- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- One mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Mi várható 2025-ben a mobilpiacon?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robaj
addikt
válasz SOAD19 #25698 üzenetére
A nálam levő teló kb. 2 évig bírta - 2 naponta töltés elég volt, utána rohamosan csökkent az üzemidő - napi töltés, kb. 2.5 évesen, pár hónapja jutott el oda, h.elkezdett kikapcsolgatni és nem bír ki 1 napot.
Pedig nincs több program, ugyanúgy használtam.Valószínű a Tiéd kb. fél év - év múlva kezdi el ezeket a tüneteket produkálni. Nem véletlen h. 2 év a gari és 2 évnél adja meg magát az akku Ezzel a +1 év garival volt most szerencsre, de a 2200-at is kifizettem volna szívesen csak oldódjon meg a merülési gond.
-
SOAD19
addikt
A telefon normálisan működik az ultrahangos tisztítás után, annyi hibával, hogy az ujjlenyomat érzékelés nem megy, eltűnt a menüpontok közül. Lehet, hogy egy rom újrahúzás megoldaná, de eddig nem volt hangulatom hozzá, meg nem tudom, hogy érdemes-e forszíroznom, vagy inkább örüljek, hogy ennyivel megúsztam.
Az aksis dologgal igazad van, de, csak megérné 2k-ért kicserélni egy teljesen újra. Igaz, még nem érzem, hogy jelentősen gyengült volna a mostani teljesítménye, de csak bő 1,5 éves... Meg volt egy beázás is ugyebár. -
Robaj
addikt
válasz lacibacsi #25694 üzenetére
Ha nem hiszel nekem, itt a telefonszám, fel lehet hívni őket
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=firstphone+kecskem%C3%A9tItt meg 9900 Ft:
https://huaweimobilszerviz.hu/akkumulator-csere/Ha belegondolsz, inkább a 25k irreális, mert egy akku 2-3000 Ft körül van, annak beépítése - ha van hozzá szakértelem - gyorsan megvan, nem tart 1 óránál tovább. (7000-8000 Ft-os óradíj is reális)
-
lacibacsi
addikt
-
Robaj
addikt
válasz SOAD19 #25692 üzenetére
Nekem a végső árat mondták 10200-nak, benne az akku+munkadíj -> ezen a héten pedig a július 25-28 között leadott telóknál ebből lejön 8000 Ft, azaz 2200 Ft az akkucsere. (az ingyen fóliát nem kérdeztem, de a linken írják h. adnak ingyen)
Elvileg minden hónapban lesz ilyen ebben az évben - gondolom az amerikai dolgok miatt csinálják h. ne vesszenek annyi ügyfelet, telók pl. brutál le vannak árazva -, DE a szervízek egyedileg döntik el, hogy csatlakoznak-e vagy sem. (2 hete a kecskeméti még nem volt biztos, mikor telefonon érdeklődnek erről, most hétfőn már tudták, hogy benne lesznek)
-
SOAD19
addikt
Ez a 10k-s ár, csak a munkadíj, vagy ebben benne van az aksi ára is? Garanciában már nem tudom cserélntetni, mert nem rég beázott a telefonom, és egy mobilosnál ultrahangos mosáson esett át, azaz oda a hátralevő 1,5 év garim. Viszont, ha 2k-ért kicserélik az aksit akkor lehet benevezek rá, igaz még nem vettem észre, hogy gyengült volna. És ha jól olvasom, akkor még fóliát is cserélnek rajta...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz overclockerr #25683 üzenetére
Hát, eredetit már nem nagyon tudsz, mert már a Huaweinek sincs, csak arany meg talán fehér.
The Truth is out there...
-
jeni
félisten
válasz petyametyo #25688 üzenetére
P9-re biztosan több forrásból beszerezhető és max 4000Ft + munkadíj
-
Robaj
addikt
válasz petyametyo #25688 üzenetére
Nem láttam, kérdeztem és mondták
Elsőnek a firstphone-ba hétfőn vittem be a telót, akkor nem vették át gariba, mert nem volt nálam a telefon adásvételi szerződés.
Kérdeztem, mi van ha nem találom, lesz-e megint huawei szervíz nap július végén. Mondták h. igen, az akksi csere díja 10200 Ft munkadíjjal együtt, amiből lejön a 8000 Ft akció, így jön 2200-ra a csere díja, mert erre is vonatkozik az akció. (ekkor nem kellett volna semmi adásvételi papír, csak beadom a telót és kész)
De meglett az adásvételi papír, így gariba bevittem tegnap a telót akku cserére.
Ma pedig megjelent a szervíz akció link és ahogy hétfőn mondták, valóban benne van a kecskeméti firstphone
UI: most olvastam is: "A promóció keretein belül engedményes áron kínál garancián túli szervizelést a Huawei, minden fizetős javítás árát 8000 forinttal csökkenti ezen a három napon a szerviz."
[ Szerkesztve ]
-
overclockerr
tag
Huawei fronton a P20 mekkora előrelépést jelentene? Mennyire zavaró, hogy elől van az ujjlenyomatolvasó? Hátha valakinek van tapasztalata P9-hez viszonyítva. Jelenleg ez az egy modell jött számításba.
-
Robaj
addikt
Holnaptól újra huawei szervíz napok!
A P9 is benne van:https://huaweiblog.hu/huawei-szerviz-napok-2019-julius/
Akinek nem garis a telója, neki is az akksi csere 10200 Ft helyett csak 2200 Ft
-
cenzor
tag
válasz overclockerr #25681 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy 40-ért már komplett telefont lehet venni. Akkor meg még inkább sajnálnám a 20e Ft-ot a kijelzőre.
-
jeni
félisten
válasz overclockerr #25683 üzenetére
Hivatalos helyről 25000Ft+áfa+mkdij
-
Lackooo84
nagyúr
válasz overclockerr #25678 üzenetére
Akkor is drága, a beszerelés max 5-6k.
The Truth is out there...
-
cenzor
tag
válasz overclockerr #25678 üzenetére
Ha 20.000 Ft-os GSM bolti csere és 35.000 Ft-os, hivatalos szerviz általi csere (+6 hónap garancia) között kellene választanom, akkor én a drágább megoldást választanám. Persze ezt mindenkinek magának kell eldönteni, mennyit hajlandó rászánni.
-
Robaj
addikt
Tegnap a p9-emet a kecskeméti Firtsphone-nál leadtam, garanciajegy kellett csak nekik, no meg vittem az adásvételit.
(ugyanis használtan vettem a telót, telekomnál vásárolt telefonról van szó. A telekomnál 5-6. email körben kaptam normális választ gariztatásra - nem is megnyugtatót - így egyszerűbbnek láttam közvetlenül a huawei szervízbe leadni)A telefon 2019.08.07-ig garanciás, +1 év VIP garit anno ráaktiváltam. Gond nélkül bevették, mondták, hogy tipikus hiba, hogy 50% körülig lemerül, fényképezés közben kifagy, újraindul, majd 1-2% töltöttséget jelez és kikapcsol -> akksi csere a megoldás.
Előlap marad ugyanolyan színű, nem változtatnak rajta, akksi van raktáron a cseréhez.
Hivatalosan 15 nap az akksi csere, de nem hivatalosan jövő hétre várhatom, hogy hívnak, hogy kész a teló.Ha már benn jártam, megnéztem a huawei telókat, p20/30 pro lenne a megfelelő, de nem tetszik sem az ára, sem a kamera kitüremkedése, marad a p9, a képek minőségével meg vagyok elégedve
-
Lackooo84
nagyúr
válasz overclockerr #25676 üzenetére
20 ezer??? Az sok olyan 8-9 körül mennek az utángyártott kijezők.
The Truth is out there...
-
overclockerr
tag
válasz #32839680 #25673 üzenetére
Mennyire garantált, hogy a digitizer nem fog megfelelően működni? 20 ezer forint lenne a csere, utángyártott. Használtam vettem a telóm, de a családban van egy vadi új p9, a két kijelző között színben van különbség, szóval lehet már alapból nem volt eredeti az enyémben csak pár hónaposan vettem még régebben...
Ha vennék egy P smartot az ára miatt, azzal a p9 teljesítménye nem lenne meg... -
Cunaja
Topikgazda
válasz #32839680 #25674 üzenetére
A P10 simán, de semmi pénzért nem vennék.
A P20 az már nehezebben, de azt is lehet azért. A pro verziót venném meg, de az ára nem tetszik.
Sajnos lehet kijelenthetem, hogy ha az árak ilyenek lesznek a Huawei szuper készülékeknél, akkor nem lesz többé Huawei telóm.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
overclockerr
tag
Sziasztok!
Nagyon szomorú vagyok, mindig vigyáztam a telefonjaimra, de hétvégén kicsúszott a P9 a kezemből és eltört az üveg. (1x ejtettem le új kora óta) Hibátlanul működik a telefon egyébként, nem terveztem a cseréjét, de 30 ezer környékén van gyári kijelző bele. Utángyártott nem javasolt azt olvastam itt, a digitizer meghülyül 7.0 alatt. Nem tudom, ez mennyire igaz? 20 ezer lenne szereléssel... Esetleg valaki csak üveget nem cserél? Dunagsm korábban már felmerült itt ebből adódóan, de ők már nem csinálnak ilyet...
Előre is köszönöm a segítséget!
-
jeni
félisten
válasz petyametyo #25670 üzenetére
nálam is 2db P9 van
az egyikre az eladó elfelejtett regit megcsinálni és így csak 2éves de viszont előtte még teljesen felújítatta fullra. a főpanelon kívül mind vadiúj rajta.
a másik az meg Telekomos dominos és 3év garis . tehát erre biztosan majd csere gari lesz majd,mert még 2 év gari van rá,és addig még hangszóró sem lesz hozzá kapható,nem,hogy aksi is. -
petyametyo
aktív tag
Nincs ,legalább is a hírekben nincs Huawei Budapet-Pest megyei értékesítés részéről valaki . Remélem nem baj hogy nevet nem írok
" arról nem is szólva kivenné meg a P50-t ha még a P30-t is a 3. évében ingyen javítgatja valaki? "
Senki ezért van nekem is még P9 és lesz is még ,legalább is jövőre még tutti . Garis tavaszig ,előtte szerviz ,jövő év végéig biztos ki húzza -
jeni
félisten
válasz petyametyo #25666 üzenetére
ez a statisztika,hogy %? csinálta meg a regit ez van valahol leírva? pedig erről is volt reklám többfelé hirdetve.
amúgy nagy költség vonzata van annak,hogy még a 3. évében is javítani kell a cuccokat ingyenes. szerintem már így nem volt nyereséges a cégnek. hiszen nagy eséllyel már a második évtől kezdve javítania kell valamiért a huawei cégnek a telókat,sőt még alkatrészeket is gyártatni továbbra is. arról nem is szólva kivenné meg a P50-t ha még a P30-t is a 3. évében ingyen javítgatja valaki?
-
SOAD19
addikt
válasz petyametyo #25666 üzenetére
Vélhetően, mert nem tudtak a lehetőségről, nagyon sokan vesznek úgy telefont, hogy egyáltalán nem néz utána a dolgoknak. Bemegy a szolgáltatóhoz, ott meg rádumálnak valamit, és kész, utána meg csak használja. Gondolom, ha tudatában lettek volna, akkor, csak ráfordítanak 2 percet a regisztrációra a +2 év garanciáért.
[ Szerkesztve ]
-
-
lacibacsi
addikt
válasz juuzer #25659 üzenetére
Amikor kiadták a készüléket, azt mondta az ügyintéző, hogy három hónap gari van az új akksira. Amikor rákérdeztem a kiterjesztett garanciára, akkor meg azt mondta, hogy "jaaaaa, akkor az akkumlátorra is annyi van".
Már csak arra nincs garancia, hogy amit mondott, az igaz-e...Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
juuzer
addikt
válasz lacibacsi #25657 üzenetére
Na ze örvendetes
Amúgy a 3 éves garancia hogy van? Még anno voltam ilyen Huawei-es workshopon, és ott mondtak valamit, hogy a plusz egy év asszem az akksira meg ilyenekre nem vonatkozik. Mindig elfelejtem meg keverem a dolgokat ezzel kapcsoaltban :/Vamos a la playa.
-
lacibacsi
addikt
Sziasztok!
Garanciális javítással kapcsolatban kértem és kaptam segítséget itt a fórumlakóktól. Igyekeztem minden tanácsot megfogadni és azok szellemében eljárni. Azt hiszem sikerrel...
A telefonom végül a József körúti szervizközpontban adtam le, a gyorsan merülő akku és a gyakran kifagyó telefon hibával. Gyakorlatilag 24 órán belül jött az értesítés, hogy átvehetem a telefonom. A telefont végül javították. Az eredetivel megegyező, fekete előlappal! Tehát még van raktáron ilyen alkatrész. Ez egyben üzenet PistaHegyi kollégának, akinek bearanyozták a napját...
Szóval. Gyorsak voltak, korrektek, semmi panaszom nem lehet rájuk. Annak mondjuk örültem volna, ha csereutalványt kapok és válthattam volna felfelé, de ne legyek telhetetlen. Őszintén szólva fél sikert azért elértem, mert van (volt) egy másik (nem prémium kategóriás) készülékem is, amit sikerült csereutalványra váltani és némi harc árán még az árát is sikerült visszatéríttetni a T-vel...
A Huawei HiCare-nek köszönhetően még 13 hónap garanciám van a készüléken, így ha valami mégsem stimmel a telefonnal, még mindig lesz lehetőség a javításra/cserére...
Szóval minden jó, ha jó a vége... Köszönöm a segítséget és a támogatást.
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
Cunaja
Topikgazda
On-ba tettem a hozzászólásokat, mert a szervizbe leadott és javított P9-ről szól. Így esetleg más P9- tulajdonost is érdekelhet.
Egy biztos, a szerviz bármilyen változtatást a készüléken, csak a tulajdonos hozzájárulásával tehet meg. Ezt a tulajdonos, az aláírásával engedélyezi.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
juuzer
addikt
válasz PistaHegyi #25652 üzenetére
Sajnálom, ami történt :/
Csak egy gondom van, hogy hogyan tudod bizonyítani, hogy tényleg feketét kértél? Nyilván no-offenseben mondom, csak személyes tapasztalat, hogy a legtöbb cég próbálja letolni magáról a felelősséget és mindent be kell bizonyítani nekik, hogy tényleg megcsinálják azt, amit kérsz tőlük.Vamos a la playa.
-
PistaHegyi
újonc
Az idézet nem szó szerint hangzott el, de a beszélgetésnek ez volt a lényege.
Egyébként tájékoztattak arról, hogy nem valószínű, hogy lesz fekete és nyilatkoztam is arról, hogy csak feketében kérem. A baj az, hogy ez nem került feljegyzésre a munkalapon.
Ma délután visszamegyek és megpróbálom normális hangnemben lejátszani a dolgokat, aztán ha nem megy, akkor jön "harc".
-
jeni
félisten
válasz PistaHegyi #25646 üzenetére
Ezek szerint a szervizes ügyintéző "ez van, ezt kell szeretni" hozzáállását megkifogásolhatom.
SIMÁN!!
Ilyet semelyik ottani alkalmazott nem tehet és nem mondhat.
Mivel más színben kaptad meg nem vagy köteles átvenni,sőt ebben az esetben téged kötelesek lettek volna tájékoztatni mielőtt az adott szervizben hozzá látnak a készülék javításához,hogy az adott színben nem javítható kéri e másik színben a javítását? Épen itt a fórumban az egyik srácnak ugyan ez a gondja volt a Bp-i Huawei József Krt boltban. És az ottani alkalmazott mielőtt átvette volna megkérdezte az ügyfelet ha eltérő színben tudják megjavítani akkor is kéri ezt?
Ez nálad kimaradt, ami az átvevő hely bolti alkalmazottja hibázott. -
Lackooo84
nagyúr
válasz PistaHegyi #25646 üzenetére
Vásárlók könyvébe mindenképpen javaslom a beírást, én már tegnap megtettem volna. Arra kötelesek reagálni, és nyoma marad. Ha nem együttműködőek, akkor a helyi Békéltető Testülethez fordulhatsz.
The Truth is out there...
-
emeritus
tag
válasz PistaHegyi #25646 üzenetére
Azt javaslom, hogy írásban panaszold az általad kifogásoltakat és írd le, hogy pontosan mi a kívánságod. A panasz szó szerepeljen a tárgyban és a szövegben ismételten is. A panasz nem megfelelő szolgáltatásra irányuljon. Az írásról legyen másolatod, átvételéről elismervényed. Ha nem működnek együtt, írj e-mailt a fentiek szerint.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz PistaHegyi #25644 üzenetére
A jogszabály szerint ha egy terméket nem tudnak javítani, illetve TELJESEN (és itt a szín is benne van) megegyező készüléket biztosítani, akkor kp. jár vissza. Ez a hivatalos sorrend. A lényeg az, hogy neked mindenben teljesen ugyanolyat kell visszakapnod amit leadtál.
The Truth is out there...
-
PistaHegyi
újonc
Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni P9-es telefonom garanciális javításával kapcsolatban.
Egyik megyeszékhelyünk Huawei szervizközpontjában adtam le az élő garanciával rendelkező telefonom, ami akkumlátor hibás. (gyorsan merül, folyton kifagy).
Szürke telefonom van (volt?), fekete előlappal. Amikor átvették a telefont szóltak, hogy nem lesz ilyen előlap, ezért választhatok, hogy fehér, vagy arany színűt kérek-e. Mivel az eleganciához nálam kizárólag a fekete szín illik, azt nyilatkoztam, hogy nem szeretnék a feketétől eltérő színt. Az ügyintéző bólintott is, de végül (és ezt sajnos csak távozás után vettem észre) a munkalapra nem került feljegyzésre a kérésem.
A telefon végül egy hétig volt szervizben (állítólag Budaörsöt is megjárta), de tegnap értesítettek, hogy mehetek érte. A készülék valóban akku hibás volt, amit javítottak, arany színű előlappal...
Azt hittem ott helyben felrobbanok. Az ügyintéző (nem az aki átvette a telefont) annyit mondott, hogy nem nyilatkoztam (tiltakoztam) a színben eltérő előlap miatt, így ilyen módon tudták javítani. Minden érvelésem lepattintották és ragaszkodtak ahhoz, hogy átvegyem a telefont. Na, erre nem voltam hajlandó. Mondtam: jövök másnap...
Most megpróbálok minden létező fórumot megkeresni a problémámmal, hátha tud valaki segíteni, hátha volt már valaki ugyanilyen cipőben.
Köteles vagyok átvenni a telefont ilyen módon megjavítva?
Tudok-e és hol tudok reklamálni?
Van egyáltalán esélyem arra, hogy eredeti állapotban (mármint kinézetben) kapjam vissza a telefonom?
A munkalapon nincs nyilatkozat a színeltéréssel kapcsolatban (se pro, se kontra), ilyenkor joguk van kvázi beleegyezésem nélkül más színben javítani?
Végül megjavították az akkumlátort, ennek ellenére verhetem-e az asztalt, hogy inkább csereutalványt kérek?Bocsánat, hogy új regisztrációval az első hozzászólásomban kisregényt írtam, de teljesen tanácstalan vagyok és úgy látom, hogy ebben a fórumban igazi szakértők laknak. Mindenféle segítséget előre is köszönök!
-
tpeter77
addikt
hali, van egy Vodafone 7.0 androidos P9 telóm, ezt szeretném frissíteni Cunaja-féle v14-es Oreora.
Csakhogy sajnos nincs rá időm, vagy lehetőségem most, mert lakásfelújítás és költözés zajlik nálunk, ezért ha valaki elvállalná, elpostáznám neki a készüléket.
Részleteket privátban várom, köszi!!
Ha zavaró az írásom, néhány nap után kérem, hogy töröljétek. Üdv, Peti -
-
-
Cunaja
Topikgazda
válasz Rolee87 #25638 üzenetére
Mivel én elfogult vagyok a Cunaja romokkal kapcsolatban, ezért olyan P9 tulajt kell megkérdezni, aki tudja a kérdlsesre a választ.
Ha én válaszolnék rá, az nem tűnne hitelesnek.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
tpeter77
addikt
Huawei P9 gyári böngészőjét letöröltem, de szeretném visszatenni. Android 7.0 és EMUI 5.0.3 fut rajta.
Melyik appot kell letölteni a play-ről, vagy ha ott nincs, hogy lehet újra feltelepítenem?
Köszönöm ha vki segit. -
Rolee87
tag
Valaki linkeljen nekem egy L09-C150B130 full romot, mert a leírásban található megás végigmegy a letöltés de a végén hibával kidob
-
cenzor
tag
válasz geckowize #25630 üzenetére
Én ezeket használom:
https://m.banggood.com/BlitzWolf-BW-S6-QC3_0-2_4A-30W-Dual-USB-Charger-EU-Adapter-for-iphone-8-8-Plus-iphone-X-Xiaomi-p-1047935.html
https://m.banggood.com/BlitzWolf-Ampcore-Turbo-TC10-3A-Durable-USB-Type-C-Charging-Data-Cable-p-1188424.html[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
-
rb26dett
aktív tag
Sziasztok! Akkucserénél járt már valaki úgy, hogy a ragasztócsík nem jótt ki az akku alól, hanem 1 centi húzás után leszakadt?! Kérdésem a következő lenne, hogyan tovább, hisz a litium akkut nem célszerű feszegetni, viszont meg se moccan, próbáltam már melegítéssel is, de nem változott a helyzet...
-
Rolee87
tag
Valami állandóan felébreszti a kijelzőt, de értesités nincs. Kiis van kapcsolva az alkalmazások felébreszthetik. Mi okozhatja ezt?
-
cenzor
tag
válasz geckowize #25623 üzenetére
Ha nem sürgős, akkor én vennék egy Blitzwolf töltőfejet + Blitzwolf kábelt. Nem olcsó, de még soha semmilyen problémám nem volt velük. Ebay-es kütyük topikban a Baseus és Ugreen márkákat is szokták még ajánlani, elmondásuk szerint hasonló minőséget képviselnek, mint a Blitzwolf. Ki mire esküszik, olyat választ, nekem a Blitzwolf eddig nagyon bevált.
-
geckowize
őstag
Sziasztok,
Milyen tolto+kabel kombot ajanlotok?Utananeztem a gyari tolto (AP32 / HW-059200EHQ) + kabel (AP51 / C02450768A) kombonak arukereson es kisse meglepodve tapasztaltam, hogy mig iden februar vegen ~4 ezer forintert meg tudtam vasarolni (csak veletlenul elhagytam) most mar csak ~6 ezer korul lehet kapni.
Vagy vegyek egy AP51-et ~3 ezer forintert es rendeljek melle valami Blitzwolf USB-C kabelt aliexpressrol?
-
Bocy7
csendes tag
válasz balazsbence #25621 üzenetére
Szia.
Cunajátol kell kérni a romot,ad hozzá leírást is.
Probáld meg privátba,nekem is úgy lett.Huawei P9 EVA-AL10 Cunaja V14-Oreó (EVA-L09),Xiaomi Note 9Pro
-
balazsbence
senior tag
Sziasztok!
Valaki csak pontokba szedve leírná cunaja v7-v14 lépéseit? Bl nyitva perpill[ Szerkesztve ]
-
Rolee87
tag
Hello
Gyári T-s a telefonom. Kérdésem hogy gyári romot feltudok e rakni bootloader nyitás nélkül? Illetve azt honnan tudom hogy nyitva van vagy zárva? -
Bocy7
csendes tag
válasz Tybor99 #25617 üzenetére
Szia.
Nekem Cunaja V14-es romja van fent pár hónapja.Sokkal de sokkal gyorsabb ezzel a rommal!!Azóta sincs lassulás,kamera szerintem sokkal jobb mint a gyári,akksi is álltalába kibír 1 napot.Zenét hallgatok bluetooth hangfalon akkor is több órán át bírja.
Használok néha facebookot és messengert is.Így hirtelen ennyi jutott eszembe.[ Szerkesztve ]
Huawei P9 EVA-AL10 Cunaja V14-Oreó (EVA-L09),Xiaomi Note 9Pro
-
Azurooandrew
tag
válasz Anonymus95 #25531 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat Anonymus95 Illetve mindenkinek aki korábban rám írt a P9 wi-fi probléma kérdésben.
Az adhoc felmerült problémát egy mobiladat csomag duplázással rövid távon kezeltem júniusban (wi-fi kapcsolat azóta sincs), a Huawei ügyfélszolgálatán is azt mondták, hogy típus hiba a P9 esetében a wi-fi modul megibásodása, és ha már beadom, tekintettel a telefon korára, a még érvényes 3 éves VIP gold garanciára (ellenőriztem és a Hicare alkalmazásban jövőre is él a garancia rá), akku és jack csere is lesz rajta.
Azt tervezem, hogy még ezt megelőzően veszek egy P30-at, arra mindent átmásolok (a készüléken belül egy Huawei nano sd 128-as kártyára) a még nálam lévő P9-ről, illetve készítek egy teljes mentést ezen felül az asztali gép merevlemezre vagy egy külső meghajtóra. Ekkor minden korábbi P9 adat többszörösen le lesz mentve, tehát egy teljes törlést vagy reset-et kell majd csinálnom a P9-en, még mielőtt leadom a József körúti Ügyfélszolgálaton a garanciális javításokra.
Tudtok esetleg mondani olyan dedikált programot vagy applikációt/módszert mely a legjobb, leggördülékenyebb megoldás lehet a P30 és a P9 közötti adatok átmásolására (telefonszámok-névjegyek, képek)? Nagyon köszönöm ha valakinek van gyakorlata, tapasztalata az ügyben
-
-
lacibacsi
addikt
válasz petyametyo #25611 üzenetére
T-nél vettem. Meglátjuk mi lesz.
(#25612) Cunaja : Bocsánat, hogy a 25k hozzászólás között nem találtam meg a már többször kitárgyalt témát!
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
Cunaja
Topikgazda
válasz lacibacsi #25610 üzenetére
Szia!
Ezt már többször kitárgyaltuk!!! Ne kezdjünk bele megint!
Ami vásárláskor a vételára volt papíron.
Nem hitelesen az ára, ha úgy vetted, hanem a vételár.
A listaár megtévesztő lehet.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
petyametyo
aktív tag
válasz lacibacsi #25610 üzenetére
Mivel a T nél vetted úgy az akkori listaár lesz a mérvadó .Amennyiben MM vagy Extrem Digital lenne úgy a számlán szereplő összeg lenne .Nekem az utóbbi volt ,vissza kértem a pénzt (nem nagyon akarták vissza adni ) ,és MM be vettem fele annyiért egy újat mint kifutó termék
[ Szerkesztve ]
-
lacibacsi
addikt
válasz petyametyo #25609 üzenetére
Bocsánat! Még egy kérdés jutott az eszembe...
Ha nem tudják javítani és csereutalványt kapok, az milyen összegre szól? Eredeti vételár, vagy van valami amortizáció rajta?
(Az lenne a legjobb, ha egy nap alatt rendbe tennék, de kíváncsi vagyok, hogy mire számíthatok, ha ez nem sikerül...)Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
lacibacsi
addikt
válasz petyametyo #25607 üzenetére
Így fogok tenni. Köszönöm!
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
petyametyo
aktív tag
válasz lacibacsi #25606 üzenetére
Akkor dobd be oda .Kártya ki ,törölj mindent ,ők is ezt fogják csinálni ha rajta/benne marad valami . Amennyiben van hozzá alkatrész akkor kb 2 nap,ha nincs akkor egy darabig várnak(5-6 nap) és ha nem lesz akkor csereutalvány. Cserekészülék vagy van vagy nincs ,kérdez rá
-
lacibacsi
addikt
válasz petyametyo #25605 üzenetére
Köszönöm! A József körúti szerviz útba is esik, be tudom vinni személyesen. Van tapasztalat, hogy meddig szokott tartani egy ilyen csere? Illetve a telefont érdemes leadás előtt törölni és/vagy a SIM-et kivenni, vagy csak simán leadom és nem fognak a személyes dolgaimon csámcsogni?
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
-
Uher
aktív tag
telemaxhoz kuld
-
lacibacsi
addikt
Sziasztok!
23 hónapos készülékem utolérte a végzete.
A fórumon többször volt kibeszélve az 50% alatti töltöttség esetén előforduló újraindulás és/vagy kifagyás. Sajnos én is ott tartok, hogy szerencse kell a fotózáshoz, mert van, hogy 1% töltöttségig is tudok fotózni, de egyre sűrűbben az fordul elő, hogy 45-50%-nál is kifagy a teló és 0%-os töltöttséget jelezve nem hajlandó beindulni, csak töltővel.
A telefon még nincs két éves (augusztus 14-én lesz annyi), ezért úgy gondoltam, hogy meg kellene próbálni garanciában kicseréltetni az akksit. Csakhogy a garancialevélen a T-Mobile mindössze 12 hónap jótállást jelez. Meg vagyok győződve, hogy amikor vettem, akkor 2 év jótállással reklámozták ezt a készüléket. Tévednék? A következő egy hónapban tudok valamit kezdeni a T-Mobile-nál?
Kérdezném továbbá, hogy az ilyen akkumlátoros problémát lehet-e garanciáztatni a HiCare-en keresztül? Mert oda beregisztráltam, amikor vettem a készüléket és azt is írja, hogy 2020. augusztus 16-ig van élő garanciám. Ebben az esetben kihez kell fordulnom, hová kell bevinnem a készüléket?
Köszönöm!
Az öregséget onnantól kell számítani, amikor a punci már büdösebb a munkánál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Elfelejtettem a film címét
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vezetékes FEJhallgatók
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iPhone SE 3 ( 2022 ) , Red Limited, 64Gb, független
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB 12GB RAM Dual ÚJ, 2-ÉV GARANCIÁVAL, SZÁMLA + DOBOZ + TÖLTŐ SZETT!
- iPhone 12 64GB Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 100%/p3968
- Apple iPhone 14 Pro Max, Silver, 128Gb, 100% gyári akku, 3 hó garancia, független.+ Uag tok
- Samsung Galaxy A16 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával