- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adp
őstag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy szerintetek jó vétel lenne e, egy 2001-es vw polo classic. 1.4-es, 16 szelepes, hibamentes, szép fényezés, gyönyörű kárpit. Egy bibije van nincs klíma. Viszont cserébe 97e km-t futott szervizkönyves. 500e lenne az ára téli gumival.
Budapest-vidék között használnám heti 2-szer azaz, oda vissza utazáshoz (2*125km) . Bp-n egyáltalán nem szeretném használni. Max havi 1-2 nagy bevásárlás. Úgy olvastam, hogy 6alatt lehet tartani a fogyasztást országúton. Leginkább pályán szeretnék menni 120-130-al. Úgy mennyit fogyaszthat? Klímás verzióra 140-nél 8L-t olvastam. Ezt sokallom. De nagyon. Ha ez valós adat akkor maradnék egy kis fogyasztású dízeles thaiánál.
Mielőtt leírnád hogy fos francia, marhára nem érdekel családnak zsinórba 3 tökéletes volt 15 év alatt.Első autóm lenne. Klíma fájó pont, mert költséghatékonyságból lehet, hogy telekocsiznék ha tudnék. Fogyasztás mondjuk lényegesebb szempont most.
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz bitpork #136198 üzenetére
Ezt egy függetlentől hallottam,(thalia 1.5dci 120-130pálya, klímát nem tudom volt e már)
egyébként az 1.5 dci nem tudom melyik évben, de az év motorja lett, ugyanez van a mi meganunkban. Zalaegerszeg balatoni út Kecskemét oda vissza távlatban klímával 4.5L vegyesfogyasztott a megan ami valós mert egyrészt kiírta az elektronika másrészt teli tank-út-teli tank. 90-nél am 4alatt van klímával persze ez 6 sebességes, a thalia meg csak 5.
thalia klimás jó kifogyasztású dízelmotorral igaz 140e km van benne, de csak 350 lenne az ára. Mondjuk itt ha klímázok is nem hinném, hogy telekocsival is 6fölé menne.Na de ink a polo felé hajlok, de a kérdésem továbbra is az lenne, hogy ennek mik a valós fogyasztási értékei mert 5.5és9 liter között mindent olvastam
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz sirszevenap #136199 üzenetére
hát igen a klímát én is eléggé hiányolom. 150e-rel drágább mint a thalia, és többet eszik.
Erről a két autóról olvastam, hogy ebben az árkategóriában viszonylag megbízható, olcsóbb a szervizelése.
A polo-nak ismerjük a tulaját mert helyi,fater munkatársa is volt, a thalia pesten van, és kérdéses miért ilyen olcsó.Mágus2: polo egy miatt jött szóba mert unokatesóm és keresztapám szervizelték/nézték át, karosszériáját és motorját, és rámonták az Ament, hogy ez rendben van. Amúgy a márka vagy a benya fajtája nálam úgy nem lényeg ha megbízható és mondjuk nem 7-8L-t zabál. Én nem nyomom neki amúgy: közút 90, pálya 120-125
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz bitpork #136206 üzenetére
valami normálisabb autót szeretnék ami megbízható és nem túl drága, de egyébként jogosan írod ezt a hármat találtam suzuki,polo, thalia, plussz még esetleg clio. Suzuki semmiképp. Cliot meg nem találtam kevés valós km-est így maradt az eddigi kettő.
Ha telekocsizok szinte mindegy, hogy 5 vagy 7L a fogyasztás. Csak kérdés, hogy klíma nélkül akar e valaki. Mert mondjuk szeptembertől-áprilisig oké, de mostlenko: Ezt megértem, de nekem első kocsi lesz, első munkahely mellé. Nem spúroskodok, de igencsak van még hova tenni a pénzt
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz F_Zolee #136208 üzenetére
ezt sokan írtátok már. Ezzel mi a gond a fogyasztáson kívül? 120-nál jobban nem igen nyomnám.
bitpork Fúú a thalia nagypapás hátulját is nehezen nyelem be.Viszont az eleje az tetszik. Amúgy Twingotól talán a fiat multiplát tudom mondani ami rondább, de ez is ott van a szeren.
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz lenko #136211 üzenetére
Akkor nem írtam volna ide.
Amúgy nem az a gond, a vonat út sem sokkal több mint kocsival kb 20-30p plusz, hanem az, hogy vidéken belül hétvégén mozgok, és ott már a buszozgatás + a vonat nem igazán jó és költséghatékony, és a munkám miatt ott már igencsak kellene egy kocsi.Honda: Hát ja csak benne van 220e km, Itt már igencsak jönnek a problémák, amúgy sztem ez drága ennyi km-el. Ami itt esélyes: fékek, lengéscsillapítók + a kötelezők és már 200e plusz körül vagyunk. És nem jobb a fogyasztása a polo c-nél
Max 140-150e km-est keresek[ Szerkesztve ]
-
-
adp
őstag
válasz bitpork #136217 üzenetére
a vw polo classic 96e km-es szervízkönyves ismerősé, szinte helyben használta csak.Nem hinném, hogy átkúrna, fater ismeri:
Látta egy karosszériás és egy autószerelő aki meg akarta venni a fiának, de nem volt rá keret. Mind2 szerelő közeli rokon, és ők ajánlották. Az a rohadt klíma ami zavar, hogy nincs.
polo:[link]Voltam megnézni a thalia 1.5 dci-t. Klíma kis fogyasztűsú motor. 144ekm, riasztó. A belseje is szép. de a külsején azért vannak hibák. A lengés csillapító ami para, a küszöb az meg ilyen gyárilag. Meg ott repedt még. Nem tudom az a rozsda az mennyire gázos ott?
[link] saját képek: [link][ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz F_Zolee #136270 üzenetére
nézegettem tetszenek is, a cordobák is, de ami bejönne 250 km-re van tőlem, eljutni nem nagyon tudok meló és hétvégi hazautazás mellett, sok kilométerest meg elvből nem akarok venni ami elérhető mondjuk pesten.
focvis:: Szüleimnek a 3. francia van zsinórban, egyik régebbi megannál volt egy olyan, hogy beletört a gyertya egy porcelán darabja és szétb@szta a hengert, viszont ez nem az autó hibája, a gyertya volt rossz. Amúgy ezt leszámítva nem igen volt nagy gond.
és igen az 1.5 dci 5 sebességes 130-ig eszik jól felette magához képest tényleg zabál, ezért kell vagy max a megengedettel menni, vagy 6 sebességest venni.update: eladták a renault szóval tényleg marad az izzadós vw polo
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
Sziasztok!
Na meglett a VW polo Classic 1.4-es lett végül. Szuper kis kocsi. Új kuplung, teljesen átnézve a motor. Egy gondom van. A jobb első gumi szálszakadásos. Van egy kis pukli a gumi oldalán. Kb. félúton a felni és a futó felület között.Nem nagyon látszik, de azért úgy gondolom veszélyes lehet. A kereskedő szerint még simán mehetek vele idén.... Nem ráz a kerék meg semmi. Menet közben nem lehet észrevenni. Viszont így nem szeretnék vele közlekedni. Nem ér ennyit. Gondoltam veszek két használt gumit, 6-6 körül van felrakással darabja, azért nem gondoltam most még teljes új garnitúrát venni, mert a többi még elmegy simán idei szezonban. Viszont nem nagyon találok használt gumit.
Ha nem lesz a héten akkor cserélem mind a négyet újra. Mit érdemes venni rá? A szerelő ezeket az árakat mondta felszerelve : Barum 14.000/db, a következő nem tudom milyen márkájú 15.000/db, és Goodyear 16.000/db.[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
Mennyire nyomasnak kell lenni a gumikban egy wv polo classicnal?
185/60R 14 82T -
adp
őstag
válasz lenko #136903 üzenetére
de 120-130-nál ahol kb 3700-4000 körül pörög 5be hova váltanál vissza? Igazából a konklúzió az az, hogy nem sok értelme van ennek a ketyerének 120-ért bazi drága( ebből nem tudom mennyi a beszerelés, gondolom egy 20-as). Maga az eszköz sztem 10-20e-nél nem ér többet.
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
sziasztok
tegnap tankoltam másodjára a számomra új vw polo classicba (1.4 16v 2001) , mikor észrevettem, hogy sziszeg valami a tankbeömlőnél, odahívtam a kutast és ő világosított fel, hogy van benne egy plusz "túratank"
Az lenne a kérdésem, hogy ez hány literes, és hogy is kell ezt elképzelni? Ez egy külön tankrész? Illetve honnan fogy előbb az üzemanyag onnan? vagy a rendes tankból?
Sajna így a fogyasztásom sem tudtam kiszámolni, mert fogalmam nem volt, hogy van ilyen és hogy oda most mennyi is ment -
adp
őstag
válasz szőröscica #137807 üzenetére
mi az, hogy oda nem kellene? akkor az gáz, hogy így áll jövő péntekig a garázsba a kocsi?
-
adp
őstag
válasz diablo1984 #137812 üzenetére
Értem, de lehet ebből baj? Azt olvastam folyhat kifelé, most lementem a garázsba megnézni (24h telt el a tankolás óta) nem folyt semmi. Azóta nem is mentem vele, és jövő péntekig nem is fogok. Mivel mélygarázs meglehetősen hűvös van lent, sztem nem lesz baj.
1es csíkon állt a vw polo tankjelzője és 45.2L-t tankoltam bele ugye elv 45L a tank, de ment a tágulásiba meg lehetett még benne egy 5-10L mert még volt 1 csík
-
adp
őstag
sziasztok néha kivillan a 2001-es polo classicban az EPC. Általában ha leállítom a motort el is alszik. Ez mit jelenthet? Egy autószerelő azt mondta hogy nem olyan lényeges
-
adp
őstag
sziasztok
jól gondolom hogy a seat cordoba spoilerét fel lehet tenni a polo classicra is? csinált már valaki ilyet?
-
adp
őstag
válasz kkdesign #138955 üzenetére
seat leon-okat én is néztem és a cordobákat. végül egy 1.4-es 16v polo classic lett. nekem elég az 1.4 ebből. m6-on csak kb 2-3 helyen érzem, hogy kevéske emelkedőn felfelé visszaesik picit a km. de szerintem alföldre elég az 1.4is, mivel tényleg csak az az 1-2 emelkedő ami közbeszól, viszont símán tartja a tempot ha gázt adok neki, de azt meg felesleges + fogyasztásnak gondolom
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz aero. #139016 üzenetére
lehet megpróbálom akkor. Valaki nem tudja véletlen mennyi a 98-as és a 95-ös a savoya parknál?
Itt a Fogarasi úti shellnél 324ft a 95ös. Ettől jobb árat nem láttam eddig sehol a városban kivéve mondjuk ilyen auchan kutakegyáltalán egy 2001-es polo classicban van értelme a 98-nak? valahol olvastam, hogy a régebbi kocsiknál kb pazarlás
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
na így hogy ugyanannyi a Shell kúton mint a auchan kúton felénk, eszemben nincs ott tankolni a savoya parki csak azért jön szóba mert arra megyek fel az m6-ra, de akkor ez a Fogarasi úti Shellt meghagyom.
Szóval aki zuglói jöjjön erre tankolniegyébként ez a holtankoljak.hu sztem nem annyira pontos, pénteken fixen 323.9 volt ott, most 326.9-et ír, azóta ha jól tudom nem volt változás
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz CharlieDrop #139038 üzenetére
megkockáztatom hogy nem igen érné meg nekem az 50 forint felárat a 2001-es 1.4-es polo classicomba a vpower
-
adp
őstag
1170 km után kiszámoltam az autó fogyasztását ( 2001-es vw polo classic 1.4 16v) és 10,1-re jött ki. Ezt baromi soknak gondolom.
Az autóval 80%-ban autópályán megyek 120 körül meg egy kis közút, Pesten belül csak ház és a pálya között, amúgy nem.Városi fogyasztás 8,4 l/100km
Országúti fogyasztás 5,3 l/100km
Vegyes fogyasztás 6,4 l/100km -> ezek a gyári adatok. 8L körül tippeltem a pálya miatt, de ez így qrva sok.mi lehet a gond? az EGR szelep ki van kötve az beleszólhat ebbe?
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz bitpork #139168 üzenetére
nem vágom, elvileg ki van kötve mert rossz a membránja, keresztfaterom kötötte ki ő autószerelő, azt mondta ennek nincs köze a fogyasztáshoz. más meg azt hogy lehet hogy van köze. volt rákötve diagnosztikára lamdaszonda okés, az EGR hibát meg kiütötték. az miatt volt a sárga motorhibajel
-
adp
őstag
válasz bitpork #139172 üzenetére
közúton 90, pályán 120 körül ( ezek a GPS-es valós értékek nem az óra)
Próbálok figyelni, kilököm üresbe mondjuk ha már látom hogy piros lesz, vagy körforgalom stb....
majdnem 4ezret pörög a pályán 120-125 körül, amúgy 1500 és 2000 között váltok nem pörgetem.totál más de a szüleim 1.5dci meganjan simán tudtam tartani fater fogyasztását, pár deci max fél liter plusszal, ő azért már elég megfontoltan nyugdíjasan vezet.
Shell és OMV kúton tankolok 95-öst
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
azon agyalok lehet elbénáztam a számítást, mert tankoltam a tágulásiba is múltkor véletlen....
szóval az lesz, hogy most fullon a tank, megyek vele egy vidék-oda vissza utat (~260km), mint amit szoktam és mikor felérek Pestre megint csurig töltöm, és kiderül[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
na srácok bocsi az offért de nem vagyok egy matek zseni így a ti segítségeteket szeretném kérni
Eddig 3-szor tankoltam mint ahogy a mellékelt ábra mutatja. Az elsőnél ahogy látszik majdnem üres volt a tank (így vettem) mert belement 43 liter, a másodiknál 45.2-t tankoltam viszont itt ebből vagy 10-12liter a vw polo tágulási tartályába ment, szóval messze nem volt üres a tank, a 3madik tankolásnál nagyon figyeltem hogy ne menjen a tágulásiba és tankoltam 30.1L-t szóval még nagyjából 15L volt benne.
Én úgy számoltam ki, hogy összeadtam az első két tankolás összegét ( mert az majdnem elfogyott kivéve a 15L-t) és ebből kivontam 15L benzin árát mert 45L-es a tank és az utolsónál 30-kellett, hogy megteljen,
szóval 30330-5000 -> ez kb 15L így kijött 28030ft
ezt a 28030ft-ot osztottam el 1170-el mert ennyi kilométert mentem és kijött 23.9ft kilométerenkénti árLehet kicsit túlbonyolítottam, de nem tudom, hogy lehet másképp
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz Mágus2 #139197 üzenetére
a rátankolások mindig teliek voltak, annyira, hogy még véletlen a tágulásiba is ment
bitpork: szóval az utolsó kettő tankolást? vagy az első kettőt?
momo2828: most teli a tank 96028-on ez a tegnap esti állapot
és mikor megvettem 94857-el akkor egyből teletankoltam szóval mindig a telitankolt km-et írtam beMágus2: Most valószínű az lesz, hogy hazamegyek vidékre ez 260 km oda-vissza, és telitankolom ahogy felérek pestre
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
-
adp
őstag
válasz Viperator #139207 üzenetére
ha ez kérdés volt akkor a válasz az, hogy biztosan teli ment, mert még egy-két csepp picit mellé is folyt, és maradt a nyíláson kívül 1 deci de azt beengedtem a tágulásiba.
azért tűnhet soknak a megtett km a 2 tankoláshoz képest, mert a 2. tankolásnál a tágulásit is telinyomtam, de tegnap csak azt az 1 decit engedtem oda ami már a tankba nem fért[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz bitpork #139210 üzenetére
Mivel 90%-ban ugyanazon az útvonalon megyek így feles, meg a 2. tankolást amúgy sem tudtam volna kiszámolni a tágulási tartály teletankolása miatt
viszont most már így fogom számolni, hogy minden tankolás után kiszámolom hány km alatt mennyi fogyott, így hogy csak a tankba tolom nem lesz nehézamúgy szerintetek megérné LPG gázat beleszereltetni? 2001 vw polo 1.4 16v 75ló
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz Speeedfire #139218 üzenetére
ha ez így marad valahogy éves szinten 12-13e km-t fogok menni
úgy számoltam hogy 1L-rel többet enne, akkor valahogy 68 hazauntál ami szinte minden hétvge (vagyis jobban mondva oda-vissza útnál) lennék 0-án, de mivel valamennyit otthon is használom így ez olyan 1 év lenne, 2-3 évig szerintem nem váltok.
Eladásnál ér annyival többet a kocsi mint amennyi a gáz beszerelés? amúgy 120e-re számoltam a beszerelést[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
Múltkor szó volt itt ugye arról, hogy is kell fogyasztást számolni, ugye én bénáztam.
Na most már egyre jobb, meg betanultam az utat és pl. leejtőkön kőrforgó vagy tábla előtt kilököm üresbe, és hagyom gurulni és úgy tűnik számít is ha nem is sokat de egy 3-4 decit
6.5 körül volt a fogyasztás most 6.1 vw polo 1.4 16v pálya + kicsi országút[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen légkondit a lakásba?
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...