Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magisk
- Milyen GPS-t vegyek?
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #53295 üzenetére
Most megígérhetem, ha meglesz az új forgalmi, rendszám, lakcímkártya (személyi) akkor biztosra veheted, hogy eltolom a szekeret hozzád .
A cél egyelőre Velky Meder...(#53296) bitpork - tehát a Tuareg és a Volvo elmegy megnézni a Dustert?
Minitalira: én benne vagyok! Helyszín: Szombathely, időpont: most szombat, ha már ketten leszünk, akkor az regisztrált minitalinak számít.!?
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
bitpork
nagyúr
válasz tomcsi23 #53289 üzenetére
Jah érzem. És te, amikor az említem hogy 2x volt lehetőségetek, de 0 volt az aktivitás? Pláne ha egy majd-ról beszélünk, amiről mindenki tudja hogy talán lesz...
(#53295) Mágus2: elfelejtettem mondani h Anikó és Csabi már felvetették h eljönne ide szegedre, majd meglátogatunk titeket Kasán Most szólok h ne lepődj meg ha audi felvonulás lesz
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz Dr.Zoo #53285 üzenetére
Na hagyjál lógva , oké?! Szerintem Siófok éppen eléggé az ország minden részéről megközelíthető volt, és megint csak párotoknak volt leszállt heréje eljönni...persze ha nem van éppen akkor meg megy a szájkarate hogy beh jó is lenne...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
VR6-Fan
veterán
-
Dr.Zoo
őstag
válasz tomcsi23 #53277 üzenetére
Dejóisaz mikor éled a csiga, aztán 1350 fordulat felett a nyomaték beleprésel az ülésbe....
Amit nem eszek meg 4000 fordulatig, azt meg hagyom, hadd menjen.(Persze 1800 szoktam forgatni max, aztán úgyis elváltok, kivéve mikor megalázok valami uradalmi majmot a lámpànál....
Persze a következőnél üveghangon indul, és boldog, hogy nem versenyzek tovább. )[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
válasz tomcsi23 #53274 üzenetére
hááát őőőő, ilyen turbóst vezettem már. mondjuk elment árkon bokron, de megvagyok csiga nélkül
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
freaghill
őstag
-
Jaded
őstag
válasz freaghill #53270 üzenetére
B1-et csak egyszer láttam még élőben->kombi volt
B2 volt faternak->szintén kombi (nekem igazából a fektetett lámpás jobban bejön mint az álló)
B3 is volt faternak->szintén kombi, én is használtam 4évet
B4 unokatesómnak volt->szintén kombi, viszont a malac szebb
B5 speciel kimaradt
B5.5 van most faternak->szintén kombi
Így talán érthető miért is vagyok olyan "kombis" A Passat CC az egy gyönyörű autó..volt, amíg ki nem próbáltam azt és egy új CC-t. 1-0 a CC javáraRenault Megane IV Limited
-
-
Dr.Zoo
őstag
Tévedsz.
Turbóban nincs olajfilm.
Keress vissza, belinkeltem. Turbó Dave feketén-fehéren leírja, ha egy pillanatra is megszűnik az olajkenése a sikócsapágynak, kuka a turbó. Ha "szerencséd" van, csak jobban kopik, és károsodik."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
válasz Mágus2 #53249 üzenetére
káros. tény, leírom akár százszor is, de van ott egy olajfilm, ami ki fog bírni 30 fordulatot, nem lesz csapágyas hengerfejes, és besülni sem fog.
másrészt, én eddig ezeket műveltem a kocsimmal, szándékosan, véletlenül. mind káros:
- gépi mosó
- kézi mosó nagynyomású szedd már le a bogarat
- kátyú
- kavicsfelverődés
- mennyit gyorsul százra
- gyorsulási verseny
- hol szabályoz le hármasban
- télen is kint áll
- jégeső
- 15600km-nél cseréltem olajat
- jégoldó, kaparó a szélvédőn
- -20ban indulj már el
- napi 5km ingázás, hideg van már (dejó,10éves 50e-t futott kocsi, tuti vétel)
- castrol magnatec
- az anyád túlfolyt kifolyt a drága benya mileszmost a fényezéssel
- belém jött egy kerékpáros
- csiptuning. ja ez nem volterre jön 30 fordulat olajcserekor (eddig két helyen). szerintem túl van lihegve ez a téma
másrészt, szerintem, jobban minősít egy szerelőt, amikor meglátja a légszűrőt és azt mondja hogy ez ránézésre tiszta, kár kicserélni. nem. véletlenül sem az, hogy nézzük meg, nem szíve e falsot.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
freaghill
őstag
válasz VR6-Fan #53262 üzenetére
Nálunk egy passat 32b "porosodik". Alja nagyon csúnya. Ha bátyám megcsináltatja az alját, akkor már csak a kevés lovacska lesz a gond, mert 54 nem az igazi.
Főleg, hogy még annyi sincs szerintem. Hangja olyan mint egy MTZ-é, szétráz (mondjuk az élmény olyan mintha izomautóba ülnél) meg nincs motorfék se.
[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
210k de foglalkozni kell vele, ad hozzá pár cumót is az eladó. Én beleszerettem
Galaxy Fold 4
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #53232 üzenetére
Ok, a hang, de ne traktor gumi hangja legyen...egyebkent tenyleg hianyzik a ne szo igy igazad van.
Volt olyan teli gumim, ami mellett nem lehetett az autoba kiabalas nelkul beszelgetni, annyira zugott. Friss hoban, szarazon es esoben remekul tapadt, amint kicsit letapostak, mar forgott is el. A Debica Frigo tavaly jol vizsgazott 175/65-be. Ha akartam is alig volt hajlando kiforditani a hatsojat.
Debica/Kingstar kerdesben akkor a minta fog donteni Amelyik off-road-osabb, az nyer.Read only...
-
Dr.Zoo
őstag
Megint van fent a hahun egy projektautó...
Annyira qvajól néz ki, hogy már fáj.. Egyszer lesz egy ilyenem..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
csiben1
tag
válasz Mágus2 #53245 üzenetére
40ezer km-el ezelőtt, mikor vettem a kocsit mindent cseréltünk ( motorolaj,váltóolaj, összes szűrő, gyertyák, vezérlés). Azóta 15 ezer kmenként meg olaj+ olaj,levegő,pollen szűrőket cseréltem... Ezért kérdezem, hogy az üzemanyagszűrő és gyertyákat milyen időközönként kell cserélni. Időközben rátaláltam, hogy a vezérlést 120 ezrenként kell...
You can walk straight through hell with a smile
-
válasz Mágus2 #53245 üzenetére
akkor ilyen alapon tök felesleges para, hogy hideg indításkor nem tökéletes a kenés? mert azért szerintem nem ugyan azt a kenést kapja egy éledező motor, mint amikor olajviharban huncutkodnak a vezérműtengelyek és köpninyelni nem tudnak a lehúzó gyűrűk.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez akkor lenne igaz, ha az olajszűrő kiürülne amikor leállítom, de van benne egy szelep, hogy ne ürüljön ki, így soha nem forog olaj nélkül. Amíg a pumpa nem szív a kádból, addig nyomja az olajat a szűrőből. Az olajnyomás nem egyenlő a kenéssel.
csiben1 Ha nem tudod, mikor voltak cserélve ezek a dolgok, akkor itt az ideje, lecserélni mindent.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
csiben1
tag
98-as Audi A4 1.8benzinhez milyen motorolajat ajánlotok? Eddig Castrol Magnatec 5w40-et használtam, de mindenki szidja a castrolt, mert hogy hamisítják... Szerintetek váltsak vagy maradjak ennél?
+én nem tudom eldönteni, az általam vásárolt olajról, hogy az hamis-e vagy sem....You can walk straight through hell with a smile
-
freaghill
őstag
Krézi bácsi mitől ilyen híres? Akárhol csak azt olvasom, hogy vele kell csináltatni adagolót.
Mágus: "Hány éve jársz erre a fórumra? És még mindig nem tanultál meg semmit. "
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem is meséltem, hétvégén volt olajcsere, de nem forgattam olaj nélkül, tudom hülye vagyok...meg maradi
[ Szerkesztve ]
-
-
net84
őstag
Berágtam, elmentem gumishoz...
Nézi a katalógust, neki is feldobta a két méretet a Toledo-ra. Ilyennel mostanában ő sem találkozott, vakarta is miatta a fejét. Mászkál egy ürge fel-alá az ügyfélváróban, megszólal: a szélesebben jobban áll a gumi .
Végül egész jó árat mondott felnire, de gumira viszont drágábbat, így úgy néz ki, hogy fele innen, fele onnan jön...és még csavarokat is vehetek .
Ezzel a Kingstar gumimárkával találkozott már valaki? "olcsó, de nem gagyi" kategóriában ezt ajánlotta (a kritérium annyi volt, hogy ne kerüljön egy vagyonba, és legyen hangos az úton).Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csoky21 #53221 üzenetére
Írhattad volna, hogy A4.
Press and hold the recirculation button. Then press the manual flow control
up arrow. You should see a 1c. Press the temperature up ("+") or down ("-")
buttons to select a code number. Then press the recirculation button again.
The value should display. Press the temperature up or down button again to
display another code.[ Szerkesztve ]
-
csoky21
csendes tag
válasz Mágus2 #53220 üzenetére
Szia
köszi a gyors reagálást
Az egész műszerfalat kell gondolom kibontani, hogy ez kiderüljön, na az szép művelet lesz feltéve, ha lamella vagy mozgató motor hibáról van szó.ilyen van benne: http://img.jofogas.hu/images/Audi_A3_bontott_klima_vezerlo_5936553480.jpg
Ennél a típusnál van esetleg lehetőség diagnosztikára?
Köszi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csoky21 #53218 üzenetére
A lamella letapadt, vagy a mozgató motorja meghalt. Diag megmondja, ha ráküldöd a klímavezérlőre.
Van öndiagnosztikai módja is a klímának.Ráadod a gyujtást, a belső keringetés és az ECOn gombot megnyomod egyszerre és tartod 2 mp-ig. Ezzel olvasod ki a hibatárolót. A hőmérséglet vezérlő + gombjával(piros négyzet) tudsz váltani a kódok között. ha a végére értél, megjelenik a 444 vagy 000 kód. írd fel az összes kódot és küld el. Majd megírom mire panaszkodik.
varsam Hajlott kora ellenére szép.. a lóhere is.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Csak hogy az én vasamról is legyen pár kép:
-
csoky21
csendes tag
Sziasztok
Adott egy 96-os 1.9 tdi B5-ös vas A szélvédőfűtéssel kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Konkrétan amikor a digitális klímavezérlőn bekapcsolom a szélvédőfűtést akkor elvileg a két oldalsó kör alakún és az ablak alatt középen található fúvókán kellene a levegőnek áramlania. Legalább is szerintem ez lenne helyes működés. Nekem ott egy gramm levegő se jön ki még akkor se ha a többi fúvókét lezárom teljesen. Sehogy nem bírom fűteni a szélvédőt
Mi okozhatja ezt? Valaki találkozott már hasonló parával?
előre is köszi
Üdv -
válasz Balupapa #53206 üzenetére
mercit ha kisbusz érzést akarsz.
polo, ha jó fogyasztást, tetszetős forma, de kevés példány van digit klímával, az automata meg ugyanolyan csavargatós, mint a zsiguliban. újonnan drága.
audi, ha a négy karika is szempont és arányaiban ebbe befér a vitorlám, a többibe nem. (bár mercibe nem raktam) az 1.9TDI meg menni is fog.amúgy pont ma néztem kis polo összerakósat, a mi lenne ha..., éppen 5 milla alatt állt meg metálfény és alufelni nélkül és kb olyan extra igényeim voltak mint a digit klíma, ülésfűtés, bőrkormány, CD rádió (nekem tetszik a gyári). Ez alatt nekem meg visszalépés, 25 lóról meg már így is lemondtam a kisebb fogyasztás miatt, de szeretném még bekocsikázni Európát.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #53215 üzenetére
Tényleg nem tanultál semmit.
a lényeg, amit meg kellett volna tanulni, hogy nem kell mindent komolyan venni.
De hogy a kérdésedre is válaszoljak. Milyen ész érvek vannak amellett, hogy lecserélj egy polot egy másikra? Milyen észérvek vannak amellet, hogy leccserélj egy polot egy mercire? Költői kérdés, magadnak válaszold meg.
Konkrétan A merci futóműve egy lekvár. Amiatt, hogy újabb polod legyen nem éri meg váltani.[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Na ezt az olajbetöltőt én is kipróbálom.
Kötelező hideg motort indítani és utána lecsavarni, hogy kilövi-e? Ha "táncol" csak ahogy írta Mágus az még jó? -
net84
őstag
válasz Mágus2 #53203 üzenetére
Helyben megvenni vagy megrendelni a netről, ez itt a kérdés. Ha neten rendelek, akkor a gumi kérdés eldőlt, 16" lesz (ha helyben, akkor is), a felninél viszont feldobta a 6 és a 6,5-es verziót is az autóhoz. Melyik a jó? Eddig nem volt választásom felnibe, de most árban is van ~2000huf különbség a kettő között.
Ezek azok:
VO516015 VW/Audi/Skoda/Seat 6.5x16 - br. 13.100.-
164001 Audi/Skoda/VW 6x16 - br. 15.080.-Lehet inkább feladom és bemegyek a gumishoz mindenért...meglássuk milyen kedvezményt ad.
Read only...
-
Balupapa
senior tag
Mercedes A160CDI Blueff Vs Polo 6R Bluem.? v A3 1.9TDI e
A kis mercivel van vkinek vmi tapasztalata? neten összesen 1 magyar tesztet találtam , azis 200as[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
kötelező felmond, újraköt ugyanott, 1800Ft megmarad zsebben
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha elugrott volna, akkor 1,2 -1,4 l/h lenne.
Miért kérded a felni szélességget? Rá valót kell venni és nem kell ilyenen agyalni. 205/55R16 Jó méret, kell 4 eredeti 16-os felni, annak passzol a szélessége és az ET száma is.
Az utángyártott lekvár felnik amúgy is kiflibe hajlanak 2 hónap alatt.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #53201 üzenetére
Köszi! Elég baráti az ár egy eredeti kulcsért. De hol kapok ilyet?
Itthon biztos nem. Ezt konkrétan nem kérdeztem, de a korábbi kisteherhez 45-60.000.- Ft közötti árat mondtak az új, gyári kulcsra, attól függően, hogy kérek-e bele távirányítót vagy sem.
Körbeérdeklődök a városban...hátha szerencsém lesz.A 0,4l/h mit mond neked? Ha elugrott volna, akkor megnövekedett fogyasztásom lenne alapjáraton üzem meleg motornál?
Más:
- 205/55R16 H INF-049 Infinity Téli gumi
- 205/55R16 T Frigo2 Debica Téli gumi
Valaki használja valamelyiket?
Más méretben használtam a Debica Frigo2-őt, azzal nem volt gondom.Az, hogy a 16"-os lemez felni 6 vagy 6,5" széles, mennyit jelent a gumiválasztásnál?
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
Az eredeti bicskakulcs távkapcsolóval új fejjel 30 euró körül mozod. 15e a másolás. 45 euróból van egy vadi új kulcsod amit nem kell mókolni, és megmarad a szerviz kulcs vész esetére.
vendingo Autóvásárlásnál lehetőleg az autót nézd, ne az eladó szőke macáját.
Lehetőleg hideg motorral várjanak.
Futóművet érdemes figyelni, rádiót ne kapcsolj, kuplungot féket. Üzemmelegen 4.-ben meg lehet küldeni 2000-es fordulattól 4000-ig nem rángathat, nem eshet vissza a teljesítmény, az első 2 másodpercben a padlógázra nyomhat egy fekete pamacsot, de utána nem kellene, hogy füstöljön. Fék nem rázhat, nem húzhat semerre. Kézifék a 3. kattanáson meg kell, hogy fogja az autót. Kuplung elvileg a középállástól picit fejjebb, kellene, hogy fogjon. Gázpedált simogatva rögtön meg kell indulnia 1700-as fordulatról is.Motortérbern legyen minden száraz. A hűtőfolyadék tartály nem lehet fekete, szép tiszta kell, hogy legyen. A csavarokat is megnézheted a sárvédő felső felén ahová a géptető csukódik. A zárhíd legyen egyenes, lámpák is a sárvédőhöz és a géptetőhöz képest is.
Az autó alatt a kipufogót érdemes átnézni. a motortér alatt minden szivárgás gyanús. Szervizben leveszik a motortakarót is, abból több minden kiderülhet. Ha valahol rozsdálnak a lemezek, ott sérült volt.
Ajtókat kinyitva nem lóghatnak a zsanérokon, precízen kell záródniuk.
Ha ez megvan ki lehet próbálni a klímát, elektromos kütyüket.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest