- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
-
Mobilarena
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
TIT
veterán
Nem semmi a csávó,hallotta,hogy ha hegy nem megy Mohamedhez....
Örüljön,hogy bevitted és helyettük dolgoztál,kötelesek kimenni,mindig is azok voltak bizonyos méret felett.
2,5 hétbe telt,hogy megállapítsa jó a tv?Hozzá se nyúlt.
Jó csak a wifi nem működik,használja akkor ő,mert neked nem jó,mert wifiképesen árulják.
Autó is jó csak az index nem megy.
MM nyugodtan átvehette volna mivel ott vetted és ők állnak kapcsolatban a biztosítóval,nemcsak a pénzt kéne felmarkolniuk. -
junior19
senior tag
Akkor ez is változó lehet a MM-nél. Tőlem simán átvették a vevőszolgálatnál, ahol a garanciális készülékeket lehet leadni. Bár én is csak akkor olvastam el, hogy mit is jelent a + "garancia". Ezért Amerikában már szerintem simán megpicsáznák őket, pert peddig biztosan veszítenének. Most tavasszal egy ismerőssel mentem tévét venni, mondta az eladó a + garanciát, mondtam az ismerősnek, hogy az csak biztosítás, nincs cserekészülék 15 nap után, nincs csere 30 nap után, addig ülnek rajta, ameddig akarnak. Az eladó bőszen elkezdte magyarázni, hogy már pedig ez garancia.
Én a biztosítónak jelezném akkor, hogy jöjjenek ki, nézzék meg, a szerviz szerint jó készüléket. Azután intézzék ők.
Ezért érdemesebb inkább a lakásbiztosításba bevinni a vásárolt készüléket, főleg ha már az a biztosító fizetett is már valamit, így tudja az ember, hogy korrektek. Az MM biztosításával csak pénzlenyúlás történik, ha ismeretlen a biztosító. Esetleg ha felveszed a kapcsolatot a biztosítóval, érdemes megjegyezni, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz a beszélgetés után, ha nem hajlandóak intézni a javítást. Meg kell jegyezni a biztosítónak a szerviz hozzá állását is, jó pénzt kapnak ők azért, hogy szerződésben vannak, nem ingyen csinálják.
Sok sikert. -
junior19
senior tag
Ha MM-nél volt kötve a + biztosítás, akkor oda kell bevinni a készüléket. A gyártó hivatalos szervize ilyenkor már nem kezeli garanciális készülékként.
Az MM elszállítja a készüléket, a biztosítóval szerződésben lévő szerviz(lehet akár gyári szerviz is) bevizsgálja, s dönt a javíthatóságról. Ha javítják, a biztosító rendezi az összeget a szervizzel. Neked csak azzal kell kapcsolatba lépni, ahol kötve van a + biztosítás. Nem a biztosítóra gondolok, hanem ahol vásárolva volt a készülék, s a + biztosítás. Majd ők intéznek mindent. -
TIT
veterán
Aki adott rá+ garit,eleve philips szervízes volt vagy a biztosító által felbérelt szervizes?
A philips elvileg nem,inkább a szervizes,neki kell csereutalványt adni,mivel javíthatatlan,de verheted az MM-nél is mert ők is intézhetik a garit,igaz úgyis a szervizre mutogatnának. -
Bukmop001
csendes tag
Sajnos teljes csőd a HDDrol történő lejátszás. Letöltöttem a VLCt, azon keresztül is akad, formaztam a vinyot, kipróbáltam a fat filerendszert, formaztam, toredezettseg mentesítettem de semmi... továbbra is akad, sőt, teljesen megáll a lejátszás. Mi tegyek szerintetek????
-
#24514048
törölt tag
Ragaszkodni kell csere utalványhoz, bármiféle egyéb szolgáltatást félretolni, ha pedig továbbra is operációs rendszer kérdéssel hozakodnak, csupán azt az egyszerűnek tűnő kérdést tegyük fel, egy számítógép azért nem kapcsol be, mert a Windows esetleg lassan töltene be, nem hinném...TVnek is van saját BIOS rendszere, mely független minden egyébtől.
Android rendszer tökéletes választás ha mindent jól be tudunk állítani rajta, sokkal jobban teljesít Tízen vagy WebOS bármely változatával szemben, szívesen elküldöm azokat az alkalmazásokat és beállítási javaslatokat, melyeket személyesen használok, s amiken keresztül Tvm számítógép helyett, vele egyenértékűként futtatok...Nem cserélném le semennyi pénzért! -
#24514048
törölt tag
Szerény véleményem szerint semmi köze sincs az Android erőforrás-igényéhez, sem pedig Wifi használathoz, egyszerűen elfáradt a vezérlő egység, s gondolom, nincs alkatrész hozzá, így cseréje csak használt eszközből volna lehetséges. Jó döntést hoztál, egyrészt, mikor a márka, másodszor, mikor 2+3 év jótállás mellett tetted le szavazatod. Csak bátorítani és biztatni tudlak, hogy hasonlót lépj az elkövetkező időszakra, 50" méretben 6503 vagy 7363 áll rendelkezésre!
-
#24514048
törölt tag
syC Sajnos hardveres kérdésről van szó, vezérlőegység - cserét sejtek a háttérben, amennyiben jótállással bír a készülék, úgy érdemes kérelmezni csereutalványt szakszerviztől, s 2018 - as modellekből választani, igaz, 40" - es méretben és 3D - ben nincs...
Bukmop001 Volna még egy lehetőség, érdemes számítógépen keresztül megnézni, mikor volt legutoljára töredezettség - mentesítve szóban forgó HDD, illetve milyen fájlkiterjesztéssel bír. Amennyiben van rá mód és alkalom, teljes formázással is megpróbálkoznék FAT32 formátumban. Csakis legvégső esetben váltanék külső eszközt (SSD) vagy média lejátszóra!
-
Rooxy
csendes tag
Szia!
Digis vagyok úgyhogy a médiakártya nálam nem játszik! Írod hogy januárban megy vissza a 2. szervízkörre, most mi a gond? Karácsonyra visszaüzemelem a 37 centis crt tévét amit 1990-ben a gyerekeimnek vettem, Panasonic MADE IN JAPAN. A mai napig kifogástalanúl üzemel!!!!
-
süti5
őstag
Nem csak a hozzászólásodra reagálok, hanem többre összefoglalóan.
UHD-s philipsem van, 6809-es. Soha nem fagy le, az egy év alatt egyszer ha előfordult de az is valami saját hülyeségből volt. CI foglalattal használom a upc-től, és kiváló minőségűek a hd adások, de az sd-k is nagyon jók, nyilván nem annyira. Ezt csak azért írom, mert sokan lenézik az uhd-t, hogy azt kizárólag legalább hd-val lehet etetni, hogy valamirevaló képet kapjál.
Most fogok venni fullhd-s philipset, de nem azért, mert ne lennék elégedett az uhd-val bármilyen okból, hanem mert szeretném kipróbálni a nagy méretű tv + 4oldalas ambi párosítást.
Ezzel csak annyit mondtam, hogy bár most én is fullhd-t veszek, senkit nem beszélnék le az uhd-ról, mert szerintem baromi jó, és nem érzem semmilyen hátrányát. Ha nagyon sok pénzem lenne, akkor uhd+4 oldalas ambi lenne persze
Hogy őszinte legyek, kicsit félek is a fullhd-tól ezután, de ezt csak zárójelben jegyzem meg, viszont felsőbb kategóriás fhd lesz, így a képjavítás még királyabbnak ígérkezik. -
#94529552
törölt tag
-
sirály69
őstag
Szervizelés 1 nagy tortúra...
Mist hívtam a szervizt, hogy adjon már 1 csomagszámot, hogy meg tudjam kérdezni merre jár a tvm.
Először hibás számot adtak meg, majd a jó csomagszámmal lekérdezve reggel óta autóban zötykölődik a tvm!!!!!!! Ez király! Ezt 1x már eljátszották és akkor kijelzőhibás lett a tv. Most futok haza, hogy a futár előtt érjek haza...
Csak akkor fogom aláírni, hogy átvettem ha kibontottam és el is indul a cucc.
Ilyet, hogy a törékeny árut egész nap az autóban zötykölődtessék, hát az eszem f.szom megáll és akkor még nagyon finoman fogalmaztam!
Lehetne 1 cég a szerviz Kft és az MPL... -
lorinser
senior tag
-
TIT
veterán
Gyári visszaállítást próbáltad?
Szerintem is lehetséges,hogy a szutyok upc mediacard zavar be mert nekem is írt ki baromságokat pl.kódolt adás,nincs hozzáférés stb.de nem fagyott,az kicsit durvább.
Esetleg frissítsd a mediacard interfész-t a menüben...hátha,de tényleg ki kéne próbálni nélküle,pár csati bejön.
De jó,hogy otthagytam őket,már mediacard se kell mégis jön minden hd-ba. -
TIT
veterán
Nem dolgozom több éve sajna de elintézném ha tudnám,de 1 hónap utén nem tudsz mit kezdeni a bolttal sajnos csak a szervízzel.
Sajna nem szabad hagyni magad mert kiszarnak veled.
Ez a tv használhatatlan így úgyhogy csere vagy menj a fogyvédhez.
Nehogymár hónapokat kelljen várnod mire talán helyrehozzák szoftveresen,mint nekem amikor az ambit elcseszték egy frissítéssel és 2 hónap után hozták csak rendbe,pedig az egész net tele volt vele.ftc: Visszafele már nem mennék.
-
Zoli1222
addikt
ha szép a képe és jó az ambi is, akkor már olyan nagy gond nem lehet
Nem tudom, h mennyire használná a többi szolgáltatását a tv-nek a barátom...
Mondjuk 3 dolgot én is nehezményezek a tv-vel kapcsolatban
- lassú és kesze-kusza menü
- volt 1 kis áramszünet és ugrottak a tv csatornák azaz újra kellett keresni
- nincs a távirányítón billentyűzet világítás -
access_denied
senior tag
Tény, hogy vannak kalkulátorok, melyek szépen ki is számolják, hogy milyen távolságból, milyen átlójú tévéhez mekkora felbontást tud kezelni a szem. Úgy is van ahogy írtad, igazából csak a boltban látszódott (és ott talán 2 méterre se voltunk a tévétől) a 720 és az 1080 közötti különbség.
Biztos én sem veszem észre, holnap majd megnézek két ugyanolyan filmet 70-ban és 1080-ban is és kiderítem, honnan lehet észrevenni a különbséget. Vélhetően lesz vagy 2m és így nem kell 1080-ra váltani
.
Sose teszteltem, mindig hittem a tudományos magyarázatban
(érdekes, itt 9' 9"-nál van a váltás, ami ugye durván 2.7m)
-
TIT
veterán
Az furi,lehet nem szereti az egyik 3d módot?Automatán simán át kéne váltani.
Bármilyen szemcsi jó,én próbáltam mozissal is de úgyse sokat látok a 3d-ből.
Droidos tv-d van,ugyanolyan csiga mint a többi?
Furi,hogy az android frissül amikor semmi köze a tv szoftveréhez,csak az alkalmazásokhoz. -
-
-
dualcore
őstag
Igen, pláne hogyha azt nézzük hogy igen gyermekcipőben jár még a technika, nagyon is lenne-lesz rá szükség.
Az ambira való észrevétel. Annó nekem is csinált ilyet a mobil igaz androiddal de mindegy. A lényeg: ébresztéskor ébred a wifi és a bt is illetve bepittyent a mobilhálózatra is, és ha közel van a tv, mivel az Ambi kikapcsolt állapotban kap áramot a tápegységről egyszerűen bezavarja tehát bakapcsol.
-
cigam
titán
Ez jó kérdés. Az ügyfélszolgálat csak azt tudta kideríteni, hogy tényleg nincs frissebb szoftver (Több mint 1 éve nem sikerült ezeket a hibákat orvosolni).
Az fb-on leírt panaszaimra válaszolta ezt az ottani illetékes.Nem tudom a verzió kiadások tematikáját. De! Ha minden javítás után 0.1-el emelkedik a verziószám, akkor elég sokat mondó hogy az enyém 2014 januári 1.1, míg egy 4000-es soraztba tartozó - de szintén "kis képernyős" kategóriába sorolt - tv-hez 2015 szeptemberében adták ki a 2.2-es verziót.
Ebből a szempontból egy fabatkát nem ér a készüléktámogatás.
-
-
-
-
Kérdeztem ez ügyben egy technikust és ő arra gyanakszik hogy minimális de a készüléknek jelentős áram ingadozás esetén léphet fel ez a jelenség, próbáljuk elképzelni a digitális mikróknál ugyan csak áram ingadozás által felépő csipogást. Most az ő szavaival élve írtam le mind ezt. De azt mondta meg próbálják ezt re produkálni csak össze kellene írnom a típusokat aminél előfordul, így kérlek titeket írjátok meg a készülék pontos típusát. Hát ezzel is tudunk segíteni. És lesz legalább egy minta példány.
-
dvogabi
tag
Nekem az előző Philipsem csinálta egy darabig....de aztán elmúlt.Volt, hogy arra mentem haza, hogy megy a tv (nem kikapcsolás után röviddel, hanem random módon) volt többször hogy éjszaka keltett volt hogy csak a logó jelent meg.Ha most is elkezdené szegény édesanyámra fogja ráhozni a frászt.
-
lorinser
senior tag
Én még nem tapasztaltam ilyet és mástól sem hallottam. Szerintem előszőr nézd meg, hogy van-e SW frissítés a TV-hez. Ha van, akkor az alábbiak szerint csináld meg a frissítést:
- kapcsold ki a TV-t és várj kb. 2-3 percet
- húzd le az összes USB eszközt
- kapcsold vissza és várj szintén 2-3 percet, hogy a TV rendben felálljon
- utána csatlakoztasd azt a penndrive-ot amin a kicsomagolt SW frissítés van
- menj végig a frissítés folyamatán
- a TV újraindul, várj 2-3 percet aztán kapcsold ki
- húzd ki a TV-t a konnektorból, aztán vedd ki a frissítést tartalmazó pennt, várj még 5 percet
- kapcsold vissza és készHa a problémát a frissítés és ezzel együtt az áramtalanítás nem oldja meg akkor sajnos meg kell néznie egy szerviznek szerintem.
-
-
csalafinta65
senior tag
Ebbe már beleragadtál...ráadásul kb. 1 év , és 100 ezerrel olcsóbb lesz a mostani vásárolt TV-d. Hiába 5 év garis, már a felét sem fogja érni..Megtanultam, ha passzentos a kassza, ekkora összegekbe nem szabad belemenni. Ha passzentos. ( 14 napig, ha netes a vásárlás, elállhatsz a vásárlástól)
-
TIT
veterán
Persze és azért reagál lassan az itt lévőknek is mert mindenkinek 50 tv van otthon
Csakk MM-es eladónak ne higyj.dualcore: Tudom csak nem fogadom el és legyen akkor minden 100.-....te is mondtad vagy más.
Régebben tudtak tv-ket 15-20 évre gyártani?cigam: MM rohadt drága,az én tv-m 100 ropival volt olcsóbb mint a dolgozói kedvezmény
Kipróbált és a kedves látogatók által szépen leamortizált tv.
Ott napi 11 órába megy,(olyan mint máshol 5 év)hazaviszed lehet 1 hónap és végleg kifekszik.
Vegye meg Ő.
Biztos cikkcélprémium volt rá -
cigam
titán
azért olyan lassú (szar) a tv-k reagálása a távirányítóra (@bt) mert egymást zavarják.
Sok minden kitalálnak ezek az eladók. Maradjunk annyiban, hogy nincs így.
- Egyrészt elég hihetetlenül hangzik, hogy mindegyik TV-re rá volt csatlakoztatva 1-1 bt-os távirányító, és azok egyszerre akartak parancsot küldeni a TV-kre.
- Másrészt a bt adatcsatorna másodpercenként 1600-szor változik véletlenszerűen. Mekkora az esélye hogy szinkronban ugrálnak?!Nekem nem árengedményt akartak adni a kiállított készülékre, hanem még én örüljek neki, hogy listaáron odaadják, hisz ez egy biztosan jól működő "letesztelt" készülék.
-
-
-
lorinser
senior tag
Nem is kell, hogy a telefonon legyen infra. WiFi-n kommunikál a TV-vel.
A telefonon kapcsolódj ugyan arra a WiFi hálózatra amire a TV is, a TV-n pedig kapcsold be a vezeték nélküli lejátszást (vagy nem tudom, hogy a 6500-án hogy nevezik).
Még az is lehet, hogy a MyRemote app egyenlőre a 2015-ös TV-ket nem támogatja. -
syC
addikt
Valakinek közületek szarakodott már ez a Philips myRemote app. Sehogy sem látja a tv-t. Más app látja.
-
-
-
cyanID
tag
-
-
csabi63
senior tag
Nem állítom, hogy parasztvakítás lenne. Rengeteg embernek tetszik, valami mégis csak lehet benne. De nekem hiába van, nem kell. Néhány hétig használtam, aztán leszoktam róla. Nincs nekem szükségem glóriára a tévézéshez.
Tudja a tévé, ez van. Tud még egy rakás más dolgot is amit nem használok. De ha minőségi képet akarok, akkor jár hozzá a sok okosság. Nem lehet kikerülni. A negyedmilliós tévém médialejátszó része is olyan, hogy egy 20 dolláros dzsunka vacak kenterbe veri. A smart része az internettel, jutúbbal, meg minden egyébbel a PC-hez szokott embernek olyan nehezen kezelhető, hogy fájdalom. De azt sem használom. Tévét nézek a tévén, pont. Esetleg monitornak használom, ha játszom.
Bár ezeket az új androidos smart-okat nem ismerem. El tudom képzelni, hogy azokban már sokkal fejlettebb a médialejátszó, smart rész. Egy jó androidból sokat ki lehet(ne) hozni. De akkor is ott tartok, hogy ezek nekem nem kellenek. Spotify a tévében, meg hasonlók. Inkább azt nevezném parasztvakításnak. Ki hallgat zenét tévén? Zenét már a vasalón is lehet hallgatni, ahhoz nem kell 50 hüvelyk meg Ambilight.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung QE55QN95A 55" 4K HDR Neo QLED 2 év Garancia!!
- LG G1 3.1-es Soundbar + SPK8-S hátsó hangszóró szett!360w/Dolby Atmos/HI-Res Audio/ValódiTérhangzás
- Denon AVR 1100RD
- Eladó Denon AVR-X6400H prémium házimozi erősítő 11.2 csatorna Auro3D Atmos HDR DV stb
- Új Bontatlan Sony WH-1000xm5 bluetooth fejhallgató.
- Eladó Apple iPhone Xr 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / 100% AKKU / 12 hónap jótállással!
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest