- Yettel topik
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Üzemidőre és teljesítményre gyúr a OnePlus Nord 5
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aryon87
félisten
-
válasz
bandigyerek #9164 üzenetére
Koszi. Megsasoltam de vegul a golyós kollega fele varriacional maradtam egyelore👍
9165) Tomtotom: En a gyarit hasznalom szerintem teljesen oke😁
-
Tomtotom
senior tag
Kipróbáltam a Nillkin Carbon Fiber tokot. Hát ezt ne vegye meg senki. Kemény műanyag, nem is passzol tökéletesen, illetve mikor levettem a telóról, körömmel alá kell nyúlni, másképp nem jön le, és bent maradt a körmöm nyoma... Egy gagyi. Bevágtam mérgemben a kukába. Marad a Spigen a gyárival váltogatva.
-
Valami jo es pontos idojaras appot tudtok mondani. Elveszek a playben a boseg zavaraban.
-
Summi72
kezdő
válasz
Kavinton75 #9160 üzenetére
Igen, olvasgattam. S annyira nem is érintett, míg kíváncsiságból ki nem próbáltam. De onnantól piszkosul zavar.
De a remény hal meg utoljára. Lefutom a simcserés köröket, aztán meglátom.
Én is gondolkodtam a hello datán, de a telekom marathon csomagot egyenesen nekem találták ki. -
Kavinton75
senior tag
válasz
Summi72 #9155 üzenetére
Gondolom olvasgattál vissza a 4G-s témában Dual SIM-es telefonnál.
Én csak azért kötöttem Helló Data csomagot, hogy ezt megnézzem (de lehet nem mondom le, én vagyok a net szolgáltató a családban).
Teljesen hibátlanul megy a két Telenoros kártya váltása.
Egyszer sem kellett perceket csak másodperceket várnom.
Nem azt állítom, hogy nem a telefon hibája, de akárhogy kerestem a neten nem nagyon voltak elarásztva negatív kommentekkel.
Sanszos, hogy inkább szolgáltatói probléma.
Amúgy én is azt várom el, hogy a gép legyen értem és ne én a gépért. -
Kavinton75
senior tag
Megjött az első üvegfólia variáns és jó.
Teli fajta, így levegő mentesen zárja az oldalakat.
Lehet, hogy üvegfólia (azt írta üzenetben is), mert a felső része nem sík, mint a tobbi üvegfóliának, hanem kicsi "horpadások" vannak rajta.
Amikor ráraktam, akkor sem úgy simult rá, mint a tobbi, hanem olyan, mintha rá ragadt volna.
Eddig semmi bajom vele és remélhetőleg teszi a dolgát.
Még jön több fajta is (nem teli is), de eddig a drága verziókhoz képest megérte az árát. -
Summi72
kezdő
válasz
zoleeno1 #9156 üzenetére
Sokáig versenyben volt az is, de ott sokan a képernyőre panaszkodnak,s az aksi idő sem az igazi. Tényleg magasan van a léc. S igen a huawei tette oda. Szívem szerint ezt tenném:
Vissza az MM-be. Ott ugye 60 napos elállás van online vásárlás esetén. Cserébe nem hiszem hogy belemennének. Tehát elállás, pénz vissza s ott megvesz egy másik mate. Ha az nem produkálja a sim hibát, öröm és boldogság. (Persze előtte megvárom míg sikerül a céges s a saját simet is cserélni, hátja ez a baja)
De mivan akkor ha a következő teló sem jó? Ott a boltba teszt, s az is csere? Tuti nem cserélnék...mert hülye azért nem vagyok...
A legegyszerűbb az elállás lenne, de nemtom mit vegyek helyette. Teló meg ugye kell.Nah, közben csináltam egy gyári visszaállítást. A huawei ezt is kérte. Sajna nem segített. Szűzen, belakás előtt is csinálja.
-
Summi72
kezdő
Ebben igazad van. De talán az akkut dicsértem. Remélem nem gondolod azt, hogy csak trollkodom, vagy bomlasztok itt. Tény, hogy eljutottam oda, hogy nem szeretem ezt a telót. Sokáig is vaciláltam mielőtt megvettem. Már akkor sem volt meg az a váááá érzés mikor először nézegettem. A samu note 8-nál mikor kézbefogtam, ott igen, ott megvolt. De samut nem akartam. Abból pár éve kiábrándultam. Melóhoz is kell a telefon. Főleg ahhoz. Tehát olyat választottam, mely tudásában, megbízhatóságában, akkuban megfelel. Ezért is adtam ki érte nem kevés pénz. Nem részletre, nem szolgáltatónál vettem, hanem kp-re. Az ára nem kevés pénz. Nekem nem az. Nem keveset kellett dolgoznom, hogy összejöjjön az ára. Amúgy is, de ezért meg pláne elvárom (aszem joggal) hogy azt kapjam a pénzemért amit elvárok illetve amit ígértek (reklámoztak). Persze értem én, hogy kiforratlan úttörő technológia, de akkor ezt kell közölni, erre számítok. Ha dolgozom, s mondjuk netet kell váltanom a másik simre (maradjunk ezen példánál) azt várom, hogy pik-pakk megtörténjen, nem pedig azt, hogy hosszú perceket, ne adj isten 1/4-1/2 órát szenvedek, mókolok vele hogy megtörténjen. Egy egyszerű példa: ha veszek egy új autót (pláne egy drágábbat) azt várom el, hogy reggel beülök, indul, s elvisz melóba. Nem azt, hogy előtte még esetleg a motortérbe kelljen matatnom hogy ez megtörténhessen. Egy 10-15 évesnél benne van a pakliban, de egy új s felső kategóriában nem. Ezért sem értem, hogy némelyek miért is védik ennyire ezt a telefont. Értem, van akinél minden ok, ezt leírja pont. De vannak olyanok, akik úgy érzik nekik kell megvédeni a mundér becsületét.
lge73x: e felé haladok én is. Küldtem videót a huaweinek. A sim csere ha nem hoz eredményt, ismét videó. S azt szeretném elérni, adják vissza a pénzt. Persze még mindig nem tudom, mire cseréljek.
Vvarpi: Kézenfekvő volna egy másik mátéban is tesztelni az én simjeimet, de sajnos nincs a közelemben...
Tegnap kétszer is tapasztaltam pl (eddig nem) hogy hívnak, felveszem, teló be a zsebbe s megyek. Bluetooth fülest használok. Aztán megszakad a vonal. Persze van ilyen, hálózati hiba, akármi. A második alkalommal gyorsan rápillantottam a telóra, akkor tűnt el az x a térerő helyéről s állt fel vissza a térerő meg a 4G. Előtte egyszer törént, hogy szintén zsemben a teló, s jön az sms a nem fogadott hívásról. Tehát valamiért akkor nem voltam elérhető, elvesztette a teló a térerőt. Ez azután történt, hogy a huawei levélben azt tanácsolta, kapcsoljam ki a két kártyás 4G-t. A két eset után visszakapcsoltam, az utána folytatott hívásokkal nem volt gond. Szal, kezdek paranoiás lenni a telóval kapcsolatban. S igen kimondom: utálom!
De csak az enyémet, s nem a tieteket. S ez a fórum ennek is helyt kell adjon. Nem fikázom, csak írom elkeseredve az engem nagyon negatívan érintő tapasztalatokat. -
GEIL
addikt
üdv mindenkinek !
Lassan 2 hete nyúzom a telót, mostanra teljesen "belaktam", here we go, waze, traffi hunter, játékok...stb stb minden fentvan ami kell....összes fiók meg felhő és email szinkronizálás bekapcsolva....minden értesités bekapcsolva....folyamatosan wifi-adat(4G)-gps bekapcsolva....fotózok, játszok, netezek...stb stb...manuális fényerővel használom, aminek a nagyrésze 55-60%....néha felhúzom kb 90%-ig......szóval az akkuidő amin máig mindig csak ámulok....most tettem töltőre 5 óra 42 perc SOT-tal és még 23% volt benne.....bitang jól sikerült és nagyon elégedett vagyok vele. -
Aryon87
félisten
Meg se lep az Oreóval való szenvedés. És nyakam rá hogy a többiek is szívnak. Rémlik hogy az U11-nél is mintha lenne 1-2 nyűg, pedig az a telefon kiváló volt Nugáton.
Én semmivel sem érezném jobbnak az S9+t. Kíváncsi leszek az összehasonlításodra, bár ForRedGlory kollégának is van lehetősége most megtenni ezt.Ami az akksit illeti: mióta a Máté van, nincs szükségem powerbankra, gyönyörűen kibír mindent még úgy is ha elmegyek fotózni. Az elődöknél rendre kellett cipeljem magammal. Holnap Szegedre megyek, azért a biztonság kedvéért viszem a powerbankot, bár azt is inkább a P9 miatt.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
Aryon87 #9149 üzenetére
Hát ahogy olvasom az S8 fórumot most az oreóval szopnak, a telefon nem tud 4 órát... az S9+ meg oké kicsit jobb képet készít, talán még majd javul is az updatekkel, de nekem többet ér, hogy akkor is készítek képet mikor ő már lemerült
Az én szemem meg akkora különbségeket nem lát, főleg mert pro módban használom, és a kép olyan lesz amilyennek én akarom
egy S9 el azt érezném, hogy lett 1 kicsit jobb kamerám de, nem lenne jó szájízem, ezért kapja meg az asszony
-
Aryon87
félisten
Én a Noteról úgy váltottam hogy még jelen volt a telenoros hiba. Viszont az 1 hónapban csak 1x volt olyan hogy a BP-Vác vonalon beragadt a 3G-n, és nem tudott visszaváltani. Mobilnet off, repülő mód on, majd on és mobilnet on, egyből 4G lett. az egész 20mp-et vett igénybe
Nekem megérte a váltást, de ha S9+-ra akarnék menni, kompromisszumok tömkelege és visszalépés is lenne (nekem) bőven.Sn00k: playról szedd le a light manager progit. Beállításban állítsd váltakozó módra, majd szépen egyesével beállíthatod a színeket az adott programokhoz. Beállításoknál meg lődd ki hogy a rendszer bezárja (bár nálam mostanság kicsit bolondozik a program, betudom az Oreo elleni optimalizálatlanságnak. (G4 óta használom, eddig minden modellnél működött, kivéve a Xiaominál)
-
Nem lehet olyasmit állítani a LED kapcsán. Külsős alkalmazással megoldható.
Nem tudom, hogy hányan használnak/használunk itt kétkártyást, mert nem számoltam össze - bár nehéz lenne, mert nem is mindenki írja le, hogy milyet vett -, de ahhoz képest szerintem nem soknak van gondja, kíváncsiságból megpróbálom majd számszerűsíteni, bár nem lesz egyszerű, mert közben többeknél megoldódott a probléma és azt is illik lekövetni.
Meg az egy dolog, hogy néhányan leírjuk, miszerint jól működik két SIM kártyával is a készülék, de azt sem mindenki jelzi, többségében akkor írnak, ha gond van, ha jól működik a készülék, akkor sokan nem ragadnak billentyűzetet, hogy azt leírják, így nehéz arányt meghatározni. -
Azert orulok en csak egy sim el hasznaLom. Feljebb olvasgatva eleg sokan szivtok ezzel a 2 sim es paraval...
Led ertesitot lehet valahogy babralni? Szinet? Nem nagson talaltam erre vonatkozo beallitast -
Vvarpi
tag
válasz
Summi72 #9128 üzenetére
Sim csere után is fennálló probléma esetén a kártyákat át kell rakni egy másik Mate 10-be, ha ott jó akkor a te készüléked a hunyó.
Ha ott sem megy, akkor lehet szöszölni a hiba felderítésén.
Sok minden okozhatja a problémád, amit csak türelemmel fogsz tudni megoldani.
Itt sokan tudnak tanácsot adni, de helyetted senki nem fogja megcsinálni.Sim, telefon, Android verzió miatt én is szívtam már.
A Thl 4400-as telómmal jártam úgy, hogy 4.2-es rendszerrel mentek a kártyáim(vodás+telekom) közel egy évet hiba nélkül, majd hivatalos 4.4-re való frissítés után 0 térerő a vodás sim-en.
4.2 vissza és ismét jó, kártya csere után megint minden szuper 4.4-el is.
A mai napig kissé érthetetlen, hogy egy android frissítés miatt keljen sim kártyát cserélni.Most épp az Amazfit app szívat ezzel a telóval.
Ha az óra nem csatlakozik bluetooth-on a telefonhoz, akkor szétesik a wifi, belassul a letöltés nem látja a hálózatokat. Amikor csatlakozik minden tökéletes. Mate 8-al használva minden jó volt.Volt olyan samu tulaj aki agyon szarozta és eladta ezért a hibáét az órát, mert az Ő telefonja az biztasson jó.
Mindkét készüléket imádom és mindkettőhöz ragaszkodom, de a technika már csak ilyen.
Úttörő technológiákat használó készülék birtoklása esetén előfordulnak hasonló hibák.
Bezzeg aki még mindig nokia 3310-et használ......Ha te is teszel érte hidd el neked is jó lesz, mint az összes többi mate 10 pro tulajnak.
Esetleg követed lge73x példáját.#9027 shagy:
NILLKIN Super Frosted Shield tokot használok és erre a szegély nélküli teljesen átlátszó edzett üvegre várok: Imak 3D Full Cover Tempered Glass
-
Sly189
senior tag
válasz
Aryon87 #9143 üzenetére
Nekem az akku fontosabb, mint hogy jobb képet készítsen.
Sajnálatos, hogy rossz szájízzel vált el a Huawei-től a Dual Sim probléma miatt... ezt jobban kellett volna lekezelnie a huaweinek és a telenornak.Single Sim kiadásom van, én élvezem
- az igaz hogy én nem adtam ki 200 000 feletti összeget, picivel alatta vettem, de elhiszem hogy csalódott és bosszantó lehet.
-
Itt olyat nem olvashattál, hogy bármibe is bele kellene törődni, én is mindig az ellenkezőjét írom, de mindennek (legalább) két oldala van, így a felhasználónak is illik minden tőle telhetőt elkövetni a probléma orvoslása érdekében, illetve megkövetelni azt minden féltől, nem pedig csak az egyikre szorítkozni, pláne nem annak fényében, amiket korábban leírtam, mint gyakorlati tapasztalatokat.
Az is megoldás lehet persze, hogy valaki másmilyenre cseréli a készüléket, de ez nem mindenkinek alternatíva, pláne ha orvosolható is a probléma.
A Telenoros 4G probléma miatt is megváltak néhányan a készüléktől - ami érthető is -, aztán megtalálta a szolgáltató a probléma forrását és orvosolva lett. -
lge73x
tag
válasz
falabu88 #9124 üzenetére
Legyetek határozottak, írásban kell jelezni a hibajelenséget a Huaweinél, megpróbálnak lerázmi, természetesen berendelik a szervizbe, megállapítják, hogy tökéletesen, minden gyári paraméternek megfelelő a működése. Ezután videót kell készíteni, szembesíteni, hogy a probléma nincs megoldva. Én személy szerint kétszer küldtem vissza a 4G-s hibával, a második után, már a kiemelet panaszok kezelési osztály munkatársával egyezkedtem, vissza is fizették a 255eFt három hónap kinlódás után. Furcsának tartom, vannak olyan fórumtársak, akik mindenképpen megmagyarázzák tulajdonképpen minden jó és szép, bele kell törődni, hogy ez így jó, a szolgáltató a hibás stb.. Igen ezek a telefonok itt lettek eladva, ha az adott szolgáltatónál nem működnek dolgok, és nem tudják javítani, az ügyfél kérésére fizessék vissza a vételárat. Egyáltalán nem bánom, hogy megváltam a Mátétól, szerintem egy sokkal jobb készüléket nyúzok pillanatnyilag:-) !
-
golyós
addikt
válasz
Summi72 #9125 üzenetére
Én vasárnap cseréltettem a simet, szintén tudot az eladó a Mate 10 mizériáról , de szó nélkűl cserélte, még a személyimet se kérte el csak a telefonszámot.Jaés ingyen.
Más:
Közben nekem is megjött nem egész 4 hét alatt Aliról egy tokom, tetszik mert full átlátszó hátul, az oldalain is van vékony fekete csík, bár nem látszik ha bele van rakva a telefon.A sarkai is feketék, megerősitett hatása van.
A gomboknál is fekete. -
válasz
Summi72 #9128 üzenetére
Azt várom, hogy a szabadidőm párosuljon a megfelelő hangulatommal és a Telekomot fogom "betámadni" első körben például azért is, mert az ő hálózatukon nem jelzi ki a készülék külön a 4G+ kapcsolatot - pedig a mért sebesség és a célirányos alkalmazások által kinyert infók alapján is arra csatlakozik a készülék -, a másik két szolgáltató SIM kártyájával viszont adott a 4G+ kijelzés a megfelelő hálózatokon.
Olyan részletességgel írom majd le ki-ki alapon is, hogy nyitott kérdés nem maradhat, amibe kapaszkodni tudnak, illetve a készülék szervizbe küldését, de még csak a szoftveres gyári visszaállítást sem javasolhatják, továbbá másra sem hivatkozhatnak majd, a pláne meg az lesz, hogy a tőlük vásárolt készülékre is igaz a fenti leírás.
A készülék az adott hálózati kapcsolat milyenségének a kijelzésekor a szolgáltató hálózata által küldött információkat is figyelembe veszi, részint ott lehet szerintem a kutya elásva, de majd kiderül... -
Buckey
őstag
válasz
Summi72 #9125 üzenetére
Szia!
Lehet, hogy igazad van, és tényleg nem kerek valami, de szerintem max. csak egyedi hiba lehet.
De az is biztos, hogy (főleg) ebben az országban nem úgy működnek a dolgok, mint ahogy kellene.
Konkrétan egy fejlett országban kitalálnak valami hiper-szuper dolgot, ami még szabványos is, biztos le is tesztelték minden téren, de itt spórolnak egy-két dolgon, mert úgysem lesz kihasználva/fogyasztó úgysem veszi észre címszóval elintézik a dolgot.
Itt van a példa, Mate10 PRO. Érdekes, külföldön mindenhol jó, csak itt problémás. És a szolgáltatók nem ismerik be a hibát, mert lebuknának a spórolás/nagyobb haszon miatt.De van itt pl. autó is, amit itt nem árulnak, hiszen a magyar szabványú üzemanyag sok meghibásodást okozna.
Én is egy külföldi szolgáltatónál dolgozom (nem távközlés, még mielőtt félreértés lenne), minden rendben, szép és jó, de folyamatos a reklamáció. Ráadásul mikor én, mint dolgozó érdeklődtem, hogy mi ez a sok hiba, a központ letagadta, hiszen ők nem látnak semmit. Pedig látniuk kellett, mert később megnéztem, és én is láttam, de hazudtak.
Szóval, minden szolgáltató egyforma, főleg ebben az országban, mert nincs semmi súlyos következménye a sunyiságuknak. Így addig kell a nyakukra járni, amíg meg nem oldják a problémát. A készüléket árulják hivatalosan, így működnie kell!
Ha nem, akkor fogyasztóvédelem stb. hatóság. -
válasz
Summi72 #9128 üzenetére
Megértem, hogy téged bosszant a dolog és az valóban nem vigasztal senkit probléma esetén, hogy másnál nincs gond, vagy épp megoldódott a SIM kártyák cseréje által, esetleg bármilyen más módon, épp ezért mennék tovább és nem hagynám magam lepasszolni egyik félnél sem.
Volt már ilyenben részem - nem saját probléma kapcsán, csak megkértek, hogy segítsek -, amikor egy hiba esetén nem volt elég a SIM kártya cseréje, de a szolgáltató annyival szerette volna letudni a dolgot, viszont ki-ki alapon annyira részletesen leírtunk és levettünk, valamint szemléltettünk a gyakorlatban mindent, hogy a sokadik körnél már sikerült túljutni a kellően hozzá nem értő illetékeseken és a SIM kártyához tartozó profilban eszközölt szükséges/megfelelő módosítás már megoldást jelentett.
Adott esetben a gyártói képviseletet is "zaklatnám" ettől függetlenül, mert egyrészt ők is hozzájárulhatnak akár a probléma orvoslásához - pláne ha szoftveresen is lehet valamit tenni, például a szolgáltatóval együttműködve igazodni az amúgy nem túl elterjedt és emiatt nem kellően preferált szolgáltatási módokhoz, még ha az nem is társul a gyártói fejlesztés modern, előre mutató elgondolásához -, másrészt nyomást gyakorolhatnak a szolgáltatókra, hogy kellően foglalkozzanak a problémával, ahogy történhetett az a Telenor 4G probléma esetén is. -
Summi72
kezdő
válasz
#04441088 #9126 üzenetére
Köszi a tippet! Pénteken megjátszom.
Kali: Értelek, s az érvelésed is elfogadom. Csak mond meg kérlek, ha simet cserélek, s azután sem jó mit tegyek? A Telekom nem fog ismét simet cserélni. A szervíz meg elhajt. 22-es csapdája? Törődjek bele?
Az engem nem vigasztal, hogy sokszor meg másnál is volt ilyen, s az sem hogy valakinek meg semmi baja. Attól nekem még nem megy. -
válasz
falabu88 #9124 üzenetére
A Telenor esetén semmin sem csodálkozom, akár az is lehet, hogy a hálózatuk nem tolerálja adott SIM esetén hirtelen a másik azonosítót, amikor SIM foglalatot cserélsz, vagy a fene tudja...
Találgatni lehet csak, de mivel a másik szolgáltatóhoz tartozó SIM kártya mind a két foglalatban működik, így nem hiszem, hogy a telefonnal kellene bármit is kezdeni, max addig kísérletezgetsz, amíg a hálózat megint el nem fogadja megfelelően a regisztrációkat.
Első körben tényleg azzal a Telenoros SIM kártyával kellene valamit kezdeni, hátha a csere megoldást jelentene, ahogy történt az másoknál is.Summi72: Legyek makacs gyakorlati ember, de amíg nálam minden felállásban hibátlanul működik együtt két SIM kártya, addig én nem ismerem el, de pláne azért sem, mert valóban megoldást jelentett több embernél is a SIM kártyák cseréje.
Az egy dolog, hogy ennél a telefonnál jelentkezik leginkább a probléma, de ez nem feltétlenül a készülék hibája, 20+ év mobilozás alatt több ilyet is megéltem már, amikor új technológiákat vezettek be egyik vagy másik új mobiltelefonnál és a régi SIM kártyák vagy az aktuális szolgáltatós hálózati szolgáltatások miatt probléma adódott és cserélni kellett a SIM kártyát, vagy állítani a szolgáltatónak a hálózatán, de aztán megoldódtak a problémák, mert nem a telefonnal volt gond.
Az csak halkan írom le, hogy bizonyos tekintetben a Telekom és a Telenos 4G-s közösködése is hibalehetőség amellett, hogy persze sokat profitálnak is belőle az előfizetők. -
Summi72
kezdő
válasz
falabu88 #9124 üzenetére
Nem akarom itt kelteni felesleges a feszkót:
DE! Ismerjük el, hogy nem kerek valami a telcsi sim kezelésével. Közben válaszolt nekem is a huawei. Azt mondják: gyári visszaállítás, ha nem segít akkor sim csere. Kérdem melyik? Hát ha lehet mindkettő. A cégest sajnos nem egyszerű (azon mindig van net az első simben), de hazafelé voltam a Telekomban. Mondom a srácnak: Dominó sim cserel lesz, nincs rajta net. Vigyorogva jön a kérdés: Mate 10 pro???? (ez azért megint nem semmi) Elkéri a simet, saját telóba be, semmi baja. Mondja OK a csere, de csak pénzért. Azt azért nem. Levél a huawei-nek: ha a sim csere után sem jó, akkor fizetik-e a felesleges sim csere költségét? Na, erre még nem jött válasz. -
Itt írtam például erről, hogy megoldható, de nem minden esetben, szolgáltatója és szolgáltatása válogatja: Link
falabu88: Csak a már sokszor leírtak, pláne annak fényében, hogy korábban is volt problémád a Telenoros SIM kártyáddal - amikor csak azzal és a Telekomossal nem -, azóta cseréltetted már?
A másik esetleges megoldás, ha letiltod a menüben a második SIM kártyát, újraindítod a telefont és csak akkor engedélyezed a második SIM-et, ha az első már feljelentkezett a hálózatra adatkapcsolatilag is. -
falabu88
aktív tag
Imádom magát a telefont, de ilyen elcseszett egy valamit még nem láttam... Nagy nehezen megcsináltam hogy legyen 4G a telenoros simröl, 1 hétig semmi gond. Ma véletlenül újraindítottam, mobilnet nincs, simek ki, össze-vissza csere, nagy nehezen jó. Viszont most meg minden hívás után elmegy a mobilnet, repülő mód be-ki és úgy jön vissza.. Ötletetek van mi lehet a gond?
-
-
Toobee
veterán
Amazfit órám appját nem szerette a Honor 8 sem.
Turbado-nál van raktáron, személyes bp-i átvétellel. Én végül a Fristphone-tól rendeltem meg hétfőn, ma ért ide. De közben ott már fel is ment az ára, mert hétfőn még 217900 Ft volt.
-
Nem az enyém az érdem, nem én linkeltem először a topikban, de felelevenítjük néha, ha igény van rá.
Betesz az összefoglalóba, mert úgy tűnik, Oreón nem akarják egyelőre alapban kikapcsolhatóvá tenni a komolyabb problémákra/hibalehetőségekre történő figyelmeztetést.bandigyerek: Korrekt árak, de ahogy nézem, a mai átvételes elvárása ezeknél nem menne.
-
Toobee
veterán
Sziasztok,
Tudom ezerszer kérdezték már, de nem jövök rá erre a nyamvad android rendszer értesítés elrejtésére. Magát az ikont eltakarítottam, de ha lehúzom az állapotsávot, akkor ott a szöveges rész, és nem tudom levenni, pedig már mindent kikapcsoltam. Az őrületbe kerget. Köszi előre is a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
ma Hosszított kijelző, MI, Leica kamera, üvegborítás, OLED kijelző: tényleg beleraktak mindent, a kérdés az, hogy ez elég-e.
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest