- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Smooth
senior tag
válasz
aero. #170994 üzenetére
Háááát....
igen. Nekem is a FL előtti a szimpatikusabb.
Kezdem megszokni ezt az osztott marhaságot is, az RS fekete hűtőmaszk keretével még tényleg vad is (sztem le is fogom azt a króm vackot fóliáztatni).
De az elődnek a ködlámpája is jobban adta. Kitöltötte alul, kicsit megtörte azt a nagy, széles szájat. Ennek az újnak az a kicsi lámpája elvész és olyan buta lesz alul a beömlő rész.
Ezért is próbáltam keríteni oda lentre valami "lábakat", ami megtöri az egészet...Tényleg, erre nincs senkinek valami ötlete?
-
válasz
aero. #170797 üzenetére
En is mindent megvettem, de aztmondtak a sajat erdekemben ne most akarjak ferfiva vallni es elkezdeni olajcserehez fogni. Nem halalna meg se a gyertya se az olajtekbo ha tulhuzom esetleg
nyomatek kulcs meg nem olcso
Csak hajtott a kivancsisag belenezni ha mar megkapta az elso nagyobb takaritast tolem a kicsike. Csak ennyire tiszta szurore nem szamittam.
-
Chereiose
addikt
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
aero. #170345 üzenetére
Kicsit az autó élettartama másik oldalán az is vicces, mikor átadóból kigurulva tankolok x litert a kúton, és a kijelzett hatótáv továbbra is nulla/irreálisan kevés lesz (flottás átadás "üres" tankkal történik, annyit teszek bele, amennyi reálisan elég, plusz biztonsági ráhagyás). Mikor-hogy sikerült, de pár esetben még nem használtam el a beletankolt mennyiséget az átlag alapján, de már elvileg nem mehetnék sehová
-
bul07
nagyúr
válasz
aero. #170298 üzenetére
Azért az egy dolog hogy szervizben volt, és pecsételtek is
De azt is kellet volna nézni hogy mi van bepipálva vagy számlán hogy mit cseréltek, mert simán lehet hogy előző szervizkor volt cserélve levegő és mivel ahogy előtted is írták a gyári periódus igen nagy lehet hogy ekkor nem volt előírva és nem is cserélték a levegőszűrőt(nem is ellenőrizték)Nem védeni akarok senkit csak a tényeket kell nézni
Persze jelölni kell és ha lehet ott kell lenni a kocsi mellet, na meg a hordós olaj
Olajra kell igazán figyelni nehogy jó lesz alapon 5W helyett 10W menjen bele mert olyan van hordóba -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
aero. #169921 üzenetére
Motorszám alapján körözés volt, más tészta. Saját import autó rendszám is úgy rémlik, hogy benne volt, aztán kikerült a körözés figyelmeztetés. Céges rendszámok esetén ott van a tulajdonjog fenntartva pénzintézet részére, stb, szerintem már korrektül működik
Persze a legjobb lenne hivatalban megjelenve a tulajjal tisztázni a helyzetet.
-
-
-
-
i-sti
senior tag
válasz
aero. #169571 üzenetére
"Főleg a balkáni népek, de az olcsó autót kereső angolok is előszeretettel. Olajcserét sosem lát, a szerviz drága, azt sem tudják mi az a motor az autóban. Jól menjen meg keveset egyen. Ha baja van gyors swap vagy eladás, szopjon vele más."
Ez mekkora +1-et érdemel.
Sajnos főleg itt rommániában ez nagyon nagy divat. Legyen meg az 1.9/2.0 TDI Passat/Golf, csak rövid távokra van használva, majd 15 ezrenként jó lesz be az AZ Mester olaj, mert úgy Castrol/Mobil/LM drága.
Fék és felfüggesztés ne is beszéljünk. Ahogy egy nagy ember mondta ezek csak buziknak való dolgok -
Lacess
tag
válasz
aero. #169578 üzenetére
Köszi, erre gondoltam csak valahogy nem áll össze a kép. Vagy ez még csak kezdetleges megoldás lehet.
Azokban az autókban amelyekhez eddig szerencsém volt és volt bennük Coming Home/Leaving Home, azokban ez automatán működött. Persze ki/be lehetett kapcsolni a fedélzeti menüjéböl, de ha be volt akkor távkapcs.-nyomásra ment.
Viszont, lehet itt a dolog kulcsa, lehet hogy ilyen gomb csak azokban darabokban van, amelyekben nincs fedélzeti computer, ezáltal a menü sincs ahol ezt állítani lehet. -
válasz
aero. #169430 üzenetére
Egy konkrét példányt néztem ki eddig, az konkrétan 204 lovas, quattro és ehhez DSG jár.
A sima elsőkerekeshez pedig Multitronic.
A 313 lovashoz van rendes automata.
A 245 lovashoz nem tudom, hogy mi jár. Ez lenne az arany középút, ugyanakkor amit kinéztem, azon nagyon szép, egyben van, barna bőrbelső.Szerk: Audi A6 alapú az A7.
-
lsebestyen
addikt
válasz
aero. #168510 üzenetére
Az a baj, hogy az anyós légzsák ha nyílik, akkor szakad a műszerfal, ezért egyben kell cserélni az egészet. Ezért érdekel, hogy mennyi lehet a szett ára. Racingbazáron néztem, ott 120-160k körül van, de nem tudom mennyire megbízható oldal. Karosszéria lakatosom mondott szép sztorikat bontott légzsákokról...Mondjuk ő fogja megvenni, meg beszerelni, csak bekérdeztem, hátha van valakinek tapasztalata a közelmúltból.
-
-
KTTech
veterán
válasz
aero. #167904 üzenetére
40 éves (de jogsim csak 4-5 éve van, és még nem konvertáltam GB-re), 2 jogosult sofőr, Bedford, legolcsóbb biztosító amit feldobott a net (még a 2003-as Seatra, azt cseréltem a biztosításban - de még az is megvan, csak a road tax fut rajta, nincs használva).
A hivatalos türelmi idő egyébként itt is 6 hónap/év, eredetileg annyira is terveztem kint tartani a kocsit, csak aztán máshogy lett.
-
KTTech
veterán
válasz
aero. #167897 üzenetére
Egyik sem... a másik Seatra (2003.1.9 Tdi 110LE) sokkal kevesebb volt (37000 Ft). Egyszerűen ennyi a "bünti" az automata váltóért, a magasabb árért (450 fontért vettem a 2003-ast, a mostanit meg 2550-ért), és a nagyobb teljesítményért. Mindkettőn van EU szintű asszisztencia, így az nem oszt/szoroz (sokat járok Disneylandbe
)
-
atika88
senior tag
válasz
aero. #167458 üzenetére
Ok. Igyekszem ezentúl ehhez tartani magam.
Annyit, azért tudnál esetleg segíteni honnan ez a 2 év periódus?
Szervizfüzetben erre utaló jelet sajnos nem találtam, az interneten pedig ahány ember annyi felét mond, szervizek ugyancsak.Szégyen vagy sem...de a 9 éves autómban eddig egyszer sem volt fékolaj csere. Nyilván nem azt mondom ez a követendő példa. DE ha eddig is szép tiszta volt az olaj és nem is fogyott, valamit a fékhatás is oké: akkor ez hogy is van?
Különösen nem értem ezek után, hogy miért írja valaki h évente cserélni kell. Vagy ez típus/gyártó függő esetleg? -
KTTech
veterán
válasz
aero. #167200 üzenetére
Igazából nem zavaró a sebessége, sose hallottam, hogy lassítva játszaná le a zenét
mást meg vezetés közben nem szoktam vele csinálni (nem keresgetek albumot a filerendszerben vagy hasonló). A DAB+ jól működik, hozza a rengeteg csatornát amit kell, a Wazet is ki lehet rá tenni, bár ez nem annyira kényelmes, mert mennie kell a telón is a kijelzőnek közben. A hangminősége jó, főleg ha veszi az ember a fáradtságot és mérőmikrofonnal állítja be, a Flac-ot szépen játsza, amire nekem szükségem volt. Sajnos a BT az nem APTX, de az sajnos még nem eléggé elterjedt codec, viszont gyorsan párosodott és hibátlanul működik a Huawei Note 8-al, ami azért nem egy mainstream teló. Budget megoldásnak szerintem jó kompromisszum (ellentétben a kínai izékkel, amik olcsók, gyorsak és nagyon vacakul tudnak szólni a tartósságuk pedig esetleges).
-
-
bul07
nagyúr
válasz
aero. #164798 üzenetére
És ha elbújik akkor hogy használod?
Én mint a sofőr ülnék bene ki rázna a hideg ilyen megoldástól
Szépen ergonomikusan építsék be, főleg ennyi pénzért(új ára)
Az hogy a parkolóba valaki benéz és szépen el van bújva már bocsánat de ki a frászt érdekkel (Mint minkkor valaki a kocsi külsejét mossa polírozza csili vilire a belseje meg olyan koszos hogy egy disznó ki menekülne belőle, áá de lássa a nép hogy milyen szép. Én kétszer a belsejét takarítom míg egyszer a külsejét)
-
i-sti
senior tag
-
válasz
aero. #161025 üzenetére
Nem kérdeztem, úgy vélem (remélem), hogy a puszta programozásért nem kér a márkaszerviz nagyságrendileg többet 5-6 ezer Ft-nál. Hozzájuk hordom az autót és az elődjével is ide jártam. Elviszem olajcserére, és btw megemlítem, hogy aktiválják már ezt is legyenek kedvesek.
Ember tervez...
DE!
Az imént beszereltem a lámpákat. A 4-ből a 2 belső lámpában nem megy az index - ez teljesen normális, hiszen nem megy oda a jel a plusz kábelek nélkül. Minden más működik, egyedül a ködzáró-fényt nem teszteltem. Majd 5 percet autóztam,
ÉS NINCS HIBAKÓD! WTF?!! Csak később jön? -
-
-
-
-
-
-
-
lenko
aktív tag
válasz
aero. #143484 üzenetére
Ki beszélt rögtön 2700 utánról? 4e-s fordulatról volt szó...
Vezettem néhányszor a faterét, lepadlóztam manual módban 2e-s fordulaton, utána 3.5e felett valahol. Nyilván nem érezni azt a nyomatékot mert nincs ott.140lovat 4200-on adja le, azért ahhoz a súlyhoz nem egy nagy show a 140 ló valljuk be, ha forgatja is az ember, persze ettől nem rossz (3e után is viszonylag szépen kúszik a mutató 5e-ig), de a legtöbb embert akkor is átveri a kezdeti magas nyomaték.
-
LWhite
tag
válasz
aero. #143307 üzenetére
Eddig nekem csak folyamatosan sípolt a két első (néha csak az egyik) és teljes közelséget jelzett a képernyőn. A többi szépen működött. Most viszont egyáltalán nem működik, gondolom mostanra adta meg magát.
Szimpatikusabb lenne egy ilyen csere megoldás, persze ha találok megfelelőt (szenzort és szerelőt).
Lehet, hogy buta kérdés, de a színre fújást mennyire helyettesítheti a hibajavító stift-tel való beszínezés? Megzavarná a szenzort? Mindenképpen fújás kell rá vagy hogy eleve ilyen színű legyen (nem biztos, hogy találok ilyen színt)?(#143306) bitpork, azt hiszem az én ajánlatom egy kicsit ettől is kellemetlenebb volt...
-
FoLey-v
addikt
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
aero. #141407 üzenetére
emelkedőről tolattam kifele, megállt, elkezdett gurulni előre és én meg adtam neki egy kis gázt és kitört 1 nagyobb darab a váltóból!
de azaz emelkedő se volt annyira durván meredek, kb. 20-25 fok, szóval nem is értem az egészet..
elszállítás 15k
váltó+kuplung 50+40k
szerelés 25k + meg hogy hajnali 5-6 fele felébredjen, mikor megyek dolgozni és átvegye az alkatrészt +10k
váltótolaj nemtudom még mennyi..
szóval ilyen 1 fasza nyaralás -
-
adp
őstag
válasz
aero. #139016 üzenetére
lehet megpróbálom akkor. Valaki nem tudja véletlen mennyi a 98-as és a 95-ös a savoya parknál?
Itt a Fogarasi úti shellnél 324ft a 95ös. Ettől jobb árat nem láttam eddig sehol a városban kivéve mondjuk ilyen auchan kutakegyáltalán egy 2001-es polo classicban van értelme a 98-nak? valahol olvastam, hogy a régebbi kocsiknál kb pazarlás
-
-
diablo1984
veterán
válasz
aero. #137155 üzenetére
Köszi az infót ès mágusnak is!
4,5l ment bele, most hogy lecsorgott elèrte a max jelet.
Jó ez a skoda, jól szerelhetőnek tűnik(franciám volt előtte, na ott szoptam eleget, mert nehezen lehetett hozzáfèrni a dolgokhoz), jó megoldások vannak rajta, bár mindenfelè szenzoro,k elektromos motorok(vizet is leállítás után mèg keringteti pár másodpercig, vagy mi a szösz), szelepek mindenfelè, ha bedöglik valami azt kèzrátètellel nem fogom tudni megállapítani.De ne legyen baja ès akkor haverok lehetünk sokáig!
A szívóbenzin nem feketíti az olajat, az nem kormol, abban az agyonhasznált olaj max sötètedik, olyan narancsos zavarèkká válik, rövid távos használatnál meg benzinszagú is lesz....
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- HP EliteBook 820 G2 i5-8300U 8GB 256GB SSD 12.5" 1 év garancia
- Amazfit GTR Mini okosóra / Számla / Garancia /
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest