- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PistaHegyi
újonc
Sziasztok!
Szeretném a segítségetek kérni P9-es telefonom garanciális javításával kapcsolatban.
Egyik megyeszékhelyünk Huawei szervizközpontjában adtam le az élő garanciával rendelkező telefonom, ami akkumlátor hibás. (gyorsan merül, folyton kifagy).
Szürke telefonom van (volt?), fekete előlappal. Amikor átvették a telefont szóltak, hogy nem lesz ilyen előlap, ezért választhatok, hogy fehér, vagy arany színűt kérek-e. Mivel az eleganciához nálam kizárólag a fekete szín illik, azt nyilatkoztam, hogy nem szeretnék a feketétől eltérő színt. Az ügyintéző bólintott is, de végül (és ezt sajnos csak távozás után vettem észre) a munkalapra nem került feljegyzésre a kérésem.
A telefon végül egy hétig volt szervizben (állítólag Budaörsöt is megjárta), de tegnap értesítettek, hogy mehetek érte. A készülék valóban akku hibás volt, amit javítottak, arany színű előlappal...
Azt hittem ott helyben felrobbanok. Az ügyintéző (nem az aki átvette a telefont) annyit mondott, hogy nem nyilatkoztam (tiltakoztam) a színben eltérő előlap miatt, így ilyen módon tudták javítani. Minden érvelésem lepattintották és ragaszkodtak ahhoz, hogy átvegyem a telefont. Na, erre nem voltam hajlandó. Mondtam: jövök másnap...
Most megpróbálok minden létező fórumot megkeresni a problémámmal, hátha tud valaki segíteni, hátha volt már valaki ugyanilyen cipőben.
Köteles vagyok átvenni a telefont ilyen módon megjavítva?
Tudok-e és hol tudok reklamálni?
Van egyáltalán esélyem arra, hogy eredeti állapotban (mármint kinézetben) kapjam vissza a telefonom?
A munkalapon nincs nyilatkozat a színeltéréssel kapcsolatban (se pro, se kontra), ilyenkor joguk van kvázi beleegyezésem nélkül más színben javítani?
Végül megjavították az akkumlátort, ennek ellenére verhetem-e az asztalt, hogy inkább csereutalványt kérek?Bocsánat, hogy új regisztrációval az első hozzászólásomban kisregényt írtam, de teljesen tanácstalan vagyok és úgy látom, hogy ebben a fórumban igazi szakértők laknak. Mindenféle segítséget előre is köszönök!
-
-
PistaHegyi
újonc
Az idézet nem szó szerint hangzott el, de a beszélgetésnek ez volt a lényege.
Egyébként tájékoztattak arról, hogy nem valószínű, hogy lesz fekete és nyilatkoztam is arról, hogy csak feketében kérem. A baj az, hogy ez nem került feljegyzésre a munkalapon.
Ma délután visszamegyek és megpróbálom normális hangnemben lejátszani a dolgokat, aztán ha nem megy, akkor jön "harc".
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...