- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- VoLTE/VoWiFi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mármint hogy érted? Az NV fog fizetni, hogy tőlük vegyék a lapkát? Ez nagy tételben nem igazán éri meg. Az AMD is minimum nyereségösszeggel dolgozik. Egyszerűen drága ezeket a termékeket kifejleszteni és legyártatni. Ha valaki ezt nem hajlandó megfizetni, akkor nem csinálják meg.
A PS3-nál nemcsak a CPU-hoz, de még a GPU-hoz is volt nagyon részletes publikus dokumentáció. Ez a Microsoft és a Sony konstrukciójában alap, mert van egy technikai csapatuk. Az MS-nél ez széttagold, de a first party stúdióknál ott vannak, míg a Sony-nál ez az ICE Team. Ők dolgozzák ki a szoftveres fejlődés hátterét.
Például a Nintendónak ez azért lényegtelen, mert ilyenjük sosem volt. Ők nem gyúrnak a technológiára, hanem csak az élményben hisznek.(#83) Raymond: "Nem volt, ami volt az is japanul."
Egy rövid mondaton belül cáfoltad magad! Az, hogy japán a dokumentáció nem akkora probléma. Egy nagyobb stúdiónál belefért egy Japán programozót szerződtetni a PS3 miatt.
Elég sokat foglalkoztam a PS3 problémáival, rengetegszer igen sokáig eljutottam a fejlesztőknél. A fő gond a toolokkal volt. A Sony fejlesztőeszközeivel évekig nem lehetett jól kihasználni a Cellt. Erre a CodePlay kínált egy megoldást (liboffload library), amivel hatékonyabban lehetett az SPU-kra offloadolni, csak mire ez elkészült, addigra a kutatásokat elvitték az Xbox 360 irányába a fejlesztők. Emiatt teljesen általánossá vált az Xbox 360 GPU dynamic branching képességének használata, amiben a PS3 GPU-ja nagyon gyenge volt, és ezt az SPU-kkal kellett megoldani a PS3-on. Emiatt tudta a konzol csak az exkluzív játékokban megmutatni, hogy mire képes, mert multiplatform szinten az Xbox 360-ra történtek meg a kutatások.
-
Ren Hoek
veterán
Én is Vegát szeretnék venni, tehát abszolút AMD/NV fanság ellen vagyok. Azt veszem ami adott esetben kell. Addig lehet bevásárolok egy 1070-et ideiglenesen, és imádkozok, hogy ne bukjak rajta 50K-t pl.
Csak azért fanoztam, mert jellemzően egyből ugranak bármilyen HSZ-re, ami kicsit kritikus lenne az AMD-vel kapcsolatban.... pedig teljesen egyetértünk... Minek tapsoljunk? Még csak hír sincs a Vegáról. Sajnos simán lehet, hogy a full Pascal set és a 480 kiadása után eltellhet 7-8 hónap is(!), míg lesz valami előrelépés. és a DX12 hadjáratról és az AMD támogatta játékokról sorra derül ki, hogy a DX12 egy nagy kalap sz.. eddig, jó nagy késéssel összetákolt valamik. Valahogy nem ez volt beígérve. (GCN-re sem...)
(#81) myckey válasza: Nem hiszem, hogy ki kellett volna derülnie a hsz-edből, hogy irónia lenne esetleg. Szimplán csak lehülyéztél valakit. Ennyi jött le.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi nem lenne. A DX12 maradna úgy ahogy van. Az teljesen jól működő rendszer. A konzol hardvere ilyen formában lényegtelen, mert arra írhatnak akármilyen más API-t. Nyilvánvaló, hogy ami most a PC-n zajlik az egy felzárkóztatás, aminek a shader model 6.0 a vége. Mármint technikailag, mert a fordító infrastruktúra is azért módosul, hogy a HLSL mellett lehessen például C++17-ben programozni. Csak ehhez a mostani infrastruktúra nem felel meg. Ugyanezt csinálta a Vulkan is, amikor bevezették a SPIR-V-t.
De mondjuk az MS és a Sony nem igazán vesz számításba olyan alternatívákat, akik nem dokumentálnak publikus formában, mert a dokumentálás hiánya nagyon nehézzé teszi a fejlesztők dolgát. Vagy AMD, vagy ARM, vagy Imagination lesz legközelebb.
-
Ren Hoek
veterán
Ugyan már, megint nem értem miért kéne mentegetőzni az AMD fanok előtt. A 480 igen is kevés, 1080p-re, aki olyan paraméterekkel játszik. (60FPS/Ultra/High) .Még ez a csodás Deus Ex DX12-ben is bizonyítja, hogy kevés... és akkor még nem is beszéltünk konstans 60-ról, hanem csak átlag 60-ról. Ahogy fentebb is írták, lazán kijöhet átlag 60 FPS, de ha hullámzik össze-vissza akkor sz.rt sem ér az egész. Komolyan, akkor már inkább lenne stabil 30, vagy stabil 45 FreeSync. Az ideális min 60 lenne SYNC mellett és kész. Kérdés, hogy erre melyik kártya képes 1080p, bármely játékban?
Az AMD pedig nem volt képes konkurencia ellen semmit se kiállítani, és még majdnem fél évig ez lesz ebben a kategóriában
(+ ha úgy vesszük 1080 és a Titán is kevés 4K-ra... de ez más téma. High DX12 4K..és a Titan X 40 FPS... nevetséges vicc)
-
Televan74
nagyúr
Neked nem elég!
Ön nyert! Nyereménye pedig a következő! Megveheti a Új kártyánkat ami jelenleg Volta kódnéven fut.Potom 200.000 Ft .-ért. Ha még melléje tapsol is hogy éljen az Nvidia kap 10% árcsökkentést.Ha lepisilja az AMD logót a piszoárba akkor kap újabb 5% -t a vételárból!
-
#16939776
törölt tag
FPS-ben tényleg nincs számszakilag eltérés, viszont a 11 egyenletesen akadozik, de mégis reszponzívabbnak, kiszámíthatóbbnak hat, a 12 meg gyorsul-lassul össze-vissza fordulás közben.
HT nélkül egyenletesebb lenne mindkettő az tuti2-3 év és nem lesz ilyen "ordító" különbség köztük, csak a gyomrnak kell addigra megszoknia a hullámzást.
...addig csak nagyon-gáz, egy fillért nem adnék érte... -
Abu85
HÁZIGAZDA
A jövőben sem fogod látni. Nem megfelelő hozzá a konfigurációd. Ez van. Lehet, hogy ez a sok félreértés megérne egy nagyobb cikket, ami lényegében minden dologgal foglalkozik.
(#36) Raymond: Beütöttem a Google-be, hogy DX12-es DE tesztet keresek és ez volt az első találat. Szeptember 8 még kedvező is az összehasonlításra, mert akkor még nem gyors kódok futottak Radeonon. De amúgy ugyanaz igaz erre is, még nem volt végleges a kód.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ki cseszte el? Most egy picit elment a BF1 és a DE:MK a DX12 adta lehetőségek irányába, és ezért nem minden hardveren tudnak gyorsulást elérni, mert bizonyos hardvereket nem erre terveztek. Ezért a szoftverfejlesztő, vagy a hardverfejlesztő a hibás?
A felhasználók is igazságtalanok. Ütjük az asztalt, hogy használjátok legalább egy picit jobban a DX12-t. Erre jön két cím, picit jobban használja, és egy rétegtől jön a "nem erre számítottunk". Pedig a DICE és az EIDOS Montreal most csak azt csinálta, amit kértek a felhasználók.Ugye most beszélünk végleges DX12 módról, a szeptember elejei kód béta volt. Most lehet újramérni mindent. Nekem átlag +20%-ot hoz a DX12 mód. De nyilván majd lesz róla teszt, mert felvesszük a játékot a tesztcsomagba.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak a DX12 zászlóshajóinál, mint a Deus Ex Mankind Divided és a Battlefield 1 vannak tipikus problémák, pont azért, mert egyre inkább a DX12-re szabják a motort. Többek között új UAV formátumokat használnak, illetve konstans puffert fokozatosan felváltja a raw puffer. Ezek előnyösek egy erre tervezett hardveren (Radeonok, új Intel IGP-k, konzolok). De a GeForce-oknak a konstans puffer a legjobb, ha adatelérésről van szó, csak hát a compute shader ezekbe direkten nem írhat ugye, illetve az a jó az NV-nek, ha az UAV-k a root signature-be kerülnek közvetlen, csak hát nem minden formátum írható be így. Tehát minél inkább DX12-es zászlóshajó egy játék, annál inkább hátrányos a GeForce-oknak. Ezzel a fejlesztők nem tudnak mit kezdeni, maximum annyit, hogy beírják a patch-be, hogy nem minden hardveren előny a DX12-es mód.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Háztartási gépek
- Építő/felújító topik
- Lexus, Toyota topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- További aktív témák...
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest