Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GyureX

    tag

    Hazajöttem, azért is csak most, mert a mai nap után, muszáj volt meginni 1-2 sört lenyugvás képen. Beírásom után felhívtam a webshopot (eléggé mérgesen és határozottan), beszéltem egy emberrel, ő azt mondta, már egy pixelhiba után cserélniük kell 3 napon belül. Mondom ez jó, mert az előzőnél azt mondták, hogy ezért nem lehet. Azt mondta, hogy majd a szervizesnél hivatkozzak a nevére, ha akadékoskodnak hívjuk fel őt. T-nél elmondom mi újság, mi a baj a készülékkel, meg mondtam, hogy már az elsőnél is cserélniük kellett volna elvileg, azt beszéltem a webshoposokkal. Hát ő szerinte, meg a htc-s kolléga szerint nem. Mondtam a nevet, felhívta, persze nem hallottam, mert félre ment egy másik szobába. Na de a hívás után nekiállt megírni a cseréről szóló emailt, meg ki is hozott 3 készüléket, hogy nézzem meg. Ja igen, én mindkétszer ezüstöt vettem, azt is szeretnék, ő meg kihozott 3 feketét. Mondom ez nem jó, mert fekete. Nagy nehezen leesett neki, hogy ez nem lesz jó, de viszont nincs ezüst. Szóval ott tartunk ahol a part szakad, mert ugye a készlet kifogyott, így akkor mit csináljunk a 3 napos cserével? Írt egy emailt, amíg ott voltam 1 órát, választ még nem kapott rá, hogy mikor érkezik megint készletre, szóval abban egyeztünk meg, holnap felhív. Ha kb. 1 héten belül lesz, akkor 3 naposban intézi, oda lesz kérve a cserekészülék, hogy ki lehessen próbálni előtte, ha nem, akkor sajnos megint a 8 napos, és majd próbáljam meg velük lebeszélni, hogy amit rendelnék megint, az is odamenjen, pont azért, hogy harmadjára ne járjak úgy mint most. De lényegében arra célzott, meg mondta is, hogy aki ennyi minden vagy ilyen apróság miatt visszaküldené, az lehet jobban járna ha személyesen venné meg. Mondom neki így 10%-kal olcsóbb. Erre ő, lehet megérné a többletpénz, hogy megfelelő készüléket kapjak. Már nem akartam neki azt mondani, ennyiből akkor feltüntethetnék, hogy leértékelt, használt telefonokat árulnak webshopon, szerintem nem lehetne különbség abban, hogy veszem meg. Így sikerült a mai, 1 hónapon belüli már nem első túrám.

    Na meg nekem nem is attól ment fel a pumpa, hogy gyárilag valami baja van a készüléknek, mert arról nem a t tehet. Főleg, lakótársam itt zegen a flexben dolgozott a rim-en, el is mondta, hogy mennek a kiszállítások. Mármint Ország szinten meg volt szabva, ki milyen telefont kap, ez azt jelentette, Magyarországra bőven mehetett minőségileg megengedhetetlen szar is. Az a rohadt pofátlanság, hogy más által visszaküldött hibás készüléket újból eladnak másnak újként, mert 8 naposban ment vissza. Mégis hogy képzelik? Ez a szomorú sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák