- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Android szakmai topik
- Fókuszban a One UI 8 és a biztonság
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pontosan azért ragadtam ki, mert a 2 dolog ellentéte egymásnak. Nem támadásnak szántam, de pont most kifejtetted szakszerűen amit igazából úgy általánosságban érez sok ember.
Hogy nevezhetne egy játékészsítő véglegesnek egy kódot, ami a VGA piac legnagyobb részén nem fut megfelelően, sőt, lassulást okoz, és hogy lehet azt mondani, hogy leszarom, mennyit keresek rajt, mert nekem elég az, ha a VGA piac 20% nak ( AMD ) egy részén( GCN 3-4) jól fut a játékmotorom .( abból is még sok ember nem váltott WIndows 10 re)
Legtöbb user ezért mondja, hogy kapufa a Dx 12, mert AMD is csak azért erőlteti ezt a dolgot, mert AMD van a jelenlegi konzolgenerációba. Jelenleg a Dx 12 a PC VGA piac nagyobb részének nem ér semmit, mert nem profitál semmi előnyt ebből, hiába van ráírva nagy betűkkel a VGA dobozára hogy támogatja az adott Dx verziót.Ennek a másik fele meg, hogy jelenleg a Dx 12 senki másnak nem jó, csak a lusta fejlesztőknek akik így minimális munkával kidobhatják a szar portokat és játékokat, és az AMD nek, és a Microsoftnak. Csupa olyan cég akiket mi otthoni felhasználók nagyon szeretnénk támogatni, hogy még több pénzt kereshessenek még szarabb portokkal még könnyebben. Egyértelmű, hogy érdekük fűződik hozzá, hogy ezt megtegyék és letolják a torkunkon a Dx 12-t , mert ebből ők nyernek a legtöbbet, nem mi, felhasználók.
Ez egy ügyesen összeeszkábált dolog azért, ezt te is érzed. Könnyű most ingyenesen szállítani a dolgokat, aztán majd eljön ( sőt már eljött , hisz pont erről beszélünk most) az az idő, amikor ez a szoftverfüggőség mégis csak kerül valamibe, még hozzá a függetlenség feladásába. Igazából ez egy nagyon ügyes mézesmadzag taktika, ami úgy látszik bejön az AMD nek, csak éppen nekünk PC -n rohadtul nem jó, mert a fenti százalékokat figyelme véve, a legnagyobb PC-s tábor hátrányba van.és AMD ből is ugye a GCN 1-2 Vennünk kell új hardvert, vennünk kell új oprendszert,aztán nem kapunk érte semmit,( ja de + 5-10 fps) és nézünk, hogy ez miért kellett. stb. Igazából ennél gusztustalanabb összehangolt arculatváltás még nem volt ezen a fronton.
Sokkal jobb lett volna ha Vulkan veszi át a Dx 12 helyét, az lett volna igazán a fejlődés és az előrelépés, és ez volt( lett volna) amiért én támogattam az AMD-t. nem ez a jobbik út a fejlődésre én úgy gondlom, hanem a Vulkan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bocs rossz kommentre böktem a válasz gombot.
(#124) b.: Miért kell kiszakítani egy mondatot a szövegkörnyezetéből? Az AMD-t igenis nem érdekli, hogy az NV-n egy játék hogyan fut. Miért érdekelje?
(#125) huskydog17: Nem direkt csekkről van itt szó. Az AMD nagymértékben támogatja a LABS kutatásait. És itt nem csak erőforrásról van szó, hanem pénzről is, mert az Eidos Montreal is megy a Frostbite modell felé, és ez az új Dawn motor azért született meg, hogy a jövőben minden Eidos csoporton belüli játék ezt használja. A Square Enix annyira nem érdekli az AMD-t, számukra az Eidos csoport a fontos.
A másik, hogy nem hazudták azt a világnak a fejlesztők, hogy ez a kód makulátlan. Dőlt betűkkel hívták fel rá a figyelmet, hogy ha nem érzed jónak, akkor válts vissza DX11-re. Viszont az AMD-t igazából csak az érdekli, hogy a GCN-en egy játék hogyan fut. Nem érdekli őket, hogy a GeForce-on esetleg problémás még a DX12 kód. Ha úgy érzik, hogy GCN-en már jó, akkor kiadatják a partnerükkel. Szerintem ez rossz dolog, mert úgy gondolom, hogy akkor van kész valami, ha minden hardveren stabil, de nem én döntök erről, és tekintve, hogy mennyi LABS kutatás alapját dolgozta ki az AMD, egyszerűen a belefér kiadni a kódot nekik, majd beleírni a readme-be, hogy lehetnek olyan hardverek, amin nem jó. Csak abba gondolj bele, hogy egy olyan rendszert felhúzni, amit az EA csinál pokolian drága. Nem véletlen, hogy nem csinálják sokan, de az Eidos csoport is látja, hogy ez a működő irány. Viszont anyagilag ők nem egy EA, vagyis borzalmasan fontos számukra, hogy az AMD továbbra is ellássa őket GeometryFX-ekkel, TressFX-ekkel, ShadowFX-kel, akármilyenFX-ekkel, mert a technológiáik erre épülnek. Egyszerűen nincs pénzük és tulajdonképpen már idejük sem arra, hogy ilyeneket a nulláról fejlesszenek, így valamilyen szinten az AMD-nek, mint a kutatási részleg "beszállítójának" hatalma van a LABS felett. Ha valaha is utol akarják érni az EA konstrukcióját, akkor néha muszáj nem helyes döntéseket hozni. De addig örülj ennek, amíg ezek a döntések, csak pár hetes problémákat okoznak.Arra is érdemes figyelni, hogy például az új Frostbite compute culling módszerének is a GeometryFX az alapja. Annyira komplexé váltak ezek a rendszerek, hogy ezek a stúdiók az AMD segítsége nélkül nem lennének képesek ilyen technikákkal szállítani a programokat. Persze a Frostbite Team sokkal kevésbé függ az AMD-től, mert nem direktbe vették át a GeometryFX-et, hanem elkezdtek egy alapot fejleszteni és azt a GeometryFX-szel fejezték be. De ettől még rengeteg AMD által írt kódot felhasználtak. A jövőben, ahogy drágul ez az egész, egyre többször kényszerülnek majd erre.
-
duc
aktív tag
válasz
huskydog17 #125 üzenetére
Nem kell ahhoz kiadni több millió dollárt, hazudnak ők ingyen is...
-
huskydog17
addikt
Tehát azt akarod mondani, hogy az AMD egy csekk ellenében megkérte a Nixxest és a Square Enix-et, hogy adják ki a nem végleges állapotú DX12 módot és hazudják az egész világnak, hogy az a stabil kiadás és a fejlesztő-kiadó páros vállalja ennek minden (negatív) következményét? Ugye mennyire abszurdnak tűnik? Mert az is! Ugye ezt te sem gondolod komolyan? Erősen kétlem, hogy az AMD-nek lenne annyi pénze, főleg most, miután kiadtak több száz millió dollárt a GF-nek. Szerinted tényleg kiadnának sok millió dollárt, csakhogy hazudjanak az egész világnak?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #122 üzenetére
Stabil volt GCN3/4-en, illetve jórészt az volt általánosan a GCN-en. Az AMD azért fizet nekik egy csomó lóvét, hogy a GCN-t szolgálják ki minél előbb. Például az AMD le se szarja, hogy miképp fut a DX12 mód GeForce-on, mivel a Radeon tulajokat sem érdekli. Ez az NV problémája, majd megoldják, ahogy akarják. A Nixxes meg elintézte azzal, hogy ha nem működik a DX12 mód, akkor használd a DX11-et. Ezzel be voltak biztosítva.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #120 üzenetére
Ami sajnos nem volt stabil, hacsak nem volt GCN3/4 hardvered, de azért ne csupaszítsuk már le csak két architektúrára az elegendő munkát. Igenis akkor van kész, ha minden hardveren stabil.
-
huskydog17
addikt
"Nem mondtam sehol a hírben, hogy nem lesz további gyorsulás"
Így van, ezt a fórum hozzászólásban írtad, amit be is linkeltem.
"csak maga az alap kód véglegessé vált, és vállalható minőségű."
Az alap kód - ahogy azt korábban is említettem - a 582.1 build-ben érkezett október 7-én. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #118 üzenetére
Nem mondtam sehol a hírben, hogy nem lesz további gyorsulás, csak maga az alap kód véglegessé vált, és vállalható minőségű. Aztán ahogy reszelik magát a játékot, még gyorsítanak rajta, de radikális mértékben erre már nem érdemes számítani. Ezúttal pusztán a compute shadereken optimalizáltak, így azok futnak gyorsabban, emiatt van DX12 alatt is gyorsulás, de ugyanez igaz a DX11-re is, mert ott is gyorsabban futnak le a compute shaderek. Elsődlegesen itt a GeometryFX compute culling kódja frissült, mert abból volt még egy régi verzió a játékban.
Nem sokat tudnak most tenni azzal, hogy az NV-n nincs multi-GPU. A Microsoftnak a nyáron bevezetett egységes AFR rendszerét használták a játékhoz és az NV-nek az erre írt drivere eléggé köhög. Nem a Nixxessen múlik, amit megjön a driver elérhetővé teszik ezt a kódot mainline is. -
huskydog17
addikt
Lássuk csak:
"New Breach content.
Breach UI improvements.
Addition of new Breach related achievements.
Prevent drawing a gun when exiting PC or terminal.
Fixed an issue where there was no prompt to exit the telescope that can be found in Prague.
Fixed an issue for black artifacts when SSR, MSAA 2x and Stereoscopic 3D are enabled.
Improved overall performance for DirectX 11 and 12.
DirectX 12: Fixed an issue where for some systems cinematics would be rendered as black.
DirectX 12: Fixed an issue where you would see rain splatters on Jensen while in-doors.
Various MSAA bug fixes"Hát ez igencsak érdekes főleg ennek tükrében. Innentől a cikk címe teljes mértékben értelmét vesztette, illetve most már erősen félrevezető is.
Ja és az NV-hoz a mGPU support még fejlesztés alatt van, szóval ez a DX12 kód annyira végleges, mint amennyire én vagyok a pápa (nem vagyok).
-
Levwi
aktív tag
Valaki akinek van lehetősége megnézné kétkártyás rendszerrel, hogy hoz e valami javulást, mert benchmarkot nem találok sehol. Mindenhol csak 1 gpu-s rendszerrel tesztelték.
-
Kronos3000
senior tag
Szóval mindenki mérges mert a nagy durr a dx12 eddig legalábbis parasztvakítás.
-
X Factor
addikt
válasz
Fitzgerald #99 üzenetére
Még jó h. most kapsz boltból 128-ért 1070-et...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #111 üzenetére
Nincs semmiféle félreértés itt. A DX12 kódnak a bevezetés óta volt egy olyan hibája, hogy a memóriavezérlést nem írták meg stabilra a fejlesztők. Attól, hogy kikerült a previewből a kód, mert a GCN3/4 kapott némi erősítést, hogy ne omoljanak össze, még nem lett stabil a kód általánosan, mert ugyanúgy problémás maradt a többi hardveren. Az általánosan stabil kód a legújabb frissítésben van csak, és emiatt ez a végleges. Az, hogy nekünk pont szerencsénk volt a GCN3/4 hardverrel még nem jelenti, hogy más tudta makulátlanul használni október nagy részében ezt a kódot.
-
huskydog17
addikt
Na látod, itt a baj. Rossz a szóhasználat a cikkedben, mert amit te véglegesnek tekintesz, az a valóságban nem véglegest jelent, még a fejlesztők szerint sem. A szoftverek esetében a végleges annyit jelent, hogy bekerült a stabil ágba, hivatalosan is elérhetővé vált (1.0 verzió; final build stb.), ez pedig október 7-én megtörtént egy korábbi build-el.
Az, hogy a te saját, egyéni szótárad szerint végleges a kód, sajnos erősen roncsolja a cikk hitelességét.
A végleges szó helyett például "jelentős javítást" vagy "jelentős fejlődést" kellene írni, mert így a cikk egyszerűen félrevezető.Mielőtt ismét megsértődnél, közlöm, hogy ezt építő jellegű kritikának szántam. Okosabban kellene megválogatnod a szavakat és szóhasználatot (ezt nem csak erre a cikkedre értem).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #106 üzenetére
Amikor minden ismert kritikus hibát befoltoztak a DX12 módban.
Nem lesz. Az utolsó javítással az utolsó ismert nagy problémát is befoltozták (ami ugye kritikus stabilitási hibát javított, illetve javult a teljesítmény is, hiszen a memóriavezérlés korrigálásának ez egy mellékhatása volt). Ezután már csak apró hibák lehetnek a kódban, amelyeket lehet persze javítani, de azok már nem hoznak nagyobb stabilitást, vagy nagyobb teljesítményt. Innentől kezdve már a következő motorverzióra koncentrál a csapat, mert erre a játékra vonatkozóan a DX12 móddal ténylegesen elkészültek.
-
Sblat77
csendes tag
válasz
Fitzgerald #10 üzenetére
Ezt én is megerősíteném benchmark alatt egy átlag 15 FPS-es javulással..
Ingame csatában inkább 5-10 fps az a 15.... -
becsitibi
senior tag
Sziasztok.
Ahogy elnézem a dolgok állását,szinte semmit sem változott a PC piac 4 éve,mielőtt kiléptem volna a hc gamer időszakomból.És ez tényleg soha sem fog változni.Több százezer forintos gépeken mennek el a legjobb és legújabb játékok full grafikán 50-60 fps-sel.Teljesen hülyének nézik a hardwer gyártók,és a szoftver fejlesztők a felhasználókat.Minimális gyorsulások vagyonokért cserébe.Ameddig ez lesz addig ne is várjanak növekedést a pc piacon.
Bocsánat az offért.
Üdv nektek!
-
NandoXXL
senior tag
válasz
huskydog17 #106 üzenetére
Azért végleges a kiadás mert Abu mondta, ilyen egyszerű. Kitűnő lesz a fantasztikus dx12 tesztkörnyezetükbe, (statisztikához is kell a megfelelő minta vétel, hogy a jóslatok valóra váljanak
)
-
deja vu
addikt
válasz
Fitzgerald #103 üzenetére
Mondjuk már 136 ezerért kapni Gainward Phoenix kártyát a 3 betűs **X boltban. Az már szerintem elég jó darab, és olcsó ennyiért.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Fitzgerald #99 üzenetére
Giga is 130 volt legutóbb...
(#101) Gainka: Nem neked vagy nekem kell bizonyítania az AMD-nek, hanem a részvényeseknek. Oda pedig üzleti terv kell, hogy ELADJÁK profittal a Vegát. Ennyi.
Erről már nincs is értelme beszélni, mert orbitális késésben vannak. Szóval a nagyobbnál is nagyobbat kell durrantani. -
Gainka
őstag
Bírom ezt
a vega roszkor jon mert a hiper sztár 1070el betelt a piac, de a rá két három honapra érkező új nvidia kartyak mar pont jókor jonnek arra mar váltani kell.
ugyan mar...
Jaj varjatok mar, 1050 is roszkor jött mert mar 960-al meg 380-al telített a piac, sot akkor mar elég csak csúcs kártyát gyartani az előző évi jo lesz a kozepkategoriaba.
Minden úgy jo ahogy az nvidia csinálja ez a lényeg. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #91 üzenetére
Nem jelent semmit, hogy korábban kikerült a frissítés a Previewből. A legújabb verziótól végleges, mert bekerült a a legfontosabb javítás a DX12-re:
- Improved stability and performanceAz egyel korábbi verzió csak a betöltési időt csökkentette.
Na meg persze bekerült a multi-GPU, de a fő előny az egy GPU-s javítás.
-
Fitzgerald
veterán
A Vega megjelenésekor tudod mikor veszel te 1070-et 120-125-ért
Erre csak akkor lesz némi esély, ha a Vega kártyák hozzák a kötelezőt (tehát lesz az 1070-nek és az 1080-nak is versenytársa teljesítményben), és emellé még az ár/teljesítmény/fogyasztás mutatójuk is jobb lesz, mint az nvidiáké.
Amíg ez nincs így, addig nem fognak árat csökkenteni, és azért lássuk be: az AMD-t ismerve elég kicsi az esélye annak, hogy ez mind valóra válik. Mondom ezt úgy, hogy 12 év után először vásároltam idén nvidiát (1070), az AMD töketlenkedését megelégelve. -
Ren Hoek
veterán
És akkor ki fogja megvenni? Mikor már kapsz addigra 120-125-ért 1070-et?
Tehát ki ad 150 ezret egy olyan kártyáért, ami az aktuális még mindig domináns DX11 tesztekben ekvivalens egy 120K-s kártyával? Ráadásul már jól telített a piac 1070-el. Nagyon sok kiment. (Én ebben bízok csak, hogy nem szállhatnak el pofátlanul mint NV)480 más helyzet volt, mert hirtelen nem volt semmi konkurenciája.
(... az viszont szép álom, hogy 1080 teljesítményt kapnánk olcsón. AMD minden centet le fog húzni, hiszen eladási árbevételt kell termékenként kreálnia)
-
.LnB
titán
120 ezer körül... Itthon a 480 indított majdnem 120 ezer körül... Ide csúcs kártya kell 1080 fölé, vagy vele egy szintre. Milyen áron? Ha bármit is akar előrelépni az AMD akkor 1070 árának megfelelő összegért. De ők akkor is az 1080 árán adnák. Akkor meg megint nem fognak vásárlókat nyerni maguknak. Mert 1070 és 1080-ról a kutya nem fog váltani.
-
Ren Hoek
veterán
Vegával vélhetően azért késnek, mert brutálsokat fogyasztott gondolom első körben, ha a Polarist vesszük.
Ezt kell levinni értelmes keretek közé......de ha már a Fury X teljesítményét hozzák 120 ezer körül, kisebb fogyasztással, 250 Watt körül mondjuk, akkor jól jártunk. Szerintem többét nem nagyon adhatják, mert hiába a DX12, de minden DX11 még... most egy sz.r Deus Ex, meg BF1 miatt fog valaki sokkal többet adni a Vegáért, ami mondjuk DX11-ben kb lesz egy 1070? 250 Watt fogyasztással...
Érdekes árazás lesz az már fix... DX12-re árazzák, vagy DX11-re.
Mert ha TFH összesítettet nézem, akkor 1070 ekvivalens teljesítmény, de ha DX12-őt, akkor meg 1080 pl... most akkor 180K vagy 120K-ra lövik be. -
Én egy dolgot nem értek Abu. régebben a DX váltásoknak volt értelme. lehetett látni előre, hogy a Dx 11 milyen előrelépést hoz majd grafikailag, technikailag stb. Most, ha egy játékot elindítasz dx 11 módban vagy dx 12 ben semmi különbséget nem látsz grafikailag köztük.sebességben meg vagy csökken éppen vagy pedig kapsz + 10 % előnyt. Az hogy a VGA piac 20 % nak az 5 %-a érez majd valami gyorsulást nem éppen a fejlődés határ, sőt szerintem a legtöbb player ezt le is sz@rja, mert nagyon jól tudja, hogy egy régebbi radeon sem fog annyit gyorsulni, hogy egy addig játszhatatlan játék majd hirtelen hasítani fog a kártyáján, köszönhetően a dx 12 nek. ( na meg ugye a kezdeti GCN csoda, aztán kiderült hogy abból is lesz majd még 4 féle verzió, ami majd jó lesz éppen, a régi meg kuka.)
De le is lehetne egyszerűsíteni. Régen , ha egy kártya támogatta a dx 10 -et akkor az támogatta és kész.- Most támogatnia a kell a dx 12 őt de ha lehet GCN legyen és abból is az utolsó 2 verzió, mert akkor jó, gyorsul a játék. Én nem látom át ezt a dolgot de ez értelmetlen,erőltetett, sőt a DX 12 ebben a formában sz@r, mert nem így kellene működnie az egésznek. Igen szánalom ezt kimondani, de régen még ez is jobb volt . jelenleg a dx 12 ből a kiadók és a fejlesztők profitálnak, a vásárlók nem. Igazából ezen az áron teljesen jó a dx 11 is, hogy kell hozzá egy új oprendszer egy új VGA és ehhez nem kapsz semmi pluszt , ami megmagyarázná. hogy ez miért kellett neked dx 12 re lépned. Elkerülendő az AMD vs NV vitát, szerintem igen is az NV jár jó úton, mert a fejlődés az, ha kisebb fogyasztással, nagyobb teljesítményt tudsz előhozni, mert az legalább érezhető előrelépés nekünk vásárlóknak is. Szerintem most az AMD vásárlók is megérezték ezt a 4xx sorozattal, mert ott is történt szép előrelépés ezen a téren. de igazából ezen kívűl semmi féle pozitív változás nem történt velünk az utóbbi 2 évben.
-
Milka 78
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #90 üzenetére
Nem megyek...küldenek
-
huskydog17
addikt
"Bár a fejlesztők az újabb DirectX API-ra már szeptemberben elérhetővé tették a támogatást, ennek jellege leginkább előzetes volt, és ezt jól jelezte az is, hogy konkrétan béta frissítést kellett letölteni a működéshez.
Az elmúlt hetek javításának hála azonban lényegében teljesen elkészült a DirectX 12-es mód, amelynek a legújabb frissítésben már olyan, ahogy azt a fejlesztők elképzelték."
Ez nagyon erős ferdítés.
A végleges (nem béta) DX12 mód 2016. október 7-én jelent meg!
#31 Abu85: "26-án jelent meg a végleges frissítés"
"[07-10-2016] PC Patch notes for Deus Ex: Mankind Divided Patch build 582.1"
"Official release of DirectX 12 support in Deus Ex: Mankind Divided:
Added support for DirectX 12."A cikked első két bekezdése egyértelműen arra utal, hogy te azt tekinted "véglegesnek" amikor elhagyja a béta stádiumot a támogatás, vagyis belép a stabil ágba. Ez október 7-én történt meg.
Október 18-án kijött az 592.1-es build ami többek között a már stabil ágban lévő DX12-höz hozott javításokat.
Október 24-én jött az AMD Only mGPU support és te ez utóbbihoz írtál a cikket, miszerint az a végleges kód. Ez szimplán nem igaz.
Kerestem a PH lapcsaládon belül cikket az október 7-én történt hivatalos stabil kiadásról, de ilyet sajnos nem találtam.
Azt a 26-ai frissítést pedig nem tudom honnan szedted.
-
duc
aktív tag
nem csinál az nvidia megfelelő hardvert... nem foglalkozik a mantrázott úttal... szerintem addig van jó világ. Ha felszívják magukat és megcsinálják, az akkora pofon lenne hogy a fal adja a másikat. Jelen előnyük mellett semmi értelme, mindig csak annyit hoznak ki amennyi éppen elég. Ez az üzleti modell bevált, hülye lenne robbantani.
-
Z10N
veterán
Igazan lehetne csinalni mar egy dx12 multiadapter tesztet gcn1/2/3/4-gyel, illetve ezzel a beepitett eljarassal is.
-
arn
félisten
eddig nagyon bejott, amit josoltam a dx12 megjelenesekor
kaosz lesz, es a vegen nem fognak a fejlesztok x fele kartyara optimalizalni. az ok baromi egyszeru... a kartyagyartok jobban erdekeltek, hogy a kartyajukon jol es hibatlanul fusson a jatek, mint a fejlesztok, a visszafele valo kompatiblitasrol ne is beszeljunk.
eltelt tobb mint egy ev, es ugyanolyan fejetlenseg van. a fejlesztoknek a portolas sem sikerul gyakran tul fenyesre, ez az alacsonyabb szintu kartyaspecifikus optimalizalas ugy kellett, mint egy pup a hatukra. talan ugy mukodne a modell, ha egyfele dominans architektura lenne, ami az amd pechjere nem az ovuke.
-
válasz
Fitzgerald #10 üzenetére
Inkább nevettem. A DX12 előnyeit a fejlesztők érzik, nem a játékosok. Kevesebb meló ugyanazért a pénzért.
-
Raymond
titán
"A PS3-nál nemcsak a CPU-hoz, de még a GPU-hoz is volt nagyon részletes publikus dokumentáció."
Nem volt, ami volt az is japanul. Szerintem ne lovald bele magad ebbe olyan gyorsan es jarj utanna eloszor vagy inkabb hanyagold ezt a reszt. Van eleg ami jobban a topic temahoz kapcsolodik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mármint hogy érted? Az NV fog fizetni, hogy tőlük vegyék a lapkát? Ez nagy tételben nem igazán éri meg. Az AMD is minimum nyereségösszeggel dolgozik. Egyszerűen drága ezeket a termékeket kifejleszteni és legyártatni. Ha valaki ezt nem hajlandó megfizetni, akkor nem csinálják meg.
A PS3-nál nemcsak a CPU-hoz, de még a GPU-hoz is volt nagyon részletes publikus dokumentáció. Ez a Microsoft és a Sony konstrukciójában alap, mert van egy technikai csapatuk. Az MS-nél ez széttagold, de a first party stúdióknál ott vannak, míg a Sony-nál ez az ICE Team. Ők dolgozzák ki a szoftveres fejlődés hátterét.
Például a Nintendónak ez azért lényegtelen, mert ilyenjük sosem volt. Ők nem gyúrnak a technológiára, hanem csak az élményben hisznek.(#83) Raymond: "Nem volt, ami volt az is japanul."
Egy rövid mondaton belül cáfoltad magad! Az, hogy japán a dokumentáció nem akkora probléma. Egy nagyobb stúdiónál belefért egy Japán programozót szerződtetni a PS3 miatt.
Elég sokat foglalkoztam a PS3 problémáival, rengetegszer igen sokáig eljutottam a fejlesztőknél. A fő gond a toolokkal volt. A Sony fejlesztőeszközeivel évekig nem lehetett jól kihasználni a Cellt. Erre a CodePlay kínált egy megoldást (liboffload library), amivel hatékonyabban lehetett az SPU-kra offloadolni, csak mire ez elkészült, addigra a kutatásokat elvitték az Xbox 360 irányába a fejlesztők. Emiatt teljesen általánossá vált az Xbox 360 GPU dynamic branching képességének használata, amiben a PS3 GPU-ja nagyon gyenge volt, és ezt az SPU-kkal kellett megoldani a PS3-on. Emiatt tudta a konzol csak az exkluzív játékokban megmutatni, hogy mire képes, mert multiplatform szinten az Xbox 360-ra történtek meg a kutatások.
-
Ren Hoek
veterán
Én is Vegát szeretnék venni, tehát abszolút AMD/NV fanság ellen vagyok. Azt veszem ami adott esetben kell. Addig lehet bevásárolok egy 1070-et ideiglenesen, és imádkozok, hogy ne bukjak rajta 50K-t pl.
Csak azért fanoztam, mert jellemzően egyből ugranak bármilyen HSZ-re, ami kicsit kritikus lenne az AMD-vel kapcsolatban.... pedig teljesen egyetértünk... Minek tapsoljunk? Még csak hír sincs a Vegáról. Sajnos simán lehet, hogy a full Pascal set és a 480 kiadása után eltellhet 7-8 hónap is(!), míg lesz valami előrelépés. és a DX12 hadjáratról és az AMD támogatta játékokról sorra derül ki, hogy a DX12 egy nagy kalap sz.. eddig, jó nagy késéssel összetákolt valamik. Valahogy nem ez volt beígérve. (GCN-re sem...)
(#81) myckey válasza: Nem hiszem, hogy ki kellett volna derülnie a hsz-edből, hogy irónia lenne esetleg. Szimplán csak lehülyéztél valakit. Ennyi jött le.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmi nem lenne. A DX12 maradna úgy ahogy van. Az teljesen jól működő rendszer. A konzol hardvere ilyen formában lényegtelen, mert arra írhatnak akármilyen más API-t. Nyilvánvaló, hogy ami most a PC-n zajlik az egy felzárkóztatás, aminek a shader model 6.0 a vége. Mármint technikailag, mert a fordító infrastruktúra is azért módosul, hogy a HLSL mellett lehessen például C++17-ben programozni. Csak ehhez a mostani infrastruktúra nem felel meg. Ugyanezt csinálta a Vulkan is, amikor bevezették a SPIR-V-t.
De mondjuk az MS és a Sony nem igazán vesz számításba olyan alternatívákat, akik nem dokumentálnak publikus formában, mert a dokumentálás hiánya nagyon nehézzé teszi a fejlesztők dolgát. Vagy AMD, vagy ARM, vagy Imagination lesz legközelebb.
-
.LnB
titán
Mert nálam nincs ilyen, hogy AMD meg NV fan. Én szeretem az AMD-t, ezer éve ez az első NV kártyám. Imádom, nyilván ezt is. De ha az AMD-nek lenne egy épkézláb VGA-ja FHD 60 FPS-re ultimátumok nélküli játékra akkor most olyanom lenne (ezt a blogomban már kifejtettem). De nincs. (És mondjuk a 1070-se mindig ultimátum mentes).
És pont ezért hülyeség amit írtam. Nekem most fix 60fps kellett(volna). De korábban? Én is azt szajkóztam, hogy minek a 60? Elvoltam én 380-as, 260-as VGA-kal is. Szóval van akinek ez nem szempont. Megértem, én is voltam így.
Az egyedüli dühöm pont az, hogy az AMD b*szik csinálni egy felső kategóriás VGA-t. Nagyon dühít. De nem érdekel ki AMD fan, ki NV fan. Sőt van itt olyan NV fan akit csípek, de néha túltolja.
És egy utolsó gondolat. Ez is lehet hülyeség lesz előre szólok. Baromira nem lepődnék meg ha a következő évek egyik E3-a alkalmából mindkét konzolgyártó bejelentené az új konzoljukat és NV grafikus chip-pel! Akkor mit csinálna az AMD? Mi lenne a DX12-vel (nyilván módosítanák)? Bár hozzá kell tennem persze, hogy lehet nem is lesz kimondottan új generáció, nem látom ez az upgradelt Xbox Scorpio, és PS Pro hova vezet majd.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
Interceptor #59 üzenetére
Supersampling ma is létező dolog a komolyabb játékokban, csak pl. Battlefield 1-ben már resolution scale-nek hívják, de lényegében ugyanazt csinálja.
-
Ren Hoek
veterán
Ugyan már, megint nem értem miért kéne mentegetőzni az AMD fanok előtt. A 480 igen is kevés, 1080p-re, aki olyan paraméterekkel játszik. (60FPS/Ultra/High) .Még ez a csodás Deus Ex DX12-ben is bizonyítja, hogy kevés... és akkor még nem is beszéltünk konstans 60-ról, hanem csak átlag 60-ról. Ahogy fentebb is írták, lazán kijöhet átlag 60 FPS, de ha hullámzik össze-vissza akkor sz.rt sem ér az egész. Komolyan, akkor már inkább lenne stabil 30, vagy stabil 45 FreeSync. Az ideális min 60 lenne SYNC mellett és kész. Kérdés, hogy erre melyik kártya képes 1080p, bármely játékban?
Az AMD pedig nem volt képes konkurencia ellen semmit se kiállítani, és még majdnem fél évig ez lesz ebben a kategóriában
(+ ha úgy vesszük 1080 és a Titán is kevés 4K-ra... de ez más téma. High DX12 4K..és a Titan X 40 FPS... nevetséges vicc)
-
-
Televan74
nagyúr
Neked nem elég!
Ön nyert! Nyereménye pedig a következő! Megveheti a Új kártyánkat ami jelenleg Volta kódnéven fut.Potom 200.000 Ft .-ért. Ha még melléje tapsol is hogy éljen az Nvidia kap 10% árcsökkentést.Ha lepisilja az AMD logót a piszoárba akkor kap újabb 5% -t a vételárból!
-
.LnB
titán
válasz
TESCO-Zsömle #67 üzenetére
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A játék kész van, valami a driverrel van, ami nem kezeli tökéletesen a DXGI új AFR modulját.
Valóban várhattak volna még, de a DXGI AFR modulja nyár elején vált véglegessé. Az AMD nyár közepe óta támogatja, és augusztus óta az összes funkcióját kezeli. Meddig várjanak az NV-re? Lehet, hogy csak jövőre rakják össze hozzá az összes funkciót kezelő drivert, mert a több GPU mostanában nem fontos nekik.
Ugye ez egy új modul, amit nyáron kapott a DX12 API. Ilyen formában célozható ez az AFR modul ahelyett, hogy sajátot AFR implementációt írna a fejlesztő. És szabványosan le van kezelve minden gyártó implementációja, csak a drivernek támogatnia kell játékban felhasznált funkciókat.
-
Fiery
veterán
"Az elmúlt hetek javításának hála azonban lényegében teljesen elkészült a DirectX 12-es mód"
vs.
"Emiatt a Deus Ex: Mankind Divided esetében a fejlesztők csak az AMD Radeonokon garantálják a hibátlan eredményt, míg a GeForce kártyákat használó réteg ugyan letöltheti ugyanazt a több GPU-s módot a béta frissítésekre vonatkozó felületen keresztül, de nem biztos, hogy jól fog működni a megfelelő meghajtó hiányában. Ezzel kapcsolatban a fejlesztők dolgoznak az NVIDIA-val a probléma megoldásán."
Sz'al akkor kesz is van es nincs is kesz. Az a juzer szempontjabol irrelevans, hogy ki a ludas ebben a tortenetben. Inkabb akkor kellett volna kiadni, ha minden gyarto termeken mukodik a cucc rendesen. Es az se artott volna, ha nem takolt megoldassal kezeli a tobb adaptert... Kezd ez a csoda DX12 kabareba (vagy inkabb tragikomediaba) fordulni. Rohej, hogy a CrossFire-t be kell kapcsolni a tobb adapter kezelesehez. Nem az lett volna az egesz multi-adapter csodanak a lenyege, hogy akarmilyen variacioban lehet parositani a GPU-kat? Akár gyartok kozott is? Vagy ez csak egy olyan alom, amit a gyakorlatban egyik jatek keszito sem akar vagy tud valosagga konvertalni?
-
#16939776
törölt tag
FPS-ben tényleg nincs számszakilag eltérés, viszont a 11 egyenletesen akadozik, de mégis reszponzívabbnak, kiszámíthatóbbnak hat, a 12 meg gyorsul-lassul össze-vissza fordulás közben.
HT nélkül egyenletesebb lenne mindkettő az tuti2-3 év és nem lesz ilyen "ordító" különbség köztük, csak a gyomrnak kell addigra megszoknia a hullámzást.
...addig csak nagyon-gáz, egy fillért nem adnék érte... -
djculture
félisten
Erre jobban kíváncsi lennék:
Yesterday, we have enabled Multi-GPU support for DirectX 12 for AMD Radeon hardware only.
We are working directly with NVIDIA to finalize Multi GPU support for GeForce users.
Until then, players on NVIDIA hardware that want to try the Multi-GPU Preview on DirectX 12, can switch to the dx12_mgpu_preview beta branch in Steam to enable it.We advise players with AMD Radeon Multi-GPU capable systems to make sure that you have the latest drivers installed and have Crossfire turned ON in your Radeon Settings.
-
Interceptor
addikt
SSAA (supersample anti-aliasing) volt az igazi egykoron, csak alapvetően gépigényes volt nagyon
Azt még használtam a 280X vga-val anno a TES5-höz driverből ráerőltetve és úgyis jól futott(55-60fps) mivel régi játéknak számított. Egyedül az SSAA eljárással nem romlott semmit a látvány viszont eltűntek a recék. Ez mindegyik játékra igaz volt, csak legtöbbnél megzuhant az fps csúnyán ezért nem mindig lehetett alkalmazni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értek egyet. Az csak egy dolog, hogy GCN van a konzolban. De például a Microsoft igen rég kialakította a root signature specifikációt. Világos volt, hogy milyen konstrukciójú bekötést alkalmaz az API, és erre nem készültek fel. Most pedig azt várják, hogy a puffereket ha lehet direkt rakják a fejlesztők a root signature-be. De mi van akkor, ha olyan formátumokat használnak, amiket nem lehet oda rakni? Ha pedig nem rakják oda, akkor a GeForce pixel shader teljesítménye csökken.
Ez egyértelműen egy tervezési hiba, mert az Intel a Gen9-et, és a Qualcomm az Adreno 500-at megcsinálta jól. Egyedül az NV nem hozott erre hatékony hardvert, pedig idejük aztán volt bőven, a Gen9 és az Adreno 500 jóval hamarabb jelenet meg, mint bármelyik Pascal. -
Departed
őstag
válasz
fallenrize #54 üzenetére
Arról nem is beszélve hogy a DX12 a legkisebb baj a játékkal.
A helyzet az, hogy az elődje kegyetlenül beszippantott és mindig vártam hogy folytathassam. Igazán remek játék volt.
Ez meg unalmas és egyáltalán nem fűt a vágy hogy belépjek...immáron sok hete nem indítom, csak úgy van. A tartalomkivágásokról season pass-ról belső plusz pénzlehúzási kísérletről nem is beszélve amik játék helyett kereskedelmi termékké degradálják.
Nagy kár volt érte pénzt kiadni, ezek után mit számít a DX11-12.Visszatérve a technikai részhez: MSAA-t nem akarták benne megjavítani? Textúra homályosító TAA az össz lehetőség az élsimitásra 2016-ban vagy képregényes MSAA?
-
.LnB
titán
válasz
fallenrize #54 üzenetére
Jó'vanna.
-
djculture
félisten
válasz
Interceptor #52 üzenetére
Látva hogy szerencsétlen játékot amivel beharangozták a dx12 meddig kókányolják a dx12 egy év múlva lesz talán alap. Addigra már rég nem érnek semmit a mostani vga kártyák, mert kitalálják hogy jön a shader model 6 amihez új vga kell és sok más.
-
Interceptor
addikt
A guru3d DX12 teszt eredményei alapján, a fury/fury x ugyanazt hozza vagy éppen jobbat mint az 1070/1080 páros. Most akkor az Nvidia került időbeli hátrányba az AMD-hez képest, mivel a Volta valószínűleg később jön mint a Vega?
(nem kell komolyan venni) Persze az se mindegy mennyire gyorsan terjednek el az elkövetkező hónapokban a dx12-es címek.
-
#85552128
törölt tag
Ahogy xy másik fejlesztő is. Semmi olyan nincs a Deus Exben ami ezt a teljesítményvesztést indokolná, nem vezethetem le, nem vagyok fejlesztő és nem az én dolgom ezt megoldani.
(#47) Abu85 BF1-et az AMD-sek is DX11-ben játsszák annyira jól sikerült. Btw. itt nem 5-10%-ról van szó, a 1080 legalább 17%-ot veszít a TX meg szinte semmit, akkor hogy is van ez ? Ugyanaz az architektúra...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #46 üzenetére
A bug ugyanúgy érint minden gyors GPU-t. Ami jobban érinti az egyik gyártót az nem bug, hanem hardverdizájnbeli hiányosság.
Hogyan oldják meg? Kérlek vezesd le a megoldást, ami működhet.
Battlefield 1? Ott is kapnap 5-10% mínuszt. Mibenő érdekesség, hogy pont ugyanannak a GeometryFX rendszernek a továbbfejlesztése dolgozik benne, ami a Deus Ex: Mankind Dividedben.
-
#85552128
törölt tag
Most akkor mégis csak az egyik gyártót érintette ?
Persze, persze a szokásos ezt meg azt nem lehet jól használni - oldják meg, használják a hardvert, ez lenne a low-level api lényege, nem az, hogy elveszíti a teljesítményének nagy részét a DX11-hez képest...
"Vajon ez a szoftverfejlesztő sara, vagy a hardverfejlesztő nézte be a közeljövő alakulását?"
Melyik másik DX12-es játékban veszít ennyi teljesítményt az nVidia ? Na látod...
-
Scholes9
nagyúr
válasz
Fitzgerald #2 üzenetére
Az komoly és sajnálatos
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #43 üzenetére
És még csak véletlenül sem azért esnek vissza, mert DX12 alatt nem lehet jól használni a konstans puffer fast path-jukat, illetve nem lehet a használt UAV formátumokat beleírni közvetlenül a root signature-be...
És akkor vissza is értünk az eredeti kérdéskörhöz. Vajon ez a szoftverfejlesztő sara, vagy a hardverfejlesztő nézte be a közeljövő alakulását?
-
Kronos3000
senior tag
Végig kellene nézni a régebbi,mondjuk tavalyi dx12 hozzászólásokat,reményeket.....már akkor írták többen hogy ez is egy parasztvakítás lesz.+20% lehidalok tőle akkoriban még 40% volt a legpesszimistább jóslat....
-
-
#85552128
törölt tag
Persze, hogy kedvező "- There is a known bug that causes some very high end cards to regress relative to DirectX 11. This bug is being addressed by the development team."
Magyarul, hiányos, bugos verzió benchmarkjait hasonlítjuk. Persze ha a Radeon gyorsabb akkor nem számít...
-
Raymond
titán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A jövőben sem fogod látni. Nem megfelelő hozzá a konfigurációd. Ez van. Lehet, hogy ez a sok félreértés megérne egy nagyobb cikket, ami lényegében minden dologgal foglalkozik.
(#36) Raymond: Beütöttem a Google-be, hogy DX12-es DE tesztet keresek és ez volt az első találat. Szeptember 8 még kedvező is az összehasonlításra, mert akkor még nem gyors kódok futottak Radeonon. De amúgy ugyanaz igaz erre is, még nem volt végleges a kód.
-
.LnB
titán
Én tuti nem csesztem el. És félre ne érts. Engem nem az zavar, hogy az én VGA-mon nem hoz érdemi gyorsulást vagy szebb látványt a DX12. Nekem nem degradáló DX11-ben játszani míg a DX12-nek semmi előnye. Csak az ígéretek amik el lettek hintve, (a te részedről is). Nem igazán látom a végeredményeken. Aztán lehet én voltam naív, és vártam túl sokat. Elfogadom.
Ide off, de:Mikor jön egy 1070, 1080 szintű AMD kártya? Vagy valami ami igazán odaver az NV-nek?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
26-án jelent meg a végleges frissítés, illetve mindkét gyártónak van egy újabb meghajtója a DX12-re.
(#30) Szaby59: A szeptemberi kódhoz képest a Radeon gyorsult szeptember végén, mert akkor építették be az AGS 4.0-t, vagyis a gyors kódokat. Ezért írtam, hogy a szeptemberi kód túlkoros, mert akkor a Radeonok még nem a gyors kódokat futtatták. Ultrával mi megnézzük.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amik végül megtörténtek. Mint írtam nekem +20%-ot jelent a DX12 mód.
Igazából arról volt szó, hogy a Fury X gyorsabb lesz az 1080-nál. DX12-ben 1080p-ben megtörtént már. [link]
Ezek a fejlesztők nem igazán tehetnek arról, hogy a GeForce így reagál a programjukra. Tudják miért reagál így, de nem tudják elkerülni azokat a helyzeteket DX12-ben, amivel az adott folyamatra vonatkozó lassulás helyrehozható. Erre egy új hardvert kell hoznia az NV-nek. Lehet mondani, hogy ez így szar, de az NV is azon dolgozik, hogy ezt a problémát kezeljék egy érkező hardverrel. Ebből ítélve a Volta ilyen lesz.
(#26) NandoXXL: Most speciel egy RX 470 van bent.
-
Televan74
nagyúr
Én semmi ilyet nem hiszek,se xx% -os javulás se azt hogy 1070 verő lesz a 480 -as kártyám. A vs topikba már be sem nézek,hányinger ami ott megy.Tisztelet a kivételnek
Ha jól van optimalizálva egy játék,akkor minden hogy GTX1060 vagy RX480 van a gépembe.Kb egy szint akkor 1080p(60fps) -n.
-
Raymond
titán
Fantasztikus lett AMD-n is:
"Doch ganz ohne Wermutstropfen geht es noch nicht: Dies geschieht nur in einer Auflösung von 1.280 × 720 Bildpunkten. Dort kann die Radeon RX 480 immerhin um acht Prozent gegenüber DirectX 11 zulegen und überholt so die GeForce GTX 1060. In 1.920 × 1.080 schaffen es beide APIs zu einem Quasi-Gleichstand auf der AMD-Karte."
Bonus:
"Auf dem FX-8370-Prozessor von AMD kommt DirectX 12 aus unerklärlichen Gründen dagegen nicht in Fahrt, obwohl solch eine schwächere CPU eigentlich die Stärke der API sein müsste. Auf einer Radeon RX 480 herrscht gegenüber DirectX 11 zumindest nur ein geringer Abstand von höchstens drei Prozent, ansonsten gibt es zwischen den Schnittstellen einen Gleichstand."
-
keIdor
titán
"A felhasználók is igazságtalanok. Ütjük az asztalt, hogy használjátok legalább egy picit jobban a DX12-t. Erre jön két cím, picit jobban használja, és egy rétegtől jön a "nem erre számítottunk". Pedig a DICE és az EIDOS Montreal most csak azt csinálta, amit kértek a felhasználók."
Ez ezért van, mert röpködtek a versus topikban is a két számjegyű százalékos várható gyorsulások/ígérgetések. Most teljesen mindegy, hogy ki indítja. Meg láthatod, van aki el is hiszi ezeket, nem írok nevet, tudjuk kiről van szó. Ezeket kéne időben visszafojtani, visszarakni a realitás talajára. Ha az lenne írva, hogy gyorsul 5%-ot x-y architektúrán, akkor nem lenne ez.
De amíg azt hiszik egyesek, hogy eljön a kánaán, meg majd az RX480 elveri a GTX-1070-et, addig persze hogy ez lesz. Ezeket kéne megszüntetni végre.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ki cseszte el? Most egy picit elment a BF1 és a DE:MK a DX12 adta lehetőségek irányába, és ezért nem minden hardveren tudnak gyorsulást elérni, mert bizonyos hardvereket nem erre terveztek. Ezért a szoftverfejlesztő, vagy a hardverfejlesztő a hibás?
A felhasználók is igazságtalanok. Ütjük az asztalt, hogy használjátok legalább egy picit jobban a DX12-t. Erre jön két cím, picit jobban használja, és egy rétegtől jön a "nem erre számítottunk". Pedig a DICE és az EIDOS Montreal most csak azt csinálta, amit kértek a felhasználók.Ugye most beszélünk végleges DX12 módról, a szeptember elejei kód béta volt. Most lehet újramérni mindent. Nekem átlag +20%-ot hoz a DX12 mód. De nyilván majd lesz róla teszt, mert felvesszük a játékot a tesztcsomagba.
-
arn
félisten
hat ez a dx12 nagy fail eddig... nagyon nehezen jonnek azok a plus fpsek.
-
->Raizen<-
veterán
Hát ja, ha már amd hardveren sem hozta el a kánaánt és a jelentős gyorsulást akkor valamit még is be kell magyarázni, ez esetben a multi adapter mód állítólag jobb lett. Amikor a bf4-et megjelenésekor megvettem , én olyan bughalmot még életemben nem láttam. Ezután 6x meggondolom, milyen játékért adok ki pénzt.
Deus ex-et azért nem vettem meg mert 970-el olyan 30 fps-el futna max közeli beállításokkal, úgy látom dx12-ben még lassulna is.
-
.LnB
titán
Nem érdekel. Ha én elcseszek valamit a munkám során, és a vevő nem azt kapja amit kért vagy ígértünk neki. Akkor hiába magyarázok, hogy esetlegesen a beszállító, takarítónő, a beosztott vagy bárki más hibájából eredendően nem lett a végtermék olyan amilyen.
És bár nem tudom pontosabban, de miért megint az Nv Nv Nv? 480-on se jobb semmivel: [link] Nézd végig, kb ugyan az lehet a verdikt mint az én mérésemnél.
-
#85552128
törölt tag
Multiplayer játéknál amihez folyamatosan jönnek a DLC-k más dolog, több a bug lehetősége is és nehezebb tesztelni Battlefront pl tök simán indult és a BF1 is játszható csak kisebb bugok vannak. Lehet a BF4 sem sikerült volna úgy, ha nem kell külön erőforrást pazarolni a Mantle-re
Ez egy single player játék amit már egyszer elcsúsztattak fél évvel, ennek ellenére optimalizálatlan, bugos és hiányos volt megjelenéskor. Mafia 3, QB után a legrosszabb PC-s port az éven.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak a DX12 zászlóshajóinál, mint a Deus Ex Mankind Divided és a Battlefield 1 vannak tipikus problémák, pont azért, mert egyre inkább a DX12-re szabják a motort. Többek között új UAV formátumokat használnak, illetve konstans puffert fokozatosan felváltja a raw puffer. Ezek előnyösek egy erre tervezett hardveren (Radeonok, új Intel IGP-k, konzolok). De a GeForce-oknak a konstans puffer a legjobb, ha adatelérésről van szó, csak hát a compute shader ezekbe direkten nem írhat ugye, illetve az a jó az NV-nek, ha az UAV-k a root signature-be kerülnek közvetlen, csak hát nem minden formátum írható be így. Tehát minél inkább DX12-es zászlóshajó egy játék, annál inkább hátrányos a GeForce-oknak. Ezzel a fejlesztők nem tudnak mit kezdeni, maximum annyit, hogy beírják a patch-be, hogy nem minden hardveren előny a DX12-es mód.
-
keIdor
titán
Az a lényege, hogy még kevesebb munkaórából, pénzből és emberrel lehessen hozni konzolról a portot PC-re.
Shader Model 6.0-nak is az a lényege, hogy mehet a ctrl+c ctrl+v Xbox One-ról PC-re.Az egész DirectX 12 a fejlesztőknek meg a studióknak jó, a felhasználóknak nem, maximum azt tudom mondani, hogy semleges. Persze lehet ezt úgy tálalni, hogy elhiggyük nekünk is mennyire jó ez, de én szkeptikus vagyok, hogy ez a jó irány-e...
-
djculture
félisten
válasz
Fitzgerald #10 üzenetére
Akkor az az első ilyen
Nem igazán követtem azt a játékot.
-
Fitzgerald
veterán
Total War: Warhammer nem kicsit gyorsult DX12 alatt.
Amúgy mókás, hogy amikor az első 1070, 1080-as Deus Ex benytmárkok megjelentek, azt hittük 4K-ban készültek. Ilyen látvány mellett azt várná az ember, hogy a rakétaporszívón is 150 fps-el elszalad ez a játék.
Aztán amikor megjelent, akkor csapott mindenkit arcon a szomorú valóság. -
#85552128
törölt tag
Magyarul megjelenés után két hónappal már majdnem kész a játék
-
Fitzgerald
veterán
Tény hogy toldozgatják-foldozgatják a játékot, ettől függetlenül úgy marad majd meg az emlékezetünkben, mint az egyik legszarabb PC-s port ami valaha készült.
-
.LnB
titán
"Megkapta a végleges DirectX 12-es módot az új Deus Ex"
Végeredmény: [link]
Mindenki boldog, mindenki örül!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / ÚJ AKKU / 12 hónap jótállás
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest