- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Magyarul megjelenés után két hónappal már majdnem kész a játék
-
#85552128
törölt tag
Multiplayer játéknál amihez folyamatosan jönnek a DLC-k más dolog, több a bug lehetősége is és nehezebb tesztelni Battlefront pl tök simán indult és a BF1 is játszható csak kisebb bugok vannak. Lehet a BF4 sem sikerült volna úgy, ha nem kell külön erőforrást pazarolni a Mantle-re Ez egy single player játék amit már egyszer elcsúsztattak fél évvel, ennek ellenére optimalizálatlan, bugos és hiányos volt megjelenéskor. Mafia 3, QB után a legrosszabb PC-s port az éven.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Persze, hogy kedvező "- There is a known bug that causes some very high end cards to regress relative to DirectX 11. This bug is being addressed by the development team."
Magyarul, hiányos, bugos verzió benchmarkjait hasonlítjuk. Persze ha a Radeon gyorsabb akkor nem számít...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Most akkor mégis csak az egyik gyártót érintette ?
Persze, persze a szokásos ezt meg azt nem lehet jól használni - oldják meg, használják a hardvert, ez lenne a low-level api lényege, nem az, hogy elveszíti a teljesítményének nagy részét a DX11-hez képest...
"Vajon ez a szoftverfejlesztő sara, vagy a hardverfejlesztő nézte be a közeljövő alakulását?"
Melyik másik DX12-es játékban veszít ennyi teljesítményt az nVidia ? Na látod...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ahogy xy másik fejlesztő is. Semmi olyan nincs a Deus Exben ami ezt a teljesítményvesztést indokolná, nem vezethetem le, nem vagyok fejlesztő és nem az én dolgom ezt megoldani.
(#47) Abu85 BF1-et az AMD-sek is DX11-ben játsszák annyira jól sikerült. Btw. itt nem 5-10%-ról van szó, a 1080 legalább 17%-ot veszít a TX meg szinte semmit, akkor hogy is van ez ? Ugyanaz az architektúra...
[ Szerkesztve ]