Hirdetés
-
Nagyon olcsó, madzagos gaming headset a Sharkoon háza tájáról
ph A meglehetősen könnyű újdonság a Skiller SGH1 utódjaként értelmezhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
emeritus
tag
válasz SOAD19 #25479 üzenetére
Nem így van. Ha nincs OTP kártyád/folyószámlád akkor az alkalmazásban létre kell hoznod egy Simple kártyát amelyet bármely banknál vezetett - MC, Maestro, Visa - kártyáról feltölthetsz. A Simple kártyán levő összeg bolti NFC fizetésre használható.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SOAD19 #25481 üzenetére
A Simple appnál nincs. Ott csak OTP kártya, vagy a Simple kártya használható fizetésre az appon belül, illetve NFC-s telefonnal, alkalmas bolti NFC terminálokon. Próbáld ki, ha nem tetszik a működés a Simple kártya törölhető és természetesen app is eltávolítható. A Simple kártya minimális havi költséggel jár. Részletesebb adatok vannak a Simple weboldalán és az ügyfélszolgálat is válaszol érdeklődő e-mailre..
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz Cunaja #25558 üzenetére
Én is az ultrahangos mosást javaslom első lépésnek és mielőbb. Egy próbát mindenképp megér, hiszen nem drága és további kárt nem okoz. Úgy tudom, hogy Debrecenben pl. az Extratel GSM a Nyugati utca 10.alatt vállal ilyet méltányos áron. (Szerk.: látom a közbenső reakciódat: ha hamarosan át tudod mosatni és nélkülözheted, akkor inkább addig ne használd.)
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz PistaHegyi #25646 üzenetére
Azt javaslom, hogy írásban panaszold az általad kifogásoltakat és írd le, hogy pontosan mi a kívánságod. A panasz szó szerepeljen a tárgyban és a szövegben ismételten is. A panasz nem megfelelő szolgáltatásra irányuljon. Az írásról legyen másolatod, átvételéről elismervényed. Ha nem működnek együtt, írj e-mailt a fentiek szerint.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SOAD19 #25700 üzenetére
Tekintettel a beázásra jó döntésnek tűnik az akkucsere a jelölt áron. Ugyanezen előzmények miatt nem lesz haszontalan, ha kinyitja és belenéz egy gyakorlott szervizes. Egyidejűleg az ujjlenyomat gondot is meg tudod beszélni...
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SOAD19 #25710 üzenetére
Eszerint még folyamatban az akkucsere? Szerintem várd meg ennek az eredményét, mert, a teljes áramtalanítás a telefon hibás működését gyakran önmagában orvosolja. A szervizbeli szoftver-frissítés ügyében a szerviz álláspontja hitelesebb a miénknél, biztosabb, ha őket kérdezed. (Ez az eltűnt ujjlenyomat funkció egyébként különös: a működési hiba érthető, a funkció teljes eltűnése kevésbé, ha megoldódik, írd meg az okát)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz xeno204 #25713 üzenetére
Fizetős munka, nem gond, ha látják, hogy beázott, mindenkinek jobb a tiszta helyzet. A valós állapot ismeretében a tulajdonost utóbb kevésbé érheti meglepetés. (Ezt az eltűnő opciót még emésztem.)
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Az akku garanciát illetően hivatkozz a Huawei hivatalos oldalára
("https://consumer.huawei.com/hu/support/warranty-policy/"), ahol a következőket írják:
"Érvényes 2017.04.01-tõl.
Jótállási feltételek
Az importõr HUAWEI Technologies Hungary Kft. (a továbbiakban: HUAWEI) garantálja, hogy a jelen termék és tartozékai a jótállási idõ során, normál használat esetén, hibától, nem megfelelõ vagy rossz minõségû kidolgozástól, anyaghibától, tervezési hibától mentesek maradnak. Ez a jótállás a következõ feltételek teljesülése esetén érvényes:
A 151/2013 (IX.22.) Korm. rendelet alapján, az abban foglalt kötelezõ (12 hónap) jótállási idõn felül, (ide értendõek a felhasználó által nem eltávolítható, beépített akkumulátorok is) társaságunk további 12 hónap önkéntes jótállást vállal a termékeire [mobiltelefon, táblagép, Watch (okosóra)], az alábbi kivételekkel:
- a készülék dobozában megtalálható akkumulátorra, töltõ adapterre, töltõkábelre, fülhallgatóra 12 hónap "A beépített akkumulátorára eszerint a Huawei legalább két év garanciát vállal, a dobozban külön szállított cserélhető akkura egy év érvényes.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz SOAD19 #25897 üzenetére
Pár napja nekem is villan/vált az ujlenyomattal feloldott telefon nyitóképernyőie és használok Outlookot. Azt, hogy pont az Outlook villan be, nem szúrtam ki, de figyelni fogom és jelzem, ha az a tettes.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz Lackooo84 #25957 üzenetére
A Huawei Szervznapok során a Honor készülékeket is kedvezményesen javítják függetlenül attól, hogy a felsorolásban a Honor nem szerepel. Hivatalos magyarországi forgalmazótól történt beszerzés a feltétel. (Firstphone, Debrecen.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
A topic nekem is sokat segített és remélem még fog is, köszönet a "gazdának" és a tagoknak. (Apropó: tudja valaki, hogy miként lehet elegánsan megszabadulni a nehezen olvasható dupla körvonalas betűktől?)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Köszönöm, új lendületet veszek, bár korábban ezzel is sikertelenúl próbáltam eltüntetni a duplavonalas betűket, továbbá a magyar ékezetekkel is gondja akadt.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz juuzer #26017 üzenetére
Én biztatnálak a cserére, nem nehezebb, mint IPhone esetén. A bontásnál a vásárlás a kockázatosabb, sok a hamis "eredeti". Itt is érvényes: olcsó húsnak híg a leve. Megfelelő eladó a termék mellé a cseréhez szükséges eszközöket is mellékeli. (ezek megkönnyítik a munkát, amely nem ördöngősség, sok video segít, de a türelem és megfontoltság fontos.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz diablo1984 #26034 üzenetére
Ha esetleg "szolgáltatói" a készülék, akkor szerencséd lehet, mert alternatív lehetőségek vannak a garancia igazolására. (kivéve Vodafone....)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz diablo1984 #26037 üzenetére
Sima ügy lehet, ha némi munkát rászánsz. Elsőként bemész a Telekomhoz, és kéred, hogy az IMEI szám alapján adjanak ki igazolást arról, hogy adott dátummal ők hozták forgalomba. A Huawei csak a hivatalos forgalmazók által eladott telefonokat gondozza: ezekre nyújt garanciát és ezeket javítja (havonta, a "Huawei Szervíz Napok" alatt) kedvezményesen. A Telekom hivatalos forgalmazó. A Huawei márkaszerviznek (Firstphone pl.) az igazolás, plusz az adásvételi általában elég. Ha mégsem, a Huawei ügyfélszolgálat segít. Sok sikert!
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz diablo1984 #26042 üzenetére
A Huawei a garanciális feltételekben pontosan leírja azt, hogy hogyan jár el. elméletileg. A szervizgyakorlat helyenként eltér(het). A szervizrendszer/HuaweiCare adatai jellemzően csak fizető javításnál elegendők.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz tpeter77 #26045 üzenetére
Pár ciklus után javulni fog a helyzet, egyre kevésbé merül. Különösen így lesz, ha 100%-ra töltöd, mi több, néhányszor, rövid ideig 100% töltöttség elérésekor még a töltőn hagyod. Az új akku első töltésekor a 100% töltöttségen tartást egyes szakcikkek ajánlják, a "túltöltés" tapasztalatom szerint is hasznos. (A biztonság kedvéért eleinte én kisteljesítményű töltővel töltöm az új akkut. nem a gyári gyorstöltővel.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz asynur #26064 üzenetére
Ha 3.-án jár le a HiCare szerint a garancia, van számlád és módod van leadni személyesen a márkaszervízben akkor helyedben én azt tenném. A postázás nem tűnik eredménnyel kecsegtető megoldásnak. Az Emagra nem számítanék, ahogy az általa hirdetett "eredeti Huawei" akkukat sem látnám szivesen a telefonomban. Tartalék megoldásnak a Huawei Szerviz Napok lenne az én választásom.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz asynur #26073 üzenetére
A szerviz napok árban verhetetlen és sajnos csak itt biztos(?), hogy gyári akkut építenek be. Az utángyártottak minősége gyengébb, a hamis "eredeti" gyakran mérhetően vékonyabb. A 60%-ról zuhanómerülő akku általában már duzzad, sík felületre téve a telefon billeg. Ha ezt tapasztalod nem tanácsos túl sokáig várni. A duzzadt akku segít a készülék felnyitásában, ahogy a ragasztó elválasztásában is. Maga a csere egyébként nem nehéz., a videokban látható segédeszközök hasznosak. Sok sikert!
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
-
emeritus
tag
válasz 2007ath #26094 üzenetére
Én úgy értettem, hogy a készülék eredetileg Telekom hálózatkorlátozással jól üzemelt. A hálózatkorlátozást feloldották, hogy Voda kártyával üzemelhessen. A Vodával sem volt gond. Most vissza kellene állni Telekomra, mert újra Telekom sim kerülne bele, de nem tud felcsatlakozni a Telekom hálózatára. Ilyen előzmények alapján beállítási gond vélelmezhető, remélhető.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Pontos adatok híján feltételezésekre hagyatkozunk. Én azt vélelmezem, hogy nem ugyanaz a Telekom sim került vissza, ami eredetileg benne volt. Tudom, hogy az APN beállítások az adathálózati elérést határozzák meg. de...
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz asynur #26104 üzenetére
Nehéz ügy, neked kell döntened, hogy átadod, vagy sem, ebben nem lehetünk okosak. Az akkucsere maga nem igényel különösebb szakértelmet, vagy óvatosságot, ha módod van átlátszó fóliával leragasztani az elő és hátlapot, akkor az esetleg kevésbé gondos kezelés sem hagy nyomokat.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz Azharel #26135 üzenetére
Tippem volna, de aligha vigasztal: hamisat vettél. Az adott árért szerintem nem lehet "kompatibilis" akkut előállítani. A neten kínált "eredeti Huawei" akkuk döntő hányada a gyakorlatban hamisnak bizonyul, a gyárinak a nyomába sem ér. A javaslatom nem szívderítő: újabb csere a Huawei Szervíz Napok alatt gyári márkaszervizben. Sajnos.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz Azharel #26139 üzenetére
Én nem lennék optimista, ha összesen 7 értékelőből egy már nem adott 5 csillagot. Javaslom, nézz szét az "Alin" is. Ott a saját név alatt forgalmazó utángyártók ára jellemzően meghaladja az "eredeti Huawei" árakat, amely utóbbiak eléggé szórnak is. (Pesszimális esetben mind hamis, bár akadhat gyári, vagy gyárihoz közelítő minőség.) Talán valaki saját tapasztalatból tud javasolni nála bevált szállítót. Én magam hasonló helyzetben a NOHON utángyártót választottam, nem bántam meg, de mindenki maga dönt.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
válasz Azharel #26141 üzenetére
Röviden: meg. Hosszan: a NOHON egy P10-be került, de a Huawei-akkuk kínálata szinte minden típusnál azonos. Jelesül széles ártartományban eredetiként hirdetik ezeket, áruk mérsékelt, a minősítésük változó, a szakmailag megalapozottnak tűnő vélemények inkább negatívak, a "genuine" akkuk igen nagy valószínűséggel nem "valódiak", esetenként silányak.
Tény, hogy a Huawei gyári akkuk nagyon jók, a P9-ben a három éves akku cseréje nem indokolt. Mivel a P10-ben sajnos cserélni kellett, (Supercharger?) kisebb kockázatúnak láttam egy korrekt utángyártót (utánaolvastam) választani, mint egy valószínűleg hamissal próbálkozni. A döntés nem egyszerű. Esetleg a Huawei vevőszolgálattól kérhetsz infót arról, hogy kinek szállítanak MO-ra, jelezve, hogy Huawei Szerviz Napok nálad nem opció.Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Értem. De: márkaszerviz? Garantáltan gyári akku? Más egyéb? Garancia? Kellékszavatosság? (10 eFt már értékhatár, szigorúbb garanciális szabályokkal)
Egy gyári töltővel töltött, egy éven belül felpúposodó akku vélelmezhetően gyári hibás volt...Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
OK. Attól tartok, csak márkaszervizben remélhető, hogy valóban gyári akku kerül a készülékbe, rengeteg a változó minőségű másolat. Ha ugyanott cseréltetted, ahol az elsőt, akkor különösen, de egyébként is érdemes a garancia letelte előtt tesztelni az akkut és érzékelhető kapacitásvesztés esetén reklamálni. Egy gyári akkutól 3 év élettartam várható.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Köszönöm hasznos információkat osztottál meg: számomra világos, hogy lehetőség szerint márkaszervizben kell P9 akkut cseréltetni. (Ekkor is HSzN alkalmával, ha lehet.) Ha ez nem megy, akkor csak kockázatosabb lehetőségek maradnak. (A másolatok szinte megszólalásig hasonlítanak, tipikusan a súly, és/vagy a vastagság tér el, néha jól mérhető mértékben.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
OK. Minden info hasznos, egymástói tanulunk, esetenként más kárán. (Vagy nem) Számomra tanulságok pl.: gyári akku is lehet gyári hibás, gyári márkaszerviz elsődleges, garancia lejárta figyelendő, akku tesztelése időnként ajánlatos...Remélem az új akku, beválik, ha nem, ne hagyd szó nélkül. (A másolatokat a teljes külső hasonlóság esetén a kisebb súly árulja el.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
emeritus
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Gyúrósok ide!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- LEGO klub
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- További aktív témák...
- IPhone 14 Plus Product Red 128GB gyári független ÚJ Apple garancia
- Új Iphone 15 PRO MAX 512GB vodafone függő 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- iPhone 13 - Független - 100%!!!
- Hibátlan Független Apple iPhone 12 mini 64GB ! 1Hó GARANCiáVAL
- Karcmentes 3Hónapos Samsung Galaxy S23 ULTRA 256GB !! még 21Hó GARANCiA