- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #136608 üzenetére
A nyári jobban ken. A téli a dermedést és a parafin kicsapódást gátolja.
-
i-sti
senior tag
válasz
atos19881101 #136608 üzenetére
Nem kell használni
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #136605 üzenetére
Nem csattog, hanem dohog a szűrőházba. A tiéd még patent, nem hallottam rajta semmit.
Majd a vezérléssel cseréltesd a tőkéket is.
lsebestyen Szar a 2. lambda vagy a katalizátor, mit szakértsek rajta?
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #136605 üzenetére
-
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #136248 üzenetére
Teccős. Milyen néven fut és mik a paraméterei a felninek?
-
Speeedfire
félisten
válasz
atos19881101 #136220 üzenetére
Dehogy. Barum, nexen stb.
-
Speeedfire
félisten
válasz
atos19881101 #136216 üzenetére
Egy garnitúra gumi 60-80k.
Ne essünk azért túlzásokba, egy 13-14"-os nyári 10-12k/db. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #136024 üzenetére
DPD de árat nem tudok mondani így fejből mert az öregem intézte...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #136022 üzenetére
Ragszalaggal páronként össze lett ragasztva és úgy elvitték.
-
válasz
atos19881101 #135969 üzenetére
A "lehetett" a szó amit kerestél
Itt már a 40 kép elhagyására is felszólítanak, uh nincs motiváció -
válasz
atos19881101 #135953 üzenetére
De hát miért engem kérdezel?
Most ott tartok h elmegyek gyárba 3 műszakba ládát pakolni, csak hogy legyen végre valami fix
-
válasz
atos19881101 #135953 üzenetére
...miért, szokott lenni??
-
válasz
atos19881101 #135951 üzenetére
Mihez?! Éppen melót keresek uh ha elmondom mit gondolok permban hammer lesz a vége
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #135940 üzenetére
Mielőtt valaki kérdezné, melyik a megfelelő topik tali, egyszerű, amelyiken ott vagyok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #135908 üzenetére
A színkód. Paint code.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
atos19881101 #135908 üzenetére
Bal oldal kozeptajon talan de muta a matricat
4 jegyu lehet talanItt az lz5d asszem
-
ACAB95
tag
válasz
atos19881101 #135779 üzenetére
Végül is nekem mind1, mit veszek csak VW csoport legyen. Apámnak A4 1.9PD 96kw AWX van, tudom hogy mennyire megbízható csak az automatától félek egy kicsit. További motorkódú 96kw motorok is ilyen megbízhatóak, mint az AWX? Tiptronic váltók mennyit bírnak ki?
-
kurucz7
csendes tag
válasz
atos19881101 #135761 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #135704 üzenetére
Csak 1 van elől, amin van szenzor. Azt kell meglesni. Sofőr oldal, belső betét.
-
zsolt19900
őstag
válasz
atos19881101 #135543 üzenetére
cserekor visszatettem a régit, semmi hibát kotyogást lógást nem tapasztaltam
ha esetleg az lesz a ludas és hallatni fogja magát esetleg több esetben is akkor kicserélem a feszítőjét is
-
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #135516 üzenetére
Ha jól tudom, nekik lehet vcds-sel állítani. Nekünk nem. Viszont a módszer már megvan a miénkhez is, de még nem volt időm kipróbálni, hülyeséget pedig nem akarok terjeszteni. Ha megcsináltam a sajátomon majd megírom mi lett az eredmény. Természetesen ha siker, akkor megosztom a mikéntjét.
-
i-sti
senior tag
válasz
atos19881101 #135343 üzenetére
Én sajnálom a felfüggesztés a jó román utakon.
Nyárra marad a 225/55/16, télire pedig 205/60/16.
225 néha van kis nyomvályú problémám, de kanyarban nagyon ott van. -
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #135322 üzenetére
Nem tudom, de a 15, 195-höz kepest lehet van egy liter...
-
válasz
atos19881101 #135322 üzenetére
Nekem a 19-18 átmenetet kb 1,5 liter csökkenés jellemezte
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #135314 üzenetére
Be fog férni.
Az enyém még a gyárilag keményített és ültetett is picit és eddig mindene a sajátja...163xxxkm Bár ez alatt a B6 paszuly futóműve dolgozik. Fél liter a különbség a 15 és 17 között.
Olyan superbet még nem láttam, ahol nem dönthető a hátsó üléssor.
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #135310 üzenetére
Szerintem nem kemèny, viszont a futòművet tuti jobban eszi...
-
válasz
atos19881101 #135314 üzenetére
A touaregbe elfér még a 18-s kerék is
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #135307 üzenetére
Nekem is 225/45 R17 van, nem valami kényelmes de cserébe nem úszik a kanyarban.
-
brumi1024
veterán
válasz
atos19881101 #135310 üzenetére
Szerintem tűrhető. Az F10-en 225-ös defekttűrő van, és ott is a nyomvájú a probléma főleg. (A Q3 255/35-öse már más tészta, de az sem vészes.)
-
válasz
atos19881101 #135307 üzenetére
Kényelmes, nem akad fenn minden kis göröngyön.
Igaz, én 225/55-össel járok, az kellően balllonos ehhez.
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #135307 üzenetére
Semennyire, nekem inkább nyomvályú volt a bajom a 225- ös gumikkal...
-
Magnum_
nagyúr
válasz
atos19881101 #135112 üzenetére
ugyanaz csinálta?
vedd le a kereket és biztos bele van ütve az ET.
én nem pogácsáznám ki. -
oszy
veterán
válasz
atos19881101 #135061 üzenetére
Bizony fölfelé! És focvisnek igaza van: sosem lesz olyan, mint mielőtt leszedted.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #135061 üzenetére
Szerintem az felfelé jön ki.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #135059 üzenetére
Miről van szó?
-
válasz
atos19881101 #135057 üzenetére
Karosszériás se vagyok, csak szeretek amatőr módon molyolni a gép körül.
Gyanús nekem, hogy nincs csavar, csak felülről rá van pattintva. Amikor fényezik az ajtót pl. egy sérülés után, akkor leszedik és könnyen meghajlik ilyenkor, utána már sosem lesz tökéletesen egyenes.
Talán Munez majd tudja, hogyan kell leszedni.
-
válasz
atos19881101 #135051 üzenetére
Szerintem a lerakódott kosz miatt is nyöszörög. Többszöri bővizes ablakmosással kezdeném, közben megjáratni az ablakot, részben kidolgozza.
Mivel kenném meg:
- szilikonzsír vagy simán szilikon óvatosan, hogy a fényezésre ne menjen,
- műanyagápoló.Ha bízol magadban, hogy nem görbíted el egy picit sem, akkor leszedni és megtisztítani a belső felét.
-
Ricsx
tag
válasz
atos19881101 #134994 üzenetére
konkrétan és se Győrbe vinném,hanem környékére,azért is írtam rád
-
válasz
atos19881101 #135023 üzenetére
atos + Mági: Köszönöm az infókat! Átadom az érintettnek.
@atos: Te amúgy az esztergomi Skodában cseréltetted?
@Porky: Én se gondolom, hogy követné a topikot, de egyelőre nem csesztetném pm-ben. A végén meg el se olvassa, aztán még megsértődnék.
-
Ricsx
tag
válasz
atos19881101 #134802 üzenetére
Én is el szeretném vinni a kocsimat políroztatni,privibe leírnád hogy hol csinálták ezt a művészi alkotást? (csak nehogy odavigyem véletlen
)
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134896 üzenetére
Valamennyi kifolyt, de nem vèszes... Nem sima emelőn, egy tőkèt aláraktam azèrt plusszba...
Egy akna nahlgyon kellene vagy ràmpa..
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134882 üzenetére
Nem vèszes, de sose olyan egyszerű mint ahogy gondolnàd...
Csak ki kellett kötni a lengêscsillapìtòt is, mert olyan hosszù a szára, hogy nem jön ki màskèpp. Amikor fèlig kinn volt, majdnem abbahagytam...
Na mondom mèg a csillapìtòt megpròbàlom, ês ha nem jön ki, akkor ráhagyom...
Nem ártana cserèlni azt a csapágyat se egyszerre...
-
gzbotii
nagyúr
válasz
atos19881101 #134870 üzenetére
Igen, az a rész, ahol kezd felfelé kanyarodni, hosszabban egy 5cm repedés.
-
sirszevenap
addikt
válasz
atos19881101 #134861 üzenetére
Jó, mondjuk ha te erőszakoltad rá, hiába mondta, hogy kevés az ideje akkor oké. Ellenben nem kell elvállalni. Pl az én karosszériásom amikor összetörték a kocsimat (seat), mondta, hogy ne haragudjak nem tud vele kellőképpen foglalkozni és csak precíz munkát ad ki a kezéből, várjak két hetet vagy vigyem el máshoz. Ez nem olyan nagy probléma, valóban, de ha sok a munkája akkor tisztább azt mondani, hogy bocsi nem, mert nem akarom összecsapni.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
atos19881101 #134861 üzenetére
Nem hibáztatom, mert tényleg kevés ideje volt.
sorry a magánvéleményért
de ha nincs ideje, ne vállalja be. mert ezzel nagyobb lett a kár, mint a haszon. -
sirszevenap
addikt
válasz
atos19881101 #134856 üzenetére
Nagyon finomak itt a kollégák, én minimum visszakérném ezért a trágya munkáért (és még igencsak szépen fogalmaztam) a pénzt. Perszer abban az esetben ha nem hajlandó ingyen és bérmentve megcsinálni ismét NORMÁLISAN! Ha megcsinálja, akkor semmi gond, mindenki hibázik stb stb. Adnék neki tehát még egy esélyt, ha nem lekezelő és nem pattog.
-
Kiskokó
veterán
válasz
atos19881101 #134807 üzenetére
Ezt megszíttad!!! igen!
Nekem is volt hasonló egyszer, de a pali bevallotta, hogy sietett és megcsinálta ingyen újra.
Ő elég jó szakember csak teli volt jégkár munkával (bentlyek, porschek, mercik stb) és az enyémet összecsapta.Azóta jó de már csak én kezelem felületesen itthon.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #134849 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #134817 üzenetére
Én biztos nem adnám újra a kezébe.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #134812 üzenetére
Neked nem, de a következő mesternek igen.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #134802 üzenetére
-
Magnum_
nagyúr
válasz
atos19881101 #134802 üzenetére
Kifizetted?
Odaadta a pék az ujrapolir arat? -
w333
félisten
válasz
atos19881101 #134802 üzenetére
Az igen hát ez tiszta hologram ... ezt újra kell polírozni (hologrammentesítővel)
(#134804) bitpork
20-25k -ból megvan
-
válasz
atos19881101 #134802 üzenetére
Jó kis sztárvárs hologram... újra az egészet! 30-35 alatt nincs jó ember
-
zzz03
őstag
válasz
atos19881101 #134802 üzenetére
csodas munka. ezer ugye nem fizettel?
-
Kiskokó
veterán
válasz
atos19881101 #134525 üzenetére
Ennyi
Nekem gyári sötétített és elől is van halván gyári színezés de arra én még egy leghalványabb fóliát rakattam
Az utólagos sötétítés is jó de a gyárinál nincs jobb!! -
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #134522 üzenetére
Úgy éreztem magam benne mint egy akváriumban.
Én is mindig ezt mondom az embereknek! Tényleg olyanok az autók fólia nélkül.
Rendesen rosszul érzem magam mikor vezetem az Opelt.
+ Utálom ha a lámpánál a mögöttem lévők látják a nagy tök fejem.
Erre fele olyanok az emberek mint a birkák, mindenki bámul. -
sirszevenap
addikt
válasz
atos19881101 #134522 üzenetére
Szerintem meg szimplán rohadt jól néz ki!
Ha tehetném lehúzatnám elől hátul csont feketére, dehát kinek hiányzik, hogy a rendőr szórakozzon!
Mellesleg "fényérzékeny" orvosi papírral nem kötnek bele tudtommal.
-
lenko
aktív tag
válasz
atos19881101 #134522 üzenetére
Így is fel lehet fogni, de úgy is, hogy látni, hogy van benne valami, de csak feltörés után derül ki, hogy értékes vagy sem. Nekem speciel soha semmi nincs benne, tisztán látszik is, így miért törnék fel?
(Illatosító is el van dugva, utálom, ha tiszta "lom" az autó) Ja bocs, egy VW GTI összecsukható esernyő van az ajtózsebben, de az meg nem látszik.
-
válasz
atos19881101 #134361 üzenetére
-
válasz
atos19881101 #134353 üzenetére
Akkor szerintem is használd.
Én is igyekszem ezt tenni, pedig zavar, hogy az OFF-om kormol.
Mondták esetleg a Boschnál, hogy mekkora szívás kiszerelni a befecskendező elemeket? Nekem azt mondták, hogy az OFF CR-nél akár 3 napba is beletelhet mire kiszedik.
Van hogy 3000 rpm-em forgatják a motort miközben a szerelő próbálja meglazítani őket, mert úgy berohadt.
Olyan mondta akinek hiszek és a munkáját, hozzáértését is elismerem. -
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134243 üzenetére
Nagyon szèp!!
Na akkor szerintem elèg lesz lakapni azt a házat, ha azt mondták nem nagy cucc..
Majd kiderül... Csak attòl a csapágytòl fèlek picit...
Jelentkezem ha tudom már valamit!!
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134149 üzenetére
Na megnèztem az olajfolyást a vàltònàl ès mèg mindig olyan mint ha a fèltengely mögül folyna...
Jövöhèten leveszem lehet valamelyik nap a fèltengelyt ès mögènèzek... Nem tudom, hogy ha annàl a szimeringnèl folyik, elèg - e ha az a házat leveszem, ès hogy kijön- e a tengely... Van ott egy csapágy is ha minden igaz, lehet az ment ki ês azèrt nyomta szèt a szimeringet. Vagy lehet jobbik esetbe csak tènyleg ennyit bìrt...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #134187 üzenetére
Nem. Az oldal üvegek gyárilag is zöldek voltak.
Geli. Milyen 3.0tdi? Autó, típus, évjárat? Mehet a használt ha azonos a gyári száma és meg van hozzá a pin kód. Másképp az immo letiltja.
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134147 üzenetére
Majdnem felèből ki lehet hozni..
Facsèn vannak páran akik megcsinàltatták... Van egy listàm meg elèrhetősèg is van, aki csináltatták már... Gondolom neked is ugyanaz kell mint egyB5/ B5. 5-höz...
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134143 üzenetére
Ecu nekem most is kèzi van benne... Legalábbis amiből ki lett vève az kèzi vàltòs volt... Km òrát nem fontos megint szerintem... 150 körül vannak ilyen szettek... + beszerelès... Èn nem fogok gondolkozni rajta...
Mági: Megelőztèl...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #134143 üzenetére
ECU-t nem kell cserélni megvan benne a térkép a kézihez is, csak kódoás kérdése, szerintem az óracsoportnál is ez a helyzet.
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134141 üzenetére
Akkor jòl tudom, ha onan folyik akkor oda sima difi olaj kell oda ês ha jòl emlèkszem kb 7.5 deci kell bele...
Köszönöm!!
Meg kell nèzetnem hogy tènyleg ott folyik- e...
Közbe azert majd elugrok eg sráchoz aki bontogat kèzi váltò szetteket, szerintem veszek egyet vèsz esetère...
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134139 üzenetére
Na aut megnèzem, köszönöm !!
Arròl tudsz valamit hogy a difi rèsz külön van-e teljesen olaj szempontbòl vagy ugyanùgy egy teèrbe van a vàltòolajjal... Mert mint ha règebben azt nèztem volna, hogy oda màs olaj is kell...
Azt biztos hofogy a difinek külön nìvò csavarja van...
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #134103 üzenetére
-
lenko
aktív tag
válasz
atos19881101 #134103 üzenetére
Szerintem relatív ez a dolog, ha saját magamtól vennék autót, pedig ettől jobban nagyon nem lehet jobban tartani egy autót, akkor sem vennék 300k+-os autót. (Egyébként lassan rekordot döntök, a mostaniban lesz a legtöbb km eddig, most 165e van benne, és 168e volt a legtöbb eddig)
A motor az kopik, ennyi km alatt a motorhő tönkretesz sok dolgot, de még lehetne sorolni. Továbbra is tartom 150k km-ig érdemes autót venni, ha tudható , hogy jól tartották...(#134106) gzbotii
Németbe, nem hiszem, hogy pancsolt gázolajat kap, de ez ki is esik nálam, mert sosem volt/lesz dízel autóm. Motorba nem látni bele nyilván, de érzékkel, mindig ki lehet fogni a jót, zsinórban 4. autóm hibátlan motorikusan.
Lehet véletlen ki tudja... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #133652 üzenetére
Nem egy tömtés van ott, hanem három. Ha az alsó tűzgyűrű ment ki, akkor csak feketére megégeti a gázolajat ami a visszatérő ágban a szűrőbe vagy a tankba megy vissza. Ha kiveszed a szűrőt és fekete belül, az egy intő jel.
PD-ben mindig fekete picit, de ha olyan, mint a kox, az rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #133647 üzenetére
Ha rendes szakműhely csinálja, akkor jó lesz. Sokszor elég lenne a tömítéseket kicseérlni a PD elemen, azok szoktak kifújni...attól is remeghet.
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #133641 üzenetére
Simán lehet megint valami kis apróság de sajnos ellenőrzés nélkül nem lehet kizárni a hiba lehetőségeket. Amúgy tényleg érdekes. Majd írd meg mi lett a végeredmény.
atos: mérési jegyzőkönyvet kell kérni
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #133614 üzenetére
Érdekes, én biztos azzal kezdeném hogy ha letudod tenni az autót akkor porlasztók ki és elvinni beméretni. Aztán lehet tovább agyalni.
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #133609 üzenetére
ASZ vagy ARL pd elemeket gyári bontottat tennék bele. De hogy ő miből állapította ezt meg az érdekelne. Szerintem anélkül hogy ki nem veszi és be nem mérik próbapadon nem igen lehet csak találgatni a tényleges állapotát.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #132857 üzenetére
Csak a gyári a gyári minőség, a többi gyengébb. Glo meg Lobro elég jó, de széthullik az is.
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #132744 üzenetére
Féléve nyomattam én is egy ilyen procedúrát, nem lett rosszabb semmivel...
-
zsolt19900
őstag
válasz
atos19881101 #132742 üzenetére
majd referálj ide nekünk
mert én is elgondolkodtam a dolgon, csak nekem annyi a más a soksok fent lévő videótól, hogy nekem van valamilyen hűtővíz keringető kis rendszerem a szűrő fölött és ha jól tudom az alatt vannak ezek a kis csöcsök....szóval nekem pl nem is a csöcsöket kell lehúzkodni amikor cserélem, hanem tekerni.... neked is ilyen talán?
-
Danex
addikt
válasz
atos19881101 #132742 üzenetére
kicsit hagyni kell a végén, hogy ne kapjon levegőt a magasnyomású.
A videó amit meg néztem ott a sima üzemanyagpumpa és a tankba visszafolyó össze volt kötve. [link]
-
válasz
atos19881101 #132474 üzenetére
THX!!!
-
válasz
atos19881101 #132472 üzenetére
Sziasztok!
Segítséget kérnék, tegnap vettem észre, h az alsó burkolat ami az alváz két szélén végigfut az autó alatt, megsérül a jobb oldalon. Nemtom beazonosítani, tudna valaki ebben segíteni. 2008-as CC CBAB-s.
THX!!
-
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #132448 üzenetére
Az enyém is így néz ki! Nekem még bitumen masszával is ki van kenve
Vagyis ki kentem.. -
z123456789
addikt
válasz
atos19881101 #132064 üzenetére
Köszi. :S
-
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #131897 üzenetére
Lemaradtam, végül honnan, mennyiért sikerült venni?
-
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #131757 üzenetére
Légzsák nem akart kijönni. Persze célszerszám se volt meg tapasztalat se, de azért csak sikerült.
-
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #131727 üzenetére
Elsa nem ír sorrendről.
Más: kicseréltem beetle-be a kormányszög jeladót, bevált az AP végű.(sima légzsák átvezető volt benne) Mondjuk a kormány le művelet egy laza 2,5-3 óra volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #131727 üzenetére
Nem nagy cucc, csak nem szabad semmit beletörni.
Főleg a turbón lévő szeret bele szakadni, ha nagyon meg volt húzva. Ha nem ad semmi fura hangot, inkább ne piszkáld emiatt.
-
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #131713 üzenetére
Először az összes csavart kézzel meghúzni, majd 10NM-re lehúzni mindet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #131707 üzenetére
9-es.
Ilyen hülye hangja van, ha az EGR és a turbó között kifúj.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
atos19881101 #131409 üzenetére
Havonta leirjuk, hogy welkambek?
-
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #131283 üzenetére
Na közbe kigugliztam és ha minden igaz amit unix hoz és a képen is van (1J0 959 653 C) az az esp nélkülibe kell. Ez csak egy sima átvezető. Ami nekem kell (1J0 959 654 AG) abba meg benne van pluszba az elfordulás érzékelő. Úgyhogy első körbe megnézünk egy bontottat, aztán ha lényegesen olcsóbb akkor berakom azt. Ha hamar kifingik akkor megy bele majd egy új.
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #131209 üzenetére
Kézzel megfogni és megmozgatni, illetve ha már állnak ki belőle a szállak és ramatyul néz ki elég sanszos hogy csere érett. Nekem pl melegen rázott e miatt a kocsi mert a hő hatására meglazult és az egész kipufogómat belengette...
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #131196 üzenetére
Motortartók szerintem kezdenek haldoklani...
Lesz az még rosszabb is...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #131196 üzenetére
Azért mez az van a legközelebb a nyomatékváltóhoz.
Ha jobban remeg, mint szokott, akkor lehet a váltó generál több vibrációt azzal hogy jobban terheli, vagy kevés benne az olaj, or something like this.
A befecskendezők kiegyenlítési értéke csak alapjáraton, üzem meleg motornál terhelés nélkül releváns!!! Nem is nézem másképp, mert felesleges.
A váltóban ellenőriztesd az olajszintet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #131192 üzenetére
Normális. Olyenkor már fokozatban van, de a nyomatékváltóban még nem fog a kuplung. De a váltóban az olajnyomás már készen áll a menetre, ami visszafogja a motort.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #131192 üzenetére
Még annyi, hogy amint rálépek a gázra, abba marad a remegés. Nem füstöl a gép, húz rendesen, nem dadog. Csupán alapjáraton kezdett el jobban remegni, mint szokott. Mitől lehet?
Hidegben - melegben pöccre indul.
-
diablo1984
veterán
válasz
atos19881101 #131142 üzenetére
azért szerintem a gyári 30ezer alatt csak nem kapok lépfenét egy pollenszűrő miatt! mint mondtam az ha eltömül, akkor max nem jön olyan erővel befelé a levegő, de nem egy talicska fos repül az arcomba!
ilyen alapon csak aktívszenes pollen szűrőt kell venni a kocsiba, mert az a legegészségesebb, de közel 10 guriga....
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #131096 üzenetére
Szerintem egy év alatt nagy kaland nem lett azzal az olajjal. Nyugodtan bele mehet. Esetleg a maradék olajból egy kevéssel keverd össze és úgy tedd bele.
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #131093 üzenetére
[link] adjál neki egy ilyet akkor
kk831228 :
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Kikristályosodik a Razr 60
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen autót vegyek?
- OLED TV topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- MacBook Pro 16 i7-9750H 16GB RAM 512GB SSD RX 5300M 1 év garancia
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3033, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest