánk meghekkelni, vagyis visszamenőleg végteleníteni. Először is keríteni kellene egy régi APK-t. Már csak az a kérdés, hogy milyen régit, mióta van csak 3 szerelő? Én 2013 december végén telepítettem, tehát biztos, hogy ez előtti kellene. (Valakinek verziótörténet esetleg, vagy ötlet, hogy hol lehetne ezt megkeresni?!)
De aztán hiába indítunk ott profilt, mentünk felhőbe, azzal csak szétcsesszük a mostani fullos profilt, hiába állítjuk esetleg vissza másik profilból, nem hiszem, hogy pont ezt megtartaná...
Szóval marad a 3 szerelő meg a sok gold, amit a 2.1-el összeharácsoltam! -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6403 üzenetére
Hehe, ha olyan régen kezdtem volna, mint Te, akkor nekem is végtelen számú szerelőm lenne, és nem csak 3 db, ezekkel viszont gazdálkodni kell, még egy rohadt várólista sincs, ahova be lehetne parkolni a következő javításra váró autót. Szóval 3 szerelővel nem kezdek neki naponta 20 versenynek, csak éppen annyinak, amit még ki tudok gazdálkodni idővel. Esetleg felgyorsítom a javítást eventek esetén reklámokkal.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6401 üzenetére
Nem sok, több üzenet jön egyéb visszavágásról, mint TT-ről. Általában én se használok ghost-ot, max akkor, ha kíváncsi vagyok, hogy hol rontok tizedeket. De csak akkor próbálok visszavágni, ha full tuningos az autó, mert nem vagyok én még olyan profi TT-ben. Szokni kellene az autókat, de arra még nem adtam elég időt magamnak. Meg nem is fizetek plusz aranyat a ticketekért, ha elfogy, inkább kivárom, amíg újratermelődik...
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6383 üzenetére
Beleszámít minden festés, felni és matrica is sőt még az ültetés is, azért 600M a garázsom értéke mert minden ilyen kiegészítőt megvettem arra az esetre, ha a lányom szeretne pimpelni ezt-azt, akkor legyen meg minden, ne kelljen még arra is farmolgatni...
Na meg persze majdnem minden autó full tuningos, de néhány értékesebb autó full customja simán ad hozzá 2-3 millát.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #6379 üzenetére
A 42k aranyat érő reklám 7 nap és 7 óra folyamatos nézegetés lenne 15 mp-es reklámokkal, de a reklámok egy része fél perces.. Lehet, hogy csak én vagyok vak, de a hackelt profilon és az iap hacken kívül nem láttam még olyan módszert itt a topikban (sem külföldieken), amivel 1 nap alatt 40k aranyat lehetne gyűjteni.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6280 üzenetére
Az újrakezdem a farmolást részt úgy értettem, hogy kilépek a játékból (kihúzom a task listából), megnézem a VPN-t (mert ugye disconnected státuszban volt), elindítottam egy profilt, tehát újra aktív lett a VPN tunnel. Ha ilyenkor elindítom a játékot, akkor nekem újra ott van a free gold ikon és újra tudok reklámokat nézegetni. De mára meg meguntam, meg mindjárt megyünk buliba, majd holnap folytatom csak. Így is összejött ma 130-140 körül. Úgy terveztem, hogy tartom az aranyszintet, és nem upgrade-elek mindent fullra, hacsak nem muszáj, de még így, hogy majdnem fullra húztam a Regerát, simán majdnem annyi aranyam van, mint amikor elkezdtem az eventet. Plusz még más autóra is költöttem közben. Jó ötlet volt ez a készítőktől, mert ebből szerintem többet profitálnak ők is, mint az aranyvásárlásokból. Sokan néznek aranyért reklámokat, biztos ebből is bezsebelnek némi profitot...
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #6257 üzenetére
Szinte napra pontosan 2 hónapja volt, hogy indult a Mekis széria, azóta jött össze reklámból ami összejött (kb 10e) [link]
Akkor jött elő újra a Free gold, ami már jó ideje nem volt sehol, be is izzítottam a VPN-t újra. Akkor hiányzott 5-6 750+ -os autó meg vagy 15 befejezetlen széria, most meg a két új autó és a 4 Nascar van hátra. És ez azóta tényleg csak nyomkodás kérdése. Meglestem az adathasználat statot wifin 28 GB VPN az utolsó hónap... Igen, volt olyan nap hogy annyira ráértem, hogy 600-at nyomtam össze pár óra alatt.Egyébként a játékra jellemző, hogy az új, jellemzően qrva drága szériák és autók hatására csak játékkal sosem lenne esély "készre csinálni". 95%-ra már többször is álltam az Event Stats fülön. Egy éve 5e goldom volt benne (95%) és még 5e (vagy több) kellett volna a befejezéshez. Két hónapja már közel 10e goldom volt benne szintén 95% körül és most 20e-nél kis kerekítéssel majdnem kész minden. Jó, a Nascar az egy szar goldnyelő, azt hagytam a végére oda kell még vagy 2e.
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #6253 üzenetére
A karácsonyi akció nálam naponta többször is feljön, de nem csinál semmit, továbblép. Lehet rosszul emlékszem, de ha az autó már megvan, akkor is feljött a kocsi ilyenkor, csak alul kiírta szürkén hogy "owned" és kész. Meg bal felül a javítás/upgrade listában is hozta régebben az akciót, most ilyen nincs Valami nem kerek szerver oldalon.
A reklámokra annyit tudok írni, hogy én telón VPN-ezek, gyári 5.0.2-es Androidon és nem áll le. A komplett játék nincs is rajta, csak a kezdeti párszáz mega amit alapból lehúz. Játszani iPad-on szoktam (9.2) és ott is működik a VPN, de azt nem tartom zsebben. A gépek között a felhő mentéssel közlekedem és működik. Ja, régebben egy Androidos tableten toltam, ott is ment simán a TunnelBear VPN. Sose kellett semélyikhez mndenféle konfigokat tölteni meg állítgatni, ráböktél felépült és kész.
-
Pompi
nagyúr
válasz
DigitXT #6126 üzenetére
Áh, a befékezőst skippeltem - először a játék története során - nincs energiám meg felesleges goldom ezzel sz@rakodni - főleg, hogy totál baromságnak tartom a feladatot.
A 7/7 se könnyű, most fut második pénzes body tuning - kellett ráraknom a 290-hez, így meg lett úgy is, hogy a célegyenesben megtoltak
aztán reggel meglátjuk ez elég-e hozzá - árkon bokron át menve (tökön-paszulyon by DigitXT) már most is egész jól mentem, a 3. körben 100m körül vezettem, aztán hibáztam és beértek. 23 órám van még, valamit összehozok holnap, ezt már nem akarom skippelni, ez kihívás
-
.Habi
csendes tag
válasz
DigitXT #6090 üzenetére
Nem tudom nektek miért ad kevesebb reklámot, mint pl. nekem, lehet telefon vagy rendszer függő. A hétvégét meg tudom erősíteni, tegnap tényleg elég jól jött (~400 gold), de hét közben sem volt rossz, ahogyan az egész múlt hét sem (>1200 gold). Én este szoktam próbálkozni, mondjuk 8-tól.
Én usa-val szoktam kezdeni és nyomom addig, amíg folyamatosan adja (múlt héten nagyon sok reklám nem akart betöltődni, erre csak a kilövés és újraindítás volt a megoldás, néha többször is). Amíg fekete képernyőn írja, hogy nincs több reklám, addig nincs baj, mert megmarad a free gold ikon. Amikor a fehér ablak ugrik fel, akkor elveszi az ikont. Ekkor át szoktam lépni canadára, ott ad párat, vagy esetleg semmit, majd visszalépek usara és újra elkezdi adni.
Igazából már nagyon unom, de ha értelmes időn belül csak így lehet tuningolni, vagy hiányzó autót venni (már megvan a hiányzókra a fedezet, de egy-kettőnél még várok akcióra), akkor ezt kell fogom csinálni. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #6021 üzenetére
Csak egy bugot használtam ki, amit már nagyon rég befoltoztak. Cserébe mindent újra kellett játszani az elejéről, még mindig nem tartok ott, ahol a 3.1-et befejeztem. De cserébe van pénzem meg aranyam az összes autóra és upgrade-re, nem kell naponta órákat farmolni. Valamit valamiért...
Már szinte minden bugot befoltoztak, nem könnyű aranyat szerezni, a legjobb megoldás most a reklámnézegetés, de ehhez is hekkelni kell persze... -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #5822 üzenetére
Látom jó ellenfél leszel TT-ben, szinte mindenhol te vagy az első nálam, vagy ahol nem, ott hamarosan az leszel, mert mindig visszavágsz...
Megpróbálom majd a ghostod ellen is, kíváncsi vagyok hol rontom el nagyon. Az az érdekes, hogy volt olyan pálya, ahol saját magam ellen mentem és a mostani fullos kocsikkal sem tudtam már követni saját magam, tehát nagyon elszoktam már az időmérőktől. Az Ariel Atom V8-al pl harmadjára, vagy negyedjére sikerült az első szabályos kör, mert az első kanyart a célegyenes végén mindig elfékeztem és kicsúsztam - érvénytelen kör, kilép, újrakezd... Utána persze mindenhol előbb fékeztem, hogy legalább egy érvényes köröm legyen, benne is maradt jónéhány másodperc, kíváncsi vagyok meddig tudom még javítani, mert Suzukát kifejezettem szeretem, csak sok benne a trükkös kanyar, meredek féktávokkal... -
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #5812 üzenetére
Én kaptam hiper-szuper ajánlatot, csak 9.99 $-ért járt 300ezer pénz, és 10 órára 100% fame bonus, hát nem éltem vele.
2 napja vettem meg Bioshock: Infinite-t DLC-kkel együtt 12,49 €-ért, és sokkal tartalmasabbnak és élvezetesebbnek tartom, mint azt a semmi pénzt és 10 óra hülyére farmolást.Jó, igaz lehetne sokáig folytatni mi érné meg ennél is jobban, de nálam egyszerűen ez nem.
-
mcdennis
tag
válasz
DigitXT #5797 üzenetére
Hát nekem tényleg nagyon béna haverjaim vannak, akik minimális időt játszottak vele. Ezért nehéz az összehasonlítás :/
Szerény kis ösztöndíjomat vétek lenne erre költeni :/ De egyszer biztos eljön az idő mikor már normális jövedelmem lesz
hmm 26-27 perces futamok. Olyanok mikor vannak ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- i3-8100 + ASUS H310M alaplap + 8GB RAM egyben (félkonfig)
- Asztali PC , R5 5500 , RX 6700 XT , 32GB RAM , 512GB NVME , 1TB HDD
- Sony PlayStation 5 Fat 825 GB eredeti doboz, gyári kontroller
- Dell XPS 3K Érintős,core i7,16GB RAM,256-512GB SSD,ÚJ AKKU,ÚJ TÖLTŐ,Szép állapot
- AKCIÓ!!!Acer V3,FullHD core i5 6200u(4X2,8Ghz),8GBRAM,nVme
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest