- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
it Egy nonprofit kriptoszervezet új politikai akcióbizottság keretében gyűjt jelentős pénzösszegeket a tagjaitól azért, hogy kriptobarát politikusok kerüljenek fontos pozíciókba az USA-ban. Nem egyedüliként.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ti^Em
aktív tag
Üdv!
Tegnap vásároltam egy mate 10 pro-t, ma már el is kellett küldenem cserére, a telenor állítása szerint hálózati gondok léptek fel, nem csörög ki a telefon, ha újraindítod 1 hívást tudsz fogadni a többit már nem, te viszont tudsz hívást indítani. Nem tudom mennyi készüléket érinthet a hiba, és meddig tart az elhárítása, de remélem nem fut bele más is, állítólag a Telenor a hiba kijavításáig levette a kínálatáról a készüléket. Én várom, hogy megkapjam az újat... Csak tájékoztatásképp ha valaki vásárolni akar, a telenornál most ezért nincs.
-
Ti^Em
aktív tag
Nem tudom, nekem azt hazudták, hogy ez mostani probléma, még az emailt is megmutatták, hogy tegnap este 18:42 kor kaptak 1 emailt, hogy ne adjanak el többet, és hogy aki panaszkodik annak a telefonját küldjék fel szervízre és kicserélik olyanra ahol ez a gond nem áll fenn. Aztán lehet, hogy 3gn tökéletesen működött volna, nem tudtam erről a hibáról, csak most olvasom vissza a topicot
-
Ti^Em
aktív tag
Ennek a 4G hibábnak ugyan ezek voltak a tünetei? nem lehet hívni a telefont? újraindítás után jó 5-10 percig aztán újra semmi? vagy más tünetek is voltak? Csak mert ha tutira ez ugyan az a hiba, akkor bemegyek a telenorhoz és visszakérem a készülékemet és megnézném 3G-n mi a szitu...
-
Ti^Em
aktív tag
válasz pergabb #6488 üzenetére
Én 30. án vásároltam a készüléket 31. én már el is küldték szervízbe, a cserét felajánlották, s8 stb, de nekem nem kell, csak mate 10 pro, így azt mondták marad a szerviz... mire itt elolvastam mi a hiba, már a telefont nem adták ki, mert elküldték állítólag... a cégünk üzletkötője idejött és megmutatta az emailt amit a telenorosok kaptak, abban az állt, hogy leállnak a forgalmazásával, addig amíg a hiba nincs fixálva. Nem hívja vissza a huawei a készülékeket, csupán az állt benne hogy a gyártóval közösen dolgoznak a hiba elhárításán. de a gyártó nem hívta vissza a készülékeket, az van kiadva utasításba ha valaki panaszkodik a hibára annak a telefonják küldjék el szervizbe.. Szóval az hogy visszahívták volna vagy leállnálak az értékesítéssel az nem igaz, mindenhol forgalmazzák, csak a telenor nem. és a telenoros emailben is úgy áll, hogy a telenor és a huawei közös problémája, ebből következtetve, más szolgáltatóknál ez nem áll fen, amit Kali meg is erősített.
Nem okoskodás képpen, de olvastam az emalt, és egyértelműen telenor és huawei közti probléma amit a gyártó bevonásával próbálnak orvosolni. Nyilván nem írhatják meg az összes értékesítő kollégának hogy szar a hálózatunk, és mondjátok ezt az ügyfélnek... -
Ti^Em
aktív tag
válasz OldSonyES #6537 üzenetére
Egy petíciót én is támogatnék, többet nem tehetek, mint hogy felhívom naponta a telenort, hogy mi a helyzet a hibát javították már, mikorra várható a készülékem vissza.. nyilván kurva idegesítő vagyok nekik, de ha veszek 1 készüléket 224 k ért és másnap vihetem vissza az még idegesítőbb. Mivel céges flottám van náluk, rengeteg kártyával és temérdek korlátlan mobilnetes kártyával, ami a munkánkhoz elengedhetetlen nem igen ugrálhatok a szolgáltatóváltással...
-
Ti^Em
aktív tag
Azt gondolom a sajtónyilvánossággal a probléma nem oldódna meg, hiszen a hálózatfejlesztésük bár nagyon érik de költségvetéshez kötött, így azt nem biztos hogy befolyásolná, de annyit elérnénk, hogy kiállna valaki a telenortól és elmondaná mi a hiba, mivel ők többnyire a huaweire hivatkoznak így a huaweit is megkeresnék és ők is elmondanák, hogy a készülék más szolgáltatókon tökéletes, de erre nem látok nagy esélyt a partnerszerződésük végett ő nem húzhatja le a Telenort nyilvánosan... viszont a becsülete érdekében ezt diktálná a józan ész... Nem tudom mit érnénk el, de meg lenne piszkálva a dolog az biztos.
-
Ti^Em
aktív tag
Azért egy próbát megérne az a sajtó. Kalinál felsorolva 2 készüléket láttam, de van más is állítólag, én újként csöppentem a dologba, mert most vásároltam a készüléket, a problémáról is itt olvastam miután már szervizbe vitték az enyémet. De ha sikerülne összeszedni a készülék listát, és egy petícióval megtippelni hány felhasználót érint (nagyjából, hiszen nem mindenki írja alá vagy nem jut el hozzá ) akkor az a sajtónak is segítség.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz OldSonyES #6556 üzenetére
Valóban nagy számok törvénye... de azért ne felejtsük el, hogy sokan céges ügyfelek vagyunk, és egy üzletkötőn keresztül vásárolunk nem pedig bebattyogunk a telenorhoz, nekem 1 arc adja el a termékeket aki felé bizalmam van. Neki jelzem a problémámat és őt basztatom vele, ő pedig mivel jutalékot kap nem akar téged elveszíteni, és basztatja a rangsorban fölötte lévőt, hogy ismét panasz érkezett bla bla bla... neki nem tisztje tudni mi a gond, hogy a hálózat vagy a telefon, neki 1 lényeg, te legyél elégedett és sok készüléket sok előfizetést és minél drágábbat vásárolj tőle, mert ő ez alapján lépeget felfelé a ranglistán. Nem fogja szó nélkül hagyni, hogy neked szar, mert az neki is szar, ő is többet akar keresni. A telenor ügyfélszolgálat ezzel szemben azt sem tudja ki vagy, nem is érdekli nincs személyes kontaktod velük, nem ő adta el neked a terméket, ő bármennyi panaszt lekezelhet neki a felfelé vezető út rögösebb, teljesíti a protokolban előírtakat, se több fizetést nem kap érte se kevesebbet ha a te telefonod szar marad. És mivel a mate 10 pro jelenleg ( mielőtt lekerült az árlistáról) már csak üzleti előfizetőknek volt elérhető, így van üzletkötő partnered is. Akinek érdeke, hogy te a partnere maradj, és aki biztos hogy továbbítani fogja a panaszod a feletteseknek, mert ez az ő panasza is. Én úgy gondolom náluk van értelme a reklamációnak, normális hangnemben persze mert üzletfelek vagyunk, e mellett ha lenne petíció és azt kellő mennyiségben alá is írjuk, esetleg 1 sajtónyilvánosság mellett egy nyomon követhető fórumon láthatja a telenor is, hogy képben vannak a hibáról és csoportosan beszélgetnek róla, és minket szidnak, akkor az valóban lehet egy sorsfordító pillanat.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz OldSonyES #6564 üzenetére
Ejha, azt gondoltam az ügyfélszolgálat küldte a levelet. Nekem a panaszom telefonon történik felé mindig, mondjuk nálunk 3 éve ugyan az az üzletkötőnk. Nekem az a válasz jött, hogy mindent elkövet érte hogy a készülékem a lehető leghamarabb visszaérkezzen hozzám, minden alkalommal felajánlást kapok hogy ugyan a 3 nap letelt, de ha úgy érzem elállnék a készülék vásárlásától akkor eltudja intézni így is, mert szerinte sem korrekt az eljárás. Részleteket állítása szerint nem tud és nem is kapnak részletesebb tájékoztatást a telenortól, szerinte ha a hiba náluk van, ami nem kizárt, akkor nem is küldenének erről részletesebb infót az értékesítőknek, és az ügyfélszolgálatoknak. Én megértem őt, nem ő tehet róla, nektek is egy segítőkészebb üzletkötőre lenne szükségetek, nyilván a probléma meg nem oldódik tőle Mondjuk ha ilyen választ kaptam volna én is fontolgatnám a váltást, konkrétan semmibe vették a panaszt Én említettem neki, hogy ha tudjátok hogy 3gn megy akkor miért nem szóltak átállítom és nem szarakodom vele, de azt mondta, ő nem tud részleteket erről, fogalma sincs róla nem szervizes de megkérdezi a szervizes kollégáját, hogy mi az eljárás, mit tesznek a telefonnal. Hátha előrébb jutunk... bár van egy elképzelésem, hogy érdemi infót nem fog kiadni a szerviz... A kötbért nem kell kifizetned, hiszen létező probléma miatt hagyod ott őket, amit panaszlevéllel alá is tudsz támasztani
-
Ti^Em
aktív tag
Hiába állok el a vásárlástól, ad helyette s8 at meg stb de neked mate 10 pro kell... hiába veszed meg máshonnan, ha a szolgáltatód a Telenor, a hibát kikerülni nem tudod. Aki megteheti felmondja a szolgáltatói szerződését a telenorral, én nem tudom ezt megtenni mert távfelügyeleti eszközöket üzemeltetünk, térfigyelő és kamerás rendszerekkel amiket a telenor korlátlan mobilnetes kártyája lát el egy LTE router segítségével szerte az országban, a kártyák számából adódóan ha én ma szerződést bontanék velük legalább 2-3 hónapba telne hogy az új szolgáltatóra átálljak, mert oda kell utaznia a szerelőmnek és kicserélni a kártyákat, amit nekem nem térít meg senki, másrészről pedig a szerelőm az idő alatt pénzt keres máshol, ahol nem tud mert ezzel kell foglalkoznia. Arról nem beszélve ha március 1 el nem szolgáltat nekem a telenor, akkor a térfigyelő képeit nem fogja tudni figyelni senki távolról, hiszen az átállást nem tudom 1 hónap alatt elvégezni. Mivel a szolgáltatásukkal elégedettek vagyunk, így most egy mobilkészülék hiba miatt nem fogom megszopatni magam De aki megteheti az nyugodtan tegye meg, én sajnos ezt üzleti szempontból nem tudom bevállalni.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz OldSonyES #6570 üzenetére
Nekem ilyen gondom nem volt a szolgáltatóval mert korábban Black berryt használtam amiket telenor nem forgalmazott. Passport, Priv... reggel 11 kor ért be a szervizbe és már a technikusnál van az üzletkötőm mindenről kért tájékoztatást és eddig ennyit küldött el. Én elégedett vagyok a munkájával, nem ő tehet erről
Nálatok viszont erősen javasolt egy értelmes üzletkötőt keresni a telenornál ha maradni akarsz, mert valami idiótát fogtál ki Nem tudom melyik régió, de ha megírod kérhetek az én üzletkötőmtől tippeket kihez érdemes ott fordulni, ha maradni szeretnél.13:56: a szervizes ezt írta az üzletkötőmnek:
"Rossz hirem van
A keszuleknek semmi baja
A szolgáltató rossz.
Nem tudnak vele mit kezdeni
Egy szoftver frissites fogja csak megoldani
Az meg nem tudni mikor jon ki"Független szakszervizbe került a telefon, tehát nem a telenor szervizese vizsgálta át.
[ Szerkesztve ]
-
Ti^Em
aktív tag
válasz mjani1172 #6609 üzenetére
Nekem a telefonom a Tmx mobile solution szervizhez került, ott egyértelműen megmondta a szervizes, hogy a készülék tökéletesen működik, a telenornál van a hiba, mivel kapcsolatban állnak a gyártóval így a gyártótól azt az információt kapták, hogy dolgoznak rajta közösen a telenorral és egy frissítés fog érkezni aminek az időpontját a szervizesek sem tudják, nyilván honnan is tudnák... tőlem megkérdezték akarom e így használni és küldjék vissza beavatkozás nélkül vagy megvárom a frissítést és végezzék el ők? mondtam hogy küldjék vissza, a szerviz egy állásfoglalását fog a készülékkel visszaküldeni amiben leírja, hogy a készülék minden más kártyával kiválóan működik, és a telenor hálózatával van a probléma. Én eddig jutottam, ezt írásban kapom, bélyegzővel egy független szerviztől ahova ők küldték a készüléket nem én, ezt az állásfoglalást továbbítom az üzletkötőmnek és majd reagálnak valamit... Ennél többet nem tudok most. Kínos ez nekik is, itt a kérdés az, mikor érkezik a frissítés... azt elhiszem, hogy lesz, és megfogják oldani, csak az a kérdés mikor... de nekem már papírom van róla, hogy nem készülék hiba.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz #04441088 #6614 üzenetére
Mert szerinted minden vásárlónak ismernie kellene a fórumokat és megkérdezni a hozzád hasonló okos embereket, hogy van e bármilyen probléma ami miatt majd nem lesz hívható a készülék? senki sem jött ide sírni, kérdezni jöttek ide emberek, és itt kaptak felvilágosítást róla, erről szól ez a történet nem? hogy ha valamit nem tudsz kérdezel és a nálad okosabbak válaszolnak.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz #04441088 #6627 üzenetére
teszteket olvastam el előtte , és teszt videókat néztem meg, egyetlen tesztben sem említették, hogy a telenornál nem fog működni a készülék hibátlanul. De legközelebb ha venni készülök egy új kenyérpirítót privátban érdeklődöm nálad, hogy nehogy melléfogjak. Ne haragudj de szerintem ez tényleg egy szinten alul van, egy hivatalos márka-képviselőtől a saját szolgáltamtól vásároltam készüléket, eszembe sem jutott, hogy létezhet ilyen, ezt a fúrumot úgy találtam meg, hogy googléban kerestem rá a mate 10 pro hálózati hibára amit már csak a készülék vásárlása után tapasztaltam, és ezúton köszi mindenkinek a konstruktív segítséget.
-
Ti^Em
aktív tag
-
Ti^Em
aktív tag
-
Ti^Em
aktív tag
válasz Daffni2 #6689 üzenetére
"Kellékszavatossági igénnyel abban az esetben élhet az Előfizető, amennyiben a termék nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek (hibás teljesítés). Az eszközzel kapcsolatos hibás teljesítés esetén az Előfizető a Telenorral mint forgalmazóval szemben – választása szerint – a következő kellékszavatossági igényeket érvényesítheti: kérhet javítást vagy cserét, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Telenor számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást vagy a cserét nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Telenor költségére az Előfizető is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Emellett az Előfizető a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Előfizető viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Telenor adott okot."
Mi a valótlan?
-
Ti^Em
aktív tag
válasz Daffni2 #6695 üzenetére
Ezzel szemben a Telenor azt állítja készülék hiba és szervizbe küldi, szóval pont ez a történet, nem véletlen ajánlották fel nekem is, hogy adnak más fajta készüléket vagy álljak el a vásárlástól, mert nem cserélhetik ki, hiszen levették a forgalmazandó listáról a készüléket. De ezt már más is leírta feljebb, hogy neki is felajánlotta a telenor, hogy kérjen másik készüléket vagy álljon el a vásárlástól. Mivel a telenor hibás készülékre hivatkozik, így a szerződés szerint megteheted. Nem mellesleg az információ mindenképp valós, hiszen a szerződés szerint amit bemásoltam elállhatsz a vásárlástól, nem csak a cseréjét kérheted.
-
-
Ti^Em
aktív tag
válasz hacki87 #6853 üzenetére
Hát nem azt mondom, hogy ez a korrekt eljárás, mert a hiba javítása lenne, de akkor legalább ne szívassák már az ügyfelet, vettem 1 telefont, nem volt nálam 1 napot se, elküldték szervizbe, holott tudták hogy nem lehet vele mit kezdeni, a szervizes röhög, hogy miért küldik ide... te meg időközben rájössz hogy 4G ről 3G re kéne váltani és jó lenne, a szervizes ugyan ezt mondja, már a közel 100. készülékre de a 101. ket is oda küldeti a telenor... ennek mi értelme?
-
Ti^Em
aktív tag
A szerviz szerint 1 frissítés fogja tartalmazni a javítást. És hogy az mikor jön, fogalmuk sincs, a gond inkább az, hogy kommunikációba a telenor még mindig csak maszatol és nem mondja meg, hogy oké nálunk van valami hiba igyekszünk megoldani addig pedig tudjuk, hogy nem teljes értékű, de ha már megvetted 3G ben elérhető lesz a telefonod.. tudniuk kell, a szerviz állásfoglalást ők is megkapják. Akkor azt mondanám, jó legalább valamiben segít, de ez hogy szervizbe küldözgeti, holott tudja, hogy nem tudnak vele mit kezdeni ezzel csak az ügyfelet szopatják, akinek ezek után joggal habzik a szája
[ Szerkesztve ]
-
Ti^Em
aktív tag
válasz OldSonyES #6861 üzenetére
tmx solutionhoz mennek, nevetnek már mikor a elolvassák mi a hiba, megnézik kipróbálják és teszik vissza... mivel neked ingyenesen viszik szervizbe így ezt a telenor fizeti, ráadásul feleslegesen mert tudja jól, hogy nem lesz semmi... isten majmai lassan őrölnek
[ Szerkesztve ]
-
Ti^Em
aktív tag
válasz TheMrCappie #6904 üzenetére
Ha jól értem akkor a telenor kártyádon hívást nem fogadsz?
-
Ti^Em
aktív tag
válasz zozzzzzzzzzz #6947 üzenetére
na ez engem is érdekel
-
Ti^Em
aktív tag
csak nekem nem sikerül megváltoztatni a viber értesítési hangot? beállítom a hangoknál az értesítési hangot a viberben a rendszerhangok használatát, alatta az értesítési hang, bedobja a viber értesítés beállításokat ott viszont nem tudok kiválasztani semmilyen hangot, csak hogy legyen hang vagy ne...
-
Ti^Em
aktív tag
válasz bollizolee #7114 üzenetére
azt akarod mondani hogy ezzel a beállítással van 4g is meg elérhető is a telenoros mate 10 pro?
-
Ti^Em
aktív tag
válasz gumikacsa75 #7221 üzenetére
Az enyémet a telenor a hibajelenséggel elküldte szervibe, a TMM Mobile Sulotion kiállított egy állásfoglalást az ügyben, miszerint nem a telefon hibája, nem tudnak vele mit kezdeni, majd 1 frissítés fogja helyrehozni, de alapvetően a telenor hálózati hiba.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz reddoors #7231 üzenetére
Ki kell várnunk mi lesz ebből... én nagyon elégedett vagyok a készülékkel, a szolgáltatóval nem, de mivel szolgáltatót nem tudok váltani, a készülék helyett pedig nem kérek s8 at vagy note8 at mivel a Mate 10 Pro az én elvárásaimnak mindenben megfelel, sőt, így majd csak lesz valami... szerencsés helyzetben vagyok hogy mindig van 3G-m...
-
Ti^Em
aktív tag
Megérkezett az car kit a telefonomhoz, ha valaki gondolkodott rajta csak javasolni tudom, a tok fogása nagyon jó, nem csúszik, kényelmes. Ezt nagyon eltalálták, aki szereti az efféle tokokat az nem fog benne csalódni
-
Ti^Em
aktív tag
válasz spanyoll #7235 üzenetére
Videó: [link]
Az enyém mokka barna, én innen rendeltem de szerintem sok oldalon megtalálod magát a terméket, itthon nem kapni egyelőre
Termék:[link]A mágneses rögzítés meglepően jónak tűnik, bár nem tudom én nem szoktam így autóban használni, nekem csak a tok miatt kellett ez a kit, az viszont tényleg nagyon frankó.
[ Szerkesztve ]
-
Ti^Em
aktív tag
a Viber értesítési hanggal nincsenek másnak gondjai? bármit állítok csak a gyári viber hangot használja...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- MIUI / HyperOS topik
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2022 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Teljesen új Xiaomi 13T Pro 12/512GB DS (5G) Black eladó (bontatlan+garancia)
- FÜGGETLEN! Samsung Galaxy A52 128GB 4GB RAM SM-A525F / DS Black / 4G DualSIM /
- iPhone 15 / 0 perces / Black / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs