- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Egy óra, két rendszer
Új hozzászólás Aktív témák
-
forumpista
aktív tag
Értsd már meg, a németek nem vesznek 3 évente új autót, mert akkor nem lehetne az autók átlagéletkora 9 és fél év.
Vagy neked csak a felső tízezer a német, a szegényebb másik 80 millió német nem német?Úgyhogy ezt a 3 évente cserélgetik a nyugatiak a "régi" autójukat újra el is felejthetjük, meg van cáfolva.
Maximum az lehet igaz, hogy 3 évente cserélik a régebbi autóikat fiatalabbra és van olyan akinél ez azt jelenti hogy a 3 éveset újra, meg van akinél azt hogy a 6 éveset 3-ra, meg van akinél a 9 éveset 6 évesre és így tovább.Nem mellesleg, én arról regéltem, hogy a vagyonfelhalmozás egyik jó módszere ha van vagyontárgyad. Mint például lakás/ház vagy akár autó. Sőt nekik még földjük is volt, az is ér valamit.
Ez mellet persze lehet tartani amerikai részvényt is, meg aranyat meg eurót, csak mondjuk '65-ben meg '85-ben Magyarországon viszonylag nehéz volt az ilyet kivitelezni.A másik kollégának már nem volt kedvem válaszolni, hogy nagyanyámék azért vettek autót '85-ben és házat '65-ben, mert kellet valahol lakniuk és kellet az autó a közlekedésre.
Bérelhettek volna is, majd számoljátok ki hogy '85-óta bérelni egy autót meg '65 óta egy házat, az mennyivel kevesebb pénz mint sajátot venni és abban lakni...A bérlést mindig azok tolják, akiknek nincs pénze megvenni valamit. Ez még a németeknél is igaz, az echte, tehetős németnek saját lakása vagy háza van (amit lehet ki is ad bérletbe).
Az a német aki csak bérel de nincs semmi saját vagyontárgya, az a németeknél is csak csóró általában.
Csak ott legalább a nyugdíj normális, így ez nem annyira tűnik fel, de majd mindjárt feltűnne ha beszakadna a német nyugdíj, vagy a bérleti díjak szaladnának el ahhoz képest. -
forumpista
aktív tag
"mivel a kocsit 3évente cserélgetik"
Ugye van az amit azok gondolnak a nyugatról akik még sosem jártak ott, mint pl. Te.
Meg van az, ami a nyugaton van.A valós helyzet pedig az, hogy például Németországban az autók átlag életkora 9.5 év.
A német autók egynegyede 15 évesnél idősebb.
Franciaországban 9 év az átlagéletkor és így tovább.
Forrás
Ez egy 2019-es cikk, azóta valószínűleg még magasabb az autók átlagéletkora, mivel úgy hallottam a németeknek sem nagyon akaródzik mostanában autót váltani....Tehát ha szerinted a nyugatiak 3 évente cserélik a kocsikat, akkor vajon az ennél idősebb autók mit keresnek ott? 3 év 1 naposan beteszik a garázsba és csak ott állnak és állnak hogy rontsák a statisztikákat...
Persze, én elhiszem hogy Németországban a multi cégek közép és felső vezetői 3 évente cserélik a a céges autókat. Meg van a nagy többség aki nem.
-
#48584626
törölt tag
Dehogy. A prémiumkategóriát a jármű elérhető felszereltsége, a kínálat nagysága, a használat közben a kommersz autókkal szemben kínált valamilyen többletérték határozza meg.
Az EVk egyszerűen eltolták az árakat felfelé, így a mostani kommersz EV autók olyan drágák lettek mint a hagyományos prémiumautók belépő szintje. De ettől még nem váltak prémiummá. Ugye nem akarod elmagyarázni hogy hirtelen a Kia is prémiumgyártó lett csak azért, mert egy EV6 annyiba kerül mint mondjuk egy C-Klasse alja?
Nyugodj meg, a prémiumgyártók meg fogják tartani az árkülönbséget, a jövőben azok is drágábbak lesznek. Már most látszanak ennek az első jelei, a Model 3 pl. 43e eurótól van, egy BMW i4 meg 60 ezertől, de mondhatom a Model Yt, ami 56e euró, egy BMW iX3 meg 67e.
-
#27070592
törölt tag
A Mach-E már gyártásban van. A Lightning még nincs, de holnap reggel eladnának belőle 200k-t, ha létezne.
Azon a piacon, ahol évente több millió új pickupot megvesznek az emberek, nem melós hanem járós autónak, bármi lehetséges.
A Model3 sem tetszett sok embernek, az autós szakma is fanyalgott. Aztán idén ősszel Model3-ból kelt el a legtöbb, a teljes piacot tekintve. És a berlini gyár még csak most fog indulni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Alienware AW2521H
- Huawei P30 Liter 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Makulátlan MacBook Air M1 99%-os Akkuval és 2+ Év iStyle Garanciával!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +GTX 1660 SUPER +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Asus TUF 16 FA607PI - 16" 2,5K 165Hz - Ryzen 9 7845HX - 32GB - 1TB - RTX 4070 - Win11 - 1,5 év gari
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 5550 üzleti -Intel Ultra 7 165U16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest