Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Televan74

    nagyúr

    válasz keIdor #23 üzenetére

    Én semmi ilyet nem hiszek,se xx% -os javulás se azt hogy 1070 verő lesz a 480 -as kártyám. A vs topikba már be sem nézek,hányinger ami ott megy.Tisztelet a kivételnek :)

    Ha jól van optimalizálva egy játék,akkor minden hogy GTX1060 vagy RX480 van a gépembe.Kb egy szint akkor 1080p(60fps) -n.

    [ Szerkesztve ]

    Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

  • sirdenis

    tag

    válasz keIdor #23 üzenetére

    Mèg ha 5%-ot gyorsulnak jó is lenne. Helyette lassul ès szaggat. Egyes egyedül a Doom tudott felmutatni valamit de az is a vulkannal.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #23 üzenetére

    Amik végül megtörténtek. Mint írtam nekem +20%-ot jelent a DX12 mód.

    Igazából arról volt szó, hogy a Fury X gyorsabb lesz az 1080-nál. DX12-ben 1080p-ben megtörtént már. [link]

    Ezek a fejlesztők nem igazán tehetnek arról, hogy a GeForce így reagál a programjukra. Tudják miért reagál így, de nem tudják elkerülni azokat a helyzeteket DX12-ben, amivel az adott folyamatra vonatkozó lassulás helyrehozható. Erre egy új hardvert kell hoznia az NV-nek. Lehet mondani, hogy ez így szar, de az NV is azon dolgozik, hogy ezt a problémát kezeljék egy érkező hardverrel. Ebből ítélve a Volta ilyen lesz.

    (#26) NandoXXL: Most speciel egy RX 470 van bent.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • #85552128

    törölt tag

    válasz keIdor #32 üzenetére

    bs ez a teszt: 1070: 73 FPS, 1080: 75 FPS rálehetne fogni CPU limitre, de a Pascal titán meg 105-öt hoz, valamiért lassabb a 1080 vagy mérési hiba, nem a FX gyorsult...

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #48 üzenetére

    Nem értek egyet. Az csak egy dolog, hogy GCN van a konzolban. De például a Microsoft igen rég kialakította a root signature specifikációt. Világos volt, hogy milyen konstrukciójú bekötést alkalmaz az API, és erre nem készültek fel. Most pedig azt várják, hogy a puffereket ha lehet direkt rakják a fejlesztők a root signature-be. De mi van akkor, ha olyan formátumokat használnak, amiket nem lehet oda rakni? Ha pedig nem rakják oda, akkor a GeForce pixel shader teljesítménye csökken.
    Ez egyértelműen egy tervezési hiba, mert az Intel a Gen9-et, és a Qualcomm az Adreno 500-at megcsinálta jól. Egyedül az NV nem hozott erre hatékony hardvert, pedig idejük aztán volt bőven, a Gen9 és az Adreno 500 jóval hamarabb jelenet meg, mint bármelyik Pascal.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz keIdor #15 üzenetére

    Abból a szempontból jó, hogy 5 évvel ezelőtt álmodni se mertünk Forza-t PC-re, most meg íme...

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #48 üzenetére

    Bocs rossz kommentre böktem a válasz gombot.

    (#124) b.: Miért kell kiszakítani egy mondatot a szövegkörnyezetéből? Az AMD-t igenis nem érdekli, hogy az NV-n egy játék hogyan fut. Miért érdekelje?

    (#125) huskydog17: Nem direkt csekkről van itt szó. Az AMD nagymértékben támogatja a LABS kutatásait. És itt nem csak erőforrásról van szó, hanem pénzről is, mert az Eidos Montreal is megy a Frostbite modell felé, és ez az új Dawn motor azért született meg, hogy a jövőben minden Eidos csoporton belüli játék ezt használja. A Square Enix annyira nem érdekli az AMD-t, számukra az Eidos csoport a fontos.
    A másik, hogy nem hazudták azt a világnak a fejlesztők, hogy ez a kód makulátlan. Dőlt betűkkel hívták fel rá a figyelmet, hogy ha nem érzed jónak, akkor válts vissza DX11-re. Viszont az AMD-t igazából csak az érdekli, hogy a GCN-en egy játék hogyan fut. Nem érdekli őket, hogy a GeForce-on esetleg problémás még a DX12 kód. Ha úgy érzik, hogy GCN-en már jó, akkor kiadatják a partnerükkel. Szerintem ez rossz dolog, mert úgy gondolom, hogy akkor van kész valami, ha minden hardveren stabil, de nem én döntök erről, és tekintve, hogy mennyi LABS kutatás alapját dolgozta ki az AMD, egyszerűen a belefér kiadni a kódot nekik, majd beleírni a readme-be, hogy lehetnek olyan hardverek, amin nem jó. Csak abba gondolj bele, hogy egy olyan rendszert felhúzni, amit az EA csinál pokolian drága. Nem véletlen, hogy nem csinálják sokan, de az Eidos csoport is látja, hogy ez a működő irány. Viszont anyagilag ők nem egy EA, vagyis borzalmasan fontos számukra, hogy az AMD továbbra is ellássa őket GeometryFX-ekkel, TressFX-ekkel, ShadowFX-kel, akármilyenFX-ekkel, mert a technológiáik erre épülnek. Egyszerűen nincs pénzük és tulajdonképpen már idejük sem arra, hogy ilyeneket a nulláról fejlesszenek, így valamilyen szinten az AMD-nek, mint a kutatási részleg "beszállítójának" hatalma van a LABS felett. Ha valaha is utol akarják érni az EA konstrukcióját, akkor néha muszáj nem helyes döntéseket hozni. De addig örülj ennek, amíg ezek a döntések, csak pár hetes problémákat okoznak.

    Arra is érdemes figyelni, hogy például az új Frostbite compute culling módszerének is a GeometryFX az alapja. Annyira komplexé váltak ezek a rendszerek, hogy ezek a stúdiók az AMD segítsége nélkül nem lennének képesek ilyen technikákkal szállítani a programokat. Persze a Frostbite Team sokkal kevésbé függ az AMD-től, mert nem direktbe vették át a GeometryFX-et, hanem elkezdtek egy alapot fejleszteni és azt a GeometryFX-szel fejezték be. De ettől még rengeteg AMD által írt kódot felhasználtak. A jövőben, ahogy drágul ez az egész, egyre többször kényszerülnek majd erre.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák