Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    titán

    válasz Snike #7651 üzenetére

    Nekem már 2x is írtak...jó hülyének nézik az embert! xD

    "Tisztelt Zoltán!

    Javasoljuk a HiCare alkalmazás frissítését és a telefon Beállításaiban a helyi frissítések követését, esetleg a készülék gyári adatainak visszaállítását a következőképp:

    Amennyiben ezek a lépések nem segítenek a gyári beaállítások visszaállítását javasoljuk egy biztonsági mentés kíséretében. Ez a következőképp érhető el:

    A gyári beállítások visszaállításánl felhívjuk figyelmét adatai mentésére, mivel minden személyes adat törlődik a készülékről,
    (beleértve a fiókinformációkat, a rendszer- és alkalmazásbeállításokat, illetve a letöltött applikációkat).

    I.

    Adatai mentésére és visszaállítására az alábbi adatátviteli szoftvert javasoljuk letölteni:
    http://consumer.huawei.com/minisite/HiSuite_en/

    Az említett szoftvert mentheti közvetlenül a számítógépére vagy egy USB eszközre.

    II.

    Egy másik megoldás az adatai mentéséhez: Helyezzen a készülékébe egy SD-kártyát. További lépéseket a menüpontokat illetően az alábbiakban részletezzük:
    Biztonsági mentés/ Új biztonsági mentés majd, jelölje ki a z összes menteni kívánt fájlt.
    válassza ki a mentés elemet, majd adjon meg egy jelszót (a biztonsági mentés fájljait jelszavas védelemmel tudja titkosítani, így a mentett fájlok eléréséhez a
    megadott jelszót kell majd beírnia).

    Ezután kellene a gyári beállításokat visszaállítani: Beállítások - biztonsági mentés és visszaállítás - Gyári adatok visszaállítása

    Az adatok visszaállítást a következő képpen tudja elvégezni:
    Eszközök/Biztonsági mentés, majd válassza ki a visszaállítani kívánt adatokat.
    A képernyőn megjelenő utasítások segítségével adja meg a jelszavát, válassza ki a visszaállítani kívánt adatokat, majd érintse meg a Visszaállítás lehetőséget.

    További kérdés, észrevétel esetén várjuk szives jelentkezését.

    Üdvözlettel,
    Huawei Ügyfélszolgálat"

Új hozzászólás Aktív témák