- Magisk
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz PistaHegyi #25644 üzenetére
A jogszabály szerint ha egy terméket nem tudnak javítani, illetve TELJESEN (és itt a szín is benne van) megegyező készüléket biztosítani, akkor kp. jár vissza. Ez a hivatalos sorrend. A lényeg az, hogy neked mindenben teljesen ugyanolyat kell visszakapnod amit leadtál.
The Truth is out there...
-
emeritus
tag
válasz PistaHegyi #25646 üzenetére
Azt javaslom, hogy írásban panaszold az általad kifogásoltakat és írd le, hogy pontosan mi a kívánságod. A panasz szó szerepeljen a tárgyban és a szövegben ismételten is. A panasz nem megfelelő szolgáltatásra irányuljon. Az írásról legyen másolatod, átvételéről elismervényed. Ha nem működnek együtt, írj e-mailt a fentiek szerint.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz PistaHegyi #25646 üzenetére
Vásárlók könyvébe mindenképpen javaslom a beírást, én már tegnap megtettem volna. Arra kötelesek reagálni, és nyoma marad. Ha nem együttműködőek, akkor a helyi Békéltető Testülethez fordulhatsz.
The Truth is out there...
-
jeni
félisten
válasz PistaHegyi #25646 üzenetére
Ezek szerint a szervizes ügyintéző "ez van, ezt kell szeretni" hozzáállását megkifogásolhatom.
SIMÁN!!
Ilyet semelyik ottani alkalmazott nem tehet és nem mondhat.
Mivel más színben kaptad meg nem vagy köteles átvenni,sőt ebben az esetben téged kötelesek lettek volna tájékoztatni mielőtt az adott szervizben hozzá látnak a készülék javításához,hogy az adott színben nem javítható kéri e másik színben a javítását? Épen itt a fórumban az egyik srácnak ugyan ez a gondja volt a Bp-i Huawei József Krt boltban. És az ottani alkalmazott mielőtt átvette volna megkérdezte az ügyfelet ha eltérő színben tudják megjavítani akkor is kéri ezt?
Ez nálad kimaradt, ami az átvevő hely bolti alkalmazottja hibázott. -
juuzer
addikt
válasz PistaHegyi #25652 üzenetére
Sajnálom, ami történt :/
Csak egy gondom van, hogy hogyan tudod bizonyítani, hogy tényleg feketét kértél? Nyilván no-offenseben mondom, csak személyes tapasztalat, hogy a legtöbb cég próbálja letolni magáról a felelősséget és mindent be kell bizonyítani nekik, hogy tényleg megcsinálják azt, amit kérsz tőlük.Vamos a la playa.