- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42591 üzenetére
Velem is előfordult szilent cserénél, amior a lengőkar lent volt, hogy annyira elfordult a kerékagy, hogy szétugrott a féltengelycsukló. Ha helyén a lengőkar, nem tud annyira elfordulni. Az a zéger nekem nincs is rajta, de nem is hiányzik oda. Ha rendesen a helyére tette, semmi baja nem lesz a csuklónak. Feltéve ha minden golyó a helyén és nem kattog kanyarodásnál, akkor nem csinálnék belőle ügyet. Biztosan a szerelő hibájából(figyelmetlenségéből) ugrott szét, mert oda gondolom lábon ment az autó, szóval lehetetlen, hogy ne lett volna a helyén.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42594 üzenetére
Vannak a gerincesek, meg a gerinctelenek, Te kifogtál egy amőbát.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz petyametyo #42594 üzenetére
Szét ugrót-szétugrott?
-
válasz petyametyo #42606 üzenetére
Na, mikor az előbb beköszöntem, akkor befelé tolták már a belét az A4-nek.
Megkapta az új vezérműszíjat és termosztátot, a friss olajjal és hűtőlötyivel.Nem tudom ma sor kerül-e még a váltó olajteknő levételére. Nem akartam ott kellemetlenkedni órákon át, de kértem egy csörrentést, mikor megkezdődik, hogy megszemlélhessem a fémszilánk méretet/mennyiséget. (Jól kibasztam magammal, ha az holnap hajnalban, álmomban ér. )
És "szerencsére" (mondjuk ez sem épp olcsó) úgy néz ki tényleg a bal motortartóbak kopogott nekem, nem a felfüggesztés (vagy valami "egyelőre anonim zenész"). Azt holnap reggelre hoznak még neki, aztán délelőtt elvileg be is operálják.
Van még valami tippetek, amit illene meglépni egy efféle műveletsor részeként?
Azt már mondtam (ezért mentem vissza az előbb), hogy bontsák és takarítsák ki az A oszlopnál a tetőablak vízelvezetőjét.Ami fura, hogy csak az egyik szorítógörgőt cserélték ki, mert hogy szerintük fasza még a régi (úgy néz ki, mint amit menet közben nemrég cseréltek). Ez nekem fura, de már nem szedetem velük szét újra, hogy mégis cseréljék (pedig nem igazán értem, hogy ha már úgyis megrendelték nekem a szíjkészlet részeként, akkor nem ezen múlik, hogy holnap reggel jut-e keksz is a tea mellé, ellenben az meg mégis kellemetlen, ha majd szíjcsere előtt ki kell cserélni azt a bennhagyott használt görgőt ).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
freaghill
őstag
válasz petyametyo #42716 üzenetére
Itt nézelődj és itt kapsz is választ (remélem)
-
freaghill
őstag
válasz petyametyo #42720 üzenetére
Itt MunezXBK, rob210 és ismerősei használták, és csak dicsérték. Csendesebb lett a motor tőle és jobban is húz.
Lassan én is benevezek egy csomagra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42722 üzenetére
kb 20 liter xado, dob rajta ennyit.
Milyen motor? Kód, évjárat meg a többi...
[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
válasz petyametyo #42724 üzenetére
AHF 81 KW 110 Le 2000 évj
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42725 üzenetére
Ha meglenne a gyári nyomaték, akkor nem értem miért tartod kevésnek, normális közlekedéshez több mint elég. Milyen bódé van hozzá?
Valami nincs ott rendben, és sejtem, hogy mi.
zenke nem csak a végefelé, a b5.5-ben elég gyakori motor, volt 5 sebességes, meg 6 sebességes, sőt automata is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42734 üzenetére
Milyen autó??????????? Többször már nem kérdezem. az octavia is tdi? Az milyen motor?
3 alapvető információt nem lehet 1 hozzászólásban leírni.
Ha valami kérdésem van, minimum megmondom milyen autóm van, milyen motor, évjárat.!!!!!!!!!!!!4
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42737 üzenetére
vag-com van kéznél?
A 120 ló ígért, vagy mért?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42739 üzenetére
Így nem tudom megmondani miféle az a soft, ha van egyáltalán. Láttam már olyat hogy a gyári 110 lovas motoron gyárilag 121 lovat mértek.
Ha lesz nálad diag, szólj, utána mondom a többit. Azt nem fogom tudni megmondani hány ló, csak azt, volt-e módosítva és kb. mennyi pacinak kellene lennie, ha minden rendben a motorral.
TaaT valakinek a B5.5 már B6, de ez nem csak a passatra igaz, sokan azt sem tudják, mit árulnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42744 üzenetére
130 lovat és 300 nyúlmókust elvisel akkor is ha rúgva van. Kb. szerintem ez a biztonságos határ.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42746 üzenetére
A csomagtartóban a kárpit alatt megvan a kis papír a kódokkal? Ott minden felszereltség benne van.
Szervizkönyvbe is be volt ragasztva a másolata.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42749 üzenetére
[link] próba szerencse.
zenke többet is, de nem a gyári alkatrészekkel. A gyári turbó+csúcsok+adagolóval 150 ló a plafon, de az már nem a biztonságos határ a turbónak. teccik érteni?
[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
válasz petyametyo #42754 üzenetére
Manufacturer: Sociedad Espanola De Automoviles
Manufacturer address: De Turismo S.A. (SEAT)
Autovia A II KM 585
08760 Martorell Barcelona
Vehicle Attributes: Not known for this manufacturer
Check digit: Z
Model year: 2000
Plant code: Spain
Sequential number: 043025 -
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42756 üzenetére
Semmi érdemleges infó nincs.
-
rob210
nagyúr
válasz petyametyo #42836 üzenetére
robotpilóta.
Sajna nem tudom ilyennel még nem találkoztam, de valami hibakódot nem dob?
Renault power
-
Kiskokó
veterán
válasz petyametyo #42836 üzenetére
Magától leállt és beindult meg bekapcsolva maradt a tempomat is ?
Tuti 2000-res Toledó ? nem 3000-es ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
MunezXBK
nagyúr
válasz petyametyo #42842 üzenetére
5 percen belül tudod szerkeszteni a hsz-t, használd lszi. Thx.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42842 üzenetére
Relé n109 ki lehet pucolni, ha nem segít, akkor csere.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42862 üzenetére
Ez a relé látja el árammal az izzítást és a motorvezérlőt, ha el van koszolódva, néha kiesik minden.
Relé box a kormány alatt bal oldalon. A pedálok fölötti takaróelemet ha lekapod és felnézel, meglátod.
-
Octi
aktív tag
válasz petyametyo #42862 üzenetére
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
petyametyo
aktív tag
válasz petyametyo #42874 üzenetére
Kiszedtem a relet , szemre teljess ok ! Mas meg mi lehet ??
-
14adam
addikt
válasz petyametyo #42890 üzenetére
Lehet tekercs baj is,azt meg nem igen látod szemmel sajnos
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42890 üzenetére
Honnan tudod hogy OK?? Mérted, vagy csak gondolod, hogy szemre jó?
Diag kellene, ha ez hallgat akkor gondolkodom tovább, de te is törhetnéd a buksid. Lehet még az adagolón a naftát elzáró mágnesszelep,de a diag kiírná. Nem akarok találgatni, ha lesz hibakódolvasás, majd megnézem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42895 üzenetére
Ha nem találnak semmit, az is egy információ.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #49883 üzenetére
A diagnosztika hallgat?
Geli. Ezt mind tőlem kérdezed? Te jársz az autóval, bár nem sokat fékezhetsz vele, mert a tárcsa elég rozsdás. Kavics, repedt betét, bármi lehet. Szerintem nem járnak könnyen azók a fékhengerek, ha minden jó lenne, szép suma és fényes lenne a tárcsa. Milyen időközönként használod az autót?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #49915 üzenetére
És az élő adatok mit mondtak azalatt a 20 perc alatt? Légtömegmérő, turbónyomás, hőmérséklet jeladók, befecskendezési értékek? Mit néztetetk azalatt a 20 perc alatt?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #49928 üzenetére
Így nem tudok erre mit mondani. Amikor a hiba jelentkezik, akkor kellene ellenőrizni egy sereg dolgot. Pl az izzítás nem villog ilyenkor, az átlátszó üzemanyag csőben ami a szűrőről a pumpába megy, nem szaladnak a bubik? Áramellátási gondok nincsenek ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #49930 üzenetére
Wastegate kizárva. Ebben nincs olyan. AHF - VGT-vel szerelt. Szóval ha a turbó nyomással lenne gond, akkor vákumcsövek, N75 szelep, vagy maga a VGT szorul a turbóban, esetleg a vákumszelepe a VGT-nek(lehet erre gondolt a költő, amikor a wastegate szelepet emlegette...)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #49932 üzenetére
1.3 bar, az 2300mbar abszolút nyomás. Az AHF padlógázon gyárilag 1948mbar-t kér, ha több mint 5mp-ig alacsonyabb vagy magasabb a nyomás 200mbar-al, akkor vészmóddal jutalmaz a vezérlő. Újraindítással kiveszi a vészmódból. Ha jól számolom akkor ez 352mbar töblet nyomás, ami sok. Valami a vákummal, vagy a VGT-vel, vagy a szelepével lesz. Vidd vissza az autót, és csináljatok egy logot a motorvezérlőből.
003,010,011 csatornákról 1500-as fordulattól padlógázon 4000-ig 3. emelkedőn, vagy 4.-ben sík úton.
ezt egy 003,010,011.csv fájlba fogja eltenni a progi, ezt a fájlt töltsd fel valahová, és küld el nekem a linket. Fontos hogy a gázpedált ne engedd fel a log alatt, ha a forgalmi szituáció megköveteli, hogy elengedd a gázt, akkor újra kell próbálkozni. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #49935 üzenetére
Ha chipszelve van, akkor nem, de akkor is látszik mennyire volt húzva, és mit tölt ehhez képest a turbó. Várom a log-ot.
Legközelebb azért ilyen apróságokat, hogy nem gyári, ne felejts el közölni, ha a motorral kapcsolatban kérdezelm, nem csak itt, bárhol, bárkit.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz petyametyo #49938 üzenetére
Ezt már énis kérdeztem tőle...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz petyametyo #49940 üzenetére
A Kassát, hogy miért nem lakik közelebb....
Nekemis kellene egy onlány diag, de a csinázós ember a 22. kerületben leledzik, és épp versensautót buherál. Namost nekem kàbelom van, notim van, csak nem értek hozzá, plusz a noti akkuja 3 percet bír..
Nincs több promlémám."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50009 üzenetére
Ami a lényeg, akarok látni egy padlót 1500-4000 -ig terhelésen a 003,010,011 csatornáról. A logot csak 5 másodperccel a padló előtt elég elindítani, és utána meg lehet állítani és menteni. Ha 3. fokozatban lesz, akkor rövidebb a log. 4.-ben hosszabb, de ott 4000 fölött 160-al megy a szekér, szóval megfelelő helyet kell választani a művelethez.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50142 üzenetére
No, megnéztem a logot.
Több probléma is látszik.
1. Vagy a légtömegmérő kuka, vagy valahol a légtömegmérő mögött lyuk van a csövön a turbó előtt.
2. az adagolóban valami megmakkant. Lehet maga a fedele szomorodott meg, de mielőtt szétszednéd, nézd meg a csatlakozóját(az indítómotor fölött van odafogatva a csatlakozó). Kábelszakadást, oxidációt keress.Ha ott minden OK, akkor az elektromos fedelét az adagolónak cseréld ki. Használtan 100 euró az egész adagoló.
Bubik vannak az átlátszó csőben?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50150 üzenetére
A légtömegmérő mögött ne a vákuumcsövet nézd, nincsenek összefüggésben. A nagy harmónika cső érdekeljen, meg a folytatása a turbóig, vagy a turbón a gumi összetét(a légtömegmérő és a turbó közötti csőre koncentrálj). A vákuum rendben van, regulálja a nyomást.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50157 üzenetére
A fedélben jóformán csak elektromosság van. Mit akarsz azon felújítani? Vannak elvetemült arcok, akik elkezdik forrasztgatni, de nem ajánlom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50161 üzenetére
Ha a cserére kerülne a sor, utána be kell majd állítani a befecskendezési mennyiséget. Ha lekerül a fedél, ez elmozdul. A tiéden már nem lehet elrontani, mert ugrál, mint a bakkecske. Ezért is lett fő gyanúsított.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50163 üzenetére
Ahol cserélik, tudniuk kell, másképp be sem fog indulni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50166 üzenetére
Az attól függ mennyi, az enyémben is van leállítás után egy órával egy fél centis bubi. Nagyobb gázadásra van némi vándorlás.de alapjáraton nyugi van.
Akkor szokott gond lenni, ha túl sok a buborék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50171 üzenetére
Ahol foglalkoznak felújítással, ott adnak fedelet. A bontók nem fogják szétszedni.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz petyametyo #50776 üzenetére
Szerinte is...szerintem meg fogalma nem volt róla, csak adtál neki egy tippet.
Szvsz keress egy hozzáértőt.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz petyametyo #50776 üzenetére
Vidd el Krézihez.
krezidizel@invitel.hu
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz petyametyo #50779 üzenetére
Esetleg olyanhoz, aki meg tudja állapítani a hibát?
Mica?
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50776 üzenetére
Ebben az autóban nincs ilyen jeladó.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz petyametyo #50779 üzenetére
Csak azt tudom, hogy ki nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal